Erg raar ja, met mijn interesse in BNW.quote:Op donderdag 11 januari 2018 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Toch kom je iedere keer weer. Wantie ook.
Ja.quote:Op donderdag 11 januari 2018 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is de man met de hoodie Arrendondo? Ja of nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2018 20:46:23 ]
Is er ooit weleens een aanslag gefaked en zo ja, welke dan?quote:Op donderdag 11 januari 2018 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg raar ja, met mijn interesse in BNW.
Dit is een oefening zoals je best wel weet. Doe nou eens een keer niet.quote:Op donderdag 11 januari 2018 20:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik was laatst nog op de SEH. Mannen waren op een vuurwerkbom gaan staan. Viel reuze mee, zoals wantie ook al aangeeft. Plaatje van ze geschoten en later biertje met ze gedronken.
[ afbeelding ]
Oja, alleen jouw kant mag lollig doen, was ik even vergeten. Sorry Lavje.quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is een oefening zoals je best wel weet. Doe nou eens een keer niet.
Ik vind het helemaal niet lollig. Ik vind het nogal triest zelfs.quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oja, alleen jouw kant mag lollig doen. Sorry Lavje.
Ik ook niet, maar dan voor heel andere redenen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet lollig. Ik vind het nogal triest zelfs.
En ik heb geen 'kant'.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Heb wel wat vraagtekens maar aan de andere kant; het zou kunnen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan voor heel andere redenen.
Denk je dat de Bauman/Cowboy hat hero rescue verhaal echt is?
Waar precies?quote:Op woensdag 10 januari 2018 21:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zoals op de fotos te zien is inderdaad.
Kusje erop.Trekpleister. Hoeft je niet eens naar 't ziekenhuis te gaan.quote:Op donderdag 11 januari 2018 06:04 schreef Wantie het volgende:
Tja, het is niet zo dat je onmiddellijk doodbloedt als een lichaamsdeel wordt afgerukt.
Het duurt enkele minuten voordat het bloeden begint.
Hieruit blijkt maar weer hoe onkundig dit soort 'analyses' zijn.
Het komt niet verder dan: 'ik had iets anders verwacht, dus is het nep'.
Dankje. Misschien moet je verder over je vraagtekens denken.Die verhaal 'n grote deel van de propaganda was/is.quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Heb wel wat vraagtekens maar aan de andere kant; het zou kunnen.
Yup. Trauma based mind controlquote:Op donderdag 11 januari 2018 22:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje. Misschien moet je verder over je vraagtekens denken.Die verhaal 'n grote deel van de propaganda was/is.
En:quote:I find it hard to believe that all the tissue and muscle around the bone was blown clean off yet the bone didn't shatter in that area. Also, where are the parts of his feet and ankles in the blast area?
En:quote:I have no medical history but it does seem unlikely that Jeff guy wasn't taken care of right away, stayed conscious, would be wheeled around when his injuries are leg wounds, didn't bleed more. The main area of blood in the non-close up pics seems to not even be near where he is too. It is beside that white object which is up and to the left of Jeff.
En:quote:-Jeff's blown off part of his legs look very weird. That doesn't look like a real bone and what is the thing hanging down on each leg that looks like a thick wire or cable? A ligament? A tendon? They look very weird.
quote:How come nobody there to "help" in that scene has any large amount of blood on them?
Tja, als hij een acteur is, dan is hij ofwel voor Boston zijn benen kwijtgeraakt, of hij heeft beide benen nog.quote:Op donderdag 11 januari 2018 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo zeker dat Bauman wel echt gewond was? Wat geeft jou de doorslag?
Ik bedoel... het verhaal van zijn reddende held (verrader als je het mij vraagt) klopt voor geen meter. De leugens vliegen je werkelijk om de oren als je je er in verdiept.
I have no medical historyquote:Op donderdag 11 januari 2018 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog iets dat ook mij opviel na de foto's vele malen bekeken te hebben:
[..]
En:
[..]
En:
[..]
En:
[..]
Daarmee geef je aan geen echt tegenargument te hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kusje erop.Trekpleister. Hoeft je niet eens naar 't ziekenhuis te gaan.
quote:Op donderdag 11 januari 2018 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Valt me nu pas op: Niet eens een spoor(tje) van bloed achter die rolstoel aan.Dus de tourniquet is goed aangelegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Hadden ze dan bezuinigd op deze aanslag?quote:Op donderdag 11 januari 2018 20:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja.
And then he ran off and changed into a cowboy outfit and pulled undamaged advertisement hordings,fences and flags down to make it look like a bomb had gone off. Then he went around parading a still conscious multiple traumatic amputation casualty upright in a wheelchair down the main street for all and sundry to see.
Het boek, is nu dus ook omgezet naar een film.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, als hij een acteur is, dan is hij ofwel voor Boston zijn benen kwijtgeraakt, of hij heeft beide benen nog.
Ik heb geen bewijs gezien voor deze 2 scenario's.
Verder is er kennelijk een boek over hem uitgebracht, dus hij staat nog in de publiciteit.
Hoe wil je dat doen zonder door de mand te vallen?
Dat zijn verhaal niet klopt: verhalen kloppen vrijwel nooit.
Zeker niet in zo'n situatie.
Die zeer flauwe move vermoedde ik al. Makkelijk om zo over al die vreemde zaken heen te stappen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
I have no medical history
I rest my case...
Het zijn geen vreemde zaken.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 09:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die zeer flauwe move vermoedde ik al. Makkelijk om zo over al die vreemde zaken heen te stappen.
Je snapt niet dat dit onmogelijk is bij iemand die 2 onderbenen verloren heeft en er nog wat restanten uit zijn knieën bungelen?quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus de tourniquet is goed aangelegd
Dat doen ze allemaal niet. Nooit. Uit angst, geldgeilheid of andere verlammende reden. Begreep ik.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 07:59 schreef theguyver het volgende:
En wat als een vriend familie lid of kennis naar de Media stapt of op internet gaat spuwen dat het allemaal opgezet is, wat willen ze er aan doen?
Hem/haar uit de weg ruimen??? en was dat dan niet de hele issue, dat ze daar dus een moraal probleem mee hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |