SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoe rotter het wordtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Kunnen we al De Jong-kwartetten?Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Gaat Ten Hag Ziyech als 10 laten spelen soms? Met Donny en Nigel erachter? Zo speelde hij bij Utrecht met Barazite ook toch?Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Diepe backs erbij, aanspeelpuntje in de spits. Niks mis mee..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:48 schreef Bugno het volgende:
Gaat Ten Hag Ziyech als 10 laten spelen soms? Met Donny en Nigel erachter? Zo speelde hij bij Utrecht met Barazite ook toch?Fitter. Happier. More productive
Op papier klinkt dat niet als een heel slecht idee.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:48 schreef Bugno het volgende:
Gaat Ten Hag Ziyech als 10 laten spelen soms? Met Donny en Nigel erachter? Zo speelde hij bij Utrecht met Barazite ook toch?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik vermoed wel dat Schone opnieuw op de bank terecht gaat komen, zeker wanneer Wober weer terug is. Frenkie de Jong kun je namelijk niet meer buiten de eerste elf houden..![]()
Nigel gaat toch niet echt komen jongens? :’) Had ik een paar geleden wel willen zien.
Maar nu? Nah. Snap dat we nog een beuker zoeken voor op het middenveld maar deze man heeft z’n best tijd wel gehad denk ik.
Weet het natuurlijk niet zeker want heb die knuppel al een tijdje niet zien spelen, maar ook dat zegt wel weer genoeg.Ajacied.![]()
Kan iemand hier geen gifje van maken?
https://twitter.com/JelmerJager/status/949252198109720576
Mooie voor op naar het ajax topic.![]()
Wat een walgelijk kapsel, tondeuse erop als hij weer landt op Schiphol. Als dat Neres is in t gifjequote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:15 schreef skysherrif het volgende:
Kan iemand hier geen gifje van maken?
https://twitter.com/JelmerJager/status/949252198109720576
Mooie voor op naar het ajax topic.![]()
Wat heb jij voor kapsel dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een walgelijk kapsel, tondeuse erop als hij weer landt op Schiphol. Als dat Neres is in t gifje![]()
Ik lig al klaar voor de cynische gefrustreerde reacties van fans van andere clubs, hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:19 schreef TheJanitor het volgende:
De volgende lijst:
http://www.uefa.com/uefac(...)coms+ones+watch+2018![]()
"Te Ligt maakt in elke wedstrijd een gigantische blunder"quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lig al klaar voor de cynische gefrustreerde reacties van fans van andere clubs, hoor.Oh.![]()
Ik snap van die lijst alleen nog steeds niet het eeuwige enthousiasme rond Justin Kluivert.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Te Ligt maakt in elke wedstrijd een gigantische blunder"![]()
Zijn achternaam en recente goals die de hype aanwakkeren. Maar wel redelijk overdreven allemaal, laat het hem eerst maar over een langere periode zien zoals Neres dat doet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap van die lijst alleen nog steeds niet het eeuwige enthousiasme rond Justin Kluivert.Oh.![]()
Wat denk jij dat zijn plafond is of wordt?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap van die lijst alleen nog steeds niet het eeuwige enthousiasme rond Justin Kluivert.![]()
Die laatste zinsnede is raar.. Die speelt ook pas een paar maanden in de basis..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn achternaam en recente goals die de hype aanwakkeren. Maar wel redelijk overdreven allemaal, laat het hem eerst maar over een langere periode zien zoals Neres dat doet.![]()
ja onterecht denk ik als ik zie hoe hij presteert, Bosz heeft hem gewoon genegeerd omdat hij Traore een basisplek had beloofdquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die laatste zinsnede is raar.. Die speelt ook pas een paar maanden in de basis..![]()
Kluivert speelt nu vijf potjes in de basis, Neres laat het nu al zien vanaf september (en vorig seizoen ook al genoeg in de minuten die hij kreeg), en laat toch ook wel meer allround kwaliteiten zien dan slechts een paar schoten die dan net goed vallenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die laatste zinsnede is raar.. Die speelt ook pas een paar maanden in de basis..
Oh.![]()
Ik denk dat Neres de nieuwe Griezmann wordt..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja onterecht denk ik als ik zie hoe hij presteert, Bosz heeft hem gewoon genegeerd omdat hij Traore een basisplek had beloofd![]()
Neres tegen NEC vorig jaar was ook al gewoon goed, toen Traoré in de spits stond.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja onterecht denk ik als ik zie hoe hij presteert, Bosz heeft hem gewoon genegeerd omdat hij Traore een basisplek had beloofdOh.![]()
Ik denk dat we over tien jaar gaan zoeken naar de nieuwe David Neresquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Neres de nieuwe Griezmann wordt..Oh.![]()
Het blijft eigenlijk een schande dat we met deze selectie geen Europees spelen en zelfs in de Nederlandse beker zijn uitgeschakeld. In die zin zeer terecht dat Keizer is ontslagen, ondanks de overwinningen tegen psv en feyenoord.![]()
Lastig te zeggen, hij moet nog 19 worden maar ik vind het geen talent waar ik hoge verwachtingen van heb. Wat ik de laatste weken vooral zie is dat hij een leuk schot heeft, voor de rest vind ik het allemaal maar van bedenkelijke proporties. Tegen Roda JC en Willem II was hij buiten zijn schoten ook maar pover.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat denk jij dat zijn plafond is of wordt?![]()
Ik vind zowel Kluivert als Neres jongens voor de afvallende bal en dan rammen maar.. Tweede spits types..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, hij moet nog 19 worden maar ik vind het geen talent waar ik hoge verwachtingen van heb. Wat ik de laatste weken vooral zie is dat hij een leuk schot heeft, voor de rest vind ik het allemaal maar van bedenkelijke proporties. Tegen Roda JC en Willem II was hij buiten zijn schoten ook maar pover.![]()
Vreemd, want Neres heeft al 11 assists en Kluivert slechts twee.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vind zowel Kluivert als Neres jongens voor de afvallende bal en dan rammen maar.. Tweede spits types..![]()
bij hem zie je dat hij niet zomaar wat doet, hij kijkt, bij Kluivert en Younes gaat die kop naar beneden en is het aan hun balvaardigheid te danken dat ze niet stranden als Dijksquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we over tien jaar gaan zoeken naar de nieuwe David Neres![]()
Kun je nagaan wat er zou gebeuren als er een trainer zou zijn die ze goed zou gebruiken..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vreemd, want Neres heeft al 11 assists en Kluivert slechts twee.![]()
ik kan er altijd heel slecht tegen als mensen de waarde van Schone niet zien....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik denk dat het juist voordeliger is voor Schøne dat Ten Hag is gekomen aangezien die veel meer uitgaat van een compacte organisatie; voetballend en verdedigend.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:18 schreef Baconbus het volgende:
N. De Jong is transfervrij. Ruil 'm in voor S. De Jong.
Nooit meer Schone op 6.![]()
Ik kan er altijd heel slecht tegen als mensen niet zien dat Schone alleen leuk is in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:20 schreef mokkiemok het volgende:
ik kan er altijd heel slecht tegen als mensen de waarde van Schone niet zien....
Alsof je Schone tegen Fellaini of Lingard kan laten spelen. Dat hebben we allemaal gezien.
Sommigen zijn het vergeten. Ook dit seizoen vind ik Lasse enorm matig.wooblabalurg![]()
WE SPELEN DIT SEIZOEN ALLEEN EREDIVISIEquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan er altijd heel slecht tegen als mensen niet zien dat Schone alleen leuk is in de Eredivisie.
Alsof je Schone tegen Fellaini of Lingard kan laten spelen. Dat hebben we allemaal gezien.
Sommigen zijn het vergeten. Ook dit seizoen vind ik Lasse enorm matig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zal vast beter voor hem zijn, alleen zie ik Ajax geen grote wedstrijden winnen (lees: kwalificatie voor een Europees toernooi) met kleine broeders waar de sleet op zit.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist voordeliger is voor Schøne dat Ten Hag is gekomen aangezien die veel meer uitgaat van een compacte organisatie; voetballend en verdedigend.wooblabalurg![]()
Ik wist niet dat je een supporter was die alleen in de Eredivisie wil blijven ballen. Mijn fout.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
WE SPELEN DIT SEIZOEN ALLEEN EREDIVISIEwooblabalurg![]()
ik zeg alleen dat schone afschrijven voor dit seizoen onzinnig is, volgend seizoen zien we wel verder.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een supporter was die alleen in de Eredivisie wil blijven ballen. Mijn fout.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Champions League doel je dan hoop ik op, maar ploegen die a la Manchester United met Fellaini en dat soort figuren op Schøne spelen zijn volgens mij vrij schaars. Ik denk dat Schøne uiteindelijk niet de strijd op zes gaat winnen omdat een voetballer daar alleen leuk is als je 99 van de 100 keer dominant wil zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zal vast beter voor hem zijn, alleen zie ik Ajax geen grote wedstrijden winnen (lees: kwalificatie voor een Europees toernooi) met kleine broeders waar de sleet op zit.![]()
Met deze instelling kan het dus voor komen dat je 5 jaar zonder echte linksback zit.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat schone afschrijven voor dit seizoen onzinnig is, volgend seizoen zien we wel verder.wooblabalurg![]()
ik verwacht dat er een hoop gaan vertrekken in de zomer, dus het zal überhaupt niet te voorspellen zijn wat dan het middenveld wordt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met deze instelling kan het dus voor komen dat je 5 jaar zonder echte linksback zit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb liever een breker op 6 die de verdediging helpt en ontzorgt dan een speler die een te grote draaicirkel heeft en al een jaar de handelingssnelheid kwijt is die benodigd is als je Europees een wedstrijd wil winnen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Champions League doel je dan hoop ik op, maar ploegen die a la Manchester United met Fellaini en dat soort figuren op Schøne spelen zijn volgens mij vrij schaars. Ik denk dat Schøne uiteindelijk niet de strijd op zes gaat winnen omdat een voetballer daar alleen leuk is als je 99 van de 100 keer dominant wil zijn.wooblabalurg![]()
Geen enkele minuut. Is dus volledig blessurevrij.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft de Jong überhaupt gespeeld dit seizoen?
wooblabalurg![]()
Die is ook versleten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft de Jong überhaupt gespeeld dit seizoen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Laten we nou ook weer niet doen alsof Schøne vorig jaar niet belangrijk geweest is in Europa, maar met name in de uitwedstrijden kwam hij inderdaad tekort.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb liever een breker op 6 die de verdediging helpt en ontzorgt dan een speler die een te grote draaicirkel heeft en al een jaar de handelingssnelheid kwijt is die benodigd is als je Europees een wedstrijd wil winnen.![]()
Ik vond hem eruit steken als een zere duim. Constant stokte de doorstroming bij hem.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we nou ook weer niet doen alsof Schøne vorig jaar niet belangrijk geweest is in Europa, maar met name in de uitwedstrijden kwam hij inderdaad tekort.
Begrijp me niet verkeerd, Schone is nu al lang Ajacied en ik heb veel waardering voor hem.
Alleen als je een club met ambitie bent moet je ook durven zeggen dat je voor kwaliteit gaat.
Die kwaliteit, iig voor 6, lijkt al enige tijd te vervagen.wooblabalurg![]()
Wanneer het speelveld enorm groot is, komt hij inderdaad tekort. Wanneer de onderlinge afstanden kort zijn, wat nog wel eens het geval wil zijn bij Ten Hag, kan hij prima mee.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond hem eruit steken als een zere duim. Constant stokte de doorstroming bij hem.
Begrijp me niet verkeerd, Schone is nu al lang Ajacied en ik heb veel waardering voor hem.
Alleen als je een club met ambitie bent moet je ook durven zeggen dat je voor kwaliteit gaat.
Die kwaliteit, iig voor 6, lijkt al enige tijd te vervagen.![]()
krijg je een beetje hetzelfde als met Davids, steeds een stapje te laat en Davids kon aan de bal nog watquote:![]()
krijg je een beetje hetzelfde als met Schone, steeds een seconde te laat en De Jong kan nog een man uitschakelen en defensief aufrausen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
krijg je een beetje hetzelfde als met Davids, steeds een stapje te laat en Davids kon aan de bal nog watwooblabalurg![]()
Dus eerst half jaar wedstrijdfit worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen enkele minuut. Is dus volledig blessurevrij.
Nee laat maar.Urzaiz.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
wel met je eens dat Schone internationaal tekort komt maar denk niet dat Nigel (nog) de oplossing isquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
krijg je een beetje hetzelfde als met Schone, steeds een seconde te laat en De Jong kan nog een man uitschakelen en defensief aufrausen.![]()
![]()
2 jaar erbij voor Donny
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Overmars is op de brommer de laatste tijd.quote:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ik ook niet. Ben alleen fan van De Jong dus zou het wel mooi vinden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens dat Schone internationaal tekort komt maar denk niet dat Nigel (nog) de oplossing is
Van mij mag Frenkie op 6 in een Pirlo-rol.wooblabalurg![]()
Frenkie lijkt echt in niks op Pirlo.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben alleen fan van De Jong dus zou het wel mooi vinden.
Van mij mag Frenkie op 6 in een Pirlo-rol.Fitter. Happier. More productive
We hebben echt nog geen enkel idee wat Ten Hag zijn visie op deze selectie is, hé. Het kan zomaar 4-3-3 worden, ook 4-4-2, ook 5-3-2. Dat hij bij Utrecht alleen 4-4-2/5-3-2 speelde, zegt mij tbh niet enorm veel.![]()
Ik laat me graag verrassen wat jij onder een Pirlo-rol verstaat. Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat een speler die totaal niet op Pirlo lijkt, een Pirlo-rol goed kan invullen. Met name omdat een speler als Pirlo daar uitermate geschikt voor is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik dat niet beweer.
Weet je wat een Pirlo-rol inhoudt of?Fitter. Happier. More productive
Ja nee ik denk niet dat je weet wat het inhoudt. Jammer man.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:51 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik laat me graag verrassen wat jij onder een Pirlo-rol verstaat. Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat een speler die totaal niet op Pirlo lijkt, een Pirlo-rol goed kan invullen. Met name omdat een speler als Pirlo daar uitermate geschikt voor is.wooblabalurg![]()
Daarom: vertel 't me, zodat ik weer leer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja nee ik denk niet dat je weet wat het inhoudt. Jammer man.Fitter. Happier. More productive
Davids was nog wel goed het eerste half jaar . Daarna besloot meneer dat die geen scheenbeschermers nodig had in een oefenduel met Kowetquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
krijg je een beetje hetzelfde als met Davids, steeds een stapje te laat en Davids kon aan de bal nog watRED ONS HENNIEGOD![]()
Davids vs Gomes, never forget.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Davids was nog wel goed het eerste half jaar . Daarna besloot meneer dat die geen scheenbeschermers nodig had in een oefenduel met KowetFitter. Happier. More productive
Wie zijn die mongolen bugno en baconbus met hun #10 en twee controleurs op het middenveld![]()
Gewoon met 2 #10's spelen en 1 #6. Die laatste moet aan het einde van het seizoen niet meer Schöne zijn iig.![]()
17 jaar he De Ligt toen hij als een eindbaas speelde in de EL finalequote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:19 schreef TheJanitor het volgende:
De volgende lijst:
http://www.uefa.com/uefac(...)coms+ones+watch+2018![]()
![]()
Hoi Syntix, hoe gaat het met Vroem?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:11 schreef Syntix het volgende:
Wie zijn die mongolen bugno en baconbus met hun #10 en twee controleurs op het middenveld![]()
Gewoon met 2 #10's spelen en 1 #6. Die laatste moet aan het einde van het seizoen niet meer Schöne zijn iig.Fitter. Happier. More productive
Welke? Siem hopelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Jong kennelijk op weg naar Mainz.![]()
![]()
Jetski*quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Overmars is op de brommer de laatste tijd.Oh.![]()
Als dat de manier is hoe Ajax gaat voetballen, dan haak ik af.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vind zowel Kluivert als Neres jongens voor de afvallende bal en dan rammen maar.. Tweede spits types..![]()
WAT. EEN. GOD.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/949331801453092864
Tagliagod.![]()
![]()
Afhaken van wat, waar?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als dat de manier is hoe Ajax gaat voetballen, dan haak ik af.![]()
Leuk filmpj0nquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/949331801453092864
Tagliagod.Oh.![]()
Is het al bekend wie er allemaal meegaan met ajax trainingskamp?
Ben benieuwd wie ze van jong meenemen en eventueel misschien ook Jensen en Paquali![]()
Marc heeft zojuist een broodje frikandel in één hap naar binnen geschrokt, die zit nog wat klem in zijn slokdarm.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Overmars altijd lekker fotogeniekVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Overmars maakt ook nog even een missertje, maargoed hij heeft wat credits nu.
(de wit verlengt contract)![]()
Nu Dijks nog even snel verpatsen, anders zal je zien dat Tagliafico snel geblesseerd raakt en we nog naar hobbelpaard moeten kijken.Oh.![]()
Wat een geile trui heeft Flappie aan..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Overmars altijd lekker fotogeniek![]()
82 BEASTquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:31 schreef Kopsterk het volgende:
http://www.futhead.com/18/players/8040/nicolas-tagliafico/
Positieve reacties![]()
Als je Dijks en Younes voor een mooi bedrag verkoopt kan dit zomaar de beste window worden in jaren....
ALs je ook transfers van Schuurs, Bande erbij ziet en de verlengingen van Vd Beek en Frenkie en contractverlenging Ziggo.![]()
quote:Na Frenkie de Jong en Donny van de Beek hoopt Ajax op korte termijn opnieuw een talent langer aan zich te binden. De clubleiding is in een vergevorderd stadium om het contract van Justin Kluivert, dat nog anderhalf jaar doorloopt, open te breken en met enkele jaren te verlengen.
Kluivert kende een stormachtige doorbraak in 2017. Als jeugdspeler mocht hij begin januari mee op trainingskamp met de selectie van Peter Bosz. Al spoedig volgde een debuut in de hoofdmacht, waarna hij zichzelf opwerkte tot basisspeler. In de laatste weken voor de winterstop stond de achttienjarige vleugelflitser op zijn geliefde linkerflank en maakte indruk met onder meer enkele mooie treffers.
Kluivert, die in Amsterdam nog een contract heeft tot medio 2019, heeft over aandacht niet te klagen. Afgelopen zomer was Tottenham Hotspur nog concreet in de markt, maar het talent vond het nog te vroeg om de stap naar het buitenland te wagen. Dat is momenteel nog altijd aan de orde. Hoewel verschillende clubs uit Engeland en Italië de jeugdinternational nadrukkelijk volgen, lijkt zijn voorkeur uit te gaan naar een langer verblijf in Amsterdam.
Onlangs verzekerde Ajax zich al voor langere tijd van de diensten van Frenkie de Jong. De middenvelder tekende bij tot medio 2022. Vrijdag zette Donny van de Beek eveneens zijn handtekening onder een verbintenis voor dezelfde termijn.![]()
Schuurs niet zo maar die bande werd begeert/gevolgd door veel topclubs. Opzich netjes gedaan ondanks dat ik erg sceptisch over de toekomstige groei (en leeftijd) van dit soort veelzijdige spelers.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:24 schreef skysherrif het volgende:
Als je Dijks en Younes voor een mooi bedrag verkoopt kan dit zomaar de beste window worden in jaren....
ALs je ook transfers van Schuurs, Bande erbij ziet en de verlengingen van Vd Beek en Frenkie en contractverlenging Ziggo.When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Schuurs werd ook gevolgd door topclubs, volgens mij nog meer dan Bande.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:28 schreef govie het volgende:
[..]
Schuurs niet zo maar die bande werd begeert/gevolgd door veel topclubs. Opzich netjes gedaan ondanks dat ik erg sceptisch over de toekomstige groei (en leeftijd) van dit soort veelzijdige spelers.![]()
Viel wel mee bij Bandé toch? Ja volgen zullen wel veel clubs hem als topscorer, maar niet dat er al veel clubs een bod hadden neergelegd. Ik weet ook echt niet wat ik van die jongen moet verwachten, ben toch bang dat hij een half seizoen boven zichzelf is uitgestegen daar.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:28 schreef govie het volgende:
[..]
Schuurs niet zo maar die bande werd begeert/gevolgd door veel topclubs. Opzich netjes gedaan ondanks dat ik erg sceptisch over de toekomstige groei (en leeftijd) van dit soort veelzijdige spelers.Oh.![]()
Klopt. PSV wilde hem ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schuurs werd ook gevolgd door topclubs, volgens mij nog meer dan Bande.![]()
Dat heb ik gemist, is de leeftijd he!:)quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schuurs werd ook gevolgd door topclubs, volgens mij nog meer dan Bande.When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Godverdomme Overmars wat ben je als een baas tekeer aan het gaanquote:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Pff.quote:Dit meldt NRC op basis van uitgebreid onderzoek. Inmiddels zou volgens de krant een juridisch steekspel gaande zijn tussen de familie van de voetballer en Ajax.
Letseladvocaat
De familie van Nouri heeft een gerenommeerde letseladvocaat in de arm genomen, omdat Ajax geen volledige helderheid wil verschaffen over wat de jonge voetballer op 8 juli tijdens een oefenwedstrijd tegen Werder Bremen precies is overkomen.
Ajax, dat ook een letseladvocaat in de arm heeft genomen, wil volgens NRC niet ingaan op 28 gedetailleerde schriftelijke vragen.![]()
Er wordt daar toch met geen woord over geld gerept, klootzak.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:12 schreef Leonos het volgende:
Familie zoekt geld, ook altijd hetzelfde![]()
Let maar op, knuffeldier.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er wordt daar toch met geen woord over geld gerept, klootzak.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2018 23:14:12 ]![]()
Dan zou ik wachten tot het zover is, in plaats van allerlei aannames maken over de familie van Nouri.quote:
Zoals het daar staat willen ze gewoon alles weten over het medische dossier van Nouri en dat lijkt me enkel logisch.![]()
Zat er wel een beetje aan te komen, ik had dit ook al van meerdere kanten gehoord.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:08 schreef Caland het volgende:
https://nos.nl/googleamp/(...)tter_impression=true
Sow
KOEKOEK![]()
Sow danquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zat er wel een beetje aan te komen, ik had dit ook al van meerdere kanten gehoord.
Jij zou Mike Verwijfd op moeten volgenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik krijg het indruk dat Nouri of iig zijn familie er niet over zijn ingelicht. Dat is wel beetje apart. Verder horen we wel hoe het afloopt![]()
Verwijfd! Haha!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Sow dan
Jij zou Mike Verwijfd op moeten volgen![]()
Zure lui die alleen maar zeuren. Overigens vind ik de Jong en de Ligt overrated, aanvallend gerust ok, maar als je in de top wilt spelen heb je verdedigers nodig en geen omgebouwden. Gaat op deze manier nooit wat worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawel, zijn net als Freek en Mike ajax watchers. En de beste🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
quote:Kquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Overigens vind ik de Jong en de Ligt overrated, aanvallend gerust ok, maar als je in de top wilt spelen heb je verdedigers nodig en geen omgebouwden. Gaat op deze manier nooit wat worden.![]()
Ik ken iemand uit de zeer nabije medische staf van Ajax (inmiddels niet meer werkzaam daar) en die vertelde me ook al dat zelfs spelers geen vertrouwen er in hebben en zich her en der prive laten begeleiden, kan er uiteraard niet te veel over zeggen, maar vond het nogal schokkend, als je een topclub bent en 100 miljoen op het veld hebt staan mag je verwachten dat je daar de beste mensen voor hebt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik krijg het indruk dat Nouri of iig zijn familie er niet over zijn ingelicht. Dat is wel beetje apart. Verder horen we wel hoe het afloopt🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dat is dan de algemeen directeur van een beursgenoteerd bedrijf met een omzet van ~¤80 miljoen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat een geile trui heeft Flappie aan..
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2018 23:30:34 ]![]()
Zat eraan te komen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:08 schreef Caland het volgende:
https://nos.nl/googleamp/(...)tter_impression=true
Sow
KOEKOEKDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ajax en de KNVB waren al sinds april
2014 op de hoogte van het feit dat
Abdelhak Nouri een hartafwijking had,zo
meldt de NRC.De familie van de Ajacied
is door Ajax niet op de hoogte gebracht
van de afwijking,die door de medische
staf van de bond als ongevaarlijk werd
beoordeeld.
De harttest maakte deel uit van de
medische check van jeugdinternationals
voorafgaand aan een groot toernooi.
Nouri werd afgelopen zomer tijdens een
oefenduel in Oostenrijk getroffen door
hartritmestoornissen en liep daarbij
blijvende hersenschade op.De 20-jarige
middenvelder ligt nog altijd in een
lage staat van bewustzijn in het AMC. .
Volgens een woordvoerder is de
familie Nouri geschokt."Als de familie
eerder kennis zou hebben gehad over de
hartafwijking,dan had zij aangedrongen
op diepgravend vervolgonderzoek en
regelmatig terugkerende tests."
De NRC meldt ook dat zowel Ajax als de
familie een letselschade-advocaat in de
arm heeft genomen.De partijen twisten
over de medische begeleiding van Nouri
tijdens en na diens ongeval op 8 juli.
Volgens de familie wil de club geen
volledige helderheid verschaffen over
wat er precies is gebeurd tijdens het
oefenduel met Werder Bremen.Zo zijn er
vragen over het moment waarop begonnen
is met de hartmassage.![]()
Ach, dit is die van een wat groter bedrijf:quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is dan de algemeen directeur van een beursgenoteerd bedrijf met een omzet van ~¤80 miljoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zo lang 'ie maar Sloggi draagt, toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is dan de algemeen directeur van een beursgenoteerd bedrijf met een omzet van ~¤80 miljoen.![]()
Is die tagliano serieus 1.40 ofzo? Mijn hemel wat een mini.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat een geile trui heeft Flappie aan..![]()
1,71 volgens google, het is een back boeiendquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Is die tagliano serieus 1.40 ofzo? Mijn hemel wat een mini.Snelle Egel![]()
1.72 is hij, maar door zijn timing, fysiek en sprongkracht kan hij zelfs als CV in de fysieke argentijnse competitie uit de voetenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Is die tagliano serieus 1.40 ofzo? Mijn hemel wat een mini.![]()
Tagliano is bijna 1.90quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Is die tagliano serieus 1.40 ofzo? Mijn hemel wat een mini.![]()
Dat meldt de NRC vrijdagavond. Het zou gaan om de Amsterdamse advocaat John Beer, oprichter en erelid van de vereniging van Advocaten voor Slachtoffers van Personenschade. Ajax zou de Rotterdamse letseladvocaat Derk-Jan van der Kolk hebben ingehuurd, oud vice-voorzitter van de Vereniging van Letselschade Advocaten.
Telegraafgoden maken er maar meteen een Amsterdam vs. Rotterdam dingetje van
Wat een godenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat een bizar verhaal van Nouri. Dat een club met zoiets te laks zou omgaan, zou ik nog wel willen geloven. Maar een club én de knvb? Bij een levensgroot talent van toen net 17jaar? Die daarna waarschijnlijk nog vele malen dezelfde onderzoeken heeft gehad? Zelfs een week voor de hartstilstand terwijl hij net daarvoor onwel was geworden op vakantie? Echt bizar als het waar is.![]()
Ik kan me het niet voorstellen dat het daadwerkelijk zo gegaan is, maar als het wel zo is dan zijn er een paar mensen die er per direct uitgetrapt moeten wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:34 schreef Mula het volgende:
Wat een bizar verhaal van Nouri. Dat een club met zoiets te laks zou omgaan, zou ik nog wel willen geloven. Maar een club én de knvb? Bij een levensgroot talent van toen net 17jaar? Die daarna waarschijnlijk nog vele malen dezelfde onderzoeken heeft gehad? Zelfs een week voor de hartstilstand terwijl hij net daarvoor onwel was geworden op vakantie? Echt bizar als het waar is.![]()
ik kan me ook niet voorstelen dat de persoon zelf dit niet zou weten, maar het nrc met feitjes , daar zijn ze niet zo sterk inquote:Op zaterdag 6 januari 2018 01:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan me het niet voorstellen dat het daadwerkelijk zo gegaan is, maar als het wel zo is dan zijn er een paar mensen die er per direct uitgetrapt moeten worden![]()
l'Ami zit op de wip volgens De Telegraaf
Keeperstrainer Carlo l’Ami (51) lijkt te moeten vrezen voor zijn baan bij Ajax. De Amsterdammers flirten met Anton Scheutjens (49), met wie Erik ten Hag tussen 2009 en 2012 als assistent van Fred Rutten bij PSV samenwerkte. Scheutjens heeft nu de keepers van FC Kopenhagen onder zijn hoede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Keeperstrainer Carlo l’Ami (51) lijkt te moeten vrezen voor zijn baan bij Ajax. De Amsterdammers flirten met Anton Scheutjens (49), met wie Erik ten Hag tussen 2009 en 2012 als assistent van Fred Rutten bij PSV samenwerkte. Scheutjens heeft nu de keepers van FC Kopenhagen onder zijn hoede.Marc is op de brommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keeperstrainer Carlo l’Ami (51) lijkt te moeten vrezen voor zijn baan bij Ajax. De Amsterdammers flirten met Anton Scheutjens (49), met wie Erik ten Hag tussen 2009 en 2012 als assistent van Fred Rutten bij PSV samenwerkte. Scheutjens heeft nu de keepers van FC Kopenhagen onder zijn hoede.Ik heb het idee dat de Ajax 1 keeper het altijd meer dan prima doet. Zou zo het werk van l'Ami kunnen zijn... Maar nee hij neemt een multomap mee dus zal wel slecht zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die keepers zouden ook zomaar talent kunnen hebben, trainers die volwassen spelers beter maken, dat is ook zoietsquote:Op zaterdag 6 januari 2018 01:16 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de Ajax 1 keeper het altijd meer dan prima doet. Zou zo het werk van l'Ami kunnen zijn... Maar nee hij neemt een multomap mee dus zal wel slecht zijn.![]()
Dit dus, ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n talent bewust een risico hebben laten lopen zonder dat hij het zelf wistquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:34 schreef Mula het volgende:
Wat een bizar verhaal van Nouri. Dat een club met zoiets te laks zou omgaan, zou ik nog wel willen geloven. Maar een club én de knvb? Bij een levensgroot talent van toen net 17jaar? Die daarna waarschijnlijk nog vele malen dezelfde onderzoeken heeft gehad? Zelfs een week voor de hartstilstand terwijl hij net daarvoor onwel was geworden op vakantie? Echt bizar als het waar is.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Keeperstrainer Carlo l’Ami (51) lijkt te moeten vrezen voor zijn baan bij Ajax. De Amsterdammers flirten met Anton Scheutjens (49), met wie Erik ten Hag tussen 2009 en 2012 als assistent van Fred Rutten bij PSV samenwerkte. Scheutjens heeft nu de keepers van FC Kopenhagen onder zijn hoede.Grote schoonmaak genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netto is nu alleenheerser en van wat ik nu van hem zie bevalt me dat wel...Fitter. Happier. More productive
welke test kan op een patient gedaan worden zonder dat een patient hier toestemming voor geeft en de resultaten krijgtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 01:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n talent bewust een risico hebben laten lopen zonder dat hij het zelf wist![]()
Fluisterde hij het in je oor toen hij met je bezig was?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Tevens 30 centimeter (heb ik mij laten vertellen)![]()
Dat Nouri-verhaal is wel heftig. Als ik familie zou zijn zou ik hier wel alles van willen weten..Fitter. Happier. More productive
Die 100 miljoen op de bank zou ik nog maar niet gaan uitgeven.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:09 schreef Bugno het volgende:
Dat Nouri-verhaal is wel heftig. Als ik familie zou zijn zou ik hier wel alles van willen weten..![]()
Ik snap het niet. Als club en als knvb heb je toch juist het beste voor met je spelers. Waarom zou je zoiets willen verzwijgen voor je speler en zijn familie?Rossoneri siamo noi.![]()
Wanneer Ajax op de hoogte zou zijn geweest van een eventuele onschuldige hartafwijkijng, moet Nouri dat zelf ook hebben geweten.
Dus beetje raar om met het vingertje naar Ajax te wijzen.![]()
Joch was toen 17 hè, ben je dan in staat om zelf te beslissen wat je wilt, wat gezond en verstandig is?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 07:33 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer Ajax op de hoogte zou zijn geweest van een eventuele onschuldige hartafwijkijng, moet Nouri dat zelf ook hebben geweten.
Dus beetje raar om met het vingertje naar Ajax te wijzen.
Ouders moet je sowieso op de hoogte stellen, kind was minderjarig. Ook het ervan uit gaan dat Nouri het zelf ook geweten zou hebben is niks meer dan een aanname.![]()
Klopt, maar of de familie liegt wanneer ze zeggen dat ze helemaal niets wisten erover vind ik wel erg frappant. Nu zeggen ze dat ze elke afwijking hadden laten doortesten blabla, allemaal achteraf gelul.( wel heel begrijpelijk als familie zijnde ...)quote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:09 schreef Bugno het volgende:
Dat Nouri-verhaal is wel heftig. Als ik familie zou zijn zou ik hier wel alles van willen weten..
Maar van Ajax kant kan ik best begrijpen dat ze ook een advocaat in handen nemen om te kijken hoe en wat verder. Er zijn zeker fouten gemaakt toen... maar of die fouten ook verwijtbaar zijn pff dat vind ik maar moeilijk hoor.![]()
Je zou toch zeggen dat men een mailtje opstelt aan Nouri@ajax.nl en het daarheen stuurt. Heb je gelijk je audit trail.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Lijkt me logisch dat er naar ajax gewezen wordt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 07:33 schreef patrickt37 het volgende:
Dus beetje raar om met het vingertje naar Ajax te wijzen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Volgens het artikel heeft Nouri in 2014 vlak voor een groot tournooi met Oranje een hartonderzoek gehad aangezien dat standaardprocedure is. Een bron zegt dat de resultaten mondeling aan hem zijn meegedeeld. Zijn familie zegt van niks te weten en er is geen schriftelijk bewijs dat , volgens de regels, de ouders van minderjarige Nouri op de hoogte zijn gesteld.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke test kan op een patient gedaan worden zonder dat een patient hier toestemming voor geeft en de resultaten krijgt
Ik vind de combinatie van feiten zo raar indien waar: weten dat er ooit een hartafwijking is geconstateerd en schijnbaar toch zo lang wachten met reanimeren.![]()
Vanaf 16 jaar geldt dat het kind toestemming moet geven voordat medische informatie met ouders wordt gedeeld.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 07:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Joch was toen 17 hè, ben je dan in staat om zelf te beslissen wat je wilt, wat gezond en verstandig is?
Ouders moet je sowieso op de hoogte stellen, kind was minderjarig. Ook het ervan uit gaan dat Nouri het zelf ook geweten zou hebben is niks meer dan een aanname.![]()
schandelig van ajaxquote:Ajax en KNVB wisten van hartafwijking Nouri'
De familie van Abdelhak Nouri heeft een letselschade-advocaat in de arm genomen, meldt NRC Handelsblad. Ook Ajax heeft een gespecialiseerde advocaat ingeschakeld.
David Hessing 05-01-18, 23:42 Laatste update: 23:47
233
De krant weet na onderzoek te melden dat de KNVB al in april 2014 een hartafwijking bij de jonge Ajacied constateerde. De club zou hiervan schriftelijk op de hoogte zijn gebracht door de bond. De familie stelt echter dat Abdelhak Nouri dit bericht nooit heeft gekregen. Het nieuws komt voor hen als een enorme schok.
De familie heeft eveneens twijfels of de clubarts van de Amsterdamse club adequaat handelde toen Abdelhak Nouri werd getroffen door een hartstilstand afgelopen zomer op trainingskamp in Oostenrijk. Dit optreden zou niet stroken met de medische richtlijnen van wereldvoetbalbond FIFA
De 20-jarige Nouri verkeert nog altijd in zeer lage staat van bewustzijn
ad.nl
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
https://www.google.nl/amp(...)r-nouri~a4555407/ampquote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:58 schreef endeavour86 het volgende:
[..]
Vanaf 16 jaar geldt dat het kind toestemming moet geven voordat medische informatie met ouders wordt gedeeld.Dus wat hier staat zou niet hebben gemogen als Nouri daar geen toestemming voor zou hebben gegeven?quote:De uitslag werd volgens de bond schriftelijk gedeeld met de medische staf van Ajax. Ook zouden de ouders van de toen minderjarige speler zijn gewaarschuwd.![]()
allemaal grote bullshitquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)r-nouri~a4555407/amp
[..]
Dus wat hier staat zou niet hebben gemogen als Nouri daar geen toestemming voor zou hebben gegeven?
als er een dergelijke melding komt dan moet je als club gewoon gelijk ingrijpen en tegen die speler zeggen dat het afgelopen is met zijn carriere
maar ajax wilde 50 miljoen met Nouri verdienen
geldwolven![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ah ja, Klaas weet het beterquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
allemaal grote bullshit
als er een dergelijke melding komt dan moet je als club gewoon gelijk ingrijpen en tegen die speler zeggen dat het afgelopen is met zijn carriere
geldwolven![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)r-nouri~a4555407/amp
[..]
Dus wat hier staat zou niet hebben gemogen als Nouri daar geen toestemming voor zou hebben gegeven?![]()
Ben zelf cardioloog in opleiding, kan niet bedenken wat die hartafwijking geweest zou kunnen zijn.
Of het is onschuldig en het veroorzaakt geen ernstige ritmestoornissen. Als het wel iets ernstigs is dan raad je topsport af en krijg je bv een ICD.
Wel is de consensus in de cardiologische wereld dat er veel te laat gestart is met reanimeren. Als je als jong persoon neervalt en er staat binnen een paar tellen iemand bij je die adequate reanimatie start moet je er zonder (of met beperkte) hersenschade vanaf komen.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Denk dat besef bij familie Nouri er nu ook is dat ie nooit meer normaal zal functioneren, waar ze nog wel altijd de hoop op hadden als je de berichten las.
Het verhaal dat ze niet adequaat hebben gehandeld op het veld lijkt me sowieso bijna niet te bewijzen en het lijkt me ook sterk dat gekwalificeerde medici van zowel Ajax als Bremen de fout in zijn gegaan.
Zal uiteindelijk wel een verzekeringskwestie worden. Niet leuk maar zo gaat dat vaak in dit soort gevallen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind de beelden niet prettig om terug te kijken, maar na hoeveel tijd werd er dan begonnen met reanimatie? En waren de verzorgers wel op de hoogte van de hartafwijking, of wisten alleen wat hoge heren het bij Ajax?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:07 schreef MaxC het volgende:
Ben zelf cardioloog in opleiding, kan niet bedenken wat die hartafwijking geweest zou kunnen zijn.
Of het is onschuldig en het veroorzaakt geen ernstige ritmestoornissen. Als het wel iets ernstigs is dan raad je topsport af en krijg je bv een ICD.
Wel is de consensus in de cardiologische wereld dat er veel te laat gestart is met reanimeren. Als je als jong persoon neervalt en er staat binnen een paar tellen iemand bij je die adequate reanimatie start moet je er zonder (of met beperkte) hersenschade vanaf komen.![]()
Tja, gezien Ajax hoe opereert door de jaren zou het me niet verbazen indien ze ook in de medische staf incapabele mensen aanstellen. Daarnaast komen medische fouten natuurlijk veel vaker voor dan je denkt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:21 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens het artikel heeft Nouri in 2014 vlak voor een groot tournooi met Oranje een hartonderzoek gehad aangezien dat standaardprocedure is. Een bron zegt dat de resultaten mondeling aan hem zijn meegedeeld. Zijn familie zegt van niks te weten en er is geen schriftelijk bewijs dat , volgens de regels, de ouders van minderjarige Nouri op de hoogte zijn gesteld.
Ik vind de combinatie van feiten zo raar indien waar: weten dat er ooit een hartafwijking is geconstateerd en schijnbaar toch zo lang wachten met reanimeren.![]()
Komt toch ook wel is voor dat het niet goed afloopt, ook als je er heel snel bij bent ? Kans is uiteraard wel kleiner dan dat je er later bij bent maar om nu te zeggen dat het altijd goed afloopt als je er direct bij bent is ook niet helemaal waar lijkt me.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:07 schreef MaxC het volgende:
Wel is de consensus in de cardiologische wereld dat er veel te laat gestart is met reanimeren. Als je als jong persoon neervalt en er staat binnen een paar tellen iemand bij je die adequate reanimatie start moet je er zonder (of met beperkte) hersenschade vanaf komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
010 is kennelijk ook je IQquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
allemaal grote bullshit
geldwolven![]()
![]()
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Dat laatste hoorde ik ook steeds ja. Eerste gedeelte zou prima een paar halve feiten met een NRC-saus eroverheen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:07 schreef MaxC het volgende:
Wel is de consensus in de cardiologische wereld dat er veel te laat gestart is met reanimeren. Als je als jong persoon neervalt en er staat binnen een paar tellen iemand bij je die adequate reanimatie start moet je er zonder (of met beperkte) hersenschade vanaf komen.![]()
Ajax heeft veel vaker spelers met hartafwijkingen door laten voetballen
dit is geen incident
Maduro
Kanu
Nouri
ebicilioquote:oud bericht van 2006
Alkmaar – Ajax heeft voor volgend seizoen een plek voorzien in haar jeugdopleiding voor Lorenzo Ebeicilio. De jonge aanvaller komt over van Hollandia en zal uitkomen voor de B2 van de Amsterdammers. Eerder speelde Ebeicilio al voor AZ, waar hij actief was in de D1 en de C2.
In Alkmaar diende hij te stoppen nadat hij tijdens een tandartsbezoek een hartaanval kreeg en de Alkmaarse club op doktersadvies niet meer over de jeugdspeler kon beschikken. Bij Ajax is de club wel bereid om dit risico te nemen en is het de vraag of het na Nwanko Kanu opnieuw een speler met een hartprobleem in huis haalt. In de voorbije seizoenen bewezen de sterfgevallen van David di Tomasso en Miklós Feher al dat topsport de minste minieme hartafwijking genadeloos afstraft."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Er zijn beelden van he. Wel geen closeups, maar er is wel te zien hoe lang hij in de stabiele zijligging ligt. Heb weleens gelezen dat zijn snel op en neer gaande borstkast toen hij ging liggen een duidelijk teken van hartproblemen is. Als dat waar is, is het vreemd dat ze er schijnbaar vanuit gingen dat hij zn tong ingeslikt had en daarop handelden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:08 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat besef bij familie Nouri er nu ook is dat ie nooit meer normaal zal functioneren, waar ze nog wel altijd de hoop op hadden als je de berichten las.
Het verhaal dat ze niet adequaat hebben gehandeld op het veld lijkt me sowieso bijna niet te bewijzen en het lijkt me ook sterk dat gekwalificeerde medici van zowel Ajax als Bremen de fout in zijn gegaan.
Zal uiteindelijk wel een verzekeringskwestie worden. Niet leuk maar zo gaat dat vaak in dit soort gevallen.![]()
Voor geld en een carriere in de top^O^quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:17 schreef KingRadler het volgende:
Waarom zou je een hartafwijking verborgen houden.
nouri had er belang bij en ajax ook"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
De familie van Ajax-speler Abdelhak Nouri heeft kennisgenomen van de publicatie in NRC Handelsblad van vandaag. Zij wenst daarover het volgende te verklaren:
De familie heeft het afgelopen half jaar van verschillende medici – meestal informeel – vernomen dat mogelijk niet geheel adequaat is gereageerd nadat Abdelhak op het voetbalveld in elkaar zakte. Alvorens hierover verder uitspraken te doen of conclusies te trekken, wacht de familie het onderzoek af dat thans door letselschadeadvocaat mr. John Beer wordt uitgevoerd.
Wel laat de familie weten dat zij erg geschrokken is van het nieuws dat reeds in 2014 – tijdens medisch onderzoek door de KNVB - bij Abdelhak een hartafwijking is geconstateerd. De familie is dit pas recent te weten gekomen door inzage in het medisch dossier dat Ajax, na herhaald en uitdrukkelijk verzoek, aan hen verstrekte. De familie is ervan overtuigd dat ook Abdelhak zelf geen weet van deze afwijking heeft gehad. Als de familie eerder kennis zou hebben gehad van een hartafwijking, had zij direct aangedrongen op diepgravend vervolgonderzoek, een second opinion en regelmatig terugkerende tests, om zodoende vervolgens te kunnen beoordelen wat de aard en risico’s van een dergelijke afwijking in combinatie met intensieve sportbeoefening zijn.
In het NRC-artikel wordt gesteld, bij monde van een ‘betrokkene’, dat Abdelhak in 2014 over de hartafwijking zou zijn geïnformeerd. De familie hecht hier vooralsnog geen geloof aan en stelt vast dat de ouders van de op dat moment 17-jarige Abdelhak in ieder geval nooit zijn ingelicht, schriftelijk noch mondeling. In de ogen van de familie had het op de weg van zowel de KNVB als Ajax gelegen om de ouders hierover uitdrukkelijk te informeren en in samenspraak een vervolgtraject af te spreken. De familie betreurt het in hoge mate dat dit nooit is gebeurd.
De familie wacht verder de resultaten van het onderzoek en de uitkomst van de lopende besprekingen met Ajax af. In de tussentijd zullen geen nadere mededelingen worden gedaan. De media wordt verzocht geen contact met de familie op te nemen.
mr. Khalid Kasem
De Vries & Kasem, Lawyers | Investigations
kk@devrieskasem.nlVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sno. Ze zullen wel massaal aan de EPO zitten danquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax heeft veel vaker spelers met hartafwijkingen door laten voetballen
dit is geen incident
Maduro
Kanu
Nouri
ebicilio
[..]![]()
Het meeste uit het stuk van de NRC zal wel uit de koker van letselschadeadvocaat Beers komen. Die zal niet geheel objectief zijn schat ik zo in.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Marc Overmars en van der Sar zijn de eindverantwoordelijken.
Aftreden lijkt me gewoon een goed plan
Dit wordt in de normale mensenwereld ook niet gepikt.
Ben benieuwd of beide hun verantwoordelijkheid gaan nemen
Gewoon een half jaar iedereen voor de gek gehouden
Hoeveel keer hebben we niet gehoord dat nouri onder zulke grote toezicht heeft gestaan en nooit iets was geconstateerd een half jaar geleden?
Allemaal smerige leugenaars! Walgelijk
dit is nog erger dan Boef!"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Kanu. Bijna Koné....quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sno. Ze zullen wel massaal aan de EPO zitten danAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Grote vraag is dus wat de wensen van Nouri waren t.o.v. zijn familie. Er is altijd de mogelijkheid dat hij Ajax gevraagd had zijn dossier gesloten te houden voor zijn ouders, toch?
Natuurlijk zeggen zijn ouders dat ze nog twintig testen hadden willen doen en een second opinion hadden gewild. Had ik ook gezegd. Maar dan kan het ook dat de club op een dag zegt ‘we durven het niet aan en ontbinden het contract’. Dus of die familie écht zo gehandeld had...? Als er de eerste test zegt dat het onschadelijk is, dan leggen mensen zich over het algemeen zich daar maar gauw bij neer, dan loop je een stuk rustiger rond.-nee-![]()
Rustig Klaas, rustig.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoeveel keer hebben we niet gehoord dat nouri onder zulke grote toezicht heeft gestaan en nooit iets was geconstateerd een half jaar geleden?
dit is nog erger dan Boef!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, dat van Boef was veel ergerquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:24 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is nog erger dan Boef!![]()
owja al die hoeren lopen nog gewoon rondquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, dat van Boef was veel erger
nouri niet...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Lijkt me sterk dat je dat stil houd voor de ouders en het alleen met een minderjarige Nouri bespreekt. Dat zou wel kwalijk zijn maar denk ook niet dat het zo gegaan is.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:25 schreef Marsenal het volgende:
Grote vraag is dus wat de wensen van Nouri waren t.o.v. zijn familie. Er is altijd de mogelijkheid dat hij Ajax gevraagd had zijn dossier gesloten te houden voor zijn ouders, toch?
Natuurlijk zeggen zijn ouders dat ze nog twintig testen hadden willen doen en een second opinion hadden gewild. Had ik ook gezegd. Maar dan kan het ook dat de club op een dag zegt ‘we durven het niet aan en ontbinden het contract’. Dus of die familie écht zo gehandeld had...? Als er de eerste test zegt dat het onschadelijk is, dan leggen mensen zich over het algemeen zich daar maar gauw bij neer, dan loop je een stuk rustiger rond.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zeker diep gelovige mensen die denken dat God een plan voor iedereen heeft.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:25 schreef Marsenal het volgende:
Natuurlijk zeggen zijn ouders dat ze nog twintig testen hadden willen doen en een second opinion hadden gewild. Had ik ook gezegd. Maar dan kan het ook dat de club op een dag zegt ‘we durven het niet aan en ontbinden het contract’. Dus of die familie écht zo gehandeld had...? Als er de eerste test zegt dat het onschadelijk is, dan leggen mensen zich over het algemeen zich daar maar gauw bij neer, dan loop je een stuk rustiger rond.
Maar Ajax / KNVB moet dan wel met iets beters komen dan dat het mondeling met hem gedeeld is.![]()
Zolang we niet weten wat de geconstateerde afwijking was en wat er vervolgens voor gesprek met Nouri is gevoerd, is het totaal zinloos om de verantwoordelijkheid en schuld ergens neer te leggen.
Ajax of de KNVB hebben Nouri geïnformeerd over een, op dat moment schijnbaar onschuldige afwijking. Immers, Nouri heeft het betreffende toernooi gevoetbald en dat was nooit gebeurd als het niet verantwoord was. Wat er vervolgens voor vervolgonderzoek is geweest weten we niet.
Kortom, één en al zinloos gespeculeer. In principe is het Nouri's eigen keuze om wel of niet door te voetballen. Het enige wat je je serieus af moet vragen is of er op het veld goed gehandeld is. Wetende dat er een, al dan niet minuscule, afwijking aan het hart was, had er natuurlijk meteen aan een hartprobleem gedacht moeten worden toen hij instortte.![]()
Als wat hierboven staat klopt is dat dus juist de gang van zaken vanaf 16.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je dat stil houd voor de ouders en het alleen met een minderjarige Nouri bespreekt. Dat zou wel kwalijk zijn maar denk ook niet dat het zo gegaan is.![]()
Nouri was 17, dan mag Ajax niets delen met de ouders zonder schriftelijke toestemming van Nouri.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je dat stil houd voor de ouders en het alleen met een minderjarige Nouri bespreekt. Dat zou wel kwalijk zijn maar denk ook niet dat het zo gegaan is.![]()
Ja, is ook, maar ik weet niet hoe dat wettelijk geregeld is, ik zag net een post waarin stond dat je vanaf je 16e het voor je ouders stil mag houden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je dat stil houd voor de ouders en het alleen met een minderjarige Nouri bespreekt. Dat zou wel kwalijk zijn maar denk ook niet dat het zo gegaan is.
Hoe dan ook, ik wil hier geen aannames doen, er zijn alleen maar verliezers, dus ik wacht het onderzoek wel af. Dat er fouten gemaakt zijn geloof ik direct, dat gebeurd makkelijk. Dat er kwade opzet in het spel was zoals klaas een beetje suggereert, mwah.-nee-![]()
Ajax heeft een verleden met spelers met hartproblemenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:29 schreef BadderHaring het volgende:
Zolang we niet weten wat de geconstateerde afwijking was en wat er vervolgens voor gesprek met Nouri is gevoerd, is het totaal zinloos om de verantwoordelijkheid en schuld ergens neer te leggen.
Ajax of de KNVB hebben Nouri geïnformeerd over een, op dat moment schijnbaar onschuldige afwijking. Immers, Nouri heeft het betreffende toernooi gevoetbald en dat was nooit gebeurd als het niet verantwoord was. Wat er vervolgens voor vervolgonderzoek is geweest weten we niet.
Kortom, één en al zinloos gespeculeer. In principe is het Nouri's eigen keuze om wel of niet door te voetballen. Het enige wat je je serieus af moet vragen is of er op het veld goed gehandeld is. Wetende dat er een, al dan niet minuscule, afwijking aan het hart was, had er natuurlijk meteen aan een hartprobleem gedacht moeten worden toen hij instortte.
Ze hadden Nouri gewoon per direct moeten vertellen dat het over was. Al was die afwijking maar het geringste van het geringste
wat is dit nou voor bullshit?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Denk om je hart Klaas.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax heeft een verleden met spelers met hartproblemen
Ze hadden Nouri gewoon per direct moeten vertellen dat het over was. Al was die afwijking maar het geringste van het geringste
wat is dit nou voor bullshit?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar zijn specialisten voor, om te bepalen of het verantwoord is. Als die zeggen van wel, dan is het natuurlijk wel duidelijk. Dat ze fouten kunnen maken is een losstaand feit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is dit nou voor bullshit?-nee-![]()
Een hartafwijking en topsport kunnen prima samen gaan. In veel gevallen geeft dat geen enkel verhoogd risico. Zolang je niet weet wat de exacte afwijking was, is al je gelul voorbarig.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is dit nou voor bullshit?
Het is niet eens vast te stellen voor je of de uiteindelijke ineenstorting überhaupt iets met het geconstateerde hartprobleem te maken had.![]()
quote:quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daar zijn specialisten voor, om te bepalen of het verantwoord is. Als die zeggen van wel, dan is het natuurlijk wel duidelijk. Dat ze fouten kunnen maken is een losstaand feit.Wat is jullie probleem....quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een hartafwijking en topsport kunnen prima samen gaan. In veel gevallen geeft dat geen enkel verhoogd risico. Zolang je niet weet wat de exacte afwijking was, is al je gelul voorbarig.
Het is niet eens vast te stellen voor je of de uiteindelijke ineenstorting überhaupt iets met het geconstateerde hartprobleem te maken had.
Er moeten gewoon gewoon koppen gaan rollen...
Het maakt mij niet uit van wie .."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Doe dan die van jou maar.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is jullie probleem....
Het maakt mij niet uit van wie ..![]()
Toch wringt het daar wel een beetje, een beslissing over laten aan piepjonge speler die niet medisch onderlegd is. Maar je hebt gelijk, laten we eerst het onderzoek maar afwachten ipv alleen op het NRC af te gaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nouri was 17, dan mag Ajax niets delen met de ouders zonder schriftelijke toestemming van Nouri.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
NRC is niet de telegraaf, de leugenachtige smerige roddelkrantquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch wringt het daar wel een beetje, een beslissing over laten aan piepjonge speler die niet medisch onderlegd is. Maar je hebt gelijk, laten we eerst het onderzoek maar afwachten ipv alleen op het NRC af te gaan.
NRC is een van de meest betrouwbare kranten die we in Nederland hebben."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Iemand vals beschuldigen van dood door schuld van een 20-jarige jongen (geweldig joch trouwens) is inderdaad geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is jullie probleem....
Het maakt mij niet uit van wie ..![]()
Daar wringt niets. Juridisch allemaal correct. Je mag alleen hopen dat Ajax de juiste gesprekken voert dan met zo'n jongen en hem adviseert om zijn ouders er bij te betrekken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch wringt het daar wel een beetje, een beslissing over laten aan piepjonge speler die niet medisch onderlegd is. Maar je hebt gelijk, laten we eerst het onderzoek maar afwachten ipv alleen op het NRC af te gaan.![]()
Nou, niet echt. Nog maar pas geleden het verhaal over Pieter Omtzigt bleek ook niet veel van te kloppen uiteindelijk. NRC is op sommige gebieden de Telegraaf voorbij hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
NRC is niet de telegraaf, de leugenachtige smerige roddelkrant
NRC is een van de meest betrouwbare kranten die we in Nederland hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dus ajax laat die beslissing gewoon over aan een minderjarige en laat hem bovendien in een snikhete wedstrijd in duitsland gewoon opdravenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar wringt niets. Juridisch allemaal correct. Je mat alleen hopen dat Ajax de juiste gesprekken voert dan met zo'n jongen en hem adviseert om zijn ouders er bij te betrekken.
Ik vraag me af of ze bij ajax al niet gewoon heel voorzichtig waren met Nouri de afgelopen jaren...
Nouri is eigenlijk een speler die waarschijnlijk al 3 jaar geleden had kunnen doorbreken met zijn talent...
Ajax vertrouwde het denk ik toch niet ...maar uiteindelijk hebben ze hem toch maar in het diepe gegooid......waarschijnlijk met een grote transfer in het achterhoofd
schandalig
En vanaf daar wordt het dus speculeren. Ik had in Nouri z’n plaats gezegd ‘Allemaal best, maar als het een onschadelijke afwijking is, zeg dan maar niks tegen m’n ouders, nee ik hoef er geen mail over, waar is de kleedkamer’ en opeens ben je hier.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar wringt niets. Juridisch allemaal correct. Je mag alleen hopen dat Ajax de juiste gesprekken voert dan met zo'n jongen en hem adviseert om zijn ouders er bij te betrekken.
-nee-![]()
Maar back on business, zou geweldig zijn als Kluivert ook nog bijtekent. Die hoop had ik eigenlijk al laten varen met Raiola als zaakwaarnemer.
Al moet de handtekening nog wel worden gezet natuurlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een hartafwijking en topsport kunnen prima samen gaan. In veel gevallen geeft dat geen enkel verhoogd risico. Zolang je niet weet wat de exacte afwijking was, is al je gelul voorbarig.
Het is niet eens vast te stellen voor je of de uiteindelijke ineenstorting überhaupt iets met het geconstateerde hartprobleem te maken had.
Mij is een paar jaar geleden ook verteld dat ik een hartafwijking heb. Schrok me helemaal rot, maar dat bleek een heel klein ruisje te zijn wat nergens invloed op kan hebben. Je hebt hartafwijkingen en hartafwijkingen.![]()
Er wordt een hartafwijking bij hem geconstateerd en een paar jaar later krijgt hij een hartaanval. Nee heeft allemaal niets met elkaar te maken......quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:46 schreef Mula het volgende:
[..]
Dit.
Mij is een paar jaar geleden ook verteld dat ik een hartafwijking heb. Schrok me helemaal rot, maar dat bleek een heel klein ruisje te zijn wat nergens invloed op kan hebben. Je hebt hartafwijkingen en hartafwijkingen."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Maar er is ook een wezenlijk verschil tussen een “normaal” persoon en een topsporter.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:46 schreef Mula het volgende:
[..]
Dit.
Mij is een paar jaar geleden ook verteld dat ik een hartafwijking heb. Schrok me helemaal rot, maar dat bleek een heel klein ruisje te zijn wat nergens invloed op kan hebben. Je hebt hartafwijkingen en hartafwijkingen.
Het is op dit moment niet duidelijk of de afwijking die in 2014 werd ontdekt ook daadwerkelijk van invloed was op de hartstilstand die Nouri in 2017 trof.![]()
Ik vraag me ook af of Keizer af wist van de problemen van Nouri.....
Waar Nouri onder andere trainers bijna geen kans kreeg ondanks dat hij er boven uitstak kreeg hij ineens onder Keizer wel de kans.....
Was Keizer op de hoogte wordt ook een van de vragen......"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat HOEFT niet, nee.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er wordt een hartafwijking bij hem geconstateerd en een paar jaar later krijgt hij een hartaanval. Nee heeft allemaal niets met elkaar te maken......![]()
Nee Klaas, dat wordt niet één van de vragen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me ook af of Keizer af wist van de problemen van Nouri.....
Waar Nouri onder andere trainers bijna geen kans kreeg ondanks dat hij er boven uitstak kreeg hij ineens onder Keizer wel de kans.....
Was Keizer op de hoogte wordt ook een van de vragen......![]()
![]()
Daarnaast; stel dat het zo is dat de ouders er niks vanaf wisten, zie dan maar een relatie aan te tonen tussen die afwijking en het instorten.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En vanaf daar wordt het dus speculeren. Ik had in Nouri z’n plaats gezegd ‘Allemaal best, maar als het een onschadelijke afwijking is, zeg dan maar niks tegen m’n ouders, nee ik hoef er geen mail over, waar is de kleedkamer’ en opeens ben je hier.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Exact. Er zijn zoveel hartproblemen, chronisch of accuut, die ongerelateerd zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar er is ook een wezenlijk verschil tussen een “normaal” persoon en een topsporter.
Het is op dit moment niet duidelijk of de afwijking die in 2014 werd ontdekt ook daadwerkelijk van invloed was op de hartstilstand die Nouri in 2017 trof.
Het is een beetje als je astma de schuld geven als je dood gaat aan longkanker.![]()
Iedere Hartspecialist zal zeggen dat er een verband bestaat.quote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Langslepende rechtszaken ftwquote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarnaast; stel dat het zo is dat de ouders er niks vanaf wisten, zie dan maar een relatie aan te tonen tussen die afwijking en het instorten.-nee-![]()
Dit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:29 schreef BadderHaring het volgende:
Kortom, één en al zinloos gespeculeer. In principe is het Nouri's eigen keuze om wel of niet door te voetballen. Het enige wat je je serieus af moet vragen is of er op het veld goed gehandeld is. Wetende dat er een, al dan niet minuscule, afwijking aan het hart was, had er natuurlijk meteen aan een hartprobleem gedacht moeten worden toen hij instortte.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Nee Klaas, Crypto idioot die je er bent.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Iedere Hartspecialist zal zeggen dat er een verband bestaat.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als Ajax normaal is ingericht, hebben ze een dossier vanaf 2014 waar alles in staat wat is besproken. Een gesprek over hartafwijking kun je niet mondeling doen en daar niks van op papier zetten.
Wat ik sowieso kwalijk vind, waarom heeft Ajax het zo lopen rekken met het medisch rapport. Geef dat gewoon aan de familie, zonder gezeik.Ajax, That '70s Show, Arsenal![]()
Als ajax de afspraak met Nouri had zijn dossier geheim te houden, zou Ajax juist een fout begaan zijn door dat dossier vrij te geven. Nouri leeft nog, hij heeft rechten. Dan snap ik de terughoudendheid wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:08 schreef PiraatPiet het volgende:
Als Ajax normaal is ingericht, hebben ze een dossier vanaf 2014 waar alles in staat wat is besproken. Een gesprek over hartafwijking kun je niet mondeling doen.
Wat ik sowieso kwalijk vind, waarom heeft Ajax het zo lopen rekken met het medisch rapport. Geef dat gewoon aan de familie, zonder gezeik.-nee-![]()
Ze mogen dat rapport pas aan de familie geven als Nouri daar toestemming voor heeft gegeven. Beroepsgeheim is nogal een dingetje in de medische wereld.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:08 schreef PiraatPiet het volgende:
Als Ajax normaal is ingericht, hebben ze een dossier vanaf 2014 waar alles in staat wat is besproken. Een gesprek over hartafwijking kun je niet mondeling doen en daar niks van op papier zetten.
Wat ik sowieso kwalijk vind, waarom heeft Ajax het zo lopen rekken met het medisch rapport. Geef dat gewoon aan de familie, zonder gezeik.
Als Nouri die toestemming niet zelf kan geven, is dat nogal een complex proces voor dat je dat wel kunt delen.![]()
Wie beweert dat dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:08 schreef Wotte het volgende:
Lijkt me bijzonder sterk dat een arts die jongen niet heeft geïnformeerd.![]()
Ajax heeft nu een aantal grove fouten gemaakt
Ajax had nouri moeten ontslaan na de constatering
Ajax heeft sinds augustus iedereen in de maling genomen met de mededeling dat er nooit iets is geconstateerd bij Nouri.
En de rechter zal ook naar het verleden verwijzen naar een aantal ajax spelers met hartproblemen die ook gewoon met grote risico hebben door gevoetbald.
Conclusie dit wordt de grootste zaak in de sportgeschiedenis in Nederland. Familie krijgt minstens 10 miljoen euro of meer van ajax."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Jezus Klaasquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax heeft sinds augustus iedereen in de maling genomen met de mededeling dat er nooit iets is geconstateerd bij Nouri.
En de rechter zal ook naar het verleden verwijzen naar een aantal ajax spelers met hartproblemen die ook gewoon met grote risico hebben door gevoetbald.
Conclusie dit wordt de grootste zaak in de sportgeschiedenis in Nederland. Familie krijgt minstens 10 miljoen euro of meer van ajax.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Conclusie dit wordt de grootste zaak in de sportgeschiedenis in Nederland. Familie krijgt minstens 10 miljoen euro of meer van ajax.___________________
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
De familie Nouriquote:
"De familie is ervan overtuigd dat ook Abdelhak zelf geen weet van deze afwijking heeft gehad. "
Perbericht van de letselschadeadvocaat
https://devrieskasem.nl/nl/pers-abdelhak-nouri-knvb-ajax.html![]()
Ray is ook weer op de brommer(Desbetreffende tweet, voor wie het vergeten was:)twitter:raymondverheije twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 10:31:57Oeps....ik kan mij ineens een tweet over de harttest van Nouri herinneren uit juli 2017....https://t.co/1xUMWrozL2 https://t.co/OUi87Poy6N reageer retweet
![]()
![]()
Nouri was 17 toendertijd oud genoeg om zelfstandig je patienrechten te mogen uitoefenen. Hoewel het artsen in dienst van de werkgever zijn die dit hebben geconstateerd veranderd de medische code niet ten opzichte van hun collega's in ziekenhuizen.
Dit moet de arts besproken hebben met Appie. Nouri kan er wel voor gekozen hebben om dit geheim te houden. Dat dient de arts te respecteren.![]()
Ik denk dat we het geluk hebben dat Patrick z'n vader is. Die heeft meer invloed dan Raiola in dit geval.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:43 schreef Pedroso het volgende:
Maar back on business, zou geweldig zijn als Kluivert ook nog bijtekent. Die hoop had ik eigenlijk al laten varen met Raiola als zaakwaarnemer.
Al moet de handtekening nog wel worden gezet natuurlijk.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Dat er een afwijking aan het hart is geconstateerd is op zichzelf niet zo bijzonder. Heel veel (top)sporters hebben dit omdat de hartspier nu eenmaal sterk ontwikkeld is bij die groep. De vraag is dus wat voor een afwijking het was, en of die verband houdt met het hartprobleem van afgelopen zomer.![]()
De combinatie van een verstandige carrière-planning en Raiola als zaakwaarnemer is eigenlijk ideaal. Alleen is dat bij de meesten van zijn clientèle niet het geval, hopelijk is Kluivertje een uitzondering inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik denk dat we het geluk hebben dat Patrick z'n vader is. Die heeft meer invloed dan Raiola in dit geval.![]()
Wat een onzin is dit toch altijdquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De combinatie van een verstandige carrière-planning en Raiola als zaakwaarnemer is eigenlijk ideaal. Alleen is dat bij de meesten van zijn clientèle niet het geval, hopelijk is Kluivertje een uitzondering inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klaas, delete your alles. Godverdomme zeg![]()
'Wish I was old and a little sentimental'
Eens. Als financieel belangenbehartiger kun je geen betere hebben dan Raiola. Voor gearriveerde spelers of (net) niet spelers is er geen betere. Hij kan bij wijze van spreken Dijks en Nelom zo wegzetten bij Manchester City.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De combinatie van een verstandige carrière-planning en Raiola als zaakwaarnemer is eigenlijk ideaal. Alleen is dat bij de meesten van zijn clientèle niet het geval, hopelijk is Kluivertje een uitzondering inderdaad.
Als groot talent kun je beter en wat verstandiger zaakwaarnemer nemen, al ben je er zelf ook altijd nog wel bij natuurlijk. Al blijft het moeilijk om miljoenen af te slaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vind het wel erg makkelijk van de familie om te zeggen dat hij er zelf niks van geweten heeft. De kans is groter dat hij het wel wist maar het risico genomen heeft om zijn droom na te jagen en de financiële toekomst zeker te stellen.![]()
Ook als talent kan je prima bij Raiola zitten. Als Kluivert zegt dat hij bij Ajax wil blijven maar wel met een dik salaris, dan fixt Raiola dat wel. Beetje flirten met clubs, geruchten de wereld in helpen, en dan zie ik Overmars al met knikkende knieën achter zijn bureau zittenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens. Als financieel belangenbehartiger kun je geen betere hebben dan Raiola. Voor gearriveerde spelers of (net) niet spelers is er geen betere. Hij kan bij wijze van spreken Dijks en Nelom zo wegzetten bij Manchester City.
Als groot talent kun je beter en wat verstandiger zaakwaarnemer nemen, al ben je er zelf ook altijd nog wel bij natuurlijk. Al blijft het moeilijk om miljoenen af te slaan.![]()
Het zou ook wel een draak van een zaakwaarnemer zijn als ie niet het onderste uit de kan zou halen bij contractbesprekingen, daar is ie geen uitzondering in.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook als talent kan je prima bij Raiola zitten. Als Kluivert zegt dat hij bij Ajax wil blijven maar wel met een dik salaris, dan fixt Raiola dat wel. Beetje flirten met clubs, geruchten de wereld in helpen, en dan zie ik Overmars al met knikkende knieën achter zijn bureau zitten
Bij Raiola heb ik meer het idee dat ie voor de grootste pot gaat bij een grote club, daar wordt de speler sowieso financieel beter van. En wie wil er nu niet bij een grote buitenlandse club spelen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bewijs maar dat Nouri niet is geinformeerd. Als Ajax claimt dit mondeling besproken te hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:57 schreef opperkleurder het volgende:
Vind het wel erg makkelijk van de familie om te zeggen dat hij er zelf niks van geweten heeft. De kans is groter dat hij het wel wist maar het risico genomen heeft om zijn droom na te jagen en de financiële toekomst zeker te stellen.![]()
Het zou raar zijn als ajax niet is ingelicht
Ik heb jaarlijks een keuring via mijn werkgever. Dit is een preventief medisch onderzoek om dingen voor te zijn. VOetballers krijgen ook zo een keuring maar die gaan nog veel verder.
Op het moment dat er zaken geconstateerd worden dan wordt gewoon de werkgever ingelicht. Is bij ajax en bij elke voetbalclub niet anders."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaas, gewoon even wieberen nu.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb jaarlijks een keuring via mijn werkgever. Dit is een preventief medisch onderzoek om dingen voor te zijn. VOetballers krijgen ook zo een keuring maar die gaan nog veel verder.
Op het moment dat er zaken geconstateerd worden dan wordt gewoon de werkgever ingelicht. Is bij ajax en bij elke voetbalclub niet anders.![]()
Het uwv je werkgever noemen gaat mij wel iets te ver Klaas.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Op het moment dat er zaken geconstateerd worden dan wordt gewoon de werkgever ingelicht. Is bij ajax en bij elke voetbalclub niet anders.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het uwv je werkgever noemen gaat mij wel iets te ver Klaas.![]()
![]()
Seems legitquote:In 2014 en 2016 zijn er volgens de KNVB bij Ajacied Abdelhak Nouri checks gedaan naar zijn hart. Daar kwam beide keren een hartafwijking naar voren. Die uitslagen zijn volgens de KNVB met Nouri gedeeld. "We hebben Nouri zowel mondeling als schriftelijk geïnformeerd. Ook zijn club Ajax is daar destijds van op de hoogte gebracht", laat een woordvoerder van de KNVB weten.
Ouders hoefden niet te worden geïnformeerd
Volgens de woordvoerder heeft de KNVB zich aan de protocollen gehouden. Zijn ouders hoefden niet te worden geïnformeerd. "Aangezien Nouri toen ouder was dan 16 jaar is alleen het informeren van de voetballer zelf voldoende geweest."
Johan Legemaate, hoogleraar Gezondheidsrecht, bevestigt dat iemand vanaf 16 jaar zelf verantwoordelijk is vanwege het medisch beroepsgeheim. "Bij mensen van 16 jaar of ouder is het aan hen om die informatie met anderen te delen. Vanaf je zestiende ben je voor de wet helemaal zelfstandig als het om medische beslissingen gaat."Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Familie heeft trauma ondergaan en wil een zondebok en genoegdoening. Tel dat op bij een gezonde handelsgeest die de cultuur niet vreemd is en ze gebruiken dit tot den treuren om er beter van te worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:57 schreef opperkleurder het volgende:
Vind het wel erg makkelijk van de familie om te zeggen dat hij er zelf niks van geweten heeft. De kans is groter dat hij het wel wist maar het risico genomen heeft om zijn droom na te jagen en de financiële toekomst zeker te stellen.
Inshallah!![]()
je zal er inderdaad niet ver naast zittenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Familie heeft trauma ondergaan en wil een zondebok en genoegdoening. Tel dat op bij een gezonde handelsgeest die de cultuur niet vreemd is en ze gebruiken dit tot den treuren om er beter van te worden.
Inshallah!![]()
Ze moeten het ook wel kunnen bekostigen natuurlijk om dat ventje de komende 40-45 jaar aan de apparatuur te laten liggen omdat ze er de stekker niet uit mogen trekken van een sprookjesboek.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Familie heeft trauma ondergaan en wil een zondebok en genoegdoening. Tel dat op bij een gezonde handelsgeest die de cultuur niet vreemd is en ze gebruiken dit tot den treuren om er beter van te worden.
Inshallah!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
in principe zou iedereen hetzelfde doenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inshallah!"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Inderdaad, ben wel benieuwd of die afwijkingen bij de keuringen bij Ajax zelf dan niet naar boven zijn gekomen.quote:
Is er eigenlijk ooit duidelijk geworden of dat infarct bij Nouri ook door een natuurlijke afwijking was veroorzaakt, volgens mij niet toch?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wel gek dat Nouri het dan niet tegen zijn ouders heeft gezegd. Waarschijnlijk hebben ze het er bij Ajax nog met hem over gehad, maar vonden ze het niet nodig om het nog schriftelijk te bevestigenquote:![]()
"Zonder op de feiten vooruit te willen lopen"twitter:ikbensjimmie twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 12:11:18Deze tweet dus: https://t.co/r6gmt9EdY0 reageer retweet
'Wish I was old and a little sentimental'
Dat is hetzelfde als mensen die een zin beginnen met ‘met alle respect’quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:23 schreef StarGazer het volgende:
"Zonder op de feiten vooruit te willen lopen"twitter:ikbensjimmie twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 12:11:18Deze tweet dus: https://t.co/r6gmt9EdY0 reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tuurlijk wisten zijn ouders dit dan ook. Zoiets over je gezondheid deel je.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel gek dat Nouri het dan niet tegen zijn ouders heeft gezegd. Waarschijnlijk hebben ze het er bij Ajax nog met hem over gehad, maar vonden ze het niet nodig om het nog schriftelijk te bevestigen![]()
Kan me niet voorstellen dat zijn familie hierover zou liegenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tuurlijk wisten zijn ouders dit dan ook. Zoiets over je gezondheid deel je.![]()
No offense.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mensen die een zin beginnen met ‘met alle respect’Put these foolish ambitions to rest.![]()
ze zeggen ook dat hij het niet wist terwijl het duidelijk is dat hij het wel wistquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat zijn familie hierover zou liegen![]()
Een natuurlijke afwijking? Je snapt dat dat 'gewoon' een hartafwijking is dus?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, ben wel benieuwd of die afwijkingen bij de keuringen bij Ajax zelf dan niet naar boven zijn gekomen.
Is er eigenlijk ooit duidelijk geworden of dat infarct bij Nouri ook door een natuurlijke afwijking was veroorzaakt, volgens mij niet toch?
Een jonge gozer, op die leeftijd, krijgt niet zomaar een hartstilstand. Zonder dat er van tevoren iets gebeurd moet zijn of dat er sprake is van een afwijking. Doktoren zullen hier hun mening over hebben gegeven, maar dan wel alleen aan de familie. Elke andere pietlul die je hier over hoort praten speculeert gewoon.
Daarom lijkt het mij ook niet onwaarschijnlijk dat Ajax inderdaad op de hoogte was van een eventuele afwijking. Het verklaart namelijk een hoop. Dat wil echter nog niet zeggen dat Nouri zelf niet op de hoogte was. Je kan mij namelijk niet wijsmaken dat er een arts is geweest die dit niet doorgegeven zou hebben. Wat er daarna met deze info gebeurd is, dat is de vraag. Of nou ja, als dat het geval is natuurlijk. Want deze pietlul is aan het speculeren
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Nouri heeft dus hartafwijking verborgen gehouden tegenover zijn ouders.
Is het normaal in zijn cultuur om niks te zeggen.![]()
Alles voor het geld hè.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zeggen ook dat hij het niet wist terwijl het duidelijk is dat hij het wel wistDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nou ja ze gaan er blind vanuit dat Nouri het wel gezegd zou hebben als hij het wist. Is ook niet gek, maar dan moeten ze daar eerst maar eens navraag over doen bij Ajax/KNVB voordat ze met vingers gaan wijzen, en dat is eigenlijk wel wat ze nu doenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zeggen ook dat hij het niet wist terwijl het duidelijk is dat hij het wel wist![]()
Als een speler ouder is dan zestien jaar, hoeft de KNVB de ouders niet te informeren. Dat is aan de voetballer zelf.quote:![]()
Het verbaast mij eerder dat je vanaf 16 al volledig medisch bekwaam bent maar dat is een discussie die hier weer los van staatVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik dacht te hebben gelezen dat ze daarvoor het persmoment op het trainingskamp zouden gebruiken.quote:![]()
Ook al wist Nouri het, dan slaat deze opmerking werkelijk waar nog steeds helemaal nergens op. Nouri is niet opgeleid om de ernst van zo'n situatie in te zien. Hij wil gewoon voetballen. Als hij op de hoogte was gesteld, zal hij er waarschijnlijk alles aan gedaan hebben om ervoor te zorgen dat hij door mocht voetballen. Het is aan Ajax om de juiste keuze te maken en niet voor het geld, maar voor de gezondheid van een speler (persoon) te kiezen. (Neemt niet weg dat met bepaalde afwijkingen best topsport te bedrijven is).quote:
Al wist Nouri het. Ajax wist het ook. En Ajax had hier uiteindelijk de juiste keuze moeten maken. En ja, dat is achteraf inderdaad makkelijk praten. En we weten niet of het zo gelopen is. Maar het is wel zo.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
nee dat is niet zo. Je bent medisch zelf verantwoordelijk, zeker als hij het schriftelijk en mondeling gehoord heeft zoals nu blijkt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ook al wist Nouri het, dan slaat deze opmerking werkelijk waar nog steeds helemaal nergens op. Nouri is niet opgeleid om de ernst van zo'n situatie in te zien. Hij wil gewoon voetballen. Als hij op de hoogte was gesteld, zal hij er waarschijnlijk alles aan gedaan hebben om ervoor te zorgen dat hij door mocht voetballen. Het is aan Ajax om de juiste keuze te maken en niet voor het geld, maar voor de gezondheid van een speler (persoon) te kiezen. (Neemt niet weg dat met bepaalde afwijkingen best topsport te bedrijven is).
Al wist Nouri het. Ajax wist het ook. En Ajax had hier uiteindelijk de juiste keuze moeten maken. En ja, dat is achteraf inderdaad makkelijk praten. En we weten niet of het zo gelopen is. Maar het is wel zo.![]()
Ik neem aan dat die medische gasten wel uitvoerig de situatie aan Nouri hebben uitgelegd, en dat de conclusie dat het ongevaarlijk was niet zomaar is getrokken. Wat Nouri er vervolgens mee deed (wellicht is hem geadviseerd om er beter naar te laten kijken, het te bespreken met zijn ouders, etc) was zijn eigen keuze. Er zal vast de komende dagen nog wel meer naar buiten komenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ook al wist Nouri het, dan slaat deze opmerking werkelijk waar nog steeds helemaal nergens op. Nouri is niet opgeleid om de ernst van zo'n situatie in te zien. Hij wil gewoon voetballen. Als hij op de hoogte was gesteld, zal hij er waarschijnlijk alles aan gedaan hebben om ervoor te zorgen dat hij door mocht voetballen. Het is aan Ajax om de juiste keuze te maken en niet voor het geld, maar voor de gezondheid van een speler (persoon) te kiezen. (Neemt niet weg dat met bepaalde afwijkingen best topsport te bedrijven is).
Al wist Nouri het. Ajax wist het ook. En Ajax had hier uiteindelijk de juiste keuze moeten maken. En ja, dat is achteraf inderdaad makkelijk praten. En we weten niet of het zo gelopen is. Maar het is wel zo.![]()
Dat dus. Medici geven advies, meer niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nee dat is niet zo. Je bent medisch zelf verantwoordelijk, zeker als hij het schriftelijk en mondeling gehoord heeft zoals nu blijkt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waar staat dat laatste? Heb alleen gelezen dat de familie boos is op de KNVB en Ajax.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nee dat is niet zo. Je bent medisch zelf verantwoordelijk, zeker als hij het schriftelijk en mondeling gehoord heeft zoals nu blijkt.
Maar zoals ik inderdaad al zei, ik geloof zeker wel dat Nouri op de hoogte was. En hij is inderdaad medisch verantwoordelijk over zichzelf. Maar Ajax heeft ook een 'zorgplicht'. Zij hebben op basis van zo'n rapport gegronde redenen om niet verder te gaan met een speler. Contract stopzetten, in een andere functie zetten. Noem maar op.Ik beweer toch ook nergens iets anders?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat dus. Medici geven advies, meer niet.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Mensen die er verstand van hebben kwamen tot de conclusie dat het ongevaarlijk was, en dan contract stopzetten? Je bent niet goedquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar staat dat laatste? Heb alleen gelezen dat de familie boos is op de KNVB en Ajax.
Maar zoals ik inderdaad al zei, ik geloof zeker wel dat Nouri op de hoogte was. En hij is inderdaad medisch verantwoordelijk over zichzelf. Maar Ajax heeft ook een 'zorgplicht'. Zij hebben op basis van zo'n rapport gegronde redenen om niet verder te gaan met een speler. Contract stopzetten, in een andere functie zetten. Noem maar op.![]()
Je kraamt alleen maar onzin uit. Even een cursus ethiek volgen en zorgen dat je op de hoogte bent van het laatste nieuws voordat je aan zo'n discussie mee doet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar staat dat laatste? Heb alleen gelezen dat de familie boos is op de KNVB en Ajax.
Maar zoals ik inderdaad al zei, ik geloof zeker wel dat Nouri op de hoogte was. En hij is inderdaad medisch verantwoordelijk over zichzelf. Maar Ajax heeft ook een 'zorgplicht'. Zij hebben op basis van zo'n rapport gegronde redenen om niet verder te gaan met een speler. Contract stopzetten, in een andere functie zetten. Noem maar op.
[..]
Ik beweer toch ook nergens iets anders?
Ajax heeft dus geen zorgplicht.![]()
Een ongevaarlijke hartafwijking? Nogmaals, waar staat dat? Het kan best zijn dat ik wat artikelen vandaag gemist heb hoor. Maar uiteindelijk bleek het toch niet zo ongevaarlijk te zijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mensen die er verstand van hebben kwamen tot de conclusie dat het ongevaarlijk was, en dan contract stopzetten? Je bent niet goedIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Joh....quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk bleek het toch niet zo ongevaarlijk te zijn in ieder geval.
Daar heb je echt niets aan nuquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
zorgen dat je op de hoogte bent van het laatste nieuws voordat je aan zo'n discussie mee doet.![]()
Het lijkt me ook wel lastig om zoiets aan je ouders te melden. Zonder te willen generaliseren (let op, nu ga ik generaliseren) is het in dat soort families/culturen ook nog eens zo dat de druk van de hele familie op je rust.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan nog is het Nouri zijn probleem, niet dat van Ajax. Net als het Nouri zijn probleem is dat hij bleef voetballen. Het risico ligt bij hem, niet bij ajax of de knvb.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:02 schreef Caland het volgende:
Het lijkt me ook wel lastig om zoiets aan je ouders te melden. Zonder te willen generaliseren (let op, nu ga ik generaliseren) is het in dat soort families/culturen ook nog eens zo dat de druk van de hele familie op je rust.![]()
Dat zal dus onderdeel worden van de juridische strijd... Wie heeft gelijk, wie heeft zorgplicht, wie heeft verzaakt enz enz...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog is het Nouri zijn probleem, niet dat van Ajax. Net als het Nouri zijn probleem is dat hij bleef voetballen. Het risico ligt bij hem, niet bij ajax of de knvb.![]()
Zowel de KNVB als Ajax waren blijkbaar van mening dat er met die afwijking prima topsport te bedrijven was. Die inschatting zal vast niet door koekenbakkers gemaakt zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog is het Nouri zijn probleem, niet dat van Ajax. Net als het Nouri zijn probleem is dat hij bleef voetballen. Het risico ligt bij hem, niet bij ajax of de knvb.
Hoe er gehandeld is op het veld is natuurlijk nog wel een dingetje dan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het gaat enkel om financiële genoegdoening van de familie. Als dit om een stratenmaker ging die tijdens zijn werk zou zijn overleden zou niemand zich er druk over maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal dus onderdeel worden van de juridische strijd... Wie heeft gelijk, wie heeft zorgplicht, wie heeft verzaakt enz enz...![]()
Moeten ze die arts dan persoonlijk aansprakelijk stellen? Die zal ook naar eer en geweten gehandeld hebben. Of dat precies volgens het protocol was is niet zo relevant.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel de KNVB als Ajax waren blijkbaar van mening dat er met die afwijking prima topsport te bedrijven was. Die inschatting zal vast niet door koekenbakkers gedaan zijn
Hoe er gehandeld is op het veld is natuurlijk nog wel een dingetje dan.![]()
Zit dan ook niet onzin uit te kramen als je niet op de hoogte bentquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een ongevaarlijke hartafwijking? Nogmaals, waar staat dat? Het kan best zijn dat ik wat artikelen vandaag gemist heb hoor. Maar uiteindelijk bleek het toch niet zo ongevaarlijk te zijn in ieder geval.![]()
Jij kunt met zekerheid zeggen dat hetgeen in 2014 is opgemerkt door een arts van de KNVB, ook de oorzaak is van het hartfalen in 2017?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een ongevaarlijke hartafwijking? Nogmaals, waar staat dat? Het kan best zijn dat ik wat artikelen vandaag gemist heb hoor. Maar uiteindelijk bleek het toch niet zo ongevaarlijk te zijn in ieder geval.
Nee, dat kun jij niet.![]()
Dat zou best kunnen ja. Wat stratemaker betreft sowieso...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat enkel om financiële genoegdoening van de familie. Als dit om een stratenmaker ging die tijdens zijn werk zou zijn overleden zou niemand zich er druk over maken.
Maar ja, ik dacht nav eerste berichten dat contact goed was tussen Ajax en familie Nouri. Ajax betaalt hem ook gewoon door, en ik heb het idee dat Ajax daar best tijdje mee door wil gaan. Maar ja, financieel onafhankelijk worden ze niet met jeugdsalaris wat Nouri heeft. Wellicht dat dat inderdaad meespeelt.
Dat familie niet wist (als dat zo is) dat Nouri een hartafwijking heeft ligt niet aan KNVB of Ajax, immers Nouri is ingelicht en hij heeft zelf de verantwoordelijkheid om zijn familie in te lichten. Blijft over hoe er gehandeld is op het veld.![]()
Het lijkt een beetje getouwtrek om niksquote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moeten ze die arts dan persoonlijk aansprakelijk stellen? Die zal ook naar eer en geweten gehandeld hebben. Of dat precies volgens het protocol was is niet zo relevant.
Maar als Ajax blijkbaar terughoudend is om medische dossiers vrij te geven aan familie dan snap ik wel dat er argwaan ontstaat.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mja, ik kan het me wel voorstellen. Straks heb je gelijk 50 artsen die roepen dat ze wel weten wat er aan de hand was. Zonder dat ze er zelf bij waren... Alhoewel, die heb je nu alquote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje getouwtrek om niks
Maar als Ajax blijkbaar terughoudend is om medische dossiers vrij te geven aan familie dan snap ik wel dat er argwaan ontstaat.![]()
Verklaring Ajaxquote:Naar aanleiding van het artikel van het NRC Handelsblad heeft Ajax een verklaring naar buiten gebracht: ‘De familie Nouri wil, net als Ajax, precies weten wat er is gebeurd met Abdelhak. Het is al enige tijd bij ons bekend dat zij een advocaat hebben ingeschakeld die, net als wij onderzoek doet. Wij werken daar vanzelfsprekend volledig aan mee, alles wat wij hebben en weten is aan hen ter beschikking gesteld. Wij verstrekken geen inhoudelijke informatie aan derden zoals de media, aangezien het hier om een medisch en dus vertrouwelijk dossier gaat. Wij hebben goed contact met de familie Nouri en wij communiceren bij voorkeur rechtstreeks met hen.’![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 13:25:59NIEUWS | @Dolbergofficial 2 maanden niet inzetbaar. 🤕https://t.co/BtxAZqX6E1 reageer retweet
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: