SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Online via het web met behulp van de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Niks, ik heb nog geen reactie gehad,,,quote:Op zondag 7 januari 2018 01:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat zei ze eigenlijk toen je zo ''hard'' tegen haar was...?
Pff dat zou 66 zijn.quote:Op zondag 7 januari 2018 04:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gezien het topicnummer (22 en twee keer 22) had je dat wel verdiend
quote:Op zondag 7 januari 2018 04:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gezien het topicnummer (22 en twee keer 22) had je dat wel verdiend
quote:
Daar heeft u een punt, maar die bedoel ik nietquote:
quote:Op zondag 7 januari 2018 04:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daar heeft u een punt, maar die bedoel ik niet
Er zitten 11jes inquote:Op zondag 7 januari 2018 04:19 schreef Elfletterig het volgende:
Dit een-tweetje is te moeilijk voor mij nu
De oplossing:quote:
quote:Op zondag 7 januari 2018 04:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De oplossing:
1
11 (hierboven 1x1)
21 (hierboven 2x1)
1211 (hierboven 1x2 1x1)
111221 (hierboven 1x1 1x2 2x1)
312211 (hierboven 3x1 1x1 2x2 3x1)
13112221 per saldo 13 (1+3+1+1+2+2+2+1)
Ja, waarom niet? Als het niet te vreten was...quote:Op zondag 7 januari 2018 04:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had vandaag hutspot van de AH die zo zout was dat het brandde op mijn tong.
Zou ik daar mee terug moeten gaan?
Heb geen zin om te zeuren
Dat is gewoon je strafquote:Op zondag 7 januari 2018 04:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had vandaag hutspot van de AH die zo zout was dat het brandde op mijn tong.
Zou ik daar mee terug moeten gaan?
Heb geen zin om te zeuren
quote:Op zondag 7 januari 2018 04:48 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat is gewoon je straf![]()
Kant en klaar voer
Alenig enzo, koken is leuker en lekkerder, maar bleh voor 1 persoon.quote:Op zondag 7 januari 2018 04:48 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat is gewoon je straf![]()
Kant en klaar voer
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 januari 2018 04:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat zo onderhand zijn bed opzoeken
* Elfletterig verwacht dit aan te treffen in zijn slaapkamer
Welterusten
Beetje zuinig op jezelf zijn hoorquote:Op zondag 7 januari 2018 04:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Alenig enzo, koken is leuker en lekkerder, maar bleh voor 1 persoon.
Mijn vriesvakje is kleinquote:Op zondag 7 januari 2018 04:55 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Beetje zuinig op jezelf zijn hoor![]()
En je kunt toch grote porties maken van de meeste dingen en invriezen?
En dan krijg ik een boomstam op mijn hoofdquote:Op zondag 7 januari 2018 04:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Voor 2 dagen koken is ook een optie dan
quote:Op zondag 7 januari 2018 04:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En dan krijg ik een boomstam op mijn hoofd
* Rafeiro gaat naar bed, haha
quote:
Goedemorgen dames.quote:
kabouter slaapt nog, rustgevende omgeving hierquote:
Nog even lekker genieten van de rust dan.quote:Op zondag 7 januari 2018 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
kabouter slaapt nog, rustgevende omgeving hier
Jep in alle rust koffie drinken en dan straks kijken wat we gaan doen voordat ze wordt opgehaald.quote:Op zondag 7 januari 2018 09:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog even lekker genieten van de rust dan.
Ja het was lekker en veel keus: all you can eat.quote:Op zondag 7 januari 2018 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dames.
@ Diaan: lekker gegeten gisteren?
@just me: is de kabouter al wakker?
quote:Op zondag 7 januari 2018 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het was lekker en veel keus: all you can eat.
Al ben ik nog steeds niet heel erg enthousiast over het all you can eat concept. Daarvoor lust ik te weinig en vind ik het vlees niet altijd even lekker bereid. Maar de toetjes![]()
![]()
![]()
Toetjes.quote:Op zondag 7 januari 2018 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het was lekker en veel keus: all you can eat.
Al ben ik nog steeds niet heel erg enthousiast over het all you can eat concept. Daarvoor lust ik te weinig en vind ik het vlees niet altijd even lekker bereid. Maar de toetjes![]()
![]()
![]()
Goedemorgen cafca.quote:
quote:
Lui mormelquote:Op zondag 7 januari 2018 10:47 schreef Melting het volgende:
Mededeling van huishoudelijke aard:
aanstaande dinsdag zal Gup tijdelijk niet werken tussen 10.00 en 12.00.
Mwoah, niet echt, maar het gaat.quote:
Laten we het houden op redelijk.quote:
Klopt.quote:Op zondag 7 januari 2018 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee!
Nou ja, redelijk is in ieder geval niet heel slecht.
quote:
Dan maak je een grote pan voor jezelf, en vries je het een en ander in. Of eet je gewoon in 2 dagen de pan op. Maar dat zou ik doen. De inhoud van de pan hequote:Op zondag 7 januari 2018 04:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Alenig enzo, koken is leuker en lekkerder, maar bleh voor 1 persoon.
Bleh is dat. Beterschap!quote:Op zondag 7 januari 2018 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt, maar het gaat.
Is zo'n griepje dat maar niet door wil breken, denk ik.
Heb vanmiddag een concert en ik hoop dat ik me dan even beter voel.
De nieuwjaarsborrel bij de honkbalclub laat ik in ieder geval even schieten...
Goeiemorgen Madquote:Op zondag 7 januari 2018 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt, maar het gaat.
Is zo'n griepje dat maar niet door wil breken, denk ik.
Heb vanmiddag een concert en ik hoop dat ik me dan even beter voel.
De nieuwjaarsborrel bij de honkbalclub laat ik in ieder geval even schieten...
Ha!quote:
quote:Op zondag 7 januari 2018 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag
Planning voor vandaag: nieuwe muziek luisteren, muziek klaarzetten voor een show, draaien op Radio 49.
Staakt ie om een plasplauze te krijgen?quote:Op zondag 7 januari 2018 10:47 schreef Melting het volgende:
Mededeling van huishoudelijke aard:
aanstaande dinsdag zal Gup tijdelijk niet werken tussen 10.00 en 12.00.
Je kunt echt goed merken dat artiesten hebben gewacht tot 2018 met het uitbrengen van nieuwe muziek. Het aanbod is deze week weer stukken beter dan afgelopen wekenquote:
Nieuws uit de dierenwinkel?quote:Op zondag 7 januari 2018 13:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt echt goed merken dat artiesten hebben gewacht tot 2018 met het uitbrengen van nieuwe muziek. Het aanbod is deze week weer stukken beter dan afgelopen weken
Ik kan alvast nieuwe muziek van een stel 80s-iconen in het vooruitzicht stellen
Nee, voorlopig nog niet. Die moeten hun volgende album eerst nog schrijven; gaat vast niet voor 2019 verschijnen.quote:
Da's weer eens wat andersquote:Op zondag 7 januari 2018 13:32 schreef knokkels het volgende:
![]()
![]()
![]()
De dingen die ik in mijn collectie vind. On-be-staan-baar
Ja hequote:
Sterktequote:Op zondag 7 januari 2018 13:43 schreef knokkels het volgende:
Het thema vandaag voor de komende uurtjes: opruimen
Ik heb nooit zoveel zin in de afwas. Maar de vloeren van de keuken, gang en woonkamer hadden de meeste prioriteit. Dus ik met mijn pijnlijke karkas als een wervelwind er doorheenquote:
quote:
quote:Nadat Gall in 1973 muzikant Michel Berger ontmoette en drie jaar later met hem trouwde, zong ze alleen nog maar zijn werk. Ze scoorde in de jaren 80 verschillende hits als 'Evidemment' en 'Ella Elle L'a'.
In 1992 stierf Berger, een jaar later werd Gall behandeld voor borstkanker. Vijf jaar later bezweek haar dochter Paulette aan taaislijmziekte. Gall verhuisde naar Senegal en verscheen nog maar zelden in de openbaarheid.
De Française vocht jarenlang tegen de gevolgen van kanker; ze werd eind vorig jaar in het ziekenhuis opgenomen met ademhalingsproblemen.
Zal straks even liedje van haar draaien in de show. Het is trouwens uitzending 121; oftewel 11 x 11quote:
quote:Op zondag 7 januari 2018 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal straks even liedje van haar draaien in de show. Het is trouwens uitzending 121; oftewel 11 x 11
hey tail. Yepquote:
quote:Op zondag 7 januari 2018 16:19 schreef knokkels het volgende:
Oeh, heb ik per ongeluk de afwas toch gedaan.![]()
Moest even in de keuken zijn voor iets compleet ongerelateerds en vervolgens kijk ik een paar minuten later en staat de afwas te drogen. Beetje woozy van de paracetamol zijn heeft zijn voordelen
kan je die bij mij ook doen?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:19 schreef knokkels het volgende:
Oeh, heb ik per ongeluk de afwas toch gedaan.![]()
Moest even in de keuken zijn voor iets compleet ongerelateerds en vervolgens kijk ik een paar minuten later en staat de afwas te drogen. Beetje woozy van de paracetamol zijn heeft zijn voordelen
Nou................quote:
ik heb nog wok overquote:Op zondag 7 januari 2018 16:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou................
Nee
Maar ik ga wel mijn kilo rundvlees uit de koelkast halen. Anders is ie over een uur niet op kamertemperatuur
Ik heb ook nog wel een wok hoorquote:
hoeveel dagen eet je daarvan?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou................
Nee
Maar ik ga wel mijn kilo rundvlees uit de koelkast halen. Anders is ie over een uur niet op kamertemperatuur
Géén idee. Ligt eraan hoe lekker het wordt. Ik had laatst varkensrollade, iets van 750 en die was zeg maar in 1x opquote:
oeps, ik eet daar ruim een week vanquote:Op zondag 7 januari 2018 16:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Géén idee. Ligt eraan hoe lekker het wordt. Ik had laatst varkensrollade, iets van 750 en die was zeg maar in 1x op
een week?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeps, ik eet daar ruim een week van
Heet water, beetje afwasmiddelquote:
Ik eet dan ok alles wat los en vast zitquote:Op zondag 7 januari 2018 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeps, ik eet daar ruim een week van
750 gram een week is wel heel weinigquote:Op zondag 7 januari 2018 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik eet niet veel vlees, zeker niet elke dag en per maaltijd ook een bescheiden hoeveelheid.
Ik doe niet aan bescheiden hoeveelhedenquote:Op zondag 7 januari 2018 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik eet niet veel vlees, zeker niet elke dag en per maaltijd ook een bescheiden hoeveelheid.
nee joh, het advies is max 500 gram per week, waarvan max 300 rund en varkenquote:Op zondag 7 januari 2018 16:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
750 gram een week is wel heel weinig
oeh lekkerquote:Op zondag 7 januari 2018 16:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bescheiden hoeveelheden
Het lukt me gewoon niet.
Laatst wel heul lekkere gebakken aardappels gemaakt van stamppotaardappelen. heerlijk korstje en boterzacht van binnen. woensdagmarkt
Advies voor wie? Een meisje van 4 heeft heel ander voedsel nodig dan een jongen van 18 en dat is weer heel anders dan een vrouw van 85. En dan heb ik het nog niet eens over de lichamelijke verschillen en benodigdheden per persoon.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:03 schreef Doedezemaar het volgende:
nee joh, het advies is max 500 gram per week, waarvan max 300 rund en varken
Het is ook een kostenpost op zich.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik at toen ik alleen was veel minder vaak vlees.
volgens de tabellen heb ik overgewichtquote:Op zondag 7 januari 2018 17:13 schreef knokkels het volgende:
Mijn BMI is 24.5.
Gezond gewicht in ieder geval
Beter dan een gratenpakhuis.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens de tabellen heb ik overgewicht
ik was vanaf mijn achtste ofzo altijd te mager, ondanks dat ik echt veel at. Laatste jaren komen de kilo's er iets te makkelijk aan en er moet echt wel iets af omdat ik geen zin heb om mijn halve garderobe te vervangen. Maar overgewicht, tsja, het zal welquote:
quote:
Wow, echt tof!quote:Op zondag 7 januari 2018 18:06 schreef ToT het volgende:
Ff de buurt wat wezen verkennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar jij woont toch heulnie in drenthe?quote:
quote:Op zondag 7 januari 2018 18:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar jij woont toch heulnie in drenthe?
Ja hoor, maar die realisatie kickte uiteraard pas in toen ik op invoeren had gedruktquote:Op zondag 7 januari 2018 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]Oh, u had nog niet meegekregen dat ik een klein maandje geleden verhuisd was?
quote:Op zondag 7 januari 2018 18:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, maar die realisatie kickte uiteraard pas in toen ik op invoeren had gedrukt![]()
Ik wist niet dat je in Drenthe bent gaan wonenquote:Op zondag 7 januari 2018 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]Oh, u had nog niet meegekregen dat ik een klein maandje geleden verhuisd was?
Heb je nu trouwens wel een directe OV-verbinding met de rest van Nederland?quote:
Bij deze!quote:Op zondag 7 januari 2018 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je in Drenthe bent gaan wonen
Op zich wel; we zitten niet te ver van het station, maar om één of andere reden zijn de kaartjes hier aardig duur en qua bussen schijnt het ook niet ideaal te zijn, ook al hebben we hier een bushokje vlak om de hoek zitten.quote:Op zondag 7 januari 2018 18:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je nu trouwens wel een directe OV-verbinding met de rest van Nederland?
Dan woon je stiekem best dicht bij mij in de buurt, dus....quote:Op zondag 7 januari 2018 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij deze!
Ja ook echt op de grens hoor.1x hinkelen en ik ben weer in Overijssel.
mijne ook.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:13 schreef knokkels het volgende:
Mijn BMI is 24.5.
Gezond gewicht in ieder geval
DJ Tailless Feat DJ Knokkels: The BMI Brothersquote:
quote:Op zondag 7 januari 2018 18:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
DJ Tailless Feat DJ Knokkels: The BMI Brothers
sonic 3 and knokkels and tails and knokkelsquote:Op zondag 7 januari 2018 18:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
DJ Tailless Feat DJ Knokkels: The BMI Brothers
#teampruttelendequote:Op zondag 7 januari 2018 18:39 schreef knokkels het volgende:
Zo, rijst en brocolli pruttelende, vlees is aan het rusten. Straks merken of ik het goed heb gedaan. Compleet niet op de tijd gelet. Voelde wel goed op zich.
quote:
Zwartebonensausquote:Op zondag 7 januari 2018 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier was het lekker makkelijk: bakje met kip, groentes en zwartebonensaus uit de diepvries trekken, noodles erbij koken en klaar.
quote:
quote:Op zondag 7 januari 2018 19:01 schreef knokkels het volgende:
Wil degene met de Nokia 3310 zijn telefoon even uitzetten? Danku
Oh ja daar kende ik ze vanquote:Op zondag 7 januari 2018 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
Solid Gold Chartbusters - I Wanna 1-2-1 With You (radio edit)
Zij-projectje van één van de leden van The KLF
quote:Ja, ik ben een heel drukbezet persoon, die jouw maandloon in een uurtje verdient dus jij gaat mij nu helpen, ja?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zondag 7 januari 2018 19:05 schreef knokkels het volgende:
Oh Gawd, zó een klant.
[..]Ja, daar gaat dat nummer inderdaad overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch leuk dat je het probeertquote:Op zondag 7 januari 2018 19:06 schreef cafca het volgende:
Ik probeer mee te luisteren via wifi in de bus, maar dat gaat niet van harte
En dat is helemaal prima!quote:Op zondag 7 januari 2018 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Er komt geen einde aan de stroom nieuwe remixes van oudere Moby-tracks.
Want Moby is immer okayquote:
Ha, livelinkquote:
hoe ging de quiz?quote:Op zondag 7 januari 2018 18:56 schreef cafca het volgende:
Hier was het een broodje kebab op t station. Ook makkelijk
Knokkels Seal Of Approval addedquote:Op zondag 7 januari 2018 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ook in 2018 browse ik weer wekelijks door lange lijsten met nieuwe muziek en pik ik daar dingen uit die ik leuk vind en aan jullie wil laten horen
Dit is de nieuwe track van Keljet.
?quote:Op zondag 7 januari 2018 19:21 schreef knokkels het volgende:
Ik vind dat deze chimpansee wel enorm goed kan zingen
Hij was ontzettend moeilijk. Dus (mede dankzij peaceman' s onmetelijke hiphopkennis) weer een plaatsje hoger geëindigd dan vorig jaarquote:
Zo danquote:
Die associatie had ik eerlijk gezegd niet...quote:Op zondag 7 januari 2018 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo dan
Hyperintelligent wel
Ik vond hem altijd wel wat op een chimpansee lijken
quote:Op zondag 7 januari 2018 19:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij was ontzettend moeilijk. Dus (mede dankzij peaceman' s onmetelijke hiphopkennis) weer een plaatsje hoger geëindigd dan vorig jaar
Ik ben dan ook veel raarder dan jij hequote:Op zondag 7 januari 2018 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die associatie had ik eerlijk gezegd niet...
quote:Op zondag 7 januari 2018 19:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij was ontzettend moeilijk. Dus (mede dankzij peaceman' s onmetelijke hiphopkennis) weer een plaatsje hoger geëindigd dan vorig jaar
Die stem kwam me al bekend voorquote:Op zondag 7 januari 2018 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer komt van een thema-album over Imelda Marcos, de vrouw van de voormalige dictator op de Filippijnen. De vocals zijn van de zangeres van Florence + The Machine.
Ik moest aan Africa denken, maar het heeft ook wel wat van Rosannaquote:
Ja, absoluut.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is onmiskenbaar Toto...
Zet je hem nog wel terug?quote:
Met Plavkaquote:Op zondag 7 januari 2018 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
De beste single die Jam & Spoon nooit op single uitbrachten: Guiding Light
quote:
Ook nog, jaquote:
quote:
Je luistert ernaar met kinderlijke verwondering hequote:
Generieke muziek, artiesten die steeds hetzelfde nadoen wat anderen al hebben gedaan, is en zijn er genoegquote:Op zondag 7 januari 2018 19:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je luistert ernaar met kinderlijke verwondering he
Het nummer heette childlike wonder. Ik vond hem tofquote:Op zondag 7 januari 2018 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Generieke muziek, artiesten die steeds hetzelfde nadoen wat anderen al hebben gedaan, is en zijn er genoeg
... en daarna gevolgd door de band Eighth Wonderquote:Op zondag 7 januari 2018 19:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het nummer heette childlike wonder. Ik vond hem tof
quote:Op zondag 7 januari 2018 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... en daarna gevolgd door de band Eighth Wonder
Deze heb je aan jezelf te danken: Seal met The Right Life
quote:Op zondag 7 januari 2018 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... en daarna gevolgd door de band Eighth Wonder
Deze heb je aan jezelf te danken: Seal met The Right Life
Vergeten nummer nog wel.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een vergeten nummer uit de late 80s, daarna nieuwe muziek uit Noorwegen....
Oeps, 1991 trouwensquote:Op zondag 7 januari 2018 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Vergeten nummer nog wel.
Ben benieuwd.
quote:
Ha, Madquote:
Titelsong van het gelijknamige album. De single erna is veel bekender: Love To Hate You.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Neemt niet weg dat het inderdaad een vergeten nummer is.
Groet God!quote:
Geen last van dierengeluiden op de achtergrond?quote:Op zondag 7 januari 2018 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Groet God!
Het concert vanmiddag heb ik gehaald en het was nog verrassend goed ook.
Allemaal (semi-)klassieke nummers die iets met dieren te maken hadden door een 41-koppig orkest + zangeres.
En het meest bijzondere, het was in het dierenasiel van Amsterdam, waar mw. MM vrijwilliger is...
De eerste 2 nummers waren juist bewust buiten, tussen de hondenplaatsen in.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen last van dierengeluiden op de achtergrond?
Vanwaar je fascinatie met Noorse muziek eigenlijk?quote:Op zondag 7 januari 2018 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
De nieuwe track van Young Dreams (uit Noorwegen). Je zou bijna gaan denken dat ze hulp hebben gehad van Röyksopp...
quote:Op zondag 7 januari 2018 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste 2 nummers waren juist bewust buiten, tussen de hondenplaatsen in.
Die zongen dus mee...
Hij is geen gewone elf, maar een Noorse boself...quote:Op zondag 7 januari 2018 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanwaar je fascinatie met Noorse muziek eigenlijk?
quote:Op zondag 7 januari 2018 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is geen gewone elf, maar een Noorse boself...
Geen idee. Ik blijk het gewoon bijna altijd goed te vinden.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanwaar je fascinatie met Noorse muziek eigenlijk?
En dat heb je niet met muziek uit andere Scandinavische landen?quote:Op zondag 7 januari 2018 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Ik blijk het gewoon bijna altijd goed te vinden.
Waar staat dvTB voor?quote:Op zondag 7 januari 2018 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Deze remix heeft uw dienstdoende DJ jaren geleden zelf gemaakt...
Ook wel een beetje met Zweden. Komt nog een themashow over.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat heb je niet met muziek uit andere Scandinavische landen?
Ging om een muziekprojectje dat ik samen met iemand uit Brazilië had (waar overigens nooit iets van terecht is gekomen), maar ik ben die naam een tijdje blijven gebruiken voor remixes en dergelijke. Het was ook mijn eerste username op FOK!quote:
Mag ik deze remix eens van je ontvangen?quote:Op zondag 7 januari 2018 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ging om een muziekprojectje dat ik samen met iemand uit Brazilië had (waar overigens nooit iets van terecht is gekomen), maar ik ben die naam een tijdje blijven gebruiken voor remixes en dergelijke. Het was ook mijn eerste username op FOK!
Zat je niet eens met je cassetterecorder in de aanslag?quote:Op zondag 7 januari 2018 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik deze remix eens van je ontvangen?
Wil 'm eens op mijn gemak beluisteren, als dat mag...
Tuurlijk, maar heb er niet al te hoge verwachtingen van. Het ding is meer dan 15 jaar oud en sowieso één van de eerste dingen ooit die ik met Reason heb gemaakt.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik deze remix eens van je ontvangen?
Wil 'm eens op mijn gemak beluisteren, als dat mag...
quote:Op zondag 7 januari 2018 20:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zat je niet eens met je cassetterecorder in de aanslag?![]()
Geeft niet, maar als het te doen is, wil ik 'm een keer in een mix gebruiken.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar heb er niet al te hoge verwachtingen van. Het ding is meer dan 15 jaar oud en sowieso één van de eerste dingen ooit die ik met Reason heb gemaakt.
Prima hoorquote:Op zondag 7 januari 2018 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niet, maar als het te doen is, wil ik 'm een keer in een mix gebruiken.
Met uw welvinden, uiteraard...
Heb je het nou over knokkels?quote:Op zondag 7 januari 2018 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
Even een stukje troep tussendoor. Dat heb je soms hè?
Ik moet zo ook de vuilnis buiten zetten.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
Even een stukje troep tussendoor. Dat heb je soms hè?
Nee, soms zitten er nieuwe nummers tussendoor. De vorige was nieuw, deze is bijna een jaar oud.quote:
Ik was benieuwd, omdat ik eigenlijk geen enkele plaat ken.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, soms zitten er nieuwe nummers tussendoor. De vorige was nieuw, deze is bijna een jaar oud.
quote:Op zondag 7 januari 2018 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Die ene bekende 80s-band moet nog komen
Laat me niet raden...quote:Op zondag 7 januari 2018 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Die ene bekende 80s-band moet nog komen
Niet?quote:Op zondag 7 januari 2018 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe maar welHet zijn de Pet Shop Boys niet hoor
Ik moet nu helaas vertrekken.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga trouwens wel rond 21:00 uur stoppen
Je komt qua sound dichterbij. Je moet gewoon niet te moeilijk denken....quote:Op zondag 7 januari 2018 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik gok op a-Ha dan.
Het zal toch niet ineens heel anders zijn?
Ohquote:Op zondag 7 januari 2018 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, heb ik eerder deze show al een nummer van gedraaid...
Zegt me niets...quote:Op zondag 7 januari 2018 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelf niet, wel I'm Not Scared van Eighth Wonder
Simple Minds...quote:Op zondag 7 januari 2018 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je komt qua sound dichterbij. Je moet gewoon niet te moeilijk denken....
Wel typische SM sound.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Is dit nieuw?
Beetje voortborduren op vroeger met een drumcomputer...
Dit is gloednieuwquote:Op zondag 7 januari 2018 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Is dit nieuw?
Beetje voortborduren op vroeger met een drumcomputer...
Ik vind het beter klinken dan de nieuwe nummers van U2, om maar eens een vergelijking te maken.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, maar ik denk niet dat men daar nu nog op zit te wachten...
Maar die maken dan ook sinds 1991 al niet veel soeps meer...quote:Op zondag 7 januari 2018 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het beter klinken dan de nieuwe nummers van U2, om maar eens een vergelijking te maken.
Heb aan U2 nooit iets aan gevonden.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar die maken dan ook sinds 1991 al niet veel soeps meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |