Tja, je vergeet de sectie waarin pnac maatregelen noemt om een nieuwe pearl harbor te voorkomen.quote:Op donderdag 16 november 2017 11:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
PNAC draagt de volgende kernpunten uit:
Amerikaans leiderschap is goed voor zowel Amerika als de rest van de wereld; Zulk leiderschap vereist militaire kracht, diplomatieke energie en overtuiging aan morele principes; Te weinig leiders maken zich tegenwoordig sterk voor wereldwijd leiderschap.
De inleiding van het PNAC-rapport "Rebuilding America's Defenses" (2000) noemt vier militaire kerndoelen:
Het Amerikaanse thuisland beschermen; Tegelijkertijd meerdere belangrijke oorlogenovertuigend kunnen winnen; Politietaken uitvoeren; Hervorming van de krijgsmacht.
Dus... PNAC wordt geboren en men schrijft dat het een lang proces wordt, gezien het ontbreken van een catastrofaal en stroomversnellende gebeurtenis als Pearl Harbor en vervolgens heb je in 2001 ineens je zo broodnodige catastrofe te pakken.
Uh huh.
Nee, want dat wordt dan in scene gezet ...quote:Op donderdag 16 november 2017 11:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Er zijn ook plannen en scenarios voor als New York City wordt aangevallen met een nuke. Moet ik me nu zorgen gaan maken?
Ik vergeet niks. Ik laat zien dat 9/11 wel best uitkwam.quote:Op donderdag 16 november 2017 12:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, je vergeet de sectie waarin pnac maatregelen noemt om een nieuwe pearl harbor te voorkomen.
Dus je laat het bewust wegquote:Op donderdag 16 november 2017 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vergeet niks. Ik laat zien dat 9/11 wel best uitkwam.
9/11 is als springplank gebruikt voor een illegale invasie inderdaad gebaseerd op leugens over WMDs.quote:Op donderdag 16 november 2017 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vergeet niks. Ik laat zien dat 9/11 wel best uitkwam.
Als je goed naar die 2 foto's die ik gepost heb gekeken hebt, had je kunnen concluderen dat Mr. Smith helemaal niet gewond is geraakt.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:04 schreef illusions het volgende:
Ik dacht dat jij degene was die zei dat zo'n kogel flink wat impact had? De lichamelijke schade zal dus wel verder gaan dan alleen iets aan de oppervlakte wat met een pleister opgelost is.
Overigens is het doel 7k, en houdt een medische behandeling natuurlijk niet gelijk op zodra je het ziekenhuis verlaat.
Naast pijn in de schouder zijn de symptomen van een sleutelbeenbreuk blauwe plekken en zwelling.quote:“I couldn’t feel anything in my neck. There was a warm sensation in my arm,” said Smith from the Sunrise Hospital lobby Monday afternoonas he was waiting for his final discharge. He has a fractured collarbone, a cracked rib and a bruised lung. The doctors are leaving the bullet in his neck for now. They worry moving it might cause more damage.
“I might have to live with this bullet for the rest of my life,” Smith said, grimacing from the pain. A large white bandage covers the bullet hole.
Bron
Bij een sleutelbeenbreuk wordt geen mitella aangemeten. Blauwe plekken zie je sowieso niet zo goed op zo'n donkere huid.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je goed naar die 2 foto's die ik gepost heb gekeken hebt, had je kunnen concluderen dat Mr. Smith helemaal niet gewond is geraakt.
[..]
Naast pijn in de schouder zijn de symptomen van een sleutelbeenbreuk blauwe plekken en zwelling.
Waar dan? En waar is zijn mitella? Om nog maar te zwijgen over de pleister die verkeerd geplakt is.
In het filmpje zie je dat het met zijn pijn ook wel meevalt. Hij beweegt en praat gewoon als ieder ander.
En laten we eerlijk zijn, een zwarte jonge man op cowboylaarzen op een country muziekfestival... hoe realistisch is dat?
https://www.trauma.nl/sleutelbeen-gebrokenquote:Op donderdag 16 november 2017 13:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Bij een sleutelbeenbreuk wordt geen mitella aangemeten. Blauwe plekken zie je sowieso niet zo goed op zo'n donkere huid.
quote:Rust wordt gegeven door middel van een mitella (= draagdoek).
http://www.ehboforum.nl/index.php?topic=4548.0quote:Op donderdag 16 november 2017 13:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
https://www.trauma.nl/sleutelbeen-gebroken
[..]
Ah een forum.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:28 schreef illusions het volgende:
[..]
http://www.ehboforum.nl/index.php?topic=4548.0
Als EHBO-er leren we om bij een (vermoeden van) een gebroken sleutelbeen een brede das aan te leggen. Vooral géén mitella.
M'n broertje heeft z'n sleutelbeen weleens gebroken, werd ook geen mitella gegeven.
Mjah zo kun je alles wel pareren.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah een forum.
Daar staat vaak wel meer onzin.
Een iets betere bron had leuk geweest.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Mjah zo kun je alles wel pareren.
Grappig, ik had het vanochtend met mijn man over die operatie Northwood maar wist de naam niet meer.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je hier moeite mee hebt of dat je het zelfs te idioot voor woorden vindt dat er mensen zijn die dit geloven. Ben ik wel gewend en zelf dacht ik er een aantal jaren geleden precies zo over.
Namen en zelfs hele gezinnen met foto's en complete verhalen (obituaries) om die fake identities kunnen verzonnen / gecreëerd worden als je daar de resources toe hebt, maar inderdaad het wordt een stuk lastiger als je iemand hebt die uit een kleine gemeenschap komt of zoals jij aangeeft, leraar of lerares zou zijn op een school.
Ik sluit ook niet uit dat sommigen van deze personen wel echt bestaan hebben (zeg maar de key figures) en dat deze personen voor een hoop geld in een soort van witness protection program zijn opgenomen. Deze personen fungeren dan als het ware als een soort gatekeepers tussen de fake identities binnen de hoax.
Ooit van Operation Northwoods gehoord?
[..]
Dit heb ik er dan even expliciet uit gefilterd:
The plan is outlined in great detail in a series of declassified documents. The plan was going to consist of the following:
1. Starting a wide variety of rumors using clandestine radio
2. Staging base attacks using friendly Cuban operatives
3. Staging of base sabotage using friendly Cuban operatives
4. Staging of base riots using friendly Cuban operatives
5. Causing explosions and fires
6. Staging aircraft sabotage using friendly Cuban operatives
7. Faking mortar attacks
8. Staging assaults against bases using friendly Cuban operatives
9. Faking ship sabotage
10. Sinking a U.S. ship with fake funerals and mock victims
[ afbeelding ]
Persoonlijke ervaring toch? Of geloof je me niet?quote:Op donderdag 16 november 2017 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een iets betere bron had leuk geweest.
Dus jij gaat vol in tegen wat er op de site staat van den Nederlandse vereniging van traumachirurgen?quote:Op donderdag 16 november 2017 13:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring toch? Of geloof je me niet?
Zeg alleen wat ik heb meegemaakt. Doet er overigens niks aan af of die gozer wel of geen mitella heeft. Zoals je ziet zit die vent nog in de wachtkamer, meestal gebeurt er daarna nog wat dus.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus jij gaat vol in tegen wat er op de site staat van den Nederlandse vereniging van traumachirurgen?
Op het filmpje is te zien dat ie thuis zit zonder mitella. Zijn verbandjes van bloedprikken en het polsbandje van het ziekenhuis heeft ie nog wel om. Dit maakt het natuurlijk een stuk geloofwaardiger voor de kijker.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Zeg alleen wat ik heb meegemaakt. Doet er overigens niks aan af of die gozer wel of geen mitella heeft. Zoals je ziet zit die vent nog in de wachtkamer, meestal gebeurt er daarna nog wat dus.
Misschien doen ze daar dus ook geen mitella om hè, dat zie je wel weer.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op het filmpje is te zien dat ie thuis zit zonder mitella. Zijn verbandjes van bloedprikken en het polsbandje van het ziekenhuis heeft ie nog wel om. Dit maakt het natuurlijk een stuk geloofwaardiger voor de kijker.
Snap ik. Misschien ga je daar ooit nog wel anders over denken. Alles op zijn tijd of niet.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig, ik had het vanochtend met mijn man over die operatie Northwood maar wist de naam niet meer.
Ik weet dat ze best ver kunnen gaan met dit soort dingen. Zo ben ik er van overtuigd dat ze 9/11 ook door hebben laten gaan zonder in te grijpen. Maar no planes en in dit geval doden verzinnen gaat mij te ver. Al zijn er zeker vreemde zaken, zoals dat er nauwelijks gewonden te zien zijn.
Het is ook niet relevant, net als die pleister. Die pleister kan overigens wel fake zijn, er kan vanalles fake zijn, en nog zegt het geen reet of die hele schietpartij een hoax was of dat er zogenaamde crisisacteurs aanwezig waren.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Misschien doen ze daar dus ook geen mitella om hè, dat zie je wel weer.Zie niet echt in hoe dit relevant is.
Precies.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook niet relevant, net als die pleister. Die pleister kan overigens wel fake zijn, er kan vanalles fake zijn, en nog zegt het geen reet of die hele schietpartij een hoax was of dat er zogenaamde crisisacteurs aanwezig waren.
Als er één crisis actor aantoonbaar is ingezet, dan zou ik zeer wantrouwig zijn naar de overig gepresenteerde slachtoffers.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook niet relevant, net als die pleister. Die pleister kan overigens wel fake zijn, er kan vanalles fake zijn, en nog zegt het geen reet of die hele schietpartij een hoax was of dat er zogenaamde crisisacteurs aanwezig waren.
Je hebt het over een wantrouwen .. maar er is geen bewijs voor fake doden. Noch is er aantoonbaar dat er een crisis actor is ingezet. Je hebt dus precies 0,0 bewijs van je wilde en absurde claims.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als er één crisis actor aantoonbaar is ingezet, dan zou ik zeer wantrouwig zijn naar de overig gepresenteerde slachtoffers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |