abonnement Unibet Coolblue
pi_175055666
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en


Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

Nasa:

http://www.nasamoonhoax.com/

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Prachtige ontwikkeling. Geweldig dat Europa.


Las Vegas na 9 minuten "mayhem":


:)
pi_175055701
Oops, foutje in de TT. Kan een mod de tweede "to" in een "2" veranderen?
  maandag 13 november 2017 @ 22:24:51 #3
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175055745
BTW iedereen heeft alvast toestemming om me alles te sturen via dm want ik wil wel alles bekijken en alles bespreken ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175055812
quote:
De nuttige posts zijn weg ja ;)
Zwak excuus.

Tot op heden is op geen enkele wijze aangetoond dat lv een hoax is.
Wel is duidelijk geworden dat jullie daarvan overtuigd zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175055849
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 22:24 schreef Summers het volgende:
BTW iedereen heeft alvast toestemming om me alles te sturen via dm want ik wil wel alles bekijken en alles bespreken ^O^
Make way for my dickpics :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175055897
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 22:24 schreef Summers het volgende:
BTW iedereen heeft alvast toestemming om me alles te sturen via dm want ik wil wel alles bekijken en alles bespreken ^O^
I went to a transgender party the other night....JUST KIDDING!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175055931
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 22:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Make way for my dickpics :Y
They might be fake.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 13 november 2017 @ 22:32:16 #8
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175056026
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 22:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

I went to a transgender party the other night....JUST KIDDING!
Mijn oproep werkt ik krijg nu al filmpjes prive _O_ _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175056526
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 22:41 schreef Summers het volgende:

[..]

bespaar me dat aub , ik wil alleen hoax gerelateerde afbeeldingen en videos prive :{
Dat zei je eerst niet...maar goed dan dat j0k eerst op je account inlogde... ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175056542
Ik nok er mee voor vandaag. Zie het morgen wel weer. :)
pi_175056563
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, van lachende crisis actors.
Oh ja, die je na herhaaldelijk vragen niet wist te ontmaskeren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175057706
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 22:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oops, foutje in de TT. Kan een mod de tweede "to" in een "2" veranderen?
Yep.
pi_175057956
omdat het topic gesloten is zet ik hem ff hier ,srry

hier een vid van een complotter die bij een hoax is en dus de crissis actor niet geloofd

pi_175058276
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:37 schreef domdonorcel het volgende:
omdat het topic gesloten is zet ik hem ff hier ,srry

hier een vid van een complotter die bij een hoax is en dus de crissis actor niet geloofd

Wat is de context? Waarom is hij daar? Wat is er met zijn vriendin?
pi_175058385
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 23:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat is de context? Waarom is hij daar? Wat is er met zijn vriendin?
is al zo lang geleden dat weet ik niet precies ,maar een beetje zelf op zoek gaan kan geen kwaad zou ik zeggen
pi_175058451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 00:03 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

is al zo lang geleden dat weet ik niet precies ,maar een beetje zelf op zoek gaan kan geen kwaad zou ik zeggen
Euhm, jij post het filmpje. Als random filmpje kan ik er niks mee.
pi_175058467
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:37 schreef domdonorcel het volgende:
omdat het topic gesloten is zet ik hem ff hier ,srry

hier een vid van een complotter die bij een hoax is en dus de crissis actor niet geloofd

Ik zie allerlei memes langskomen :)
Verder een zwakke video.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 14 november 2017 @ 00:13:33 #18
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175058471
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:37 schreef domdonorcel het volgende:
omdat het topic gesloten is zet ik hem ff hier ,srry

hier een vid van een complotter die bij een hoax is en dus de crissis actor niet geloofd

Sneu hoe ze die man lastigvallen. En daarna die "code" ... Tsja.
  dinsdag 14 november 2017 @ 02:18:47 #19
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175059250
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:37 schreef domdonorcel het volgende:
omdat het topic gesloten is zet ik hem ff hier ,srry

hier een vid van een complotter die bij een hoax is en dus de crissis actor niet geloofd

Hij kan zijn lachen niet inhouden en ik geloof hem ook niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175059290
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 02:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij kan zijn lachen niet inhouden en ik geloof hem ook niet .
Ik geloof jou niet. Betekent dat dat mijn mening de complete waarheid is?
pi_175060823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 02:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij kan zijn lachen niet inhouden en ik geloof hem ook niet .
Zou ik ook niet kunnen als een of andere mongool met een camera mij zo benaderde...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 14 november 2017 @ 09:02:15 #22
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175060840
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 02:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij kan zijn lachen niet inhouden en ik geloof hem ook niet .
Maar je kent heel de context niet. Wat heb je onderzocht hieraan? Welke info missen wij?
pi_175060967
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 02:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik geloof jou niet. Betekent dat dat mijn mening de complete waarheid is?
Je acteert daar wel naar ;)
pi_175060977
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je acteert daar wel naar ;)
Ik acteer alleen niet, ik heb alle wijsheid en waarheid in pacht.
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:03:26 #25
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175061576
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar je kent heel de context niet. Wat heb je onderzocht hieraan? Welke info missen wij?
Jij ook niet maar toch is je eerste reactie gebaseerd op emotie ( zielig ) en stel je jezelf die vragen dus niet . Alsof iets zielig vinden je ontslaat van krititische vragen stellen en alleen andere mensen moeten de kritische vragen stellen die iets niet meteen geloven . Die man kan zijn lachen niet inhouden terwijl hij verteld over een drama dus dat kan ik niet geloven . In het dagelijks leven zou dat genoeg zijn maar als het gaat om een hoax dan moet ik mijn eigen grenzen oprekken en mijn eigen waarnemingen negeren om mensen zoals jij ( conclusie baseren op emotie ) een plezier te doen :?
Dat ga ik niet doen want dat is de grootste valkuil die er bestaat en de nummer 1 manipulatietool van machthebbers .
Mensen die denken ik blijf lekker eigenwijs en alles op emotie baseren moeten dan zelf maar in de valkuil lopen en doorgaan met het vertrouwen op de msm en autoriteiten onder het mom van kritisch zijn .

[ Bericht 3% gewijzigd door Summers op 14-11-2017 10:21:12 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:54:44 #26
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175062519
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij ook niet maar toch is je eerste reactie gebaseerd op emotie ( zielig ) en stel je jezelf die vragen dus niet . Alsof iets zielig vinden je ontslaat van krititische vragen stellen en alleen andere mensen moeten de kritische vragen stellen die iets niet meteen geloven . Die man kan zijn lachen niet inhouden terwijl hij verteld over een drama dus dat kan ik niet geloven . In het dagelijks leven zou dat genoeg zijn maar als het gaat om een hoax dan moet ik mijn eigen grenzen oprekken en mijn eigen waarnemingen negeren om mensen zoals jij ( conclusie baseren op emotie ) een plezier te doen :?
Dat ga ik niet doen want dat is de grootste valkuil die er bestaat en de nummer 1 manipulatietool van machthebbers .
Mensen die denken ik blijf lekker eigenwijs en alles op emotie baseren moeten dan zelf maar in de valkuil lopen en doorgaan met het vertrouwen op de msm en autoriteiten onder het mom van kritisch zijn .
Dat is nogal een lijst aan interessante aannames en gedachtegangen. Ik denk dat bijzonder weinig mensen hier doen wat je hier omschrijft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:05:13 #27
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175063640
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is nogal een lijst aan interessante aannames en gedachtegangen. Ik denk dat bijzonder weinig mensen hier doen wat je hier omschrijft.
Nee hoor steeds meer mensen doen dat en daardoor zien steeds meer mensen dat er zoveel gefaket word . Mensen zijn hun oude mindset aan het transformeren en beginnen ALLES in het leven anders te bekijken en te benaderen inclusief msm verhaaltjes en autoriteiten . De oude mindset is helemaal niet kritisch want daar staat emotie vooraan en geloof en vertrouwen in autoriteiten . Daar kan je mensen dus niet meer mee misleiden . Leuk dat je doet alsof het maar een handje vol mensen zijn maar dit is een wereldwijde bewustzijnsverandering die alles wat je kent op zijn kop zal zetten . Mensen kunnen niet terug veranderen ze kunnen alleen maar vooruit en de wereld voortaan door een andere bril bekijken en dat brengt met zich mee dat ze dingen in gaan zien waar ze eerst blind voor waren . O.a dat we in een illusie leefden , een geloof .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175063666
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee hoor steeds meer mensen doen dat en daardoor zien steeds meer mensen dat er zoveel gefaket word . Mensen zijn hun oude mindset aan het transformeren en beginnen ALLES in het leven anders te bekijken en te benaderen inclusief msm verhaaltjes en autoriteiten . De oude mindset is helemaal niet kritisch want daar staat emotie vooraan en geloof en vertrouwen in autoriteiten . Daar kan je mensen dus niet meer mee misleiden . Leuk dat je doet alsof het maar een handje vol mensen zijn maar dit is een wereldwijde bewustzijnsverandering die alles wat je kent op zijn kop zal zetten . Mensen kunnen niet terug veranderen ze kunnen alleen maar vooruit en de wereld voortaan door een andere bril bekijken en dat brengt met zich mee dat ze dingen in gaan zien waar ze eerst blind voor waren .
Volgens mij heb jij nogal een exclusieve blik op de wereld om je heen. De waarheid is echt niet zo Matrix-achtig als je hem afschildert.
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:15:36 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175063780
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:05 schreef Summers het volgende:

[..]

...
De oude mindset is helemaal niet kritisch want daar staat emotie vooraan en geloof en vertrouwen in autoriteiten.
...

Eh, wat? Hoe kom je daar bij?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:28:19 #30
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175064777
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eh, wat? Hoe kom je daar bij?
Dat zie ik toch aan het automatisme waarmee een nieuwsbericht word aangenomen voor waar . De " normale " reactie op een aanslag is het doorvertellen als feit ( oh god heb je het gehoord van die aanslag vreselijk ) met de bijbehorende emoties . Schrik , afschuw , boosheid , verdriet enz .

Mensen hebben het afgeleerd om de supernormale vraag te stellen Is het wel waar ... Ons is aangeleerd die vragen alleen te stellen bij alles wat buiten ons normaal valt . DAT is aan het veranderen want het kwam neer op een geloof en had niks met kritisch kijken te maken . Mensen zijn niet gek geworden , ze zijn het geloof aan het laten vallen waar ze mee zijn opgegroeid omdat die gek blijkt en niet naar de waarheid leid maar naar de gewenste mindset om onderdrukt te worden en macht te blijven behouden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:34:08 #31
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175064872
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat zie ik toch aan het automatisme waarmee een nieuwsbericht word aangenomen voor waar . De " normale " reactie op een aanslag is het doorvertellen als feit ( oh god heb je het gehoord van die aanslag vreselijk ) met de bijbehorende emoties . Schrik , afschuw , boosheid , verdriet enz .

Mensen hebben het afgeleerd om de supernormale vraag te stellen Is het wel waar ... Ons is aangeleerd die vragen alleen te stellen bij alles wat buiten ons normaal valt . DAT is aan het veranderen want het kwam neer op een geloof en had niks met kritisch kijken te maken . Mensen zijn niet gek geworden , ze zijn het geloof aan het laten vallen waar ze mee zijn opgegroeid omdat die gek blijkt en niet naar de waarheid leid maar naar de gewenste mindset om onderdrukt te worden en macht te blijven behouden .
Met iets van emotie reageren op dergelijke dingen lijkt me vrij normaal en menselijk. Dat maakt alleen niet dat emotie vooraan staat. Uit geloof handelen is ook niet altijd goed nee, maar dat blijf je nu juist doen. Je gelooft alleen andere dingen, terwijl daar nog minder bewijs voor is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:28:16 #32
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175066062
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Met iets van emotie reageren op dergelijke dingen lijkt me vrij normaal en menselijk.
Niet meer als er zoveel gefaket word plus het weerhoud je ervan voor iets anders open te staan . Alles lijkt echt als je een scala van emoties eroverheen gooit maar die emoties zijn het gevolg van het geloof erin en die emoties roep je zelf op . Omdat mensen zo voorspelbaar zijn in hun emoties zijn ze tegelijkertijd makkelijk te manipuleren voor machthebbers . Iedereen weet vantevoren dat je op alle knoppen kan drukken bij de massa bij leed van babies en onschuldige slachtoffers en dramabeelden .
quote:
Dat maakt alleen niet dat emotie vooraan staat. Uit geloof handelen is ook niet altijd goed nee, maar dat blijf je nu juist doen. Je gelooft alleen andere dingen, terwijl daar nog minder bewijs voor is.
Zodra je iets zielig gaat vinden maak je het al echt met je eigen emotie en dat staat kritisch kijken altijd in de weg . Het officiele verhaal verdedigen is ook voor een deel gewoon egoisme want je wilt niet aan het idee dat het nep was omdat je je emoties al in het verhaal hebt geinvesteerd .
Het is makkelijker om te denken dat mensen over de hele wereld inene gek zijn geworden want dan hoef je je mening niet bij te sturen en zelf te veranderen .

Ik ben gestopt met het geloof in msm en autoriteiten en bij elk verhaal is mijn vraag of het wel waar is . Dat is het nieuwe normaal . Als het om een religie zou gaan waar we zelf niet mee zijn opgegroeid staan we te juichen als mensen vragen gaan stellen bij hun geloof "is het wel waar waar ik mee ben opgegroeid " en daar krijgen mensen weerstand van de omgeving die dat geloof nog wel heeft en in het westen is het precies hetzelfde . Hier ben je van de duivel en geen mens meer als je de westerse autoriteiten en geloof laat vallen . Dat is maar tijdelijk en die weerstand nemen we op de koop toe totdat de wereld is veranderd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:08:23 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175066981
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet meer als er zoveel gefaket word plus het weerhoud je ervan voor iets anders open te staan . Alles lijkt echt als je een scala van emoties eroverheen gooit maar die emoties zijn het gevolg van het geloof erin en die emoties roep je zelf op . Omdat mensen zo voorspelbaar zijn in hun emoties zijn ze tegelijkertijd makkelijk te manipuleren voor machthebbers . Iedereen weet vantevoren dat je op alle knoppen kan drukken bij de massa bij leed van babies en onschuldige slachtoffers en dramabeelden .

[..]

Zodra je iets zielig gaat vinden maak je het al echt met je eigen emotie en dat staat kritisch kijken altijd in de weg . Het officiele verhaal verdedigen is ook voor een deel gewoon egoisme want je wilt niet aan het idee dat het nep was omdat je je emoties al in het verhaal hebt geinvesteerd .
Het is makkelijker om te denken dat mensen over de hele wereld inene gek zijn geworden want dan hoef je je mening niet bij te sturen en zelf te veranderen .

Ik ben gestopt met het geloof in msm en autoriteiten en bij elk verhaal is mijn vraag of het wel waar is . Dat is het nieuwe normaal . Als het om een religie zou gaan waar we zelf niet mee zijn opgegroeid staan we te juichen als mensen vragen gaan stellen bij hun geloof "is het wel waar waar ik mee ben opgegroeid " en daar krijgen mensen weerstand van de omgeving die dat geloof nog wel heeft en in het westen is het precies hetzelfde . Hier ben je van de duivel en geen mens meer als je de westerse autoriteiten en geloof laat vallen . Dat is maar tijdelijk en die weerstand nemen we op de koop toe totdat de wereld is veranderd .
Ik zie 3 grote lappen text maar geen enkele vraag!

Stel nou eens vragen, ipv dat je meld dat je het niet gelooft!
Dat weten we onderhand wel!

Brand los!

Zelfde je moet openminded zijn, Pirma, maar hoe je openminded bent vertel je er niet bij.

De overheid is evil, je bent slaaf en onderdeel van systeem, als jij dat vind prima, maar alternatief ga je ook niet mee akkoord, want als je helemaal vrij wil zijn, moet je gewoon op een onbewoond eiland gaan zitten zonder technologie etc, want zo ben je nou eenmaal compleet vrij van alles, dan moet je gewoon je eigen boontjes doppen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:10:57 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175067038
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Met iets van emotie reageren op dergelijke dingen lijkt me vrij normaal en menselijk. Dat maakt alleen niet dat emotie vooraan staat. Uit geloof handelen is ook niet altijd goed nee, maar dat blijf je nu juist doen. Je gelooft alleen andere dingen, terwijl daar nog minder bewijs voor is.
Zonder emotie, ben je gewoon een drone, dat is toch exact wat ze willen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175067900
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet meer als er zoveel gefaket word plus het weerhoud je ervan voor iets anders open te staan . Alles lijkt echt als je een scala van emoties eroverheen gooit maar die emoties zijn het gevolg van het geloof erin en die emoties roep je zelf op . Omdat mensen zo voorspelbaar zijn in hun emoties zijn ze tegelijkertijd makkelijk te manipuleren voor machthebbers . Iedereen weet vantevoren dat je op alle knoppen kan drukken bij de massa bij leed van babies en onschuldige slachtoffers en dramabeelden .

[..]

Zodra je iets zielig gaat vinden maak je het al echt met je eigen emotie en dat staat kritisch kijken altijd in de weg . Het officiele verhaal verdedigen is ook voor een deel gewoon egoisme want je wilt niet aan het idee dat het nep was omdat je je emoties al in het verhaal hebt geinvesteerd .
Het is makkelijker om te denken dat mensen over de hele wereld inene gek zijn geworden want dan hoef je je mening niet bij te sturen en zelf te veranderen .

Ik ben gestopt met het geloof in msm en autoriteiten en bij elk verhaal is mijn vraag of het wel waar is . Dat is het nieuwe normaal . Als het om een religie zou gaan waar we zelf niet mee zijn opgegroeid staan we te juichen als mensen vragen gaan stellen bij hun geloof "is het wel waar waar ik mee ben opgegroeid " en daar krijgen mensen weerstand van de omgeving die dat geloof nog wel heeft en in het westen is het precies hetzelfde . Hier ben je van de duivel en geen mens meer als je de westerse autoriteiten en geloof laat vallen . Dat is maar tijdelijk en die weerstand nemen we op de koop toe totdat de wereld is veranderd .
Voor jou wellicht. Geldt niet voor iedereen. Soms is een tafel gewoon een tafel en een stoel gewoon een stoel. Een aanslag een aanslag.
En vanwaar alleen de westerse autoriteiten niet geloven?
  dinsdag 14 november 2017 @ 16:43:36 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175068800
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet meer als er zoveel gefaket word plus het weerhoud je ervan voor iets anders open te staan . Alles lijkt echt als je een scala van emoties eroverheen gooit maar die emoties zijn het gevolg van het geloof erin en die emoties roep je zelf op . Omdat mensen zo voorspelbaar zijn in hun emoties zijn ze tegelijkertijd makkelijk te manipuleren voor machthebbers . Iedereen weet vantevoren dat je op alle knoppen kan drukken bij de massa bij leed van babies en onschuldige slachtoffers en dramabeelden .
Hoe maak je daar eigenlijk het onderscheid tussen echte en neppe gebeurtenissen?

quote:
Zodra je iets zielig gaat vinden maak je het al echt met je eigen emotie en dat staat kritisch kijken altijd in de weg . Het officiele verhaal verdedigen is ook voor een deel gewoon egoisme want je wilt niet aan het idee dat het nep was omdat je je emoties al in het verhaal hebt geinvesteerd .
Het is makkelijker om te denken dat mensen over de hele wereld inene gek zijn geworden want dan hoef je je mening niet bij te sturen en zelf te veranderen .

Ik ben gestopt met het geloof in msm en autoriteiten en bij elk verhaal is mijn vraag of het wel waar is . Dat is het nieuwe normaal . Als het om een religie zou gaan waar we zelf niet mee zijn opgegroeid staan we te juichen als mensen vragen gaan stellen bij hun geloof "is het wel waar waar ik mee ben opgegroeid " en daar krijgen mensen weerstand van de omgeving die dat geloof nog wel heeft en in het westen is het precies hetzelfde . Hier ben je van de duivel en geen mens meer als je de westerse autoriteiten en geloof laat vallen . Dat is maar tijdelijk en die weerstand nemen we op de koop toe totdat de wereld is veranderd .
Aha... Dit is prima om te keren naar de hoax verdedigen. Sommige mensen lijken dat tegen al het bewijs en tegen beter weten in vast te willen houden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 november 2017 @ 16:56:52 #37
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175069115
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Voor jou wellicht. Geldt niet voor iedereen. Soms is een tafel gewoon een tafel en een stoel gewoon een stoel. Een aanslag een aanslag.
En vanwaar alleen de westerse autoriteiten niet geloven?
We zijn het meest onder de invloed van ons eigen autoriteiten die ons elke dag kunnen manipuleren . Andere autoriteiten in andere landen zullen dat volk weer onzin en leugens geven die ze daar uitkomt via hun eigen dagelijkse msm .

In het westen is het in ieder geval hoog tijd dat mensen weer eens kritisch naar zichzelf gaan kijken en uit hun eigen dagelijkse portie propaganda wakker worden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175069199
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:56 schreef Summers het volgende:

[..]

We zijn het meest onder de invloed van ons eigen autoriteiten die ons elke dag kunnen manipuleren . Andere autoriteiten in andere landen zullen dat volk weer onzin en leugens geven die ze daar uitkomt via hun eigen dagelijkse msm .

In het westen is het in ieder geval hoog tijd dat mensen weer eens kritisch naar zichzelf gaan kijken en uit hun eigen dagelijkse portie propaganda wakker worden .
En Rusland dan bijvoorbeeld?
  dinsdag 14 november 2017 @ 17:55:37 #39
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175070393
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe maak je daar eigenlijk het onderscheid tussen echte en neppe gebeurtenissen?
Op precies dezelfde manier als je in het dagelijks leven onderscheid maakt tussen een echt en nep verhaal . Iemand verteld een verhaal en als je het gaat controleren blijkt ie te liegen , dan zou je ook niet zomaar dat verhaal voor waar aannemen . Dan wil je bewijs voor elk deel in het verhaal voordat je het aanneemt voor waar . De msm en autoriteiten verdienen geen voorkeurspositie .
quote:
[..]

Aha... Dit is prima om te keren naar de hoax verdedigen. [b]Sommige mensen lijken dat tegen al het bewijs [/b]en tegen beter weten in vast te willen houden.
Een verslag met beeldmateriaal van een gebeurtenis die wel of niet waar kan zijn zoals verteld word en als je niet meer in de maling genomen wilt worden en niet meer worden gemanipuleerd met leugens kan je het maar beter wel controleren voordat je ook maar iets geloofd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 november 2017 @ 17:58:05 #40
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175070434
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Op precies dezelfde manier als je in het dagelijks leven onderscheid maakt tussen een echt en nep verhaal . Iemand verteld een verhaal en als je het gaat controleren blijkt ie te liegen , dan zou je ook niet zomaar dat verhaal voor waar aannemen . Dan wil je bewijs voor elk deel in het verhaal voordat je het aanneemt voor waar . De msm en autoriteiten verdienen geen voorkeurspositie .

Maar elk verhaal heeft dezelfde emotionele reactie. Dan kan je dat dus niet als criterium gebruiken.

quote:
Een verslag met beeldmateriaal van een gebeurtenis die wel of niet waar kan zijn zoals verteld word en als je niet meer in de maling genomen wilt worden en niet meer worden gemanipuleerd met leugens kan je het maar beter wel controleren voordat je ook maar iets geloofd .
Dat lijkt mij zeer verstandig ja. Dat is alleen niet wat hier gebeurt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175070776
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:56 schreef Summers het volgende:

[..]

We zijn het meest onder de invloed van ons eigen autoriteiten die ons elke dag kunnen manipuleren . Andere autoriteiten in andere landen zullen dat volk weer onzin en leugens geven die ze daar uitkomt via hun eigen dagelijkse msm .

In het westen is het in ieder geval hoog tijd dat mensen weer eens kritisch naar zichzelf gaan kijken en uit hun eigen dagelijkse portie propaganda wakker worden .
Wie de MSM in Nederland volgt leest veel kritiek op de autoriteiten, wat strijdig is met het beeld dat de autoriteiten de MSM aansturen om het volk mak te houden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175070793
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:00 schreef illusions het volgende:

[..]

En Rusland dan bijvoorbeeld?
RT is geheel onafhankelijk he ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:55:00 #43
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175071617
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar elk verhaal heeft dezelfde emotionele reactie. Dan kan je dat dus niet als criterium gebruiken.
Jaja aan de ene kant is het verwijt dat mensen te ver denken en zoeken en teveel vragen stellen maar toch beweren dat er niet genoeg naar gekeken word .
quote:
[..]

Dat lijkt mij zeer verstandig ja. Dat is alleen niet wat hier gebeurt.
Dat zie ik compleet anders en we gaan elkaar toch niet van het tegendeel overtuigen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:57:58 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175071672
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Jaja aan de ene kant is het verwijt dat mensen te ver denken en zoeken en teveel vragen stellen maar toch beweren dat er niet genoeg naar gekeken word .

Whuh? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 november 2017 @ 19:39:31 #45
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175072648
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Whuh? :?
oja het ging over het filmpje , emoties en gedragingen moeten wel overeenkomen met het verhaal net zoals je in het dagelijks leven zou doen . Geloof of geen geloof in iets kan je niet afdwingen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 november 2017 @ 19:41:04 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175072684
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 19:39 schreef Summers het volgende:

[..]

oja het ging over het filmpje , emoties en gedragingen moeten wel overeenkomen met het verhaal net zoals je in het dagelijks leven zou doen . Geloof of geen geloof in iets kan je niet afdwingen .
Nee daar ging het niet over. De emotionele lading is gelijk bij echt en nep, dus daar kan je het verschil niet mee bepalen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 november 2017 @ 20:20:27 #47
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175073840
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 19:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee daar ging het niet over. De emotionele lading is gelijk bij echt en nep, dus daar kan je het verschil niet mee bepalen.
Nee die vind ik niet gelijk . Als je kind van 4 nep huilt en je geen tranen ziet oordeel je ook dat het nep is en ga je niet beweren dat de emotionele lading gelijk is en je er dan maar in mee moet gaan . Je maakt mij niet wijs dat je niet constant het verschil tussen echt en nep maakt bij alles wat je doet en dat je daar elke dag op vertrouwd net als ieder ander . Al die extra bergen wanneer het een hoax betreft of de overheid voordat je bij de kernvragen komt zie ik als jarenlange conditionering en heeft niks met de waarheid te maken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 november 2017 @ 20:22:40 #48
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175073917
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee die vind ik niet gelijk . Als je kind van 4 nep huilt en je geen tranen ziet oordeel je ook dat het nep is en ga je niet beweren dat de emotionele lading gelijk is en je er dan maar in mee moet gaan . Je maakt mij niet wijs dat je niet constant het verschil tussen echt en nep maakt bij alles wat je doet en dat je daar elke dag op vertrouwd net als ieder ander . Al die extra bergen wanneer het een hoax betreft of de overheid voordat je bij de kernvragen komt zie ik als jarenlange conditionering en heeft niks met de waarheid te maken .
Laat maar zitten, je begrijpt duidelijk niet wat ik bedoel.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 november 2017 @ 20:26:09 #49
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175074028
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Laat maar zitten, je begrijpt duidelijk niet wat ik bedoel.
ok ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175076138
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:26 schreef Summers het volgende:

[..]

ok ^O^
Tot zover de bereidheid om te ontdekken wat de ander bedoelt :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175077615
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee die vind ik niet gelijk . Als je kind van 4 nep huilt en je geen tranen ziet oordeel je ook dat het nep is en ga je niet beweren dat de emotionele lading gelijk is en je er dan maar in mee moet gaan . Je maakt mij niet wijs dat je niet constant het verschil tussen echt en nep maakt bij alles wat je doet en dat je daar elke dag op vertrouwd net als ieder ander . Al die extra bergen wanneer het een hoax betreft of de overheid voordat je bij de kernvragen komt zie ik als jarenlange conditionering en heeft niks met de waarheid te maken .
Als mensen denken dat 't 'n echte,ernstige situatie is, dan reageren ze met echte emoties over.
Er zijn genoeg voorbeelden die de verschillen tussen echt en nep te kijken.Als mensen die verschil kunnen dat zien of niet, 'n ander verhaal is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175078564
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zie 3 grote lappen text maar geen enkele vraag!

Stel nou eens vragen, ipv dat je meld dat je het niet gelooft!
Dat weten we onderhand wel!

Brand los!

Zelfde je moet openminded zijn, Pirma, maar hoe je openminded bent vertel je er niet bij.

De overheid is evil, je bent slaaf en onderdeel van systeem, als jij dat vind prima, maar alternatief ga je ook niet mee akkoord, want als je helemaal vrij wil zijn, moet je gewoon op een onbewoond eiland gaan zitten zonder technologie etc, want zo ben je nou eenmaal compleet vrij van alles, dan moet je gewoon je eigen boontjes doppen!
klagen over geen vragen in een post :) en alle antwoorden staan in alle vorige topics
en dat U alles geloofd weet ik nu ook wel ,dus kom ook met nieuwe tekst AUB
  woensdag 15 november 2017 @ 00:12:55 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175079843
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 23:01 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

klagen over geen vragen in een post :) en alle antwoorden staan in alle vorige topics
en dat U alles geloofd weet ik nu ook wel ,dus kom ook met nieuwe tekst AUB
Ik klaag niet over vragen, ik geef alleen aan dat als ze vragen heeft ze die wel eens mag stellen.
Want als ze zoveel vragen heeft waarom stelt ze die niet?
Ze trekt alleen conclusie.

Pak er maar eens een post bij van vandaag gisteren waar een vraag in staat, en niet een conclusie.

ALs je zoveel vragen hebt waarom stel je ze niet?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175079955
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 00:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik klaag niet over vragen, ik geef alleen aan dat als ze vragen heeft ze die wel eens mag stellen.
Want als ze zoveel vragen heeft waarom stelt ze die niet?
Ze trekt alleen conclusie.

Pak er maar eens een post bij van vandaag gisteren waar een vraag in staat, en niet een conclusie.

ALs je zoveel vragen hebt waarom stel je ze niet?
waar ziet U vragen dan ,zal ik U maar vragen als U zo graag een vraag wil?
bijna alle posten van de msm (believers) is het laatste teken een ? nog vragen?
  woensdag 15 november 2017 @ 00:33:21 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175080063
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 00:21 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

waar ziet U vragen dan ,zal ik U maar vragen als U zo graag een vraag wil?
bijna alle posten van de msm (believers) is het laatste teken een ? nog vragen?
Wie zegt dat ik de MSM volledig geloof?
Zijn we niet allemaal op zoek naar de volledige waarheid?

Weet je wat dat zijn?
Vraagtekens, die horen bij vragen, als je zoveel vragen hebt omtrent een hoax of complot waarom stel je ze niet maar trek je alleen conclusies.
Ik stel vragen aan andere omdat ze dan zelf gaan nadenken, niet omdat iemand anders ze gaat voor kauwen, door middel van een youtube video of een stuk post van een ander, als je kritisch denkt, wat hier continu naar voren word geschoven is het beter om gewoon vragen te stellen, en niet van te voren over te gaan in een conclusie en iets bestempelen als een feit!

Als je niet snapt wat ik bedoel, lees even alles goed door, en kijk hoeveel vragen er daadwerkelijk gesteld worden door de hoax aanhangers, het zal je verbazen hoe weinig het zijn, terwijl je gergeld leest dat ze vol met vragen zitten maar niks stellen.
Plus wat ook erg opvalt is dat als er een vraag gesteld word wat ze tot twijfel kan brengen deze genegeerd word of overschaduwd word met een andere wending en veranderen ze van onderwerp of reageren gewoon niet.
Ik zit hier al langer dan vandaag ik weet waar ik het over heb!

En je hoeft geen U te zeggen hoor.
Zeg maar gewoon jij of je hoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175080108
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 00:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik de MSM volledig geloof?
Zijn we niet allemaal op zoek naar de volledige waarheid?

Weet je wat dat zijn?
Vraagtekens, die horen bij vragen, als je zoveel vragen hebt omtrent een hoax of complot waarom stel je ze niet maar trek je alleen conclusies.
Ik stel vragen aan andere omdat ze dan zelf gaan nadenken, niet omdat iemand anders ze gaat voor kauwen, door middel van een youtube video of een stuk post van een ander, als je kritisch denkt, wat hier continu naar voren word geschoven is het beter om gewoon vragen te stellen, en niet van te voren over te gaan in een conclusie en iets bestempelen als een feit!

Als je niet snapt wat ik bedoel, lees even alles goed door, en kijk hoeveel vragen er daadwerkelijk gesteld worden door de hoax aanhangers, het zal je verbazen hoe weinig het zijn, terwijl je gergeld leest dat ze vol met vragen zitten maar niks stellen.
Plus wat ook erg opvalt is dat als er een vraag gesteld word wat ze tot twijfel kan brengen deze genegeerd word of overschaduwd word met een andere wending en veranderen ze van onderwerp of reageren gewoon niet.
Ik zit hier al langer dan vandaag ik weet waar ik het over heb!

En je hoeft geen U te zeggen hoor.
Zeg maar gewoon jij of je hoor.
wat is U vraag?
  woensdag 15 november 2017 @ 00:39:44 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175080142
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 00:36 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

wat is U vraag?
Of je me met jij of je aan spreekt!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175080162
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 00:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Of je me met jij of je aan spreekt!
alleen face 2 face en anders blijft het U voor mij
  woensdag 15 november 2017 @ 00:42:08 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175080168
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 00:41 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

alleen face 2 face en anders blijft het U voor mij
Prima!
koffie of thee?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175080180
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 00:41 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

alleen face 2 face en anders blijft het U voor mij
verkeerde qoute srry mc

prima voor mij koffie zwart AUB
  woensdag 15 november 2017 @ 08:05:51 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175081533
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 00:41 schreef domdonorcel het volgende:

alleen face 2 face en anders blijft het U voor mij
Hij is geen God. Gewoon u. Geen kapitale U.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175082587
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij is geen God. Gewoon u. Geen kapitale U.
Dat is de oude spelling
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175082596
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 00:41 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

alleen face 2 face en anders blijft het U voor mij
Dat is niet volgens de etiquette
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 15 november 2017 @ 11:17:12 #64
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175084445
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_175084473
quote:
Je kan ze ook kopen als redneck zijnde en ze in de fik zetten.
  woensdag 15 november 2017 @ 13:12:48 #66
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175086630
https://www.telegraaf.nl/(...)nederland-voor-schut

Ons corrupte land mag wel wat meer beschimpt worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_175086760
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nederland-voor-schut

Ons corrupte land mag wel wat meer beschimpt worden.
Ik heb je dit al enorm vaak gevraagd, maar je weigert constant een antwoord te geven. Als ons Nederland zo slecht is, heb ik 2 vragen:

- Wat doe je er dan nog?
- Welk land is beter?
pi_175087876
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nederland-voor-schut

Ons corrupte land mag wel wat meer beschimpt worden.
Mooi van die Duitsers.

Dat corrupte vind ik trouwens minder erg dan de hypocrisie.
wooblabalurg
pi_175090630
Ene moment word je via memes opgeroepen geen belasting te betalen, andere moment is het schandaal dat er geen belasting wordt geheven ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175107143
Kappen met over en weer trollerij en trollbeschuldigingen.
  donderdag 16 november 2017 @ 11:35:23 #71
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175107232
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Kappen met over en weer trollerij en trollbeschuldigingen.
Ik beschuldig niemand. Ik plaatste een artikel wat uitlegt welke tactieken er door shills gebruikt worden,

Dispelling Internet Disinformation Tactics – Debunking the Debunkers

Waarom mag dit niet gepost worden?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175107295
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik beschuldig niemand. Ik plaatste een artikel wat uitlegt welke tactieken er door shills gebruikt worden,

Dispelling Internet Disinformation Tactics – Debunking the Debunkers

Waarom mag dit niet gepost worden?
"Dit zie je ook op BNW gebruikt worden" stond erbij.

Beetje vermoorde onschuld zo, nietwaar? Niet doen dus. De reacties daarop van "de andere kant" heb ik ook verwijderd.
  donderdag 16 november 2017 @ 11:40:37 #73
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175107344
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

"Dit zie je ook op BNW gebruikt worden" stond erbij.

Beetje vermoorde onschuld zo, nietwaar? Niet doen dus. De reacties daarop van "de andere kant" heb ik ook verwijderd.
Ja nou als ik eerlijk ben heb ik dat idee ook, niet dat ik zeg dat het zo is natuurlijk. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175107443
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja nou als ik eerlijk ben heb ik dat idee ook, niet dat ik zeg dat het zo is natuurlijk. :{
Internet TROLLS, also known as “forum posters”, “internet bloggers,” or if we call them what they really are, SHILLS, are increasingly being recruited by corporations

Denk je dat dit hier gebeurt? ;)
pi_175107507
Nogmaals, daar is dit topic/forum niet voor bedoeld.
pi_175109172
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nederland-voor-schut

Ons corrupte land mag wel wat meer beschimpt worden.
Moest er wel heel hard om lachen.
There is only one religion
pi_175109183
Dodental van torenbrand Londen bijgesteld naar 71 http://nu.nl/buitenland/5(...)n-bijgesteld-71.html (via @NUnl)

Naar beneden toe alsnog. Met wat fraudeurs ertussen
pi_175115309
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je goed naar die 2 foto's die ik gepost heb gekeken hebt, had je kunnen concluderen dat Mr. Smith helemaal niet gewond is geraakt.

[..]

Naast pijn in de schouder zijn de symptomen van een sleutelbeenbreuk blauwe plekken en zwelling.

Waar dan? En waar is zijn mitella? Om nog maar te zwijgen over de pleister die verkeerd geplakt is.

In het filmpje zie je dat het met zijn pijn ook wel meevalt. Hij beweegt en praat gewoon als ieder ander.


En laten we eerlijk zijn, een zwarte jonge man op cowboylaarzen op een country muziekfestival vol rednecks... hoe realistisch is dat? ;)
And remember it isn’t just a regular break/ fracture.
There are other issues to consider. Temporary cavitation and secondary projectiles.
If you get hit with such a bullet, it will shatter the bone into hundreds of tiny pieces which can also rupture vital nternal organs. It might only be a small wound externally but internally it will make a big hole. Treatment will be much more complicated and the chances of dying are much higher.

When Physics Meets Biology: Low and High-Velocity Penetration, Blunt Impact, and Blast Injuries to the Brain
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4423508/

Weapons, Ammunition, And Basic Terminology
http://www.ebmedicine.net(...)c_id=285&seg_id=5341
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 17 november 2017 @ 09:45:08 #79
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175127407
Zo de Nederlandse rechtstaat blijkt ook een triestige farce. Niet al het beschikbare materiaal willen gebruiken.

Kwalijk hoe de zaak Mitch Henriquez afgehandeld wordt.

Maar zoals gewoonlijk worden ultrageweld van politieagenten geaccepteerd en wordt dat goedgepraat.

Nee de betreffende agenten zijn willens en wetens gewoon moordenaars.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_175127438
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:45 schreef Lambiekje het volgende:
Zo de Nederlandse rechtstaat blijkt ook een triestige farce. Niet al het beschikbare materiaal willen gebruiken.

Kwalijk hoe de zaak Mitch Henriquez afgehandeld wordt.

Maar zoals gewoonlijk worden ultrageweld van politieagenten geaccepteerd en wordt dat goedgepraat.

Nee de betreffende agenten zijn willens en wetens gewoon moordenaars.
Ene moment roep je op tot geweld, andere moment ga je er tegen in...

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 17-11-2017 10:00:31 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175127461
Overal ultra voor zetten maakt je post opeens niet meer onheilspellend lambiekje, het komt eigenlijk nogal dommig over.
pi_175127993
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:45 schreef Lambiekje het volgende:
Zo de Nederlandse rechtstaat blijkt ook een triestige farce. Niet al het beschikbare materiaal willen gebruiken.

Kwalijk hoe de zaak Mitch Henriquez afgehandeld wordt.

Maar zoals gewoonlijk worden ultrageweld van politieagenten geaccepteerd en wordt dat goedgepraat.

Nee de betreffende agenten zijn willens en wetens gewoon moordenaars.
Lambiekje, ik vraag je nu voor de 100 miljoen miljardste keer, welk land zou beter zijn dat dat vreselijk fascistische Nederland? Enig idee? En wat doe je eigenlijk nog in NL?
pi_175128695
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Lambiekje, ik vraag je nu voor de 100 miljoen miljardste keer, welk land zou beter zijn dat dat vreselijk fascistische Nederland? Enig idee? En wat doe je eigenlijk nog in NL?
Ik moet toegeven. Je bent wel een volhouder.
  zaterdag 18 november 2017 @ 11:44:17 #84
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175149194

Destijds werd al massamanipulatie toegepast, deze aanpak heeft zich goed ontwikkeld de jaren erna. Edward wordt bedankt :N

https://en.wikipedia.org/wiki/Edward_Bernays
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 18 november 2017 @ 13:27:54 #85
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175151478
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 11:44 schreef controlaltdelete het volgende:

Destijds werd al massamanipulatie toegepast, deze aanpak heeft zich goed ontwikkeld de jaren erna. Edward wordt bedankt :N

https://en.wikipedia.org/wiki/Edward_Bernays
Dat is zo ver doorgeslagen dat wat we realiteit noemen maar een illusie is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 18 november 2017 @ 13:41:33 #86
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175151670
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 13:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is zo ver doorgeslagen dat wat we realiteit noemen maar een illusie is .
Dat mag je wel stellen. Goebbels heeft het dus afgekeken van Bernays. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 18 november 2017 @ 15:50:33 #87
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175153758
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 13:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is zo ver doorgeslagen dat wat we realiteit noemen maar een illusie is .
Compleet van de pot gerukt.

https://www.activistpost.(...)de-medical-care.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 18 november 2017 @ 16:14:20 #88
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175154199
quote:
Echt ja lekker door laten etteren want dat is beter voor het experiment en houd je kop proefdier .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175154409
quote:
Raar, ik zou verwachten dat je zou toejuichen dat ze tenminste niet door artsen worden behandeld...

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 19-11-2017 00:34:07 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175159238
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Raar, ik zou verwachten dat je zou toejuichen dag ze tenminste niet door artsen worden behandeld...
Damned if you do, damned if you don't.
pi_175164418
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Damned if you do, damned if you don't.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 19 november 2017 @ 09:08:59 #92
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175166383
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Damned if you do, damned if you don't.
Als je geen miljardair bent, dan ben je voetveeg wat uitgebuit dient te worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 19 november 2017 @ 09:10:45 #93
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175166416
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Raar, ik zou verwachten dat je zou toejuichen dat ze tenminste niet door artsen worden behandeld...
artsen heb natuurlijk toegediend.

Ze zijn zo gewetenloos gehersenspoeld
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_175166558
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 09:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

artsen heb natuurlijk toegediend.

Ze zijn zo gewetenloos gehersenspoeld
Maar wat is er fout aan natuurlijk toedienen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 19 november 2017 @ 11:25:05 #95
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175168189
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 09:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar wat is er fout aan natuurlijk toedienen?
dat mensen ongewild ongeinformeerd aan een experiment meedoen en dan na missie vervolgens nog een trap nakrijgen.

Het is sowieso absurd dat bigpharma bestaansrecht heeft
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_175169643
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 11:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat mensen ongewild ongeinformeerd aan een experiment meedoen en dan na missie vervolgens nog een trap nakrijgen.

Het is sowieso absurd dat bigpharma bestaansrecht heeft
Maar vanuit jouw visie zouden ze juist een trap na krijgen als ze na hun dienst ook nog eens medische zorg zouden krijgen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 21 november 2017 @ 03:24:01 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175210129
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 11:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat mensen ongewild ongeinformeerd aan een experiment meedoen en dan na missie vervolgens nog een trap nakrijgen.

Het is sowieso absurd dat bigpharma bestaansrecht heeft
Vreemd ondanks al die Vaccinaties ben je verder nog nooit naar een ziekenhuis geweest.


quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 09:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je geen miljardair bent, dan ben je voetveeg wat uitgebuit dient te worden.
Hoe word je miljonair? is dat niet door gebruik te maken van hun producten?
Dure telefoons Facebook etc?
Waarom maken we er nog gebruik van?

[ Bericht 11% gewijzigd door ChrisCarter op 21-11-2017 20:21:09 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 21 november 2017 @ 20:22:42 #98
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175224849
Honderden slachtoffers schietpartij Las Vegas klagen Mandalay-hotel aan http://nu.nl/buitenland/5(...)-mandalay-hotel.html (via @NUnl)

Dit haalt imho de vicsim theorie wat verder onderuit. Nepmensen kunnen geen rechtszaak voeren. Bovendien komt er hierdoor meer info openbaar dus meer waarheidsvinding mogelijk.
pi_175225978
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:22 schreef ChrisCarter het volgende:
Honderden slachtoffers schietpartij Las Vegas klagen Mandalay-hotel aan http://nu.nl/buitenland/5(...)-mandalay-hotel.html (via @NUnl)

Dit haalt imho de vicsim theorie wat verder onderuit. Nepmensen kunnen geen rechtszaak voeren. Bovendien komt er hierdoor meer info openbaar dus meer waarheidsvinding mogelijk.
misschien kregen ze te weinig gage...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175226192
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:22 schreef ChrisCarter het volgende:
Honderden slachtoffers schietpartij Las Vegas klagen Mandalay-hotel aan http://nu.nl/buitenland/5(...)-mandalay-hotel.html (via @NUnl)

Dit haalt imho de vicsim theorie wat verder onderuit. Nepmensen kunnen geen rechtszaak voeren. Bovendien komt er hierdoor meer info openbaar dus meer waarheidsvinding mogelijk.
Tuurlijk wel. Een nep rechtszaak.

Verder heb je / hebben jullie nog niets onderuit gehaald. Dus van iets verder onderuithalen is geen sprake.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 21:15:32 ]
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:22:42 #101
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175226482
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Een nep rechtszaak.

Is publiekelijk toegankelijk, dus de amerikaanse theoristen kunnen er dan gewoon heen.
pi_175228243
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Een nep rechtszaak.

Verder heb je / hebben jullie nog niets onderuit gehaald. Dus van iets verder onderuithalen is geen sprake.
Alles is onderuit gehaald.
Zelfs Summers kwam met getuigen die de hoaxtheorie onderuit haalden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175228347
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Alles is onderuit gehaald.
Zelfs Summers kwam met getuigen die de hoaxtheorie onderuit haalden...
Hahaha, in je fantasie. Verder niet.

Je kunt zelfs niet eens zien dat een pleister verkeerd geplakt is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 22:17:30 ]
pi_175228416
Hier wat handige informatie:

Explosions and Blast Injuries
A Primer for Clinicians
https://www.cdc.gov/masstrauma/preparedness/primer.pdf

The predominant post explosion injuries among survivors involve standard penetrating and blunt trauma.Blast lung is the most common fatal injury among initial survivors.

Explosions in confined spaces (mines, buildings, or large vehicles) and/or structural collapse are associated with greater morbidity and mortality.


Up to 10% of all blast survivors have significant eye injuries. These injuries involve perforations from high-velocity projectiles, can occur with minimal initial discomfort, and present for care days, weeks, or months after the event. Symptoms include eye pain or irritation, foreign body sensation, altered vision,periorbital swelling or contusions. Findings can include decreased visual acuity, hyphema, globe perforation, subconjunctival hemorrhage, foreign body, or lid lacerations. Liberal referral for ophthalmologic screening is encouraged.

Lung Injury
“Blast lung” is a direct consequence of the HE over-pressurization wave. It is the most common fatal primary blast injury among initial survivors. Signs of blast lung are usually present at the time of initial evaluation, but they have been reported as late as 48 hours after the explosion.
Blast lung is characterized by the clinical triad of apnea,bradycardia, and hypotension. Pulmonary injuries vary from scattered petechae to confluenthemorrhages. Blast lung should be suspected for anyone with dyspnea, cough, hemoptysis, or chest pain following blast exposure. Blast lung produces a characteristic “butterfly” pattern on chest X-ray. A chest X-ray is recommended for all exposed persons and a prophylactic chest tube (thoracostomy) is recommended before general anesthesia or air transport is indicated if blast lung is suspected.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175228521
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hahaha, in je fantasie. Verder niet.

Je kunt zelfs niet eens zien dat een pleister verkeerd geplakt is.
Je hebt zelf toegegeven dat je alleen de locatie van de wond bij benadering wist en dat hij onder de pleister viel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:24:54 #106
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175228576
Welke context? Nu is het gewoon een linkdump.
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 22:25:55 #107
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175228595
Dank voor deze handige informatie
pi_175228610
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je hebt zelf toegegeven dat je alleen de locatie van de wond bij benadering wist en dat hij onder de pleister viel.
Dit is wat ik aangeven heb.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Als jij dat onder de pleister vindt. _O-
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:27:23 #109
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175228641
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit is wat ik aangeven heb.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]

Als jij dat onder de pleister vindt. _O-
Alleen geen idee waarom jij de wond daar plaatst verder.
Uit dat filmpje kan ik niet exact de plek afleiden tov die pleister iig
pi_175228698
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alleen geen idee waarom jij de wond daar plaatst verder.
Uit dat filmpje kan ik niet exact de plek afleiden tov die pleister iig
Kijk eens in de spoiler.
pi_175228756
Misschien dat de wond zelfs nog ietsje verder naar links zit.

De pleister slaat in ieder geval compleet nergens op.
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:31:08 #112
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175228797
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk eens in de spoiler.
Ja dat zeg ik toch.
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:31:50 #113
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175228832
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien dat de wond zelfs nog ietsje verder naar links zit.

De pleister slaat in ieder geval compleet nergens op.
Neuh waarom? Geen idee waarom dat stipje daar geplaatst is namelijk. Geen idee of die locatie wel klopt.
pi_175228994
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Neuh waarom? Geen idee waarom dat stipje daar geplaatst is namelijk. Geen idee of die locatie wel klopt.
Omdat ik er niet veel anders van kan maken.



Zet jij eens een stip waar jij denkt dat het wondje zit



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 22:37:32 ]
pi_175229000
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:24 schreef ChrisCarter het volgende:
Welke context? Nu is het gewoon een linkdump.
Ik wil deze in de Crisis Actors topic posten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175229045
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:25 schreef noodgang het volgende:
Dank voor deze handige informatie
Graag gedaan hoor. Misschien kan je wat van leren wanneer je de volgende BS hoax op TV zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:38:11 #117
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175229071
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik wil deze in de Crisis Actors topic posten.
Dat is dan niet helemaal gelukt.
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:39:39 #118
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175229148
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat ik er niet veel anders van kan maken.

[ afbeelding ]

Zet jij eens een stip waar jij denkt dat het wondje zit

[ afbeelding ]
Nee dat kan ik niet want dat kan ik niet goed bepalen adhv de aanwezige info. Wild gokken gaat niets opleveren dan.
pi_175229184
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee dat kan ik niet want dat kan ik niet goed bepalen adhv de aanwezige info. Wild gokken gaat niets opleveren dan.
Wilde gokken zelfs :D

Een soort ezeltje-prikje?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 22:40:53 ]
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:43:07 #120
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175229279
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wilde gokken zelfs :D

Een soort ezeltje-prikje?
Nou ja, ik zie nog steeds niet onderbouwd waarom je denkt dat de wond op het cirkeltje zou moeten zitten nee. Hoe heb je dat uitgemeten?

Daarom waag ik me daar niet aan.
pi_175229308
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou ja, ik zie nog steeds niet onderbouwd waarom je denkt dat de wond op het cirkeltje zou moeten zitten nee. Hoe heb je dat uitgemeten?

Daarom waag ik me daar niet aan.
Kijk eens naar de huidplooi van de nek t.o.v. het wondje.

Maar ik snap wel waarom je je daar niet aan waagt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 22:46:17 ]
pi_175229371
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is dan niet helemaal gelukt.
Jammer. Misschien kan je Algemene Crisis Actor topic openmaken?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:46:09 #123
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175229399
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk eens naar de huidplooi van de nek t.o.v. het wondje.
[quote]

Liggende positie vs zittende positie. Bij mij plooit de boel dan toch echt anders.
[quote]
Maar ik snap wel waarom je je daar niet aan waagt.
Ja dat heb ik inmiddels al een paar keer gepost, omdat ik het niet kan bepalen obv de info die er is. Dan blijven beide opties open
Of de sticker zit goed of niet.
pi_175229563
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja dat heb ik inmiddels al een paar keer gepost, omdat ik het niet kan bepalen obv de info die er is. Dan blijven beide opties open
Of de sticker zit goed of niet.
De belachelijk geplakte pleister in combinatie met het gegeven dat countrymuziek een overweldig blanke aangelegenheid is en high velocity bullets in je nek er in de regel voor zorgen dat je niet na een paar uur ziekenhuis weer buiten staat, tezamen met het feit dat dit "slachtoffer" bijna 50.000 GoFundMe dollars casht, maakt dat dit slachtoffer fake is.

Hij beweegt in het filmpje als een fit persoon terwijl zijn long gekneusd is en hij een sleutelbeenfractuur heeft opgelopen.

Phoney fake show.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 23:05:01 ]
pi_175229627
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit is wat ik aangeven heb.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]

Als jij dat onder de pleister vindt. _O-
Van 'n high-velocity bullet! What a fuckin joke!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175229683
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wilde gokken zelfs :D

Een soort ezeltje-prikje?
Lotterij anyone?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175229761
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van 'n high-velocity bullet! What a fuckin joke!
You wouldn't believe it.

Shot in the neck, but where is the patch?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 22:58:11 ]
pi_175229826
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De belachelijk geplakte pleister in combinatie met het gegeven dat countrymuziek een overweldig blanke aangelegenheid is en high velocity bullets in je nek er in de regel voor zorgen dat je niet na een paar uur ziekenhuis weer buiten staat, tezamen met het feit dat dit "slachtoffer" bijna 50.000 GoFundMe dollars casht, maakt dat dit slachtoffer fake is.

Hij beweegt in het filmpje als een fit persoon terwijl zijn log gekneusd is en hij een sleutelbeenfractuur heeft opgelopen.

Phoney fake show.
One of my 'awakening' vids:

Shooting survivor Marcus Weaver talks about his wounds.


Thanks!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:00:23 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175229833
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk eens naar de huidplooi van de nek t.o.v. het wondje.

Maar ik snap wel waarom je je daar niet aan waagt.
In de afbeelding zonder pleister heeft hij zijn hoofd richting die schouder gedraaid. Dat vertekend het beeld.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175229876
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

In de afbeelding zonder pleister heeft hij zijn hoofd richting die schouder gedraaid. Dat vertekend het beeld.
Hahaha..

Nee.
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:03:07 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175229892
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hahaha..

Nee.
Goed argument jonguh...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:03:34 #132
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175229899
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hahaha..

Nee.
Jouw huid is niet elastisch?
pi_175229900
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Goed argument jonguh...
Zijn hoofd is helemaal niet richting die schouder gedraaid.
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:04:40 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175229925
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zijn hoofd is helemaal niet richting die schouder gedraaid.
Jawel. Waarom zit die plooi in de huid daar dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175229929
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

You wouldn't believe it.

Shot in the neck, but where is the patch?
Ach ja - temporary cavitation,secondary projectiles ain't what they were in the old days of high-velocity weapons :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:05:55 #136
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175229960
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zijn hoofd is helemaal niet richting die schouder gedraaid.
Op het filmpje staat zijn hoofd gedraaid tov zijn torso. In je screenshot is dat goed te zien.
pi_175230011
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ach ja - temporary cavitation,secondary projectiles ain't what they were in the old days of high-velocity weapons :)
The guy even lost one of his cowboyboots because they slide off so easily.

@1:26


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 23:11:02 ]
pi_175230063
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Op het filmpje staat zijn hoofd gedraaid tov zijn torso. In je screenshot is dat goed te zien.
Huh? In het filmpje wordt hij geïnterviewd. Zijn hoofd beweegt dan alle kanten op. Wat bedoel je?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 23:09:50 ]
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:11:14 #139
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175230102
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Huh? In het filmpje wordt hij geïnterviewd. Zijn hoofd beweegt dan alle kanten op. Wat bedoel je?
Nou hier:




Staat zijn hoofd gedraaid. Dat plooit de huid. Daarom is het adhv die info niet te bepalen waar die zit tov het plaatje waar hij recht zit.
pi_175230141
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Op het filmpje staat zijn hoofd gedraaid tov zijn torso. In je screenshot is dat goed te zien.
Oh fuck. This person has quite obviously been shot by a high-velocity bullet and has thrown a bunch of wounded people in the back of his pick-up truck and drove them to hospital.
Fortunately they all survived because there are no victims (despite reports of 500+ hospital admissions) added to the Las Fakeass death toll.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175230175
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou hier:

[ afbeelding ]

Staat zijn hoofd gedraaid. Dat plooit de huid. Daarom is het adhv die info niet te bepalen waar die zit tov het plaatje waar hij recht zit.
Hij ligt op zijn rug met zijn hoofd op iets dat als kussen fungeert. Dat plooit de huid.
Zij hoofd is niet gedraaid. Kijk ook maar naar de strap van zijn tanktop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 23:15:01 ]
pi_175230219
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh fuck. This person has quite obviously been shot by a high-velocity bullet and has thrown a bunch of wounded people in the back of his pick-up truck and drove them to hospital.
Fortunately they all survived because there are no victims (despite reports of 500+ hospital admissions) added to the Las Fakeass death toll.
You are wrong. Over 400 victims are sewing the Mandalay Bay resort ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 23:17:01 ]
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:16:50 #143
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175230232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh fuck. This person has quite obviously been shot by a high-velocity bullet and has thrown a bunch of wounded people in the back of his pick-up truck and drove them to hospital.
Fortunately they all survived because there are no victims (despite reports of 500+ hospital admissions) added to the Las Fakeass death toll.
In een van de vorige topics heb je dit al eens beweerd en toen zijn er meerdere links naar artikelen gepost waarin duidelijk gemeld is dat er ook in het ziekenhuis nog mensen zijn overleden.

Dus dit is een beetje een herhaling.
pi_175230238
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

The guy even lost one of his cowboyboots because they slide off so easily.


Want schoenen en laarzen zijn uiteraard van cruciaal belang bij de bewijsvoering...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175230289
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

In een van de vorige topics heb je dit al eens beweerd en toen zijn er meerdere links naar artikelen gepost waarin duidelijk gemeld is dat er ook in het ziekenhuis nog mensen zijn overleden.

Dus dit is een beetje een herhaling.
Jij denkt eigenlijk dat het wondje zo'n beetje in het midden van de pleister zit?
pi_175230300
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Want schoenen en laarzen zijn uiteraard van cruciaal belang bij de bewijsvoering...
Natuurlijk niet. Wat maakt dat jij dat denkt?

Het laat wel overduidelijk zien hoe belachelijk dit alles eigenlijk is.
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:21:13 #147
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175230310
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij denkt eigenlijk dat het wondje zo'n beetje in het midden van de pleister zit?
Nee. Ik heb geen idee waar ie zit. Voor mij zijn beide opties nog open. Het exacte midden lijkt me onwaarschijnlijk.
pi_175230335
Als we toch over dit topic beginnen, misschien kun je dan een lijst doden beginnen te debunken - hetzij Las Vegas, of Bataclan. Heb je al een fake dead kunnen vinden?
pi_175230345
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee. Ik heb geen idee waar ie zit. Voor mij zijn beide opties nog open. Het exacte midden lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik denk dat ie nergens zit en dat de pleisterplakker de fotosoep niet onder ogen heeft gekregen waardoor dit foutje gemaakt is.

Kan ook zijn dat het expres gedaan is om de spot te drijven met mensen die zien dat het allemaal een grote phoney fake show is.
pi_175230359
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De belachelijk geplakte pleister in combinatie met het gegeven dat countrymuziek een overweldig blanke aangelegenheid is en high velocity bullets in je nek er in de regel voor zorgen dat je niet na een paar uur ziekenhuis weer buiten staat, tezamen met het feit dat dit "slachtoffer" bijna 50.000 GoFundMe dollars casht, maakt dat dit slachtoffer fake is.

Hij beweegt in het filmpje als een fit persoon terwijl zijn long gekneusd is en hij een sleutelbeenfractuur heeft opgelopen.

Phoney fake show.
Mijn schoonvader van 80 heeft de tuin winterklaar gemaakt, be bloemperken omgespit, etc.
Terwijl hij 3 maanden terug door een auto is geschept, met als gevolg een ingeklapte long, 5 gebroken ribben en een gebroken schouderblad, waarbij het genezingsproces een jaar in beslag neemt.
Ik ga hem morgen maar confronteren dat het ongeval een hoax moet zijn...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175230391
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk dat ie nergens zit en dat de pleisterplakker de fotosoep niet onder ogen heeft gekregen waardoor dit foutje gemaakt is.

Kan ook zijn dat het expres gedaan is om de spot te drijven met mensen die zien dat het allemaal een grote phoney fake show is.
En ik denk dat hij bruin geschminkt is en dus eigenlijk blank is..
Maar uiteindelijk blijft het bij wat in het wilde weg denken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:25:58 #152
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175230405
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk dat ie nergens zit en dat de pleisterplakker de fotosoep niet onder ogen heeft gekregen waardoor dit foutje gemaakt is.

Kan ook zijn dat het expres gedaan is om de spot te drijven met mensen die zien dat het allemaal een grote phoney fake show is.
Dat is inderdaad niet uit te sluiten obv de beschikbare info.
pi_175230408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Wat maakt dat jij dat denkt?

Het laat wel overduidelijk zien hoe belachelijk dit alles eigenlijk is.
Nee, dat laat het niet.
Dat is wat je er in wilt zien...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:27:04 #154
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175230430
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

En ik denk dat hij bruin geschminkt is en dus eigenlijk blank is..
Maar uiteindelijk blijft het bij wat in het wilde weg denken...
Mits onderbouwd (en niet schofferend) is BNW daar wel de juiste plek voor, 100% bewijs zullen wij met zn allen nooit vinden natuurlijk
pi_175230463
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Mijn schoonvader van 80 heeft de tuin winterklaar gemaakt, be bloemperken omgespit, etc.
Terwijl hij 3 maanden terug door een auto is geschept, met als gevolg een ingeklapte long, 5 gebroken ribben en een gebroken schouderblad, waarbij het genezingsproces een jaar in beslag neemt.
Ik ga hem morgen maar confronteren dat het ongeval een hoax moet zijn...
3 maanden vs 20 uur (neergeschoten in nek met assault wapen)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 23:29:24 ]
pi_175230515
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij denkt eigenlijk dat het wondje zo'n beetje in het midden van de pleister zit?
Nee, de wond zit op de rand van het pleisterbed en de pleister is op die manier geplaatst omdat hij daar minder last van heeft. De pleister op een bewegend deel als de nek plakken geeft meer irritatie en zorgt dat hij sneller los laat en de foto van de wond laat zien dat deze niet bloedt of zo, en dus enkel tegen invloeden van buitenaf moet worden beschermd. En daarvoor hoeft de wond niet in het midden te zitten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175230531
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

In een van de vorige topics heb je dit al eens beweerd en toen zijn er meerdere links naar artikelen gepost waarin duidelijk gemeld is dat er ook in het ziekenhuis nog mensen zijn overleden.

Dus dit is een beetje een herhaling.
No. The official death toll was very quickly given at 58.
Only two of the reported 500+ wounded have 'died' in hospital.
Maybe you have an explanation of the miraculous survival rates. Not only the Las FakeAss incident but also 9/11, Boston,Sandy Hoax, and the rest.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:31:25 #158
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175230561
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

No. The official death toll was very quickly given at 58.
Only two of the reported 500+ wounded have 'died' in hospital.
Maybe you have an explanation of the miraculous survival rates. Not only the Las FakeAss incident but also 9/11, Boston,Sandy Hoax, and the rest.
Dat dodental is niet "snel" bepaald geweest. Geen idee waar je dat op baseert. Is continu bijgesteld.
pi_175230562
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

3 maanden vs 20 uur (neergeschoten in nek met assault wapen)
De tuin spitten met 5 gebroken ribben en een gebroken schouderblad als 80 jarige is geen probleem dus ^O^

Want reken maar niet dat het inmiddels aan elkaar zit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175230597
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Mijn schoonvader van 80 heeft de tuin winterklaar gemaakt, be bloemperken omgespit, etc.
Terwijl hij 3 maanden terug door een auto is geschept, met als gevolg een ingeklapte long, 5 gebroken ribben en een gebroken schouderblad, waarbij het genezingsproces een jaar in beslag neemt.
Ik ga hem morgen maar confronteren dat het ongeval een hoax moet zijn...
Condolences en sterkte nog.
Gelukkig dat 't niet 'n high-velocity kogel was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175230615
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Condolences en sterkte nog.
Gelukkig dat 't niet 'n high-velocity kogel was.
Je concdoleert pas als iemand overleden is.
pi_175230693
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat dodental is niet "snel" bepaald geweest. Geen idee waar je dat op baseert. Is continu bijgesteld.
Binnen 24uurtjes wel.
En dan niemand van de 500+ gewonden doodgegaan.
Efficiente ziekenhuzien daaroh.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175230710
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Binnen 24uurtjes wel.
En dan niemand van de 500+ gewonden doodgegaan.
Efficiente ziekenhuzien daaroh.
Er zijn toch nog slachtoffers overleden in het ziekenhuis?
pi_175230733
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, de wond zit op de rand van het pleisterbed en de pleister is op die manier geplaatst omdat hij daar minder last van heeft. De pleister op een bewegend deel als de nek plakken geeft meer irritatie en zorgt dat hij sneller los laat en de foto van de wond laat zien dat deze niet bloedt of zo, en dus enkel tegen invloeden van buitenaf moet worden beschermd. En daarvoor hoeft de wond niet in het midden te zitten.
-edit-

De wond is een open gat. Dat dek je niet af met een hoekje van een pleister. En de lokatie is imho niet onder het pleisterbed, eerder onder het transparante deel van de pleister. Daarbij geeft een impact van een dergelijke kogel nogal wat narigheid, zoals blauwe plekken e.d.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 22-11-2017 11:27:03 ]
pi_175230779
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

De tuin spitten met 5 gebroken ribben en een gebroken schouderblad als 80 jarige is geen probleem dus ^O^

Want reken maar niet dat het inmiddels aan elkaar zit.
Volgens o.a. jou mag je verkeersongelukken niet vergelijken met mensen die zijn neergeschoten.
Alleen nu komt het je uit en dan mag het wel. :D
pi_175230819
Maar goed... time to go. Wekkertje staat morgenvroeg weer te zeuren en zeiken. :W
pi_175230834
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Er zijn toch nog slachtoffers overleden in het ziekenhuis?
Volgens MSM bronnen niet. Dat heb je ook met Boston smoke Bom,Sandy Hoax, 9/11.
All pronounced dead at the scene - none of the 'injured' were added to the death tolls.
I'd be very interested if you can find some further information.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175230902
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens MSM bronnen niet. Dat heb je ook met Boston smoke Bom,Sandy Hoax, 9/11.
All pronounced dead at the scene - none of the 'injured' were added to the death tolls.
I'd be very interested if you can find some further information.
Een snel googletje:

http://detroit.cbslocal.c(...)-from-mass-shooting/
pi_175230926
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens MSM bronnen niet. Dat heb je ook met Boston smoke Bom,Sandy Hoax, 9/11.
All pronounced dead at the scene - none of the 'injured' were added to the death tolls.
I'd be very interested if you can find some further information.
450 slachtoffers gaan al een rechtszaak aanspannen:

https://www.nu.nl/buitenl(...)-mandalay-hotel.html
pi_175230934
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is dan niet helemaal gelukt.
Bataclan topic lijkt ook dicht te zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175230949
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

450 slachtoffers gaan al een rechtszaak aanspannen:

https://www.nu.nl/buitenl(...)-mandalay-hotel.html
Terwijl er geen slachtoffers zijn....
Toch?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175230974
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Volgens o.a. jou mag je verkeersongelukken niet vergelijken met mensen die zijn neergeschoten.
Alleen nu komt het je uit en dan mag het wel. :D
Tja, die spiegel komt kennelijk hard aan..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175231029
Meest bizarre is dat er na zo'n 9 minuten schieten op de massa er nog vele tientallen, misschien wel meer dan honderd mensen bij het podium rondhingen.

Die mensen waren onverschrokken. Ze zagen de hoofden rondom hen open spatten, torso's kapotgeknald worden, gezichten gespleten, schouders uitelkaar vliegen, slagaderlijke dijbeen bloedingen, halzen waar het bloed uit gutste. Zelfs 1 meid verloor haar oog en halve voorhoofd.

Toch bleven ze rondhangen. Lekker peukje roken met buddies:

pi_175231042
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

Terwijl er geen slachtoffers zijn....
Toch?
Klopt. Het is maar een nieuwsberichtje. Wordt door de massa toch niet op waarheid getoetst. ;)
pi_175231044
Het is nog steeds niet bizar dat elk mens anders reageert.
pi_175231061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wow. Daar heb je een dag of 6 over na moeten denken?
Nee hoor, maar snap best dat je nu op de man wilt spelen..

quote:
De wond is een open gat. Dat dek je niet af met een hoekje van een pleister.
Jawel.
Het is afgedekt.


quote:
En de lokatie is imho niet onder het pleisterbed, eerder onder het transparante deel van de pleister. Daarbij geeft een impact van een dergelijke kogel nogal wat narigheid, zoals blauwe plekken e.d.
Die locatie was bij benadering gaf je toe, dus kan zich ook verder onder de pleister bevinden.

Verder heb je geen foto van de betreffende kogel laten zien...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175231063
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is dan niet helemaal gelukt.
En de Manchester Arena posts allemaal in de Algemene Soap ergens zijn.
Handig dat zoveel opslot gezet is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175231066
Ik kan uit dat gifje ook totaal niet opmaken wat die mensen doen, wat hun toestand is etc.
pi_175231072
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Klopt. Het is maar een nieuwsberichtje. Wordt door de massa toch niet op waarheid getoetst. ;)
Maar wel door jou neem ik aan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175231134
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:53 schreef mootie het volgende:
Ik kan uit dat gifje ook totaal niet opmaken wat die mensen doen, wat hun toestand is etc.
Vanaf 08:19


Die mensen liggen dus al bijna 9 minuten onder vuur van een automatisch wapen. 8)7

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 23:59:14 ]
pi_175231140
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:54 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar wel door jou neem ik aan...
Ik weet al lang dat het bullshit is.
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:59:02 #182
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175231162
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Er zijn toch nog slachtoffers overleden in het ziekenhuis?
Dit argument is door tingo al eerder genoemd en ook toen zijn er links naar artikelen gepost waaruit het tegendeel bleek.

Herhaling van zetten.
pi_175231168
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik weet al lang dat het bullshit is.
Dus ook jij toetst het niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175231183
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:59 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus ook jij toetst het niet.
Niet meer nodig he, als je al geconstateerd hebt dat de rest bullshit is.
pi_175231187
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:53 schreef mootie het volgende:
Ik kan uit dat gifje ook totaal niet opmaken wat die mensen doen, wat hun toestand is etc.
Dat is ook de bedoeling
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175231203
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet meer nodig he, als je al geconstateerd hebt dat de rest bullshit is.
Zonder toetsing kun je die constatering niet maken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175231254
quote:
Das een...van 500+ 'gewonden'. 50 'critically wounded' waren.
Ofiiciele dodental 60 is.

Statistics say that :
Gunshot wounds resulting in hospitalization in the United States: 2004-2013.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28173921
“Each year approximately 30,000 patients are hospitalized for GSW, and 2500 die in hospital.”

Please keep in mind that the above stats do not specifically state high-velocity bullet injuries.
Feel free to find more information.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175231266
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Das een...van 500+ 'gewonden'. 50 'critically wounded' waren.
Ofiiciele dodental 60 is.

Statistics say that :
Gunshot wounds resulting in hospitalization in the United States: 2004-2013.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28173921
“Each year approximately 30,000 patients are hospitalized for GSW, and 2500 die in hospital.”

Please keep in mind that the above stats do not specifically state high-velocity bullet injuries.
Feel free to find more information.
Dus het is raar dat dat de de gewonden die niet in kritieke toestand waren niet overleden zijn?

Ik snap je niet.
pi_175231305
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dit argument is door tingo al eerder genoemd en ook toen zijn er links naar artikelen gepost waaruit het tegendeel bleek.

Herhaling van zetten.
No,WRONG AGAIN. Geef maar voorbeeldjes van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 november 2017 @ 00:06:33 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175231315
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Das een...van 500+ 'gewonden'. 50 'critically wounded' waren.
Ofiiciele dodental 60 is.

Statistics say that :
Gunshot wounds resulting in hospitalization in the United States: 2004-2013.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28173921
“Each year approximately 30,000 patients are hospitalized for GSW, and 2500 die in hospital.”

Please keep in mind that the above stats do not specifically state high-velocity bullet injuries.
Feel free to find more information.
Wat bedoel je hier precies mee?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175231337
Na 9 minuten "mayhem" zegt iemand met relaxte stem die zicht heeft op het podium nog: "Those are gunshots. It seems like it's coming from up there".

Mijn god. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2017 00:10:43 ]
pi_175231454
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Dus het is raar dat dat de de gewonden die niet in kritieke toestand waren niet overleden zijn?

Ik snap je niet.
Niet alleen raar, miraculeus. 500+ 'gewonden' en maar eentje doodgegaan is. Wat zijn ze zo efficiente en foutloos daaroh.
Zelfde verhaal met andere hoax verhalen. Nobody dies from all those horrific injuries in hospital.
9/11 - rondom 3000 dood ter plekke, 6000 gewonden in de ziekenhuizen opgenomen.Officiele dodental zelfde blijft.
Hopefully you might have enough interest to take the time and look it up yourself then you can also post your findings here.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175231474
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet alleen raar, miraculeus. 500+ 'gewonden' en maar eentje doodgegaan is. Wat zijn ze zo efficiente en foutloos daaroh.
Zelfde verhaal met andere hoax verhalen. Nobody dies from all those horrific injuries in hospital.
9/11 - rondom 3000 dood ter plekke, 6000 gewonden in de ziekenhuizen opgenomen.Officiele dodental zelfde blijft.
Hopefully you might have enough interest to take the time and look it up yourself then you can also post your findings here.
Dus 10 ter plekke overleden en 50 in het ziekenhuis overleden?
Dat maak ik op uit je woorden.
pi_175231478
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet alleen raar, miraculeus. 500+ 'gewonden' en maar eentje doodgegaan is. Wat zijn ze zo efficiente en foutloos daaroh.
Zelfde verhaal met andere hoax verhalen. Nobody dies from all those horrific injuries in hospital.
9/11 - rondom 3000 dood ter plekke, 6000 gewonden in de ziekenhuizen opgenomen.Officiele dodental zelfde blijft.
Hopefully you might have enough interest to take the time and look it up yourself then you can also post your findings here.
Er zijn ook slechts 2 ziekenhuizen die alle gewonden opgevangen zouden hebben. Sunrise Hospital en UMC Las Vegas.

Knap om zoveel traumapatiënten met gecompliceerde schotwonden in slechts 2 ziekenhuizen op te vangen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2017 00:20:05 ]
pi_175231511
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies mee?
The information speaks for itself.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175231523
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet alleen raar, miraculeus. 500+ 'gewonden' en maar eentje doodgegaan is. Wat zijn ze zo efficiente en foutloos daaroh.
Zelfde verhaal met andere hoax verhalen. Nobody dies from all those horrific injuries in hospital.
9/11 - rondom 3000 dood ter plekke, 6000 gewonden in de ziekenhuizen opgenomen.Officiele dodental zelfde blijft.
Hopefully you might have enough interest to take the time and look it up yourself then you can also post your findings here.
Maar er is dus niemand gewond geraakt op 911?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 22 november 2017 @ 00:22:51 #197
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175231526
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet alleen raar, miraculeus. 500+ 'gewonden' en maar eentje doodgegaan is. Wat zijn ze zo efficiente en foutloos daaroh.
Zelfde verhaal met andere hoax verhalen. Nobody dies from all those horrific injuries in hospital.
9/11 - rondom 3000 dood ter plekke, 6000 gewonden in de ziekenhuizen opgenomen.Officiele dodental zelfde blijft.
Hopefully you might have enough interest to take the time and look it up yourself then you can also post your findings here.
En de rest van de doden dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 november 2017 @ 00:23:56 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175231546
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

The information speaks for itself.
Nou nee dat doet het niet. Het is mij totaal niet duidelijk welke conclusie je uit die informatie trekt. Dat kan zowel te veel doden als te weinig doden zijn, maar blijkbaar vind je het dus te weinig?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175231594
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Dus 10 ter plekke overleden en 50 in het ziekenhuis overleden?
Dat maak ik op uit je woorden.
Van officiele bronnen(dodenlijst) 55 ter plekke doden waren.
Van de 500+ die in 't ziekenhuizen waren opgenomen, maar 5 doodgegaan.
Tis allemaal 'n beetje wazig, dat weet ik ....maar dit volgens MSM is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175231600
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Das een...van 500+ 'gewonden'. 50 'critically wounded' waren.
Ofiiciele dodental 60 is.

Statistics say that :
Gunshot wounds resulting in hospitalization in the United States: 2004-2013.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28173921
“Each year approximately 30,000 patients are hospitalized for GSW, and 2500 die in hospital.”

Please keep in mind that the above stats do not specifically state high-velocity bullet injuries.
Feel free to find more information.
https://www.usatoday.com/(...)-shooting/733236001/

Staan meerdere slachtoffers die in het ziekenhuis zijn overleden
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175231612
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van officiele bronnen(dodenlijst) 55 ter plekke doden waren.
Van de 500+ die in 't ziekenhuizen waren opgenomen, maar 5 doodgegaan.
Tis allemaal 'n beetje wazig, dat weet ik ....maar dit volgens MSM is.
Er zijn dus slachtoffers in het ziekenhuis overleden.

Dus je punt is m00t.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175231648
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er zijn ook slechts 2 ziekenhuizen die alle gewonden opgevangen zouden hebben. Sunrise Hospital en UMC Las Vegas.

Knap om zoveel traumapatiënten met gecompliceerde schotwonden in slechts 2 ziekenhuizen op te vangen.
Allemaal in een keer zo'n korte tijd ook. OK - Las Vegas, gun city whatever, maar dan ineens 500+ high-velocity GSW's behandelen en dan maar 1 of 2 'gewonden' dood gaan?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 november 2017 @ 00:36:33 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175231690
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Allemaal in een keer zo'n korte tijd ook. OK - Las Vegas, gun city whatever, maar dan ineens 500+ high-velocity GSW's behandelen en dan maar 1 of 2 'gewonden' dood gaan?
Maar er zijn er niet maar 1 of 2 dood gegaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175231697
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

https://www.usatoday.com/(...)-shooting/733236001/

Staan meerdere slachtoffers die in het ziekenhuis zijn overleden
Hoeveel? Waar staat dat?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175231698
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Allemaal in een keer zo'n korte tijd ook. OK - Las Vegas, gun city whatever, maar dan ineens 500+ high-velocity GSW's behandelen en dan maar 1 of 2 'gewonden' dood gaan?
Net waren het er 5?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175231707
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoeveel? Waar staat dat?
Je kunt niet tellen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175231727
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Allemaal in een keer zo'n korte tijd ook. OK - Las Vegas, gun city whatever, maar dan ineens 500+ high-velocity GSW's behandelen en dan maar 1 of 2 'gewonden' dood gaan?
Je post net zelf dat het er 5 zijn.
pi_175231759
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar er zijn er niet maar 1 of 2 dood gegaan.
Niemand doodgegaan is.imo.
Als jij e.a. hier willen over 'respect voor slachoffers!' blijven huilen, moet je zelf weten natuurlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175231769
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niemand doodgegaan is.imo.
Als jij e.a. hier willen over 'respect voor slachoffers!' blijven huilen, moet je zelf weten natuurlijk.
Waar zijn al die mensen dan gebleven? Gewoon naar huis gegaan?
De ziekenhuizen en alle medewerkers zaten in het complot?
  woensdag 22 november 2017 @ 00:43:36 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175231770
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niemand doodgegaan is.imo.
Als jij e.a. hier willen over 'respect voor slachoffers!' blijven huilen, moet je zelf weten natuurlijk.
Daar heb ik het toch helemaal niet over? :? Ik heb het over problemen met het argument wat je probeert te maken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175231785
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niemand doodgegaan is.imo.
Als jij e.a. hier willen over 'respect voor slachoffers!' blijven huilen, moet je zelf weten natuurlijk.
Het is dus een kwestie van opinie...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175231826
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Je post net zelf dat het er 5 zijn.
According to the official 'death' list,how many reports of people dying in hospitals from the Las FakeAss shooting can you find?
Feel free to show me that I am wrong.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175231845
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

According to the official 'death' list,how many reports of people dying in hospitals from the Las FakeAss shooting can you find?
Feel free to show me that I am wrong.
Heb ik naar gelinkt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175231862
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

According to the official 'death' list,how many reports of people dying in hospitals from the Las FakeAss shooting can you find?
Feel free to show me that I am wrong.
Is al gelinkt. Neemt niet weg dat jij ineens van 5 naar 1 gaat.
  woensdag 22 november 2017 @ 00:55:20 #215
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175231901
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

According to the official 'death' list,how many reports of people dying in hospitals from the Las FakeAss shooting can you find?
Feel free to show me that I am wrong.
Ik kan daar either way niet zo veel informatie over vinden. Waar haal jij die informatie vandaan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 november 2017 @ 07:06:51 #216
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175233015
"Niemand is in de ziekenhuizen doodgegaan" -- *krijgt links en artikelen te zien die het tegendeel beweren* -- "Er is er maar 1 doodgegaan in de ziekenhuizen!" -- *krijgt links en artikelen te zien die het tegendeel beweren* -- "Er zijn er maar een paar doodgegaan in ziekenhuizen, dat is onwaarschijnlijk" -- "er zijn helemaal geen mensen doodgegaan"

-O- ok...
pi_175236839
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik kan daar either way niet zo veel informatie over vinden. Waar haal jij die informatie vandaan?
In de link die ik stuurde staat een beschrijving voor elke overledene, waaronder of deze in het ziekenhuis is overleden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 22 november 2017 @ 11:59:18 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175237032
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

In de link die ik stuurde staat een beschrijving voor elke overledene, waaronder of deze in het ziekenhuis is overleden.
Voor een paar staat dat er bij ja, net zoals voor een paar er bij staat dat ze ter plekke overleden zijn. Bij de meeste ontbreekt die informatie, vandaar mijn opmerking ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 november 2017 @ 12:02:31 #219
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175237086
Hoeveel zijn er overleden in het ziekenhuis na de schietpartij? Ik kom het zo gauw niet tegen dat het dodental is aangepast in berichtgevingen of doet de media daar niet aan?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 22 november 2017 @ 12:04:47 #220
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175237132
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoeveel zijn er overleden in het ziekenhuis na de schietpartij? Ik kom het zo gauw niet tegen dat het dodental is aangepast in berichtgevingen of doet de media daar niet aan?
BNW / Algemeen Complotten-topic #53: 2 shill or not 2 shill?
  woensdag 22 november 2017 @ 12:09:48 #221
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175237207
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoeveel zijn er overleden in het ziekenhuis na de schietpartij? Ik kom het zo gauw niet tegen dat het dodental is aangepast in berichtgevingen of doet de media daar niet aan?
Dat ging in de berichtgeving in de eerste uren wel een paar keer omhoog ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175238152
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik kan daar either way niet zo veel informatie over vinden. Waar haal jij die informatie vandaan?
From the official death list.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175238169
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

In de link die ik stuurde staat een beschrijving voor elke overledene, waaronder of deze in het ziekenhuis is overleden.
3 vermeldingen
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175238312
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 07:06 schreef ChrisCarter het volgende:
"Niemand is in de ziekenhuizen doodgegaan" -- *krijgt links en artikelen te zien die het tegendeel beweren* -- "Er is er maar 1 doodgegaan in de ziekenhuizen!" -- *krijgt links en artikelen te zien die het tegendeel beweren* -- "Er zijn er maar een paar doodgegaan in ziekenhuizen, dat is onwaarschijnlijk" -- "er zijn helemaal geen mensen doodgegaan"

-O- ok...
Much much less than the 10% statistic, plus the fact that the percentage of deaths in the hospitals would have been much higher with contributing factors such as the type of weapons/ammo used and that the emergency medical services would have not have been able to work quite as efficiently as on a normal work day.
I think medical staff on the whole do a fantastic job, but theye are not miracle workers.
If people want to beleive they are - fine.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175238415
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoeveel zijn er overleden in het ziekenhuis na de schietpartij? Ik kom het zo gauw niet tegen dat het dodental is aangepast in berichtgevingen of doet de media daar niet aan?
Within hours they were using the 58 dead and +500 wounded figures.
The official death toll has risen to 60.
There were allegedly 52 on the critical list, only one 'died'',
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175238431
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Much much less than the 10% statistic, plus the fact that the percentage of deaths in the hospitals would have been much higher with contributing factors such as the type of weapons/ammo used and that the emergency medical services would have not have been able to work quite as efficiently as on a normal work day.
I think medical staff on the whole do a fantastic job, but theye are not miracle workers.
If people want to beleive they are - fine.
He only aimed for the lower legs. ;)
  woensdag 22 november 2017 @ 13:09:23 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175238467
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

From the official death list.
Welke precies? Zijn ook meerdere sites die die hebben, met verschillende levels of detail.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 november 2017 @ 13:12:04 #228
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175238513
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

He only aimed for the lower legs. ;)
Eigenaardige bewering. Dat blijkt nergens uit
pi_175238544
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Eigenaardige bewering. Dat blijkt nergens uit
Dat er echte slachtoffers zijn gevallen blijkt ook niet uit de beelden. Toch neem je het blind aan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2017 13:14:06 ]
  woensdag 22 november 2017 @ 13:15:18 #230
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175238562
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat er echte slachtoffers zijn gevallen blijkt ook niet uit de beelden. Toch neem je het blind aan.
Genoeg fotos en beelden gezien die het aannemelijk maken dat er echte slachtoffers zijn. Jij vindt ze niet overtuigend, dat mag.

Ik neem dat niet blind aan, dat hoef je dus ook niet voor mij in te vullen.
pi_175238585
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welke precies? Zijn ook meerdere sites die die hebben, met verschillende levels of detail.
They are all basically the same - as is per usual with these events.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 november 2017 @ 13:17:32 #232
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175238593
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

They are all basically the same - as is per usual with these events.
Nee er zijn dus verschillen. Je maakt je er wat simpel vanaf zo; welke lijst heb jij gehanteerd?
pi_175238644
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

He only aimed for the lower legs. ;)
Speaking of legs...at the Boston bomb hoax there were reportedly 12 people who suffered traumatic amputation and survived. Of the alleged 250 wounded and admitted to hospital, only one died in hospital.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175238684
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee er zijn dus verschillen. Je maakt je er wat simpel vanaf zo; welke lijst heb jij gehanteerd?
The one that wantie posted, but I've read a few others, searching for info about how many died in hospital as a result of their injuries.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 november 2017 @ 13:31:06 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175238858
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

They are all basically the same - as is per usual with these events.
Waar zie jij in die omschrijvingen dan staan waar ze overleden zijn? Maar een paar hebben daar iets over er bij staan, dan wel on-site of in het ziekenhuis. Waar haal je de rest van die informatie vandaan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175238871
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:20 schreef Tingo het volgende:
Speaking of legs...at the Boston bomb hoax there were reportedly 12 people who suffered traumatic amputation and survived. Of the alleged 250 wounded and admitted to hospital, only one died in hospital.
I've seen many exploding pairs of trousers without actual injuries to the legs.
pi_175238971
pi_175239051
pi_175239304
Rondvliegende shrapnel? Waarom zouden ze een crisis actor met alleen een kapotte broek op pad sturen?
  woensdag 22 november 2017 @ 14:03:35 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175239332
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:01 schreef illusions het volgende:
Rondvliegende shrapnel? Waarom zouden ze een crisis actor met alleen een kapotte broek op pad sturen?
Of de drukgolf zelf.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 november 2017 @ 14:07:54 #241
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175239394
quote:
Apart. Hoe krijgt iemand dat voor elkaar? Is dit van Boston?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175239565
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Apart. Hoe krijgt iemand dat voor elkaar? Is dit van Boston?
Yup
  woensdag 22 november 2017 @ 14:47:02 #243
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175240106
quote:
Zo ongehavend ziet dat been er anders niet uit. Of vind je dat een normaal uitziend been?
pi_175240518
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Of de drukgolf zelf.
dan kan je zelf ook niet lopen en ook niet met rondvliegend puin in je lijf
  woensdag 22 november 2017 @ 15:10:13 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175240575
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dan kan je zelf ook niet lopen en ook niet met rondvliegend puin in je lijf
Hoezo dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175240730
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoezo dat?
omdat dan je spieren zijn vernietigd
  woensdag 22 november 2017 @ 15:17:40 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175240746
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

omdat dan je spieren zijn vernietigd
Hoe kom je daar nou weer bij? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175240768
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? :?
ik kan er niks aan doen, dat je het niet begrijpt.
  woensdag 22 november 2017 @ 15:20:52 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175240826
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik kan er niks aan doen, dat je het niet begrijpt.
Het komt dan ook ietwat spontaan uit de lucht vallen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 november 2017 @ 16:26:35 #250
446658 A.C.R.
We salute you
pi_175242152
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:01 schreef illusions het volgende:
Rondvliegende shrapnel? Waarom zouden ze een crisis actor met alleen een kapotte broek op pad sturen?
Naar ik heb begrepen, doen ze dat voor de mensen die doorhebben dat het allemaal nep is, om daar de spot mee te drijven.
En zo is de cirkel weer rond en zijn we weer bij het begin.
pi_175245163
Hier een oma die een uitgebreid "emotioneel" interview geeft aan een nieuwszender. Dit doet ze ongeveer een uurtje nadat de Texas church shooting plaatsvond en al bekend is dat ze 2 van haar kleinkinderen is verloren. Een andere kleinzoon van 5 die 5x is geraakt is naar het ziekenhuis getransporteerd en wordt daar geopereerd. Haar schoondochter is op dat moment nog vermist. Verder is haar al duidelijk dat vele vele leden van haar kerkgenootschap bruut zijn afgeknald.

pi_175245226
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier een oma die een uitgebreid "emotioneel" interview geeft aan een nieuwszender. Dit doet ze ongeveer een uurtje nadat de Texas church shooting plaatsvond en al bekend is dat ze 2 van haar kleinkinderen is verloren. Een andere kleinzoon van 5 die 5x is geraakt is naar het ziekenhuis getransporteerd en wordt daar geopereerd. Haar schoondochter is op dat moment nog vermist. Verder is haar al duidelijk dat vele vele leden van haar kerkgenootschap bruut zijn afgeknald.

Huh? Is Texas nu ook al een hoax?
pi_175245238
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Huh? Is Texas nu ook al een hoax?
Texas niet. De church shooting wel.
pi_175245277
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Texas niet. De church shooting wel.
Moet zeggen dat ik me er niet op heb ingelezen maar ik meende dat het een conflict in de relationele sfeer was of iets dergelijks? Wat is de achterliggende reden van de hoax dan denk je?
pi_175245387
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik me er niet op heb ingelezen maar ik meende dat het een conflict in de relationele sfeer was of iets dergelijks? Wat is de achterliggende reden van de hoax dan denk je?
Daar heb ik niet zoveel gedachten bij. Ik constateer alleen dat het weer heel vreemd is allemaal. Later misschien meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2017 19:17:32 ]
pi_175245458
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daar heb ik niet zoveel gedachten bij. Ik constateer alleen dat het weer heel vreemd is allemaal. Later misschien meer.
Even serieus, denk je niet dat het voor een groot deel wishful thinking is van jezelf? Misschien ben je zo gefixeerd om dat soort dingen te willen zien, dat je het in het kleinste dingetje herkent. Ik zie namelijk al die dingen die je aanstipt niet echt als heel vreemd ofzo. Het gaat telkens om de gedragswijze van slachtoffers/overlevenden.
pi_175245537
Nee, dat denk ik niet.
pi_175245571
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier een oma die een uitgebreid "emotioneel" interview geeft aan een nieuwszender. Dit doet ze ongeveer een uurtje nadat de Texas church shooting plaatsvond en al bekend is dat ze 2 van haar kleinkinderen is verloren. Een andere kleinzoon van 5 die 5x is geraakt is naar het ziekenhuis getransporteerd en wordt daar geopereerd. Haar schoondochter is op dat moment nog vermist. Verder is haar al duidelijk dat vele vele leden van haar kerkgenootschap bruut zijn afgeknald.

Daar is ie weer: Wat wil je hier nou mee zeggen?
pi_175245626
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:25 schreef mootie het volgende:

[..]

Daar is ie weer: Wat wil je hier nou mee zeggen?
Dat oma zich niet gedraagt zoals hij verwacht van iemand die net een schietpartij heeft meegemaakt.
pi_175245775
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Huh? Is Texas nu ook al een hoax?
Alles is inmiddels een hoax, texas, boston, sandy hook, ny, lv, maanlandingen, ww2, titanic, elvis, is, al qaeda, 911....

Als je het eenmaal ziet is het heel duidelijk allemaal.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175246053
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Alles is inmiddels een hoax, texas, boston, sandy hook, ny, lv, maanlandingen, ww2, titanic, elvis, is, al qaeda, 911....

Als je het eenmaal ziet is het heel duidelijk allemaal.
Als ik zwart zeg, zeggen jullie wit. Dat is ook heel erg duidelijk. ;)
pi_175246316
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als ik zwart zeg, zeggen jullie wit. Dat is ook heel erg duidelijk. ;)
Niet alleen jij hoor, het is gewoon een normale reactie op je extreme denkbeelden. Kan je een event opnoemen wat je wél gelooft?
pi_175246353
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet alleen jij hoor, het is gewoon een normale reactie op je extreme denkbeelden. Kan je een event opnoemen wat je wél gelooft?
Wat boeit jou het wat ik geloof? Nogmaals, het boeit mij echt helemaal niets wat jij gelooft. ;)
pi_175246401
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat boeit jou het wat ik geloof? Nogmaals, het boeit mij echt helemaal niets wat jij gelooft. ;)
Dat is ook een statement die je blijft veranderen. Dit is een discussieforum, dus ik vraag me af wat mijn medemens wel en niet gelooft. Is er een bepaald event waarvan je zegt "ja, dat is echt zo gebeurd?"
  woensdag 22 november 2017 @ 20:13:50 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175246782
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daar heb ik niet zoveel gedachten bij. Ik constateer alleen dat het weer heel vreemd is allemaal. Later misschien meer.
Wat is er vreemd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175246849
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat is er vreemd?
Dat de mevrouw in het interview niet huilt. Moet wel een hoax zijn dus. :P
  woensdag 22 november 2017 @ 20:23:13 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175247009
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als ik zwart zeg, zeggen jullie wit. Dat is ook heel erg duidelijk. ;)
Ligt er aan, Je geeft aan dat iets vreemd is, als er gevraagd word wat of waarom, en hoezo en met welk doel.
Dan moet er geregeld ineens iemand gaan koffie zetten opruimen etc.

We zijn allemaal opzoek naar de waarheid, en duidelijkheid etc.
En daarom worden er gewoon vragen gesteld.
Vaak niet eens moeilijke, en veel al logische vragen, althans dat vind ik!
Wat ik alleen beetje jammer vind, is dat sommige dingen meer geroepen word zonder er dat er ook maar even over nagedacht word (hoe dan)

quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is ook een statement die je blijft veranderen. Dit is een discussieforum, dus ik vraag me af wat mijn medemens wel en niet gelooft. Is er een bepaald event waarvan je zegt "ja, dat is echt zo gebeurd?"
Veelal de dingen die dichter bij huis zijn!
Heb hier nog niet een topic voorbij zien komen over.
- Schietpartij Alphen (lone gunman)
- Aanslag koningshuis Apeldoorn

Wanneer er wel NLers bij betrokken zijn, is het vaak al over de grens gebeurt
Bijvoorbeeld MH17 en verscheidene aanslagen (terrorisme)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 22 november 2017 @ 20:26:37 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175247072
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat de mevrouw in het interview niet huilt. Moet wel een hoax zijn dus. :P
ff kijken of er ergens foto's van schoenen te vinden zijn, en topic bestaat op Septemberclues dat wil vaak ook de link zijn!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 22 november 2017 @ 20:33:20 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175247196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

ff kijken of er ergens foto's van schoenen te vinden zijn, en topic bestaat op Septemberclues dat wil vaak ook de link zijn!

Texas church shooting hero left his shoes

Held op sokken :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175247227
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:33 schreef theguyver het volgende:

[..]


Texas church shooting hero left his shoes

Held op sokken :P
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_175247389
Wat vindt men eigenlijk van het Joegoslavië-verhaal? Met name de acties van Mladic in Srebrenica dan. Ik heb namelijk een paar Servische vrienden en die vinden hem een volksheld, en zeggen dat het een groot complot is - hij wou juist de mensen redden ofzo. Ben niet erg goed op de hoogte van die kant van het verhaal / opvatting, zal nog eens om duidelijkheid vragen.

Maar, zijn er hier mensen die aan het officiële verhaal twijfelen zoals nu behandelt wordt bij het Joegoslavië-tribunaal?
pi_175248117
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:41 schreef illusions het volgende:
Wat vindt men eigenlijk van het Joegoslavië-verhaal? Met name de acties van Mladic in Srebrenica dan. Ik heb namelijk een paar Servische vrienden en die vinden hem een volksheld, en zeggen dat het een groot complot is - hij wou juist de mensen redden ofzo. Ben niet erg goed op de hoogte van die kant van het verhaal / opvatting, zal nog eens om duidelijkheid vragen.

Maar, zijn er hier mensen die aan het officiële verhaal twijfelen zoals nu behandelt wordt bij het Joegoslavië-tribunaal?
Je trekt nu a can of worms open, dat weet je? :D
pi_175248351
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:41 schreef illusions het volgende:
Wat vindt men eigenlijk van het Joegoslavië-verhaal? Met name de acties van Mladic in Srebrenica dan. Ik heb namelijk een paar Servische vrienden en die vinden hem een volksheld, en zeggen dat het een groot complot is - hij wou juist de mensen redden ofzo. Ben niet erg goed op de hoogte van die kant van het verhaal / opvatting, zal nog eens om duidelijkheid vragen.

Maar, zijn er hier mensen die aan het officiële verhaal twijfelen zoals nu behandelt wordt bij het Joegoslavië-tribunaal?
Wij zien Willem Van Oranje als onze volksheld, terwijl hij volgens onze huidige maatstaven in feite een oorlogsmisdadiger is.

Wat voor verklaring hebben die vrienden voor de deportatie van de bevolking uit Sebrenica en het uitmoorden van alle mannen en jongens?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175248381
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat boeit jou het wat ik geloof? Nogmaals, het boeit mij echt helemaal niets wat jij gelooft. ;)
Het is dus enkel een geloof..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175248468
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je trekt nu a can of worms open, dat weet je? :D
Mwa, ik denk dat de opvatting betreft Joegoslavië in Nederland vrij uniform anti-Servisch is.
pi_175248470
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is dus enkel een geloof..
Eerder ongeloof ;)
pi_175248522
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Eerder ongeloof ;)
Is er een groot event waarvan je het officiële verhaal wel gelooft?
pi_175248532
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Is er een groot event waarvan je het officiële verhaal wel gelooft?
De Rotterdam Marathon.
pi_175248534
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Eerder ongeloof ;)
Nee, geloof.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175248543
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, geloof.
Jij praktiseert geloof. Ik praktiseer ongeloof.
pi_175248607
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij praktiseert geloof. Ik praktiseer ongeloof.
I beg to differ. Het is vooral een geloof in de hoax. Alles is een hoax - behalve de marathon van Rotterdam dan. Wat denk je van Srebrenica? Niet gebeurd? Crisis actors?
pi_175248691
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:32 schreef illusions het volgende:

[..]

I beg to differ. Het is vooral een geloof in de hoax. Alles is een hoax - behalve de marathon van Rotterdam dan. Wat denk je van Srebrenica? Niet gebeurd? Crisis actors?
Jij / jullie geloven dat die schietpartijen en bomaanslagen zoal LV, Boston en Sandy Hook gebeurd zijn. Ik geloof van niet.

Wie gelooft er hier nu. ;)

En hou eens op met je Srebrenica tegen mij. Vraag het lekker aan een ander.
pi_175248787
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij / jullie geloven dat die schietpartijen en bomaanslagen zoal LV, Boston en Sandy Hook gebeurd zijn. Ik geloof van niet.

Wie gelooft er hier nu. ;)

En hou eens op met je Srebrenica tegen mij. Vraag het lekker aan een ander.
Haha, ik vraag dat net pas voor het eerst aan je hoor. Te moeilijke vraag kennelijk. Rustig aan gast. :D

Tuurlijk gelooft iedereen in iets, maar jij gelooft heilig in het feit dat alles een hoax is - voor het tegendeel is meer bewijs, dus jouw versie lijkt meer op geloof. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wij zien Willem Van Oranje als onze volksheld, terwijl hij volgens onze huidige maatstaven in feite een oorlogsmisdadiger is.

Wat voor verklaring hebben die vrienden voor de deportatie van de bevolking uit Sebrenica en het uitmoorden van alle mannen en jongens?
Ik heb geen idee eigenlijk, ik luisterde niet echt aandachtig, en het is al flink wat tijd geleden dat we het erover hadden, jaar of 2 denk ik. Zal er eens naar vragen hoe dat zit met degenen die Mladic als een held zien.
  woensdag 22 november 2017 @ 21:57:27 #284
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175249075
Van 9.11 tot aan Texas allemaal genept en in scene gezet oftewel hoax. Hetzelfde patroon, dezelfde bullshit, alleen ergens anders. De volgende akte staat al gereed en daar gaan we weer. It's the Truman Show en Ground Hog Day! Srebrenica wat er wel of niet van waar is interesseert mij niet zoveel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175249168
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Van 9.11 tot aan Texas allemaal genept en in scene gezet oftewel hoax. Hetzelfde patroon, dezelfde bullshit, alleen ergens anders. De volgende akte staat al gereed en daar gaan we weer. It's the Truman Show en Ground Hog Day! Srebrenica wat er wel of niet van waar is interesseert mij niet zoveel.
Heb je bewijs betreft Texas, of is het gewoon je onderbuikgevoel die weer eens opspeelt? ;)
pi_175249187
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Van 9.11 tot aan Texas allemaal genept en in scene gezet oftewel hoax. Hetzelfde patroon, dezelfde bullshit, alleen ergens anders. De volgende akte staat al gereed en daar gaan we weer. It's the Truman Show en Ground Hog Day! Srebrenica wat er wel of niet van waar is interesseert mij niet zoveel.
Dus eigenlijk gebeurt er nooit iets ergs? Dat is wel fijn.
pi_175249206
Wat grappig dat als er ééntje iets een hoax noemt, dat enorm snel de rest er achteraan hobbelt om er bijval aan te geven. Dit zonder ook maar een flintertje aan bewijs. En dan nóg ontkennen dat het een geloof is. :D
  woensdag 22 november 2017 @ 22:04:39 #288
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175249244
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Van 9.11 tot aan Texas allemaal genept en in scene gezet oftewel hoax. Hetzelfde patroon, dezelfde bullshit, alleen ergens anders. De volgende akte staat al gereed en daar gaan we weer. It's the Truman Show en Ground Hog Day! Srebrenica wat er wel of niet van waar is interesseert mij niet zoveel.
Texas was een man die wraak nam op zijn ex schoonfamilie

Hoe wat en waarom zou dat een hoax zijn? Zulke ongein (muv miss hoge aantal doden als uitschieter) gebeurt dagelijks.
  woensdag 22 november 2017 @ 22:06:41 #289
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175249290
Het is maar wat je fijn vindt aan belogen en bedrogen te worden.
Joh en daar gaan we weer. Ground Hog day!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175249298
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is maar wat je fijn vindt aan belogen en bedrogen te worden.
Joh en daar gaan we weer. Ground Hog day!
Leg eens uit dan.
  woensdag 22 november 2017 @ 22:09:47 #291
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175249355
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Leg eens uit dan.
Al die topics die gesloten worden over al die hoaxes Manchester en nu weer Las Vegas en straks in city X. Ground Hog Day dus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175249375
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Al die topics die gesloten worden over al die hoaxes Manchester en nu weer Las Vegas en straks in city X. Ground Hog Day dus.
Het slaat echt nergens op wat je zegt. :P
  woensdag 22 november 2017 @ 22:11:00 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175249387
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Van 9.11 tot aan Texas allemaal genept en in scene gezet oftewel hoax. Hetzelfde patroon, dezelfde bullshit, alleen ergens anders. De volgende akte staat al gereed en daar gaan we weer. It's the Truman Show en Ground Hog Day! Srebrenica wat er wel of niet van waar is interesseert mij niet zoveel.
Alternative hypothesis, die patronen zitten alleen in jouw/jullie hoofd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 november 2017 @ 22:13:11 #294
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175249430
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is maar wat je fijn vindt aan belogen en bedrogen te worden.
Joh en daar gaan we weer. Ground Hog day!
Dat is een goede vergelijking en ze kunnen gewoon steeds hetzelfde patroon gebruiken want dan zeggen ze gewoon dat je hersenen soms patronen herkent die er niet zijn ( die je niet mag zien ) en dat is ook weer opgelost want wie bepaald dat ? De autoriteiten :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175249466
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is een goede vergelijking en ze kunnen gewoon steeds hetzelfde patroon gebruiken want dan zeggen ze gewoon dat je hersenen soms patronen herkent die er niet zijn ( die je niet mag zien ) en dat is ook weer opgelost want wie bepaald dat ? De autoriteiten :Y
Jaja, patronen. Dode mensen, dus die zijn niet echt dood, dus het is een hoax. Tof patroon. Slaat alleen nergens op, en het bewijs-gedeelte ontbreekt nogal.
  woensdag 22 november 2017 @ 22:15:23 #296
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175249479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Alternative hypothesis, die patronen zitten alleen in jouw/jullie hoofd.
Daar heb je hem weer. Helaas voor jou zijn we niet een minderheid. Al zouden we hier niet meer posten wil dit niet zeggen dat het ongeloof in al die bullshit events daarmee zomaar verdwenen is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175249498
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Jaja, patronen. Dode mensen, dus die zijn niet echt dood, dus het is een hoax. Tof patroon. Slaat alleen nergens op, en het bewijs-gedeelte ontbreekt nogal.
Het houdt je dááááágen achtereen bezig allemaal. Bijzonder.
pi_175249523
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Alternative hypothesis, die patronen zitten alleen in jouw/jullie hoofd.
Pas maar jij op dat je spijkerbroek niet aan flarden scheurt door de luchtdruk. ;)
pi_175249530
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het houdt je dááááágen achtereen bezig allemaal. Bijzonder.
Ons allemaal toch? Ik vind het zo fascinerend dat mensen dingen geloven zonder enige vorm van bewijs. Vandaar dat ik om bewijs vraag als iemand een bizarre claim maakt.
pi_175249552
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Pas maar jij op dat je spijkerbroek niet aan flarden scheurt door de luchtdruk. ;)
Waarom zouden ze een crisis actor inzetten met alleen een gescheurde broek? Nogal dom acteerbureautje dan die ze inschakelen. Volgende keer beter?
  woensdag 22 november 2017 @ 22:19:07 #301
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175249560
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Jaja, patronen. Dode mensen, dus die zijn niet echt dood, dus het is een hoax. Tof patroon. Slaat alleen nergens op, en het bewijs-gedeelte ontbreekt nogal.
Bewijs voor het officiele verhaal ontbreekt steeds en dat is het enige wat telt
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')