SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Online via het web met behulp van de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Ben maar niet bang.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:28 schreef livelink het volgende:
Niet over televisie gaan praten hier. Ik kan echt nergens over meepraten als het gaat over series.
Knokkels, dat klinkt niet zo best. 6 paracetamols is ook behoorlijk veel. Sterkte!
Hopelijk niets ernstigs.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:27 schreef Melting het volgende:
Mededeling van huishoudelijke aard:
De show van Broertje gaat vanavond wegens onvoorziene omstandigheden niet door.
Knokkels kennende wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Yo, knok, toch geen 6 paracetamol tegelijk ingenomen he?
Nee hoor, dat niet... wel een pauze tussen die 3 sessies gedaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Yo, knok, toch geen 6 paracetamol tegelijk ingenomen he?
Ja, ik had niet eens paracetamols in huis. Laatste keer dat ik ze gebruikte was 2 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:28 schreef livelink het volgende:
Niet over televisie gaan praten hier. Ik kan echt nergens over meepraten als het gaat over series.
Knokkels, dat klinkt niet zo best. 6 paracetamols is ook behoorlijk veel. Sterkte!
Heulniequote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Oftewel.... teveel gezopen dus. Zeg dat dan.
I can only count to four twoquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, dat. Nadenken bij wat je doet scheelt al de helft.
where's the fun in thatquote:
Wel minder leuk vaak.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht er ook bij naquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Werd ik door een hospik van de marine thuisgebrachtquote:Ik moet mijn jas even dicht doen. Dat doe ik wel als ik niet aan het fietsen ben *kijkt achteruit en naast zich. Alles vrij.
*Stapt van pedalen af en klemt fiets tussen dijen. En vervolgens klapt mijn stuur onverwachts om.
*KLEUN* auw
Ja. Dat! Jij snapt me, Rafquote:
quote:
Neuh, Ik ben nog niet uit mekaar gevallen, en ik heb deze nacht overleefd. Ik heb er niets neurologisch aan overgehouden in ieder geval. Mocht ik maandag nog het eea voelen ga ik wel naar de dokter.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maare, heeft een arts je nagekeken?
Geen idee...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:38 schreef Melting het volgende:
Dit is trouwens geen bekende plaat van deze band.
Ben benieuwd of toch iemand weet welke band het is.
Beastie Boys?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:38 schreef Melting het volgende:
Dit is trouwens geen bekende plaat van deze band.
Ben benieuwd of toch iemand weet welke band het is.
Da's toch leukquote:
Jij hoort een telefoon overgaan en denkt meteen aan een jaccuzi?quote:
Ow ja! Nou ja ik zat goed met de Be ... alleen de rest hequote:
Symph belt alleen in zijn jaccuzi.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hoort een telefoon overgaan en denkt meteen aan een jaccuzi?
harry lime enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pia ken ik toch van andere muziek...
Pia?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pia ken ik toch van andere muziek...
ik bel alleen in mijn jaccuziquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hoort een telefoon overgaan en denkt meteen aan een jaccuzi?
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Ladies & gentlemen... Tammy Wynette!
quote:
Ik droom met je meequote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet iets te dromen overhouden
Teleromeo natuurlijk...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hallo hallo, wie heb ik aan de lijn
Zit je nou nog steeds met je telefoon te spelen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit vraagt om K3quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er wel een punt bij...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:47 schreef livelink het volgende:
Jeetje, probeer ik het nog te redden met een alternatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |