Als dat gebeurd bij Universa ben ik multi miljonairquote:Op maandag 8 januari 2018 00:46 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Net als ICON (ICX) die met 20x ICO (20x$0,10) binnenkwam, in een weekje naar 50xICO ging en nu op zo'n 95xICO staat 3 weken later? Hmm....
quote:Op maandag 8 januari 2018 00:43 schreef alilami het volgende:
Ik heb mijn Bitcoin uit 2017 eindelijk ontvangen, dankzij Tourniquet baas.
Ben nu een Bitcoin-hodler en hij hopelijk een XRP-hodler.
Keurige maaltijd à $7Mquote:Op maandag 8 januari 2018 00:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Opgegeten, sorry mijn walvis had honger
quote:Op maandag 8 januari 2018 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Received Time 2017-12-26 05:10:21
Lock Time Block: 500402
Included In Blocks 503079 ( 2018-01-07 23:06:36 + 18,356 minutes )
In essentie is XRP wel evil natuurlijk, dus moet nog even kijken wat ik ermee doe.![]()
Same here. Op 0.06 9000 stuks gekocht en op 0.22 3500 stuks bijgekocht lol. Nu sellorder voor alles weg op 0.22. Ze hebben alleen maar een spelletje als werkend product tot nu toe afaik. En om nou afhankelijk te zijn van tweets....quote:Op maandag 8 januari 2018 00:57 schreef einschtein het volgende:
Ik ben blij dat de TRX weer een beetje bij trekt. Mijn bloeddruk kan nog niet heel goed tegen de schommelingen.
Dit was toch ook al bekend, dat ze gingen samenwerken met game.com? En eind deze week komt er als het goed is nog een aankondiging.quote:Op maandag 8 januari 2018 00:59 schreef SOG het volgende:
[..]
Same here. Op 0.06 9000 stuks gekocht en op 0.22 3500 stuks bijgekocht lol. Nu sellorder voor alles weg op 0.22. Ze hebben alleen maar een spelletje als werkend product tot nu toe afaik. En om nou afhankelijk te zijn van tweets....
De reden van de stijging is dat ze gaan samenwerken met game.com. Dat heeft ie net getweet.
Oh dat wist ik niet. Hmmm. Naja heb mn geld liever safe in eth. Koop wel weer in een dipje.. de bedragen die zo'n bedrijf ophalen is Echt bizar. Bv ripple heeft nu 61b coins wat in de cryptomarkt meer dan de waarde van Nike vertegenwoordigd... de live stream van sun viel me ook zwaar tegen.... Maar goed ik doe ook maar wat eigkquote:Op maandag 8 januari 2018 01:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dit was toch ook al bekend, dat ze gingen samenwerken met game.com? En eind deze week komt er als het goed is nog een aankondiging.
Ik wacht het grote nieuws ergens deze week nog even af. De live stream zelf heb ik niet gezien, maar heb er weinig goeds over gehoord.quote:Op maandag 8 januari 2018 01:12 schreef SOG het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Hmmm. Naja heb mn geld liever safe in eth. Koop wel weer in een dipje.. de bedragen die zo'n bedrijf ophalen is Echt bizar. Bv ripple heeft nu 61b coins wat in de cryptomarkt meer dan de waarde van Nike vertegenwoordigd... de live stream van sun viel me ook zwaar tegen.... Maar goed ik doe ook maar wat eigk
Welke munt wil je kopen?quote:Op maandag 8 januari 2018 01:29 schreef EggsTC het volgende:
Graf HITBTC... mn deposit staat nu al 24 uur... en het is aangekomen op het ETH contract adres maar nog niet zichtbaar op de site om whatever fuckup reason... ik verlies gewoon dikke euro's per minuut omdat die site niet werkt
Geen, ik wil zaken verkopen... en inruilen, wellicht tegen AE, wellicht tegen FUN, wellicht tegen ETH, ik zie het wel, maar voorlopig zweeft dat geld tussen etherscan en hitBTC... zodra ik die exchange niet meer nodig heb (vanwege bepaalde currencies), kom ik daar nooit meer.quote:
HitBTC zit sowieso al een paar dagen te kloten, moet vaak meerdere keren inloggen en site is traaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op maandag 8 januari 2018 01:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Geen, ik wil zaken verkopen... en inruilen, wellicht tegen AE, wellicht tegen FUN, wellicht tegen ETH, ik zie het wel, maar voorlopig zweeft dat geld tussen etherscan en hitBTC... zodra ik die exchange niet meer nodig heb (vanwege bepaalde currencies), kom ik daar nooit meer.
En het gaat niet om een paar tientjes zegmaar.
Ja, heb een helprequest gesubmit met screenshots en alles, maar de laatste keer dat ik dat deed duurde het ook 4 dagen en 3 keer mailen voordat ik response kreegquote:Op maandag 8 januari 2018 01:48 schreef Joris5a het volgende:
[..]
HitBTC zit sowieso al een paar dagen te kloten, moet vaak meerdere keren inloggen en site is traaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Lol. Daarom Komodo, zij zijn de eerste met een decentralized ICO platform.quote:Op maandag 8 januari 2018 01:58 schreef Gehrman het volgende:
Mensen die weleens meedoen aan een ICO, check dit even:
https://medium.com/@torez(...)charity-93f1a3a676ea
quote:Op maandag 8 januari 2018 07:00 schreef Landgeld het volgende:
VEN ook flink gekelderd trouwens.... die ging omhoog maar afgelopen dagen in een neerwaarde spiraal omlaag.
Heel diep, wel 0.3 ETH (wel 30% van mijn inleg...)quote:Op maandag 8 januari 2018 07:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En iedereen zit weer diep in ETH als ie hard gaat.
Goden hier.
Ik heb 0 eth en 0 btcquote:Op maandag 8 januari 2018 07:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goden hier.
Ik heb sinds vannacht EIN-DE-LIJK mijn TRX tokens terug op binance staan. Na 7 fucking dagen, terwijl de waarde alweer enorm gezakt is.quote:Op maandag 8 januari 2018 01:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Geen, ik wil zaken verkopen... en inruilen, wellicht tegen AE, wellicht tegen FUN, wellicht tegen ETH, ik zie het wel, maar voorlopig zweeft dat geld tussen etherscan en hitBTC... zodra ik die exchange niet meer nodig heb (vanwege bepaalde currencies), kom ik daar nooit meer.
En het gaat niet om een paar tientjes zegmaar.
Wat ik heb is het restje van wat ik ooit had. Ik heb al een jaar geen ETH meer bijgekocht.quote:Op maandag 8 januari 2018 07:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goden hier.
In anderhalve dag kan je niet oordelen of dat dom is. Ik denk dat het alledrie op langere termijn gezonde munten zijn.quote:Op maandag 8 januari 2018 08:00 schreef xminator het volgende:
Twijfelde eergisteren tussen btc, ltc en eth. Uiteindelijk 50/50 btc en ltc gedaan. Beetje dom ook, kon beter ltc/eth doen.
Ven? 24h low 27k sat 24h high 29k sat give or take..quote:Op maandag 8 januari 2018 07:00 schreef Landgeld het volgende:
VEN ook flink gekelderd trouwens.... die ging omhoog maar afgelopen dagen in een neerwaarde spiraal omlaag.
Wat mij betreft meer een grote gok. Door de hype flink gestegen en deze week komen er als het goed is aankondigingen met grote partners. Is dat echt zo dan stijgt hij door, anders bloed hij dood.quote:
Dat sowieso. Echter btc/ltc hebben naar mijn mening soortgelijke kenmerken. Dus had beter btc/eth of ltc/eth moeten kopen.quote:Op maandag 8 januari 2018 08:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
In anderhalve dag kan je niet oordelen of dat dom is. Ik denk dat het alledrie op langere termijn gezonde munten zijn.
Toto69quote:Op zondag 7 januari 2018 23:26 schreef Toto69 het volgende:
TRX weer aan 't knallen, dipje op 900 net gemist
Hoeveel heb je er dan?quote:Op maandag 8 januari 2018 08:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vannacht terwijl ik sliep 1720 RAIN/Condensate tokens gestakedDat is ¤96
Het is een vage coin maar ik vind 'm leuk.
Ik hanteer een vergelijkbare strategie. Het is mij een te linke coin geworden door alle pump en FUD om er lang in te blijven zitten nog.quote:Op maandag 8 januari 2018 08:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat mij betreft meer een grote gok. Door de hype flink gestegen en deze week komen er als het goed is aankondigingen met grote partners. Is dat echt zo dan stijgt hij door, anders bloed hij dood.
Ik heb nu 10k TRX en heb sell orders staan om 1/3 te verkopen op een iets hogere prijs die hij vandaag nog wel aantikt. Vervolgens zet ik weer een sellorder een stukje hoger voor weer 1/3 en schaal er zo langzaam uit.De komende dagen zal hij wel nog iets stijgen door de geruchtenmolen maar het kan alleen maar tegen gaan vallen lijkt me.
Op Liqui nietquote:Op maandag 8 januari 2018 08:57 schreef DrSnuggle het volgende:
MGO doet de laatste 24 uur een beetje raar... nu op +100%, gisteren een uitschieter van de waarde toen van 1,6 dollar naar 10 dollar en weer terug
Nee.quote:Op maandag 8 januari 2018 09:05 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Daar staat wel een +100% op de borden of iig 2.4+ dollar?
50%quote:Op maandag 8 januari 2018 07:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goden hier.
Boeiendquote:Op maandag 8 januari 2018 09:16 schreef Twiitch het volgende:
VEN is erg volatiel de laatste dagen. Gister bijna de 5$ gepakt, nu weer als een baksteen richting de 4$.
Bij mij staat vrijwel alles sinds gisteren in het rood. Als ik daar wakker van zou moeten liggenquote:Op maandag 8 januari 2018 09:16 schreef Twiitch het volgende:
VEN is erg volatiel de laatste dagen. Gister bijna de 5$ gepakt, nu weer als een baksteen richting de 4$.
alles*quote:Op maandag 8 januari 2018 09:23 schreef BakkenKappen het volgende:
ETH prijs stort in als een baksteen
quote:Op maandag 8 januari 2018 09:23 schreef BakkenKappen het volgende:
ETH prijs stort in als een baksteen
Als je het per dag bekijkt wel. Als je het over een week bekijkt is het mooie gezonde stijging.quote:Op maandag 8 januari 2018 09:16 schreef Twiitch het volgende:
Wat is het verschil tussen een coin voor beginners en een coin voor gevorderden?quote:Op maandag 8 januari 2018 09:36 schreef Rockefellow het volgende:
Ik ben op zoek naar een coin die aantrekkelijk is voor beginners voor als de sluizen weer open gaan. Suggesties?
Welke exchange?quote:Op maandag 8 januari 2018 09:36 schreef Rockefellow het volgende:
Ik ben op zoek naar een coin die aantrekkelijk is voor beginners voor als de sluizen weer open gaan. Suggesties?
quote:Op maandag 8 januari 2018 09:39 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Welke exchange?
Je kunt Digibyte eens proberen. Heb je tenminste een aantal coins. Al zijn er geen beginners of gevorderden munten. Alles kan stijgen of dalen.
De eerste op 1250, bij een eerstvolgende pump tikt hij die wel aan denk ik. Je kunt ook veiliger op 1200 gaan zitten.quote:Op maandag 8 januari 2018 08:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik hanteer een vergelijkbare strategie. Het is mij een te linke coin geworden door alle pump en FUD om er lang in te blijven zitten nog.
Op hoeveel SAT heb jij je sells bedacht?
Een goedkope coin waar beginners blind geld in kieperen.quote:Op maandag 8 januari 2018 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een coin voor beginners en een coin voor gevorderden?
Bij voorkeur Binance.quote:Op maandag 8 januari 2018 09:39 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Welke exchange?
Je kunt Digibyte eens proberen. Heb je tenminste een aantal coins. Al zijn er geen beginners of gevorderden munten. Alles kan stijgen of dalen.
Ik ook.quote:Op maandag 8 januari 2018 09:40 schreef Skv het volgende:
Ik heb wat TRX verkocht en Lisk teruggekocht.
DGB zijn er veel te veel van. Neem dan Musicoin iets met een eigen niche markt en veel minder van in circulatie. Een coin met de nog nodige groei potentieel en momenteel net zo duur.quote:Op maandag 8 januari 2018 09:39 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Welke exchange?
twitter:binance_2017 twitterde op maandag 08-01-2018 om 09:38:12#Binance Re-opens Limited User Registrations and Adjusts Referral Program Terms#cryptocurrency https://t.co/NpVUq2VjpO reageer retweet
quote:Op maandag 8 januari 2018 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De eerste op 1250, bij een eerstvolgende pump tikt hij die wel aan denk ik. Je kunt ook veiliger op 1200 gaan zitten.
De sell daarboven zal 1400 of 1500 worden denk ik. Ik vermoed dat de prijs deze week langzaam omhoog kruipt
ben zo mijn 6k aan tokens ook eruit aan het lozen. Vooral met de roddel dat hij zijn tokens verkocht heeft zit er nu nog een hoop argwaan.quote:Op maandag 8 januari 2018 08:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat mij betreft meer een grote gok. Door de hype flink gestegen en deze week komen er als het goed is aankondigingen met grote partners. Is dat echt zo dan stijgt hij door, anders bloed hij dood.
Ik heb nu 10k TRX en heb sell orders staan om 1/3 te verkopen op een iets hogere prijs die hij vandaag nog wel aantikt. Vervolgens zet ik weer een sellorder een stukje hoger voor weer 1/3 en schaal er zo langzaam uit.De komende dagen zal hij wel nog iets stijgen door de geruchtenmolen maar het kan alleen maar tegen gaan vallen lijkt me.
Lekker, mijn buy order op 27k is inderdaad aangetiktquote:Op maandag 8 januari 2018 09:16 schreef Twiitch het volgende:
Ripple naar de 10 euroquote:
Dit inderdaad, vanaf 1 a 2 uur candles is er eigenlijk niets aan de hand en vanaf 4 uur ziet het er gewoon perfect uit! Ongeveer 12 uur geleden werd er nog een nieuwe ATH gepakt.quote:Op maandag 8 januari 2018 09:24 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Als je het per dag bekijkt wel. Als je het over een week bekijkt is het mooie gezonde stijging.
Zit ik je net te bewonderen om onderstaande reactie zeg je dit..quote:Op maandag 8 januari 2018 09:39 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Welke exchange?
quote:Op maandag 8 januari 2018 09:39 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Welke exchange?
1995 Viruses create funny VGA effecttwitter:cyb3rops twitterde op zondag 07-01-2018 om 00:59:111995 Viruses create funny VGA effect2000 Viruses send SPAM e-mails2010 Viruses steal credentials2016 Viruses lau… https://t.co/WeesT3i8bV reageer retweet
Will be, nog niet als ik het zo zie, de melding bij registratie is nog gelijk. Zou dus kunnen betekenen dat die straks open gaat en dan het nieuwe geld weer binnenstroomtquote:Op maandag 8 januari 2018 09:44 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Binance heeft nieuwe leden registratie weer open gegooid! Zit een limiet per dag op
Klopt toch wat ik zeg?
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003834812
Wat. Is dezelfde reactie?:Pquote:Op maandag 8 januari 2018 10:00 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Zit ik je net te bewonderen om onderstaande reactie zeg je dit..
[..]
Volgens mij zakt Ripple toch wel degelijk...quote:Op maandag 8 januari 2018 10:06 schreef Rambow het volgende:
Mensen die denken dat ripple zakt terwijl alleen de koreaanse exchanges niet meer meegerekend worden op CMC.
-2.27% sinds gisterenquote:Op maandag 8 januari 2018 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij zakt Ripple toch wel degelijk...
Óók in dubio zittenquote:Op maandag 8 januari 2018 10:14 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Met mezelf in dubio of ik extra fiat naar de exchange ga sturen..
Alles is in de uitverkoop nu. Wat doen jullie?
quote:Op maandag 8 januari 2018 10:06 schreef Rambow het volgende:
Mensen die denken dat ripple zakt terwijl alleen de koreaanse exchanges niet meer meegerekend worden op CMC.
Nee.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:16 schreef niggeplease het volgende:
zou t te maken hebben met de exchanges die gesloten zijn voor nieuwe klanten?
Bankfans hebben er niks van begrepenquote:Op maandag 8 januari 2018 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon een correctie voor de stijgingen van de afgelopen week.
Niks noemenswaardigs.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch? Ik denk dat ven nog aardig gaat stijgen dit jaar.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Kreeg signal om te dumpen.
Bagholders ontstaan nu hahaaha
Tevreden?quote:Op maandag 8 januari 2018 10:26 schreef ColeJ het volgende:
Zo, ik heb gisteravond voor het eerst eens een deel van mijn portefeuille afgeroomd. Het wordt voor mij even te gortig allemaal. Heeft me wel een aantal uur gekost gisteravond. Ik wilde evenredig afromen dus moest van alle coins (12) de wallets openen en deze naar een exchange sturen. Vervolgens omwisselen voor BTC en uit laten betalen
Ja, ben wel tevreden. Het wordt toch iets tastbaarder als het naar harde euro's gaat. Mocht het nu gigantisch dippen, na de enorme stijgingen van afgelopen tijd, heb ik in ieder geval iets er aan verdiend. Volgende doel: $100.000quote:
verstandigquote:Op maandag 8 januari 2018 10:26 schreef ColeJ het volgende:
Zo, ik heb gisteravond voor het eerst eens een deel van mijn portefeuille afgeroomd. Het wordt voor mij even te gortig allemaal. Heeft me wel een aantal uur gekost gisteravond. Ik wilde evenredig afromen dus moest van alle coins (12) de wallets openen en deze naar een exchange sturen. Vervolgens omwisselen voor BTC en uit laten betalen
Hier -10%.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:34 schreef Patroon het volgende:
Toch wel de portfolio 6% naar beneden. Maar dit is niks vergeleken de stijging van afgelopen dagen. Zit dik in VEN dus dat tikt ff aan..
Kennis van me zit voor 100% in VEN en dat is een behoorlijk bedrag. Die zit nu met bibberende knieën toe te kijken. Hij zit er wel in vanaf $3.00 dus heeft nog even haha.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Hier -10%.
Gisteren ook -10. Komt wel weer in orde.
Als je vertrouwen hebt in het project en geen zin hebt om iedere coin te volgen lijkt me dat geen probleem. Ven is een redelijke keuze wat dat betreft. Maar ja, het blijft altijd een gok om te investeren in crypto'squote:
Same here, ik snap de commotie hier niet zo goed, mijn portfolio blijft redelijk stabiel door in diverse munten te zitten en in zowel BTC als ETH om in te handelen.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:39 schreef metallicelmo het volgende:
Ik ben blij dat ik een paar jaar terug ervoor heb gekozen om gewoon allerlei coins te kopen. Dan zijn de schommelingen toch veel minder. Als Bitcoin het slecht doet doen de alts het weer prima en andersom. Over het algemeen alleen maar stijging de afgelopen jaren.
Hoeveel % zijn ETH en BTC van je portfolio?quote:Op maandag 8 januari 2018 10:40 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Same here, ik snap de commotie hier niet zo goed, mijn portfolio blijft redelijk stabiel door in diverse munten te zitten en in zowel BTC als ETH om in te handelen.
Hier -5%, na een +25% weekend, dus mag (nog) niet klagenquote:Op maandag 8 januari 2018 10:34 schreef Patroon het volgende:
Toch wel de portfolio 6% naar beneden. Maar dit is niks vergeleken de stijging van afgelopen dagen. Zit dik in VEN dus dat tikt ff aan..
zo'n 65 procent nog, maar dat komt door jaren hodlenquote:Op maandag 8 januari 2018 10:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoeveel % zijn ETH en BTC van je portfolio?
Winst is winst.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:26 schreef ColeJ het volgende:
Heb er 11 (nog) in het groenquote:Op maandag 8 januari 2018 10:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Lijkt wel of alle Alts wat lager gaan..
Dat weet ik niet, maar ik heb 0,05 BTC ergens offline gestored, waar ik niet aankom. Verder heb ik altijd wel zo'n 0.1 a 0.2 ETH staan om in te kopen op tactische momenten.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoeveel % zijn ETH en BTC van je portfolio?
Ik zit 100% in de Alts, dus met Alt-dips gaat alles stevig omlaag.
verrekquote:Op maandag 8 januari 2018 10:53 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Even een andere monitor aansluiten in plaats van die monochrome.
Dat is de vraag met al die leden stops bij veel exchanges.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:56 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb ook alles in alts.
Tuurlijk gaat alles nu omlaag. Standaard.
Onvermijdelijk dit. Maar des te sappiger alles weer in het groen met nieuwe aanwas nieuw geld![]()
Ik sta op een ATHquote:Op maandag 8 januari 2018 10:59 schreef BakkenKappen het volgende:
ALLES IN HET ROOD, IK SLAAP IN DE GOOT
Werkt aardig tot nu toe. Ik ben dan ook de enige die Ethereum hodl hierquote:
Dan sta je niet op een ATH nu.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werkt aardig tot nu toe. Ik ben dan ook de enige die Ethereum hodl hier
Wat daalt er dan allemaal? enige wat bij mij daalt is de dollar waarde door de BTC die nu rond 15k hangt, maar al mijn alts staan toch redelijks tabiel of plus.quote:
Dit ga ik ook doen maar wacht nog op een kleine stijging van TRX.quote:Op maandag 8 januari 2018 09:40 schreef Skv het volgende:
Ik heb wat TRX verkocht en Lisk teruggekocht.
Ga naar coinmarketcap en kijk naar de percentages. Veel staat in het rood, en vrij flink.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:04 schreef solidslayer het volgende:
Kwestie van Hodlen ipv bij elke poepstijging weer verkopen
[..]
Wat daalt er dan allemaal? enige wat bij mij daalt is de dollar waarde door de BTC die nu rond 15k hangt, maar al mijn alts staan toch redelijks tabiel of plus.
Ik gooi wat dalende alts er uit voor andere dalende alts om wat meer te spreiden. :-)quote:
Pardon?quote:Op maandag 8 januari 2018 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werkt aardig tot nu toe. Ik ben dan ook de enige die Ethereum hodl hier
Is het niet, is gewoon een schijtexchange.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:55 schreef EggsTC het volgende:
Wat een regen van problemen bij hitBTC...man man man, en ik heb er 4k staan waar ik niets mee kan, if ever dat ik het er nog af krijg...
Lijkt wel een exitscam dit.
er komt een dag dat dit gewoon waar isquote:Op maandag 8 januari 2018 11:06 schreef 16meter het volgende:
Normale dag.
Ik bedoel AAARGHHH ALLES IN HET ROODDDD DE BUBBEL IS AAN HET BARSTEN WE ZIJN ER MET ZE ALLE INGETRAPT DUMP JE COINS NU JE ER NGO EEN PAAR EURO VOOR KUNT VANGE!111111111EINS!!111111EEN!!1
niemand?quote:Op maandag 8 januari 2018 09:52 schreef D. het volgende:
Iemand die een voorspelling wil doen wat er met de prijs gaat gebeuren zodra Cryptopia weer open gaat?
https://coinmarketcap.com/currencies/dentacoin/#markets
NGO? hoe koop ik deze klinkt goedquote:Op maandag 8 januari 2018 11:06 schreef 16meter het volgende:
Normale dag.
Ik bedoel AAARGHHH ALLES IN HET ROODDDD DE BUBBEL IS AAN HET BARSTEN WE ZIJN ER MET ZE ALLE INGETRAPT DUMP JE COINS NU JE ER NGO EEN PAAR EURO VOOR KUNT VANGE!111111111EINS!!111111EEN!!1
Vast wel, ja. Waarschijnlijk niet op de hele korte termijn, dus geniet er met z'n allen maar even van en houd je rustig.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:07 schreef Oscar. het volgende:
[..]
er komt een dag dat dit gewoon waar is
Je had pas toch ETH verkocht, nog terug gekocht of niet?quote:
CMC geeft momenteel een vertekend beeld omdat ze sinds vandaag de Koreaanse exchanges niet meer meetellen voor het berekenen van de prijs. En aangezien voor sommige coins er in Korea een premium van soms wel 50% wordt betaalt scheelt dat nogal in de gemiddelde prijs.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:04 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ga naar coinmarketcap en kijk naar de percentages. Veel staat in het rood, en vrij flink.
Waarmee ik niet zeg dat dit slecht is hoor, correctie zat eraan te komen en het valt nu allemaal nog wel mee.
ETHquote:Op maandag 8 januari 2018 11:04 schreef solidslayer het volgende:
Kwestie van Hodlen ipv bij elke poepstijging weer verkopen
[..]
Wat daalt er dan allemaal? enige wat bij mij daalt is de dollar waarde door de BTC die nu rond 15k hangt, maar al mijn alts staan toch redelijks tabiel of plus.
Maar de Koreaanse prijs is voor mij ook totaal niet relevant.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
CMC geeft momenteel een vertekend beeld omdat ze sinds vandaag de Koreaanse exchanges niet meer meetellen voor het berekenen van de prijs. En aangezien voor sommige coins er in Korea een premium van soms wel 50% wordt betaalt scheelt dat nogal in de gemiddelde prijs.
quote:Op maandag 8 januari 2018 11:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vast wel, ja. Waarschijnlijk niet op de hele korte termijn, dus geniet er met z'n allen maar even van en houd je rustig.
wel als die andere exchanges omhoog stuwtquote:Op maandag 8 januari 2018 11:10 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Maar de Koreaanse prijs is voor mij ook totaal niet relevant.
Maar was voorheen wel verwerkt in de gemiddelde prijs die CMC weergeeft. Vandaar dat sommige coins dus opeens 15% of 30% in het rood staan, terwijl ze helemaal niet zoveel in waarde zijn gedaald.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:10 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Maar de Koreaanse prijs is voor mij ook totaal niet relevant.
Ik hoop het. Bijkopen dan.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar was voorheen wel verwerkt in de gemiddelde prijs die CMC weergeeft. Vandaar dat sommige coins dus opeens 15% of 30% in het rood staan, terwijl ze helemaal niet zoveel in waarde zijn gedaald.
Je hebt natuurlijk wel kans dat mensen dit zien en daardoor gaan dumpen.
Deltaquote:Op maandag 8 januari 2018 11:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Is er een app waar je coins kan invoeren die je bezit om zo te zien of je in totaal plus of min draait?
BTC / Hebben jullie een portfolio/dashboard? Welke?quote:Op maandag 8 januari 2018 11:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Is er een app waar je coins kan invoeren die je bezit om zo te zien of je in totaal plus of min draait?
Hmm heb er ook wat staan. Vanavond toch maar even naar wallet zetten dan.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:55 schreef EggsTC het volgende:
Wat een regen van problemen bij hitBTC...man man man, en ik heb er 4k staan waar ik niets mee kan, if ever dat ik het er nog af krijg...
Lijkt wel een exitscam dit.
Wat gebeurt er dan met Ripple?quote:Op maandag 8 januari 2018 11:16 schreef Majkool het volgende:
Huh, hoe kunnen DE BANKEN!!1!1!111!1 dit laten gebeuren bij Ripple?
Ja, dat kan je vergeten dus.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:17 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hmm heb er ook wat staan. Vanavond toch maar even naar wallet zetten dan.
Naar aanleiding van deze post alles verkocht met 35% verlies. Nu heb ik weer geld.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:06 schreef 16meter het volgende:
Mensen denken dat deze enorm zakt omdat er -20% staat bij CMC. Maar ze rekenen nu Koreaanse exchanges niet meer mee. Daar is ripple namelijk tegen de 4 dollar. Pak gewoon de grafiek op bitrex en je ziet niets bijzonders.quote:
Blockfolio heeft om de haverklap problemen met de servers. Ik gebruik nu Delta (dankzij tips hier in de SC).quote:Op maandag 8 januari 2018 11:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
quote:Op maandag 8 januari 2018 11:21 schreef Rambow het volgende:
[..]
Mensen denken dat deze enorm zakt omdat er -20% staat bij CMC. Maar ze rekenen nu Koreaanse exchanges niet meer mee. Daar is ripple namelijk tegen de 4 dollar. Pak gewoon de grafiek op bitrex en je ziet niets bijzonders.
Niks nieuws onder de zon. Leg er maar eens 10 naast elkaar. 95% bla bla en 5% is interessant.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:26 schreef Majkool het volgende:
https://twitter.com/juanbenet/status/950142785373405184
Euroquote:
niet bij kraken en niet in euro'squote:
Niemand?quote:Op maandag 8 januari 2018 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Zegt CanYa jullie iets?
Doet vanmiddag een ICO op kucoin. Ze hebben al een werkende app waar gebruik van wordt gemaakt (voor diensten zoals een loodgieter of grafisch ontwerper)
Klinkt altijd goed als een bedrijf een werkend product heeft
Denk dat ik er wat van koop en snel verkoop voor een quick win..
quote:Op maandag 8 januari 2018 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post alles verkocht met 35% verlies. Nu heb ik weer geld.
ICO is al voorbij toch? https://icobench.com/ico/canyaquote:
Vanmiddag 13:00 dacht ikquote:Op maandag 8 januari 2018 11:34 schreef Skv het volgende:
[..]
ICO is al voorbij toch? https://icobench.com/ico/canya
Dat kan nooit naar aanleiding van dit topic zijn. Dan had je Ripple uitgekotst en verbannen van elke vergelijking.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:34 schreef BakkenKappen het volgende:
Naar aanleiding van dit topic tweede hypotheek genomen en alles in ripple gedaan.
Ja wil ook even mining rig ervoor opzetten.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan nooit naar aanleiding van dit topic zijn. Dan had je Ripple uitgekotst en verbannen van elke vergelijking.
Allemaal naar xrb volgens calculaties:quote:Op maandag 8 januari 2018 11:37 schreef niggeplease het volgende:
https://www.tradingview.c(...)owing-Bearish-Setup/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 januari 2018 11:52 schreef jevl het volgende:
[..]
Allemaal naar xrb volgens calculaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
[..]
Allemaal naar xrb volgens calculaties:great analysis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Allemaal naar xrb volgens calculaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jazeker, wordt al mee gehandeld op ED. Jammer genoeg kom ik daar te laat achter, al van 0.0026 naar 0.0044 gegaan afgelopen nacht.quote:
Gelukkig kan je wel zelf een node opzetten.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja wil ook even mining rig ervoor opzetten.
Oh wacht.
Ik ook niet... laat het wel lekker staan allemaal zoals het nu is. Kijk over een maand wel weer daar.quote:
FUD over VEN wel de grootste grap.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:07 schreef Predator38 het volgende:
ik las op reddit dat er heel veel FUD op 4 chan word verspreid over VEN![]()
![]()
Ik dacht dat dit met Linda de Mol te maken hadquote:Op maandag 8 januari 2018 12:20 schreef Potatobrain het volgende:
Waarde van LINDA 31-12-2017: $0.0009
Waarde van LINDA vandaag: $0.00908.
Alweer feest. 2018 begint lekker.
http://lindacoin.com
This is not a real correction actually. Coin market cap excluded all Korean exchanges from calculations of all the coins ఆ the prices are inflated there go and check the market tab in any coin. Best example is qtum. There should be a star on bitthumb price. One star indicates price is excludedquote:Op maandag 8 januari 2018 12:23 schreef Predator38 het volgende:
lager lager lager.....ik wacht op de panic sell![]()
![]()
dus alles gaat weer omhoog in de loop van vandaag ?quote:Op maandag 8 januari 2018 12:25 schreef hmmmz het volgende:
[..]
This is not a real correction actually. Coin market cap excluded all Korean exchanges from calculations of all the coins ఆ the prices are inflated there go and check the market tab in any coin. Best example is qtum. There should be a star on bitthumb price. One star indicates price is excluded
je mag die van mij kopen voor 1 ETHquote:Op maandag 8 januari 2018 12:27 schreef hmmmz het volgende:
Op 10k koop ik een ledger nano s.
Leverdatum is pas 20 maart
Ik verwacht nog wel een dipje als USA wakker wordt.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:27 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dus alles gaat weer omhoog in de loop van vandaag ?
Dat is ook mijn plan.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:27 schreef hmmmz het volgende:
ik ga wat fiat overmaken.....quote:Op maandag 8 januari 2018 12:28 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een dipje als USA wakker wordt.
Eigenlijk is er helemaal niks aan de hand, enkel wat misplaatste rode cijfertjes.
Maarja, de glazen bol is nog niet binnen dus ik kan geen voorspelling doen.
Miljoenenjacht 2.0. Van koffertjes naar crypto coin.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit met Linda de Mol te maken had
M00000nquote:Op maandag 8 januari 2018 12:31 schreef leolinedance het volgende:
Binance weer open voor registraties
Lindacoin? wat is t voor coin? zie op de website niet echt veel infoquote:Op maandag 8 januari 2018 12:20 schreef Potatobrain het volgende:
Waarde van LINDA 31-12-2017: $0.0009
Waarde van LINDA vandaag: $0.00908.
Alweer feest. 2018 begint lekker.
http://lindacoin.com
McAfee Antivirus is zo mogelijk nog irritanter.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:36 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Echt, die McAfee moet eens kappen met die bagger tweets. Man man man, wat een rotzooi komt uit zijn waffel zeg.
de grote belofte van 2018quote:Op maandag 8 januari 2018 12:35 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Lindacoin? wat is t voor coin? zie op de website niet echt veel info
Complete troep wat je gewoon keihard moet negeren. Pumpdumpcoins hebben niks te zoeken in deze hoogstaande reeksquote:Op maandag 8 januari 2018 12:35 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Lindacoin? wat is t voor coin? zie op de website niet echt veel info
Leveren wel het hoogste rendement op korte termijn als je er op tijd bij bentquote:Op maandag 8 januari 2018 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Complete troep wat je gewoon keihard moet negeren. Pumpdumpcoins hebben niks te zoeken in deze hoogstaande reeks
Werkt momenteel niet goed...quote:Op maandag 8 januari 2018 12:31 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op maandag 8 januari 2018 12:31 schreef leolinedance het volgende:
HUH WAT IS EEN NODE DAN?quote:Op maandag 8 januari 2018 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig kan je wel zelf een node opzetten.
Oh...
wilde bijna kopen. thnx voor je commentaar.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Complete troep wat je gewoon keihard moet negeren. Pumpdumpcoins hebben niks te zoeken in deze hoogstaande reeks
Hier ook al last van. LSK bijgekocht net. BTC er af maar geen LSK er bij voor 15min. Nu zelfde probleem met REQ.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:46 schreef alilami het volgende:
[..]
Werkt momenteel niet goed...
https://www.reddit.com/r/(...)ng_for_someone_else/
twitter:BAKS3Y twitterde op maandag 08-01-2018 om 12:43:48It seems korea takes less notice of its own $btc FUD than the west.... 🙃 https://t.co/0nx0IJG9oW reageer retweet
Op de lange termijn niets meer dan de normale marketcap.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:41 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Leveren wel het hoogste rendement op korte termijn als je er op tijd bij bent![]()
Met shitcoins toch m'n hodlings mooi weten te versterken.
Loop van deze week ja.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:27 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dus alles gaat weer omhoog in de loop van vandaag ?
nog even wachten op de vrijdagdip of is het dan al te laat ? ( ja ik weet het je hebt geen glazen bol )quote:
quote:Op maandag 8 januari 2018 12:54 schreef Rossdale het volgende:
Godver. Eerst dat gezeik met hitbtc en nu begeeft mijn smartphone het ineens. Aangezien ik 2FA aan heb staan kan ik nu weer niet op binance.
Zo blijf ik geforceerd worden mijn coins te hodlen
Kakzooi
rij even langs de kijkshop of de appie en koop een pre paid voor 15 euroquote:Op maandag 8 januari 2018 12:54 schreef Rossdale het volgende:
Godver. Eerst dat gezeik met hitbtc en nu begeeft mijn smartphone het ineens. Aangezien ik 2FA aan heb staan kan ik nu weer niet op binance.
Zo blijf ik geforceerd worden mijn coins te hodlen
Kakzooi
Omdat de Koreaanse exchange niet meer wordt meegerekend.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:06 schreef Syd het volgende:
100miljard verdampt in een nacht? Gisteren nog totale marktwaarde vam rond de 889miljard.
Hoe werkt zoiets
Goed idee - Ledgerquote:Op maandag 8 januari 2018 12:27 schreef hmmmz het volgende:
niet dagelijks mijn balans verschuivenquote:Op maandag 8 januari 2018 13:08 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Goed idee - LedgerOp welk bedrag zit je daarvoor nu?
Verder voor de Leder-gebruikers: hoe handig of niet is dit? Ik kan me voorstellen dat het heel irritant is als je gewoon dagelijks even je balans wilt updaten, verschuiven etc. Hoe gaan jullie daarmee om?
jellymaddddddquote:
Dat is dus de bubbel. Zolang niemand uitcashed kan die marketcap blijven stijgen. Is lucht.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:06 schreef Syd het volgende:
100miljard verdampt in een nacht? Gisteren nog totale marktwaarde vam rond de 889miljard.
Hoe werkt zoiets
voorlopig staat er nog VEEEEEL teveel geld om in de markt te stromen om deze bubbel verder te voedenquote:Op maandag 8 januari 2018 13:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is dus de bubbel. Zolang niemand uitcashed kan die marketcap blijven stijgen. Is lucht.
En in welke exchanges moet dat nieuwe geld gaan handelen?quote:Op maandag 8 januari 2018 13:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
voorlopig staat er nog VEEEEEL teveel geld om in de markt te stromen om deze bubbel verder te voeden
Wat bedoel je?quote:Op maandag 8 januari 2018 13:29 schreef D. het volgende:
Ik snap dat het druk is bij de exchanges, maar die mensen daar moeten toch weten welke maatregelen ze moeten nemen om de boel fatsoenlijk draaiende te kunnen houden, of zie ik dat te zwart/wit?
Die gedachten verdwijnt op het moment dat iedere site 100.000 aanmeldingen per dag krijgt en 50.000 tickets, dat is natuurlijk bizar...quote:Op maandag 8 januari 2018 13:29 schreef D. het volgende:
Ik snap dat het druk is bij de exchanges, maar die mensen daar moeten toch weten welke maatregelen ze moeten nemen om de boel fatsoenlijk draaiende te kunnen houden, of zie ik dat te zwart/wit?
Dat ze allemaal bezwijken onder de drukte. Het zal niet een kwestie van 'een extra server'tje' zijn, maar ze hebben toch wel de know-how dit op te lossen?quote:
Ik denk het wel ja, maar als er daadwerkelijk ZO veel aanmeldingen zijn (100k per dag etc.) dan snap ik best dat daar vrijwel niet tegen op te werken is...quote:Op maandag 8 januari 2018 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze allemaal bezwijken onder de drukte. Het zal niet een kwestie van 'een extra server'tje' zijn, maar ze hebben toch wel de know-how dit op te lossen?
Dan moeten ze niet meer mensen toelaten dan het huidige systeem aan kanquote:Op maandag 8 januari 2018 13:31 schreef SDMSIM het volgende:
[..]
Die gedachten verdwijnt op het moment dat iedere site 100.000 aanmeldingen per dag krijgt en 50.000 tickets, dat is natuurlijk bizar...
De market cap is nooit een totaal bedrag aan dollars/euro's geweest.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:32 schreef metallicelmo het volgende:
Als veel mensen wat coins verkopen, bij elkaar 50 miljard dollar in een nacht en ze stallen dat geld tijdelijk op een exchange, wordt dit dan gezien als 50 miljard die uit het systeem verdwijnt? Ik neem aan dat als de totale marketcap daalt dat dit geld niet direct in dollars is omgezet toch? Dus het feit dat er bijvoorbeeld 50 miljard dollar marketcap verdwijnt zou dit in een paar uur ook zo weer terug kunnen zijn toch?
Klik hem verder open.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar?
https://www.binance.com/trade.html?symbol=TRX_BTC
Ik zie geen grote walls ofzo.
quote:
Dat bedoelde ik indd hahaquote:Op maandag 8 januari 2018 13:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar?
https://www.binance.com/trade.html?symbol=TRX_BTC
Ik zie geen grote walls ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |