Snap ik! Het is zo speciaal. En dat zelfvertrouwen ineens, dat ze ook gekke dansjes doet, danst, stampt etc, dat is zo tof!quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:16 schreef Quoi het volgende:
Mies, wat tof!
Ik kijk erg uit naar dat moment!

Als ze niet zo ziek is, is ze wel af te leiden met een filmpje, maar nu is het houdgreep en huilen maar. Mijn man is nu weer naar de huisarts met haar. Ze heeft bijna de hele dag geslapen en nog steeds doodmoe, koorts, weer extra benauwd (intrekkingen) en ook heel passief. Ik kon net haar luier verschonen terwijl ze niet spartelde en apathisch naar de muur staarde.quote:Op woensdag 10 januari 2018 14:02 schreef Quoi het volgende:
Vivi, sterkte met ZZ. Is dat eigenlijk een beetje toe te dienen, zo'n pufje?

. Ze waren bij opa en die heeft twee honden, blijkbaar had dreumes iets gedaan bij een ervan (stuk haar getrokken of zo) en die schrok en beet van zich af. Schade valt mee tot zover gelukkig
. Ze waren bij opa en die heeft twee honden, blijkbaar had dreumes iets gedaan bij een ervan (stuk haar getrokken of zo) en die schrok en beet van zich af. Schade valt mee tot zover gelukkig   

het blijft ook zo oppassen wat dat betreft. En dan nog kun je er niet altijd iets aan doen.
 het blijft ook zo oppassen wat dat betreft. En dan nog kun je er niet altijd iets aan doen. 

en dan ‘pardon’ zeggen. Dus nu bleven we nepboertjes doen allemaal. En toen liet S. toch een paar scheten, het knetterde keihard. Vriend en ik kwamen niet meer bij
 en dan ‘pardon’ zeggen. Dus nu bleven we nepboertjes doen allemaal. En toen liet S. toch een paar scheten, het knetterde keihard. Vriend en ik kwamen niet meer bij  

zo gezellig zo'n lol met zijn allen
 zo gezellig zo'n lol met zijn allen   
  Helaas ook voorafgaand aan keihard op je enkels inrijden met de driewieler. Opvoeden: we moeten nog wat aan de bak!
 Helaas ook voorafgaand aan keihard op je enkels inrijden met de driewieler. Opvoeden: we moeten nog wat aan de bak!

gelukkig valt de schade mee, maar jeetje!
 gelukkig valt de schade mee, maar jeetje! zo gezellig, zoveel lol hebben met elkaar
 zo gezellig, zoveel lol hebben met elkaar  heerlijk toch, die onschuldige boertjes en scheetjes
 heerlijk toch, die onschuldige boertjes en scheetjes 
 ) kijkt ze niet op of om
) kijkt ze niet op of om

quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:51 schreef Quoi het volgende:
Hier wordt smakelijk gegiecheld om zijn eigen scheten

Ja wegens eucalyptus en kamfer. Staat ook in bijsluiter dat asthma een contraindicatie is.quote:Op woensdag 10 januari 2018 11:04 schreef ikke_84 het volgende:
Vivi wat naar dat ze nog benauwder is ondanks de pufjes.
Collega van mij had hetzelfde met haar zoontje. Op de huisartsen post hadden ze gezegd dat ze bij benauwdheid geen luuf mocht gebruiken want dat kan het verergeren. Ik heb dat nog nooit eerder gehoord, jullie wel?

quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:51 schreef Quoi het volgende:
Hier wordt smakelijk gegiecheld om zijn eigen scheten
 Haha heerlijk al die kindjes
 Haha heerlijk al die kindjes   

Kun je bij haar op de kamer slapen? Veel sterkte daar en ZZ: lekker opknappen meisje!
  Kun je bij haar op de kamer slapen? Veel sterkte daar en ZZ: lekker opknappen meisje!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |