quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wat bedoel je hier mee ? haha
Dus je zegt dat TRX over 5 min (haha?) een beest is en daarna wat dropt?quote:
Op de trendschaal van 5 min is een shooting star te zien. M.a.w. binnen 5 minuten is de prijs flink gestegen om vervolgens binnen dit zelfde tijdsbestek ook direct weer een heel stuk te dalen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus je zegt dat TRX over 5 min (haha?) een beest is en daarna wat dropt?
Voorbeeld.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus je zegt dat TRX over 5 min (haha?) een beest is en daarna wat dropt?
aardig wat volumequote:Op donderdag 4 januari 2018 10:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Voorbeeld.
https://www.binance.com/trade.html?symbol=TRX_BTC
Klik op Min -> 15 min.
Bekijk het patroon.
Op waarde 0.001157 (op 9.15 uur) zie je een 'shooting star' patroon. Gevolgd door een downtrend.
Niet alles teruglezen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:27 schreef Funksoldier het volgende:
De beste coinwensen allemaal! 6 delen gemist zie ik?
Zo niet mee eensquote:Op donderdag 4 januari 2018 08:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Omdat de verwachting is dat BTC nog wel groeit en je de endgame wil doen op het vergroten van het aantal BTC.
Stel dat je 3 BTC hebt in altcoins en je altcoins stijgen 20% maar BTC stijgt 50%, dan maak je weliswaar ‘winst’ maar die had groter geweest als je in BTC was blijven zitten.
Godver, hier had ik echt een bak TRX op kunnen pakken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:26 schreef Skv het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn Tron in een wallet heb zitten. Anders was ik nu keihard aan het daytraden geslagen op de downtrend.
Ook wel jammer ergens.
Water of bier drinken? Bier.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:29 schreef Waterdrinker het volgende:
Het is weer tijd voor de wekelijkse discussie!
Friet of patat?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:30 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Water of bier drinken? Bier.
Is andersom hetzelfde patroon nu dan niet aan de hand?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de trendschaal van 5 min is een shooting star te zien. M.a.w. binnen 5 minuten is de prijs flink gestegen om vervolgens binnen dit zelfde tijdsbestek ook direct weer een heel stuk te dalen.
bullish is stijgende prijzen, bearish is dalende prijzen
Als trader moet je gewoon kijken naar BTC. Ik ken er letterlijk geen één van een degelijk niveau die dat niet doet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo niet mee eensHet gaat zelfs niet om dollar maar om euro (er vanuit gaande dat je in de EU woont en ermee wil gaan betalen). Natuurlijk had je beter in BTC kunnen zitten in jouw vergelijk. Maar dat vergelijk kun je net zo goed met iedere andere coin maken.
Friet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Friet of patat?
@skv Wel relaxed zo op zich toch? Kan je ook geen gekken dingen doen
Alles uit je wallets en jezelf beheersenquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:30 schreef Skv het volgende:
Wel erg kut.
Om mezelf te beschermen tegen daytrading zet ik valuta op wallets.
Maar als er dan een sterke stijging is met harde daling, dan wil ik toch daytraden maar kan het niet.
FML.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Friet of patat?
@skv Wel relaxed zo op zich toch? Kan je ook geen gekken dingen doen
Met de gedachte dat BTC langzaam en steady doorblijft stijgen wel ja. Met de gedachtegang dat BTC gewoon vastloopt en gewoonweg te log is geworden geldt deze regel naar mijn mening niet meer. Uiteindelijk gaat het om de keiharde euro's waar jij je hypotheek mee gaat aflossen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als trader moet je gewoon kijken naar BTC. Ik ken er letterlijk geen één van een degelijk niveau die dat niet doet.
Als je voornamelijk hold dan maakt het natuurlijk verder ook geen reet uit waar je naar kijkt.
Dat lukt de laatste dagen al niet. Dus laat het meeste lekker in de wallets.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alles uit je wallets en jezelf beheersen
Hoe hoog was je inleg?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:42 schreef ColeJ het volgende:
Vanmorgen wakker worden met een portfolio boven de 10k![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het boeit helemaal niets. Of wil je zeggen dat je 'winst' maakt als de BTC koers daalt en jouw alt gelijk blijft?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als trader moet je gewoon kijken naar BTC. Ik ken er letterlijk geen één van een degelijk niveau die dat niet doet.
Als je trade ook niet.quote:Als je voornamelijk hold dan maakt het natuurlijk verder ook geen reet uit waar je naar kijkt.
0.quote:
Mwah.. als ik dat gisteravond/vannacht niet gedaan had, had ik nu een paar k meer winst.. dus wees blijquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:26 schreef Skv het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn Tron in een wallet heb zitten. Anders was ik nu keihard aan het daytraden geslagen op de downtrend.
Ook wel jammer ergens.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:43 schreef ColeJ het volgende:
[..]
0.
Ik heb ooit met een marktplaats account behoorlijk wat geld verdiend met arbitrage. Ik deed eigenlijk hetzelfde als Bitonic/Litebit maar dan handmatig.
En met het restant wat ik overhield ben ik begonnen.
Ja ik ga zo nog wat VEN bijkopen. Wachten op de volgende maan expeditiequote:Op donderdag 4 januari 2018 10:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Eeuwig wachten tot VEN weer resistance aantikt
Straks heb je een dubbeling in BTC, maar is BTC 5x minder waard geworden t.o.v. de euro. Joepie, wat een winstquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:41 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Met de gedachte dat BTC langzaam en steady doorblijft stijgen wel ja. Met de gedachtegang dat BTC gewoon vastloopt en gewoonweg te log is geworden geldt deze regel naar mijn mening niet meer. Uiteindelijk gaat het om de keiharde euro's waar jij je hypotheek mee gaat aflossen.
Zonder dip?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ik ga zo nog wat VEN bijkopen. Wachten op de volgende maan expeditie
Welnee, het is nog niet eens elf uur.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:45 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Is het te laat om raiblocks te kopen denken jullie?
Ik stap er niet meer in. Zie 'm niet snel verdubbelen, laat staan meer.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:45 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Wat deed je dan precies? Zijn er mensen die coins via Marktplaats kopen ja?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:43 schreef ColeJ het volgende:
[..]
0.
Ik heb ooit met een marktplaats account behoorlijk wat geld verdiend met arbitrage. Ik deed eigenlijk hetzelfde als Bitonic/Litebit maar dan handmatig.
En met het restant wat ik overhield ben ik begonnen.
Eigenlijk een zieke gedachtegang. "Ik zie hem niet meer verdubbelen, laat staan meer". Alsof een 10 procent stijging al niet genoeg is hahaquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik stap er niet meer in. Zie 'm niet snel verdubbelen, laat staan meer.
Hahahaquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:46 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Welnee, het is nog niet eens elf uur.
Wacht, ik pak mijn glazen bol even.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:45 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Zodra er weer een dipje is, ga ik erin😂quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik stap er niet meer in. Zie 'm niet snel verdubbelen, laat staan meer.
Aan mensen die er niets van snappen coins verkopen onder de Bitonic prijs maar boven de Bittrex/Binance prijs.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat deed je dan precies? Zijn er mensen die coins via Marktplaats kopen ja?
Ja te gek hequote:Op donderdag 4 januari 2018 10:47 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Eigenlijk een zieke gedachtegang. "Ik zie hem niet meer verdubbelen, laat staan meer". Alsof een 10 procent stijging al niet genoeg is haha
Tsja, iedereen die er in zit zal zeggen van ja, de rest zal nee zeggen. Logisch ook.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:45 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Heb je die geleend van Mortaxx?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wacht, ik pak mijn glazen bol even.
Bittrexquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Fokkers, Wat is de beste plek om Stellar te kopen. Heb nu wat coins op Kraken staan maar lees op veel plekken dat Kraken helemaal kut is. Alvast bedankt
Binancequote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Fokkers, Wat is de beste plek om Stellar te kopen. Heb nu wat coins op Kraken staan maar lees op veel plekken dat Kraken helemaal kut is. Alvast bedankt
coin doet x3 in een maandquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja te gek heAls een coin niet verdubbelt, liefst binnen een week, hoeven we hem niet
Die van hem is stuk volgens mij, aan z'n trading advies te zien.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je die geleend van Mortaxx?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
coin doet x3 in een maand
"shitcoin, staat helemaal vast, is dood, sell!!1"
Klopt. 10% rendement voelt als FOMO omdat andere coins +40 of meer gaanquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja te gek heAls een coin niet verdubbelt, liefst binnen een week, hoeven we hem niet
Onbegrijpelijk dat mensen dat via MP doenquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Aan mensen die er niets van snappen coins verkopen onder de Bitonic prijs maar boven de Bittrex/Binance prijs.
Eigenlijk precies wat de boefjes bij Bitonic doen. Naja boefjes... maximaal geld harken zonder risico doen ze.. wie is er no slim?
Zelfde geld voor decentbetquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:50 schreef ColeJ het volgende:
Funfair staan aardig wat events gepland de komende tijd. Twijfel om daar eens in te stappen.
Niet twijfelen. Gewoon doenquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:50 schreef ColeJ het volgende:
Funfair staan aardig wat events gepland de komende tijd. Twijfel om daar eens in te stappen.
Kraken via SEPA overboekingquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat mensen dat via MP doen![]()
Maar goed, als je fiat hebt hoe wil je dan op Bittrex of Binance BTC kopen? Dat kan toch niet? Volgens mij moet je altijd naar een Litebit, BTCDirect of Bitonic ofzo.
Kijk, en juist aan die mensen verdiende ik geldquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat mensen dat via MP doen![]()
Maar goed, als je fiat hebt hoe wil je dan op Bittrex of Binance BTC kopen? Dat kan toch niet? Volgens mij moet je altijd naar een Litebit, BTCDirect of Bitonic ofzo.
Hij zei toch Bittrex / Binancequote:Op donderdag 4 januari 2018 10:52 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Kraken via SEPA overboeking
Laat ik het anders zeggen. Het was nog in het BTC-E tijdperk. Daar kon je met Okpay direct op stortenquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij zei toch Bittrex / Binance
Binance alle links staan ergens in de OPquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Boycot die straatsoldaat aub, hadden ze veel eerder moeten doen. Stok met stront.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
GING SLAPEN MET EEN DOEZOE WERD WAKKER MET EEN TON.
Ja prima, vond het liedje wel aansluiten op TRX vanmorgen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:56 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Boycot die straatsoldaat aub, hadden ze veel eerder moeten doen. Stok met stront.
Slim van die mensen, al hadden ze wellicht beter naar Kraken kunnen gaan. Ligt eraan of jouw koers beter wasquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:53 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Kijk, en juist aan die mensen verdiende ik geld
Hou nou op man.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:56 schreef Patroon het volgende:
Net mijn buy order van 900sat op TRX aangetikt. 341 TRX erbij in een uurtje.
Ohhh okequote:Op donderdag 4 januari 2018 10:54 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Het was nog in het BTC-E tijdperk. Daar kon je met Okpay direct op storten
Haha zeker waar. Maar momenteel kan iedereen ook gewoon op kraken kopen maar Bitonic verdiend nog steeds goud geld.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Slim van die mensen, al hadden ze wellicht beter naar Kraken kunnen gaan. Ligt eraan of jouw koers beter wasMaar wie koopt er nou crypto op marktplaats, vind het een beetje gek.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
GING SLAPEN MET EEN DOEZOE WERD WAKKER MET EEN TON.
Waarschijnlijk dezelfde reden waarom mensen nu ook nog bij Bitonic en consorten kopen terwijl Kraken, Bitstamp, Coinbase etc goedkoper zijn. Gemakzucht, geen zin in registratie en verificatieprocedures, kiezen voor het "bekende".quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Slim van die mensen, al hadden ze wellicht beter naar Kraken kunnen gaan. Ligt eraan of jouw koers beter wasMaar wie koopt er nou crypto op marktplaats, vind het een beetje gek.
Ik bedoel meer dat ik zit te piepen dat ik hetzelfde wilde doen, maar mijn TRX niet op de exchange heb staan.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gaat ook wel eens mis![]()
maar dat post ik hier niet
Ja, die schuift er net weer bij.quote:
Daarom zeg ik dat het ook wel eens mis gaat...om jou gerust te stellen...ik word ook heel onrustig van daytraden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik zit te piepen dat ik hetzelfde wilde doen, maar mijn TRX niet op de exchange heb staan.
Ik heb exact hetzelfde mandje. Maar dan met ICX er nog bij en Funfair.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:07 schreef ColeJ het volgende:
Funfair voor de HODL maar even kopen denk ik. Zit te denken wat ik ga afromen want ga geen geld bijstorten. VEN/XRP/TRX/LSK zijn momenteel mijn grootste stacks
Kloptquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:07 schreef Skv het volgende:
Eindelijk gelukt om mijn ID te verifiëren op GDAX.
Ze rekenen 1,5% aan opnamekosten. Lijkt me één van de laagste percentages in de markt. of niet?
Het is een globale markt. Die paar 100K van Nederland doen er niet veel toe.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:09 schreef Patroon het volgende:
Ik las gisteren een artikel die zei dat er nu zo'n 150.000 mensen in NL crypto bezitten en er nog eens 150.000 mensen over nadenken om iets te gaan doen met crypto...dus dat zou betekenen dat het nog eens over de kop gaat
En waar baseert dat artikel dit op?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:09 schreef Patroon het volgende:
Ik las gisteren een artikel die zei dat er nu zo'n 150.000 mensen in NL crypto bezitten en er nog eens 150.000 mensen over nadenken om iets te gaan doen met crypto...dus dat zou betekenen dat het nog eens over de kop gaat
Laten we hopen dat het een wereldwijde trend isquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is een globale markt. Die paar 100K van Nederland doen er niet veel toe.
Ik kan het artikel zo ff niet vinden...ga ff zoekenquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
En waar baseert dat artikel dit op?
Kijk ook eens naar ENJ. Leuke coin, die (volgens de devs) deze week met een wallet komt. Daarbij staat er ook nog iets met Minecraft op de planning geloof ik.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:10 schreef Ralphmeister het volgende:
Op volgorde van holdings zit ik in BTC, VEN, LTC, VIA, XLM, WGR, ETH, BTG, WAV en BTX.
Iemand suggesties? Een XLM bijvoorbeeld, nu de winst pakken of verwachten we daar meer van? Of BTG, is ook zo'n twijfel geval voor mij?
as good as anyquote:
Enjin is alleen een wallet toch? Waar is de coin voor?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:15 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar ENJ. Leuke coin, die (volgens de devs) deze week met een wallet komt. Daarbij staat er ook nog iets met Minecraft op de planning geloof ik.
Gister ook in ENJ gestopt!quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:15 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar ENJ. Leuke coin, die (volgens de devs) deze week met een wallet komt. Daarbij staat er ook nog iets met Minecraft op de planning geloof ik.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:53 schreef ColeJ het volgende:
Kijk, en juist aan die mensen verdiende ik geld
BTC overmakenquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Maak ik ¤25 over naar Coinbase heb ik ¤13 netwerkkosten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wagerr concentreert zich toch meer op wedden op sportwedstrijden?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:15 schreef ColeJ het volgende:
Mensen die hier in Funfair zitten. Waarom Funfair? Wagerr doet eigenlijk hetzelfde en hebben al een goklicentie. Minder supply en staan al hoger...
ETH of ltc . Sneller en goedkoperquote:
Jup! Bij Funfair ingestapt toen hij vlak voor kerst op 0,05 EUR stond. Staat nu 0,0106 EUR.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:15 schreef ColeJ het volgende:
Mensen die hier in Funfair zitten. Waarom Funfair? Wagerr doet eigenlijk hetzelfde en hebben al een goklicentie. Minder supply en staan al hoger...
Netwerkkosten zijn Fees en die zijn heel maar dan ook heel stuk lager in vergelijking tot btcquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ohMaar, heb je dan geen netwerkkosten? Denk het wel
???quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want? Dat ding staat nu moeilijk hoog..quote:
Ether..quote:
veel lager.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ohMaar, heb je dan geen netwerkkosten? Denk het wel
25 gestort via IBAN. Toen wilde ik van CB naar binance en had ik die ¤13 netwerkosten .. + fees had ik nog maar 8 euro over op Binancequote:
thxquote:
Voor de geïnteresseerden. Het neerwaartse patroon kreeg een 'hammer'-patroon. Trend daarna weer omhoogquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Voorbeeld.
https://www.binance.com/trade.html?symbol=TRX_BTC
Klik op Min -> 15 min.
Bekijk het patroon.
Op waarde 0.001157 (op 9.15 uur) zie je een 'shooting star' patroon. Gevolgd door een downtrend. (dus bullmarkt wordt bearmarkt).
Hoe dan? Ik maak vaak zat over naar coinbase/gdax en heb nooit kosten...quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
25 gestort via IBAN. Toen wilde ik van CB naar binance en had ik die ¤13 netwerkosten .. + fees had ik nog maar 8 euro over op Binancequote:Op donderdag 4 januari 2018 11:24 schreef ITrade het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik maak vaak zat over naar coinbase/gdax en heb nooit kosten...
Je gaat toch ook niet serieus 25 dollar storten of wel dan?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
25 gestort via IBAN. Toen wilde ik van CB naar binance en had ik die ¤13 netwerkosten .. + fees had ik nog maar 8 euro over op Binance!
[..]
thx
Ja. Als je BTC over gaat schrijven van exchange naar exchange of naar wallet dan betaal je je blauw aan de fees inderdaad.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
25 gestort via IBAN. Toen wilde ik van CB naar binance en had ik die ¤13 netwerkosten .. + fees had ik nog maar 8 euro over op Binance!
[..]
thx
nee, euro.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet serieus 25 dollar storten of wel dan?
Thanks. Ik ben sowieso nieuw hier in! Learning everyday.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Als je BTC over gaat schrijven van exchange naar exchange of naar wallet dan betaal je je blauw aan de fees inderdaad.
Ether is sneller en veel goedkoper. Kan je praktisch gelijkwaardig verhandelen als BTC
Je kan ook beter via bijv BTC direct of bittonic.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha dan vraag je er ook om om je geld te verliezen..man man dat staat toch niet in verhouding met de fee's..quote:
Moet je ergens de fee instellen hoe hoog die mag zijn? (Vanwege snelheid). Of gaat dat automatisch?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Als je BTC over gaat schrijven van exchange naar exchange of naar wallet dan betaal je je blauw aan de fees inderdaad.
Ether is sneller en veel goedkoper. Kan je praktisch gelijkwaardig verhandelen als BTC
Zit redelijk diep in WGR voor een masternode en heb mij daarvoor uiteraard ingelezen. WGR is voornamelijk sportsbetting, zeker in de begin fase. FUN heb ik mij dan weer niet in verdiept maar het eerste wat ik zie is een roulette cilinder, meer casino dus. Als alternatief hiervoor is er geloof ik dan wel weer Edgeless?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:15 schreef ColeJ het volgende:
Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoinsquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Thanks. Ik ben sowieso nieuw hier in! Learning everyday.
Heel helder. In de OP heeft dit zeker toegevoegde waarde. Thanks!quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Als starter zou ik zo beginnen:
- Open een account op Binance.com (exchange).
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
Waarom Ether en geen BTC? BTC heeft lange verwerkingstijden én hoge transactiekosten. Met name bij een lage instap kan je zo 25-50% van je aankoopbedrag kwijt zijn bij een BTC-overschrijving. Ether is sneller en een heel stuk goedkoper.
Wil je je crypto langer hodlen? Dan kan het een overweging zijn om aangekochte crypto weer van BInance over te schrijven naar een wallet. De withdrawal fees van BInance zijn echter wel fors.
Misschien voor in de OP?
Eerst lezen over fees en dergelijke voordat je begint, maar je hebt er van geleerd hoop ik.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Thanks. Ik ben sowieso nieuw hier in! Learning everyday.
Joh ik ben 12 euro kwijt, lekker boeiendquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:32 schreef ITrade het volgende:
[..]
Eerst lezen over fees en dergelijke voordat je begint, maar je hebt er van geleerd hoop ik.
Binance berekend straks ook weer een mooie fee.
Dit kan gewoon niet... in ieder geval niet op schaal en zonder concessies te doen op gebied van veiligheid, betrouwbaarheid en decentralisatie. Je ziet elke coin die daadwerkelijk op schaal on chain wordt gebruikt er tegenaan lopen. Bij Bitcoin betaal je hoge fees, bij Ethereum loopt het netwerk soms vast en is er constante gecentraliseerde input nodig om problemen op te lossen. En het is ook logisch... voor niets gaat de zon op.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gratis instant transacties zonder energieverspilling,
Utrust had ik op 38 dollarcent 650 stuks gekocht en 475 gister weggedaan op 84 dollarcent. Ik wacht ff om opnieuw in te stappen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:30 schreef TripleZ het volgende:
Ik heb gisteren ook eens wat geinvesteerd in relatief nieuwe coins. Op Kucoin hebben ze wel leuke starters:
- Utrust (had ik veel eerder moeten doen!)
- Red Pulse (had ik veel eerder moeten doen haha)
- Qlink (gokje, is pas een kleine week gelist).
Meer mensen die in een van bovenstaande coins zitten?
Zal je zien dat deze 12 Euro een miljoen wordt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joh ik ben 12 euro kwijt, lekker boeiend
Haha! net maar even geregistreerd bij BTC directquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Zal je zien dat deze 12 Euro een miljoen wordt.
Had je 2 miljoen kunnen hebben.
Dan kies je dus wel voor de makkelijke weg (dus je doet mee met de woekerfees van Bitonic.) Waarom niet gewoon gratis geld sturen naar Kraken en meteen handelen? Niks geen fees, 0.0quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heel helder. In de OP heeft dit zeker toegevoegde waarde. Thanks!
Krakenquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:35 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Dan kies je dus wel voor de makkelijke weg (dus je doet mee met de woekerfees van Bitonic.) Waarom niet gewoon gratis geld sturen naar Kraken en meteen handelen? Niks geen fees, 0.0
12 euro!?!?!quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joh ik ben 12 euro kwijt, lekker boeiend
Dat beloofd wat.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:35 schreef Predator38 het volgende:
zo nu eindelijk weer 6500 FUN bijgekocht na al die vertraging en nu kijk ik het een tijdje aan.
de roadmap beloofd mooie dingen voor Q1
quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:35 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Dan kies je dus wel voor de makkelijke weg (dus je doet mee met de woekerfees van Bitonic.) Waarom niet gewoon gratis geld sturen naar Kraken en meteen handelen? Niks geen fees, 0.0
Wat moet ik nouquote:
Even een vraag van mij uit het noobtopic die daar niet beantwoord werd. Wellicht is het antwoord hierop nog een toevoeging aan jouw verhaal?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op Binance.com (exchange).
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)
Waarom Ether en geen BTC? BTC heeft lange verwerkingstijden én hoge transactiekosten. Met name bij een lage instap kan je zo 25-50% van je aankoopbedrag kwijt zijn bij een BTC-overschrijving. Ether is sneller en een heel stuk goedkoper.
Wil je je crypto langer hodlen? Dan kan het een overweging zijn om aangekochte crypto weer van BInance over te schrijven naar een wallet. De withdrawal fees van BInance zijn echter wel fors.
Misschien voor in de OP?
quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:13 schreef Jurian95 het volgende:
Beginnersfoutje gemaakt door bij Binance eerst de fee niet te betalen met BNB. Nu heb ik dus van een aantal crypto's x.99 waarbij ik er maar x kan verkopen.
Is er een 'makkelijke' manier om dit weer recht te trekken? Of kan ik die 0.99 beter als 'verloren' zien?
Waarom kan het niet?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dit kan gewoon niet... in ieder geval niet op schaal en zonder concessies te doen op gebied van veiligheid, betrouwbaarheid en decentralisatie. Je ziet elke coin die daadwerkelijk op schaal on chain wordt gebruikt er tegenaan lopen. Bij Bitcoin betaal je hoge fees, bij Ethereum loopt het netwerk soms vast en is er constante gecentraliseerde input nodig om problemen op te lossen. En het is ook logisch... voor niets gaat de zon op.
Waves, en ik heb een paar ICOs op het oog.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat beloofd wat.
Zijn er nog andere muntjes waarin jij geld hebt gestopt?
Ik zit al een tijdje in Red Pulse, gaat lekker de laatste tijd. Kijk ook eens naar Dent, die gaat ook hard.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:30 schreef TripleZ het volgende:
Ik heb gisteren ook eens wat geinvesteerd in relatief nieuwe coins. Op Kucoin hebben ze wel leuke starters:
- Utrust (had ik veel eerder moeten doen!)
- Red Pulse (had ik veel eerder moeten doen haha)
- Qlink (gokje, is pas een kleine week gelist).
Meer mensen die in een van bovenstaande coins zitten?
Kraken is nou niet echt aan te raden, want werkt nog steeds brak.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:35 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Dus geen decentralisatie, proof of work alleen tussen 2 nodes en geen anderen. Tja, het kan werken. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als hij op Binance komt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:39 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Waarom kan het niet?
Raiblocks (XRB) werkt niet met een blockchain zoals BTC en ETH zodat je niet aan de block intervals vast zit. In plaats daarvan werkt het met een soort blockchain tussen de verzender en de ontvanger. De verzender betaalt een klein beetje proof of work als transactiekosten, wat in no-time gegenereerd is door de pc maar toch genoeg is om aanvallers buiten te sluiten.
"voor niets gaat de zon op" is dus niet relevant omdat er verder ook geen kosten zijn omdat er niet gemined hoeft te worden enzo.
Slechts de grootste exchange in altcoins.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:43 schreef ErikHolten het volgende:
WAT is deze
Heb al 4 dagen geleden BTC verstuurd naar BiINANCE, ben geverifieerd en nog STEEDS niets ontvangen
Dit moet wel de meest waardeloze site ooit zijn
Zie je al confirmations bij je history staan? Is de transactie uberhaupt zichtbaar? Wat zegt de blockexplorer als je zoekt op je transactie of adres?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:43 schreef ErikHolten het volgende:
WAT is deze
Heb al 4 dagen geleden BTC verstuurd naar BiINANCE, ben geverifieerd en nog STEEDS niets ontvangen
Net nog van ledger naar binance, was binnen 10 minuten binnenquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:43 schreef ErikHolten het volgende:
WAT is deze
Customer support sturt me enkel een FAQ'-le terug
Ik wil mijn geld!
Hier ook in FUN gestapt. STRAT weggedaanquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:35 schreef Predator38 het volgende:
zo nu eindelijk weer 6500 FUN bijgekocht na al die vertraging en nu kijk ik het een tijdje aan.
de roadmap beloofd mooie dingen voor Q1
Ik vanmorgen nog en alles geregeld binnen 10 minquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:43 schreef ErikHolten het volgende:
WAT is deze
Ik wil mijn geld!
Je krijgt tenminste antwoord, bij HitBTC krijg je dat niet eensquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:43 schreef ErikHolten het volgende:
WAT is deze
Ik wil mijn geld!
Volgens mij gaat het echt zo. De BTC killer is gearriveerd, ATH, laten we instappuuuuh.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:44 schreef Skv het volgende:
Waarom staat Ripple nog steeds zo hoog?
Is dat omdat de media nu beginnen te melden dat 'ie hoog staat en iedereen dan denkt dat een ATH het beste moment is om in te stappen?
Je transactie is erdoorheen etc? Heb je een TRX id?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:43 schreef ErikHolten het volgende:
WAT is deze
Ik wil mijn geld!
Ah joh.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:45 schreef Patroon het volgende:
Ik heb nu 1075 dollar in VEN zitten (32%). Nog nooit zoveel doekoes in 1 coin.
Nu moet VEN het ook wel waarmaken, als die naar beneden gaat, gaat het ook hard![]()
Kan natuurlijk ook dat mensen een voorschot nemen op een eventuele coinbase listing.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het echt zo. De BTC killer is gearriveerd, ATH, laten we instappuuuuh.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Slechts de grootste exchange in altcoins.
Heb je zelf niet iets fout gedaan?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Zie je al confirmations bij je history staan? Is de transactie uberhaupt zichtbaar? Wat zegt de blockexplorer als je zoekt op je transactie of adres?
ROOKIE NUMBERSquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:45 schreef Patroon het volgende:
Ik heb nu 1075 dollar in VEN zitten (32%). Nog nooit zoveel doekoes in 1 coin.
Nu moet VEN het ook wel waarmaken, als die naar beneden gaat, gaat het ook hard![]()
0 confirmations, ligt dus niet aan binance maar je bent nog niet in een block opgenomen. Te weinig fee wellicht?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:48 schreef ErikHolten het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, raar dit is de eerste keer dat ik zie in mijn wallet na het versturen...
Lijkt erop dat je gewoon nog even geduld moet hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:48 schreef ErikHolten het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
0,00009944 BTC fee is veel te weinig.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:48 schreef ErikHolten het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ligt niet aan Binance maar de partij waar je het vandaan stuurt loopt de boel te fokkenquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:48 schreef ErikHolten het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Net geprobeerd, maar als ik een bedrag in euro's invul gebeurt er niks aan de BTC-kant. Wat doe ik verkeerd?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:35 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Zo decentraal als wat, nodes geven verder weer de transacties door aan andere nodes.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dus geen decentralisatie, proof of work alleen tussen 2 nodes en geen anderen. Tja, het kan werken. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als hij op Binance komt.
De whitepaper kun je hier in het Nederlands vinden: https://raiblocks.net/media/RaiBlocks_Whitepaper__Dutch.pdfquote:Unlike blockchains used in many other cryptocurrencies, RaiBlocks uses a block-lattice structure. Each account has its own blockchain (account-chain) equivalent to the account’s transaction/balance history (Figure 2). Each account-chain can only be updated by the account’s owner; this allows each account-chain to be updated immediately and asynchronously to the rest of the block-lattice, resulting in quick transactions
Dit dus. Erik, post de TRX id eens!quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
0 confirmations, ligt dus niet aan binance maar je bent nog niet in een block opgenomen. Te weinig fee wellicht?
Ik ben ook geneigd om mijn STRAT en mijn WAVES weg te doen, aangezien er maar weinig rendement in zit de laatste tijd. Maar dan lees ik weer dat eind januari STRAT met zn twee eerste ICOs komt en dat er voor WAVES een marketingcampagne ergens in januari start.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hier ook in FUN gestapt. STRAT weggedaan
Mwoah, ben nog niet overtuigd. Zodra hij op Binance staat kijk ik nog wel een keer.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Zo decentraal als wat, nodes geven verder weer de transacties door aan andere nodes.
[..]
De whitepaper kun je hier in het Nederlands vinden: https://raiblocks.net/media/RaiBlocks_Whitepaper__Dutch.pdf
Of in het Engels: https://raiblocks.net/media/RaiBlocks_Whitepaper__English.pdf
Het walletadress geeft ook 'no matching record'quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit dus. Erik, post de TRX id eens!
Oké!quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mwoah, ben nog niet overtuigd. Zodra hij op Binance staat kijk ik nog wel een keer.
Wat is het volledige adres waar je heen hebt gestuurd? Of het transactie ID?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:48 schreef ErikHolten het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Announcement moet nog komen he (alibaba wss) dus die zal nog wel wat stijgen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:55 schreef Skv het volgende:
Ik dacht dat TRX wel klaar was, maar na een dipje gaat hij weer omhoog.
Dan stap ik over een paar weken wel weer in STRAT nadat ik het geld eerst ff x3 heb gedaan:Pquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:51 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Ik ben ook geneigd om mijn STRAT en mijn WAVES weg te doen, aangezien er maar weinig rendement in zit de laatste tijd. Maar dan lees ik weer dat eind januari STRAT met zn twee eerste ICOs komt en dat er voor WAVES een marketingcampagne ergens in januari start.
En oh ja, elke keer als ik een coin wegdoe omdat hij voor mijn gevoel te weinig opbrengt, moont hij de volgende dag
En een niet bestaand adres..quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:54 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wat is het volledige adres waar je heen hebt gestuurd? Of het transactie ID?
Het lijkt er inderdaad op dat je ongeveer 15x te weinig fee hebt gestuurd. Daar kan Binance niets aan doen.
Mijn buy order van 900sat is precies aangetikt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:55 schreef Skv het volgende:
Ik dacht dat TRX wel klaar was, maar na een dipje gaat hij weer omhoog.
En maar kankeren op binance terwijl t gewoon user-error in het kwadraat isquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nou Erik, bedankt he, zitten er hier 5 support medewerkers klaar je te helpen en dan SKIP JE HEM GEWOON!
Ja, en de Coinburn.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Announcement moet nog komen he (alibaba wss) dus die zal nog wel wat stijgen.
Auquote:
Ja dat adres is te kort, voor niets overgetyptquote:
Als het niet Alibaba is dan crasht de coin ook weer hardquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Announcement moet nog komen he (alibaba wss) dus die zal nog wel wat stijgen.
omg.quote:
Hoezo? Kan bij wijzen van spreken ook Amazon of Cooblue zijnquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als het niet Alibaba is dan crasht de coin ook weer hard
Connecties van TRON team en Alibaba zijn veelbelovend.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als het niet Alibaba is dan crasht de coin ook weer hard
Je hebt je eigen adres toch gewoon?quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:01 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik vind het bij GDAX storend dat je geen transaction ID krijgt die je via een explorer terug kan vinden.
Euh. Nee.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoezo? Kan bij wijzen van spreken ook Amazon of Cooblue zijnEr zijn nog meer grote jongens!
quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
En maar kankeren op binance terwijl t gewoon user-error in het kwadraat is
Bedoel je bij GDAX?quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt je eigen adres toch gewoon?
quote:
Ja dat denk ik ook, aan de screenshot kan ik ook niet afleiden via welke dienst/broker hij heeft gestuurd. Met een beetje geluk is het vanaf een SegWit adres gestuurd, dan is de kans nog iets groter dat het nog geconfirmed wordt. Anders kan het lang gaan duren denk ik en kan hij beter de verzendende partij verzoeken of de transactie nog geannuleerd kan worden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:59 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja dat adres is te kort, voor niets overgetypt
denk dat de helft is weggevallen omdat de ruimte te smal is, je ziet links van het adres nog een dingetje dat er nog meer karakters voor staan.
moet je in coinbase kijken, daar staat ie wel.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:01 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik vind het bij GDAX storend dat je geen transaction ID krijgt die je via een explorer terug kan vinden.
Maar ook daar kan ik geen transaction ID vinden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
moet je in coinbase kijken, daar staat ie wel.
Ik had mijn ETH withdrawal gecanceld en nu zijn mijn Ethers "verdwenen"...quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:06 schreef noodgang het volgende:
Hoe lang duurt een SEPA withdrawal op Kraken![]()
Staat al een paar dagen op sending
als ie nog op 'in behandeling' staat moet je even wachten. Duurde gisteren bij mijn eth transactie ook meer dan een half uur.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Maar ook daar kan ik geen transaction ID vinden.
Of ben ik nou zo scheel?
Heb je de ID van de transactie? Dan kan je in de chain kijken of ze alsnog zijn aangeboden/verzonden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:06 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Ik had mijn ETH withdrawal gecanceld en nu zijn mijn Ethers "verdwenen"...
Het adres waar je naartoe stuurt. Adhv dat adres kan je de transactie opzoeken.quote:
2x de helft + een beetje... Geen idee. De rook komt daar aardig uit de servers moet je maar rekenen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:06 schreef noodgang het volgende:
Ja daar staat ie op. Dankje.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:06 schreef hmmmz het volgende:
[..]
als ie nog op 'in behandeling' staat moet je even wachten. Duurde gisteren bij mijn eth transactie ook meer dan een half uur.
Ja maar hij moet volgens mij bij coinbase/gdax nog verwerkt worden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het adres waar je naartoe stuurt. Adhv dat adres kan je de transactie opzoeken.
Hij is vrij actief inderdaad.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:08 schreef Kyran het volgende:
Die Justin Sun (TRX) weet wel wat marketing en hyping is
Ook allemaal perfecte timing steeds. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Dacht echt dat er een correctie zou komen net, maar toch weer niet (voor nu).quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij is vrij actief inderdaad.
Moet 'ie ook wel waar (blijven) maken. Tot nu toe alle deadlines keurig gehaald.
Die is zo uitgezochtquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:08 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja daar staat ie op. Dankje.
[..]
Ja maar hij moet volgens mij bij coinbase/gdax nog verwerkt worden.
Zal wel goedkomen hoor, wilde gewoon even klagen over het feit ze niet gewoon een transaction ID in hun systeem weergeven.
Hoeveel rek in groei zit er naar jouw mening nog in FUN?quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:08 schreef Skv het volgende:
FunFair was een goede tip.
Helaas maar 150E in gezet, maar hij vlamt aardig.
Kan die Vergegozer nog van leren.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij is vrij actief inderdaad.
Moet 'ie ook wel waar (blijven) maken. Tot nu toe alle deadlines keurig gehaald.
Ik heb jaren geleden flink wat winst gepakt bij online casino's en ervaren hoe snel geld daarin rondgaat. Ik vind het een markt met potentie.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Hoeveel rek in groei zit er naar jouw mening nog in FUN?
De wereld waarin ze zitten (Casino) spreekt mij niet heel erg aan namelijk.
Maarja alles wat laag is vertienvoudigd in een week de afgelopen tijd.... twijfel twijfel
Is een MEGA markt Zowel particulier als zakelijk.Ik stop in iedrgeval nog wel wat in FUN.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Hoeveel rek in groei zit er naar jouw mening nog in FUN?
De wereld waarin ze zitten (Casino) spreekt mij niet heel erg aan namelijk.
Maarja alles wat laag is vertienvoudigd in een week de afgelopen tijd.... twijfel twijfel
Normaal binnen 1-2 dagen geld op de rekening..quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:06 schreef noodgang het volgende:
Ze hebben het allemaal een beetje onderschat daar lijkt het iddquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
2x de helft + een beetje... Geen idee. De rook komt daar aardig uit de servers moet je maar rekenen.
Helemaal als straks USA wakker wordt.
Hou hotcrypto dan maar in de gaten. Ico net afgelopen. Waren zoveel die wilden kopen, dus kwam er niet tussen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden flink wat winst gepakt bij online casino's en ervaren hoe snel geld daarin rondgaat. Ik vind het een markt met potentie.
Ik durf geen uitspraken over rek te doen. Ik hou iig vast.
Waar gaat dat verhandeld worden?quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hou hotcrypto dan maar in de gaten. Ico net afgelopen. Waren zoveel die wilden kopen, dus kwam er niet tussen.
voor 1000 euroquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:20 schreef Predator38 het volgende:
wilt iemand 1 ETH direct verkopen toevallig
meer info via dm please
Zit gewoon $2 verschil tussen hoogste en laagste ... wowquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:19 schreef dimmak het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#markets
Dit is ook niet gezond hoor. Kijk die verschillen.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:21 schreef alilami het volgende:
Als de markt zo blijft doorgroeien dan wordt XRP nummer 1 en Bitcoin nummer 2.
Ik moet deze voorspelling nu bijstellen.
Niet dat XRP niet nummer 1 wordt, maar Bitcoin gaat van 2 naar 3 en nog lager. De miljardencoins nemen de top 10 over.
De enige coins die dan nog een bedreiging vormen voor XRP op nummer 1 zijn de biljoenencoins.Mocht deze kneuzencoin van 3,3 biljoen naar de moon gaan, dan wordt XRP nummer 2.
Bithumb lijkt me de meest relevante, met 32% van alle volumequote:Op donderdag 4 januari 2018 12:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zit gewoon $2 verschil tussen hoogste en laagste ... wow
Ik heb al info gegeven... moet pending confirmation doen op Blockchain.infoquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nou Erik, bedankt he, zitten er hier 5 support medewerkers klaar je te helpen en dan SKIP JE HEM GEWOON!
Dan geef ik de cryptowereld op, en is blockchain een vroege dood gestorven.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:21 schreef alilami het volgende:
Als de markt zo blijft doorgroeien dan wordt XRP nummer 1 en Bitcoin nummer 2.
Ik moet deze voorspelling nu bijstellen.
Niet dat XRP niet nummer 1 wordt, maar Bitcoin gaat van 2 naar 3 en nog lager. De miljardencoins nemen de top 10 over.
De enige coins die dan nog een bedreiging vormen voor XRP op nummer 1 zijn de biljoenencoins.Mocht deze kneuzencoin van 3,3 biljoen naar de moon gaan, dan wordt XRP nummer 2.
Loont het dan niet om heen en weer te gaan schuiven?quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zit gewoon $2 verschil tussen hoogste en laagste ... wow
Maar dat is in Korea waar ze niet in het buitenland mogen kopen. De rest van de wereld moet dus verkopen voor een dollar lager op Binance.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Bithumb lijkt me de meest relevante, met 32% van alle volume
Mensen vragen naar je transactie-id om de fee te checken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:22 schreef ErikHolten het volgende:
[..]
Ik heb al info gegeven... moet pending confirmation doen op Blockchain.info
Ik sluit het niet uit... Kijk wat er de laatste weken gebeurtquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan geef ik de cryptowereld op, en is blockchain een vroege dood gestorven.
Succes met het openen van een Koreaanse bankrekening.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Loont het dan niet om heen en weer te gaan schuiven?
Nee, je kunt geen geld op Bithumb krijgen en Koreanen mogen maar max. $50k naar het buitenland overmaken en kunnen dus ook niet in de rest van de wereld kopen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Loont het dan niet om heen en weer te gaan schuiven?
Bedankt voor deze post. Quote hem even voor het gemak.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:23 schreef Skv het volgende:
Kijk op binance eens naar alle stijgingspercentages.
80% van alle munten staat zwaar in de plus. Bijna moeilijk om omlaag te gaan
TRX/BTC
0.00001090
119.76%
EVX/BTC
0.00028008
93.73%
NULS/BTC
0.00025400
75.31%
ENJ/BTC
0.00002111
75.19%
FUN/BTC
0.00000975
65.82%
OST/BTC
0.00004264
60.30%
POE/BTC
0.00000979
56.64%
GTO/BTC
0.00004183
50.90%
MANA/BTC
0.00001075
50.35%
MDA/BTC
0.00023482
49.68%
FUEL/BTC
0.00002377
46.91%
CND/BTC
0.00000953
40.35%
POWR/BTC
0.00011854
40.33%
ARN/BTC
0.00008898
39.71%
BRD/BTC
0.00015839
36.93%
LRC/BTC
0.00004163
35.87%
LINK/BTC
0.00005901
35.66%
VIB/BTC
0.00004117
33.71%
CTR/BTC
0.00029199
31.40%
XRP/BTC
0.00021093
30.22%
BQX/BTC
0.00043200
29.06%
ADA/BTC
0.00008390
28.88%
BAT/BTC
0.00004575
28.73%
DLT/BTC
0.00005236
28.68%
MTH/BTC
0.00002523
27.75%
RCN/BTC
0.00003154
26.97%
DNT/BTC
0.00001446
26.51%
CDT/BTC
0.00001317
26.15%
SALT/BTC
0.000980
25.16%
ELF/BTC
0.00009124
24.64%
LEND/BTC
0.00001498
23.90%
YOYO/BTC
0.00002874
23.61%
VEN/BTC
0.00023000
23.11%
BCD/BTC
0.003156
23.09%
TRIG/BTC
0.0005265
23.01%
TNT/BTC
0.00002281
22.63%
EOS/BTC
0.00065914
22.17%
AST/BTC
0.00004427
21.02%
WINGS/BTC
0.00009644
21.00%
OAX/BTC
0.00008450
19.47%
SUB/BTC
0.00009627
19.29%
GXS/BTC
0.0005265
19.04%
SNM/BTC
0.00002950
18.57%
XVG/BTC
0.00001170
18.54%
XLM/BTC
0.00005923
18.51%
MOD/BTC
0.0004622
18.24%
SNGLS/BTC
0.00002188
17.44%
ZRX/BTC
0.00006861
16.15%
AMB/BTC
0.00005550
16.06%
ICN/BTC
0.00022138
15.88%
BNT/BTC
0.00046202
15.19%
REQ/BTC
0.00005907
15.01%
QSP/BTC
0.00003635
14.89%
SNT/BTC
0.00004070
13.06%
CMT/BTC
0.00003250
12.89%
RDN/BTC
0.00039081
11.98%
EDO/BTC
0.0003851
11.62%
BCPT/BTC
0.00004523
10.42%
ETH/BTC
0.065007
10.20%
BTS/BTC
0.00005798
7.37%
ICX/BTC
0.0004805
7.23%
PPT/BTC
0.0031547
6.89%
LSK/BTC
0.0014750
6.83%
GVT/BTC
0.0009417
6.68%
STRAT/BTC
0.001079
6.31%
BNB/BTC
0.00062098
6.15%
TNB/BTC
0.00000977
5.97%
STORJ/BTC
0.00015134
5.62%
LUN/BTC
0.0017562
5.22%
WTC/BTC
0.00070593
5.17%
DGD/BTC
0.012081
5.08%
KNC/BTC
0.00022222
4.65%
NEO/BTC
0.006704
4.54%
GAS/BTC
0.002434
4.37%
OMG/BTC
0.001379
4.23%
ADX/BTC
0.00020097
4.00%
MTL/BTC
0.000650
3.67%
NAV/BTC
0.0002340
3.45%
ETC/BTC
0.002171
3.43%
MCO/BTC
0.001058
1.83%
WABI/BTC
0.00017270
0.74%
HSR/BTC
0.001672
0.60%
NEBL/BTC
0.0005695
-0.77%
IOTA/BTC
0.00027200
-1.53%
XMR/BTC
0.024940
-1.59%
ZEC/BTC
0.036200
-1.60%
WAVES/BTC
0.0008343
-1.99%
AION/BTC
0.0005928
-2.19%
KMD/BTC
0.0006280
-2.24%
DASH/BTC
0.073020
-2.38%
ARK/BTC
0.0004790
-2.52%
BTG/BTC
0.016192
-3.56%
ENG/BTC
0.00040307
-4.66%
LTC/BTC
0.015814
-5.07%
XZC/BTC
0.008042
-5.27%
QTUM/BTC
0.003349
-5.42%
BCC/BTC
0.162500
-6.43%
950 euroquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:20 schreef Predator38 het volgende:
wilt iemand 1 ETH direct verkopen toevallig
meer info via dm please
945quote:
Heel handig, thx....quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:23 schreef Skv het volgende:
TRX/BTC
0.00001090
119.76%
EVX/BTC
0.00028008
93.73%
NULS/BTC
0.00025400
75.31%
ENJ/BTC
0.00002111
75.19%
FUN/BTC
0.00000975
65.82%
OST/BTC
0.00004264
60.30%
POE/BTC
0.00000979
56.64%
GTO/BTC
0.00004183
50.90%
MANA/BTC
0.00001075
50.35%
MDA/BTC
0.00023482
49.68%
FUEL/BTC
0.00002377
46.91%
CND/BTC
0.00000953
40.35%
POWR/BTC
0.00011854
40.33%
ARN/BTC
0.00008898
39.71%
BRD/BTC
0.00015839
36.93%
LRC/BTC
0.00004163
35.87%
LINK/BTC
0.00005901
35.66%
VIB/BTC
0.00004117
33.71%
CTR/BTC
0.00029199
31.40%
XRP/BTC
0.00021093
30.22%
BQX/BTC
0.00043200
29.06%
ADA/BTC
0.00008390
28.88%
BAT/BTC
0.00004575
28.73%
DLT/BTC
0.00005236
28.68%
MTH/BTC
0.00002523
27.75%
RCN/BTC
0.00003154
26.97%
DNT/BTC
0.00001446
26.51%
CDT/BTC
0.00001317
26.15%
SALT/BTC
0.000980
25.16%
ELF/BTC
0.00009124
24.64%
LEND/BTC
0.00001498
23.90%
YOYO/BTC
0.00002874
23.61%
VEN/BTC
0.00023000
23.11%
BCD/BTC
0.003156
23.09%
TRIG/BTC
0.0005265
23.01%
TNT/BTC
0.00002281
22.63%
EOS/BTC
0.00065914
22.17%
AST/BTC
0.00004427
21.02%
WINGS/BTC
0.00009644
21.00%
OAX/BTC
0.00008450
19.47%
SUB/BTC
0.00009627
19.29%
GXS/BTC
0.0005265
19.04%
SNM/BTC
0.00002950
18.57%
XVG/BTC
0.00001170
18.54%
XLM/BTC
0.00005923
18.51%
MOD/BTC
0.0004622
18.24%
SNGLS/BTC
0.00002188
17.44%
ZRX/BTC
0.00006861
16.15%
AMB/BTC
0.00005550
16.06%
ICN/BTC
0.00022138
15.88%
BNT/BTC
0.00046202
15.19%
REQ/BTC
0.00005907
15.01%
QSP/BTC
0.00003635
14.89%
SNT/BTC
0.00004070
13.06%
CMT/BTC
0.00003250
12.89%
RDN/BTC
0.00039081
11.98%
EDO/BTC
0.0003851
11.62%
BCPT/BTC
0.00004523
10.42%
ETH/BTC
0.065007
10.20%
BTS/BTC
0.00005798
7.37%
ICX/BTC
0.0004805
7.23%
PPT/BTC
0.0031547
6.89%
LSK/BTC
0.0014750
6.83%
GVT/BTC
0.0009417
6.68%
STRAT/BTC
0.001079
6.31%
BNB/BTC
0.00062098
6.15%
TNB/BTC
0.00000977
5.97%
STORJ/BTC
0.00015134
5.62%
LUN/BTC
0.0017562
5.22%
WTC/BTC
0.00070593
5.17%
DGD/BTC
0.012081
5.08%
KNC/BTC
0.00022222
4.65%
NEO/BTC
0.006704
4.54%
GAS/BTC
0.002434
4.37%
OMG/BTC
0.001379
4.23%
ADX/BTC
0.00020097
4.00%
MTL/BTC
0.000650
3.67%
NAV/BTC
0.0002340
3.45%
ETC/BTC
0.002171
3.43%
MCO/BTC
0.001058
1.83%
WABI/BTC
0.00017270
0.74%
HSR/BTC
0.001672
0.60%
NEBL/BTC
0.0005695
-0.77%
IOTA/BTC
0.00027200
-1.53%
XMR/BTC
0.024940
-1.59%
ZEC/BTC
0.036200
-1.60%
WAVES/BTC
0.0008343
-1.99%
AION/BTC
0.0005928
-2.19%
KMD/BTC
0.0006280
-2.24%
DASH/BTC
0.073020
-2.38%
ARK/BTC
0.0004790
-2.52%
BTG/BTC
0.016192
-3.56%
ENG/BTC
0.00040307
-4.66%
LTC/BTC
0.015814
-5.07%
XZC/BTC
0.008042
-5.27%
QTUM/BTC
0.003349
-5.42%
BCC/BTC
0.162500
-6.43%
Ja sorry ik doe even koffie en ik zie al 50 nieuwe reactiesquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:23 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Mensen vragen naar je transactie-id om de fee te checken.
Op limit gekocht ipv market?quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:26 schreef lighted het volgende:
iemand enig idee waarom aankoop van FUN met ETH al sinds vanmorgen in open orders bij Binance zou kunnem blijven hangen?
Wat een dramatisch statement zeg. Wat is er nou zo tragisch aan XRP op nr 1?quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan geef ik de cryptowereld op, en is blockchain een vroege dood gestorven.
Ja maar de fee hangt ook van de grootte van je transactie af.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:26 schreef ErikHolten het volgende:
[..]
Ja sorry ik doe even koffie en ik zie al 50 nieuwe reacties
Kan niet alles meer lezen...
Mijn fee is best laag... 0.00009944 BTC
shitcoinquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat een dramatisch statement zeg. Wat is er nou zo tragisch aan XRP op nr 1?
Omdat je order niet gematcht is qua prijs?quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:26 schreef lighted het volgende:
iemand enig idee waarom aankoop van FUN met ETH al sinds vanmorgen in open orders bij Binance zou kunnem blijven hangen?
Mensen willen toch blijkbaar liever een gecentraliseerde munt ipv gedecentraliseerd. Je hebt afgelopen maand wel gezien dat gebrek aan leiding (BTC met al zijn forks) ook niet werkt.quote:
Is gecentraliseerd en heeft geen blockchain.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat een dramatisch statement zeg. Wat is er nou zo tragisch aan XRP op nr 1?
Het is dan ook een goede use case met een intangible asset, iets wat sneller geadopteerd zal worden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:31 schreef Kyran het volgende:
FUN heeft er zin in.
Mooi hoe dat gisteren ging. Ik vroeg of mensen wat in FUN zagen, omdat het mij wel wat leek. Toen reageerden een paar oude betrouwbare rotten hier dat zij er ook in zaten en dat er potentie in zatVijf minuten later zat iedereen in FUN.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:23 schreef Skv het volgende:
TRX/BTC
0.00001090
119.76%
EVX/BTC
0.00028008
93.73%
NULS/BTC
0.00025400
75.31%
ENJ/BTC
0.00002111
75.19%
FUN/BTC
0.00000975
65.82%
OST/BTC
0.00004264
60.30%
POE/BTC
0.00000979
56.64%
GTO/BTC
0.00004183
50.90%
MANA/BTC
0.00001075
50.35%
MDA/BTC
0.00023482
49.68%
FUEL/BTC
0.00002377
46.91%
CND/BTC
0.00000953
40.35%
POWR/BTC
0.00011854
40.33%
ARN/BTC
0.00008898
39.71%
BRD/BTC
0.00015839
36.93%
LRC/BTC
0.00004163
35.87%
LINK/BTC
0.00005901
35.66%
VIB/BTC
0.00004117
33.71%
CTR/BTC
0.00029199
31.40%
XRP/BTC
0.00021093
30.22%
BQX/BTC
0.00043200
29.06%
ADA/BTC
0.00008390
28.88%
BAT/BTC
0.00004575
28.73%
DLT/BTC
0.00005236
28.68%
MTH/BTC
0.00002523
27.75%
RCN/BTC
0.00003154
26.97%
DNT/BTC
0.00001446
26.51%
CDT/BTC
0.00001317
26.15%
SALT/BTC
0.000980
25.16%
ELF/BTC
0.00009124
24.64%
LEND/BTC
0.00001498
23.90%
YOYO/BTC
0.00002874
23.61%
VEN/BTC
0.00023000
23.11%
BCD/BTC
0.003156
23.09%
TRIG/BTC
0.0005265
23.01%
TNT/BTC
0.00002281
22.63%
EOS/BTC
0.00065914
22.17%
AST/BTC
0.00004427
21.02%
WINGS/BTC
0.00009644
21.00%
OAX/BTC
0.00008450
19.47%
SUB/BTC
0.00009627
19.29%
GXS/BTC
0.0005265
19.04%
SNM/BTC
0.00002950
18.57%
XVG/BTC
0.00001170
18.54%
XLM/BTC
0.00005923
18.51%
MOD/BTC
0.0004622
18.24%
SNGLS/BTC
0.00002188
17.44%
ZRX/BTC
0.00006861
16.15%
AMB/BTC
0.00005550
16.06%
ICN/BTC
0.00022138
15.88%
BNT/BTC
0.00046202
15.19%
REQ/BTC
0.00005907
15.01%
QSP/BTC
0.00003635
14.89%
SNT/BTC
0.00004070
13.06%
CMT/BTC
0.00003250
12.89%
RDN/BTC
0.00039081
11.98%
EDO/BTC
0.0003851
11.62%
BCPT/BTC
0.00004523
10.42%
ETH/BTC
0.065007
10.20%
BTS/BTC
0.00005798
7.37%
ICX/BTC
0.0004805
7.23%
PPT/BTC
0.0031547
6.89%
LSK/BTC
0.0014750
6.83%
GVT/BTC
0.0009417
6.68%
STRAT/BTC
0.001079
6.31%
BNB/BTC
0.00062098
6.15%
TNB/BTC
0.00000977
5.97%
STORJ/BTC
0.00015134
5.62%
LUN/BTC
0.0017562
5.22%
WTC/BTC
0.00070593
5.17%
DGD/BTC
0.012081
5.08%
KNC/BTC
0.00022222
4.65%
NEO/BTC
0.006704
4.54%
GAS/BTC
0.002434
4.37%
OMG/BTC
0.001379
4.23%
ADX/BTC
0.00020097
4.00%
MTL/BTC
0.000650
3.67%
NAV/BTC
0.0002340
3.45%
ETC/BTC
0.002171
3.43%
MCO/BTC
0.001058
1.83%
WABI/BTC
0.00017270
0.74%
HSR/BTC
0.001672
0.60%
NEBL/BTC
0.0005695
-0.77%
IOTA/BTC
0.00027200
-1.53%
XMR/BTC
0.024940
-1.59%
ZEC/BTC
0.036200
-1.60%
WAVES/BTC
0.0008343
-1.99%
AION/BTC
0.0005928
-2.19%
KMD/BTC
0.0006280
-2.24%
DASH/BTC
0.073020
-2.38%
ARK/BTC
0.0004790
-2.52%
BTG/BTC
0.016192
-3.56%
ENG/BTC
0.00040307
-4.66%
LTC/BTC
0.015814
-5.07%
XZC/BTC
0.008042
-5.27%
QTUM/BTC
0.003349
-5.42%
BCC/BTC
0.162500
-6.43%
Meestal wel een goed teken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:32 schreef Predator38 het volgende:
gaat Waves nog wat doen deze maand ???
de marketcap is enorm gestegen maar de koers niet ?
Ik doe niet zoveel transacties... paar per jaar en HODLquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:29 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja maar de fee hangt ook van de grootte van je transactie af.
Er zijn mogelijkheden om je transactie er alsnog door te krijgen, mits je een mininmumhoeveelheid fee per byte hebt gegeven. Dus ik snap niet waarom je niet je transactie-id geeft, dan kunnen mensen het voor je checken. Maar verder moet je het zelf maar uitzoeken dan.
godver, moest ik weer terugscrollen omdat ik benieuwd was naar je nicknamequote:Op donderdag 4 januari 2018 12:32 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
man man man
voor dit soort posts heb ik m'n nickname gekozen hoor![]()
Hij moest in een code box en is al geëdit. Niet zo sippen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:32 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
man man man
voor dit soort posts heb ik m'n nickname gekozen hoor![]()
Dit heb ik ook wel eens gedaan, dat kan je beter niet doen. Ik was ze toen best wel een tijdje kwijt..quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:06 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Ik had mijn ETH withdrawal gecanceld en nu zijn mijn Ethers "verdwenen"...
Waar ik mijn aan erger (quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:45 schreef Skv het volgende:
Mijn Linkedin begint hiermee vol te lopen.
[ afbeelding ]
Klopt toch gewoonquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:46 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Waar ik mijn aan erger () is vooral het feit dat mensen denken Bitcoin == crypto == blockchain
quote:
Bitcoin is een crypto asset en dat is weer een van de toepassingen van blockchain.quote:
Toch leuk dat deze charts altijd iets worden verdraaid, ook kan je deze over de afgelopen jaren wel 10x toepassen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:45 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Goede argumentatie.quote:
Ripple kan niet zomaar de markt volgooien met XRP en het heeft wel een blockchain. Hoe loopt de decentralisatie van Bitcoin voor je met transactiekosten die voor miljarden mensen een maandloon zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:32 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Is gecentraliseerd en heeft geen blockchain.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:49 schreef Skv het volgende:
Ervaringen hier met de Delta app?
Ik heb pusmeldingen aan staan bij 'significant change Portfolio update'. Maar +44% in een dag is blijkbaar onvoldoende om die melding af te laten gaan.
Laat ze lekker, hun denken vast ook dat de crypto markt de banken gaat doen verdwijnen.quote:
Voornamelijk vanuit mensen die niet eens in Crypto zitten zeker?quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:45 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
En Bitcoin is een piramidespel.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:48 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Toch leuk dat deze charts altijd iets worden verdraaid, ook kan je deze over de afgelopen jaren wel 10x toepassen.
Oh en niet te vergeten al die "bitcoin is een bubbel" artikelen op linkedin
Ik had twee simpele swot en pestel analyses gedaan en toen maar op ripple gegokt vanwege het hoofdstukje politiek. De overheid gaat nooit accepteren dat bitcoin het betaalmiddel gaat worden en als de overheid zegt dat een winkel iets niet mag accepteren heb je er niks meer aan.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:50 schreef ITrade het volgende:
[..]
Laat ze lekker, hun denken vast ook dat de crypto markt de banken gaat doen verdwijnen.
Nice.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:53 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik had twee simpele swot en pestel analyses gedaan
Boeiend. Alsof dit de enige toepassing van crypto is.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik had twee simpele swot en pestel analyses gedaan en toen maar op ripple gegokt vanwege het hoofdstukje politiek. De overheid gaat nooit accepteren dat bitcoin het betaalmiddel gaat worden en als de overheid zegt dat een winkel iets niet mag accepteren heb je er niks meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |