abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176358452

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_176358465
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 00:46 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Net als ICON (ICX) die met 20x ICO (20x$0,10) binnenkwam, in een weekje naar 50xICO ging en nu op zo'n 95xICO staat 3 weken later? Hmm.... :P
Als dat gebeurd bij Universa ben ik multi miljonair _O-
pi_176358504
Waar zijn de sellwalls van VEN?!
pi_176358509
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 00:54 schreef EdNoolk het volgende:
Waar zijn de sellwalls van VEN?!
Opgegeten, sorry mijn walvis had honger
pi_176358511
quote:
12s.gif Op maandag 8 januari 2018 00:43 schreef alilami het volgende:
Ik heb mijn Bitcoin uit 2017 eindelijk ontvangen, dankzij Tourniquet baas.

Ben nu een Bitcoin-hodler en hij hopelijk een XRP-hodler.
^O^

Received Time 2017-12-26 05:10:21
Lock Time Block: 500402
Included In Blocks 503079 ( 2018-01-07 23:06:36 + 18,356 minutes )

In essentie is XRP wel evil natuurlijk, dus moet nog even kijken wat ik ermee doe. ;) :P
pi_176358512
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 00:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Opgegeten, sorry mijn walvis had honger
Keurige maaltijd à $7M :D
pi_176358519
Ik ben blij dat de TRX weer een beetje bij trekt. Mijn bloeddruk kan nog niet heel goed tegen de schommelingen. :P
pi_176358529
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 00:55 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

^O^

Received Time 2017-12-26 05:10:21
Lock Time Block: 500402
Included In Blocks 503079 ( 2018-01-07 23:06:36 + 18,356 minutes )

In essentie is XRP wel evil natuurlijk, dus moet nog even kijken wat ik ermee doe. ;) :P
_O- is goed joh
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176358532
pi_176358535
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 00:57 schreef einschtein het volgende:
Ik ben blij dat de TRX weer een beetje bij trekt. Mijn bloeddruk kan nog niet heel goed tegen de schommelingen. :P
Same here. Op 0.06 9000 stuks gekocht en op 0.22 3500 stuks bijgekocht lol. Nu sellorder voor alles weg op 0.22. Ze hebben alleen maar een spelletje als werkend product tot nu toe afaik. En om nou afhankelijk te zijn van tweets....
De reden van de stijging is dat ze gaan samenwerken met game.com. Dat heeft ie net getweet.
pi_176358542
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 00:58 schreef kthxbye het volgende:
[ afbeelding ]
:') _O-
pi_176358553
quote:
[ afbeelding ]
is this for real tho
  maandag 8 januari 2018 @ 01:06:38 #13
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176358564
Uni Kids + 'XPR' zal wel een troll zijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_176358566
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 00:59 schreef SOG het volgende:

[..]

Same here. Op 0.06 9000 stuks gekocht en op 0.22 3500 stuks bijgekocht lol. Nu sellorder voor alles weg op 0.22. Ze hebben alleen maar een spelletje als werkend product tot nu toe afaik. En om nou afhankelijk te zijn van tweets....
De reden van de stijging is dat ze gaan samenwerken met game.com. Dat heeft ie net getweet.
Dit was toch ook al bekend, dat ze gingen samenwerken met game.com? En eind deze week komt er als het goed is nog een aankondiging.
pi_176358567
quote:
9s.gif Op maandag 8 januari 2018 01:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

is this for real tho
Denk het wel :{
pi_176358584
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 01:07 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dit was toch ook al bekend, dat ze gingen samenwerken met game.com? En eind deze week komt er als het goed is nog een aankondiging.
Oh dat wist ik niet. Hmmm. Naja heb mn geld liever safe in eth. Koop wel weer in een dipje.. de bedragen die zo'n bedrijf ophalen is Echt bizar. Bv ripple heeft nu 61b coins wat in de cryptomarkt meer dan de waarde van Nike vertegenwoordigd... de live stream van sun viel me ook zwaar tegen.... Maar goed ik doe ook maar wat eigk :')
pi_176358597
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 01:12 schreef SOG het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet. Hmmm. Naja heb mn geld liever safe in eth. Koop wel weer in een dipje.. de bedragen die zo'n bedrijf ophalen is Echt bizar. Bv ripple heeft nu 61b coins wat in de cryptomarkt meer dan de waarde van Nike vertegenwoordigd... de live stream van sun viel me ook zwaar tegen.... Maar goed ik doe ook maar wat eigk :')
Ik wacht het grote nieuws ergens deze week nog even af. De live stream zelf heb ik niet gezien, maar heb er weinig goeds over gehoord. :')

p.s. Ik kloot ook maar wat aan.
pi_176358616
ETH raket :D
pi_176358623
quote:
[ afbeelding ]
Ja, er zijn dus echt mensen die zo denken als dit...
Lambo of Rekt
pi_176358634
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 01:23 schreef Tourniquet het volgende:
ETH raket :D
OMG gaat ook als een malle vandaag, 40k sats gestegen en volume bijna verdubbeld.
pi_176358639
Graf HITBTC... mn deposit staat nu al 24 uur... en het is aangekomen op het ETH contract adres maar nog niet zichtbaar op de site om whatever fuckup reason... ik verlies gewoon dikke euro's per minuut omdat die site niet werkt :(
Lambo of Rekt
  maandag 8 januari 2018 @ 01:40:20 #22
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176358669
quote:
13s.gif Op maandag 8 januari 2018 01:29 schreef EggsTC het volgende:
Graf HITBTC... mn deposit staat nu al 24 uur... en het is aangekomen op het ETH contract adres maar nog niet zichtbaar op de site om whatever fuckup reason... ik verlies gewoon dikke euro's per minuut omdat die site niet werkt :(
Welke munt wil je kopen?
pi_176358674
quote:
15s.gif Op maandag 8 januari 2018 01:40 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Welke munt wil je kopen?
Geen, ik wil zaken verkopen... en inruilen, wellicht tegen AE, wellicht tegen FUN, wellicht tegen ETH, ik zie het wel, maar voorlopig zweeft dat geld tussen etherscan en hitBTC... zodra ik die exchange niet meer nodig heb (vanwege bepaalde currencies), kom ik daar nooit meer.

En het gaat niet om een paar tientjes zegmaar.
Lambo of Rekt
  maandag 8 januari 2018 @ 01:48:31 #24
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176358687
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 01:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Geen, ik wil zaken verkopen... en inruilen, wellicht tegen AE, wellicht tegen FUN, wellicht tegen ETH, ik zie het wel, maar voorlopig zweeft dat geld tussen etherscan en hitBTC... zodra ik die exchange niet meer nodig heb (vanwege bepaalde currencies), kom ik daar nooit meer.

HitBTC zit sowieso al een paar dagen te kloten, moet vaak meerdere keren inloggen en site is traaaaaaaaaaaaaaaaaaag
015
pi_176358691
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 01:48 schreef Joris5a het volgende:

[..]

HitBTC zit sowieso al een paar dagen te kloten, moet vaak meerdere keren inloggen en site is traaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Ja, heb een helprequest gesubmit met screenshots en alles, maar de laatste keer dat ik dat deed duurde het ook 4 dagen en 3 keer mailen voordat ik response kreeg :{

Beter nemen ze ook ns wat mensen aan bij dat soort exchanges, het is overal gelazer de laatste tijd met die support tickets. Naja, naar mn nest dan maar :(
Lambo of Rekt
pi_176358701
Voor vannacht maar een buy ordertje op TRX gezet @1000 sat. Zie het morgen wel weer.
pi_176358714
Mensen die weleens meedoen aan een ICO, check dit even:

https://medium.com/@torez(...)charity-93f1a3a676ea
pi_176358749
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 01:58 schreef Gehrman het volgende:
Mensen die weleens meedoen aan een ICO, check dit even:

https://medium.com/@torez(...)charity-93f1a3a676ea
Lol. Daarom Komodo, zij zijn de eerste met een decentralized ICO platform.
  maandag 8 januari 2018 @ 03:31:19 #29
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176358815
Stratis heeft deze maand ook de eerste 2 ICO's op hun platform, volgensmij niet decentralized maar Stratis is zelf straks niet meer nodig voor bedrijven om een ICO te doen.

Ik vind QuantStamp (QSP) nog steeds mijn meest bijzondere aankoop, 22 december gekocht en zonder echte community, hype, maar 1 partnerschap, enzovoorts is die van $0,13 naar $0,84 gegaan. Was maar een klein bedrag (voor mij dan :7 ) maar is nu een erg leuk bedragje.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_176358835
ETH naar de 1500?
  maandag 8 januari 2018 @ 05:56:58 #31
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176358963
Fucking hell ETH blijft gaan
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176359070
Noice ETH *G*
జ్ఞ‌ా
pi_176359119
Alles best wel rood, maar eth maakt de pijn draagbaar :)
pi_176359142
ETH :9.
pi_176359147
Groot deel ETH gister verkocht voor Alts. Ai. Dat soort dingen gebeuren ook. Het is niet altijd feest.
Portefeuille voor een groot deel in de - (rood). :(
Love is in the air!
pi_176359151
VEN ook flink gekelderd trouwens.... die ging omhoog maar afgelopen dagen in een neerwaarde spiraal omlaag.
Love is in the air!
  maandag 8 januari 2018 @ 07:02:28 #37
62913 Blik
The one and Only!
pi_176359159
Eth en trx zorgen ervoor dat ik in het groen blijf deze ochtend
pi_176359166
Thanks aan degene hier die de Lockchain ICO in november heeft getipt (Nattekat?). Is inmiddels x4 sinds het op een exchange kwam.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_176359194
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 07:00 schreef Landgeld het volgende:
VEN ook flink gekelderd trouwens.... die ging omhoog maar afgelopen dagen in een neerwaarde spiraal omlaag.
;( lisk ook down. Maar die ging gisteren ook stevig omhoog
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176359204
Waar stopt ETH ?
pi_176359233
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 07:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Waar stopt ETH ?
Als ik koop.

Doen?
pi_176359239
ETH stopt niet. Wie trade er nog in BTC.. :/
  maandag 8 januari 2018 @ 07:35:06 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176359276
HST en ETH!! Lekker wakker worden :D
pi_176359284
Snovio :D op naar de 1$
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176359333
ETH heeft de $1260 aangetikt en blijft nu schommelen tussen 1220-1250...
Jammer dat ik gisteren m'n CAG en COB heb verkocht.....
Beste wat ik heb gedaan zijn het verkopen van w-MGO, sindsdien is m'n hoeveelheid Waves met 20% gegroeid....
Overgestapt op e-MGO en die gaat eindelijk de goede kant op ^O^
pi_176359382
En iedereen zit weer diep in ETH als ie hard gaat.

Goden hier. _O_
  maandag 8 januari 2018 @ 07:54:43 #47
62913 Blik
The one and Only!
pi_176359400
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 07:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Goden hier. _O_
Heel diep, wel 0.3 ETH (wel 30% van mijn inleg...)
pi_176359410
quote:

Goden hier. _O_
Ik heb 0 eth en 0 btc :D.
  maandag 8 januari 2018 @ 07:58:38 #49
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176359421
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 01:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb sinds vannacht EIN-DE-LIJK mijn TRX tokens terug op binance staan. Na 7 fucking dagen, terwijl de waarde alweer enorm gezakt is.

Ik gebruik NOOIT MEER HitBTC :r
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176359437
Twijfelde eergisteren tussen btc, ltc en eth. Uiteindelijk 50/50 btc en ltc gedaan. Beetje dom ook, kon beter ltc/eth doen.
pi_176359440
quote:

Goden hier. _O_
Wat ik heb is het restje van wat ik ooit had. Ik heb al een jaar geen ETH meer bijgekocht.
pi_176359445
Allemaal op tijd uit PAC gegaan? :P
pi_176359447
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:00 schreef xminator het volgende:
Twijfelde eergisteren tussen btc, ltc en eth. Uiteindelijk 50/50 btc en ltc gedaan. Beetje dom ook, kon beter ltc/eth doen.
In anderhalve dag kan je niet oordelen of dat dom is. Ik denk dat het alledrie op langere termijn gezonde munten zijn.
  maandag 8 januari 2018 @ 08:03:45 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176359451
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 07:00 schreef Landgeld het volgende:
Ven? 24h low 27k sat 24h high 29k sat give or take..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176359452
quote:
3s.gif Op maandag 8 januari 2018 07:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

.... TRX tokens ........
Coin met potentie?
pi_176359455
Gelukkig weer groen op de borden voor xrb :)
pi_176359481
Vannacht terwijl ik sliep 1720 RAIN/Condensate tokens gestaked :o Dat is ¤96 _O-

Het is een vage coin maar ik vind 'm leuk.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2018 08:10:19 ]
  maandag 8 januari 2018 @ 08:13:15 #58
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176359498
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:03 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Coin met potentie?
Wat mij betreft meer een grote gok. Door de hype flink gestegen en deze week komen er als het goed is aankondigingen met grote partners. Is dat echt zo dan stijgt hij door, anders bloed hij dood.

Ik heb nu 10k TRX en heb sell orders staan om 1/3 te verkopen op een iets hogere prijs die hij vandaag nog wel aantikt. Vervolgens zet ik weer een sellorder een stukje hoger voor weer 1/3 en schaal er zo langzaam uit. :) De komende dagen zal hij wel nog iets stijgen door de geruchtenmolen maar het kan alleen maar tegen gaan vallen lijkt me.
pi_176359507
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

In anderhalve dag kan je niet oordelen of dat dom is. Ik denk dat het alledrie op langere termijn gezonde munten zijn.
Dat sowieso. Echter btc/ltc hebben naar mijn mening soortgelijke kenmerken. Dus had beter btc/eth of ltc/eth moeten kopen.
  maandag 8 januari 2018 @ 08:16:48 #60
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176359526
BTH en LTC zijn wel redelijk gekoppeld. Stijgt de een, dan de ander ook. Dan is ETH een beter alternatief om naar BTC of LTC te hebben. Die lijken qua trends minder gekoppeld.
pi_176359601
Goedemorgen. In de categorie 'slapend rijk worden' 8-)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_176359629
Als de rest van de wereld de Koreanen achterna gaat (Survey: 31% of South Korean Professionals are Cryptocurrency Investor) hebben we nog een lange weg te gaan met crypto.
  maandag 8 januari 2018 @ 08:30:22 #63
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176359646
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:26 schreef Toto69 het volgende:
TRX weer aan 't knallen, dipje op 900 net gemist :(
Toto69 _O_
En altijd het laatste woord.
pi_176359718
ATH met mijn coins _O_

Vooral te danken aan OMG :P
pi_176359728
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vannacht terwijl ik sliep 1720 RAIN/Condensate tokens gestaked :o Dat is ¤96 _O-

Het is een vage coin maar ik vind 'm leuk.
Hoeveel heb je er dan? :D
  maandag 8 januari 2018 @ 08:42:01 #66
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176359736
https://www.reddit.com/r/(...)ndervalued_post_and/

Rivetz! Vandaag rond 8-9 New York time weer een nieuwe announcement.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176359746
Waarom gaat verge omhoog? :)
pi_176359749
quote:
3s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wat mij betreft meer een grote gok. Door de hype flink gestegen en deze week komen er als het goed is aankondigingen met grote partners. Is dat echt zo dan stijgt hij door, anders bloed hij dood.

Ik heb nu 10k TRX en heb sell orders staan om 1/3 te verkopen op een iets hogere prijs die hij vandaag nog wel aantikt. Vervolgens zet ik weer een sellorder een stukje hoger voor weer 1/3 en schaal er zo langzaam uit. :) De komende dagen zal hij wel nog iets stijgen door de geruchtenmolen maar het kan alleen maar tegen gaan vallen lijkt me.
Ik hanteer een vergelijkbare strategie. Het is mij een te linke coin geworden door alle pump en FUD om er lang in te blijven zitten nog.
Op hoeveel SAT heb jij je sells bedacht?

[ Bericht 1% gewijzigd door Skv op 08-01-2018 08:55:40 ]
pi_176359851
MGO doet de laatste 24 uur een beetje raar... nu op +100%, gisteren een uitschieter van de waarde toen van 1,6 dollar naar 10 dollar en weer terug
pi_176359861
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:57 schreef DrSnuggle het volgende:
MGO doet de laatste 24 uur een beetje raar... nu op +100%, gisteren een uitschieter van de waarde toen van 1,6 dollar naar 10 dollar en weer terug
Op Liqui niet ;)
pi_176359876
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er dan? :D
Nu ruim 220.000

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2018 08:59:44 ]
pi_176359894
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nu ruim 220.000
Ah kijk, dan tikt het aan idd :P
pi_176359919
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Op Liqui niet ;)
Daar staat wel een +100% op de borden of iig 2.4+ dollar?
pi_176359943
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:05 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Daar staat wel een +100% op de borden of iig 2.4+ dollar?
Nee.

https://coinmarketcap.com/currencies/mobilego/#markets

Alleen Coinrail, Koreanen.

Als MobileGo hier ook naar die prijs gaat dan vermoed ik dat ik er wat dump.
  maandag 8 januari 2018 @ 09:10:18 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176359966
quote:

Goden hier. _O_
50%
  maandag 8 januari 2018 @ 09:16:40 #76
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176360052
VEN is erg volatiel de laatste dagen. Gister bijna de 5$ gepakt, nu weer als een baksteen richting de 4$.
pi_176360075
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:16 schreef Twiitch het volgende:
VEN is erg volatiel de laatste dagen. Gister bijna de 5$ gepakt, nu weer als een baksteen richting de 4$.
Boeiend
  maandag 8 januari 2018 @ 09:21:57 #78
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176360105
quote:
Bij mij staat vrijwel alles sinds gisteren in het rood. Als ik daar wakker van zou moeten liggen :{w
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176360117
ETH prijs stort in als een baksteen
pi_176360120
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:23 schreef BakkenKappen het volgende:
alles*
జ్ఞ‌ా
pi_176360123
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:23 schreef BakkenKappen het volgende:
:')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_176360124
quote:
Als je het per dag bekijkt wel. Als je het over een week bekijkt is het mooie gezonde stijging.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  maandag 8 januari 2018 @ 09:24:40 #83
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176360129
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Boeiend
Ok.
pi_176360237
Ik ben op zoek naar een coin die aantrekkelijk is voor beginners voor als de sluizen weer open gaan. Suggesties?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 09:39:57 #85
18653 crew  D.
pi_176360281
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:36 schreef Rockefellow het volgende:
Ik ben op zoek naar een coin die aantrekkelijk is voor beginners voor als de sluizen weer open gaan. Suggesties?
Wat is het verschil tussen een coin voor beginners en een coin voor gevorderden?
pi_176360282
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:36 schreef Rockefellow het volgende:
Welke exchange?

Je kunt Digibyte eens proberen. Heb je tenminste een aantal coins. Al zijn er geen beginners of gevorderden munten. Alles kan stijgen of dalen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176360283
Ik heb wat TRX verkocht en Lisk teruggekocht. :)
pi_176360288
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:39 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Welke exchange?

Je kunt Digibyte eens proberen. Heb je tenminste een aantal coins. Al zijn er geen beginners of gevorderden munten. Alles kan stijgen of dalen.
;(
  maandag 8 januari 2018 @ 09:41:23 #89
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176360297
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:43 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik hanteer een vergelijkbare strategie. Het is mij een te linke coin geworden door alle pump en FUD om er lang in te blijven zitten nog.
Op hoeveel SAT heb jij je sells bedacht?
De eerste op 1250, bij een eerstvolgende pump tikt hij die wel aan denk ik. Je kunt ook veiliger op 1200 gaan zitten.

De sell daarboven zal 1400 of 1500 worden denk ik. Ik vermoed dat de prijs deze week langzaam omhoog kruipt
pi_176360325
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:39 schreef D. het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen een coin voor beginners en een coin voor gevorderden?
Een goedkope coin waar beginners blind geld in kieperen.

quote:

[..]

Welke exchange?

Bij voorkeur Binance.

quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:40 schreef Skv het volgende:
Ik ook. _O_
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_176360340
quote:

[..]

Welke exchange?

DGB zijn er veel te veel van. Neem dan Musicoin iets met een eigen niche markt en veel minder van in circulatie. Een coin met de nog nodige groei potentieel en momenteel net zo duur.
pi_176360350
Binance heeft nieuwe leden registratie weer open gegooid! Zit een limiet per dag op :)
Klopt toch wat ik zeg?

https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003834812

binance_2017 twitterde op maandag 08-01-2018 om 09:38:12 #Binance Re-opens Limited User Registrations and Adjusts Referral Program Terms#cryptocurrency https://t.co/NpVUq2VjpO reageer retweet

[ Bericht 32% gewijzigd door ArnoldG0342 op 08-01-2018 10:04:06 ]
pi_176360363
quote:
3s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

De eerste op 1250, bij een eerstvolgende pump tikt hij die wel aan denk ik. Je kunt ook veiliger op 1200 gaan zitten.

De sell daarboven zal 1400 of 1500 worden denk ik. Ik vermoed dat de prijs deze week langzaam omhoog kruipt
^O^

Ik heb net op iets boven de 1000 SAT een derde de deur uit gedaan. Om er direct Lisk en Fun voor terug te kopen (die zijn wat gezakt). Heb de volgende 33% op 1250 SAT staan en daarna 16,5% op 1450 SAT.

De laatste 16,5% TRX bewaar ik voor als hij toch nog hard omhoog gaat.
pi_176360400
Oef Ripple, hopelijk dat het stabiel blijft, voor mij een rode weekend :'(

Wellicht lichtpuntje deze week met TRX als Justin met goed nieuws komt, maar ik begin te twijfelen bij die gozer....
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 09:49:55 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176360406
Choochoo!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176360424
quote:
3s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

ben zo mijn 6k aan tokens ook eruit aan het lozen. Vooral met de roddel dat hij zijn tokens verkocht heeft zit er nu nog een hoop argwaan.

Heb mijn investering er al leuk uit kunnen halen dankzij TRX dus heb leuk speelgeld nu waar ik niet zozeer over hoef te gaan huilen als het foetsie is.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 09:51:14 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176360429
WHAHAHAHA Ripple _O- _O- _O-

Zelfs met de banken achter een cryptocurrency als Ethereum zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 09:52:55 #98
18653 crew  D.
pi_176360456
Iemand die een voorspelling wil doen wat er met de prijs gaat gebeuren zodra Cryptopia weer open gaat?

https://coinmarketcap.com/currencies/dentacoin/#markets
  maandag 8 januari 2018 @ 09:54:01 #99
131603 Afwazig
Serious business
pi_176360500
quote:
Lekker, mijn buy order op 27k is inderdaad aangetikt
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 09:56:54 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176360511
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:54 schreef Afwazig het volgende:
Sterf Ripple _O_
_O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2018 @ 09:58:11 #102
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176360533
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:54 schreef Afwazig het volgende:
Sterf Ripple _O_
Ripple naar de 10 euro _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176360552
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:24 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Als je het per dag bekijkt wel. Als je het over een week bekijkt is het mooie gezonde stijging.
Dit inderdaad, vanaf 1 a 2 uur candles is er eigenlijk niets aan de hand en vanaf 4 uur ziet het er gewoon perfect uit! Ongeveer 12 uur geleden werd er nog een nieuwe ATH gepakt.

Probleem is wel dat VeChain aardig gehyped is, iedereen had eigenlijk straight on een week lang elke dag 50% verwacht. Zonder die sell walls was het misschien nog gelukt ook ;)
pi_176360554
quote:
4s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:58 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ripple naar de 10 euro _O_
_O_
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2018 @ 09:59:10 #105
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176360558
pi_176360568
Fuck, ik wil Ripple bijkopen maar het geld staat nog niet op m´n exchange

Hopelijk blijft het even op deze prijs
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2018 @ 10:00:02 #107
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176360578

HELL YEAH
pi_176360595
quote:

[..]

Welke exchange?

Zit ik je net te bewonderen om onderstaande reactie zeg je dit..

quote:

[..]

Welke exchange?

Eindredactie Games maandag 8 januari 2018 @ 10:01:20 #109
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176360607
cyb3rops twitterde op zondag 07-01-2018 om 00:59:11 1995 Viruses create funny VGA effect2000 Viruses send SPAM e-mails2010 Viruses steal credentials2016 Viruses lau… https://t.co/WeesT3i8bV reageer retweet
1995 Viruses create funny VGA effect
2000 Viruses send SPAM e-mails
2010 Viruses steal credentials
2016 Viruses launch DDoS attacks
2017 Viruses demand ransom
2018 Viruses mine crypto coins
pi_176360639
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:44 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Binance heeft nieuwe leden registratie weer open gegooid! Zit een limiet per dag op :)
Klopt toch wat ik zeg?

https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003834812
Will be, nog niet als ik het zo zie, de melding bij registratie is nog gelijk. Zou dus kunnen betekenen dat die straks open gaat en dan het nieuwe geld weer binnenstroomt ;)
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2018 @ 10:02:55 #111
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176360640
pi_176360710
Mensen die denken dat ripple zakt terwijl alleen de koreaanse exchanges niet meer meegerekend worden op CMC.
pi_176360765
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:00 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Zit ik je net te bewonderen om onderstaande reactie zeg je dit..

[..]

Wat. Is dezelfde reactie?:P
pi_176360826
Een zwarte dag.
pi_176360828
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:06 schreef Rambow het volgende:
Mensen die denken dat ripple zakt terwijl alleen de koreaanse exchanges niet meer meegerekend worden op CMC.
Volgens mij zakt Ripple toch wel degelijk...
U MAD?
pi_176360833
Met mezelf in dubio of ik extra fiat naar de exchange ga sturen..
Alles is in de uitverkoop nu. Wat doen jullie?
pi_176360840
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

-2.27% sinds gisteren
  maandag 8 januari 2018 @ 10:14:51 #118
61320 TwztId
ja toch..
pi_176360841
quote:
5s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:14 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Met mezelf in dubio of ik extra fiat naar de exchange ga sturen..
Alles is in de uitverkoop nu. Wat doen jullie?
Óók in dubio zitten :')
pi_176360850
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:06 schreef Rambow het volgende:
:') ja mooi moment om in te kopen
pi_176360866
zou t te maken hebben met de exchanges die gesloten zijn voor nieuwe klanten?
  maandag 8 januari 2018 @ 10:16:53 #121
67670 Skv
Cynist.
pi_176360875
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:16 schreef niggeplease het volgende:
zou t te maken hebben met de exchanges die gesloten zijn voor nieuwe klanten?
Nee.
Gewoon een correctie voor de stijgingen van de afgelopen week.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 10:16:56 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176360876
quote:

[..]

Bankfans hebben er niks van begrepen :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176360879
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee.
Gewoon een correctie voor de stijgingen van de afgelopen week.
Dit.

Stijgingen zoals we afgelopen week zagen zonder correctie kan niet.
  maandag 8 januari 2018 @ 10:17:48 #124
67670 Skv
Cynist.
pi_176360885
Waarom begint iedereen ven te dumpen?
  maandag 8 januari 2018 @ 10:17:57 #125
62913 Blik
The one and Only!
pi_176360888
Ik zit in dubio of ik wat TRX ga verkopen en richting VEN ga pompen of niet...
pi_176360889
quote:

[..]

Niks noemenswaardigs.
pi_176360921
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:17 schreef Skv het volgende:
Waarom begint iedereen ven te dumpen?
Kreeg signal om te dumpen.

Bagholders ontstaan nu hahaaha
  maandag 8 januari 2018 @ 10:25:40 #128
67670 Skv
Cynist.
pi_176360979
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:20 schreef xminator het volgende:

[..]

Kreeg signal om te dumpen.

Bagholders ontstaan nu hahaaha
Valt ook wel mee toch? Ik denk dat ven nog aardig gaat stijgen dit jaar.
pi_176360994
Zo, ik heb gisteravond voor het eerst eens een deel van mijn portefeuille afgeroomd. Het wordt voor mij even te gortig allemaal. Heeft me wel een aantal uur gekost gisteravond. Ik wilde evenredig afromen dus moest van alle coins (12) de wallets openen en deze naar een exchange sturen. Vervolgens omwisselen voor BTC en uit laten betalen :)
  maandag 8 januari 2018 @ 10:27:53 #130
371833 BlauweTijger
pi_176361008
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:26 schreef ColeJ het volgende:
Zo, ik heb gisteravond voor het eerst eens een deel van mijn portefeuille afgeroomd. Het wordt voor mij even te gortig allemaal. Heeft me wel een aantal uur gekost gisteravond. Ik wilde evenredig afromen dus moest van alle coins (12) de wallets openen en deze naar een exchange sturen. Vervolgens omwisselen voor BTC en uit laten betalen :)
Tevreden? :)
pi_176361063
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:27 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Tevreden? :)
Ja, ben wel tevreden. Het wordt toch iets tastbaarder als het naar harde euro's gaat. Mocht het nu gigantisch dippen, na de enorme stijgingen van afgelopen tijd, heb ik in ieder geval iets er aan verdiend. Volgende doel: $100.000
pi_176361083
quote:
verstandig
pi_176361091
Toch wel de portfolio 6% naar beneden. Maar dit is niks vergeleken de stijging van afgelopen dagen. Zit dik in VEN dus dat tikt ff aan..
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 8 januari 2018 @ 10:35:19 #135
67670 Skv
Cynist.
pi_176361098
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:34 schreef Patroon het volgende:
Toch wel de portfolio 6% naar beneden. Maar dit is niks vergeleken de stijging van afgelopen dagen. Zit dik in VEN dus dat tikt ff aan..
Hier -10%.
Gisteren ook -10. Komt wel weer in orde.
pi_176361125
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Hier -10%.
Gisteren ook -10. Komt wel weer in orde.
Kennis van me zit voor 100% in VEN en dat is een behoorlijk bedrag. Die zit nu met bibberende knieën toe te kijken. Hij zit er wel in vanaf $3.00 dus heeft nog even haha.
  FOK!fotograaf maandag 8 januari 2018 @ 10:38:37 #137
145146 Andyy
pi_176361158
100% voor een coin gaan :')
pi_176361169
Ik ben blij dat ik een paar jaar terug ervoor heb gekozen om gewoon allerlei coins te kopen. Dan zijn de schommelingen toch veel minder. Als Bitcoin het slecht doet doen de alts het weer prima en andersom. Over het algemeen alleen maar stijging de afgelopen jaren.
pi_176361173
quote:
6s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:38 schreef Andyy het volgende:
Als je vertrouwen hebt in het project en geen zin hebt om iedere coin te volgen lijkt me dat geen probleem. Ven is een redelijke keuze wat dat betreft. Maar ja, het blijft altijd een gok om te investeren in crypto's
  maandag 8 januari 2018 @ 10:40:39 #140
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176361182
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:39 schreef metallicelmo het volgende:
Ik ben blij dat ik een paar jaar terug ervoor heb gekozen om gewoon allerlei coins te kopen. Dan zijn de schommelingen toch veel minder. Als Bitcoin het slecht doet doen de alts het weer prima en andersom. Over het algemeen alleen maar stijging de afgelopen jaren.
Same here, ik snap de commotie hier niet zo goed, mijn portfolio blijft redelijk stabiel door in diverse munten te zitten en in zowel BTC als ETH om in te handelen.
PSN-ID: SoliD_S
  maandag 8 januari 2018 @ 10:41:19 #141
67670 Skv
Cynist.
pi_176361188
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:40 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Same here, ik snap de commotie hier niet zo goed, mijn portfolio blijft redelijk stabiel door in diverse munten te zitten en in zowel BTC als ETH om in te handelen.
Hoeveel % zijn ETH en BTC van je portfolio?
Ik zit 100% in de Alts, dus met Alt-dips gaat alles stevig omlaag.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 10:46:43 #142
18653 crew  D.
pi_176361270
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:34 schreef Patroon het volgende:
Hier -5%, na een +25% weekend, dus mag (nog) niet klagen :N
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2018 @ 10:48:52 #143
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176361310
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:41 schreef Skv het volgende:

[..]

zo'n 65 procent nog, maar dat komt door jaren hodlen
  maandag 8 januari 2018 @ 10:50:07 #144
371833 BlauweTijger
pi_176361332
Lijkt wel of alle Alts wat lager gaan..
pi_176361352
Niks aan de hand.
  maandag 8 januari 2018 @ 10:51:32 #146
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176361363
quote:
Winst is winst. ^O^ Over de hele linie zakt mijn portefeuille iets. Dat komt zo vaak voor dat je leert om je er weinig of niets van aan te trekken. Maar je hebt gelijk als je een leuke winst kan pakken. Zeker als je maar een deel pakt, zoals jij.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 10:52:03 #147
18653 crew  D.
pi_176361370
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Lijkt wel of alle Alts wat lager gaan..
Heb er 11 (nog) in het groen :Y
  maandag 8 januari 2018 @ 10:52:28 #148
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176361379
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:41 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik zit 100% in de Alts, dus met Alt-dips gaat alles stevig omlaag.
Dat weet ik niet, maar ik heb 0,05 BTC ergens offline gestored, waar ik niet aankom. Verder heb ik altijd wel zo'n 0.1 a 0.2 ETH staan om in te kopen op tactische momenten.

Zo heb ik weinig last van $ schommelingen, gaan alts omlaag dan wordt dat stukje btc toch meer waard.

Ik zit verder best diep in LISK, daardoor merk ik soms wel sterke pieken laatste tijd.
  maandag 8 januari 2018 @ 10:53:28 #149
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176361397
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:52 schreef D. het volgende:

[..]

Heb er 11 (nog) in het groen :Y
Even een andere monitor aansluiten in plaats van die monochrome. :P
pi_176361457
Wat een regen van problemen bij hitBTC... :{ man man man, en ik heb er 4k staan waar ik niets mee kan, if ever dat ik het er nog af krijg...

Lijkt wel een exitscam dit.
Lambo of Rekt
  maandag 8 januari 2018 @ 10:56:43 #151
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176361464
Ik heb ook alles in alts.

Tuurlijk gaat alles nu omlaag. Standaard.
Onvermijdelijk dit. Maar des te sappiger alles weer in het groen met nieuwe aanwas nieuw geld :@ :D
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 10:57:33 #152
18653 crew  D.
pi_176361477
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:53 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Even een andere monitor aansluiten in plaats van die monochrome. :P
verrek :P
pi_176361495
ALLES IN HET ROOD, IK SLAAP IN DE GOOT
  maandag 8 januari 2018 @ 10:59:21 #154
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176361503
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:56 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb ook alles in alts.

Tuurlijk gaat alles nu omlaag. Standaard.
Onvermijdelijk dit. Maar des te sappiger alles weer in het groen met nieuwe aanwas nieuw geld :@ :D
Dat is de vraag met al die leden stops bij veel exchanges.
  maandag 8 januari 2018 @ 10:59:31 #155
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176361504
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:57 schreef D. het volgende:

[..]

verrek :P
:D
pi_176361506
Mijn portfolio is afgelopen weekend 50% meer waard geworden, vooral omdat ik stevig in KCS, DBC en DRGN zit. De klappen vallen daar ook mee dus zit nog goed. Heb nu wat DBC naar BTC omgezet.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 11:00:52 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176361523
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:59 schreef BakkenKappen het volgende:
ALLES IN HET ROOD, IK SLAAP IN DE GOOT
Ik sta op een ATH :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 8 januari 2018 @ 11:01:13 #158
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176361529
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ook
pi_176361532
quote:

[..]

Ik een uurtje of wat geleden ook :P

Vooral door OMG en ETH.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 11:01:57 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176361541
quote:
6s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:38 schreef Andyy het volgende:
Werkt aardig tot nu toe. Ik ben dan ook de enige die Ethereum hodl hier :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176361548
Daalt weer flink allemaal haha
pi_176361550
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan sta je niet op een ATH nu.

En ik HODL ook ETH.
pi_176361564
HODL !!!! EINS !! 11
  maandag 8 januari 2018 @ 11:04:05 #164
371833 BlauweTijger
pi_176361572
Sowieso hodl als alles daalt.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:04:06 #165
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176361573
Kwestie van Hodlen ipv bij elke poepstijging weer verkopen
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:02 schreef Black-Death het volgende:
Daalt weer flink allemaal haha
Wat daalt er dan allemaal? enige wat bij mij daalt is de dollar waarde door de BTC die nu rond 15k hangt, maar al mijn alts staan toch redelijks tabiel of plus.
pi_176361581
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:40 schreef Skv het volgende:
Dit ga ik ook doen maar wacht nog op een kleine stijging van TRX.
Koning.
pi_176361582
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:04 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Wat daalt er dan allemaal? enige wat bij mij daalt is de dollar waarde door de BTC die nu rond 15k hangt, maar al mijn alts staan toch redelijks tabiel of plus.
Ga naar coinmarketcap en kijk naar de percentages. Veel staat in het rood, en vrij flink.

Waarmee ik niet zeg dat dit slecht is hoor, correctie zat eraan te komen en het valt nu allemaal nog wel mee.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:05:23 #168
67670 Skv
Cynist.
pi_176361590
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Sowieso hodl als alles daalt.
Ik gooi wat dalende alts er uit voor andere dalende alts om wat meer te spreiden. :-)
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2018 @ 11:05:26 #169
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176361593
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Pardon?
  maandag 8 januari 2018 @ 11:05:54 #170
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176361600
quote:
13s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:55 schreef EggsTC het volgende:
Wat een regen van problemen bij hitBTC... :{ man man man, en ik heb er 4k staan waar ik niets mee kan, if ever dat ik het er nog af krijg...

Is het niet, is gewoon een schijtexchange.

Nooit meer mee werken. Ik heb na 7 dagen eindelijk mijn TRX die in limbo zat dankzij hen weer terug op binance. Uiteraard veel geld mee mis gelopen door ze niet op tijd te kunnen verkopen :X

Daarnaast hebben ze belachelijke withdrawal fees (270 TRX = 50 euro op zijn top )
pi_176361607
Normale dag.

Ik bedoel AAARGHHH ALLES IN HET ROODDDD DE BUBBEL IS AAN HET BARSTEN WE ZIJN ER MET ZE ALLE INGETRAPT DUMP JE COINS NU JE ER NGO EEN PAAR EURO VOOR KUNT VANGE!111111111EINS!!111111EEN!!1
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2018 @ 11:07:13 #172
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176361619
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:06 schreef 16meter het volgende:
Normale dag.

Ik bedoel AAARGHHH ALLES IN HET ROODDDD DE BUBBEL IS AAN HET BARSTEN WE ZIJN ER MET ZE ALLE INGETRAPT DUMP JE COINS NU JE ER NGO EEN PAAR EURO VOOR KUNT VANGE!111111111EINS!!111111EEN!!1
er komt een dag dat dit gewoon waar is
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 11:07:34 #173
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176361624
Ik zie rode cijfers, dumpen die handel!

Sta nog steeds x2 na een week precies, dus mja weinig te zeiken :P
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 11:07:39 #174
18653 crew  D.
pi_176361627
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:52 schreef D. het volgende:
Iemand die een voorspelling wil doen wat er met de prijs gaat gebeuren zodra Cryptopia weer open gaat?

https://coinmarketcap.com/currencies/dentacoin/#markets
niemand? :P
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2018 @ 11:07:42 #175
230491 Zith
pls tip
pi_176361629
quote:
Normale dag.

NGO? hoe koop ik deze klinkt goed
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176361630
quote:
4s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:07 schreef Oscar. het volgende:

[..]

er komt een dag dat dit gewoon waar is
Vast wel, ja. Waarschijnlijk niet op de hele korte termijn, dus geniet er met z'n allen maar even van en houd je rustig.
pi_176361651
quote:

[..]

Je had pas toch ETH verkocht, nog terug gekocht of niet?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176361673
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:04 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ga naar coinmarketcap en kijk naar de percentages. Veel staat in het rood, en vrij flink.

Waarmee ik niet zeg dat dit slecht is hoor, correctie zat eraan te komen en het valt nu allemaal nog wel mee.
CMC geeft momenteel een vertekend beeld omdat ze sinds vandaag de Koreaanse exchanges niet meer meetellen voor het berekenen van de prijs. En aangezien voor sommige coins er in Korea een premium van soms wel 50% wordt betaalt scheelt dat nogal in de gemiddelde prijs.
pi_176361688
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:04 schreef solidslayer het volgende:

[..]

ETH
  maandag 8 januari 2018 @ 11:10:36 #180
62913 Blik
The one and Only!
pi_176361693
Lekker, alle munten die ik heb of volg staan in het rood, met uitzondering van ETH met een plusje van 5% t.o.v. 24 uur geleden
pi_176361694
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:09 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

CMC geeft momenteel een vertekend beeld omdat ze sinds vandaag de Koreaanse exchanges niet meer meetellen voor het berekenen van de prijs. En aangezien voor sommige coins er in Korea een premium van soms wel 50% wordt betaalt scheelt dat nogal in de gemiddelde prijs.
Maar de Koreaanse prijs is voor mij ook totaal niet relevant.
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2018 @ 11:11:27 #182
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176361709
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:07 schreef 16meter het volgende:

[..]

Vast wel, ja. Waarschijnlijk niet op de hele korte termijn, dus geniet er met z'n allen maar even van en houd je rustig.
pi_176361725
quote:
precies dit dus maar oprecht
  maandag 8 januari 2018 @ 11:13:19 #184
371833 BlauweTijger
pi_176361751
Zegt CanYa jullie iets?

Doet vanmiddag een ICO op kucoin. Ze hebben al een werkende app waar gebruik van wordt gemaakt (voor diensten zoals een loodgieter of grafisch ontwerper)

Klinkt altijd goed als een bedrijf een werkend product heeft

Denk dat ik er wat van koop en snel verkoop voor een quick win..
  maandag 8 januari 2018 @ 11:13:21 #185
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176361755
In euro's zakt mijn portfolio maar in BTC een lichte stijging van 2 procentjes.

Dus vandaag kijk ik naar sats en niet naar dollars. Totdat BTC weer stijgt natuurlijk en ik in btc daal en in euro's stijg. Dan kijk daar weer naar :')
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2018 @ 11:13:28 #186
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176361757
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:10 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

wel als die andere exchanges omhoog stuwt
pi_176361771
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:10 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Maar was voorheen wel verwerkt in de gemiddelde prijs die CMC weergeeft. Vandaar dat sommige coins dus opeens 15% of 30% in het rood staan, terwijl ze helemaal niet zoveel in waarde zijn gedaald.

Je hebt natuurlijk wel kans dat mensen dit zien en daardoor gaan dumpen. :{
pi_176361785
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:07 schreef Zith het volgende:

[..]

NGO? hoe koop ik deze klinkt goed
Iets kopen zonder de X in de naam.. :')
pi_176361788
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:14 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Maar was voorheen wel verwerkt in de gemiddelde prijs die CMC weergeeft. Vandaar dat sommige coins dus opeens 15% of 30% in het rood staan, terwijl ze helemaal niet zoveel in waarde zijn gedaald.

Je hebt natuurlijk wel kans dat mensen dit zien en daardoor gaan dumpen. :{
Ik hoop het. Bijkopen dan.
pi_176361792
Is er een app waar je coins kan invoeren die je bezit om zo te zien of je in totaal plus of min draait?
pi_176361800
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Is er een app waar je coins kan invoeren die je bezit om zo te zien of je in totaal plus of min draait?
Delta
Blockfolio
pi_176361802
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
BTC / Hebben jullie een portfolio/dashboard? Welke?

Gebruik zelf blockfolio
pi_176361804
Huh, hoe kunnen DE BANKEN!!1!1!111!1 dit laten gebeuren bij Ripple?
  maandag 8 januari 2018 @ 11:17:05 #194
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176361818
quote:
13s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:55 schreef EggsTC het volgende:

Hmm heb er ook wat staan. Vanavond toch maar even naar wallet zetten dan.
pi_176361824
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:16 schreef Majkool het volgende:
Huh, hoe kunnen DE BANKEN!!1!1!111!1 dit laten gebeuren bij Ripple?
Wat gebeurt er dan met Ripple?
pi_176361880
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:17 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Hmm heb er ook wat staan. Vanavond toch maar even naar wallet zetten dan.
Ja, dat kan je vergeten dus.
Lambo of Rekt
  maandag 8 januari 2018 @ 11:21:10 #197
371833 BlauweTijger
pi_176361894
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:17 schreef 16meter het volgende:

[..]

Crashy
pi_176361900
quote:
Naar aanleiding van deze post alles verkocht met 35% verlies. Nu heb ik weer geld.
U MAD?
pi_176361901
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:17 schreef 16meter het volgende:

[..]

Mensen denken dat deze enorm zakt omdat er -20% staat bij CMC. Maar ze rekenen nu Koreaanse exchanges niet meer mee. Daar is ripple namelijk tegen de 4 dollar. Pak gewoon de grafiek op bitrex en je ziet niets bijzonders.
pi_176361920
quote:
Blockfolio heeft om de haverklap problemen met de servers. Ik gebruik nu Delta (dankzij tips hier in de SC).
U MAD?
pi_176361933
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:21 schreef Rambow het volgende:

[..]

Mensen denken dat deze enorm zakt omdat er -20% staat bij CMC. Maar ze rekenen nu Koreaanse exchanges niet meer mee. Daar is ripple namelijk tegen de 4 dollar. Pak gewoon de grafiek op bitrex en je ziet niets bijzonders.
-O-
pi_176361967
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:21 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Crashy
Ja, wacht maar..
Lambo of Rekt
pi_176362052
quote:
Niks nieuws onder de zon. Leg er maar eens 10 naast elkaar. 95% bla bla en 5% is interessant.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 11:29:59 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176362085
quote:
4s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Pardon?
[ afbeelding ]
Euro :')
De ATH is net geweest, en hij staat nog altijd veel hoger dan gister.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2018 @ 11:30:48 #206
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176362109
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ethereum staat ver boven de 1000 :')
niet bij kraken en niet in euro's
  maandag 8 januari 2018 @ 11:31:16 #207
371833 BlauweTijger
pi_176362114
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Zegt CanYa jullie iets?

Doet vanmiddag een ICO op kucoin. Ze hebben al een werkende app waar gebruik van wordt gemaakt (voor diensten zoals een loodgieter of grafisch ontwerper)

Klinkt altijd goed als een bedrijf een werkend product heeft

Denk dat ik er wat van koop en snel verkoop voor een quick win..
Niemand?
pi_176362148
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Naar aanleiding van deze post alles verkocht met 35% verlies. Nu heb ik weer geld.
:')
  maandag 8 januari 2018 @ 11:34:07 #209
67670 Skv
Cynist.
pi_176362154
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:31 schreef BlauweTijger het volgende:
CanYa
ICO is al voorbij toch? https://icobench.com/ico/canya
pi_176362157
Naar aanleiding van dit topic tweede hypotheek genomen en alles in ripple gedaan.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 11:34:59 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176362158
quote:
4s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:30 schreef Oscar. het volgende:

[..]

niet bij kraken en niet in euro's
Kraken :')
Euro's :')
Fiat :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 8 januari 2018 @ 11:35:22 #212
371833 BlauweTijger
pi_176362167
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:34 schreef Skv het volgende:

[..]

ICO is al voorbij toch? https://icobench.com/ico/canya
Vanmiddag 13:00 dacht ik
pi_176362171
stratisgenot
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 11:35:52 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176362183
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:34 schreef BakkenKappen het volgende:
Naar aanleiding van dit topic tweede hypotheek genomen en alles in ripple gedaan.
Dat kan nooit naar aanleiding van dit topic zijn. Dan had je Ripple uitgekotst en verbannen van elke vergelijking.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 11:38:04 #216
18653 crew  D.
pi_176362227
N.a.v. dit topic lekker mijn eigen ding gedaan :P
  maandag 8 januari 2018 @ 11:41:30 #217
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_176362294
Mijn Red Pulsjes gaan lekker hoor.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_176362304
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat kan nooit naar aanleiding van dit topic zijn. Dan had je Ripple uitgekotst en verbannen van elke vergelijking.
Ja wil ook even mining rig ervoor opzetten.

Oh wacht.
pi_176362353
Verge genot
pi_176362358
ik heb rond de 1300 dollar op hitbtc. Hopen dat ik dat er af kan krijgen😕
pi_176362364
TRX bazencoin jaja Justin neemt ons niet naar de moon maar naar de SUN hahahahehehe nieuewe Facebook Twitter alles blokxhein china land van de rijzende zon hahhawhahaha salty iedereen salty
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 11:48:30 #222
18653 crew  D.
pi_176362414
Gisteren bijna een hitbtc-account aangemaakt. Nu wacht ik toch maar even...
pi_176362498
quote:
Allemaal naar xrb volgens calculaties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:53:15 #224
371833 BlauweTijger
pi_176362520
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:52 schreef jevl het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_176362534
quote:

[..]

SPOILER
great analysis!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 januari 2018 @ 11:56:47 #226
163650 Greys
pi_176362582
quote:

[..]

SPOILER
:D :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176362612
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:31 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Niemand?
Jazeker, wordt al mee gehandeld op ED. Jammer genoeg kom ik daar te laat achter, al van 0.0026 naar 0.0044 gegaan afgelopen nacht.

Oftewel, trade al rond de 5$. Schijnt dat circulating supply 34 miljoen is, zet het al op een market cap van 170 miljoen.

Verwacht eigenlijk een dump van ED en ICO hodlers eerst.

Edit: Plus weet ook niet wat de handelsprijs gaat worden op KuCoin. Wacht zelf daarom ook nog met inkopen. Op ED staan wel enkele sellwalls van 10000 CAN op 0.0045, en laag volume, dus mocht CAN op KuCoin voor veel meer verhandeld gaan worden, kan je altijd nog goedkoop inkopen via ED.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 12:00:09 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176362647
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:41 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja wil ook even mining rig ervoor opzetten.

Oh wacht.
Gelukkig kan je wel zelf een node opzetten.

Oh...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176362655
Ff een klein bedrag van hitbtc afgehaald, nu afwachten of het aankomt.
pi_176362679
shitcoin NOBL is weer wakker geworden
  maandag 8 januari 2018 @ 12:02:29 #231
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176362686
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, dat kan je vergeten dus.
Ik heb geen haast.
pi_176362706
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:02 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik heb geen haast.
Ik ook niet... laat het wel lekker staan allemaal zoals het nu is. Kijk over een maand wel weer daar.
Lambo of Rekt
pi_176362772
ik las op reddit dat er heel veel FUD op 4 chan word verspreid over VEN _O- _O- _O-
pi_176362781
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:07 schreef Predator38 het volgende:
ik las op reddit dat er heel veel FUD op 4 chan word verspreid over VEN _O- _O- _O-
FUD over VEN wel de grootste grap.
pi_176362937
Waarde van LINDA 31-12-2017: $0.0009
Waarde van LINDA vandaag: $0.00908.

Alweer feest. 2018 begint lekker.

http://lindacoin.com
pi_176362973
lager lager lager.....ik wacht op de panic sell *O* *O* *O*
  maandag 8 januari 2018 @ 12:24:22 #237
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176362981
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:20 schreef Potatobrain het volgende:

Ik dacht dat dit met Linda de Mol te maken had :')
  maandag 8 januari 2018 @ 12:25:47 #238
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176363005
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:23 schreef Predator38 het volgende:
lager lager lager.....ik wacht op de panic sell *O* *O* *O*
This is not a real correction actually. Coin market cap excluded all Korean exchanges from calculations of all the coins ఆ the prices are inflated there go and check the market tab in any coin. Best example is qtum. There should be a star on bitthumb price. One star indicates price is excluded
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 12:26:13 #239
416575 crew  Evenstar
pi_176363009
Binance trades gaan traag ofzo ... koop net iets maar het verschijnt niet in mijn funds, terwijl wel BTC in order blijft staan ....
pi_176363018
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:25 schreef hmmmz het volgende:

[..]

This is not a real correction actually. Coin market cap excluded all Korean exchanges from calculations of all the coins ఆ the prices are inflated there go and check the market tab in any coin. Best example is qtum. There should be a star on bitthumb price. One star indicates price is excluded
dus alles gaat weer omhoog in de loop van vandaag ? :(
  maandag 8 januari 2018 @ 12:27:21 #241
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176363019
Op 10k koop ik een ledger nano s. :D

Leverdatum is pas 20 maart :')
  maandag 8 januari 2018 @ 12:28:29 #242
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176363033
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:27 schreef hmmmz het volgende:

je mag die van mij kopen voor 1 ETH :P
pi_176363037
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:27 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Ik verwacht nog wel een dipje als USA wakker wordt.
Eigenlijk is er helemaal niks aan de hand, enkel wat misplaatste rode cijfertjes.

Maarja, de glazen bol is nog niet binnen dus ik kan geen voorspelling doen.
  maandag 8 januari 2018 @ 12:29:02 #244
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176363044
HST maar eens verkopen zo _O_
pi_176363045
Ik heb nog een paar Ledgers over. Gesealed en wel. Moet even kijken hoeveel ik er zelf wil houden maar twee of drie heb ik nog wel over.
pi_176363054
quote:

Dat is ook mijn plan. :+
Koning.
pi_176363060
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:28 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik verwacht nog wel een dipje als USA wakker wordt.
Eigenlijk is er helemaal niks aan de hand, enkel wat misplaatste rode cijfertjes.

Maarja, de glazen bol is nog niet binnen dus ik kan geen voorspelling doen.
ik ga wat fiat overmaken..... >:)
pi_176363071
Ach, ik kan op het werk toch niks. Hier in Chrome laden de markets weer niet op Binance. En verder hebben we alleen IE ( :') )
pi_176363077
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:24 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit met Linda de Mol te maken had :')
Miljoenenjacht 2.0. Van koffertjes naar crypto coin.
  maandag 8 januari 2018 @ 12:31:10 #250
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176363085
Binance weer open voor registraties *O*
pi_176363088
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:31 schreef leolinedance het volgende:
M00000n
pi_176363171
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:20 schreef Potatobrain het volgende:

Lindacoin? wat is t voor coin? zie op de website niet echt veel info
pi_176363194
Echt, die McAfee moet eens kappen met die bagger tweets. Man man man, wat een rotzooi komt uit zijn waffel zeg.
pi_176363212
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:36 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Echt, die McAfee moet eens kappen met die bagger tweets. Man man man, wat een rotzooi komt uit zijn waffel zeg.
McAfee Antivirus is zo mogelijk nog irritanter.
pi_176363216
LOL over de dalingen en exclusion van korean exchanges:

"kim jung un took profit" _O- _O- _O-
pi_176363263
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:35 schreef niggeplease het volgende:

[..]

de grote belofte van 2018

lelijke kutsite zonder info, geen white paper

sowieso moon binnen een week
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 12:40:10 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176363277
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:35 schreef niggeplease het volgende:

[..]

Complete troep wat je gewoon keihard moet negeren. Pumpdumpcoins hebben niks te zoeken in deze hoogstaande reeks :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176363299
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Complete troep wat je gewoon keihard moet negeren. Pumpdumpcoins hebben niks te zoeken in deze hoogstaande reeks :{w
Leveren wel het hoogste rendement op korte termijn als je er op tijd bij bent :7

Met shitcoins toch m'n hodlings mooi weten te versterken.
pi_176363385
quote:
Werkt momenteel niet goed...

https://www.reddit.com/r/(...)ng_for_someone_else/
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176363395
quote:
pi_176363400
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gelukkig kan je wel zelf een node opzetten.

Oh...
HUH WAT IS EEN NODE DAN?

Ik weet alleen hasj.
pi_176363428
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

wilde bijna kopen. thnx voor je commentaar.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 12:49:44 #263
416575 crew  Evenstar
pi_176363434
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:46 schreef alilami het volgende:

[..]

Werkt momenteel niet goed...

https://www.reddit.com/r/(...)ng_for_someone_else/
Hier ook al last van. LSK bijgekocht net. BTC er af maar geen LSK er bij voor 15min. Nu zelfde probleem met REQ.
pi_176363441
BAKS3Y twitterde op maandag 08-01-2018 om 12:43:48 It seems korea takes less notice of its own $btc FUD than the west.... 🙃 https://t.co/0nx0IJG9oW reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 12:51:16 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176363460
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:41 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Leveren wel het hoogste rendement op korte termijn als je er op tijd bij bent :7

Met shitcoins toch m'n hodlings mooi weten te versterken.
Op de lange termijn niets meer dan de normale marketcap.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176363470
Ik zou maar even niet traden op Binance momenteel.
pi_176363476
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:27 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Loop van deze week ja.
pi_176363504
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Loop van deze week ja.
nog even wachten op de vrijdagdip of is het dan al te laat ? ( ja ik weet het je hebt geen glazen bol )
  maandag 8 januari 2018 @ 12:54:20 #269
371833 BlauweTijger
pi_176363514
Over 6 minuten CAN
  maandag 8 januari 2018 @ 12:54:30 #270
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176363517
Godver. Eerst dat gezeik met hitbtc en nu begeeft mijn smartphone het ineens. Aangezien ik 2FA aan heb staan kan ik nu weer niet op binance.

Zo blijf ik geforceerd worden mijn coins te hodlen :')

Kakzooi
pi_176363524
quote:
3s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:54 schreef Rossdale het volgende:
Godver. Eerst dat gezeik met hitbtc en nu begeeft mijn smartphone het ineens. Aangezien ik 2FA aan heb staan kan ik nu weer niet op binance.

Kakzooi
pi_176363536
quote:
3s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:54 schreef Rossdale het volgende:

Kakzooi
rij even langs de kijkshop of de appie en koop een pre paid voor 15 euro ;)
probleem opgelost
pi_176363619
Wat is er mis met HODL dan?
pi_176363697
Wanneer gaan de exchange'es weer open. Dan pleur ik alles op Ripple, dat gaat de nieuwe aanwas opzekers doen, veel in t nieuws etc. Dus die zal dan wel weer lekker stijgen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176363704
100miljard verdampt in een nacht? Gisteren nog totale marktwaarde vam rond de 889miljard.

Hoe werkt zoiets
  maandag 8 januari 2018 @ 13:07:01 #276
371833 BlauweTijger
pi_176363709
Buy orders van 13 usd klaar hebben staan op CAN :? :')
  maandag 8 januari 2018 @ 13:07:38 #277
371833 BlauweTijger
pi_176363724
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:06 schreef Syd het volgende:
100miljard verdampt in een nacht? Gisteren nog totale marktwaarde vam rond de 889miljard.

Hoe werkt zoiets
Omdat de Koreaanse exchange niet meer wordt meegerekend.
pi_176363738
quote:

Goed idee - Ledger :) Op welk bedrag zit je daarvoor nu?

Verder voor de Leder-gebruikers: hoe handig of niet is dit? Ik kan me voorstellen dat het heel irritant is als je gewoon dagelijks even je balans wilt updaten, verschuiven etc. Hoe gaan jullie daarmee om?
Love is in the air!
pi_176363766
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:08 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Goed idee - Ledger :) Op welk bedrag zit je daarvoor nu?

Verder voor de Leder-gebruikers: hoe handig of niet is dit? Ik kan me voorstellen dat het heel irritant is als je gewoon dagelijks even je balans wilt updaten, verschuiven etc. Hoe gaan jullie daarmee om?
niet dagelijks mijn balans verschuiven :P
en meer op exchanges hebben dan goed is
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 8 januari 2018 @ 13:11:52 #280
371833 BlauweTijger
pi_176363803
nu.nl/internet/5078117/chat-app-telegram-wil-eigen-cryptovaluta-introduceren.html

waaaaaauw
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2018 @ 13:13:36 #281
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176363826
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kraken :')
Euro's :')
Fiat :')
jellymadddddd
pi_176363895
Geen idee of het gepast is in dit topic of dat het al geplaatst is, maar ik kon jullie dit filmpje niet onthouden.
Zal vast een stuk gestaged zijn, maar niet elk interview denk ik.
En zo wel, toch even lachen zo op de maandag morgen.
pi_176363923
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:06 schreef Syd het volgende:

Hoe werkt zoiets
Dat is dus de bubbel. Zolang niemand uitcashed kan die marketcap blijven stijgen. Is lucht.
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 8 januari 2018 @ 13:21:31 #285
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176363976
Check die whales bij TRX :D
pi_176363981
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:19 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat is dus de bubbel. Zolang niemand uitcashed kan die marketcap blijven stijgen. Is lucht.
voorlopig staat er nog VEEEEEL teveel geld om in de markt te stromen om deze bubbel verder te voeden ;)
pi_176364056
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:21 schreef Predator38 het volgende:

[..]

voorlopig staat er nog VEEEEEL teveel geld om in de markt te stromen om deze bubbel verder te voeden ;)
En in welke exchanges moet dat nieuwe geld gaan handelen?
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 13:29:37 #288
18653 crew  D.
pi_176364121
Ik snap dat het druk is bij de exchanges, maar die mensen daar moeten toch weten welke maatregelen ze moeten nemen om de boel fatsoenlijk draaiende te kunnen houden, of zie ik dat te zwart/wit?
  maandag 8 januari 2018 @ 13:30:32 #289
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176364138
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:29 schreef D. het volgende:
Ik snap dat het druk is bij de exchanges, maar die mensen daar moeten toch weten welke maatregelen ze moeten nemen om de boel fatsoenlijk draaiende te kunnen houden, of zie ik dat te zwart/wit?
Wat bedoel je?
  maandag 8 januari 2018 @ 13:31:07 #290
371833 BlauweTijger
pi_176364151
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:21 schreef xzaz het volgende:
Waar check je dat?
pi_176364154
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:29 schreef D. het volgende:
Die gedachten verdwijnt op het moment dat iedere site 100.000 aanmeldingen per dag krijgt en 50.000 tickets, dat is natuurlijk bizar...
pi_176364171
Als veel mensen wat coins verkopen, bij elkaar 50 miljard dollar in een nacht en ze stallen dat geld tijdelijk op een exchange, wordt dit dan gezien als 50 miljard die uit het systeem verdwijnt? Ik neem aan dat als de totale marketcap daalt dat dit geld niet direct in dollars is omgezet toch? Dus het feit dat er bijvoorbeeld 50 miljard dollar marketcap verdwijnt zou dit in een paar uur ook zo weer terug kunnen zijn toch?
  maandag 8 januari 2018 @ 13:32:22 #293
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176364175
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:31 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Waar check je dat?
Check op 24000 ETH. Jumpd gelijk naar 90000 ETH
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 13:33:20 #294
18653 crew  D.
pi_176364192
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:30 schreef xzaz het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Dat ze allemaal bezwijken onder de drukte. Het zal niet een kwestie van 'een extra server'tje' zijn, maar ze hebben toch wel de know-how dit op te lossen?
pi_176364222
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:33 schreef D. het volgende:

[..]

Dat ze allemaal bezwijken onder de drukte. Het zal niet een kwestie van 'een extra server'tje' zijn, maar ze hebben toch wel de know-how dit op te lossen?
Ik denk het wel ja, maar als er daadwerkelijk ZO veel aanmeldingen zijn (100k per dag etc.) dan snap ik best dat daar vrijwel niet tegen op te werken is...
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 13:37:40 #296
18653 crew  D.
pi_176364291
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:31 schreef SDMSIM het volgende:

[..]

Die gedachten verdwijnt op het moment dat iedere site 100.000 aanmeldingen per dag krijgt en 50.000 tickets, dat is natuurlijk bizar...
Dan moeten ze niet meer mensen toelaten dan het huidige systeem aan kan :N
  maandag 8 januari 2018 @ 13:38:05 #297
67670 Skv
Cynist.
pi_176364302
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:21 schreef xzaz het volgende:
Waar?

https://www.binance.com/trade.html?symbol=TRX_BTC

Ik zie geen grote walls ofzo.
pi_176364327
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:32 schreef metallicelmo het volgende:
Als veel mensen wat coins verkopen, bij elkaar 50 miljard dollar in een nacht en ze stallen dat geld tijdelijk op een exchange, wordt dit dan gezien als 50 miljard die uit het systeem verdwijnt? Ik neem aan dat als de totale marketcap daalt dat dit geld niet direct in dollars is omgezet toch? Dus het feit dat er bijvoorbeeld 50 miljard dollar marketcap verdwijnt zou dit in een paar uur ook zo weer terug kunnen zijn toch?
De market cap is nooit een totaal bedrag aan dollars/euro's geweest.

Het is gewoon de prijs als ALLE cryptocoins tegen de HUIDIGE koers verkocht zouden worden.
  maandag 8 januari 2018 @ 13:39:30 #299
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176364331
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Waar?

Klik hem verder open.
  maandag 8 januari 2018 @ 13:39:34 #300
371833 BlauweTijger
pi_176364335
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:31 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Waar check je dat?
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Waar?

Dat bedoelde ik indd haha
  maandag 8 januari 2018 @ 13:40:25 #301
67670 Skv
Cynist.
pi_176364357
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:39 schreef xzaz het volgende:

[..]

Klik hem verder open.
Ja, hij staat op 'depth'.
Walls staan vrij ver weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')