Kan je nu niets van zeggen. Als die over een week weer op 2000sat staat juist niet. Sommigen hebben hier wel een hele korte tijdspanne om iets een goede of slechte move te vindenquote:
Mijne staat nog steeds muurvast op HitBTC. Genot hoor, tegen de tijd dat ik ze terug heb staat hij terug op 5 centquote:
Komt ook wel weer goedquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:43 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
De goede coins gaan ook achteruit.
Iedereen vragen waarom ik vanavond niet verkocht, nou hierom dus.quote:
Die bouncen wel weer terug.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:43 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Lange termijn > daytradingquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:43 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kun je mooi naar de huishoudbeurs zondag.
Ik had vanochtend 1500 stuks TRX verkocht voor 1570. Maar moest natuurlijk op 1300 weer instappenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Iedereen vragen waarom ik vanavond niet verkocht, nou hierom dus.
Deltaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:46 schreef q420856 het volgende:
Zo, blockfolio removal uitgevoerd. Damn die app is traag. Iemand een beter alternatief?
Delta.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:46 schreef q420856 het volgende:
Zo, blockfolio removal uitgevoerd. Damn die app is traag. Iemand een beter alternatief?
Ik denk ook door de gigantische influx van nieuwe gebruikers die nu massaal panikeren. Binance heeft niet voor niets de registraties dichtgegooid.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:45 schreef Zuivelkoe het volgende:
Komt door bitcoin stijging lijkt me. Herstelt wel, straks allemaal weer groene kaarsjes. Stijging van bitcoin zorgt voor meer vertrouwen in de markt en na correctie een netto stijging van de alts, althans mijn analyse van de afgelopen dagen.
Nee dank u.quote:
Ik heb het idee dat wanneer BTC stijgt de altcoins even dippen, om een dag later weer naar boven te crossen, wat morgen of zondag dus weer een prachtige groene dag kan zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:45 schreef Zuivelkoe het volgende:
Komt door bitcoin stijging lijkt me. Herstelt wel, straks allemaal weer groene kaarsjes. Stijging van bitcoin zorgt voor meer vertrouwen in de markt en na correctie een netto stijging van de alts, althans mijn analyse van de afgelopen dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |