Mijne staat nog steeds muurvast op HitBTC. Genot hoor, tegen de tijd dat ik ze terug heb staat hij terug op 5 centquote:
Komt ook wel weer goedquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:43 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
De goede coins gaan ook achteruit.
Iedereen vragen waarom ik vanavond niet verkocht, nou hierom dus.quote:
Die bouncen wel weer terug.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:43 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Lange termijn > daytradingquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:43 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kun je mooi naar de huishoudbeurs zondag.
Ik had vanochtend 1500 stuks TRX verkocht voor 1570. Maar moest natuurlijk op 1300 weer instappenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Iedereen vragen waarom ik vanavond niet verkocht, nou hierom dus.
Deltaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:46 schreef q420856 het volgende:
Zo, blockfolio removal uitgevoerd. Damn die app is traag. Iemand een beter alternatief?
Delta.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:46 schreef q420856 het volgende:
Zo, blockfolio removal uitgevoerd. Damn die app is traag. Iemand een beter alternatief?
Ik denk ook door de gigantische influx van nieuwe gebruikers die nu massaal panikeren. Binance heeft niet voor niets de registraties dichtgegooid.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:45 schreef Zuivelkoe het volgende:
Komt door bitcoin stijging lijkt me. Herstelt wel, straks allemaal weer groene kaarsjes. Stijging van bitcoin zorgt voor meer vertrouwen in de markt en na correctie een netto stijging van de alts, althans mijn analyse van de afgelopen dagen.
Nee dank u.quote:
Ik heb het idee dat wanneer BTC stijgt de altcoins even dippen, om een dag later weer naar boven te crossen, wat morgen of zondag dus weer een prachtige groene dag kan zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:45 schreef Zuivelkoe het volgende:
Komt door bitcoin stijging lijkt me. Herstelt wel, straks allemaal weer groene kaarsjes. Stijging van bitcoin zorgt voor meer vertrouwen in de markt en na correctie een netto stijging van de alts, althans mijn analyse van de afgelopen dagen.
Dan moet je wel dik in altcoins zitten. Altijd wat BTC erbij en je bent aardig zeker dat als de cryptomarktcap stijgt je inleg ook mee stijgt. Maar volgens sommigen hier is bitcoin een shitcoin.quote:
Het rotte is wel dat je al je trades handmatig moet invoeren. Maar ja, dat was met Blockfolio ook.quote:
Is ook zo, maar velen hebben geen geduld en nemen liever hun verlies nu in plaats van vooruit kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat wanneer BTC stijgt de altcoins even dippen, om een dag later weer naar boven te crossen, wat morgen of zondag dus weer een prachtige groene dag kan zijn.
Klopt! Deze beginnen te sellen zodra ze het prijs zien droppen, waardoor het effect van de bitcoin stijging als het ware versterkt wordt. Hoewel bitcoin misschien met 10% stijgt, zal de alt harder dalen. De grote jongens rapen alle alts rapen alles voor een schijntje op.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik denk ook door de gigantische influx van nieuwe gebruikers die nu massaal panikeren. Binance heeft niet voor niets de registraties dichtgegooid.
nog wel een eindje te gaan daarvoorquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:49 schreef Jurian95 het volgende:
Nieuwe ATH voor bitcoin levert natuurlijk weer aandacht op, resulterend in nog meer geld naar de cryptomarkt.
Dankzij Bitcoin sta ik nu nog groen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:49 schreef up7 het volgende:
[..]
Dan moet je wel dik in altcoins zitten. Altijd wat BTC erbij en je bent aardig zeker dat als de cryptomarktcap stijgt je inleg ook mee stijgt. Maar volgens sommigen hier is bitcoin een shitcoin.Als ze nu al in paniek raken dan staat ze nog wat te wachten.
Heb de eindstanden genoteerd. Dus dan kan ik het wel oplossenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het rotte is wel dat je al je trades handmatig moet invoeren. Maar ja, dat was met Blockfolio ook.
Bitcoin stoeit op veel exchanges met de $16.500 grens. Als die wordt beslecht kan het anders lopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat wanneer BTC stijgt de altcoins even dippen, om een dag later weer naar boven te crossen, wat morgen of zondag dus weer een prachtige groene dag kan zijn.
Coin Statsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:46 schreef q420856 het volgende:
Bitcoin is ook een shitcoin aan het worden, ze moeten heel snel gaan komen met dat lightning network.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:49 schreef up7 het volgende:
[..]
Dan moet je wel dik in altcoins zitten. Altijd wat BTC erbij en je bent aardig zeker dat als de cryptomarktcap stijgt je inleg ook mee stijgt. Maar volgens sommigen hier is bitcoin een shitcoin.Als ze nu al in paniek raken dan staat ze nog wat te wachten.
is de bitcoin een goede coin dan, toekomstbestendig ? dacht het nietquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:49 schreef up7 het volgende:
[..]
Coin stats heeft dat niet. Werkt met API keys, altijd de correcte waardes.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het rotte is wel dat je al je trades handmatig moet invoeren. Maar ja, dat was met Blockfolio ook.
Even proberenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Coin stats heeft dat niet. Werkt met API keys, altijd de correcte waardes.
Same, ga het ook maar even proberenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Coin stats heeft dat niet. Werkt met API keys, altijd de correcte waardes.
Jazekerquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:52 schreef Predator38 het volgende:
[..]
is de bitcoin een goede coin dan, toekomstbestendig ? dacht het niet
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bitcoin is ook een shitcoin aan het worden, ze moeten heel snel gaan komen met dat lightning network.
NEO hoger.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:22 schreef EggsTC het volgende:
1 OKT 2018;
LISK 250usd
VEN 60usd
AE 34usd
STRAT 150usd
OMG 190usd
DRGN 29usd
WAVES 120usd
XRB 200usd
FUN 0,85usd
NAGA 19usd
OCL 0,90usd
ADA 14usd
ICX 50usd
VIA 34usd
NEO 300usd
ETH 4500usd
Jonge... eth sturenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:02 schreef Patroon het volgende:
Mmm BTC onderweg van Bitonic naar Binance, maar nu moeten ze wel opschieten met het bevestigen ervan...duurt toch super lang dat BTC..
Duurde anders ook 4 uur met eth.quote:
Ach, het gaat allemaal te snel voor je.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:06 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heb ik al over gepost. Maar als je iets serieus in dit topic post is het binnen 3 seconden al verdwenen tussen alle bagger. Ik denk dat ik me een beetje ga terugtrekken van hier. Tis niet meer wat het geweest is, oude garde is amper te bekennen, en er is geen kwaliteitsposts meer. Serieuze discussie gaat men niet aan, men zit mekaar alleen maar af te zeiken of op te geilen over shitcoins, waardeloze op niets gebaseerde "verwachtingen", etc. Ik verplaats me naar elders en browse af en toe nog wel eens een paginatje mee. Tis niet eens meer bij te houden. Als ik wakker bent staan er letterlijk 3 topics volgekotst met inhoudsloos gekrijs op me te wachten. Bazen van het eerste uur weten waar ik te vinden ben. Succes allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |