abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 november 2017 @ 20:53:39 #101
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175097164
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zie ook een dummy. 100%

Ik zal hem van de week ook eens aan wat collega's laten zien. Kijken wat zij er van zeggen.
Opa was goed voorzien

Revealed: full shocking 42-weapon arsenal of Stephen Paddock, including AR-15s, an AK-47, and four Daniel Defense DDM4 rifles

Daniel Defense DDM4

Daar hou je heel wat aan over als je door dit soort zwaar geschut geraakt wordt. Op een filmpje werd een halve varkenskop ermee afgeschoten. Meende ook ergens te lezen dat hij iets van een versneller voor kogels erop had zitten?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175097294
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zie ook een dummy. 100%

Ik zal hem van de week ook eens aan wat collega's laten zien. Kijken wat zij er van zeggen.
De video is veel te kort en te vaag om hierover uitsluitsel te geven. Verder is het verstandiger om iemand met expertise er naar te laten kijken, ipv willekeurige mensen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 15 november 2017 @ 20:59:30 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175097336
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Opa was goed voorzien

Revealed: full shocking 42-weapon arsenal of Stephen Paddock, including AR-15s, an AK-47, and four Daniel Defense DDM4 rifles

Daniel Defense DDM4

Daar hou je heel wat aan over als je door dit soort zwaar geschut geraakt wordt. Op een filmpje werd een halve varkenskop ermee afgeschoten. Meende ook ergens te lezen dat hij iets van een versneller voor kogels erop had zitten?
Die potentie is er, sure. De rest hangt nogal van de situatie af. Waar wordt iemand geraakt, van hoe ver weg, is het het eerste ding wat de kogel raakt etc.

Die versneller zal voor de firing rate zijn geweest, niet voor de snelheid van de kogels zelf.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175097456
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Opa was goed voorzien

Revealed: full shocking 42-weapon arsenal of Stephen Paddock, including AR-15s, an AK-47, and four Daniel Defense DDM4 rifles

Daniel Defense DDM4

Daar hou je heel wat aan over als je door dit soort zwaar geschut geraakt wordt. Op een filmpje werd een halve varkenskop ermee afgeschoten. Meende ook ergens te lezen dat hij iets van een versneller voor kogels erop had zitten?
Je doelt denk ik op een bump stock device voor de vuursnelheid. Ze zijn al bezig om daar n.a.v. LV wetten voor aan te passen, maar schiet nog niet heel erg op:

quote:
A month after Las Vegas shooting, there's still no bump stock regulation

Washington (CNN)Many lawmakers, both Democratic and Republican, agreed one response to the deadliest mass shooting in modern US history should be to ban the sale of bump stocks -- but a month later, they are still legal and neither Congress nor the agency in charge of controlling such devices appear to be taking steps to outlaw them.
A bump fire stock, also known as a bump stock, is a device that enables semi-automatic rifles to fire more rapidly, similar to automatic weapons. Twelve of them were found on firearms recovered from the gunman's Las Vegas hotel room.

Gun control legislation has failed to make any progress in Congress after each mass shooting, and the Las Vegas massacre appears to be no different.
After the massacre, lawmakers first responded by saying they, including House Speaker Paul Ryan, didn't even know what a bump stock was.
Ryan then called for a regulatory fix for bump fire stocks earlier, rather than passing legislation that was proposed in the House and Senate.
"We think the regulatory fix is the smartest, quickest fix," he said when asked about how to address the devices.
Also in response at the time, nine Republican senators sent a letter to the Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives asking the agency to review its policy on bump fire stock.
"We recognize that it is impossible to prevent tragedy and acts of 'pure evil,' in the words of our President," the senators wrote. "We believe, however, the tragic events in Las Vegas brought to light an issue from this past administration that we respectfully request that your Bureau swiftly review,"
After the shooting, the National Rifle Association pointed to the ATF to regulate the device.
"The ATF should review bump-fire stocks to ensure they comply with federal law," Jennifer Baker, spokeswoman for the Institute for Legislative Action at the NRA, told CNN, calling bills to ban them "intentionally overreaching."
But so far, there's been no change in the regulation of the device.
A spokeswoman for the ATF told CNN on Tuesday that Senate judiciary committee staffers were briefed by the ATF regarding bump stock related matters, but had nothing further to add.
When asked about the status of bump stock regulation on Tuesday, GOP Sen. John Thune's office referred to the letter, which he was part of sending -- but there appeared to be no new developments.
Stalled legislation
In the House, Republican Rep. Carlos Curbelo and Democratic Rep. Seth Moulton, introduced legislation to ban the sale of bump stocks, but there's been no action since.
And in the Senate, Democratic Sen. Dianne Feinstein introduced a bill that would ban the sale, transfer, importation, manufacture or possession of bump stocks, as well as trigger cranks and other accessories that accelerate a semi-automatic rifle's rate of fire.
GOP Sen. Ron Johnson was outspoken after the shooting about his support for banning bump stocks following the shooting. Asked for comment about the lack of action, his office only referred back to a statement he gave Politico for story published on October 4.
"Automatic weapons are illegal," he said at the time. "If that (bump stocks) facilitates that, to me it would be subject to the same ban. If that (bill banning bump stocks) actually gets on the Senate floor, I'd vote for it."
On Tuesday, Sen. Chris Murphy, a Democrat from Connecticut who has been engaged in the gun debate on Capitol Hill for years, told CNN that he's heard nothing on whether ATF is seriously looking at changing regulations surrounding bump stocks.
"I don't think the ATF is going to move unless the White House tells them to move and my impression is that they have been given no direction from the White House," Murphy said.
"It is unclear what the ATF can do," Murphy added.
GOP Sen. Lindsey Graham also told CNN he hadn't heard anything about where ATF is in reviewing bump stocks.
"I think once they make a decision then it would be our job to evaluate if it makes sense or not," Graham said.
Sen. Richard Blumenthal, a Democrat from Connecticut, told CNN that he thinks that the idea of a regulatory change is not enough, adding also he has not heard anything from the ATF on what they are doing now.
"We need legislation because the alternative is 'regulation,' which means two or three years of waiting for a rule that the NRA itself probably will challenge and tie it up for years more," he told CNN. "So I think the proposal for a rule or regulation is a deceptive dodge, purposefully suggested by the NRA as a way to avoid any real prohibition."
GOP Sen. John Barrasso told CNN that he hasn't heard what the ATF is doing about bump stocks now.
"I'm expecting to hear from them. I don't know that they're timeline is going to be, but It was something most of us hadn't heard of beforehand and then we found out how it came to be, we found out it was the ATF and we expect them to deal with it and let us know," Barrasso said.
Separately from the previous legislation, a bipartisan group of four House members, two from each major party, unveiled legislation Tuesday to regulate but not ban the sale of bump stocks. The "Closing the Bump Stock Loophole" act would require that those in "possession of or purchasing bump stock devices ... (undergo) a rigorous background check, fingerprinting and (pay) a $200 registration fee," according to a summary of the bill posted on the website of Pennsylvania Republican Rep. Brian Fitzpatrick.

http://edition.cnn.com/20(...)-congress/index.html
Baby steps. Nog wat meer shootings zullen ze nodig hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2017 21:04:41 ]
  woensdag 15 november 2017 @ 21:16:03 #105
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175097757
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je doelt denk ik op een bump stock device voor de vuursnelheid. Ze zijn al bezig om daar n.a.v. LV wetten voor aan te passen, maar schiet nog niet heel erg op:

[..]

Baby steps. Nog wat meer shootings zullen ze nodig hebben.
Precies ik las het net.

What are the 'bump stocks' on the Las Vegas shooter's guns?

The gunman in the Las Vegas massacre may have rigged his guns with devices that enable a shooter to fire bullets rapidly, mimicking automatic fire.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 15 november 2017 @ 21:30:57 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175098136
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies ik las het net.

What are the 'bump stocks' on the Las Vegas shooter's guns?

The gunman in the Las Vegas massacre may have rigged his guns with devices that enable a shooter to fire bullets rapidly, mimicking automatic fire.
Hij had ook een trigger crank, iirc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175098151
Godsamme, het staat me echt een klein beetje tegen dat er alles aan wordt gedaan om maar niet met het echte bewijs te "dealen". Alles wat het écht als een hoax zou kunnen bestempelen, wordt consistent ontwijkt. Ik weet dat ik klink als een broken record, maar als je enige geloofwaardigheid aan je hoax-theorie wilt toekennen hoef je alleen maar aan te tonen dat 1 van de 58 slachtoffers of nooit bestaan heeft, of nog leeft, of een acteur is.

Wat is het alternatief? Dat ze samen met Elvis en Tupac ergens op een eiland margaritas zitten te tappen?
pi_175098647
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je doelt denk ik op een bump stock device voor de vuursnelheid. Ze zijn al bezig om daar n.a.v. LV wetten voor aan te passen, maar schiet nog niet heel erg op:

[..]

Baby steps. Nog wat meer shootings zullen ze nodig hebben.
Maar waarom willen ze die hulpmiddelen dan verbieden?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 15 november 2017 @ 22:00:36 #109
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175098968
Daar zit de wapenlobby helemaal niet op te wachten.

Zelfs na sandy hook is niks veranderd en daar ging het nota bene om kinderen. Dan gaat dit ook niks teweeg brengen
pi_175099015
Hulpmiddelen verbieden? Snijdt geen hout. Enige wat geloofwaardig zou zijn is een toenadering richting matiging van wapenwetten. En dat bereik je alleen door aan te duiden dat de wapens ten tijde van de opstelling van deze wet enorm verschilden van de wapens die heden ten dage beschikbaar zijn.
pi_175099744
Okay, maar hoe zit dat dan.
Kijk, als de schietpartijen echt zijn begrijp ik wel dat er een behoefte is om de wapenwetgeving aan te passen in de hoop dat daarmee dit soort schietpartijen niet of minder zullen voor komen.
Maar als alle schietpartijen nep zijn, dan is er dus in feite geen echt probleem dat opgelost moet worden.
Wat is dan de motivatie om schietpartijen in scene te zetten om voor wetgeving die een niet bestaand probleem moeten oplossen? Dat begrijp ik niet echt. Sowieso zit er nu een regering die niet zit te wachten op restricties op wapenbezit, dus de kans dat er iets verandert is kleiner dan bij andere schietpartijen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175103670
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier de alternatieve theorieën omtrent de Las Vegas shooting,

Nog maar eens de dodenlijst erin gooien dan:
https://usatoday.com/stor(...)-shooting/733236001/

Iemand al enig idee?
Ik zie alleen maar drie vermeldingen van de 59 'slachtoffers' die in 't ziekenhuis doodgegaan zijn.

Chris Hazencomb
Quinton Robbins
Brett Schwanbeck

En dan maar nog een persbericht dat er iemand van de 500+ 'gewonden' in 't ziekenhuis die doodgegaan is.

Miraculous, unbelievable survival rates.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175103703
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 05:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar drie vermeldingen van de 59 'slachtoffers' die in 't ziekenhuis doodgegaan zijn.

Chris Hazencomb
Quinton Robbins
Brett Schwanbeck

En dan maar nog een persbericht dat er iemand van de 500+ 'gewonden' in 't ziekenhuis die doodgegaan is.

Miraculous, unbelievable survival rates.
Het zijn er officieel 58, en alle vermeldingen staan in de OP. Heb jij toevallig enig bewijs dat ook maar één van deze slachtoffers niet bestaat c.q. is gefabriceerd c.q. cocktails aan het drinken is met Elvis en Tupac?
pi_175103728
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 06:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Het zijn er officieel 58, en alle vermeldingen staan in de OP. Heb jij toevallig enig bewijs dat ook maar één van deze slachtoffers niet bestaat c.q. is gefabriceerd c.q. cocktails aan het drinken is met Elvis en Tupac?
Officiele 'dodental' nu 60 is, dacht ik.

Maar eentje van de 500+ 'gewonden' doodgegaan in 't ziekenhuis is.
Truly amazing those US hospitals. Miracle workers.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175103740
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 06:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Officiele 'dodental' nu 60 is, dacht ik.

Maar eentje van de 500+ 'gewonden' doodgegaan in 't ziekenhuis is.
Truly amazing those US hospitals. Miracle workers.
Dat geeft jou meer kans om de boel te debunken. Bewijs dat 1 van die 60 doden fake is, i dare you.
pi_175103887
Laat ik het concreter stellen. Degene die onomstotelijk bewijst dat ook maar 1 van alle doden van deze aanslag niet dood is (dus fake, gefabriceerd of whatever), krijgt van mij 1 BTC (bitcoin) overgemaakt.

Edit: degene die enige aanleiding tot het geven van dit bewijs toont, kan van mij via DM bewijs krijgen dat er exact 1 BTC is gereserveerd. Happy hunting.

[ Bericht 28% gewijzigd door illusions op 16-11-2017 06:48:04 ]
  Moderator donderdag 16 november 2017 @ 08:41:53 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175104788
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

-Power, greed, money, lust, noem maar op
-Hoeft helemaal niet 'alle' te zijn. Waarom zou 't zo moeillijk te organiseren zijn? Er bepaalde afdelingen in military intelligence, homeland security, regeringen, media enz. die zijn in getrainde.
Wat zou jij doen als je getuig op 'n grote 'aanslag' bent en je weet dondersgoed dat wat erop 't TV komt totaal bullshit is? Aan wie ga je dat vermelden? Wie zou je vertrouwen? Media? Politie ? Local government representative?
-Hoe weet je zo zeker dat ze ooit bestaat heeft?
Er zijn ook mooie achtergronden van karakters in fictieve boeken en filmen geschreven.

A lot of people can draw a picture of a person and just give the picture a name and a fictitious background.
Or just create an account anywhere. Look at faecesbook.
Ok, die eerste 2 punten kan ik nog in meegaan (het tweede punt met moeite, dat wel). Maar het punt van de doden toch echt niet. Op CNN waren hele verhalen over de doden, waar ze werkten, met wie ze getrouwd waren, namen van kinderen etc. Als er in het nieuws komt dat een lerares van een bepaalde school is overleden en ze heeft nooit bestaan, dan gaan mensen van die school toch zeggen dat het niet klopt?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175104887
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ok, die eerste 2 punten kan ik nog in meegaan (het tweede punt met moeite, dat wel). Maar het punt van de doden toch echt niet. Op CNN waren hele verhalen over de doden, waar ze werkten, met wie ze getrouwd waren, namen van kinderen etc. Als er in het nieuws komt dat een lerares van een bepaalde school is overleden en ze heeft nooit bestaan, dan gaan mensen van die school toch zeggen dat het niet klopt?
Nee, mensen gaan denken dat ze zich vergist moeten hebben.

Kijk bijv. naar het 911 complot: niemand heeft de vliegtuigen gezien, maar door de inzet van crisisacteurs op tv in combinatie met nepbeelden denkt iedereen in Manhattan dat ze een vliegtuig hebben gezien...
Dat is hoe er tegenwoordig wordt geredeneerd in BNW...

En mocht iemand dan toch zéker weten dat het niet klopt, waar moet die dan zijn verhaal kwijt? Geen enkele website, krant of tv station zal dat serieus nemen en publiceren...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175104915
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 06:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Officiele 'dodental' nu 60 is, dacht ik.

Maar eentje van de 500+ 'gewonden' doodgegaan in 't ziekenhuis is.
Truly amazing those US hospitals. Miracle workers.
Eerst was het een wonder (lees: verdacht) dat niemand in het ziekenhuis overleed, nu is het verdacht dat 1 in het ziekenhuis is overleden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175105752
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ok, die eerste 2 punten kan ik nog in meegaan (het tweede punt met moeite, dat wel). Maar het punt van de doden toch echt niet. Op CNN waren hele verhalen over de doden, waar ze werkten, met wie ze getrouwd waren, namen van kinderen etc. Als er in het nieuws komt dat een lerares van een bepaalde school is overleden en ze heeft nooit bestaan, dan gaan mensen van die school toch zeggen dat het niet klopt?
Ik kan me goed voorstellen dat je hier moeite mee hebt of dat je het zelfs te idioot voor woorden vindt dat er mensen zijn die dit geloven. Ben ik wel gewend en zelf dacht ik er een aantal jaren geleden precies zo over.

Namen en zelfs hele gezinnen met foto's en complete verhalen (obituaries) om die fake identities kunnen verzonnen / gecreëerd worden als je daar de resources toe hebt, maar inderdaad het wordt een stuk lastiger als je iemand hebt die uit een kleine gemeenschap komt of zoals jij aangeeft, leraar of lerares zou zijn op een school.

Ik sluit ook niet uit dat sommigen van deze personen wel echt bestaan hebben (zeg maar de key figures) en dat deze personen voor een hoop geld in een soort van witness protection program zijn opgenomen. Deze personen fungeren dan als het ware als een soort gatekeepers tussen de fake identities binnen de hoax.

Ooit van Operation Northwoods gehoord?
quote:
Operation Northwoods – Tricking US Citizens Into War Against Cuba

operation northwoodsIn 1962, the United State government drafted a plan to commit various acts of terrorism and sabotage on American soil for the sole purpose of gaining public approval for a war against Cuba. The plan was known as Operation Northwoods.

By the end of 1960, the Communist party had strengthened its grip on Cuba and their leader, Fidel Castro, was becoming the ultimate authority. Any opposition that formed within the media was immediately stifled through the government’s control of most media outlets.

Castro also surrounded himself with those only loyal to him, such as appointing his brother as the army chief. Castro made sure his people were loyal to the Communist party though various neighborhood spying programs.
The Bay of Pigs

The first attempt to overthrow the Communist regime in Cuba occurred in 1961. This attempt was known as the Bay of Pigs Invasion.
operation northwoods

The Bay of Pigs Invasion was an attempt by a CIA-trained force of Cuban exiles to invade southern Cuba, with support from US government armed forces, in order to overthrow Fidel Castro and his Communist government.

However, by 1961 Cuba had ammassed the second largest military force in Latin America and quickly defeated the exiles within three days.

After this dramatic failure, top military officials created and tried to push through a program called Operation Northwoods. This campaign of deception was described as, “A series of well coordinated incidents will be planned to take place in and around Guantanamo to give genuine appearance of being done by hostile Cuban forces.”
Details of Operation Northwoods

The plan is outlined in great detail in a series of declassified documents. The plan was going to consist of the following:

1. Starting a wide variety of rumors using clandestine radio
2. Staging base attacks using friendly Cuban operatives
3. Staging of base sabotage using friendly Cuban operatives
4. Staging of base riots using friendly Cuban operatives
5. Causing explosions and fires
6. Staging aircraft sabotage using friendly Cuban operatives
7. Faking mortar attacks
8. Staging assaults against bases using friendly Cuban operatives
9. Faking ship sabotage
10. Sinking a U.S. ship with fake funerals and mock victims

operation northwoods
Operation Northwoods was heavily reliant on time due to the fact that top brass wanted to execute the plan before the involvement of the Soviet Union.

Military officials were deeply concerned with Soviet involvement because Cuba had paraded several Soviet tanks during a New Year’s Day parade in 1961. However, the Soviets had not yet established a base in Cuba. Therefore, officials had to execute Operation Northwoods and overthrow the Communist government in roughly three months. This period of time, from start to finish, would give the Soviets little time to react and/or offer any reliable help.
Northwoods Denied by President Kennedy

Though the documents referenced here only seem to outline the plan along with the intended outcomes, further research implies that Operation Northwoods was quickly denied by the Kennedy administration.

In Investigative Reporter James Bramford’s book, Body of Secrets, he claims that, “The plans had the written approval of all of the Joint Chiefs of Staff and were presented to President Kennedy’s defense secretary, Robert McNamara, in March 1962. But they apparently were rejected by the civilian leadership.”

When the average American citizen reads a novel, such as American Hero by Larry Beinhart, or watches a movie such as Wag the Dog, or even hears a “nut job conspriracy theorist” tout his proof about the alleged 9/11 cover-up, he or she is quick to think that our government is not capable of conceiving such ideas.

However, those thoughts are quickly second guessed when actual declassified documents, such as Operation Northwoods, come to light that prove that our government is not only capable conceiving such ideas, but are also capable (and obviously willing) to implement them.

Bron: http://www.topsecretwrite(...)s-trick-us-citizens/
Dit heb ik er dan even expliciet uit gefilterd:

The plan is outlined in great detail in a series of declassified documents. The plan was going to consist of the following:

1. Starting a wide variety of rumors using clandestine radio
2. Staging base attacks using friendly Cuban operatives
3. Staging of base sabotage using friendly Cuban operatives
4. Staging of base riots using friendly Cuban operatives
5. Causing explosions and fires
6. Staging aircraft sabotage using friendly Cuban operatives
7. Faking mortar attacks
8. Staging assaults against bases using friendly Cuban operatives
9. Faking ship sabotage
10. Sinking a U.S. ship with fake funerals and mock victims

pi_175105932
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat je hier moeite mee hebt of dat je het zelfs te idioot voor woorden vindt dat er mensen zijn die dit geloven. Ben ik wel gewend en zelf dacht ik er een aantal jaren geleden precies zo over.

Namen en zelfs hele gezinnen met foto's en complete verhalen (obituaries) om die fake identities kunnen verzonnen / gecreëerd worden als je daar de resources toe hebt, maar inderdaad het wordt een stuk lastiger als je iemand hebt die uit een kleine gemeenschap komt of zoals jij aangeeft, leraar of lerares zou zijn op een school.

Ik sluit ook niet uit dat sommigen van deze personen wel echt bestaan hebben (zeg maar de key figures) en dat deze personen voor een hoop geld in een soort van witness protection program zijn opgenomen. Deze personen fungeren dan als het ware als een soort gatekeepers tussen de fake identities binnen de hoax.

Ooit van Operation Northwoods gehoord?

[..]

Dit heb ik er dan even expliciet uit gefilterd:

The plan is outlined in great detail in a series of declassified documents. The plan was going to consist of the following:

1. Starting a wide variety of rumors using clandestine radio
2. Staging base attacks using friendly Cuban operatives
3. Staging of base sabotage using friendly Cuban operatives
4. Staging of base riots using friendly Cuban operatives
5. Causing explosions and fires
6. Staging aircraft sabotage using friendly Cuban operatives
7. Faking mortar attacks
8. Staging assaults against bases using friendly Cuban operatives
9. Faking ship sabotage
10. Sinking a U.S. ship with fake funerals and mock victims

[ afbeelding ]
Northwoods heeft nooit plaatsgevonden he ;)
En de bedenkers zijn inmiddels met pensioen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175105971
Dat die plannen gesmeed werden houdt in dat ze dat nog steeds doen. ;)
  donderdag 16 november 2017 @ 10:22:45 #123
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175105985
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat die plannen gesmeed werden houdt in dat ze dat nog steeds doen. ;)
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
pi_175106010
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
We maken één keer zo'n plan, verfrommelen het, gooien het in de prullenbak en doen het vervolgens nooit meer.
pi_175106027
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat die plannen gesmeed werden houdt in dat ze dat nog steeds doen. ;)
Nee, dat houdt dat niet in.
Dan zouden ze nog steeds heksen verbranden op brandstapels, want dat hebben ze ook gedaan...

Het is een luie gedachtengang...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175106057
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

We maken één keer zo'n plan, verfrommelen het, gooien het in de prullenbak en doen het vervolgens nooit meer.
Die mogelijkheid heb je niet kunnen uitsluiten.
Bovendien zijn de makers ervan met pensioen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175106110
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die mogelijkheid heb je niet kunnen uitsluiten.
Bovendien zijn de makers ervan met pensioen.
Jij hebt ook niet kunnen uitsluiten dat dergelijke snode plannen niet meer worden gesmeed.
Dat de makers ervan met pensioen zijn zegt natuurlijk helemaal niets.
pi_175106145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij hebt ook niet kunnen uitsluiten dat dergelijke snode plannen niet meer worden gesmeed.
Dat de makers ervan met pensioen zijn zegt natuurlijk helemaal niets.
Ik kan ook niet uitsluiten dat de maan niet van kaas is gemaakt.
Maar dat betekent niet automatisch dat hij dus van kaas is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175106187
Oh man, geen vliegtuigen op 9/11 en geen doden in Las Vegas.

Ik heb hier echt niets meer tegenin te brengen geloof ik. :')
pi_175106199
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik kan ook niet uitsluiten dat de maan niet van kaas is gemaakt.
Maar dat betekent niet automatisch dat hij dus van kaas is.
Ah, we blijven dus op die tour bezig. :{w
pi_175106208
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah, we blijven dus op die tour bezig. :{w
Je bent het dus eens dat de argumentatie niet klopt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175106276
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ok, die eerste 2 punten kan ik nog in meegaan (het tweede punt met moeite, dat wel). Maar het punt van de doden toch echt niet. Op CNN waren hele verhalen over de doden, waar ze werkten, met wie ze getrouwd waren, namen van kinderen etc. Als er in het nieuws komt dat een lerares van een bepaalde school is overleden en ze heeft nooit bestaan, dan gaan mensen van die school toch zeggen dat het niet klopt?
Juist. Maar daar wordt niet op ingegaan want dat past niet in het plaatje van de hoaxroepers.
pi_175106318
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Juist. Maar daar wordt niet op ingegaan want dat past niet in het plaatje van de hoaxroepers.
Niet nee?

BNW / Las Vegas shooting-over details
pi_175106323
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Juist. Maar daar wordt niet op ingegaan want dat past niet in het plaatje van de hoaxroepers.
Daar is op ingegaan, hele levensverhalen zijn verzonnen om de slachtoffers een identiteit te geven en een deel van de slachtoffers is omgekocht en heeft nu een nieuwe identiteit...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175106361
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:41 schreef Wantie het volgende:

[..]

Daar is op ingegaan, hele levensverhalen zijn verzonnen om de slachtoffers een identiteit te geven en een deel van de slachtoffers is omgekocht en heeft nu een nieuwe identiteit...
Je bedoelt: verzonnen verhalen.
pi_175106366
Ah, met een omweg is er dus eindelijk een antwoord gegeven op de dodenlijst - alle 58 slachtoffers zijn compleet verzonnen - uit de dikke duim gezogen. Hun identiteit is gefabriceerd, en zo ook die van hun moeder. Enkele mensen waren leraar, dus voor die personen hebben ze voor elk jaar uit hun carriere een hele schoolklas uit de duim gezogen.

Ik geef nog steeds 1 BTC aan degene die dit aannemelijk maakt.
  donderdag 16 november 2017 @ 10:47:13 #137
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175106423
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

We maken één keer zo'n plan, verfrommelen het, gooien het in de prullenbak en doen het vervolgens nooit meer.
De massavernietigingswapens fear porn jarenlang met de voltallige medewerking van de hele westerse msm en zolang er nog oorlogen worden gevoerd en macht behouden moet blijven worden of meer macht naar je toe wilt trekken is het nodig om ons propaganda en fear porn te blijven voeren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175106446
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:47 schreef Summers het volgende:

[..]

De massavernietigingswapens fear porn jarenlang met de voltallige medewerking van de hele westerse msm en zolang er nog oorlogen worden gevoerd en macht behouden moet blijven worden is het nodig om ons propaganda en fear porn te blijven voeren .
Doe dan maar Facebook-enlightenment-porn inderdaad, kan je beter van slapen.
pi_175106465
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Doe dan maar Facebook-enlightenment-porn inderdaad, kan je beter van slapen.
Met een flinke dosis Niburu en Nowlife.
  donderdag 16 november 2017 @ 10:49:27 #140
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175106466
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

We maken één keer zo'n plan, verfrommelen het, gooien het in de prullenbak en doen het vervolgens nooit meer.
Dat is 1 van de vele mogelijkheden ja
pi_175106480
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:47 schreef Summers het volgende:

[..]

De massavernietigingswapens fear porn jarenlang met de voltallige medewerking van de hele westerse msm en zolang er nog oorlogen worden gevoerd en macht behouden moet blijven worden is het nodig om ons propaganda en fear porn te blijven voeren .
Ja precies. Dat er überhaupt een keer bekend is geworden dat een dergelijk plan gesmeed is, zou alle alarmbellen moeten doen rinkelen.

PNAC, nog zoiets. Even later had je ineens 9/11, de zo broodnodige Pearl Harbor-like attack.
  donderdag 16 november 2017 @ 10:50:13 #142
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175106487
Anti rusland oorlogspropaganda al jarenlang , waar halen mensen het vandaan dat ze NIET constant worden voorgelogen en misleid :?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175106494
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:50 schreef Summers het volgende:
Anti rusland oorlogspropaganda al jarenlang , waar halen mensen het vandaan dat ze NIET constant worden voorgelogen en misleid :?
Wat vind je van RT?
pi_175106506
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja precies. Dat er überhaupt een keer bekend is geworden dat een dergelijk plan gesmeed is, zou alle alarmbellen moeten doen rinkelen.

PNAC, nog zoiets. Even later had je ineens 9/11, de zo broodnodige Pearl Harbor-like attack.
Er staat duidelijk in het document dat de vs een nieuwe pearl harbor moet zien te voorkomen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175106515
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:50 schreef Summers het volgende:
Anti rusland oorlogspropaganda al jarenlang , waar halen mensen het vandaan dat ze NIET constant worden voorgelogen en misleid :?
Rusland is een meester in propaganda.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175106529
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:47 schreef Summers het volgende:

[..]

De massavernietigingswapens fear porn jarenlang met de voltallige medewerking van de hele westerse msm en zolang er nog oorlogen worden gevoerd en macht behouden moet blijven worden of meer macht naar je toe wilt trekken is het nodig om ons propaganda en fear porn te blijven voeren .
Onzin, zelfs de VN ging er niet in mee...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175106665
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er staat duidelijk in het document dat de vs een nieuwe pearl harbor moet zien te voorkomen.
quote:
"New Pearl Harbor"

Section V of Rebuilding America's Defenses, entitled "Creating Tomorrow's Dominant Force", includes the sentence: "Further, the process of transformation, even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, absent some catastrophic and catalyzing event––like a new Pearl Harbor"
PNAC draagt de volgende kernpunten uit:

Amerikaans leiderschap is goed voor zowel Amerika als de rest van de wereld; Zulk leiderschap vereist militaire kracht, diplomatieke energie en overtuiging aan morele principes; Te weinig leiders maken zich tegenwoordig sterk voor wereldwijd leiderschap.

De inleiding van het PNAC-rapport "Rebuilding America's Defenses" (2000) noemt vier militaire kerndoelen:

Het Amerikaanse thuisland beschermen; Tegelijkertijd meerdere belangrijke oorlogenovertuigend kunnen winnen; Politietaken uitvoeren; Hervorming van de krijgsmacht.

Dus... PNAC wordt geboren en men schrijft dat het een lang proces wordt, gezien het ontbreken van een catastrofaal en stroomversnellende gebeurtenis als Pearl Harbor en vervolgens heb je in 2001 ineens je zo broodnodige catastrofe te pakken.

Uh huh.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2017 11:04:12 ]
pi_175106704
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

PNAC draagt de volgende kernpunten uit:

Amerikaans leiderschap is goed voor zowel Amerika als de rest van de wereld; Zulk leiderschap vereist militaire kracht, diplomatieke energie en overtuiging aan morele principes; Te weinig leiders maken zich tegenwoordig sterk voor wereldwijd leiderschap.

De inleiding van het PNAC-rapport "Rebuilding America's Defenses" (2000) noemt vier militaire kerndoelen:

Het Amerikaanse thuisland beschermen; Tegelijkertijd meerdere belangrijke oorlogenovertuigend kunnen winnen; Politietaken uitvoeren; Hervorming van de krijgsmacht.

Dus... PNAC wordt geboren en men schrijft dat het een lang proces wordt, gezien het ontbreken van een catastrofaal en stroomversnellende gebeurtenis als Pearl Harbor en vervolgens heb je in 2001 ineens je zo broodnodige catastrofe te pakken.

Uh huh.
Er zijn ook plannen en scenarios voor als New York City wordt aangevallen met een nuke. Moet ik me nu zorgen gaan maken?
pi_175107301
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Er zijn ook plannen en scenarios voor als New York City wordt aangevallen met een nuke. Moet ik me nu zorgen gaan maken?
Goede vergelijking.
pi_175107331
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goede vergelijking.
Je hebt het over tienduizenden crisis actors, no planes, etc. dus ik vind de vergelijking niet heel ver gezocht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')