Scherp. Gedaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:50 schreef john2406 het volgende:
Meppers kan wel weg bij deze dacht ik Remlos.
En gezien en wat ervoor in de plaats kwam ook, echter probeer mij maar zonder ban weg te krijgen!quote:
Waar men weinig van heeft moet men zuinig op zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:52 schreef Tem het volgende:
Is tijger weer aan het opscheppen over het geld van z'n vrouw?!
Ik hoorde dat Corendon wil uitwijken naar Maastricht Airport als Lelystad niet op tijd klaar is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
En gezien en wat ervoor in de plaats kwam ook, echter probeer mij maar zonder ban weg te krijgen!
Hebben onze beide tijgers gemeen. Lekker teren op de centen van vrouwlief.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:52 schreef Tem het volgende:
Is tijger weer aan het opscheppen over het geld van z'n vrouw?!
Als Maastricht goedkoper blijkt doen ze dat toch of op tijd klaar of niet!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Corendon wil uitwijken naar Maastricht Airport als Lelystad niet op tijd klaar is.
Heel goed. Dat vliegveld is flink onrendabel. Kunnen wel wat vluchtjes van zo’n prijsvechter gebruiken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Corendon wil uitwijken naar Maastricht Airport als Lelystad niet op tijd klaar is.
Dat is helaas ook aan een einde gebonden, en zal men op een gegeven moment de bodem zien, echter van te voren moet men actie ondernemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hebben onze beide tijgers gemeen. Lekker teren op de centen van vrouwlief.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als Maastricht goedkoper blijkt doen ze dat toch of op tijd klaar of niet!
Alleen ligt Maastricht nou niet echt centraal in Nederland, waardoor vakantiegangers uit het noorden dan waarschijnlijk liever met TUI vanuit Duitsland zullen vliegen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heel goed. Dat vliegveld is flink onrendabel. Kunnen wel wat vluchtjes van zo’n prijsvechter gebruiken.
Groningen heeft toch ook nog een vliegveld?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen ligt Maastricht nou niet echt centraal in Nederland, waardoor vakantiegangers uit het noorden dan waarschijnlijk liever met TUI vanuit Duitsland zullen vliegen.
Ik, of mijn partner doet het sowieso terwijl Maastricht om de hoek ligt, service is beter!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen ligt Maastricht nou niet echt centraal in Nederland, waardoor vakantiegangers uit het noorden dan waarschijnlijk liever met TUI vanuit Duitsland zullen vliegen.
Ook geen probleem, toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
In of buiten het aardbevings gebied?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Groningen heeft toch ook nog een vliegveld?
Ook volkomen onrendabel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Brengen Rotterdam en Eindhoven wel geld op, of ook niet?quote:
Ja, maar dat heeft een hele beperkte capaciteit. Wel een heel schattig vliegveldje, dat Eelde. Met een vertrekhal ter grootte van een gemiddelde woonkamer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach waarom? Voor hen zal bedrijfseconomisch ook een prima keuze zijn. Of het zijn krokodillentranen. In beide gevallen is het wat mij betreft primaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, wel voor Correndon lijkt me.
Lelystad is in dat geval toch een prima optie?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |