SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoe rotter het wordtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Kunnen we al De Jong-kwartetten?Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Gaat Ten Hag Ziyech als 10 laten spelen soms? Met Donny en Nigel erachter? Zo speelde hij bij Utrecht met Barazite ook toch?Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Diepe backs erbij, aanspeelpuntje in de spits. Niks mis mee..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:48 schreef Bugno het volgende:
Gaat Ten Hag Ziyech als 10 laten spelen soms? Met Donny en Nigel erachter? Zo speelde hij bij Utrecht met Barazite ook toch?Fitter. Happier. More productive
Op papier klinkt dat niet als een heel slecht idee.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:48 schreef Bugno het volgende:
Gaat Ten Hag Ziyech als 10 laten spelen soms? Met Donny en Nigel erachter? Zo speelde hij bij Utrecht met Barazite ook toch?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik vermoed wel dat Schone opnieuw op de bank terecht gaat komen, zeker wanneer Wober weer terug is. Frenkie de Jong kun je namelijk niet meer buiten de eerste elf houden..![]()
Nigel gaat toch niet echt komen jongens? :’) Had ik een paar geleden wel willen zien.
Maar nu? Nah. Snap dat we nog een beuker zoeken voor op het middenveld maar deze man heeft z’n best tijd wel gehad denk ik.
Weet het natuurlijk niet zeker want heb die knuppel al een tijdje niet zien spelen, maar ook dat zegt wel weer genoeg.Ajacied.![]()
Kan iemand hier geen gifje van maken?
https://twitter.com/JelmerJager/status/949252198109720576
Mooie voor op naar het ajax topic.![]()
Wat een walgelijk kapsel, tondeuse erop als hij weer landt op Schiphol. Als dat Neres is in t gifjequote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:15 schreef skysherrif het volgende:
Kan iemand hier geen gifje van maken?
https://twitter.com/JelmerJager/status/949252198109720576
Mooie voor op naar het ajax topic.![]()
Wat heb jij voor kapsel dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een walgelijk kapsel, tondeuse erop als hij weer landt op Schiphol. Als dat Neres is in t gifje![]()
Ik lig al klaar voor de cynische gefrustreerde reacties van fans van andere clubs, hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:19 schreef TheJanitor het volgende:
De volgende lijst:
http://www.uefa.com/uefac(...)coms+ones+watch+2018![]()
"Te Ligt maakt in elke wedstrijd een gigantische blunder"quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lig al klaar voor de cynische gefrustreerde reacties van fans van andere clubs, hoor.Oh.![]()
Ik snap van die lijst alleen nog steeds niet het eeuwige enthousiasme rond Justin Kluivert.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Te Ligt maakt in elke wedstrijd een gigantische blunder"![]()
Zijn achternaam en recente goals die de hype aanwakkeren. Maar wel redelijk overdreven allemaal, laat het hem eerst maar over een langere periode zien zoals Neres dat doet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap van die lijst alleen nog steeds niet het eeuwige enthousiasme rond Justin Kluivert.Oh.![]()
Wat denk jij dat zijn plafond is of wordt?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap van die lijst alleen nog steeds niet het eeuwige enthousiasme rond Justin Kluivert.![]()
Die laatste zinsnede is raar.. Die speelt ook pas een paar maanden in de basis..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn achternaam en recente goals die de hype aanwakkeren. Maar wel redelijk overdreven allemaal, laat het hem eerst maar over een langere periode zien zoals Neres dat doet.![]()
ja onterecht denk ik als ik zie hoe hij presteert, Bosz heeft hem gewoon genegeerd omdat hij Traore een basisplek had beloofdquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die laatste zinsnede is raar.. Die speelt ook pas een paar maanden in de basis..![]()
Kluivert speelt nu vijf potjes in de basis, Neres laat het nu al zien vanaf september (en vorig seizoen ook al genoeg in de minuten die hij kreeg), en laat toch ook wel meer allround kwaliteiten zien dan slechts een paar schoten die dan net goed vallenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die laatste zinsnede is raar.. Die speelt ook pas een paar maanden in de basis..
Oh.![]()
Ik denk dat Neres de nieuwe Griezmann wordt..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja onterecht denk ik als ik zie hoe hij presteert, Bosz heeft hem gewoon genegeerd omdat hij Traore een basisplek had beloofd![]()
Neres tegen NEC vorig jaar was ook al gewoon goed, toen Traoré in de spits stond.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja onterecht denk ik als ik zie hoe hij presteert, Bosz heeft hem gewoon genegeerd omdat hij Traore een basisplek had beloofdOh.![]()
Ik denk dat we over tien jaar gaan zoeken naar de nieuwe David Neresquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Neres de nieuwe Griezmann wordt..Oh.![]()
Het blijft eigenlijk een schande dat we met deze selectie geen Europees spelen en zelfs in de Nederlandse beker zijn uitgeschakeld. In die zin zeer terecht dat Keizer is ontslagen, ondanks de overwinningen tegen psv en feyenoord.![]()
Lastig te zeggen, hij moet nog 19 worden maar ik vind het geen talent waar ik hoge verwachtingen van heb. Wat ik de laatste weken vooral zie is dat hij een leuk schot heeft, voor de rest vind ik het allemaal maar van bedenkelijke proporties. Tegen Roda JC en Willem II was hij buiten zijn schoten ook maar pover.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat denk jij dat zijn plafond is of wordt?![]()
Ik vind zowel Kluivert als Neres jongens voor de afvallende bal en dan rammen maar.. Tweede spits types..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, hij moet nog 19 worden maar ik vind het geen talent waar ik hoge verwachtingen van heb. Wat ik de laatste weken vooral zie is dat hij een leuk schot heeft, voor de rest vind ik het allemaal maar van bedenkelijke proporties. Tegen Roda JC en Willem II was hij buiten zijn schoten ook maar pover.![]()
Vreemd, want Neres heeft al 11 assists en Kluivert slechts twee.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vind zowel Kluivert als Neres jongens voor de afvallende bal en dan rammen maar.. Tweede spits types..![]()
bij hem zie je dat hij niet zomaar wat doet, hij kijkt, bij Kluivert en Younes gaat die kop naar beneden en is het aan hun balvaardigheid te danken dat ze niet stranden als Dijksquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we over tien jaar gaan zoeken naar de nieuwe David Neres![]()
Kun je nagaan wat er zou gebeuren als er een trainer zou zijn die ze goed zou gebruiken..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vreemd, want Neres heeft al 11 assists en Kluivert slechts twee.![]()
ik kan er altijd heel slecht tegen als mensen de waarde van Schone niet zien....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik denk dat het juist voordeliger is voor Schøne dat Ten Hag is gekomen aangezien die veel meer uitgaat van een compacte organisatie; voetballend en verdedigend.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:18 schreef Baconbus het volgende:
N. De Jong is transfervrij. Ruil 'm in voor S. De Jong.
Nooit meer Schone op 6.![]()
Ik kan er altijd heel slecht tegen als mensen niet zien dat Schone alleen leuk is in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:20 schreef mokkiemok het volgende:
ik kan er altijd heel slecht tegen als mensen de waarde van Schone niet zien....
Alsof je Schone tegen Fellaini of Lingard kan laten spelen. Dat hebben we allemaal gezien.
Sommigen zijn het vergeten. Ook dit seizoen vind ik Lasse enorm matig.wooblabalurg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: