Mja, en er komt nog een veel grotere crash vanwege dit. Maargoed, laat ze maar ff bloeden, dan zijn ze gelijk ontgroend.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Allemaal nieuwelingen die het geld eigenlijk niet kunnen missen dan. Na oudjaar ingestapt. Die gaan nu maar hun verliezen beperken.
buy high sell lowquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Allemaal nieuwelingen die het geld eigenlijk niet kunnen missen dan. Na oudjaar ingestapt. Die gaan nu maar hun verliezen beperken.
Ik blijf liever sceptisch. Zie t welquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat we nog geen fuck hebben gezien in deze markt, mainstream adoption die inkickt, gaat nog veel gekkere dingen laten zien .
Als ze het Volkskrant artikel hadden gelezen wat een paar dagen geleden werd gepubliceerd, dan zouden ze dat niet doen 🤓quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Allemaal nieuwelingen die het geld eigenlijk niet kunnen missen dan. Die gaan nu maar hun verliezen beperken omdat ze anders straf krijgen.
Ik ben ook skeptisch.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik blijf liever sceptisch. Zie t wel
Genotquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:31 schreef Predator38 het volgende:
het gaat nu hard, iedereen panic selling
screenshot?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:35 schreef Kyran het volgende:
Telegram is echt hilarisch. Wat een (leed)vermaak. Ene na andere die nu opgeeft
Welke groepen moet ik zijn voor de fun?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:35 schreef Kyran het volgende:
Ik hodl ook allesquote:
Welke groep is dat?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:35 schreef Kyran het volgende:
Ripple vliegt iedereen elkaar in de haren. TRX is dikke paniek. VEN is nog best relaxedquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:39 schreef Thieske het volgende:
[..]
Welke groepen moet ik zijn voor de fun?
Kun je mooi naar de huishoudbeurs zondag.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:40 schreef Greys het volgende:
Prima weekend om Blockfolio dicht te houden
Dank BTC, weer m'n speelgeld verkloot, weer geen hele BTC
TRX is echt zo'n pauper group, gisteren allemaal lui die niets gaan opgeven bij de BD. Lekker slim, als je wil dat alles aan banden wordt gelegd. Ben eruit gestapt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ripple vliegt iedereen elkaar in de haren. TRX is dikke paniek. VEN is nog best relaxed
Genot, TRX op tijd verkochtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ripple vliegt iedereen elkaar in de haren. TRX is dikke paniek. VEN is nog best relaxed
xrp is goedkoop nuquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:40 schreef Greys het volgende:
Prima weekend om Blockfolio dicht te houden
Dank BTC, weer m'n speelgeld verkloot, weer geen hele BTC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |