Ripple naar de 10 euroquote:
Dit inderdaad, vanaf 1 a 2 uur candles is er eigenlijk niets aan de hand en vanaf 4 uur ziet het er gewoon perfect uit! Ongeveer 12 uur geleden werd er nog een nieuwe ATH gepakt.quote:Op maandag 8 januari 2018 09:24 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Als je het per dag bekijkt wel. Als je het over een week bekijkt is het mooie gezonde stijging.
Zit ik je net te bewonderen om onderstaande reactie zeg je dit..quote:Op maandag 8 januari 2018 09:39 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Welke exchange?
Je kunt Digibyte eens proberen. Heb je tenminste een aantal coins. Al zijn er geen beginners of gevorderden munten. Alles kan stijgen of dalen.
quote:Op maandag 8 januari 2018 09:39 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Welke exchange?
Je kunt Digibyte eens proberen. Heb je tenminste een aantal coins. Al zijn er geen beginners of gevorderden munten. Alles kan stijgen of dalen.
1995 Viruses create funny VGA effecttwitter:cyb3rops twitterde op zondag 07-01-2018 om 00:59:111995 Viruses create funny VGA effect2000 Viruses send SPAM e-mails2010 Viruses steal credentials2016 Viruses lau… https://t.co/WeesT3i8bV reageer retweet
Will be, nog niet als ik het zo zie, de melding bij registratie is nog gelijk. Zou dus kunnen betekenen dat die straks open gaat en dan het nieuwe geld weer binnenstroomtquote:Op maandag 8 januari 2018 09:44 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Binance heeft nieuwe leden registratie weer open gegooid! Zit een limiet per dag op
Klopt toch wat ik zeg?
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003834812
Wat. Is dezelfde reactie?:Pquote:Op maandag 8 januari 2018 10:00 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Zit ik je net te bewonderen om onderstaande reactie zeg je dit..
[..]
Volgens mij zakt Ripple toch wel degelijk...quote:Op maandag 8 januari 2018 10:06 schreef Rambow het volgende:
Mensen die denken dat ripple zakt terwijl alleen de koreaanse exchanges niet meer meegerekend worden op CMC.
-2.27% sinds gisterenquote:Op maandag 8 januari 2018 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij zakt Ripple toch wel degelijk...
Óók in dubio zittenquote:Op maandag 8 januari 2018 10:14 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Met mezelf in dubio of ik extra fiat naar de exchange ga sturen..
Alles is in de uitverkoop nu. Wat doen jullie?
quote:Op maandag 8 januari 2018 10:06 schreef Rambow het volgende:
Mensen die denken dat ripple zakt terwijl alleen de koreaanse exchanges niet meer meegerekend worden op CMC.
Nee.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:16 schreef niggeplease het volgende:
zou t te maken hebben met de exchanges die gesloten zijn voor nieuwe klanten?
Bankfans hebben er niks van begrepenquote:Op maandag 8 januari 2018 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij zakt Ripple toch wel degelijk...
Dit.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon een correctie voor de stijgingen van de afgelopen week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |