abonnement Unibet Coolblue
pi_176372968
En hier verder...

Het officiële verhaal - Wikipedia

Op 15 april 2013 vonden er bomaanslagen tijdens de marathon van Boston plaats. Er waren twee explosies, beide op de trottoirs van Boylston Street in Boston, vlak voor de finishlijn van de marathon.

Chronologie
De twee explosies vonden plaats rond kwart voor drie plaatselijke tijd (EDT) nabij het parcours van de marathon, twee uur nadat de winnaars de finish waren gepasseerd. Er werden twee luide explosies gehoord bij Copley Square, vlak bij de fotobrug die de finishlijn markeert. De klok van de marathon stond op 04:09:43 ten tijde van de eerste explosie. De tweede explosie vond zo'n 20 seconden later plaats, ongeveer 100 meter terug langs het parcours.

Verscheidene mensen raakten gewond en er vielen ten minste drie doden. De marathon, die nog steeds aan de gang was, werd gestopt, evenals de metro in de buurt. Het nabijgelegen Lenox Hotel werd geëvacueerd.

Een van de bommen bestond uit explosieven in een hogedrukpan, de bom was verstopt in een zwarte rugzak. In de pan waren metaalscherven, spijkers en stalen kogels gestopt om zo veel mogelijk schade te veroorzaken.

Tijdens de aanslag waren teams met politiehonden bij de finish voor een oefening om te zoeken naar mogelijke bommen

Financiële zaken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes

FOXnews
Boston Globe
NRC
NPR
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic op Cluesforum - uitgebreide analyse van de media fakery
De rugzakken
Aanslag was niet echt, maar een valse vlag, een mediaproductie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
===========================================
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176373057
Briljante TT. Hoe kom je d'r op?
pi_176373070
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Briljante TT. Hoe kom je d'r op?
Was laatste onderwerp van discussie
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176373143
quote:
5s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hmm, dit ken ik eerlijk gezegd niet. Heb je daar misschien beelden van?
Als je deze vid ff pauzen op verschiilende momenten....
It looks more like a wrecking crew than rescue team....

Raw: Boston Explosion Caught on Video

1:50 : Carlos de Hat niet genoeg tijd had om arme Jeff te redden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176373168
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

Was laatste onderwerp van discussie
Waarom wil jij zo graag dat het waar is? Je lijkt hele vreemde zaken bewust niet te willen zien.
pi_176373202
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom wil jij zo graag dat het waar is? Je lijkt hele vreemde zaken bewust niet te willen zien.
And ultimately lying to themselves.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176373275
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als je deze vid ff pauzen op verschiilende momenten....
It looks more like a wrecking crew than rescue team....

Raw: Boston Explosion Caught on Video

1:50 : Carlos de Hat niet genoeg tijd had om arme Jeff te redden.
Ga ik morgen ff goed bekijken. Ben nu niet thuis. ^O^
  maandag 8 januari 2018 @ 20:00:52 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176373357
http://www.actionamps.com/

Best interessant

Trauma Training
Using real amputees with realistic SFX make-up and true-to-life conditions makes all the difference in offering effective shock management strategies.

Amputee actors ben ik al eens eerder tegengekomen.


Amputees in action. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_176373430
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

And ultimately lying to themselves.
Ik kan me voorstellen dat mensen er in trappen, maar als ik mensen in mijn kennissenkring bepaalde zaken laat zien, dan gaan ze nadenken, is mijn ervaring. Ik ken er 0 die zoals Wantie reageren en alles wat vreemd is niet willen zien en er zelfs niet kritisch naar willen kijken.
pi_176373589
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom wil jij zo graag dat het waar is? Je lijkt hele vreemde zaken bewust niet te willen zien.
Dat klinkt als een zelfreflectie.
De titel van het onderwerp is gebaseerd op de foto waarbij de tekst 'fake blood ' de waarheid is, tot het tegendeel blijkt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176373602
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

And ultimately lying to themselves.
Als self reflection, aka mirrortalk
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176373620
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat klinkt als een zelfreflectie.
De titel van het onderwerp is gebaseerd op de foto waarbij de tekst 'fake blood ' de waarheid is, tot het tegendeel blijkt.
Voor mij blijkt het tegendeel.
pi_176373722
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als self reflection, aka mirrortalk
Nee hoor. Je krijgt een spiegeltje voorgehouden. :)
pi_176373737
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat mensen er in trappen, maar als ik mensen in mijn kennissenkring bepaalde zaken laat zien, dan gaan ze nadenken, is mijn ervaring. Ik ken er 0 die zoals Wantie reageren en alles wat vreemd is niet willen zien en er zelfs niet kritisch naar willen kijken.
Ik ook hoor. Meeste mensen zien 't op TV en neem aan dat 't allemaal zo simpel is.Meeste mensen de tijd niet hebben en/of nemen om verder te gaan zoeken. Meeste mensen niet erg veel verder over gaan denken.
The good old 'blood and bodies everywhere' commentaar, maar geen 'blood and bodies' nergens te zien zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176373832
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Meeste mensen zien 't op TV en neem aan dat 't allemaal zo simpel is.Meeste mensen de tijd niet hebben en/of nemen om verder te gaan zoeken. Meeste mensen niet erg veel verder over gaan denken.
The good old 'blood and bodies everywhere' commentaar, maar geen 'blood and bodies' nergens te zien zijn.
Precies.

Vreemder is het om jaren lang heel de dag op een forum te gaan zeggen dat het allemaal wel echt gebeurd is.
  maandag 8 januari 2018 @ 20:23:12 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176373867
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:00 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.actionamps.com/

Best interessant

Trauma Training
Using real amputees with realistic SFX make-up and true-to-life conditions makes all the difference in offering effective shock management strategies.

Amputee actors ben ik al eens eerder tegengekomen.


Amputees in action. :{
Top!
En over wat voor tijdsbestek hebben we het hierover?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 8 januari 2018 @ 20:30:14 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176374084
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Meeste mensen zien 't op TV en neem aan dat 't allemaal zo simpel is.Meeste mensen de tijd niet hebben en/of nemen om verder te gaan zoeken. Meeste mensen niet erg veel verder over gaan denken.
The good old 'blood and bodies everywhere' commentaar, maar geen 'blood and bodies' nergens te zien zijn.
Eh zeker wel, heb er heeel groot stuk over gepost gisteren en eergisteren.

Ik zal momenteel even nogmaals de vraag gaan stellen na aanleiding van het interessante filmpje van CAD.

Over wat voor tijdsbestek hebben we het hier?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176374239
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Voor mij blijkt het tegendeel.
Dus je hebt het zelf niet door, terwijl je beweert dat je *weet* dat het een hoax is.
Ik beweer nergens dat ik weet wat er precies is gebeurd.
Het is dus je eigen inbeelding.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176374399
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus je hebt het zelf niet door, terwijl je beweert dat je *weet* dat het een hoax is.
Ik beweer nergens dat ik weet wat er precies is gebeurd.
Het is dus je eigen inbeelding.
Je beweert in iedergeval dat er doden gevallen zijn. Er was dus een aanslag.

Toch?

Welke kritische vragen heb jij eigenlijk gesteld? Hier iig niet volgens mij. Heb ze niet gezien.
pi_176374461
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh zeker wel, heb er heeel groot stuk over gepost gisteren en eergisteren.

Ja die heb ik ff gezien, maar ik vind je schreeuwende schrijfstijl irritant en vermoeiend te lezen dus ik ga niet erg veel van m'n tijd over verspillen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176374578
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je beweert in iedergeval dat er doden gevallen zijn. Er was dus een aanslag.


Nee, dat beweer ik nergens
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176374618
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, dat beweer ik nergens
Dus de doden zijn fake?
pi_176374849
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Citeer eens waaruit blijkt dat iemand op dit forum daar tevreden mee is.
Heb je wel wat twijfels over bepaalde ontwerpen?
Met welke officiele lezingen ben je ontevreden? En waarom?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 08-01-2018 21:06:57 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176375208
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus de doden zijn fake?
Beweer ik ook niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 21:31:55 #25
249559 crew  Lavenderr
pi_176375734
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Precies.

Vreemder is het om jaren lang heel de dag op een forum te gaan zeggen dat het allemaal wel echt gebeurd is.
En de hele dag het tegenovergestelde beweren zonder zelf onderzoek gedaan te hebben is niet vreemd?
Dat gekift hier de hele tijd maakt de discussie heel vervelend. Probeer een beetje fatsoenlijk te discussiëren zonder dat het steeds op de persoon gaat. We zijn volwassen mensen dus we zouden dat moeten kunnen. Toch?
pi_176379232
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb je wel wat twijfels over bepaalde ontwerpen?
Met welke officiele lezingen ben je ontevreden? En waarom?
Ontevreden is onjuist woord.
Ik belicht een onderwerp graag van meerdere kanten om een beter beeld te krijgen hoe het is gebeurd en waarom.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176389499
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb je daar 'n link over?
Die heb je al ontvangen en toen schoof je gewoon de doelpalen een stukkie op..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176393979
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die heb je al ontvangen en toen schoof je gewoon de doelpalen een stukkie op..
Ik kan geen persberichten over Boston BS bomb event 'slachtoffers' die zijn in 't ziekenhuis doodgegaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176394215
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:27 schreef Wantie het volgende:
A blast injury is a complex type of physical trauma resulting from direct or indirect exposure to an explosion. Blast injuries occur with the detonation of high-order explosives as well as the deflagration of low order explosives. These injuries are compounded when the explosion occurs in a confined space
'Compounded' does not mean that it doesn't or cannot happen in open spaces.

A blast injury is a complex type of physical trauma resulting from direct or indirect exposure to an explosion. Blast injuries occur with the detonation of high-order explosives as well as the deflagration of low order explosives. These injuries are compounded when the explosion occurs in a confined space.

Geen 'slachtoffers' van de Manchester Arena fake bomb attack in 't ziekenhuis doodgegaan is.
Quite miraculous.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176394533
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

'Compounded' does not mean that it doesn't or cannot happen in open spaces.

A blast injury is a complex type of physical trauma resulting from direct or indirect exposure to an explosion. Blast injuries occur with the detonation of high-order explosives as well as the deflagration of low order explosives. These injuries are compounded when the explosion occurs in a confined space.

Geen 'slachtoffers' van de Manchester Arena fake bomb attack in 't ziekenhuis doodgegaan is.
Quite miraculous.
Je weet dus wat Compounded betekent en dat daarmee eigenlijk je argument van tafel is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176394558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen 'slachtoffers' van de Manchester Arena fake bomb attack in 't ziekenhuis doodgegaan is.
Quite miraculous.
Welke fake bomb attack?
Je hebt nergens aangetoond dat zoiets zich heeft afgespeeld.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176394580
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik kan geen persberichten over Boston BS bomb event 'slachtoffers' die zijn in 't ziekenhuis doodgegaan.
Doet er niet toe, iedereen weet dat op het moment dat er voorbeelden van slachtoffers die in het ziekenhuis zijn overleden werden aangehaald, je gewoon de doelpalen verzette, vervolgens tijdje daarover ophield en vervolgens kom je een tijdje later met exact dezelfde argumentatie opnieuw.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176394864
Ook opmerkelijk dat er niet persberichten over slachtoffers met eye, hearing en/of ernstige gezicht e.a. soft tissue injuries waren. Dat ook heel bijzonder bij 'n shrapnel bom is.
Geen schade op de dunne materie van vlaggen, reclame borden ook niet. Ook geen shrapnel op de grond te zien is.
The Bauman and the Cowboy hat hero rescue story is an enormous, hideous lie.
Why make up sentimental, heroic stories if it was in any way real?

Based on the true inspiring story. :)


What a load of COMPLETE AND UTTER HORSE SHIT.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176394921
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

Doet er niet toe, iedereen weet dat op het moment dat er voorbeelden van slachtoffers die in het ziekenhuis zijn overleden werden aangehaald, je gewoon de doelpalen verzette, vervolgens tijdje daarover ophield en vervolgens kom je een tijdje later met exact dezelfde argumentatie opnieuw.
3 'doden' ter plekke, 264 'gewonden'.
Niemand in 't ziekenhuis doodgegaan is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176394950
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je weet dus wat Compounded betekent en dat daarmee eigenlijk je argument van tafel is.
Nee hoor.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176394957
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:59 schreef Tingo het volgende:
Ook opmerkelijk dat er niet persberichten over slachtoffers met eye, hearing en/of ernstige gezicht e.a. soft tissue injuries waren. Dat ook heel bijzonder bij 'n shrapnel bom is.
Geen schade op de dunne materie van vlaggen, reclame borden ook niet. Ook geen shrapnel op de grond te zien is.
The Bauman and the Cowboy hat hero rescue story is an enormous, hideous lie.
Why make up sentimental, heroic stories if it was in any way real?

Based on the true inspiring story. :)


What a load of COMPLETE AND UTTER HORSE SHIT.
Maar je verwacht dus dat van elke vlag, elk oog, etc een persbericht wordt uitgevaardigd?
Kun je aangeven waar die persberichten ter inzage verzameld zijn?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176394967
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ja, want je erkent dat je citaat niet ging over open ruimtes.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:07:32 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176395038
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:59 schreef Tingo het volgende:
Ook opmerkelijk dat er niet persberichten over slachtoffers met eye, hearing en/of ernstige gezicht e.a. soft tissue injuries waren. Dat ook heel bijzonder bij 'n shrapnel bom is.
Geen schade op de dunne materie van vlaggen, reclame borden ook niet. Ook geen shrapnel op de grond te zien is.
The Bauman and the Cowboy hat hero rescue story is an enormous, hideous lie.
Why make up sentimental, heroic stories if it was in any way real?

Based on the true inspiring story. :)


What a load of COMPLETE AND UTTER HORSE SHIT.
Dat is het ook. Alweer een film? Ze melken het lekker uit. Based on natuurlijk en vergeet true niet, je zal er maar voor naar de bios gaan. Bauman is een (amputee) actor die met nepwonden in de weer is geweest. Dat is ooit al eens ergens aangetoond, ja ja op YT. Oh oh wat zegt ze nu?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_176395056
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja, want je erkent dat je citaat niet ging over open ruimtes.
Het gaat ook niet specifiek over enclosed spaces.

A blast injury is a complex type of physical trauma resulting from direct or indirect exposure to an explosion.

Geloof je de Bauman/Cowboy Hat hero verhaaltje of niet?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176395261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar je verwacht dus dat van elke vlag, elk oog, etc een persbericht wordt uitgevaardigd?
Kun je aangeven waar die persberichten ter inzage verzameld zijn?
Ik kan duidelijk zelf zien in de beelden dat alle schade door de wrecking crew gemaakt is.
Alles netjes in z'n plaats was na de 'explosie' was tot de insecurity forces heeft 'n rommel van gemaakt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176395327
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is het ook. Alweer een film? Ze melken het lekker uit. Based on natuurlijk en vergeet true niet, je zal er maar voor naar de bios gaan. Bauman is een (amputee) actor die met nepwonden in de weer is geweest. Dat is ooit al eens ergens aangetoond, ja ja op YT. Oh oh wat zegt ze nu?
Jake Gyllenhal ook 'n twohat is.
Miranda Richardson must be desperate for a few shekels, she is actually a good actress.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176395401
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat ook niet specifiek over enclosed spaces.

A blast injury is a complex type of physical trauma resulting from direct or indirect exposure to an explosion.
Tja, het punt is al van tafel he...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176395416
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik kan duidelijk zelf zien in de beelden dat alle schade door de wrecking crew gemaakt is.
Alles netjes in z'n plaats was na de 'explosie' was tot de insecurity forces heeft 'n rommel van gemaakt.
Dus je hebt foto's van mensen die bezig zijn de schade aan te richten?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176395431
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:18 schreef Tingo het volgende:
Miranda Richardson
Waarom spreek je van Shekels?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:25:30 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176395497
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jake Gyllenhal ook 'n twohat is.
Miranda Richardson must be desperate for a few shekels, she is actually a good actress.
Voor ¤ 22 kun je Jeff's verhaal lezen.
https://www.bol.com/nl/p/stronger/9200000020311025/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_176395524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, het punt is al van tafel he...
Geloof je de Bauman/Cowboy Hat hero verhaaltje of niet?
A simple yes or no will do.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176395534
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voor ¤ 22 kun je Jeff's verhaal lezen.
https://www.bol.com/nl/p/stronger/9200000020311025/
Nu alleen jouw bewijs nog dat hij al geen benen had vooor de aanslag..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176395568
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geloof je de Bauman/Cowboy Hat hero verhaaltje of niet?
A simple yes or no will do.
Geloven doe je in de kerk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176395613
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom spreek je van Shekels?
Old English saying....don't take it the wrong way...senstive soul that you may be.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176395675
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Geloven doe je in de kerk.
Just be honest and say that you'd rather not answer. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176395686
Je zou bijna hopen dat Tingo een keer een bomaanslag meemaakt. Kijken of ie dan nog zulke onzin uitkraamt O+
pi_176395722
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:30 schreef Jorwol het volgende:
Je zou bijna hopen dat Tingo een keer een bomaanslag meemaakt. Kijken of ie dan nog zulke onzin uitkraamt O+
How do you know that I haven't?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176395727
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Old English saying....don't take it the wrong way...senstive soul that you may be.
Grappig, want het is een Ierse uitdrukking.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176395733
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

How do you know that I haven't?
Je kan gewoon Nederlands typen hoor
pi_176395736
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

How do you know that I haven't?
Je hebt ons geleerd waar op te letten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176395746
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:31 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Je kan gewoon Nederlands typen hoor
Nee, want elke onderwerp is in het Engels ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:34:28 #57
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176395838
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:26 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nu alleen jouw bewijs nog dat hij al geen benen had vooor de aanslag..
Ik ga niets (meer) bewijzen. Het is een uitgemaakte zaak voor mij net als die andere events. Bewijs maar eens dat het niet zo is, dat lukt je/jullie niet. Dat jij er niets achterzoekt vind ik wel best, dat is ook al niets nieuws. :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_176395888
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ga niets (meer) bewijzen. Het is een uitgemaakte zaak voor mij net als die andere events. Bewijs maar eens dat het niet zo is, dat lukt je/jullie niet. Dat jij er niets achterzoekt vind ik wel best, dat is ook al niets nieuws. :O
Ja, precies: het is waar tot het tegendeel blijkt
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176395895
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Grappig, want het is een Ierse uitdrukking.
Why were you asking me then in the first place?

Geloof je de Bauman/Cowboy hat hero story of niet?
I'll understand if you'd rather not answer. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176395959
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Why were you asking me then in the first place?
Nou, waarom gebruik jij een Ierse uitdrukking?
Denk eerder dat dat is omdat deze ook populair is onder andere groepen.

quote:
Geloof je de Bauman/Cowboy hat hero story of niet?
I'll understand if you'd rather not answer. :)
Ik heb je antwoord gegeven.
Snap niet wat daar onduidelijk aan is voor je.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176396049
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:37 schreef Wantie het volgende:

Ik heb je antwoord gegeven.

Heb ik gemist.
Was dat 'ja' of 'nee' ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176396154
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb ik gemist.
Was dat 'ja' of 'nee' ?
Je hebt antwoord gekregen op je vraag, en neen, jij dicteert niet hoe dat antwoord er uit moet zien.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176396465
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ga ik morgen ff goed bekijken. Ben nu niet thuis. ^O^
Eerste verschijning van Carlos om 1:15 is.
Binnen seconden met zulke wonden poor old Jeff Bauman dicht bij z'n dood zou zijn.
Dan is Carlos the lying fuckhead tot 't eind (bijna 3 minuten) van de vid met de hekken,vlaggen en reclame borden nog bezig is.
Who saved Jeff the legless super man?

[ Bericht 11% gewijzigd door Tingo op 09-01-2018 20:53:37 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176396517
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:41 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je hebt antwoord gekregen op je vraag, en neen, jij dicteert niet hoe dat antwoord er uit moet zien.
Je gelooft 't wel dan. OK.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176397218
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Eerste verschijning van Carlos om 1:15 is.
Binnen seconden met zulke wonden poor old Jeff Bauman dicht bij z'n dood zou zijn.
Dan is Carlos the lying fuckhead tot 't eind (bijna 3 minuten) van de vid met de hekken,vlaggen en reclame borden nog bezig is.
Who saved Jeff the legless super man?
Het is inderdaad een apart tafereel. Dank voor de vid.
pi_176397261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je gelooft 't wel dan. OK.
Kiek, je gaat me weer woorden in de mond leggen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176397300
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is inderdaad een apart tafereel. Dank voor de vid.
Yup, bij lv zijn de verwondingen niet ernstig genoeg, bij Boston zijn ze te ernstig..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176397312
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Kiek, je gaat me weer woorden in de mond leggen...
Dus je twijfelt wel aan het verhaal?

Wat is het nou?
pi_176397349
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Of hij durft geen kleur te bekennen.
Nee, ik doe niet aan geloven.
Wat is daar zo moeilijk aan?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176397424
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, ik doe niet aan geloven.
Wat is daar zo moeilijk aan?
Ah, je gelooft het dus niet.
pi_176397513
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah, je gelooft het dus niet.
Wat snap je niet aan mijn reactie?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176397547
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Kiek, je gaat me weer woorden in de mond leggen...
Oh! Je gelooft 't niet dan. OK.
Das verstandig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176397573
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan mijn reactie?
Die reactie slaat natuurlijk nergens op, want 99% van je reacties komen voort uit geloof.
pi_176397648
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die reactie slaat natuurlijk nergens op, want 99% van je reacties komen voort uit geloof.
Nou, citeer dan eens zo'n reactie
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176397723
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, citeer dan eens zo'n reactie
Al jouw posts gaan uit van het MSM verhaal en die verdedig jij altijd, dus je kunt vast zelf wel iets vinden om lekker te citeren.
pi_176397746
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is inderdaad een apart tafereel. Dank voor de vid.
De vid was al jaren geleden gepost.
Grappig om terug te kijken op de Boston event - het lijkt nog belachelijker dan ooit.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176397774
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Al jouw posts gaan uit van het MSM verhaal en die verdedig jij altijd, dus je kunt vast zelf wel iets vinden om lekker te citeren.
Geen onderbouwing dus.
Je roept maar wat.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176397798
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

De vid was al jaren geleden gepost.
Grappig om terug te kijken op de Boston event - het lijkt nog belachelijker dan ooit.
Deze doet het ook altijd nog goed bij me:

pi_176397835
pi_176397837
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Deze doet het ook altijd nog goed bij me:

[ afbeelding ]
Die helpt je de dag door :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176397919
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die helpt je de dag door :Y
Nee, hij hangt niet boven mijn bed of op mijn koelkast.
pi_176397992
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, hij hangt niet boven mijn bed of op mijn koelkast.
Dat is anno 2018 ook niet nodig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176398117
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat is anno 2018 ook niet nodig.
Jij vindt het wel logische schade aan die kleding?

Of wil je daar ook alweer geen uitspraken over doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 21:26:25 ]
pi_176398133
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, hij hangt niet boven mijn bed of op mijn koelkast.
Maar uitgaande van die foto, wat is daar volgens jou mis mee?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176398146
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij vindt het wel logische schade aan die kleding?

Of wil je daar ook alweer geen uitspraken over doen?
Mooie term, logische schade
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176398287
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Deze doet het ook altijd nog goed bij me:

[ afbeelding ]
All dee flags was gawn!

http://www.historyvsholly(...)arredondo-interview/

2:28: You see de flags? Dee beeg flags? All dee flags was gawn!

Yes Carlos – the flags were gone because you and your fellow traitors took them down along with the adverisement boards and fencing just after the 'explosion' to make it look as if there was any actual bomb damage.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176398416
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

All dee flags was gawn!

http://www.historyvsholly(...)arredondo-interview/

2:28: You see de flags? Dee beeg flags? All dee flags was gawn!

Yes Carlos – the flags were gone because you and your fellow traitors took them down along with the adverisement boards and fencing just after the 'explosion' to make it look as if there was any actual bomb damage.
En jij hebt bewijs dat hij dat heeft gedaan?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176398681
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

En jij hebt bewijs dat hij dat heeft gedaan?
Hij was toch te lekker bezig met de hekken/reclame borden kapot te maken/weghalen dan om arme Jeff the Legless One te redden.
Face it - they are lying bastards and you probably know that but you are too cowardly to admit it because you need to at least feel you are right.
You are more interested in arguing with people than finding any kind of truth.
Thats very strange behaviour.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176398893
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hij was toch te lekker bezig met de hekken/reclame borden kapot te maken/weghalen dan om arme Jeff the Legless One te redden.
Face it - they are lying bastards and you probably know that but you are too cowardly to admit it because you need to at least feel you are right.
You are more interested in arguing with people than finding any kind of truth.
Thats very strange behaviour.imo.
Hear hear

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 21:48:47 ]
pi_176400139
The people who saved others in Boston

Commetaar om 0:52 : “Look at this video. A woman who is unable to walk”
(Oh ja, we kunnen allemaal duidelijk zien dat ze heel zwaar gewond is)

Still photo at 1:52: Asian lady in the red cap on the left looks like she's enjoying the whole scene.

Sorry folks, but you've got to be fckin brainwashed to believe this shit is in any way real.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176400416
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hij was toch te lekker bezig met de hekken/reclame borden kapot te maken/weghalen dan om arme Jeff the Legless One te redden.
Face it - they are lying bastards and you probably know that but you are too cowardly to admit it because you need to at least feel you are right.
You are more interested in arguing with people than finding any kind of truth.
Thats very strange behaviour.imo.
Dus je verwijt hem dat hij spullen heeft vernield om iemand te redden.

Dat is best macaber
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176400503
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:20 schreef Tingo het volgende:
The people who saved others in Boston

Commetaar om 0:52 : “Look at this video. A woman who is unable to walk”
(Oh ja, we kunnen allemaal duidelijk zien dat ze heel zwaar gewond is)

Still photo at 1:52: Asian lady in the red cap on the left looks like she's enjoying the whole scene.

Sorry folks, but you've got to be fckin brainwashed to believe this shit is in any way real.
Ik heb het even opgezocht, maar de Nederlandse vertaling voor 'unable to walk' is niet 'heel zwaar gewond '.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176402920
[..]

[ Bericht 98% gewijzigd door Wantie op 09-01-2018 23:38:16 (Origineel is weg) ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 9 januari 2018 @ 23:39:58 #94
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176402995
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 23:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat mocht ik klaarblijkelijk niet posten maar dat dit toneelkostuum betreft lijkt mij duidelijk :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_176403025
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 23:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat mocht ik klaarblijkelijk niet posten maar dat dit toneelkostuum betreft lijkt mij duidelijk :W
Waaruit blijkt dat?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 januari 2018 @ 07:59:26 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176405572
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 23:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat mocht ik klaarblijkelijk niet posten maar dat dit toneelkostuum betreft lijkt mij duidelijk :W

filmpje zegt genoeg ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176405679
quote:
Het is in de openbare ruimte he, dus niemand die het ziet ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 januari 2018 @ 08:37:32 #98
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176405845
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 08:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is in de openbare ruimte he, dus niemand die het ziet ;)
beeld je in dat de rookwolk gelijk staat als deze telefooncel.
Een rookwolk waarbij de een wel en de ander niet door heen kunnen kijken, het is heel specifiek per persoon.

Plus natuurlijk kan alles in paar seconden, ik vind het zo knap.

wat ik nog veel knapper vind is dat ze het zelfde concept toepassen maar dan bij Las Vegas, zonder rookwolk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176405935
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 08:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

beeld je in dat de rookwolk gelijk staat als deze telefooncel.
Een rookwolk waarbij de een wel en de ander niet door heen kunnen kijken, het is heel specifiek per persoon.

Plus natuurlijk kan alles in paar seconden, ik vind het zo knap.

wat ik nog veel knapper vind is dat ze het zelfde concept toepassen maar dan bij Las Vegas, zonder rookwolk.
Wellicht is het net als bij 911, iedereen keek even de andere kant op...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 januari 2018 @ 09:05:21 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176406166
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 08:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wellicht is het net als bij 911, iedereen keek even de andere kant op...
Ja ook zo'n mooi voorbeeld, dat veel mensen het eerste vliegtuig niet zien kan ik heel goed inkomen, natuurlijk kijkt niet iedereen omhoog, en je moet ook maar net weten waar te kijken omdat licht sneller gaat dan geluid.

Maar dan een gebouw staat in lichterlaaie, niet zomaar een gebouw maar het WTC, Op dat moment het hoogste gebouw in new York, enkele minuten later vliegtuig nummer 2.
Er zijn al tig camera's op gericht en word ook over ter wereld live uitgezonden..

Maar impact nr 2 en iedereen in new york die naar de brand kijkt, gaat ineens ergens anders naar kijken en de live beelden worden ineens bewerkt..

Dat soort dingen kan je mij gewoon totaal niet wijs maken..

De opzet is gewoon niet reëel of domweg uitvoerbaar.
Het zelfde geld bij deze in boston, achter het rook gordijntje word er zoals Jokkenbrok al mooi aangegeven door 17 man een toneelstukje voorbereid, kleding gewisseld, make-up aangebracht stoep beschadigd namaak bloed neer gelegd, ruiten ingegooid op verschillende verdiepingen met een timing waar superman en de flash jaloers op kunnen zijn.
En nee ik denk niet simpel, ik probeer het me alleen voor te stellen hoe ze het in vredesnaam willen opzetten..

En dit zijn gewoon simpele dingen, waar je op je kop zou moeten krabben, nja schijnbaar kan het allemaal.
maar kan er niemand een duidelijk voorbeeld geven van hoe!

Wel de uitkomst maar niet de opzet zelf.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 januari 2018 @ 09:44:13 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176406613
maar waar ik ook nogal moeite mee heb is 3 doden en +- 280 gewonden en mijn schatting over een paar honderd acteurs, werd als een rare opmerking beschouwd.

maar er werd daarom aangeven dat er maar +- 17 acteurs waren.
Hoe zit het dan met de rest?

Zoals ik al zei ik ben niet goed in rekenen.. maar dit klopt in mijn ogen gewoon niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:15:49 #102
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176407972
Ik denk dat het 33 acteurs waren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_176408147
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk dat het 33 acteurs waren.
Waarom?
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:43:27 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176408355
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk dat het 33 acteurs waren.
Ook goed, maar hoe zit het dan met het gewonden aantal?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176409473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 23:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat mocht ik klaarblijkelijk niet posten maar dat dit toneelkostuum betreft lijkt mij duidelijk :W
Tuinhek gaf ooit aan dat het door de drukgolf kwam.

Gisteren postte ik dat ook al, maar het is weer verdwenen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Of de drukgolf zelf.


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 12:47:54 ]
pi_176409552
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuinhek gaf ooit aan dat het door de drukgolf kwam.

Gisteren postte ik dat ook al, maar het is weer verdwenen.

[..]

Je ziet verwondingen op zijn benen, dus kan combinatie drukgolf en shrapnel zijn geweest.

Verder weet CAD heel goed waarom de eerste opmerking over de toneelbroek is verwijderd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176409557
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk dat het 33 acteurs waren.
Ik denk 911.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176409571
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je ziet verwondingen op zijn benen, dus kan combinatie drukgolf en shrapnel zijn geweest.

Verder weet CAD heel goed waarom de eerste opmerking over de toneelbroek is verwijderd.
Ik zie geen verwondingen. Wel iets dat voor viezigheid of zo moet doorgaan.
Dit was dan broekverslindende shrapnel? Of wat moet ik me er bij voorstellen?
pi_176409576
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuinhek gaf ooit aan dat het door de drukgolf kwam.

Gisteren postte ik dat ook al, maar het is weer verdwenen.

[..]

The Boston Trouser Bomb indeed :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176409578
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk 911.
Dus al bijna 1000 acteurs...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 januari 2018 @ 12:53:34 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176409580
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk 911.
verkeerde topic
BNW / 9/11 #121: geen (vuur)bal te bekennen...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176409623
@Wantie:



En die andere broeken dan? Drukgolf die perfecte strookjes maakt? Shrapnel dat kleding sloopt, maar onschadelijk is voor menselijk weefsel?
  woensdag 10 januari 2018 @ 12:57:40 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176409658
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Wantie:

[ afbeelding ]

En die andere broeken dan? Drukgolf die perfecte strookjes maakt? Shrapnel dat kleding sloopt, maar onschadelijk is voor menselijk weefsel?
Waar blijkt dat uit?

En wanneer hebben ze die verwisseld?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176409698
Wie heeft Jeff 'No legs' Bauman z'n leven gered?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:06:27 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176409813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:59 schreef Tingo het volgende:
Wie heeft Jeff 'No legs' Bauman z'n leven gered?
De mensen in het ziekenhuis!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176411233
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Wantie:

[ afbeelding ]

En die andere broeken dan? Drukgolf die perfecte strookjes maakt? Shrapnel dat kleding sloopt, maar onschadelijk is voor menselijk weefsel?
Hoezo zijn die strookjes perfect?
Verder zou ik kunnen zeggen dat je dus opengereten verbonden verwacht, maar dan word je weer kwaad op me.
In ieder geval zie je verwondingen aan het been op de eerste foto.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176412901
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 14:18 schreef Wantie het volgende:
Hoezo zijn die strookjes perfect?
Verder zou ik kunnen zeggen dat je dus opengereten verbonden verwacht, maar dan word je weer kwaad op me.
In ieder geval zie je verwondingen aan het been op de eerste foto.
Knap dat jij kunt zien dat het verwondingen zijn.
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:45:08 #118
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176412924
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Knap dat jij kunt zien dat het verwondingen zijn.
Knap dat anderen zien dat het geen verwondingen zijn, of aangebrachte schmink.

Ad infinitum. ;(

Is dat nu serieus wat we allemaal met de discussie over en weer willen?
pi_176412986
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Knap dat anderen zien dat het geen verwondingen zijn, of aangebrachte schmink.

Ad infinitum. ;(

Is dat nu serieus wat we allemaal met de discussie over en weer willen?
Ik probeer duidelijk te maken dat een broek niet in reepjes uiteen vliegt zoals je daar op die foto's kunt zien. Op deze manier is nogal kinderlijk onrealistisch. Als je dat per se wilt verdedigen, prima, maar dan moet je er ook niet van opkijken dat de discussie verder nogal op een kinderlijke manier verloopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 15:54:16 ]
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:51:04 #120
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176413055
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik probeer duidelijk te maken dat een broek niet in reepjes uiteen vliegt zoals je daar op die foto's kunt zien. Op deze manier is nogal kinderlijk onrealistisch. Als je dat per se wilt verdedigen, prima, maar dan moet je er ook niet van op kijken dat de discussie verder nogal op een kinderlijke manier verloopt.
Er zijn genoeg filmpjes op youtube alleen al waar je bij schok/drukgolven bij kleine en grote explosies vergelijkbare schade aan kleren ziet.

Je laatste deel van je post zal ik maar doen of het er gewoon niet staat.
pi_176413103
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Er zijn genoeg filmpjes op youtube alleen al waar je bij schok/drukgolven bij kleine en grote explosies vergelijkbare schade aan kleren ziet.

Je laatste deel van je post zal ik maar doen of het er gewoon niet staat.
Heb je voorbeelden?
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:54:27 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176413113
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Knap dat anderen zien dat het geen verwondingen zijn, of aangebrachte schmink.

Ad infinitum. ;(

Is dat nu serieus wat we allemaal met de discussie over en weer willen?
Het kan zo beide kanten op welles nietus, maar goed.
Wat me veel interessanter lijkt, als het niet is, hoe wat en wanneer is het aangebracht..
Even verder kijken dan alleen Neer plempen dat het in scene is gezet.

Maar goed dat is mijn mening, we moeten gewoon wat verder en dieper gaan graven dan alleen ja of nee.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:55:42 #123
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176413138
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden?
:Y

Onderaan deze pagina vind je er al een paar sowieso.

https://www.metabunk.org/(...)ipped-clothes.t2959/
pi_176413144

Kijk naar de rechter foto.

Jullie geloven serieus dat zoiets mogelijk is?
Strookjes tot op de zelfde hoogte.

Echt waar joh?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 15:56:47 ]
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:57:24 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176413168
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar de rechter foto.

Jullie geloven serieus dat zoiets mogelijk is?
Strookjes tot op de zelfde hoogte.

En die andere 2 totaal niet..
Maar wanneer hebben ze dat gedaan .. hoe wanneer en hoe snel..
En kan je voordoen hoe je dit in scene kan zetten?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:00:23 #126
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176413212
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar de rechter foto.

Jullie geloven serieus dat zoiets mogelijk is?
Strookjes tot op de zelfde hoogte.

Echt waar joh?
Ik kan oprecht niet zien of dat dezelfde hoogte is. Maar bij de andere 2 speelt dat sowieso al niet. Bovendien is gescheurde kleding dus te verwachten bij drukgolf van explosies zoals ook op andere filmpjes te zien is.

Bovendien komt dan inderdaad het punt van theguyver wel op; hoe snel krijg je iemand zo "bewerkt" dat het gewone publiek erin kan trappen terwijl de camera's en getuigen er vanaf de boem zelf al bij zijn?
pi_176413247
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

:Y

Onderaan deze pagina vind je er al een paar sowieso.

https://www.metabunk.org/(...)ipped-clothes.t2959/
Deze dus?


En deze?


Zal vanavond ff proberen te kijken.
pi_176413270
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

En die andere 2 totaal niet..
Maar wanneer hebben ze dat gedaan .. hoe wanneer en hoe snel..
En kan je voordoen hoe je dit in scene kan zetten?
Linker is zelfde als rechter
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:04:39 #129
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176413280
quote:
Jep. Weet je nog waar de bom(men) lagen bij Boston? Op de grond. Dat is een belangrijk detail.

Je zal door de filmpjes wel zien waarom.
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:10:44 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176413385
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Linker is zelfde als rechter
Oke, prima Ik zie het niet duidelijk, maar we gaan er maar vanuit dat het een en de zelfde persoon is
Pak een broek, scheur m aan reepjes ( items zijn toegestaan), zorg ook dat hij vuil word en ja make up kan er onder zitten dus is in dit geval niet zozeer nodig.

Je hebt 10 seconden Go!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:11:06 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176413390
sorry de reactie tijd is voorbij om het te doen..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:11:27 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176413396
En heb je het voor elkaar?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:15:26 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176413465
Je hebt meer dan genoeg de tijd gehad om dit voor elkaar te krijgen, dit was zelfs meer tijd dan dat deze acteurs hadden, dus mijn vraag is hoe snel heb je kunnen reageren en heb je het voor elkaar gekregen..

Nou kan je wel een rare opmerking hier over maken, waar slaat dit op of je spoort niet.
En wat denk je zelf triest of hahahahahah.

Nee ik ben bloed serieus, De reactie tijd wat je nodig hebt en de uitvoerende tijd, en ik ging er nog dik overheen..

Dus mijn vraag is nogmaals hoe speel je dit klaar!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:21:52 #134
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176413587
Wie zegt dat je maar 10 sec de tijd hebt? Die broek is zo aangetrokken achter de coulissen of had die persoon al aan toen het drama zich ging afspelen en actie... go mingle. No way dat een explosie een jeans zo perfect aan reepjes kan scheuren, maak dat de kat wijs.

Bovendien zagen we aan Dougie uit Vegas hoe hij sneaky op de achtergrond even in de weer was erna de dramaqueen ging uithangen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_176413689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie zegt dat je maar 10 sec de tijd hebt? Die broek is zo aangetrokken achter de coulissen of had die persoon al aan toen het drama zich ging afspelen en actie... go mingle. No way dat een explosie een jeans zo perfect aan reepjes kan scheuren, maak dat de kat wijs.

Bovendien zagen we aan Dougie uit Vegas hoe hij sneaky op de achtergrond even in de weer was erna de dramaqueen ging uithangen.
Precies. Doug deed dat even toen het terrein vrijwel al leeg was en iedereen naar buiten was geëscorteerd. Geen hond die dit gezien heeft.

Of zet bijvoorbeeld een busje neer met acteurs er in en na de knal + een sein dat pottenkijkers inmiddels op afstand zijn, komen ze allemaal naar buiten om hun toneelstukje op te voeren, om maar iets te bedenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 16:29:13 ]
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:33:40 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176413826
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie zegt dat je maar 10 sec de tijd hebt? Die broek is zo aangetrokken achter de coulissen of had die persoon al aan toen het drama zich ging afspelen en actie... go mingle. No way dat een explosie een jeans zo perfect aan reepjes kan scheuren, maak dat de kat wijs.

Bovendien zagen we aan Dougie uit Vegas hoe hij sneaky op de achtergrond even in de weer was erna de dramaqueen ging uithangen.
Ik zeg dat, na 10 sec kan je volledig door de rook heen kijken.
Welke coulissen? er is daar niks, en je hebt rook, prima.. maar rook is niet als een muur, je kan prima door de rook alles zien.

Op plek 2 was er al helemaal niiets waar je achter kon schuilen, en op plek 1 winkels, moest je dus een switcheroo maken met een identiek persoon een gat in de stoep slaan ramen ingooien bloed op de vloer droppen en beschadeging op de stoep maken, en dat allemaal voor de rook beetje doorzichtig werd.

Nou is er een mooi risico aan rook, en dat heet wind!

Maar goed als jij dit toneelstukje kan opvoeren in 10 sec show me!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176413971
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Precies. Doug deed dat even toen het terrein vrijwel al leeg was en iedereen naar buiten was geëscorteerd. Geen hond die dit gezien heeft.

Of zet bijvoorbeeld een busje neer met acteurs er in en na de knal + een sein dat pottenkijkers inmiddels op afstand zijn, komen ze allemaal naar buiten om hun toneelstukje op te voeren, om maar iets te bedenken.
Ja, je kunt van alles bedenken.
Met parachute uit helikopter springen kan ook.
Scheelt weer een busje ter plaatse.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176414086
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar de rechter foto.

Jullie geloven serieus dat zoiets mogelijk is?
Strookjes tot op de zelfde hoogte.

Echt waar joh?
Is niet dezelfde hoogte, maar vertel eens waarom dat onmogelijk zou zijn..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:44:25 #139
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176414102
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Precies. Doug deed dat even toen het terrein vrijwel al leeg was en iedereen naar buiten was geëscorteerd. Geen hond die dit gezien heeft.

Of zet bijvoorbeeld een busje neer met acteurs er in en na de knal + een sein dat pottenkijkers inmiddels op afstand zijn, komen ze allemaal naar buiten om hun toneelstukje op te voeren, om maar iets te bedenken.
Inderdaad. Bepaalde plekken waar de kern van de acteurs zich ophouden, een soort van set met zelfs aangevers/regisseurs. In Brussel fakery was dat duidelijk te zien achter het station dacht ik, maar ook Londen Westminster.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_176414116
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:39 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja, je kunt van alles bedenken.
Met parachute uit helikopter springen kan ook.
Scheelt weer een busje ter plaatse.
Ja, kan ook... lekker handig boven zo'n dichtbebouwde stad.
pi_176414280
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad. Bepaalde plekken waar de kern van de acteurs zich ophouden, een soort van set met zelfs aangevers/regisseurs. In Brussel fakery was dat duidelijk te zien achter het station dacht ik, maar ook Londen Westminster.
Inderdaad. Herinner me die beelden ook nog wel van het groepje acteurs dat ineens moest verplaatsen:




Of die "omstander" die niets had en ineens op de grond lag en verbonden werd met een sjaal:

BNW / False Flag? Brussel #8

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 16:53:07 ]
pi_176414301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, kan ook... lekker handig boven zo'n dichtbebouwde stad.
Ja, precies.
Dan zie je hem ook niet echt aankomen, en op locatie verdwijnt hij achter de rook..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176414351
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad. Bepaalde plekken waar de kern van de acteurs zich ophouden, een soort van set met zelfs aangevers/regisseurs. In Brussel fakery was dat duidelijk te zien achter het station dacht ik, maar ook Londen Westminster.
Ja, die aanslag waarbij de acteurs oa uit Nederland kwamen.
Zijn die inmiddels ontmaskerd?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176414385
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:54 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja, die aanslag waarbij de acteurs oa uit Nederland kwamen.
Zijn die inmiddels ontmaskerd?
Ze hadden geen maskers op.
pi_176414453
Dit is toch geen discussiëren meer? Wat een kinderachtig gedrag.
pi_176414486
quote:
13s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is toch geen discussiëren meer? Wat een kinderachtig gedrag.
Wantie komt weer met helicopters en zo. Misschien moet je daar eens iets van zeggen :)
pi_176414549
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze hadden geen maskers op.
En dus herkenbaar
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176414585
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wantie komt weer met helicopters en zo. Misschien moet je daar eens iets van zeggen :)
Wie de schoen past trekke hem aan.
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:35:20 #149
446658 A.C.R.
We salute you
pi_176415247
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar de rechter foto.

Jullie geloven serieus dat zoiets mogelijk is?
Strookjes tot op de zelfde hoogte.

Echt waar joh?
Ik zie op die foto niet dat ze tot op dezelfde hoogte zitten hoor. Enigszins wel, maar dat lijkt me logisch. Explosie komt vanaf de grond en een broek zit nou eenmaal aan je benen, en de broek houdt ergens op. Dat de stroken ergens op ongeveer dezelfde hoogte ophouden lijkt mij totaal niet onrealistisch en al helemaal geen bewijs dat hier iets niet in de haak is.
pi_176415733
Scheuren in kleding zijn altijd recht - als ik een scheur in m'n spijkerbroek krijg omdat ik achter iets blijf hangen, is het ook een rechte lijn, of winkelhaak. Logisch toch?
pi_176417114
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:56 schreef illusions het volgende:
Scheuren in kleding zijn altijd recht - als ik een scheur in m'n spijkerbroek krijg omdat ik achter iets blijf hangen, is het ook een rechte lijn, of winkelhaak. Logisch toch?
Lijkt me inderdaad logisch, aangezien de stof gewoven is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176417767
pi_176417882
quote:
Weer een nieuwe in de reeks 'het ziet er anders uit dan ik verwacht, dus nep '
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:50:17 #154
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176418053
quote:
Moeten brandwonden per se bloeden dan?

Heeft huid dezelfde dichtheid als spijkerstof?

Wel leuk dat er staat "no blood" en dat soort zaken, maar er wordt maar gewoon aangenomen dat dat ook per se zo moet zijn...
pi_176420664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie zegt dat je maar 10 sec de tijd hebt? Die broek is zo aangetrokken achter de coulissen of had die persoon al aan toen het drama zich ging afspelen en actie... go mingle. No way dat een explosie een jeans zo perfect aan reepjes kan scheuren, maak dat de kat wijs.

Precies.Met 'n losse trainingspak overheen.

Depending on the circumstances...meeste mensen heel snel hun broek uit kunnen doen...:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 10-01-2018 21:58:02 (Spelling) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176420883
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Moeten brandwonden per se bloeden dan?

Heeft huid dezelfde dichtheid als spijkerstof?

Wel leuk dat er staat "no blood" en dat soort zaken, maar er wordt maar gewoon aangenomen dat dat ook per se zo moet zijn...
Allemaal aannames.
pi_176420939
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]


En deze?


Zal vanavond ff proberen te kijken.
Gelukkig dat bus banden niet met explosieve chemicals en stukjes scherpe stal zijn gevuld.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176420986
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

En jij hebt bewijs dat hij dat heeft gedaan?
Ja.

http://letsrollforums.com//showpost.php?p=244874&postcount=194

quote:
We just absolutely annihilated the fence and pulled it back so we could see the victims underneath.


[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 21:34:59 ]
pi_176421068
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gelukkig dat bus banden niet met explosieve chemicals en stukjes scherpe stal zijn gevuld.
Ja, en zijn jasje vliegt gewoon uit. Niet zo gek als ie open is.

Geen gekke flarden zoals op die Boston foto's
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:37:30 #160
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176421077
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gelukkig dat bus banden niet met explosieve chemicals en stukjes scherpe stal zijn gevuld.
En toch zoveel schade. Moet je nagaan wat die echte bom dus aanrichtte :Y
pi_176421170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Precies.Met 'n losse trainingspak overheen.

Depending on the ciscumstances...meeste mensen heel snel hun broek uit kunnen doen...:)
Misschien stonden ze wel in die lege winkel / dat lege kantoor waar de ruiten ervan eruit liggen.

Hier links te zien:



En hier beter maar dit zal wel te choquerend zijn voor sommigen, dus even in een spoiler tag:

SPOILER: Klikken op eigen risico
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart ook wel dat het glas naar buiten lijkt te zijn geblazen ipv de andere kant op door de druk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 21:56:30 ]
pi_176421216
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En toch zoveel schade. Moet je nagaan wat die echte bom dus aanrichtte :Y
Wij geloven niet dat die bom echt was. Teveel zaken die niet kloppen.

Met als meest gekke verhaal dat van die Bauman. Die 2 benen verliest maar gewoon pas na tien minuten rechtop zittend en bij kennis wordt weggereden in een rolstoel terwijl hij zijn benen zelf nog vasthoudt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 21:48:39 ]
pi_176421260
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En toch zoveel schade. Moet je nagaan wat die echte bom dus aanrichtte :Y
Zoals honderden gewonden (veel zwaargweonden) en alle of dan heel veel uitgeblazen ramen in de direct omgeving.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:51:07 #164
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176421411
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zoals honderden gewonden (veel zwaargweonden) en alle of dan heel veel uitgeblazen ramen in de direct omgeving.
Zoals op de fotos te zien is inderdaad.
pi_176421497
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien stonden ze wel in die lege winkel / dat lege kantoor waar de ruiten ervan eruit liggen.

En hier beter maar dit zal wel te choquerend zijn voor sommigen, dus even in een spoiler tag:

SPOILER: Klikken op eigen risico
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart ook wel dat het glas naar buiten lijkt te zijn geblazen ipv de andere kant op door de druk.
De gast in 't midden met zonnebril ziet eruit als hij 'n leuke dag in de park aan 't genieten is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:56:00 #166
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176421531
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

De gast in 't mideen met zonnebril ziet eruit als hij 'n leuke dag in de park aan 't genieten is.
Het concept "foto/momentopname" is jou duidelijk vreemd.

Nooit de tv op pauze gezet op een raar moment zeker?
pi_176421683
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:56 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het concept "foto/momentopname" is jou duidelijk vreemd.

Nooit de tv op pauze gezet op een raar moment zeker?
Hoezo?

Nee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176422012
quote:
Maar wat neem je hem nu kwalijk?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176422061
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, en zijn jasje vliegt gewoon uit. Niet zo gek als ie open is.

Geen gekke flarden zoals op die Boston foto's
Nu zijn het gekke flarden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176422604
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar wat neem je hem nu kwalijk?
Deelnemen aan het stagen van een terreuraanslag. Dat je dat nog niet doorhebt geeft te denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 22:35:11 ]
pi_176422769
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Deelnemen aan het stagen van een terreuraanslag. Dat je dat nog niet doorhebt geeft te denken.
En dat blijkt uit het feit dat hij hekken heeft vernield om bij de slachtoffers te komen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176422857
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:42 schreef Wantie het volgende:

[..]

En dat blijkt uit het feit dat hij hekken heeft vernield om bij de slachtoffers te komen?
http://letsrollforums.com//showpost.php?p=244875&postcount=195
pi_176423134
Ah... precies wat ik ook dacht:

quote:
It appears that the storefront behind the glass that blew toward the bomb is empty. There is nothing inside, and all could have been staged from there.

Even if not, considering the evidence that this was a drill, they surely could have reserved that portion of sidewalk for their "team", then everyone in the immediate area would be under control.

Everyone else would run, and the drill could proceed.

There are several officers in these photos, standing on the perimeter, not involving themselves with the drill. If a perimeter were maintained, then who would know?

The sidewalk viewing area at the finish line is highly controlled, everything is already in place for this kind of thing.
pi_176423222
quote:
You can get a loose idea of how they could have done it when you look at the scene can't you. Just theoretically I mean.

The bomb itself looks very small, doesn't knock over or scatter the people in the road, could easily be just a smoke bomb. But in the panic and the fog people won't be watching closely. Maybe a bunch of guys already prepped as victims are waiting in the empt store, run out and just throw themselves down, scattering blood capsules as they do so. No one will really be able to tell they weren't there beforehand. People are afraid and shocked and not thinking critically. They probably won't even go near the idea it could be fake.

Actors all around in the crowd are primed to take the story and sell it as more than it is. Carlos saying the flags were knocked down, when he knows they were pulled down by "rescuers." Other guys describing dozens of severed limbs. Where? I've only seen two, may three amputees on film.

Even those "rescuers" seem a little odd to me. They are so quick, so calm they seem rehearsed, and instead of heading straight for the supposedly injured people, they all focus on pulling down the flags and dismantling the barriers.

Ok, maybe we can assume they were making a path for the EMTs, but you only need a fairly narrow access point, certainly don't need all of them to be pulling the entire set of flags down. And when you put this slightly odd behavior next to Carlos's lie about the flags, you wonder - were these guys doing set dressing, making the blast look worse than it was?
quote:
The store was a branch of opticians' by the name of 'Lenscrafters'. It was supposedly open and trading on the day of the marathon. Clearly this picture was taken prior to the 'bomb', there does seem to be hell of a lot more stuff in there than on the day in question.


[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 23:05:56 ]
pi_176424568
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah... precies wat ik ook dacht:

[..]

Dus het materiaal en de acteurs bevonden zich achter enorme etalageramen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 11 januari 2018 @ 05:50:32 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176426026
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien stonden ze wel in die lege winkel / dat lege kantoor waar de ruiten ervan eruit liggen.

Hier links te zien:

[ afbeelding ]

En hier beter maar dit zal wel te choquerend zijn voor sommigen, dus even in een spoiler tag:

SPOILER: Klikken op eigen risico
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart ook wel dat het glas naar buiten lijkt te zijn geblazen ipv de andere kant op door de druk.
Ramen er boven waren ook kapot, dus voor vragen over zwaartekracht, verwijs ik naar een ander topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176426070
quote:
One thing we can say is that Jeff Bauman lay on the ground for a period of many minutes before tourniquets were applied to his legs. Two minutes after the bomb, Carlos was taking down the fence, and he was the one to apply the tourniquets, so it was two minutes plus however long he kept doing the dismantling work before he got to Jeff, found a discarded sweater, made two tourniquets and applied them. During that time Jeff was conscious and moved around and even sat half up. He must have been bleeding from both lower limbs this entire time, and yet, the blood present on the ground seems about the same as from the immediate aftermath of the bombings.


Tja, het is niet zo dat je onmiddellijk doodbloedt als een lichaamsdeel wordt afgerukt.
Het duurt enkele minuten voordat het bloeden begint.

Hieruit blijkt maar weer hoe onkundig dit soort 'analyses' zijn.
Het komt niet verder dan: 'ik had iets anders verwacht, dus is het nep'.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176427726
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus het materiaal en de acteurs bevonden zich achter enorme etalageramen...
Ja, want je moet natuurlijk allemaal voor de ramen gaan staan. Bovenverdiepingen of andere ruimtes bestaan niet.
pi_176427763
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 06:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

One thing we can say is that Jeff Bauman lay on the ground for a period of many minutes before tourniquets were applied to his legs. Two minutes after the bomb, Carlos was taking down the fence, and he was the one to apply the tourniquets, so it was two minutes plus however long he kept doing the dismantling work before he got to Jeff, found a discarded sweater, made two tourniquets and applied them. During that time Jeff was conscious and moved around and even sat half up. He must have been bleeding from both lower limbs this entire time, and yet, the blood present on the ground seems about the same as from the immediate aftermath of the bombings.


Tja, het is niet zo dat je onmiddellijk doodbloedt als een lichaamsdeel wordt afgerukt.
Het duurt enkele minuten voordat het bloeden begint.

Hieruit blijkt maar weer hoe onkundig dit soort 'analyses' zijn.
Het komt niet verder dan: 'ik had iets anders verwacht, dus is het nep'.
Allebei zijn onderbenen zouden er zijn afgerukt door de bom. Zelfs al het vlees was van het bot van het onderbeen geblazen. Helemaal kaal was dat bot.

Het duurt echt vele minuten voor je dan gaat bloeden en niet eens slagaderlijk dan. Dus in eerste instantie is er niets aan de hand, meer dan tien minuten is makkelijk te overleven en je blijft gewoon bij kennis zodat je je benen nog vast kunt houden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2018 10:09:30 ]
pi_176427933
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Allebei zijn onderbenen zouden er zijn afgerukt door de bom. Zelfs al het vlees was van het bot van het onderbeen geblazen. Helemaal kaal was dat bot.

Het duurt echt vele minuten voor je dan gaat bloeden en niet eens slagaderlijk dan. Dus in eerste instantie is er niets aan de hand, meer dan tien minuten is makkelijk te overleven en je blijft gewoon bij kennis zodat je je benen nog vast kunt houden.
Ja klopt en als je ehbo had geleerd wist je waarom zo'n been niet onmiddellijk hevig gaat bloeden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176427946
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, want je moet natuurlijk allemaal voor de ramen gaan staan. Bovenverdiepingen of andere ruimtes bestaan niet.
Sure, zet alles lekker ver weg...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176428563
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Sure, zet alles lekker ver weg...
Zoals wat heb je allemaal nodig dat heel dichtbij moet staan en wat niet 2 meter verder kan staan?
pi_176428584
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja klopt en als je ehbo had geleerd wist je waarom zo'n been niet onmiddellijk hevig gaat bloeden...
Dus je gelooft wel in het Jeff Bauman verhaal. Heheh...nu zijn we er.
pi_176428873
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus je gelooft wel in het Jeff Bauman verhaal. Heheh...nu zijn we er.
Daarmee laat je zien dat je maar half leest.

Dat ik fouten uit je redenatie haal wil niet zeggen dat ik een bepaald geloof aanhang.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176429069
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoals wat heb je allemaal nodig dat heel dichtbij moet staan en wat niet 2 meter verder kan staan?
Eerst heb je het over andere ruimtes en verdiepingen, nu is het 2 meter verderop...

Beetje zwalkgedrag.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176431270
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Apart ook wel dat het glas naar buiten lijkt te zijn geblazen ipv de andere kant op door de druk.
Hoezo?
pi_176432578
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoezo?

Nee.
quote:
Don't even start on hoodie guy. Too late, I started. Look at the way he is lying there. He is leaning on the other woman. That is a gesture of familiarity, and cockiness. He is totally relaxed. He is a perp, do you think. Did he actually fit the fake prosthetic in the chaos of the first few seconds? Well, put it this way: he had his hands all over Jeff Bauman's thighs during that time, and he manipulated some kind of physical object onto, or around, the right thigh. This is not speculation, it's what is shown in the pictures.


pi_176433921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoezo?
Al het glas had binnen moeten liggen kennelijk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176433961
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]


[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus hij brengt een riem oid aan rond de stomp, maar dat is verdacht?
Terwijl eerder nog werd gesuggereerd dat hij zou doodbloeden als dat niet op tijd gebeurde...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 11 januari 2018 @ 15:33:40 #190
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176433987
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie rook, dus deze foto's waren nadat de acteurs uit de winkel kwamen rennen.
Dus mijn vraag is natuurlijk, wat is het tijdstip waarop deze foto is genomen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 januari 2018 @ 15:34:17 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176434000
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus hij brengt een riem oid aan rond de stomp, maar dat is verdacht?
Terwijl eerder nog werd gesuggereerd dat hij zou doodbloeden als dat niet op tijd gebeurde...
Zie de rook, dit is nog in de 3 minuten..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176434036
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]


[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
This is not speculation, it's what is shown in the pictures.

Wat er boven staat is wel degelijk speculatief en niet voor niets voorzien van vraagtekens.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176434160
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Al het glas had binnen moeten liggen kennelijk.
Snap ik niet, waarom dat zo zou móeten zijn.
pi_176434198
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zie de rook, dit is nog in de 3 minuten..
Ja, dat ook.
En het bestrijdt de hypothese dat het een goed idee is om mbv een rookbom het zicht op de situatie te belemmeren zodat de acteurs hun positie kunnen innemen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176434225
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Snap ik niet, waarom dat zo zou móeten zijn.
Omdat het scenario dat het raam door de drukgolf is gesprongen niet mogelijk mag zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 11 januari 2018 @ 15:57:58 #196
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176434538
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spot on. Geen druppel bloed te zien trouwens. Schijnbaar verlies je meer bloed als je je in de vinger snijdt dan wanneer je benen eraf geblazen worden. Jeff zal inmiddels best goed geboerd hebben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_176434609
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Omdat het scenario dat het raam door de drukgolf is gesprongen niet mogelijk mag zijn.
Dat is dan een vrij simpele en domme conclusie van J0kkebr0k :).
  donderdag 11 januari 2018 @ 16:02:29 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176434637
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:44 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja, dat ook.
En het bestrijdt de hypothese dat het een goed idee is om mbv een rookbom het zicht op de situatie te belemmeren zodat de acteurs hun positie kunnen innemen.
Dat is het nadeel van rook, het is geen betonnen muur of iets in die geest.
Plus een goeie windvlaag en we hadden geen topic aan hoeven te maken in BNW.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176434684
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat is het nadeel van rook, het is geen betonnen muur of iets in die geest.
Plus een goeie windvlaag en we hadden geen topic aan hoeven te maken in BNW.
Dat ook en de acteurs en crew hebben dan net zo goed last van de rook...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176434704
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Spot on. Geen druppel bloed te zien trouwens. Schijnbaar verlies je meer bloed als je je in de vinger snijdt dan wanneer je benen eraf geblazen worden.
Klopt, en als je ehbo les had gevolgd wist je waarom dat is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 11 januari 2018 @ 16:05:48 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176434712
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Spot on. Geen druppel bloed te zien trouwens. Schijnbaar verlies je meer bloed als je je in de vinger snijdt dan wanneer je benen eraf geblazen worden. Jeff zal inmiddels best goed geboerd hebben.
We hebben niet te maken met een scene uit Kill bill waarbij Beatrix Kiddo even wat ledematen af hakt.
En het bloed spuit alle kanten op, mijn tip aan jou zoek even wat onthoofding video's uit S-arabie op, en vertel even hoe rijkelijk het bloed vloeit, plus als ik jou vanaf achter jou hoofd film hoeveel zie ik dan van de bene, plus er hangt iemand over gebogen, dus nee je ziet niet veel, plus beetje rook.. maakt de foto ook niet veel scherper.

daarom is mijn vraag ook gelijk, op wel tijdstip is deze foto genomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176435271
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus hij brengt een riem oid aan rond de stomp, maar dat is verdacht?
Terwijl eerder nog werd gesuggereerd dat hij zou doodbloeden als dat niet op tijd gebeurde...
Is de man met de hoodie Arrendondo? Ja of nee?

quote:
The man was bleeding so heavily he seemed likely soon to be beyond help unless Arredondo applied tourniquets. He grabbed of the first thing he saw that might work.

“Somebody’s sweater,” he said. “I tore it apart.”

The tourniquet on the left leg went just above the knee, below which there was nothing but torn flesh and a length of bare bone.

Another tourniquet went on the right leg. Arredondo next grabbed a wheelchair that somebody was pushing past. He placed the young man into it and moved it as quickly as he could while still holding up what remained of the legs.

http://www.thedailybeast.(...)at-on-the-bombs.html
Of klopt het verhaal van hero Arrendondo nu ineens van geen kanten meer?

En het is wel een kort riempje. Wel toevallig dat net die man die op Bauman schijnt te liggen, dat op zak heeft. Kwam goed uit. Misschien had ie wel een voorgevoel dat ie bij een bomexplosie stompjes moest afbinden die dag.
pi_176435288
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat ook en de acteurs en crew hebben dan net zo goed last van de rook...
Je bent nog nooit in een een discotheek geweest?
pi_176435331


pi_176435345
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Spot on. Geen druppel bloed te zien trouwens. Schijnbaar verlies je meer bloed als je je in de vinger snijdt dan wanneer je benen eraf geblazen worden. Jeff zal inmiddels best goed geboerd hebben.
Paar onderbenen er af is no big deal. Weet iedereen toch die EHBO heeft gehad.
pi_176435353
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je bent nog nooit in een een discotheek geweest?
Dus toch geen rookbom?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176435376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Paar onderbenen er af is no big deal. Weet iedereen toch die EHBO heeft gehad.
Waaruit blijkt dat je dus geen ehbo hebt gehad en dus de expertise mist.
Anders beweer je niet zoiets.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176435428
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:41 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat je dus geen ehbo hebt gehad en dus de expertise mist.
Anders beweer je niet zoiets.
Nog een keer de vraag. Is Jeff Bauman echt zijn onderbenen verloren tijdens de Boston bomaanslag?
pi_176435485
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is de man met de hoodie Arrendondo? Ja of nee?
Geen idee.
quote:
[..]

Of klopt het verhaal van hero Arrendondo nu ineens van geen kanten meer?
Verhalen zijn nooit exacte representaties van de werkelijkheid.

quote:
En het is wel een kort riempje. Wel toevallig dat net die man die op Bauman schijnt te liggen, dat op zak heeft. Kwam goed uit. Misschien had ie wel een voorgevoel dat ie bij een bomexplosie stompjes moest afbinden die dag.
Best een boude stellingname ...
Iemand kwalijk nemen dat hij wist hoe te handelen omdat je dat niet goed uit komt .
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176435505
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nog een keer de vraag. Is Jeff Bauman echt zijn onderbenen verloren tijdens de Boston bomaanslag?
Kun je aantonen dat hij zijn benen al mistte voor de aanslag?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176438358
quote:
What are we to make of all this?

One thing we can say is that Jeff Bauman lay on the ground for a period of many minutes before tourniquets were applied to his legs. Two minutes after the bomb, Carlos was taking down the fence, and he was the one to apply the tourniquets, so it was two minutes plus however long he kept doing the dismantling work before he got to Jeff, found a discarded sweater, made two tourniquets and applied them. During that time Jeff was conscious and moved around and even sat half up. He must have been bleeding from both lower limbs this entire time, and yet, the blood present on the ground seems about the same as from the immediate aftermath of the bombings.

Carlos did a neat job of applying two tourniquets to those two legs, both of which must have been bleeding profusely, but if you look at his shirt when he is pushing the wheelchair, he didn't actually get any blood on him. Later there is some shown on his sleeve, but this doesn't look like it's there when he's pushing the chair. So somehow he got both tourniquets in place and secured without getting messy himself. And then into the wheelchair, down the street, through the crowds, into the tent, all the way through the tent, to the exit, where the ambulances were, apparently, parked and waiting.

He didn't get blood on himself, but the flag was soaked, as we saw. Yet we don't see the flag in the iconic pic above. Where is the flag while he is pushing the wheelchair? When did the flag get soaked in the blood?

Carlos also says in that interview on youtube that all the international flags were blown away by the blast. This is a very odd thing to say given that Carlos himself participated in the manual removal of the flags, after he had first spent some time leaning against the fence and scaffolding that supported them, after the bomb had gone off. So hard to see how he could have thought the bomb blasted the flags away. Maybe he just had flags on his mind.

As the Tough Ruck guys said: "It was all just supposed to be symbolic."

Flags of the world all pulled down. Last American flag soaked in blood, clutched by the hero, father of son tragically lost in Iraq, and second son following the first. Miraculous survivor Jeff Bauman, saved by the hero with the blood soaked American flag, wakes up, calls for pen and paper, and identifies the perpetrator....
We hebben dus op de foto's gezien dat Carlos dat niet gedaan heeft. Carlos stond eerst een beetje tegen het hek te hangen en daarna ging ie hekken slopen. De man met zonnebril en hoodie deed iets om de (halve) benen van Bauman en dat was geen tourniquet om het bloeden te stoppen. De fake protheses werden daar bevestigd.

En verder:
SPOILER: misschien schokkend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2018 19:56:17 ]
pi_176438457
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

We hebben dus op de foto's gezien dat Carlos dat niet gedaan heeft. Carlos stond eerst een beetje tegen het hek te hangen en daarna ging ie hekken slopen. De man met zonnebril en hoodie deed iets om de (halve) benen van Bauman en dat was geen tourniquet om het bloeden te stoppen. De fake protheses werden daar bevestigd.

En verder:
SPOILER: misschien schokkend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen even reactie op je spoiler; wat zegt het volgens jou? Dat het fake is? Waarom moet bloed op elke foto hetzelfde eruit zien? Ik zou het eerder raar vinden als het wel hetzelfde zou zijn. Zoveel factoren van invloed op kleur op een foto. Niet alleen is het al belangrijk welke ondergrond vocht heeft, maar ook belichting, daglicht, staat de zon erop, belichtingstijd, en ga zo maar door. Ik begrijp werkelijk niet dat jij dat zelf niet kan bedenken.
pi_176438523
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

We hebben dus op de foto's gezien dat Carlos dat niet gedaan heeft. Carlos stond eerst een beetje tegen het hek te hangen en daarna ging ie hekken slopen. De man met zonnebril en hoodie deed iets om de (halve) benen van Bauman en dat was geen tourniquet om het bloeden te stoppen. De fake protheses werden daar bevestigd.

En verder:
SPOILER: misschien schokkend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaruit blijkt dat hij relaxed is?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176438529
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alleen even reactie op je spoiler; wat zegt het volgens jou? Dat het fake is? Waarom moet bloed op elke foto hetzelfde eruit zien? Ik zou het eerder raar vinden als het wel hetzelfde zou zijn. Zoveel factoren van invloed op kleur op een foto. Niet alleen is het al belangrijk welke ondergrond vocht heeft, maar ook belichting, daglicht, staat de zon erop, belichtingstijd, en ga zo maar door. Ik begrijp werkelijk niet dat jij dat zelf niet kan bedenken.
Optelsom van alles wat ik zie. Ik begrijp werkelijk niet dat jij dat zelf niet kan bedenken. Ik roep dat trouwens al heel lang. Het is vrijwel nooit 1 detail.
pi_176438614
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Optelsom van alles wat ik zie. Ik begrijp werkelijk niet dat jij dat zelf niet kan bedenken. Ik roep dat trouwens al heel lang. Het is vrijwel nooit 1 detail.
De som van 0 is nog altijd 0.

Er zijn geen steekhoudende argumenten, enkel wat oppervlakkige commentaren op hoe het er uit ziet op beeld.

Bijv de acteur met geamputeerde benen, waarom wordt niet aangetoond dat dit ofwel voor, ofwel na, ofwel niet is gebeurd?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176438648
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Optelsom van alles wat ik zie. Ik begrijp werkelijk niet dat jij dat zelf niet kan bedenken. Ik roep dat trouwens al heel lang. Het is vrijwel nooit 1 detail.
Maar de argumenten die ik je geef, doen die er niet toe? Bloed blijft fake?
pi_176438651
Ik was laatst nog op de SEH. Mannen waren op een vuurwerkbom gaan staan. Viel reuze mee, zoals wantie ook al aangeeft. Plaatje van ze geschoten en later biertje met ze gedronken.

pi_176438675
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar de argumenten die ik je geef, doen die er niet toe? Bloed blijft fake?
Gebruik je ogen en hersenen nou eens als je naar dit soort "terreur" kijkt. Het is zo fake als wat.
pi_176438705
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gebruik je ogen en hersenen nou eens als je naar dit soort "terreur" kijkt. Het is zo fake als wat.
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat het fake is. Maar goed, je doet dus geen reet met argumenten die iemand geeft, je neemt alleen je 'eigen' argumenten aan. Prima, einde discussie :).
pi_176438710
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik was laatst nog op de SEH. Mannen waren op een vuurwerkbom gaan staan. Viel reuze mee, zoals wantie ook al aangeeft. Plaatje van ze geschoten en later biertje met ze gedronken.

[ afbeelding ]
Mja, nu toon je een foto van een oefening...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176438737
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gebruik je ogen en hersenen nou eens als je naar dit soort "terreur" kijkt. Het is zo fake als wat.
Toch weet je dat niet aan te tonen.

Guyver heeft een hele reeks argumenten aangehaald die angstvallig worden genegeerd...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176438786
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Mja, nu toon je een foto van een oefening...
Waarom ben jij zo zeker dat Bauman wel echt gewond was? Wat geeft jou de doorslag?
Ik bedoel... het verhaal van zijn reddende held (verrader als je het mij vraagt) klopt voor geen meter. De leugens vliegen je werkelijk om de oren als je je er in verdiept.
pi_176438988
quote:
Carlos' timeline seems to rule out Jeff's survival. Especially now seeing white-tshirt woman on the stretcher. That means that she was given medical care while no one touched Jeff, until Carlos came along with his impressive tourniquet work. So we are asked to believe that the swarm of medical personnel gave Jeff no assistance or attention until Carlos was done pulling down the flags and ambled over to get involved in the medical side of things.

So Jeff lay unattended on the pavement for several minutes, at least 2, probably at least 4. Conscious. Look, I'm not a doctor, but that strikes me as unusual.

Then Carlos made the decision to remove one of the "victims" from the site, and head off looking for an ambulance. Try that some time, at a disaster, just take control of one of the victims and set off with them to see if you can find assistance. Someone caught them on video, wheeling down the street. Jeff wasn't helping to push in these few seconds, perhaps he was taking a breather. Watch from 2:27

Really, this can be sorted out simply. Either this is the inside of a leg, or it is a piece of extruded metal, a lump of styrofoam, and a couple of electrical wires.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2018 20:18:10 ]
pi_176439289
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat het fake is. Maar goed, je doet dus geen reet met argumenten die iemand geeft, je neemt alleen je 'eigen' argumenten aan. Prima, einde discussie :).
Toch kom je iedere keer weer. Wantie ook.
pi_176439338
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus toch geen rookbom?
Of geluidsbom/trainingsbom (heb ik al lang gelden ook geschreven)

Of zoiets? :
Improvised Explosive Device Effects Simulator Training

Bij de Boston BS was 't in iedere geval geen echte shrapnel bomaanslag.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176439356
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Toch kom je iedere keer weer. Wantie ook.
Erg raar ja, met mijn interesse in BNW.
pi_176439573
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is de man met de hoodie Arrendondo? Ja of nee?

Ja.
And then he ran off and changed into a cowboy outfit and pulled undamaged advertisement hordings,fences and flags down to make it look like a bomb had gone off. Then he went around parading a still conscious multiple traumatic amputation casualty upright in a wheelchair down the main street for all and sundry to see.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176439613
Valt me nu pas op: Niet eens een spoor(tje) van bloed achter die rolstoel aan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2018 20:46:23 ]
pi_176440833
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Erg raar ja, met mijn interesse in BNW.
Is er ooit weleens een aanslag gefaked en zo ja, welke dan?
pi_176441032
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik was laatst nog op de SEH. Mannen waren op een vuurwerkbom gaan staan. Viel reuze mee, zoals wantie ook al aangeeft. Plaatje van ze geschoten en later biertje met ze gedronken.

[ afbeelding ]
Dit is een oefening zoals je best wel weet. Doe nou eens een keer niet.
pi_176441105
quote:
13s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit is een oefening zoals je best wel weet. Doe nou eens een keer niet.
Oja, alleen jouw kant mag lollig doen, was ik even vergeten. Sorry Lavje.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2018 21:44:35 ]
pi_176441141
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oja, alleen jouw kant mag lollig doen. Sorry Lavje.
Ik vind het helemaal niet lollig. Ik vind het nogal triest zelfs.
En ik heb geen 'kant'.
pi_176441332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet lollig. Ik vind het nogal triest zelfs.
En ik heb geen 'kant'.
Ik ook niet, maar dan voor heel andere redenen.

Denk je dat de Bauman/Cowboy hat hero rescue verhaal echt is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176441390
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar dan voor heel andere redenen.

Denk je dat de Bauman/Cowboy hat hero rescue verhaal echt is?
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Heb wel wat vraagtekens maar aan de andere kant; het zou kunnen.
pi_176441417
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zoals op de fotos te zien is inderdaad.
Waar precies?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176441491
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 06:04 schreef Wantie het volgende:

Tja, het is niet zo dat je onmiddellijk doodbloedt als een lichaamsdeel wordt afgerukt.
Het duurt enkele minuten voordat het bloeden begint.

Hieruit blijkt maar weer hoe onkundig dit soort 'analyses' zijn.
Het komt niet verder dan: 'ik had iets anders verwacht, dus is het nep'.
Kusje erop.Trekpleister. Hoeft je niet eens naar 't ziekenhuis te gaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176441673
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Heb wel wat vraagtekens maar aan de andere kant; het zou kunnen.
Dankje. Misschien moet je verder over je vraagtekens denken.Die verhaal 'n grote deel van de propaganda was/is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176441889
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje. Misschien moet je verder over je vraagtekens denken.Die verhaal 'n grote deel van de propaganda was/is.
Yup. Trauma based mind control

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2018 22:11:59 ]
pi_176442169
Nog iets dat ook mij opviel na de foto's vele malen bekeken te hebben:

quote:
I find it hard to believe that all the tissue and muscle around the bone was blown clean off yet the bone didn't shatter in that area. Also, where are the parts of his feet and ankles in the blast area?
En:

quote:
I have no medical history but it does seem unlikely that Jeff guy wasn't taken care of right away, stayed conscious, would be wheeled around when his injuries are leg wounds, didn't bleed more. The main area of blood in the non-close up pics seems to not even be near where he is too. It is beside that white object which is up and to the left of Jeff.
En:

quote:
-Jeff's blown off part of his legs look very weird. That doesn't look like a real bone and what is the thing hanging down on each leg that looks like a thick wire or cable? A ligament? A tendon? They look very weird.
En:

quote:
How come nobody there to "help" in that scene has any large amount of blood on them?


[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2018 22:27:33 ]
pi_176444932
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo zeker dat Bauman wel echt gewond was? Wat geeft jou de doorslag?
Ik bedoel... het verhaal van zijn reddende held (verrader als je het mij vraagt) klopt voor geen meter. De leugens vliegen je werkelijk om de oren als je je er in verdiept.
Tja, als hij een acteur is, dan is hij ofwel voor Boston zijn benen kwijtgeraakt, of hij heeft beide benen nog.

Ik heb geen bewijs gezien voor deze 2 scenario's.

Verder is er kennelijk een boek over hem uitgebracht, dus hij staat nog in de publiciteit.
Hoe wil je dat doen zonder door de mand te vallen?

Dat zijn verhaal niet klopt: verhalen kloppen vrijwel nooit.
Zeker niet in zo'n situatie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176444962
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog iets dat ook mij opviel na de foto's vele malen bekeken te hebben:

[..]

En:

[..]

En:

[..]

En:

[..]

I have no medical history

I rest my case...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176444980
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kusje erop.Trekpleister. Hoeft je niet eens naar 't ziekenhuis te gaan.
Daarmee geef je aan geen echt tegenargument te hebben.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176445039
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Valt me nu pas op: Niet eens een spoor(tje) van bloed achter die rolstoel aan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de tourniquet is goed aangelegd
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176445056
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja.
And then he ran off and changed into a cowboy outfit and pulled undamaged advertisement hordings,fences and flags down to make it look like a bomb had gone off. Then he went around parading a still conscious multiple traumatic amputation casualty upright in a wheelchair down the main street for all and sundry to see.
Hadden ze dan bezuinigd op deze aanslag?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 12 januari 2018 @ 06:46:28 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176446659
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, als hij een acteur is, dan is hij ofwel voor Boston zijn benen kwijtgeraakt, of hij heeft beide benen nog.

Ik heb geen bewijs gezien voor deze 2 scenario's.

Verder is er kennelijk een boek over hem uitgebracht, dus hij staat nog in de publiciteit.
Hoe wil je dat doen zonder door de mand te vallen?

Dat zijn verhaal niet klopt: verhalen kloppen vrijwel nooit.
Zeker niet in zo'n situatie.
Het boek, is nu dus ook omgezet naar een film.
400 Error - IMDb
Wel handig dat er een film is, heeft IMDB profiel met vele foto´s zonder benen.

Gelukkig is het iemand die nooit familie of vrienden had die hem evt zouden kunnen verraden dat hij voor Boston zijn benen al kwijt was.

er staat verder geen acteer werk bij, dan vraag ik me af, mag je als crisis acteur een IMDB profiel aanmaken :?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 07:59:18 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176447014
En wat als een vriend familie lid of kennis naar de Media stapt of op internet gaat spuwen dat het allemaal opgezet is, wat willen ze er aan doen?

Hem/haar uit de weg ruimen??? en was dat dan niet de hele issue, dat ze daar dus een moraal probleem mee hebben?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176447829
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

I have no medical history

I rest my case...
Die zeer flauwe move vermoedde ik al. Makkelijk om zo over al die vreemde zaken heen te stappen.
pi_176447845
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die zeer flauwe move vermoedde ik al. Makkelijk om zo over al die vreemde zaken heen te stappen.
Het zijn geen vreemde zaken.
pi_176447852
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus de tourniquet is goed aangelegd
Je snapt niet dat dit onmogelijk is bij iemand die 2 onderbenen verloren heeft en er nog wat restanten uit zijn knieën bungelen?

Dit is gewoon het zoveelste teken aan de wand dat het fake protheses betreft en die kerel niets meer dan een belachelijke rol speelt.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:30:26 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176447867
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 07:59 schreef theguyver het volgende:
En wat als een vriend familie lid of kennis naar de Media stapt of op internet gaat spuwen dat het allemaal opgezet is, wat willen ze er aan doen?

Hem/haar uit de weg ruimen??? en was dat dan niet de hele issue, dat ze daar dus een moraal probleem mee hebben?
Dat doen ze allemaal niet. Nooit. Uit angst, geldgeilheid of andere verlammende reden. Begreep ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176447868
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je snapt niet dat dit onmogelijk is bij iemand die 2 onderbenen verloren heeft en er nog wat restanten uit zijn knieën bungelen?

Dit is gewoon het zoveelste teken aan de wand dat het fake protheses betreft en die kerel niets meer dan een belachelijke rol speelt.
Dit is een redenatie op het niveau van "de maan heeft gaten, de maan is dus van kaas". Prachtig :).
pi_176447875
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 06:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het boek, is nu dus ook omgezet naar een film.
400 Error - IMDb
Wel handig dat er een film is, heeft IMDB profiel met vele foto´s zonder benen.

Gelukkig is het iemand die nooit familie of vrienden had die hem evt zouden kunnen verraden dat hij voor Boston zijn benen al kwijt was.

er staat verder geen acteer werk bij, dan vraag ik me af, mag je als crisis acteur een IMDB profiel aanmaken :?
Tuurlijk is er een film. Van al die achterlijke hoaxes komt er wel een film uit. Lekker cashen en de hoax nog meer kracht bijzetten met een of ander flinterdun, patriottisch heldenverhaaltje. Zo'n film is pure propaganda.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2018 09:31:58 ]
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:31:28 #253
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176447878
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah we hebben hier een arts!
...

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je snapt niet dat dit onmogelijk is bij iemand die 2 onderbenen verloren heeft en er nog wat restanten uit zijn knieën bungelen?

Dit is gewoon het zoveelste teken aan de wand dat het fake protheses betreft en die kerel niets meer dan een belachelijke rol speelt.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:31:41 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176447882
Fake protheses ...
Dus hij heeft zijn benen gewoon nog? Of had ze nooit?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176447892
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:31 schreef Copycat het volgende:
Fake protheses ...
Dus hij heeft zijn benen gewoon nog? Of had ze nooit?
Je snapt hem wel, denk ik.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:32:52 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176447901
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

Je snapt hem wel, denk ik.
Nee. Gaarne uitleg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176447903
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, ik heb gewoon geen idee. Dat maakt iets niet gelijk vreemd of verdacht.
Net zei je nog dat er niets vreemd was.
pi_176447909
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Gaarne uitleg.
Nee, dan heb je echt pech. Ga maar nadenken.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:34:24 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176447925
Je verwacht het niet, hè? Die easy cop-out.
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176447933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Net zei je nog dat er niets vreemd was.
Nog steeds.
pi_176447938
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:34 schreef Copycat het volgende:
Je verwacht het niet, hè? Die easy cop-out.
:')
Ja nou zeg. Want je begreep écht niet wat ik bedoelde.
:')
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:36:16 #262
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176447946
Niveautje weer. Lekker productief ook.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:37:16 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176447961
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ja nou zeg. Want je begreep écht niet wat ik bedoelde.
:')
Nee, vandaar dat ik het je vraag. Wat ontzettend vreemd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:37:27 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176447965
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuurlijk is er een film. Van al die achterlijke hoaxes komt er wel een film uit. Lekker cashen en de hoax nog meer kracht bijzetten met een of ander flinterdun, patriottisch heldenverhaaltje. Zo'n film is pure propaganda.
cashen?
Even kijken hoor,

It received positive reviews from critics, who praised the mature take on the story and Gyllenhaal's performance, but was a box office bomb grossing just $6 million against its $30 million budget.

24 miljoen verlies, noem ik nou niet echt lekker cashen :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:38:27 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176447977
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuurlijk is er een film. Van al die achterlijke hoaxes komt er wel een film uit. Lekker cashen en de hoax nog meer kracht bijzetten met een of ander flinterdun, patriottisch heldenverhaaltje. Zo'n film is pure propaganda.
Welke nog meer dan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:38:38 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176447982
Had hij al eerder geen benen of worden zijn benen ge-Forrest Gumped? Geen moeilijke vraag, toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176447993
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, vandaar dat ik het je vraag. Wat ontzettend vreemd.
Jij gaat een typo nu gewoon op een kinderachtige manier zitten uitbuiten.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:41:11 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176448024
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:38 schreef Copycat het volgende:
Had hij al eerder geen benen of worden zijn benen ge-Forrest Gumped? Geen moeilijke vraag, toch?
Hey, je weet dat sommige acteurs behoorlijk ver gaan voor een film..

Dus even wat benen amputeren ... peanuts ;)

Iemand verminken dus geen moraal probleem mee, dood maken wel :{ Het klinkt allemaal zo logisch in mijn oren..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176448033
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hey, je weet dat sommige acteurs behoorlijk ver gaan voor een film..

Dus even wat benen amputeren ... peanuts ;)

Iemand verminken dus geen moraal probleem mee, dood maken wel :{ Het klinkt allemaal zo logisch in mijn oren..
Jezus Christus... :D
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:44:05 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176448061
Dus Jeff Bauman is niet Jeff Bauman, maar een of andere militair die zijn benen al kwijt was.
Jeff Bauman heeft voor de scene van zijn leven gewoon zijn benen al geamputeerd.
In alle beelden waar Jeff Bauman nu te zien is, metalen benen CGI.
Hele Jeff Bauman is CGI.

zoiets?
Ik gok maar hoor, want ik ben de weg even kwijt over Jeff Bauman.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:45:32 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176448091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jezus Christus... :D
Zeg maar gewoon Theguyver ik doe geen magic tricks!
En wat, ik heb zat raardere dingen voorbij zien komen.
En ik gok maar wat aangezien jij gewoon geen normaal antwoord kan geven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176448100
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:38 schreef Copycat het volgende:
Had hij al eerder geen benen of worden zijn benen ge-Forrest Gumped? Geen moeilijke vraag, toch?
Heb je goed gekeken? Hij heeft benen, maar geen onderbenen.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:46:42 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176448109
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je snapt niet dat dit onmogelijk is bij iemand die 2 onderbenen verloren heeft en er nog wat restanten uit zijn knieën bungelen?

Dit is gewoon het zoveelste teken aan de wand dat het fake protheses betreft en die kerel niets meer dan een belachelijke rol speelt.
Een tourniquet leg je aan bij hevig bloedverlies toch? Ik zie daar weinig van op de beelden. Waar is dat bloed dan? O ja als je je benen verliest door een explosie dan schijnt dit niet zwaar te bloeden werd beweerd.

Ik kwam dit nog tegen

What We Do
We add realism to Casualty Simulation (CAS SIM) training. Magnum Services provide professional amputee actors and makeup specialists. Our actors have many years of experience including being featured in film and television.

Gallery


De foto's zijn het bekijken waard, zeker de laatste foto op de laatste pagina. Magnum Services weet in elk geval dat er wel bloed bij komt kijken als je benen eraf geknald worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:49:26 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176448134
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

Jij gaat een typo nu gewoon op een kinderachtige manier zitten uitbuiten.
Typo? Waar heb je het over? Ik heb het over het feit dat het het een of het ander moet zijn. Welke is het.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:49:54 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176448143
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

Heb je goed gekeken? Hij heeft benen, maar geen onderbenen.
Had ie die eerder wel?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176448155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zeg maar gewoon Theguyver ik doe geen magic tricks!
En wat, ik heb zat raardere dingen voorbij zien komen.
En ik gok maar wat aangezien jij gewoon geen normaal antwoord kan geven.
Jij vond het een normale vraagstelling?

Suggereren dat ik denk dat een acteur zijn onderbenen heeft laten weghalen voor deze hoax.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChrisCarter op 12-01-2018 09:52:11 (Doe normaal) ]
pi_176448158
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Had ie die eerder wel?
Nee, ik denk van niet.
Schandalig hé.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:51:37 #278
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176448168
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Een tourniquet leg je aan bij hevig bloedverlies toch? Ik zie daar weinig van op de beelden. Waar is dat bloed dan? O ja als je je benen verliest door een explosie dan schijnt dit niet zwaar te bloeden werd beweerd.


Los van dat niemand beweert dat er geen bloed bij komt kijken (echt, lezen is niet zo moeilijk mensen) zijn er genoeg bloederige foto's die bij jokkebrok onder spoilers staan waar die jeff in een poel bloed ligt.

Maar dan komt het "ja maar dat is nepbloed" argumentje weer en zo cirkelen we lekker door
pi_176448177
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Typo? Waar heb je het over? Ik heb het over het feit dat het het een of het ander moet zijn. Welke is het.
Ah, dommetje spelen.

Maar vooruit:
"Fake prothese"
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:53:10 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176448192
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

Nee, ik denk van niet.

En iedereen in zijn omgeving, inner circle en ver daarbuiten, gaat mee in dit bedrog?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:53:29 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176448194
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ah, dommetje spelen.

Maar vooruit:
"Fake prothese"
Ik snap echt niet waar je het over hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176448198
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Een tourniquet leg je aan bij hevig bloedverlies toch? Ik zie daar weinig van op de beelden. Waar is dat bloed dan? O ja als je je benen verliest door een explosie dan schijnt dit niet zwaar te bloeden werd beweerd.

Ik kwam dit nog tegen

What We Do
We add realism to Casualty Simulation (CAS SIM) training. Magnum Services provide professional amputee actors and makeup specialists. Our actors have many years of experience including being featured in film and television.

Gallery


De foto's zijn het bekijken waard, zeker de laatste foto op de laatste pagina. Magnum Services weet in elk geval dat er wel bloed bij komt kijken als je benen eraf geknald worden.
Volgens Wantie duurt het minuten voor er bloed te zien zal zijn, dit weet hij want hij heeft EHBO gehad.
pi_176448260
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waar je het over hebt.
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:31 schreef Copycat het volgende:
Fake protheses ...
Dus hij heeft zijn benen gewoon nog? Of had ze nooit?
Een prothese is toch al fake....

Dacht dat je hier zo over aan het zuigen was.

Maar goed, on topic maar weer.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:58:42 #284
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176448274
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Volgens Wantie duurt het minuten voor er bloed te zien zal zijn, dit weet hij want hij heeft EHBO gehad.
Ach so. Vandaar dat zo'n hypovolemische shock bij al die lui niet voorkomt. Bloeden duurt even en als je al bloedt dan is er altijd wel een tourniquet die de shock voorkomt. Wonderbaarlijk elke keer weer.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:58:54 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176448276
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij vond het een normale vraagstelling?

Suggereren dat ik denk dat een acteur zijn onderbenen heeft laten weghalen voor deze hoax.
Ja waarom zou het niet kunnen?
Ik weet niet hoever een evil mind die achter de hoax zit zal gaan?
Jij wel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:59:51 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176448286
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

Een prothese is toch al fake....

Dacht dat je hier zo over aan het zuigen was.

Maar goed, on topic maar weer.
Oh, nee hoor. Was me helemaal niet opgevallen.
Maar iedereen in zijn omgeving, inner circle en ver daarbuiten, gaat dus gewoon mee in dat duidelijke bedrog?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:00:30 #287
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176448296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ach so. Vandaar dat zo'n hypovolemische shock bij al die lui niet voorkomt. Bloeden duurt even en als je al bloedt dan is er altijd wel een tourniquet die de shock voorkomt. Wonderbaarlijk elke keer weer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah we hebben hier een arts!
Knap dat op afstand bepaald wordt dat die man verder in orde is.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:04:34 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176448344
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, nee hoor. Was me helemaal niet opgevallen.
Maar iedereen in zijn omgeving, inner circle en ver daarbuiten, gaat dus gewoon mee in dat duidelijke bedrog?
Deze issue komt bij zoveel Hoaxes naar voren dat ik daar heel veel moeite mee heb om te accepteren.

Bij een hoax legrt niemand het loodje, maar hoe dwing ik iemand verder dat hij/zij niet uit de boeken klapt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:06:48 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176448384
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:04 schreef theguyver het volgende:

Dez issue komt bij zoveel Hoaxes naar voren dat ik daar heel veel moeite mee heb om te accepteren.

Bij een hoax legrt niemand het loodje, maar hoe dwing ik iemand verder dat hij/zij niet uit de boeken klapt.
Hé! Ik heb bij die gozer op high school gezeten. Hier, in mijn jaarboek staat nog een klassenfoto en toen had hij ook al geen benen. Wat een lul. Vond ik toen al, maar nu helemaal. Ik stap ermee naar de alternatieve media, hebben we eindelijk overduidelijk bewijs.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176448395
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, nee hoor. Was me helemaal niet opgevallen.
Maar iedereen in zijn omgeving, inner circle en ver daarbuiten, gaat dus gewoon mee in dat duidelijke bedrog?
Misschien is hij wel niet wie ze claimen dat hij is en is Jeff Bauman niets meer dan een fictief karakter gespeeld door een bestaand persoon. En ja, die heeft vast ook familie en bekenden.
Ik snap je punt. Dat het lastig is, maakt het niet onmogelijk. Weet niet hoe ze hiermee omgaan.
pi_176448408
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hé! Ik heb bij die gozer op high school gezeten. Hier, in mijn jaarboek staat nog een klassenfoto en toen had hij ook al geen benen. Wat een lul. Vond ik toen al, maar nu helemaal. Ik stap ermee naar de alternatieve media, hebben we eindelijk overduidelijk bewijs.
Misschien was hij zijn benen nog niet heel lang kwijt.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:09:04 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176448414
Hé! Ik heb bij die gozer op high school gezeten. Hier, in mijn jaarboek staat nog een klassenfoto en toen had heette hij heel anders. Wat een lul. Vond ik toen al, maar nu helemaal. Ik stap ermee naar de alternatieve media, hebben we eindelijk overduidelijk bewijs.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:09:26 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176448420
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hé! Ik heb bij die gozer op high school gezeten. Hier, in mijn jaarboek staat nog een klassenfoto en toen had hij ook al geen benen. Wat een lul. Vond ik toen al, maar nu helemaal. Ik stap ermee naar de alternatieve media, hebben we eindelijk overduidelijk bewijs.
Dat, zo zou je inderdaad zoiets naar buiten kunnen brengen.
MH17 bijvoorbeeld, Fok! heeft ik weet niet hoeveel leden, dus als er echt zoiets gaande zou zijn..
Kan een fokker dat bijvoorbeeld hier posten, je kan zo anoniem zijn als je zelf wil.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:09:50 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176448423
Misschien is het wel een robot.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:12:46 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176448464
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:09 schreef Copycat het volgende:
Misschien is het wel een robot.
Of cyborg
https://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Warwick
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176448929
Hij blijft fascinerend. Wat doet die man hier nu bij Jeff?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 20% gewijzigd door Lavenderr op 12-01-2018 11:03:43 ]
pi_176448982
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ach so. Vandaar dat zo'n hypovolemische shock bij al die lui niet voorkomt. Bloeden duurt even en als je al bloedt dan is er altijd wel een tourniquet die de shock voorkomt. Wonderbaarlijk elke keer weer.
Apart dat je wel weet wat zo'n shock inhoudt , maar niet de gevolgen kent van een afgerukte ledemaat...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176448988
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij blijft fascinerend. Wat doet die man hier nu bij Jeff?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is aan het koffiedrinken...

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 12-01-2018 11:04:22 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176448996
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ach so. Vandaar dat zo'n hypovolemische shock bij al die lui niet voorkomt. Bloeden duurt even en als je al bloedt dan is er altijd wel een tourniquet die de shock voorkomt. Wonderbaarlijk elke keer weer.
Sterker nog. De tourniquet voorkomt zelfs dat er een ook maar 1 druppeltje bloed op straat terechtkomt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')