SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Online via het web met behulp van de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Ben maar niet bang.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:28 schreef livelink het volgende:
Niet over televisie gaan praten hier. Ik kan echt nergens over meepraten als het gaat over series.
Knokkels, dat klinkt niet zo best. 6 paracetamols is ook behoorlijk veel. Sterkte!
Hopelijk niets ernstigs.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:27 schreef Melting het volgende:
Mededeling van huishoudelijke aard:
De show van Broertje gaat vanavond wegens onvoorziene omstandigheden niet door.
Knokkels kennende wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Yo, knok, toch geen 6 paracetamol tegelijk ingenomen he?
Nee hoor, dat niet... wel een pauze tussen die 3 sessies gedaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Yo, knok, toch geen 6 paracetamol tegelijk ingenomen he?
Ja, ik had niet eens paracetamols in huis. Laatste keer dat ik ze gebruikte was 2 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:28 schreef livelink het volgende:
Niet over televisie gaan praten hier. Ik kan echt nergens over meepraten als het gaat over series.
Knokkels, dat klinkt niet zo best. 6 paracetamols is ook behoorlijk veel. Sterkte!
Heulniequote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Oftewel.... teveel gezopen dus. Zeg dat dan.
I can only count to four twoquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, dat. Nadenken bij wat je doet scheelt al de helft.
where's the fun in thatquote:
Wel minder leuk vaak.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht er ook bij naquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Werd ik door een hospik van de marine thuisgebrachtquote:Ik moet mijn jas even dicht doen. Dat doe ik wel als ik niet aan het fietsen ben *kijkt achteruit en naast zich. Alles vrij.
*Stapt van pedalen af en klemt fiets tussen dijen. En vervolgens klapt mijn stuur onverwachts om.
*KLEUN* auw
Ja. Dat! Jij snapt me, Rafquote:
quote:
Neuh, Ik ben nog niet uit mekaar gevallen, en ik heb deze nacht overleefd. Ik heb er niets neurologisch aan overgehouden in ieder geval. Mocht ik maandag nog het eea voelen ga ik wel naar de dokter.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maare, heeft een arts je nagekeken?
Geen idee...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:38 schreef Melting het volgende:
Dit is trouwens geen bekende plaat van deze band.
Ben benieuwd of toch iemand weet welke band het is.
Beastie Boys?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:38 schreef Melting het volgende:
Dit is trouwens geen bekende plaat van deze band.
Ben benieuwd of toch iemand weet welke band het is.
Da's toch leukquote:
Jij hoort een telefoon overgaan en denkt meteen aan een jaccuzi?quote:
Ow ja! Nou ja ik zat goed met de Be ... alleen de rest hequote:
Symph belt alleen in zijn jaccuzi.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hoort een telefoon overgaan en denkt meteen aan een jaccuzi?
harry lime enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pia ken ik toch van andere muziek...
Pia?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pia ken ik toch van andere muziek...
ik bel alleen in mijn jaccuziquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hoort een telefoon overgaan en denkt meteen aan een jaccuzi?
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Ladies & gentlemen... Tammy Wynette!
quote:
Ik droom met je meequote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet iets te dromen overhouden
Teleromeo natuurlijk...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hallo hallo, wie heb ik aan de lijn
Zit je nou nog steeds met je telefoon te spelen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit vraagt om K3quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er wel een punt bij...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:47 schreef livelink het volgende:
Jeetje, probeer ik het nog te redden met een alternatief
ja ? wie heb ik aan de lijn ?quote:
Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Fuck!
Sinds wanneer doe je aan 'verzoekjes'?
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Fuck!
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Maar jij bent gisteren begonnen.
Gister heeft ie ook een verzoekje gedraaid hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Fuck!
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Gister heeft ie ook een verzoekje gedraaid hoor.
En ik de Flamin' Grooviesquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Ik had Kiss aangevraagd, ja...
Omie is al 3x naar boven geweest, het is nu stilquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
Omie is al 3x naar boven geweest, het is nu stil
ssssssstquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
Omie is al 3x naar boven geweest, het is nu stil
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Tina Turner - You Better Be Good To Me
dat hadden ze gewoon niet moeten doen. Die Josje hadden ze al niet moeten doenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel de echte.
Die huppelkutten die er nu voor door moeten gaan...
oma ik wil nog 'n beetje melk, ik zie de lantaarnpaal (kan helemaal niet) ik vind jou zoooooooo liefquote:
Vlaanderen boven!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hadden ze gewoon niet moeten doen. Die Josje hadden ze al niet moeten doen
hele trukendoos werd opengetrokkenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
oma ik wil nog 'n beetje melk, ik zie de lantaarnpaal (kan helemaal niet) ik vind jou zoooooooo lief
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
oma ik wil nog 'n beetje melk, ik zie de lantaarnpaal (kan helemaal niet) ik vind jou zoooooooo lief
Het leverde nog wel leuke tv-programma's op (die heb ik dus wel gezienquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hadden ze gewoon niet moeten doen. Die Josje hadden ze al niet moeten doen
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hele trukendoos werd opengetrokken
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Beste bergbeklimmer van België, die Gert.In zijn eentje K3 beklommen...
[..]
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:55 schreef asco het volgende:
Hmm, die heb ik 2 uur geleden nog geyoutubed.
Nooit een straf om hem weer te horen.
[..]
Alle 6 de toppen zelfsquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat motje?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind die vlinder een beetje eng
Die is niet echtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind die vlinder een beetje eng
Dat soort platen draai ik wel vaker blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:58 schreef cafca het volgende:
Dit is lang geleden, dat ik deze gehoord heb!
maar daarom niet minder eng (of juist daarom zo eng)quote:
Melting heeft platen die nog nooit gedraaid zijn...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:58 schreef cafca het volgende:
Nou!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:58 schreef cafca het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting heeft platen die nog nooit gedraaid zijn...
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
insecten zijn sowieso eng van dichtbij, maar ook fascinerendquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
maar daarom niet minder eng (of juist daarom zo eng)
Die van hem zijn daarom ook vaak vierkantquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die van hem zijn daarom ook vaak vierkant
Soms is daar een reden voor....quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou op d'r lip?
Corinne Herpes?
Ik veegde echt over mijn scherm.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Corinne Herpes?
[..]
Corinne Herpes?
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar, Oscar Harris komt zo ook nog en/of Albert West...
quote:
Nou, ik wou het net zeggen. Ik heb één van zijn kerstshows gehoord. Daar zat muziek bij waarvan de muzikanten niet eens bewust waren dat ze een plaat hadden opgenomen.quote:
wat dacht je van Brotherhood of man of een van hun kloons?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar, Oscar Harris komt zo ook nog en/of Albert West...
[..]
Corinne Herpes?
Of Middle of the Road of zoiets.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat dacht je van Brotherhood of man of een van hun kloons?
En natuurlijk één van de vele gelijkklinkende soulpijp groepjes niet te vergeten...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat dacht je van Brotherhood of man of een van hun kloons?
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik wou het net zeggen. Ik heb één van zijn kerstshows gehoord. Daar zat muziek bij waarvan de muzikanten niet eens bewust waren dat ze een plaat hadden opgenomen.
Vout heeft nog een nieuwe invalshoek gekregen laatst. Ik zag iets, ik MOEST het sturenquote:
Jammer, je hebt K3 al gemist. Maar Melting staat open voor verzoekjes in die richting.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Oeh, ik kom ff binnen bij de één van de mooisten van David Bowie
datquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
"och, wat jammer dat ik die gemist heb"quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Jammer, je hebt K3 al gemist. Maar Melting staat open voor verzoekjes in die richting.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Jammer, je hebt K3 al gemist. Maar Melting staat open voor verzoekjes in die richting.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik wou het net zeggen. Ik heb één van zijn kerstshows gehoord. Daar zat muziek bij waarvan de muzikanten niet eens bewust waren dat ze een plaat hadden opgenomen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom spijkerbroek.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Tingelingeling, stop je vinger in je ding...
Dit is héél, héél ernstigquote:
En toonbaarder.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Patty was toen nog een stuk lichter...
Niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeie tekst wel.
Then again, bij Luv en aanverwanten ging het natuurlijk niet om de tekst. Of om de muziek.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef Rafeiro het volgende:
Why don't you come with me little girl?
het ging om de sterke puntenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeie tekst wel.
Then again, bij Luv en aanverwanten ging het natuurlijk niet om de tekst. Of om de muziek.
Waarom dan? Echt mooi zou ik ze ook weer niet willen noemenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeie tekst wel.
Preciesquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het ging om de sterke punten
Tekst stond niet in dat rijtje
Marga was een collega van mijn buurvrouw.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het ging om de sterke punten
Tekst stond niet in dat rijtje
Jij was meer een Dolly Dots-fan?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waarom dan? Echt mooi zou ik ze ook weer niet willen noemen
Je moet het in de tijdgeest zien. Skimpy outfits waren het belangrijkste in die tijd. Tekst, muziek en zang stonden ergens op plaats 12, 13 en 14 op de lijst van belangrijke punten.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waarom dan? Echt mooi zou ik ze ook weer niet willen noemen
dat leek me ook de leukste van de driequote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marga was een collega van mijn buurvrouw.
Aardige dame, die kwam wel eens langs...
Ze was van oorsprong model en mijn buuf werkte in het confectiecentrum.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat leek me ook de leukste van de drie
En dat terwijl je ze elke dag aan had.. tssk.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:16 schreef livelink het volgende:
Nou moest ik toch echt googelen wat skimpy outfits zijn. Nooit eerder van gehoord.
Geen idee. Kennelijk heb jij daar meer ervaring mee.quote:
That's not creepy at allquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef Rafeiro het volgende:
Why don't you come with me little girl?
Die tijd heb ik vedrongen. En iedereen om me heen waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat terwijl je ze elke dag aan had.. tssk.
ze stonden daar niet voor hun vocale kwaliteiten.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze was van oorsprong model en mijn buuf werkte in het confectiecentrum.
En zo is het gekomen...
In Southpark was het 5 iirc.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee. Kennelijk heb jij daar meer ervaring mee.
En de keuze van de inhoud van die skimpy outfits. Op welke plaats? 18?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet het in de tijdgeest zien. Skimpy outfits waren het belangrijkste in die tijd. Tekst, muziek en zang stonden ergens op plaats 12, 13 en 14 op de lijst van belangrijke punten.
Je moet dat in de tijdsgeest bekijken.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Nu kan de Vogeltjesdans ook wel.
Dat zegt DDM
Nee, dat stond ook vrij hoog.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
En de keuze van de inhoud van die skimpy outfits. Op welke plaats? 18?
Jan Smit?!? Is die al zo oud?!quote:Maddog was een Volendamse band die tussen 1973 en 1975 vier Top 40-hits had. De band bestond uit: Kees Tuijp, Jan Smit, Kees Kroon, Jan (To) Buijs (1956-2017) en Ton Koning.
Misschien moet ik ook maar aan de para dan.quote:
Heeft Vout hier een handje in gehad?quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heeft Vout hier een handje in gehad?
Geproduceerd door Fogel.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heeft Vout hier een handje in gehad?
meneer Buijs was de echtgenoot van Maribellequote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Van wiki:
[..]
Jan Smit?!? Is die al zo oud?!
Vader, oom of opa. Of allemaal tegelijk. Je weet maar nooit in Volendamquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Van wiki:
[..]
Jan Smit?!? Is die al zo oud?!
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Vader, oom of opa. Of allemaal tegelijk. Je weet maar nooit in Volendam
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Vader, oom of opa. Of allemaal tegelijk. Je weet maar nooit in Volendam
quote:
quote:
Ha Rob.quote:
gleuf er helemaal niets vanquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ha Rob.
Hele flauwe clip dit. Geen tiet te zien
Elke seconde de videorecorder stopgezet, geen enkele tiet gezien.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:23 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel een baanbrekende clip toen.
Badum tssj!quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Elke seconde de videorecorder stopgezet, geen enkele tiet gezien.
Ha, Robquote:
Vervelend was dat hequote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Elke seconde de videorecorder stopgezet, geen enkele tiet gezien.
Wie?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
oeoeoeoeoeoeoeoehhhh what a lucky man... he was!
Lucky, eventjes...quote:
Die gast die in het midden zat van al die naakte vrouwen van the Beloved. Die zal toch wel het een en ander gezien hebben.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die gast die in het midden zat van al die naakte vrouwen van the Beloved. Die zal toch wel het een en ander gezien hebben.
Ga eens naar een sauna...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die gast die in het midden zat van al die naakte vrouwen van the Beloved. Die zal toch wel het een en ander gezien hebben.
Helene Farmerquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan was die clip van.. hoe heet dat Franse mokkel nou.. Helene Farmer? toch beter.
En dan zijn ineens de camera's weg.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
geen brommers kieken maar tieten kiekenquote:
Is toch anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |