Hoezo moderne plug&play ?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:44 schreef Lunatiek het volgende:
Dat is een moderne plug&play woning. Traditioneel voor Nederland is anders. Het overgrote deel van de Groninger panden is van voor die modernisering.
Moet je zelf geen scheuren gaan opvullen?quote:
Een totaal andere bouwwijze.. en dat weet je zelf heel goed..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hoezo moderne plug&play ?
Gewoon gemetselde binnen en buitenmuren hoor
https://www.nam.nl/veilig(...)t/schade-melden.htmlquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoe had M'neer trouwens gedacht aan herstel van schade te beginnen als er helemaal geen mogelijkheid is om die uberhaupt te melden?
Melder:quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:05 schreef Scjvb het volgende:
[..]
https://www.nam.nl/veilig(...)t/schade-melden.html
Misschien moet je nog eens lezen wat je zelf beweerde:quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk.. ik zie namelijk enkel een linkje naar een totale woningvoorraad.. Heeft dus geen hol te maken met woningen met schade.. Ook je schatting is uit de lucht gegrepen..
Luchtkastelen bouw je maar lekker in je babybadje..
Bronloze onzinverteller..![]()
Elke Groninger is niet hetzelfde als woningen met schade.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:28 schreef Zolderkamer het volgende:
Sinds de eerste beving in 2012 is er geen hol gedaan.. enkel schepen met geld vergooid aan onderzoeken die geen enkele duidelijkheid of garanties geven..
Daar is zoveel aan opgegaan dat elke Groninger 2 keer de waarde van zn woning gestort kon krijgen en er nog geld overbleef..
Oh wauw hee... je hebt een foutje ontdekt.. ohohohohohhquote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eens lezen wat je zelf beweerde:
[..]
Elke Groninger is niet hetzelfde als woningen met schade.
Kijk eens een keer in de spiegel!
Wat versta jij precies onder ‘niets doen’?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:16 schreef Zolderkamer het volgende:
En rara waarom worden er 10000 woningen verstevigd? wisselwoningen gebouwd, zijn er 50 woningen gesloopt, en nog meer opgekocht?
Die van mij ook al niet...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:21 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dan had de aannemer van mijn huis zeker geen bouwinzicht![]()
[ afbeelding ]
Wat versta jij precies onder geen veiligheidsrisico?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat versta jij precies onder ‘niets doen’?
Post #244 allang gezien. Laat u niet afschepen, leer ballen hebben!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Melder:
Hallo, ik kom schade melden..
NAM:
Das goed meneer we sturen een mannetje, die neemt de schade op en schrijft het in een rapport wat voor u niet inzichtelijk is....
Melder:
Ah das mooi, en dan?
NAM:
Dan niets meneer..
Melder:
Ja maar?
Ja maar?
NAM:
Tot ziens meneer..
Melder:
.....
Er is geen protocol, dus de meldingen worden al een jaar, tot op heden niet behandeld.. punt..
Zie 2e artikel post #244
Er lopen hier al vier rechtszaken.. weet je wat dat kost?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:25 schreef Scjvb het volgende:
.
[..]
Post #244 allang gezien. Laat u niet afschepen, leer ballen hebben!
Jij beweert iets, ik vraag om onderbouwing. Vervolgens ga je eerst bij hoog en laag stampvoetend als een kleuter die zijn zin niet krijgt eisen dat ik eerst aannemelijk maak dat jouw stelling niet klopt, dan moet ik dat vervolgens ook nog met bronnen en links staven, dan ga je eerst nog beweren dat ik dat niet gedaan heb en als je daar niet meer onderuit kan probeer je net te doen alsof je iets anders hebt beweerd en als ik dan bewijs dat je uit je nek zit te kletsen ben ik heel flauw op ‘een foutje gestuit’ en moet ik in de spiegel kijken.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:15 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh wauw hee... je hebt een foutje ontdekt.. ohohohohohh
En uitgerekend jij begint over een spiegel.. trolletje
Jajaja en waarom kom je nu pas met dit verhaaltje en niet gewoon direct?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij beweert iets, ik vraag om onderbouwing. Vervolgens ga je eerst bij hoog en laag stampvoetend als een kleuter die zijn zin niet krijgt eisen dat ik eerst aannemelijk maak dat jouw stelling niet klopt, dan moet ik dat vervolgens ook nog met bronnen en links staven, dan ga je eerst nog beweren dat ik dat niet gedaan heb en als je daar niet meer onderuit kan probeer je net te doen alsof je iets anders hebt beweerd en als ik dan bewijs dat je uit je nek zit te kletsen ben ik heel flauw op ‘een foutje gestuit’ en moet ik in de spiegel kijken.
Zit jij op een gesloten afdeling ofzo?
Lul niet zo slap met je wedervraag. Je beweert meermaals stellig dat de NAM niets doet en later som je een hoop zaken op die al gedaan zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat versta jij precies onder geen veiligheidsrisico?
Op het moment ligt de versterkingsoperatie op zn gat omdat ze steenstrips scheef plakten:
[ afbeelding ]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)Opwierde-Zuid-update
[ afbeelding ]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)fgeraffelde-woningen
Veel meer niets doen kun je het niet maken he?
Misschien omdat je pas net ineens claimt dat je iets heel anders beweert hebt?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jajaja en waarom kom je nu pas met dit verhaaltje en niet gewoon direct?![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lul niet zo slap met je wedervraag. Je beweert meermaals stellig dat de NAM niets doet en later som je een hoop zaken op die al gedaan zijn.
Jij hangt zo van onzin aan elkaar man!
Ik wens je heel veel succes met jouw houding.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]Je bent grappig...
En omdat je zo op de woordjes let: de NAM doet inderdaad helemaal niets.. daar zijn tig andere instellingen voor.. Maar snijden geen van allen hout.. (zoals je overal kunt lezen, zien, en meemaken)
Je kan ook gewoon in 1 keer een discussie voeren.. dan gaat het ook niet van de hak op de tak he?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien omdat je pas net ineens claimt dat je iets heel anders beweert hebt?
Mijn hemel zeg!
Ik snap wel dat de NAM jouw dossier onderop de stapel heeft liggen. Met jou is geen gesprek te voeren. Van de hak op de tak, steeds iets nieuws beweren, vaak totaal onwaar en 0,0 zelfinzicht.
Ik heb medelijden met de stakker die met jou om de tafel moet.
En jij met je spiegelquote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes met jouw houding.
Tja, het moest en zou een lokale aannemer zijn he. Dan krijg je dezelfde gasten die die krotten in de eerste plaats al neergezet hebben over de vloer voor een tweede ronde broddelwerk.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat versta jij precies onder geen veiligheidsrisico?
Op het moment ligt de versterkingsoperatie op zn gat omdat ze steenstrips scheef plakten:
[ afbeelding ]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)Opwierde-Zuid-update
[ afbeelding ]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)fgeraffelde-woningen
Veel meer niets doen kun je het niet maken he?
Er gebeurt vast wel wat, maar ooit erbij stilgestaan dat deze instellingen bepaalde mensen spuugzat kunnen worden? Wij kennen dat hier ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
de NAM doet inderdaad helemaal niets.. daar zijn tig andere instellingen voor.. Maar snijden geen van allen hout.. (zoals je overal kunt lezen, zien, en meemaken)
Eehm ja en? Dan moeten ze maar zorgen dat het werkt...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:42 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Er ooit bij stilgestaan dat deze instellingen bepaalde mensen spuugzat kunnen worden?
Tja, zoals al eerder gezegd: de Groningers wilden een nieuw protocol, eigen schuld dat de boel nu tijdelijk stil ligt.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Eehm ja en? Dan moeten ze maar zorgen dat het werkt...
En door bedreigingen te uiten kan er opeens wel van alles.. zo werkt de policy daar, dus dan draai ik mn hand er niet voor om..
Zo rollen ze daar.. en ik roll lekker mee hoor.. Jammer dat het zo moet maar dat boeit de bazen niet.. dus heb je een kutbaan als je daar werkt..
De toon van het overleg hebben ze helemaal zelf in de hand.. zij doen beloften.. ik niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |