SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Online via het web met behulp van de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ow dat heb ik een in terugblik gezien... dat was best leuk ja.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Dat deed Annemieke best leuk met die bordjes
ik ga nog ff door hoorquote:
Is die ook uit 1980?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, de vogeltjesdans is nog niet geweest
Geweldige muziek in 1980!quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel een show waar ik heel erg blij van word
da's mooiquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel een show waar ik heel erg blij van word
Was dat toen al veel?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:32 schreef Zorro het volgende:
Toen ik deze voor het eerst hoorde was ik zo verkocht dat ik alles kocht wat ze ooit hadden uitgebracht
Alleen de debuutelpee gelukkigquote:
trusten en ik ga meequote:Op donderdag 4 januari 2018 22:33 schreef cafca het volgende:
Ja, hele fijne muziek, maar ik ga zo toch mn bed maar eens opzoeken.
Peace, bedankt!
Welterusten allen
Truste en bedankt voor het luisteren!quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:33 schreef cafca het volgende:
Peace, bedankt!
Welterusten allen
Wat? Hoe? Jamaar? Mee?quote:
Dat zal Symph niet leuk vindenquote:
Zo lang je het binnen deze periode houdt kan ik daar wel mee leven.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's mooi![]()
vaker jaarshows doen dus
Slaap lekker!quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:33 schreef cafca het volgende:
Peace, bedankt!
Welterusten allen
in de jaren 90 zijn ook wel wat mooie te makenquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je binnen deze periode houdt kan ik daar wel mee leven.
Heb jaarlijsten vanaf 1955 tot heden, maar verder dan 1990 kom ik vaak niet meer...
Toen was ik al bijna bejaard...quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
in de jaren 90 zijn ook wel wat mooie te maken
toen heb ik pas smaak gekregenquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was ik al bijna bejaard...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |