SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Online via het web met behulp van de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ow dat heb ik een in terugblik gezien... dat was best leuk ja.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Dat deed Annemieke best leuk met die bordjes
ik ga nog ff door hoorquote:
Is die ook uit 1980?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, de vogeltjesdans is nog niet geweest
Geweldige muziek in 1980!quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel een show waar ik heel erg blij van word
da's mooiquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel een show waar ik heel erg blij van word
Was dat toen al veel?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:32 schreef Zorro het volgende:
Toen ik deze voor het eerst hoorde was ik zo verkocht dat ik alles kocht wat ze ooit hadden uitgebracht
Alleen de debuutelpee gelukkigquote:
trusten en ik ga meequote:Op donderdag 4 januari 2018 22:33 schreef cafca het volgende:
Ja, hele fijne muziek, maar ik ga zo toch mn bed maar eens opzoeken.
Peace, bedankt!
Welterusten allen
Truste en bedankt voor het luisteren!quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:33 schreef cafca het volgende:
Peace, bedankt!
Welterusten allen
Wat? Hoe? Jamaar? Mee?quote:
Dat zal Symph niet leuk vindenquote:
Zo lang je het binnen deze periode houdt kan ik daar wel mee leven.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's mooi![]()
vaker jaarshows doen dus
Slaap lekker!quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:33 schreef cafca het volgende:
Peace, bedankt!
Welterusten allen
in de jaren 90 zijn ook wel wat mooie te makenquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je binnen deze periode houdt kan ik daar wel mee leven.
Heb jaarlijsten vanaf 1955 tot heden, maar verder dan 1990 kom ik vaak niet meer...
Toen was ik al bijna bejaard...quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
in de jaren 90 zijn ook wel wat mooie te maken
toen heb ik pas smaak gekregenquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was ik al bijna bejaard...
quote:
Mwah Sorry is wel erger denk ik, dit is vergelijkbaar met War.quote:
Je had niet veel nodig om een top hit in Holland te zijn, natuurlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
Even gecheckt livelink, hoogste positie is nummer 2. Valt wel een beetje mee dus.
Dat is waar!quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had niet veel nodig om een top hit in Holland te zijn, natuurlijk.
het is handig als je Borsato heetquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had niet veel nodig om een top hit in Holland te zijn, natuurlijk.
Of Blof.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is handig als je Borsato heet
Marco Blofsingplayquote:
de hond van de buren slaat aanquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is wel een mindere van Spargo vind ik.
Vitesse heb ik wel eens gezien in het Philips Stadion.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:43 schreef Zorro het volgende:
Spargo... Irritant mannetje vond ik dat.
Maar wel live gezien
Samen met Powerplay en Margriet Eshuijs volgens mij. Al kan ik wat jaren van de lokale muziekfeesten door elkaar gooien hierVitesse ook nog ergens.
Ik zat al op iets dergelijks te wachtenquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse heb ik wel eens gezien in het Philips Stadion.
OKquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:43 schreef peaceman het volgende:
tja ik kan nog wel een uur doorgaan, maar dat is me wat te lang. Ik maak in elk geval ff af wat ik nog wil draaien oke? Ik geef wel aan als de laatste nummers komen.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:43 schreef Zorro het volgende:
Spargo... Irritant mannetje vond ik dat.
Maar wel live gezien
Samen met Powerplay en Margriet Eshuijs volgens mij. Al kan ik wat jaren van de lokale muziekfeesten door elkaar gooien hierVitesse ook nog ergens.
Sinds wanneer zit hij in een rolstoel? Ik heb hem ook een keer gezien bij de opening van een winkelcentrum hier. Maar nu weet ik niet of hij wel of niet in een rolstoel zat.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb Koos Alberts nog zonder rolstoel zien optreden.
Hallo, lieve mensen!
Ik ook niet... maar ja wel uit 1980quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Dit vind ik nou niet bepaald het beste van Leo...
Was niks beter he?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb Koos Alberts nog zonder rolstoel zien optreden.
Hallo, lieve mensen!
Geen idee, ben al jaren geen lid meer van de fanclub...quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit hij in een rolstoel? Ik heb hem ook een keer gezien bij de opening van een winkelcentrum hier. Maar nu weet ik niet of hij wel of niet in een rolstoel zat.
al een behoorlijke tijd...quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit hij in een rolstoel? Ik heb hem ook een keer gezien bij de opening van een winkelcentrum hier. Maar nu weet ik niet of hij wel of niet in een rolstoel zat.
quote:Koos wist het succes schijnbaar moeiteloos voort te zetten, totdat op 29 oktober 1987 een auto-ongeluk een dramatische wending aan zijn leven gaf. Terugkerend van een optreden viel Koos die nacht achter het stuur in slaap. Zijn auto vloog uit de bocht en de gevolgen waren zeer ernstig. Hij werd zelfs enige tijd klinisch dood verklaard. Sindsdien is het onderlichaam van Alberts door een dwarslaesie verlamd en heeft hij nog maar één functionerende stemband. Na revalidatie in Het Roessingh is hij vanaf dat moment op een rolstoel aangewezen.
30...quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
Afgelopen jaar dus 40 jarig "jubileum"
maar zoals Lucille Werner al zei: het kan raar lopenquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen kreeg 'ie tenminste nog wel eens een staande ovatie...
Het voelt vast als 40quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar zoals Lucille Werner al zei: het kan raar lopen
Ow damn inderdaad. Pff tijd om naar bed te gaan, denk ik. Hakt erin zo'n eerste werkdag....quote:
En dan moet je ook nog dat hele team leiden...quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow damn inderdaad. Pff tijd om naar bed te gaan, denk ik. Hakt erin zo'n eerste werkdag....
dat zal wel ff wennen zijn voor jequote:Op donderdag 4 januari 2018 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow damn inderdaad. Pff tijd om naar bed te gaan, denk ik. Hakt erin zo'n eerste werkdag....
Lekker slapenquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Na Brass in the pocket ga ik brass onder mijn dekbed
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog dat hele team leiden...
Beetje gaar... hele dag werken, leidersbijeenkomst voetbal...quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zal wel ff wennen zijn voor je
Hier!quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Waar zijn alle jeugdige luisteraars trouwens?
Je bedoelt justme?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Waar zijn alle jeugdige luisteraars trouwens?
ach blijf nog ff..quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:56 schreef Zorro het volgende:
Nou ik ga ook maar weer eens. Maar ik zie het al, het is net de Top2000, maar dan met minder Blof en zo. Dus da's goed
En iets minder drukquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:56 schreef Zorro het volgende:
Nou ik ga ook maar weer eens. Maar ik zie het al, het is net de Top2000, maar dan met minder Blof en zo. Dus da's goed
tot de volgende keerquote:
Natuurlijk, check:quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, heb je de vertaling hiervan?
A la Anak of zo...
Jonge man, natte zakdoek...quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk, check:
Origineel
Sajang e, sioh sajang e Anak muda, sioh sajang e Sioh, dengar la anak muda Yang lahir di tanah orang Jangan lupa orang tua Bilang ini e (Bilang ini e) Bekerja dan belajar keras Sebab satu kali Kamu mau melihat Tanah Air e Sioh Sajang e, sioh sajang e Anak muda, sioh sajang e Jangan mencari kekuatan Dengan hidup lain Percaya Tuhan nanti dia Membawa jalan e (Membawa jalan e) Siapa salah, siapa benar Tuhan yang melihat Jangan bikin orang tua sengsara e Sioh Sajang e, sioh sajang e Anak muda sioh sajang e Mama jangan marah e Ingat tanah sudah jauh Bapak tidak salah e Bukan ia punya mau Sapu tangan basah e Kapan pulang tidak tahu! Asal Tuhan sayang e Itu Tuhan sudah tau! Manis e, sioh manis e Anak muda, sioh manis e Sioh Manis e, sioh manis e Anak muda, sioh manis e
Vertaling
Sajang e, e sajang sioh Jonge man, sioh sajang e Sioh, hoorde de jonge la Mensen die geboren zijn in het land Vergeet niet de ouderen Zeg het e (Say it e) Werk en studie harde Voor een eenmalige Wilt u het land te zien e Sioh Sajang e, e sajang sioh Jonge man, sioh sajang e Kijk niet om de macht In een ander leven Geloof in de Heere zal hij Brengen over de weg e (Bringing weg e) Wie is fout, wie gelijk heeft God die ziet Maak niet de ouders ellendige e Sioh Sajang e, e sajang sioh De jonge sioh e sajang Mama wees niet boos e Denk aan de grond is veel Je bent niet verkeerd e In plaats daarvan zou hij hebben E natte zakdoek Toen naar huis weet het niet gaan! Oorspronkelijk Heer e darling Dat God weet al! E zoete, zoete sioh e Jonge man, zoete sioh e Sioh E zoete, zoete sioh e Jonge man, zoete sioh e
Ja het is echt zo.... ondertussen op een andere site:quote:
Ik ook hoor. Volgens mij stond ie ook op zo'n love elpee.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:03 schreef livelink het volgende:
Dit nummer vond ik vroeger het toppunt van romantiek
Dot That To Me One More Timequote:Op donderdag 4 januari 2018 23:03 schreef livelink het volgende:
Dit nummer vond ik vroeger het toppunt van romantiek
Nou associeer ik natte zakdoeken ook voornamelijk met jonge mannen.quote:
nu je het zegt, ja!quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt wel erg op een wat snellere versie van Theme From Mahogany van Diana Ross...
zelfs qua stem niet heel erg ver er vanafquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde akkoorden, lijkt het wel...
Ook dat, maar dan iets 'jonger'...quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs qua stem niet heel erg ver er vanaf
Daar kom ik elke werkdag 2x langsquote:
hierna de laatste, dan ben je uit je lijden verlostquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer dat ik t laatste stuk grotendeels heb moeten missen door een TV-reparatieactie, maar was lekker.
Ow, ga het mij nog even lastig maken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:13 schreef peaceman het volgende:
als het goed is, kun je de laatste wel raden Mad..
die is toch van 82?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ga het mij nog even lastig maken.
Goodnight Saigon?
Ik lees het net....quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Toen waren het nog twee zusjes die aardig tegen elkaar deden...
Samen met je janken, samen door lint...
haha ja, maar wat mij betreft toch vooral 1980.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch rond 1980?
Meteen verreweg het beste liedje van de showquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
hierna de laatste, dan ben je uit je lijden verlost![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meteen verreweg het beste liedje van de show
Op Boudewijn na kende ik ze allemaal, maar ik vind het geen straf om dit terug te horen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:17 schreef peaceman het volgende:
Mensen het was me een genoegen en hopelijk heb ik Madmaster nog een paar keer kunnen verrassen.
Welterusten Diaanquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Morgen weer werkenTot morgen!
Sun of Jamaica gemist!!![]()
![]()
![]()
![]()
dat komt niet uit 1980 of van rond 1980, vandaarquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is het traditionele Peace-einde?
Goedemorgen Tuned.quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 05:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Tuned.
Al wakker, of nog wakker?
Nog niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 06:11 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Lekker rustig nog![]()
Heb je de groeten al gedaan?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is het traditionele Peace-einde?
Sorry ik sla over. Ik vind dat zo vies....quote:Op vrijdag 5 januari 2018 07:55 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weet iets lekkers bij de koffie.
Vandaag: appeltaart.
[ afbeelding ]
Tast toe! Er is genoeg.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:25 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen.
Eén logé is net vertrokken. De jongens zijn de hele nacht wakker gebleven en het vriendje is net naar huis gegaan om daar te slapen. Ik hoop dat zijn moeder niet boos op me zal zijn.
De meiden gingen om 03,.00 slapen en ik ook ongeveer rond die tijd. Maar nu heb ik een reden om logeerpartijtjes weer een tijd tegen te houden.
Pfff pittig zeg. Vandaag lekker bijkomen!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:25 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen.
Eén logé is net vertrokken. De jongens zijn de hele nacht wakker gebleven en het vriendje is net naar huis gegaan om daar te slapen. Ik hoop dat zijn moeder niet boos op me zal zijn.
De meiden gingen om 03,.00 slapen en ik ook ongeveer rond die tijd. Maar nu heb ik een reden om logeerpartijtjes weer een tijd tegen te houden.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:25 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry ik sla over. Ik vind dat zo vies....![]()
sterkte vandaagquote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:25 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen.
Diaan weet niet wat ze mistquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Diaan..... je weet niet wat je mist.
lekkahquote:Op vrijdag 5 januari 2018 07:55 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weet iets lekkers bij de koffie.
Vandaag: appeltaart.
[ afbeelding ]
Tast toe! Er is genoeg.
report ik wil niks meer zien van die boefquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Voor iedereen die ik nog niet gesproken had!
Gister al hoor, maar toen lag ik lekker in bed!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:54 schreef livelink het volgende:
Hoi Oscar. Je bent weer losgelaten zie ik
Jawel... appeltaart. Maar ik krijg vanmiddag brownies... gebakken door een collega.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Diaan..... je weet niet wat je mist.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Diaan weet niet wat ze mist
Weet niet wat ze mist, weet niet wat ze mihihiiiiist
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jawel... appeltaart. Maar ik krijg vanmiddag brownies... gebakken door een collega.
Dat is nogal vervelend voor je ToT, hoop dat die morgen toch aankomt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:37 schreef ToT het volgende:
Viddeokaart kapot, verdomme.
De koeling ervan maakte vanaf dag 1 (jaren geleden) al veel kabaal, maar met een beetje stof er in is het vele malen erger. Vooral de laatste tijd was het vreselijk. Ik had al een nieuwe koeling gekocht (complexer, veel stiller model), maar durfde het zelf niet te vervangen omdat je het met koelpasta op allerlei chips moet verlijmen. Geen enkele computerwinkel rond mijn oude woonplaats durfde het aan om het te vervangen, maar hier in mijn huidige woonplaats durfde men het WEL, maar zonder garanties.
Ik werd niet gebeld van dat-ie klaar zou zijn dus ben ik er gisteren aan het eind van de middag maar zelf naar toe gegaan. "Ja we probeerden u al te bellen, maar zodra we de videokaart uitprobeerden, kregen we al geen beeld. Toen hebben we de koeling maar vervangen, en hij geeft nog steeds geen beeld."
Right, gewoon te veel koelpasta gebruikt dus; dat veroorzaakt een kortsluiting. Die kaart deed het gewoon toen ik hem naar hen toe bracht!
Was toentertijd nog een fakking duur ding ook.
Nu een veel simpelere met een passieve koeling besteld. Die komt één dezer dagen aan, maar tot die tijd kan ik dus niet echt veel online komen. (Ik gebruik nu de laptop die mijn vriendin normaal gebruikt.) Ze hopen dat de kaart morgen aan zal komen, maar het kan net zo goed pas na het weekend zijn.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is nogal vervelend voor je ToT, hoop dat die morgen toch aankomt.
Voor de rest nog een goedemorgen
Mag niet echt klagen, dus laat ik het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]Goedemorgen!
Ja idd, ik hoop het ook.
Alles goed daar?
ik ging van de week op een site een review lezen. Ik dacht: dit zou een tekst van ToT kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]Goedemorgen!
Ja idd, ik hoop het ook.
Alles goed daar?
Hehe alright dan!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Mag niet echt klagen, dus laat ik het daar maar op houden
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ging van de week op een site een review lezen. Ik dacht: dit zou een tekst van ToT kunnen zijn.
Drie maal raden van wie de review was
een koptelefoon die nu naar hier onderweg isquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe alright dan!
[..]Ah!
Wat was het dan?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een koptelefoon die nu naar hier onderweg is
Ik miste alleen nét iets aan warmte er in (hoewel dat ook echt wel goed is), maar da's mijn persoonlijke smaak. Maar qua detail; DAMN!quote:
ja maar dat kan niet waar zijn, dus daar heb ik hem ook niet vandaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]Jaaaaaa erg goede keuze!
Ik zie dat hij nu op eGlobal voor een fantastische prijs te koop staat!!!!
Ik heb wel vaker dingen bij eGlobal gekocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja maar dat kan niet waar zijn, dus daar heb ik hem ook niet vandaan.
Maar wel veel goedkoper als op de site staat. Daar is hij bijna 60 euro te duur.
* Diaan73 roept!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Als er iemand een code wil voor 5% korting bij bax, roep maar. Geldig t/m 31/1
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Chatlog bij Netflix:
===
Jij
Hallo, is Parks and Recreation nu te zien op Netflix NL?
Je chat nu met: Elzo
Netflix Elzo
Bedankt dat je contact opneemt met Netflix, je chat met Elzo, met wie heb ik het genoegen?
Jij
Ik hoef geen theekransje. Een Ja of Nee is voldoende.
Netflix Elzo
nee
===
Was dat nu zo moeilijk, Elzo?
Het is vast goedbedoeld en zal dat van hogerhand opgelegd worden, en in de overdreven klantvriendelijke VS zal het vast goed aanslaan, maar Nederlanders zijn wat meer praktisch ingesteld: vraag - antwoord - klaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo herkenbaar, al dat geneuzel er omheen
Ik ga altijd een heel gesprek met zo'n medewerker aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is vast goedbedoeld en zal dat van hogerhand opgelegd worden, en in de overdreven klantvriendelijke VS zal het vast goed aanslaan, maar Nederlanders zijn wat meer praktisch ingesteld: vraag - antwoord - klaar.
Ik hoef niet te weten hoe het met de buurvrouw van de supervisor van Elzo gaat; ik wil gewoon een antwoord op mijn vraag. Daarnaast was ik ingelogd met mijn account, dus het lijkt me dat ze gewoon kunnen zien wie ik ben.
Maar goed, Parks&Rec is dus niet te zien. Dan maar euh.. op andere wijze verkrijgen.
Dat zal best, hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:34 schreef Melting het volgende:
Ik ga altijd een heel gesprek met zo'n medewerker aan.
Best gezellig soms.
Wij hadden meestal zo'n leuke "lichtkrant" in het kantoor hangen waarop per taal te zien was hoeveel mensen er in de wacht stonden. No pressure...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:46 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook jarenlang op verschillende klantenservices gewerkt en dan zie je de hele tijd een lampje knipperen op je telefoon met de melding hoeveel mensen er nog in de wacht staan. Dat maakt wel dat je het gezellige gesprek afkapt en snel tot de kern van de vraag probeert door te dringen.
Goed! Ik ben op 3 januari thuisgekomen en ben meteen naar de buurman gelopen. Die had 'm nog liggenquote:Hoe is het trouwens met jouw pakketje afgelopen, Spijkerbroek?
maar maar die man is geen capitain. die 3 strepen is geen capiteinquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij hadden meestal zo'n leuke "lichtkrant" in het kantoor hangen waarop per taal te zien was hoeveel mensen er in de wacht stonden. No pressure...
[..]
Goed! Ik ben op 3 januari thuisgekomen en ben meteen naar de buurman gelopen. Die had 'm nog liggen![]()
Twee dozen met
[ afbeelding ]
(en een lolly)
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:00 schreef tailfox het volgende:
maar maar die man is geen capitain. die 3 strepen is geen capitein
zou wel fijn zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Ik zou een klacht indienen als ik jou was. Het is de VS, dus misschien kan je er wat miljoenen uit slepen
* knokkels verwisselt de thee met een goede grote mok koffie van knokkelsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:25 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Chatlog bij Netflix:
===
Jij
Hallo, is Parks and Recreation nu te zien op Netflix NL?
Je chat nu met: Elzo
Netflix Elzo
Bedankt dat je contact opneemt met Netflix, je chat met Elzo, met wie heb ik het genoegen?
Jij
Ik hoef geen theekransje. Een Ja of Nee is voldoende.
Netflix Elzo
nee
===
Was dat nu zo moeilijk, Elzo?
Ik had een keer geen stem meer, nadat ik uitgeleend was geweest aan het filiaal in Duitsland.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:46 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook jarenlang op verschillende klantenservices gewerkt en dan zie je de hele tijd een lampje knipperen op je telefoon met de melding hoeveel mensen er nog in de wacht staan. Dat maakt wel dat je het gezellige gesprek afkapt en snel tot de kern van de vraag probeert door te dringen.
Ik was daar best goed in, al zeg ik het zelf. Ik heb er wel wat tics aan overgehouden. Zo heb ik regelmatig ruzie met mijn collega's dat ik hen geen kans geef om de telefoon aan te nemen. Als de telefoon 2x over is gegaan word ik al heel erg onrustig en als er bij de 3e keer nog geen collega heeft opgenomen, heb ik hem al. En zo ondermijn ik volledig ons systeem van telefoondiensten.
Hoe is het trouwens met jouw pakketje afgelopen, Spijkerbroek?
Wat heeft Henk er gekocht?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Als er iemand een code wil voor 5% korting bij bax, roep maar. Geldig t/m 31/1
Ik las het al na iets verder terugscrollen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een dure hoofdtelefoon omdat zijn oude vies was ofzo. Een akg 712 pro
De 712 is een échte aanrader!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las het al na iets verder terugscrollen.
Leuk, ik ben ook van de AKG's...
Ik ben gelukkig met mijn K271 MKII.quote:
Sowieso ja, ik schrik er van!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig met mijn K271 MKII.
Die is voor mij het meest praktisch wegens voorluisteren viaeen 2e koptelefoon met één speaker en geluidonderdrukking bij afzetten.
En die kan ik in een hoek wegsmijten als ik 'm even niet nodig heb...
De prijzen zijn wel een stukje veranderd in een paar jaar tijd...
Same here, behalve toen ik die Audeze koptelefoon had.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb ook nog een AKG K-121 Studio als reserve, maar die is half open en dat klinkt wat blikkeriger.
Maar ik luister nooit echt muziek met een koptelefoon op, ik gebruik ze alleen maar als ik draai...
Hoe gaat het met je tinnitus?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, behalve toen ik die Audeze koptelefoon had.
Vrij redelijk. Alleen bij harde geluiden is het echt meteen weer PIEIEIEIEIEIEIEIEIEP!!!!!quote:
BIG QUESTION: WHY CAN SILENCE MAKE YOU HEAR THINGS THAT AREN'T THERE?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Vrij redelijk. Alleen bij harde geluiden is het echt meteen weer PIEIEIEIEIEIEIEIEIEP!!!!!
Maar als het stil is en ik ga er op letten, hoor ik sowieso wel minstens 6 verschillende frequenties in m'n oren piepen en brommen, misschien wel meer.
John Cagequote:"For a long time it was assumed that sound simply enters the ear and goes up to the brain," says Trevor Cox, a professor of Acoustic Engineering at the University of Salford. "Well, there's actually more connections coming down from the brain to the ear than there are going back up it."
quote:Programma van vandaag
16:21 - 18:20 DJ Knokkels - Silence?
21:00 - 23:00 Dj Melting - Classic rock
Ik kan niet echt luisteren!quote:
Dan blijf je in ieder geval in het themaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan niet echt luisteren!
De laptop zit niet op de versterker aangesloten, en mijn vriendin is sowieso net thuis.
quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:49 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gooit er een intentioneel stukje stille muziek in hierna
Symph ook alleen als hij draaitquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb ook nog een AKG K-121 Studio als reserve, maar die is half open en dat klinkt wat blikkeriger.
Maar ik luister nooit echt muziek met een koptelefoon op, ik gebruik ze alleen maar als ik draai...
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
De boodschap en de beat gaan in dit nummer niet zo erg samen
Hey, Asco.How goes?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:32 schreef asco het volgende:
Zo, ik luister ook weer.![]()
Gisteren helaas gemist. Zag in het lijstje een hoop leuks uit mijn kindertijd.
Nee, niets gemerkt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:32 schreef knokkels het volgende:
Hadden jullie nu net ook last van buffer? Of was het alleen hier?]
Ah, dat is een gevalletje:quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:34 schreef asco het volgende:
[..]
Nee, niets gemerkt.
Wat ik wel die 1e dag heb gehad is dat er *opeens* een totaal ander nummer doorheen komt voor een paar seconden.
geweest.quote:
Ahzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah, dat is een gevalletje:
[..]
geweest.
Net even lang gedoucht, omstreeks 19:45 richting de nieuwjaarsborrel van Den Helder Sunsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:35 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, nu goed. "Normale" leven weer beetje opgestart maar nu gelukkig alweer weekend.![]()
En jij?
quote:
Nou ja anders was ik op weg richting de nieuwjaarsborrel even naar de winkel gegaan. Maar ik kreeg ineens een helder momentquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:43 schreef asco het volgende:
[..]
Dat is altijd zo relax hč als er dan tķch nog een opduikt..
Heldere momenten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja anders was ik op weg richting de nieuwjaarsborrel even naar de winkel gegaan. Maar ik kreeg ineens een helder moment
Lucky me!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:48 schreef knokkels het volgende:
Je komt trouwens net op tijd voor de house-achtige deuntjes asco
Nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:51 schreef knokkels het volgende:
Wow, deze heb ik een tijdje niet gehoord
Daar grossier ik inquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:53 schreef asco het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord.
Maar is prima vrijdagmiddag plaatje.
Ik ben door mijn silent dingen heen... en ineens... Oh ja, Quiet!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ah Björk dat is weer een tijd geleden dat ik die gehoord heb
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |