Ze heeft oraal (min of meer, ze liet veel uit haar mond lopenquote:Op donderdag 11 januari 2018 07:21 schreef BlueEyes het volgende:
Zo Vivi das pittig.
Wat een moedergevoel heb je dan he?
Hoop dat de AB gauw aanslaat en ze snel over kan op oraal en weer mee naar huis. (Ga er even vanuit dat ze nu iv heeft)
Is ze ook aan de zuurstof of valt dat nog mee?
 ) , de opname is voor het monitoren van saturatie en ademhalingsfrequentie (was zo'n 94% en 50-70/min bij opname), tot nu toe geen zuurstof nodig gehad.
 ) , de opname is voor het monitoren van saturatie en ademhalingsfrequentie (was zo'n 94% en 50-70/min bij opname), tot nu toe geen zuurstof nodig gehad. 

Ik sta nog een beetje in dubio. Als ik in de keuken ben zit hij continu in kastjes en kan dan een uur lang pannen eruit halen, in alle vormen in elkaar doen en over de keukenvloer verspreiden en weer terug stoppen. Enerzijds denk ik: whatever, leuk speelgoed. Anderzijds wil ik soms niet dat hij in bepaalde kastjes zit en de hele pannenbende over de keukenvloer ligt. En als ik 'm dat dan in speelgoedvorm aanbied, ziet hij toch ook het verschil niet, want ik vind het er gewoon 'echt' uit zien.
  Ik sta nog een beetje in dubio. Als ik in de keuken ben zit hij continu in kastjes en kan dan een uur lang pannen eruit halen, in alle vormen in elkaar doen en over de keukenvloer verspreiden en weer terug stoppen. Enerzijds denk ik: whatever, leuk speelgoed. Anderzijds wil ik soms niet dat hij in bepaalde kastjes zit en de hele pannenbende over de keukenvloer ligt. En als ik 'm dat dan in speelgoedvorm aanbied, ziet hij toch ook het verschil niet, want ik vind het er gewoon 'echt' uit zien. 

Die moet ik ook eigenlijk ergens anders neerleggen. Oh, en 'nee' werkt soms ook wel hoor soms ook niet
  Die moet ik ook eigenlijk ergens anders neerleggen. Oh, en 'nee' werkt soms ook wel hoor soms ook niet  

Hier steeds minderquote:Op donderdag 11 januari 2018 21:57 schreef Quoi het volgende:
Ah, een bekend verhaal. Het leukst is nog wel het uitrollen van de rol aluminiumfolieDie moet ik ook eigenlijk ergens anders neerleggen. Oh, en 'nee' werkt soms ook wel hoor soms ook niet

. Weet nog niet zo goed wat ik daarmee ga doen.
. Weet nog niet zo goed wat ik daarmee ga doen.

In de afgelopen dagen was ze daar te ziek voor, ze had een paar keer per dag een helder moment van een paar seconden waarop we een glimp van de echte ZZ konden zien, dan zwaaide ze bijvoorbeeld naar de verpleegkundige of wees ze het lampje op haar grote teen aan (de saturatiemeterquote:Op donderdag 11 januari 2018 21:46 schreef Quoi het volgende:
Goed iig dat ZZ minder benauwd is, Vivi. Nu die "bocht" nog nemen. Is ze een beetje zichzelf qua humeur? Als je begrijpt wat ik bedoel. Die kleintjes kunnen soms zo ziek zijn, maar nog spelen en lachen. Soms zo absurd.
 ). Gisteravond duurde dat heldere moment voor het eerst veel langer, minstens een uur!
 ). Gisteravond duurde dat heldere moment voor het eerst veel langer, minstens een uur!  

Wat lijkt me dat heerlijk zeg!quote:Op vrijdag 12 januari 2018 08:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
In de afgelopen dagen was ze daar te ziek voor, ze had een paar keer per dag een helder moment van een paar seconden waarop we een glimp van de echte ZZ konden zien, dan zwaaide ze bijvoorbeeld naar de verpleegkundige of wees ze het lampje op haar grote teen aan (de saturatiemeter). Gisteravond duurde dat heldere moment voor het eerst veel langer, minstens een uur!

Ook al trekt hij aan zijn haren hij pikt het allemaal, al kijkt hij dan wel een beetje zielig.
   Ook al trekt hij aan zijn haren hij pikt het allemaal, al kijkt hij dan wel een beetje zielig.  

Vervelende is dat ik dan de stabiliteit die ik had opgebouwd rondom mijn bekken, met oefeningen, dan inmiddels ook weer mag gaan opbouwen.
  Vervelende is dat ik dan de stabiliteit die ik had opgebouwd rondom mijn bekken, met oefeningen, dan inmiddels ook weer mag gaan opbouwen. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |