quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wat bedoel je hier mee ? haha
Dus je zegt dat TRX over 5 min (haha?) een beest is en daarna wat dropt?quote:
Op de trendschaal van 5 min is een shooting star te zien. M.a.w. binnen 5 minuten is de prijs flink gestegen om vervolgens binnen dit zelfde tijdsbestek ook direct weer een heel stuk te dalen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus je zegt dat TRX over 5 min (haha?) een beest is en daarna wat dropt?
Voorbeeld.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus je zegt dat TRX over 5 min (haha?) een beest is en daarna wat dropt?
aardig wat volumequote:Op donderdag 4 januari 2018 10:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Voorbeeld.
https://www.binance.com/trade.html?symbol=TRX_BTC
Klik op Min -> 15 min.
Bekijk het patroon.
Op waarde 0.001157 (op 9.15 uur) zie je een 'shooting star' patroon. Gevolgd door een downtrend.
Niet alles teruglezen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:27 schreef Funksoldier het volgende:
De beste coinwensen allemaal! 6 delen gemist zie ik?
Zo niet mee eensquote:Op donderdag 4 januari 2018 08:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Omdat de verwachting is dat BTC nog wel groeit en je de endgame wil doen op het vergroten van het aantal BTC.
Stel dat je 3 BTC hebt in altcoins en je altcoins stijgen 20% maar BTC stijgt 50%, dan maak je weliswaar ‘winst’ maar die had groter geweest als je in BTC was blijven zitten.
Godver, hier had ik echt een bak TRX op kunnen pakken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:26 schreef Skv het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn Tron in een wallet heb zitten. Anders was ik nu keihard aan het daytraden geslagen op de downtrend.
Ook wel jammer ergens.
Water of bier drinken? Bier.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:29 schreef Waterdrinker het volgende:
Het is weer tijd voor de wekelijkse discussie!
Friet of patat?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:30 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Water of bier drinken? Bier.
Is andersom hetzelfde patroon nu dan niet aan de hand?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de trendschaal van 5 min is een shooting star te zien. M.a.w. binnen 5 minuten is de prijs flink gestegen om vervolgens binnen dit zelfde tijdsbestek ook direct weer een heel stuk te dalen.
bullish is stijgende prijzen, bearish is dalende prijzen
Als trader moet je gewoon kijken naar BTC. Ik ken er letterlijk geen één van een degelijk niveau die dat niet doet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo niet mee eensHet gaat zelfs niet om dollar maar om euro (er vanuit gaande dat je in de EU woont en ermee wil gaan betalen). Natuurlijk had je beter in BTC kunnen zitten in jouw vergelijk. Maar dat vergelijk kun je net zo goed met iedere andere coin maken.
Friet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Friet of patat?
@skv Wel relaxed zo op zich toch? Kan je ook geen gekken dingen doen
Alles uit je wallets en jezelf beheersenquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:30 schreef Skv het volgende:
Wel erg kut.
Om mezelf te beschermen tegen daytrading zet ik valuta op wallets.
Maar als er dan een sterke stijging is met harde daling, dan wil ik toch daytraden maar kan het niet.
FML.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Friet of patat?
@skv Wel relaxed zo op zich toch? Kan je ook geen gekken dingen doen
Met de gedachte dat BTC langzaam en steady doorblijft stijgen wel ja. Met de gedachtegang dat BTC gewoon vastloopt en gewoonweg te log is geworden geldt deze regel naar mijn mening niet meer. Uiteindelijk gaat het om de keiharde euro's waar jij je hypotheek mee gaat aflossen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als trader moet je gewoon kijken naar BTC. Ik ken er letterlijk geen één van een degelijk niveau die dat niet doet.
Als je voornamelijk hold dan maakt het natuurlijk verder ook geen reet uit waar je naar kijkt.
Dat lukt de laatste dagen al niet. Dus laat het meeste lekker in de wallets.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alles uit je wallets en jezelf beheersen
Hoe hoog was je inleg?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:42 schreef ColeJ het volgende:
Vanmorgen wakker worden met een portfolio boven de 10k![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het boeit helemaal niets. Of wil je zeggen dat je 'winst' maakt als de BTC koers daalt en jouw alt gelijk blijft?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als trader moet je gewoon kijken naar BTC. Ik ken er letterlijk geen één van een degelijk niveau die dat niet doet.
Als je trade ook niet.quote:Als je voornamelijk hold dan maakt het natuurlijk verder ook geen reet uit waar je naar kijkt.
0.quote:
Mwah.. als ik dat gisteravond/vannacht niet gedaan had, had ik nu een paar k meer winst.. dus wees blijquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:26 schreef Skv het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn Tron in een wallet heb zitten. Anders was ik nu keihard aan het daytraden geslagen op de downtrend.
Ook wel jammer ergens.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:43 schreef ColeJ het volgende:
[..]
0.
Ik heb ooit met een marktplaats account behoorlijk wat geld verdiend met arbitrage. Ik deed eigenlijk hetzelfde als Bitonic/Litebit maar dan handmatig.
En met het restant wat ik overhield ben ik begonnen.
Ja ik ga zo nog wat VEN bijkopen. Wachten op de volgende maan expeditiequote:Op donderdag 4 januari 2018 10:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Eeuwig wachten tot VEN weer resistance aantikt
Straks heb je een dubbeling in BTC, maar is BTC 5x minder waard geworden t.o.v. de euro. Joepie, wat een winstquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:41 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Met de gedachte dat BTC langzaam en steady doorblijft stijgen wel ja. Met de gedachtegang dat BTC gewoon vastloopt en gewoonweg te log is geworden geldt deze regel naar mijn mening niet meer. Uiteindelijk gaat het om de keiharde euro's waar jij je hypotheek mee gaat aflossen.
Zonder dip?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ik ga zo nog wat VEN bijkopen. Wachten op de volgende maan expeditie
Welnee, het is nog niet eens elf uur.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:45 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Is het te laat om raiblocks te kopen denken jullie?
Ik stap er niet meer in. Zie 'm niet snel verdubbelen, laat staan meer.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:45 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Wat deed je dan precies? Zijn er mensen die coins via Marktplaats kopen ja?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:43 schreef ColeJ het volgende:
[..]
0.
Ik heb ooit met een marktplaats account behoorlijk wat geld verdiend met arbitrage. Ik deed eigenlijk hetzelfde als Bitonic/Litebit maar dan handmatig.
En met het restant wat ik overhield ben ik begonnen.
Eigenlijk een zieke gedachtegang. "Ik zie hem niet meer verdubbelen, laat staan meer". Alsof een 10 procent stijging al niet genoeg is hahaquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik stap er niet meer in. Zie 'm niet snel verdubbelen, laat staan meer.
Hahahaquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:46 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Welnee, het is nog niet eens elf uur.
Wacht, ik pak mijn glazen bol even.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:45 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Zodra er weer een dipje is, ga ik erin😂quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik stap er niet meer in. Zie 'm niet snel verdubbelen, laat staan meer.
Aan mensen die er niets van snappen coins verkopen onder de Bitonic prijs maar boven de Bittrex/Binance prijs.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat deed je dan precies? Zijn er mensen die coins via Marktplaats kopen ja?
Ja te gek hequote:Op donderdag 4 januari 2018 10:47 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Eigenlijk een zieke gedachtegang. "Ik zie hem niet meer verdubbelen, laat staan meer". Alsof een 10 procent stijging al niet genoeg is haha
Tsja, iedereen die er in zit zal zeggen van ja, de rest zal nee zeggen. Logisch ook.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:45 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Heb je die geleend van Mortaxx?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wacht, ik pak mijn glazen bol even.
Bittrexquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Fokkers, Wat is de beste plek om Stellar te kopen. Heb nu wat coins op Kraken staan maar lees op veel plekken dat Kraken helemaal kut is. Alvast bedankt
Binancequote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Fokkers, Wat is de beste plek om Stellar te kopen. Heb nu wat coins op Kraken staan maar lees op veel plekken dat Kraken helemaal kut is. Alvast bedankt
coin doet x3 in een maandquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja te gek heAls een coin niet verdubbelt, liefst binnen een week, hoeven we hem niet
Die van hem is stuk volgens mij, aan z'n trading advies te zien.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je die geleend van Mortaxx?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
coin doet x3 in een maand
"shitcoin, staat helemaal vast, is dood, sell!!1"
Klopt. 10% rendement voelt als FOMO omdat andere coins +40 of meer gaanquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja te gek heAls een coin niet verdubbelt, liefst binnen een week, hoeven we hem niet
Onbegrijpelijk dat mensen dat via MP doenquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Aan mensen die er niets van snappen coins verkopen onder de Bitonic prijs maar boven de Bittrex/Binance prijs.
Eigenlijk precies wat de boefjes bij Bitonic doen. Naja boefjes... maximaal geld harken zonder risico doen ze.. wie is er no slim?
Zelfde geld voor decentbetquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:50 schreef ColeJ het volgende:
Funfair staan aardig wat events gepland de komende tijd. Twijfel om daar eens in te stappen.
Niet twijfelen. Gewoon doenquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:50 schreef ColeJ het volgende:
Funfair staan aardig wat events gepland de komende tijd. Twijfel om daar eens in te stappen.
Kraken via SEPA overboekingquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat mensen dat via MP doen![]()
Maar goed, als je fiat hebt hoe wil je dan op Bittrex of Binance BTC kopen? Dat kan toch niet? Volgens mij moet je altijd naar een Litebit, BTCDirect of Bitonic ofzo.
Kijk, en juist aan die mensen verdiende ik geldquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat mensen dat via MP doen![]()
Maar goed, als je fiat hebt hoe wil je dan op Bittrex of Binance BTC kopen? Dat kan toch niet? Volgens mij moet je altijd naar een Litebit, BTCDirect of Bitonic ofzo.
Hij zei toch Bittrex / Binancequote:Op donderdag 4 januari 2018 10:52 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Kraken via SEPA overboeking
Laat ik het anders zeggen. Het was nog in het BTC-E tijdperk. Daar kon je met Okpay direct op stortenquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij zei toch Bittrex / Binance
Binance alle links staan ergens in de OPquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Boycot die straatsoldaat aub, hadden ze veel eerder moeten doen. Stok met stront.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
GING SLAPEN MET EEN DOEZOE WERD WAKKER MET EEN TON.
Ja prima, vond het liedje wel aansluiten op TRX vanmorgen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:56 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Boycot die straatsoldaat aub, hadden ze veel eerder moeten doen. Stok met stront.
Slim van die mensen, al hadden ze wellicht beter naar Kraken kunnen gaan. Ligt eraan of jouw koers beter wasquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:53 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Kijk, en juist aan die mensen verdiende ik geld
Hou nou op man.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:56 schreef Patroon het volgende:
Net mijn buy order van 900sat op TRX aangetikt. 341 TRX erbij in een uurtje.
Ohhh okequote:Op donderdag 4 januari 2018 10:54 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Het was nog in het BTC-E tijdperk. Daar kon je met Okpay direct op storten
Haha zeker waar. Maar momenteel kan iedereen ook gewoon op kraken kopen maar Bitonic verdiend nog steeds goud geld.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Slim van die mensen, al hadden ze wellicht beter naar Kraken kunnen gaan. Ligt eraan of jouw koers beter wasMaar wie koopt er nou crypto op marktplaats, vind het een beetje gek.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
GING SLAPEN MET EEN DOEZOE WERD WAKKER MET EEN TON.
Waarschijnlijk dezelfde reden waarom mensen nu ook nog bij Bitonic en consorten kopen terwijl Kraken, Bitstamp, Coinbase etc goedkoper zijn. Gemakzucht, geen zin in registratie en verificatieprocedures, kiezen voor het "bekende".quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Slim van die mensen, al hadden ze wellicht beter naar Kraken kunnen gaan. Ligt eraan of jouw koers beter wasMaar wie koopt er nou crypto op marktplaats, vind het een beetje gek.
Ik bedoel meer dat ik zit te piepen dat ik hetzelfde wilde doen, maar mijn TRX niet op de exchange heb staan.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gaat ook wel eens mis![]()
maar dat post ik hier niet
Ja, die schuift er net weer bij.quote:
Daarom zeg ik dat het ook wel eens mis gaat...om jou gerust te stellen...ik word ook heel onrustig van daytraden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik zit te piepen dat ik hetzelfde wilde doen, maar mijn TRX niet op de exchange heb staan.
Ik heb exact hetzelfde mandje. Maar dan met ICX er nog bij en Funfair.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:07 schreef ColeJ het volgende:
Funfair voor de HODL maar even kopen denk ik. Zit te denken wat ik ga afromen want ga geen geld bijstorten. VEN/XRP/TRX/LSK zijn momenteel mijn grootste stacks
Kloptquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:07 schreef Skv het volgende:
Eindelijk gelukt om mijn ID te verifiëren op GDAX.
Ze rekenen 1,5% aan opnamekosten. Lijkt me één van de laagste percentages in de markt. of niet?
Het is een globale markt. Die paar 100K van Nederland doen er niet veel toe.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:09 schreef Patroon het volgende:
Ik las gisteren een artikel die zei dat er nu zo'n 150.000 mensen in NL crypto bezitten en er nog eens 150.000 mensen over nadenken om iets te gaan doen met crypto...dus dat zou betekenen dat het nog eens over de kop gaat
En waar baseert dat artikel dit op?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:09 schreef Patroon het volgende:
Ik las gisteren een artikel die zei dat er nu zo'n 150.000 mensen in NL crypto bezitten en er nog eens 150.000 mensen over nadenken om iets te gaan doen met crypto...dus dat zou betekenen dat het nog eens over de kop gaat
Laten we hopen dat het een wereldwijde trend isquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is een globale markt. Die paar 100K van Nederland doen er niet veel toe.
Ik kan het artikel zo ff niet vinden...ga ff zoekenquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
En waar baseert dat artikel dit op?
Kijk ook eens naar ENJ. Leuke coin, die (volgens de devs) deze week met een wallet komt. Daarbij staat er ook nog iets met Minecraft op de planning geloof ik.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:10 schreef Ralphmeister het volgende:
Op volgorde van holdings zit ik in BTC, VEN, LTC, VIA, XLM, WGR, ETH, BTG, WAV en BTX.
Iemand suggesties? Een XLM bijvoorbeeld, nu de winst pakken of verwachten we daar meer van? Of BTG, is ook zo'n twijfel geval voor mij?
as good as anyquote:
Enjin is alleen een wallet toch? Waar is de coin voor?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:15 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar ENJ. Leuke coin, die (volgens de devs) deze week met een wallet komt. Daarbij staat er ook nog iets met Minecraft op de planning geloof ik.
Gister ook in ENJ gestopt!quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:15 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar ENJ. Leuke coin, die (volgens de devs) deze week met een wallet komt. Daarbij staat er ook nog iets met Minecraft op de planning geloof ik.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:53 schreef ColeJ het volgende:
Kijk, en juist aan die mensen verdiende ik geld
BTC overmakenquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Maak ik ¤25 over naar Coinbase heb ik ¤13 netwerkkosten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wagerr concentreert zich toch meer op wedden op sportwedstrijden?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:15 schreef ColeJ het volgende:
Mensen die hier in Funfair zitten. Waarom Funfair? Wagerr doet eigenlijk hetzelfde en hebben al een goklicentie. Minder supply en staan al hoger...
ETH of ltc . Sneller en goedkoperquote:
Jup! Bij Funfair ingestapt toen hij vlak voor kerst op 0,05 EUR stond. Staat nu 0,0106 EUR.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:15 schreef ColeJ het volgende:
Mensen die hier in Funfair zitten. Waarom Funfair? Wagerr doet eigenlijk hetzelfde en hebben al een goklicentie. Minder supply en staan al hoger...
Netwerkkosten zijn Fees en die zijn heel maar dan ook heel stuk lager in vergelijking tot btcquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ohMaar, heb je dan geen netwerkkosten? Denk het wel
???quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want? Dat ding staat nu moeilijk hoog..quote:
Ether..quote:
veel lager.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ohMaar, heb je dan geen netwerkkosten? Denk het wel
25 gestort via IBAN. Toen wilde ik van CB naar binance en had ik die ¤13 netwerkosten .. + fees had ik nog maar 8 euro over op Binancequote:
thxquote:
Voor de geïnteresseerden. Het neerwaartse patroon kreeg een 'hammer'-patroon. Trend daarna weer omhoogquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Voorbeeld.
https://www.binance.com/trade.html?symbol=TRX_BTC
Klik op Min -> 15 min.
Bekijk het patroon.
Op waarde 0.001157 (op 9.15 uur) zie je een 'shooting star' patroon. Gevolgd door een downtrend. (dus bullmarkt wordt bearmarkt).
Hoe dan? Ik maak vaak zat over naar coinbase/gdax en heb nooit kosten...quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
25 gestort via IBAN. Toen wilde ik van CB naar binance en had ik die ¤13 netwerkosten .. + fees had ik nog maar 8 euro over op Binancequote:Op donderdag 4 januari 2018 11:24 schreef ITrade het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik maak vaak zat over naar coinbase/gdax en heb nooit kosten...
Je gaat toch ook niet serieus 25 dollar storten of wel dan?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
25 gestort via IBAN. Toen wilde ik van CB naar binance en had ik die ¤13 netwerkosten .. + fees had ik nog maar 8 euro over op Binance!
[..]
thx
Ja. Als je BTC over gaat schrijven van exchange naar exchange of naar wallet dan betaal je je blauw aan de fees inderdaad.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
25 gestort via IBAN. Toen wilde ik van CB naar binance en had ik die ¤13 netwerkosten .. + fees had ik nog maar 8 euro over op Binance!
[..]
thx
nee, euro.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet serieus 25 dollar storten of wel dan?
Thanks. Ik ben sowieso nieuw hier in! Learning everyday.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Als je BTC over gaat schrijven van exchange naar exchange of naar wallet dan betaal je je blauw aan de fees inderdaad.
Ether is sneller en veel goedkoper. Kan je praktisch gelijkwaardig verhandelen als BTC
Je kan ook beter via bijv BTC direct of bittonic.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha dan vraag je er ook om om je geld te verliezen..man man dat staat toch niet in verhouding met de fee's..quote:
Moet je ergens de fee instellen hoe hoog die mag zijn? (Vanwege snelheid). Of gaat dat automatisch?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Als je BTC over gaat schrijven van exchange naar exchange of naar wallet dan betaal je je blauw aan de fees inderdaad.
Ether is sneller en veel goedkoper. Kan je praktisch gelijkwaardig verhandelen als BTC
Zit redelijk diep in WGR voor een masternode en heb mij daarvoor uiteraard ingelezen. WGR is voornamelijk sportsbetting, zeker in de begin fase. FUN heb ik mij dan weer niet in verdiept maar het eerste wat ik zie is een roulette cilinder, meer casino dus. Als alternatief hiervoor is er geloof ik dan wel weer Edgeless?quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:15 schreef ColeJ het volgende:
Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoinsquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Thanks. Ik ben sowieso nieuw hier in! Learning everyday.
Heel helder. In de OP heeft dit zeker toegevoegde waarde. Thanks!quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Als starter zou ik zo beginnen:
- Open een account op Binance.com (exchange).
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
Waarom Ether en geen BTC? BTC heeft lange verwerkingstijden én hoge transactiekosten. Met name bij een lage instap kan je zo 25-50% van je aankoopbedrag kwijt zijn bij een BTC-overschrijving. Ether is sneller en een heel stuk goedkoper.
Wil je je crypto langer hodlen? Dan kan het een overweging zijn om aangekochte crypto weer van BInance over te schrijven naar een wallet. De withdrawal fees van BInance zijn echter wel fors.
Misschien voor in de OP?
Eerst lezen over fees en dergelijke voordat je begint, maar je hebt er van geleerd hoop ik.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Thanks. Ik ben sowieso nieuw hier in! Learning everyday.
Joh ik ben 12 euro kwijt, lekker boeiendquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:32 schreef ITrade het volgende:
[..]
Eerst lezen over fees en dergelijke voordat je begint, maar je hebt er van geleerd hoop ik.
Binance berekend straks ook weer een mooie fee.
Dit kan gewoon niet... in ieder geval niet op schaal en zonder concessies te doen op gebied van veiligheid, betrouwbaarheid en decentralisatie. Je ziet elke coin die daadwerkelijk op schaal on chain wordt gebruikt er tegenaan lopen. Bij Bitcoin betaal je hoge fees, bij Ethereum loopt het netwerk soms vast en is er constante gecentraliseerde input nodig om problemen op te lossen. En het is ook logisch... voor niets gaat de zon op.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gratis instant transacties zonder energieverspilling,
Utrust had ik op 38 dollarcent 650 stuks gekocht en 475 gister weggedaan op 84 dollarcent. Ik wacht ff om opnieuw in te stappen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:30 schreef TripleZ het volgende:
Ik heb gisteren ook eens wat geinvesteerd in relatief nieuwe coins. Op Kucoin hebben ze wel leuke starters:
- Utrust (had ik veel eerder moeten doen!)
- Red Pulse (had ik veel eerder moeten doen haha)
- Qlink (gokje, is pas een kleine week gelist).
Meer mensen die in een van bovenstaande coins zitten?
Zal je zien dat deze 12 Euro een miljoen wordt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joh ik ben 12 euro kwijt, lekker boeiend
Haha! net maar even geregistreerd bij BTC directquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Zal je zien dat deze 12 Euro een miljoen wordt.
Had je 2 miljoen kunnen hebben.
Dan kies je dus wel voor de makkelijke weg (dus je doet mee met de woekerfees van Bitonic.) Waarom niet gewoon gratis geld sturen naar Kraken en meteen handelen? Niks geen fees, 0.0quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heel helder. In de OP heeft dit zeker toegevoegde waarde. Thanks!
Krakenquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:35 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Dan kies je dus wel voor de makkelijke weg (dus je doet mee met de woekerfees van Bitonic.) Waarom niet gewoon gratis geld sturen naar Kraken en meteen handelen? Niks geen fees, 0.0
12 euro!?!?!quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joh ik ben 12 euro kwijt, lekker boeiend
Dat beloofd wat.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:35 schreef Predator38 het volgende:
zo nu eindelijk weer 6500 FUN bijgekocht na al die vertraging en nu kijk ik het een tijdje aan.
de roadmap beloofd mooie dingen voor Q1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |