Ik kan oprecht niet zien of dat dezelfde hoogte is. Maar bij de andere 2 speelt dat sowieso al niet. Bovendien is gescheurde kleding dus te verwachten bij drukgolf van explosies zoals ook op andere filmpjes te zien is.quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar de rechter foto.
Jullie geloven serieus dat zoiets mogelijk is?
Strookjes tot op de zelfde hoogte.
Echt waar joh?
Deze dus?quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:55 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Onderaan deze pagina vind je er al een paar sowieso.
https://www.metabunk.org/(...)ipped-clothes.t2959/
Linker is zelfde als rechterquote:Op woensdag 10 januari 2018 15:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
En die andere 2 totaal niet..
Maar wanneer hebben ze dat gedaan .. hoe wanneer en hoe snel..
En kan je voordoen hoe je dit in scene kan zetten?
Jep. Weet je nog waar de bom(men) lagen bij Boston? Op de grond. Dat is een belangrijk detail.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deze dus?
En deze?
Zal vanavond ff proberen te kijken.
Oke, prima Ik zie het niet duidelijk, maar we gaan er maar vanuit dat het een en de zelfde persoon isquote:
Precies. Doug deed dat even toen het terrein vrijwel al leeg was en iedereen naar buiten was geėscorteerd. Geen hond die dit gezien heeft.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie zegt dat je maar 10 sec de tijd hebt? Die broek is zo aangetrokken achter de coulissen of had die persoon al aan toen het drama zich ging afspelen en actie... go mingle. No way dat een explosie een jeans zo perfect aan reepjes kan scheuren, maak dat de kat wijs.
Bovendien zagen we aan Dougie uit Vegas hoe hij sneaky op de achtergrond even in de weer was erna de dramaqueen ging uithangen.
Ik zeg dat, na 10 sec kan je volledig door de rook heen kijken.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie zegt dat je maar 10 sec de tijd hebt? Die broek is zo aangetrokken achter de coulissen of had die persoon al aan toen het drama zich ging afspelen en actie... go mingle. No way dat een explosie een jeans zo perfect aan reepjes kan scheuren, maak dat de kat wijs.
Bovendien zagen we aan Dougie uit Vegas hoe hij sneaky op de achtergrond even in de weer was erna de dramaqueen ging uithangen.
Ja, je kunt van alles bedenken.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies. Doug deed dat even toen het terrein vrijwel al leeg was en iedereen naar buiten was geėscorteerd. Geen hond die dit gezien heeft.
Of zet bijvoorbeeld een busje neer met acteurs er in en na de knal + een sein dat pottenkijkers inmiddels op afstand zijn, komen ze allemaal naar buiten om hun toneelstukje op te voeren, om maar iets te bedenken.
Is niet dezelfde hoogte, maar vertel eens waarom dat onmogelijk zou zijn..quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Echt waar joh?
Inderdaad. Bepaalde plekken waar de kern van de acteurs zich ophouden, een soort van set met zelfs aangevers/regisseurs. In Brussel fakery was dat duidelijk te zien achter het station dacht ik, maar ook Londen Westminster.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies. Doug deed dat even toen het terrein vrijwel al leeg was en iedereen naar buiten was geėscorteerd. Geen hond die dit gezien heeft.
Of zet bijvoorbeeld een busje neer met acteurs er in en na de knal + een sein dat pottenkijkers inmiddels op afstand zijn, komen ze allemaal naar buiten om hun toneelstukje op te voeren, om maar iets te bedenken.
Ja, kan ook... lekker handig boven zo'n dichtbebouwde stad.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, je kunt van alles bedenken.
Met parachute uit helikopter springen kan ook.
Scheelt weer een busje ter plaatse.
Inderdaad. Herinner me die beelden ook nog wel van het groepje acteurs dat ineens moest verplaatsen:quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad. Bepaalde plekken waar de kern van de acteurs zich ophouden, een soort van set met zelfs aangevers/regisseurs. In Brussel fakery was dat duidelijk te zien achter het station dacht ik, maar ook Londen Westminster.
Ja, precies.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, kan ook... lekker handig boven zo'n dichtbebouwde stad.
Ja, die aanslag waarbij de acteurs oa uit Nederland kwamen.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad. Bepaalde plekken waar de kern van de acteurs zich ophouden, een soort van set met zelfs aangevers/regisseurs. In Brussel fakery was dat duidelijk te zien achter het station dacht ik, maar ook Londen Westminster.
Ze hadden geen maskers op.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die aanslag waarbij de acteurs oa uit Nederland kwamen.
Zijn die inmiddels ontmaskerd?
Wantie komt weer met helicopters en zo. Misschien moet je daar eens iets van zeggenquote:Op woensdag 10 januari 2018 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is toch geen discussiėren meer? Wat een kinderachtig gedrag.
Wie de schoen past trekke hem aan.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wantie komt weer met helicopters en zo. Misschien moet je daar eens iets van zeggen
Ik zie op die foto niet dat ze tot op dezelfde hoogte zitten hoor. Enigszins wel, maar dat lijkt me logisch. Explosie komt vanaf de grond en een broek zit nou eenmaal aan je benen, en de broek houdt ergens op. Dat de stroken ergens op ongeveer dezelfde hoogte ophouden lijkt mij totaal niet onrealistisch en al helemaal geen bewijs dat hier iets niet in de haak is.quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Echt waar joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |