Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, echte mannengeur, dat. Patchouli?
Toe ik hem openmaakte om te snuffelen dacht ik dat ik mijn neus in een asbak had gestoken.![]()
*van weggeefstapeltje afhaalt*quote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Dan haal ik die er bij jou ook af![]()
Vond het erg kerosineachtig.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Driftwood gebrand. Hij viel me mee
Maar dat kwam wellicht ook omdat hij niet zo sterk ruikt, dus veel geur haalde ik er niet uit
Cherry blossomquote:
Haha super. Nou ik heb mezelf getrakteerd op een nagellakje. Stinkt ookquote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Cherry blossomer achteraan en alles kwam weer goed.
Andere soort stink.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:44 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha super. Nou ik heb mezelf getrakteerd op een nagellakje. Stinkt ook
Even quotenquote:Op dinsdag 25 september 2018 16:34 schreef -Miauw- het volgende:
Yesss, ik ga er deze winter een project van maken: zelf melts maken.
Waarquote:
Daar waar de melts zijnquote:
BAM!quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar waar de melts zijn![]()
Ik heb nu Energy op staan. Geen idee wat erin zit, zal vast iets met munt en peper zijn
Krijg je geen trek van zulke luchtjes? 😅quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
BAM!
Ik heb banana nutbread opgezet.![]()
Heb wat pure olietjes meegenomen van vakantie, daar zou ik natuurlijk ook melts van kunnen maken
Lotus
Ik heb altijd trekquote:Op dinsdag 25 september 2018 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Krijg je geen trek van zulke luchtjes? 😅
Lotus klinkt goed
Oeh lastig. Geen idee hoe die ruikt, maar zou niet iets kopen als je geen idee hebt. En dan nog is het de vraag of de ontvanger het lekker vindt ruikenquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:44 schreef J.Caesar het volgende:
Is een Yankee candle the perfect tree lekker?
Zoek nog een last minute kado.
Zo'n large jar is toch lang aanwezig als 'ie niet lekker ruikt
Ja, nouja, gokje wagen dan maarquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oeh lastig. Geen idee hoe die ruikt, maar zou niet iets kopen als je geen idee hebt. En dan nog is het de vraag of de ontvanger het lekker vindt ruiken![]()
Cadeaubon voor een warenhuis dan maar?
Succesquote:Op dinsdag 4 december 2018 21:01 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ja, nouja, gokje wagen dan maar
De omschrijving ruikt lekker
Doe ik, zaterdagquote:Op dinsdag 4 december 2018 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
SuccesLaat even weten wat de ontvanger vindt!
Nu wil ik die kaars ook!quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:03 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Doe ik, zaterdag!
Overigens 4,5* op 6.500 reviews, dus echt stinken zal 'ie niet.
Restjes ritualskaarsen smelten ook prima in een waxmeltbrandertje.quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Qua geurkaarsen ben ik echt gek op de Sakura kaars van de Rituals
Ik heb het opgegeven met snelle bezorging via Bol. Je kunt je bezorger niet kiezen en alles wat via TNT komt redt het nooit de volgende dag.quote:Op zondag 29 september 2019 09:34 schreef DonnaRush het volgende:
Nou ik had bij Bol.com via een partner een Yankee cadeauset besteld. Voor mezelf.
Gisterenochtend zat ik te wachten. Geen bezorger. Ik de tracking checken; bezorging dinsdag.
Hoezo niet gewoon zaterdag, het was immers vandaag besteld, morgen in huis. En hoezo dan niet maandag, maar gelijk dinsdag. Het is echt een pakket.
Partner van Bol.com niet bereikbaar, maar ze hebben ook artikelen voor avondlevering van diezelfde partner. Dus dat heb ik als test geprobeerd. Nee hoor, dat komt gewoon niet. Dus klacht ingediend bij Bol (en die test geannulleerd). Zij ook de partner gebeld, geen reactie.
Nou weten ze iig wat ze er aan hebben bij Bol.
En ik krijg een cadeautje, hartstikke aardig. Ben benieuwd!
Ik ging net even bij PurSoap kijken. Daar is winter nog niet online.quote:Op zondag 29 september 2019 10:52 schreef DonnaRush het volgende:
Wat ga je bestellen???
Action had van Airwick een Adventskalender voor 4.77.
Super leuk maar helaas binnen 2 dagen uitverkocht ofzo. Bummer.
Ja het is zo'n piramide systeem. Er is iemand die er heel heel heel veel aan verdiend en de rest zit zich voor een euro uit de naad te spammen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat klinkt als een MLM, dat Scentsy. Ronduit crimineel dat soort organisaties.
Haha nou die verdienen genoeg hoor. Ik zit op een FB groep over wax en er zijn er echt legio die daar bestellen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, voor mij zou het dan pech zijn. Hoe minder die toko's verdienen, hoe beter imo.
Ja, daarom juist. Wellicht een druppel (was) op de gloeiende plaat (brander), maar iedere cent die ze niet krijgen, is er één.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:55 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Haha nou die verdienen genoeg hoor. Ik zit op een FB groep over wax en er zijn er echt legio die daar bestellen.
Ik ga maar eens even een waxje in de brander gooien, ik denk Mums van Woodwick. Erg lekker!
Maar heb je dan ook de handige potjes met de mooie stickertjes en de verleidelijke geurbeschijvingen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:12 schreef quirina het volgende:
* Flikkert wat soywax in een brandertje met wat druppeltjes “ soft blanket-geurolie”
Scentsy? Wie heeft dat nou nodig?
Wat leuk zeg!!quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:16 schreef Eef999 het volgende:
Hier staat het hele jaar door een geur aan.
In de lente/zomer meer frisse en fruitige geuren, in de herfst en winter meer bakkerij en bosgeuren.
Ik verkoop nu zelf ook o.a. warmers en wax, beetje uit de hand gelopen hobby
Oh lekker!!quote:Op woensdag 9 september 2020 09:57 schreef SQ het volgende:
Ik gebruik zelf niet meer zo veel geurkaarsen maar heb wel een Lampe berger staan die ik dagelijks 2 keer brand. Ik was echt verbaasd door de kracht van zo'n ding
Niet alle geuren zijn even lekker maar dat is een beetje trial and error.
Haha ik zit nu in de ziektewet vanwege zwangerschap en er gaat nu elke dag sowieso 1 votive kaarsje van YC doorheen.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oeh! Ik ga er nu eentje aanstekenHet kan weer.
Met al mijn thuiswerken ga ik nu vast een stuk sneller door mijn stash heen.
Ik ben trouwens ook een echte herfst/winter brander.
Grappig, die kende ik nog niet. Veilig ook, omdat je dat vlammetje snel uit blaast.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:57 schreef SQ het volgende:
Ik gebruik zelf niet meer zo veel geurkaarsen maar heb wel een Lampe berger staan die ik dagelijks 2 keer brand. Ik was echt verbaasd door de kracht van zo'n ding
Niet alle geuren zijn even lekker maar dat is een beetje trial and error.
Je brandt wel meerdere dagen hetzelfde vaak, maar je kunt ook gewoon maar weinig vloeistof in het lampje doen, dan kun je vaker afwisselen. Maar de wissel is wel wat hoogdrempeliger omdat je lont eerst helemaal droog moet dampen.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Grappig, die kende ik nog niet. Veilig ook, omdat je dat vlammetje snel uit blaast.
Toch blijf ik fan van de meltjes, kun je elke dag wisselen. Bij die Lampe zit je volgens mij meer vast aan één geur.
Ja, nou is dat met 1 keer branden ook wel weg hoor, maar toch.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, anders heb je een ranzige mix in je lont zeker?
Oh jeetje, dat is wel bijzonder in deze tijd zulke winkeltjes. Of zit er een mega webshop achter.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:22 schreef SQ het volgende:
Ik heb tegenwoordig trouwens een klein waxmelt / geurkaarswinkeltje op letterlijk 6 huizen verderop. Kennelijk kan dat uit
Ja of het is een vrouw van een rijke man die het niet voor het geld hoeft te doenquote:Op woensdag 9 september 2020 10:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat is wel bijzonder in deze tijd zulke winkeltjes. Of zit er een mega webshop achter.
Haha ohja dat kan ook nog. We hebben hier ook een veel te dure handwerkwinkel waarvan ik me af vraag hoe die bestaan kan.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja of het is een vrouw van een rijke man die het niet voor het geld hoeft te doenzo gaat dat toch vaak met zulke winkeltjes
Komt ze nou meequote:Op woensdag 9 september 2020 10:22 schreef SQ het volgende:
Ik heb tegenwoordig trouwens een klein waxmelt / geurkaarswinkeltje op letterlijk 6 huizen verderop. Kennelijk kan dat uit
Ik wil het ook graag uitproberen maar ben wat huiverig met luchtjes met mijn kat, jouw katten nergens last van?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Met al dat thuiswerken daalde mijn meltvoorraad dramatisch
Net een bestellinkje gedaan bij Puresoap. Ik heb me ingehouden, ik wacht nog op de kerstgeuren![]()
Tip: als je voor 11 oktober bestelt krijg je nu wel 20% korting.
Ons vod hing regelmatig boven de brander.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik wil het ook graag uitproberen maar ben wat huiverig met luchtjes met mijn kat, jouw katten nergens last van?
Die doen daar helemaal niks mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik wil het ook graag uitproberen maar ben wat huiverig met luchtjes met mijn kat, jouw katten nergens last van?
Ik gebruik alleen elektrische warmers, die kunnen veilig de hele dag aan staan. Geen omkijken naar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:10 schreef Donna het volgende:
Ik zit te denken aan een scenterpiece van Yankee Candle zodat ik ook zonder vuur in de woonkamer een geurtje aan kan doen. Met een peuter en lage meubels gaat een echt kaarsje niks worden.
Als je dat zou willen doen? Graagquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die doen daar helemaal niks mee.
Ik heb hier wat luchten liggen die ik niet lekker vind, ik kan je wat opsturen? Als kat daar tegen kan, kan hij tegen alles
Ja top, zeker met een kind in huis. Ik had al gelezen dat je de Votives van YC er in principe ook gewoon in kan doen, dusja dat lijkt me wel wat!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:44 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen elektrische warmers, die kunnen veilig de hele dag aan staan. Geen omkijken naar.
Hahahquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Welkom bij de club![]()
Ik wil ook een poes branderMaar heb er al twee mezelf en gebruik toch altijd dezelfde dus dat mag niet.
Haar site is er inmiddels niet meer ... Weet iemand of ze inderdaad gestopt is?quote:Op woensdag 9 september 2020 12:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zie dat Pure Soap nog altijd bestaat, wellicht daar binnenkort nog wat bestellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |