Ja, nou is dat met 1 keer branden ook wel weg hoor, maar toch.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, anders heb je een ranzige mix in je lont zeker?
Oh jeetje, dat is wel bijzonder in deze tijd zulke winkeltjes. Of zit er een mega webshop achter.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:22 schreef SQ het volgende:
Ik heb tegenwoordig trouwens een klein waxmelt / geurkaarswinkeltje op letterlijk 6 huizen verderop. Kennelijk kan dat uit
Ja of het is een vrouw van een rijke man die het niet voor het geld hoeft te doenquote:Op woensdag 9 september 2020 10:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat is wel bijzonder in deze tijd zulke winkeltjes. Of zit er een mega webshop achter.
Haha ohja dat kan ook nog. We hebben hier ook een veel te dure handwerkwinkel waarvan ik me af vraag hoe die bestaan kan.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja of het is een vrouw van een rijke man die het niet voor het geld hoeft te doenzo gaat dat toch vaak met zulke winkeltjes
Komt ze nou meequote:Op woensdag 9 september 2020 10:22 schreef SQ het volgende:
Ik heb tegenwoordig trouwens een klein waxmelt / geurkaarswinkeltje op letterlijk 6 huizen verderop. Kennelijk kan dat uit
Ik wil het ook graag uitproberen maar ben wat huiverig met luchtjes met mijn kat, jouw katten nergens last van?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Met al dat thuiswerken daalde mijn meltvoorraad dramatisch
Net een bestellinkje gedaan bij Puresoap. Ik heb me ingehouden, ik wacht nog op de kerstgeuren![]()
Tip: als je voor 11 oktober bestelt krijg je nu wel 20% korting.
Ons vod hing regelmatig boven de brander.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik wil het ook graag uitproberen maar ben wat huiverig met luchtjes met mijn kat, jouw katten nergens last van?
Die doen daar helemaal niks mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik wil het ook graag uitproberen maar ben wat huiverig met luchtjes met mijn kat, jouw katten nergens last van?
Ik gebruik alleen elektrische warmers, die kunnen veilig de hele dag aan staan. Geen omkijken naar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:10 schreef Donna het volgende:
Ik zit te denken aan een scenterpiece van Yankee Candle zodat ik ook zonder vuur in de woonkamer een geurtje aan kan doen. Met een peuter en lage meubels gaat een echt kaarsje niks worden.
Als je dat zou willen doen? Graagquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die doen daar helemaal niks mee.
Ik heb hier wat luchten liggen die ik niet lekker vind, ik kan je wat opsturen? Als kat daar tegen kan, kan hij tegen alles
Ja top, zeker met een kind in huis. Ik had al gelezen dat je de Votives van YC er in principe ook gewoon in kan doen, dusja dat lijkt me wel wat!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:44 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen elektrische warmers, die kunnen veilig de hele dag aan staan. Geen omkijken naar.
Hahahquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Welkom bij de club![]()
Ik wil ook een poes branderMaar heb er al twee mezelf en gebruik toch altijd dezelfde dus dat mag niet.
Haar site is er inmiddels niet meer ... Weet iemand of ze inderdaad gestopt is?quote:Op woensdag 9 september 2020 12:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zie dat Pure Soap nog altijd bestaat, wellicht daar binnenkort nog wat bestellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |