Ja het is zo'n piramide systeem. Er is iemand die er heel heel heel veel aan verdiend en de rest zit zich voor een euro uit de naad te spammen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat klinkt als een MLM, dat Scentsy. Ronduit crimineel dat soort organisaties.
Haha nou die verdienen genoeg hoor. Ik zit op een FB groep over wax en er zijn er echt legio die daar bestellen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, voor mij zou het dan pech zijn. Hoe minder die toko's verdienen, hoe beter imo.
Ja, daarom juist. Wellicht een druppel (was) op de gloeiende plaat (brander), maar iedere cent die ze niet krijgen, is er één.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:55 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Haha nou die verdienen genoeg hoor. Ik zit op een FB groep over wax en er zijn er echt legio die daar bestellen.
Ik ga maar eens even een waxje in de brander gooien, ik denk Mums van Woodwick. Erg lekker!
Maar heb je dan ook de handige potjes met de mooie stickertjes en de verleidelijke geurbeschijvingen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:12 schreef quirina het volgende:
* Flikkert wat soywax in een brandertje met wat druppeltjes “ soft blanket-geurolie”
Scentsy? Wie heeft dat nou nodig?
Wat leuk zeg!!quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:16 schreef Eef999 het volgende:
Hier staat het hele jaar door een geur aan.
In de lente/zomer meer frisse en fruitige geuren, in de herfst en winter meer bakkerij en bosgeuren.
Ik verkoop nu zelf ook o.a. warmers en wax, beetje uit de hand gelopen hobby
Oh lekker!!quote:Op woensdag 9 september 2020 09:57 schreef SQ het volgende:
Ik gebruik zelf niet meer zo veel geurkaarsen maar heb wel een Lampe berger staan die ik dagelijks 2 keer brand. Ik was echt verbaasd door de kracht van zo'n ding
Niet alle geuren zijn even lekker maar dat is een beetje trial and error.
Haha ik zit nu in de ziektewet vanwege zwangerschap en er gaat nu elke dag sowieso 1 votive kaarsje van YC doorheen.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oeh! Ik ga er nu eentje aanstekenHet kan weer.
Met al mijn thuiswerken ga ik nu vast een stuk sneller door mijn stash heen.
Ik ben trouwens ook een echte herfst/winter brander.
Grappig, die kende ik nog niet. Veilig ook, omdat je dat vlammetje snel uit blaast.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:57 schreef SQ het volgende:
Ik gebruik zelf niet meer zo veel geurkaarsen maar heb wel een Lampe berger staan die ik dagelijks 2 keer brand. Ik was echt verbaasd door de kracht van zo'n ding
Niet alle geuren zijn even lekker maar dat is een beetje trial and error.
Je brandt wel meerdere dagen hetzelfde vaak, maar je kunt ook gewoon maar weinig vloeistof in het lampje doen, dan kun je vaker afwisselen. Maar de wissel is wel wat hoogdrempeliger omdat je lont eerst helemaal droog moet dampen.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Grappig, die kende ik nog niet. Veilig ook, omdat je dat vlammetje snel uit blaast.
Toch blijf ik fan van de meltjes, kun je elke dag wisselen. Bij die Lampe zit je volgens mij meer vast aan één geur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |