Je hebt 10K van die dingen nodig, en dan..?quote:
https://www.reddit.com/r/(...)vechain_masternodes/quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Je hebt 10K van die dingen nodig, en dan..?
Lekker bezig!quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik 33% tron, 30% VEN, 17% Lisk, 10% Icon en 10% Ripple.
Thanks.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)vechain_masternodes/
miscchien heb je hier wat aan
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1372546.0quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:50 schreef tralalala het volgende:
Het wordt tijd voor de FOK!coin, gewoon net als al die scamcoins zeggen dat we relaties hebben met Nasdaq/AEX genoteerde bedrijven en dan MOOOOON
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Holy shit...
Ik heb altijd genoteerd dat ik een x aantal Lumen heb, blijkt nu dat het om het dubbele gaat... (ik had het in het begin verkeerd genoteerd)
Dat is ff een mooie meevaller...
quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1372546.0
Magnet is ooit wel een coin gestart.
Nooit iets geworden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1372546.0
Magnet is ooit wel een coin gestart.
Hoe veel SIFT heb je omgerekend naar Ether?quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:54 schreef EggsTC het volgende:
Ik krijg 0,02ETH per maand gratis doordat ik SIFT heb
Ik heb er 4 ether ingestoken in de ico.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe veel SIFT heb je omgerekend naar Ether?
Ik snap er ook niks van, waarschijnlijk een keer in het begin door elkaar gehaald met een andere munt in mijn Excel lijst.quote:
Waves blijft een mooi project maar blijft ontzettend in de schaduw staan. Dat is jammer. Ik blijf wel hodlen, heb teveel BTC daarop verlorenquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waves strat en XRB ga ik eruit gooien eind janHopelijk stijgen ze nog ff door.
Klopt, maar ik ben het zat nu, ik ga t in ICO's gooien.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:57 schreef Repeating het volgende:
[..]
Waves blijft een mooi project maar blijft ontzettend in de schaduw staan. Dat is jammer. Ik blijf wel hodlen, heb teveel BTC daarop verloren
Gewoon in je officiële wallet laten zitten. Je wordt beloond om een HODLER te zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Je hebt 10K van die dingen nodig, en dan..?
Jawel, tron gaat zeker nog een keer of 10 t komende jaar.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Verstandig om nu in TRON te stappen?
beter xrp. Gaat naar 10 dollar dit jaarquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Verstandig om nu in TRON te stappen?
Ripplequote:Op woensdag 3 januari 2018 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter xrp. Gaat naar 10 dollar dit jaar
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel, tron gaat zeker nog een keer of 10 t komende jaar.
dus tron x 10 en ripple x4 >> dan is ripple toch minder interessant? (deze 2 commentaren te zien).quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter xrp. Gaat naar 10 dollar dit jaar
Ik zou ze geen van beiden nemen, maar als je dan voor een coin kiest, zou ik voor tron kiezen, ongeacht welke van de 2 harder stijgt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:04 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[..]
dus tron x 10 en ripple x4 >> dan is ripple toch minder interessant? (deze 2 commentaren te zien)
Mag ik vragen wat jij niet in TRX ziet, maar wel in een andere crypto?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zou ze geen van beiden nemen, maar als je dan voor een coin kiest, zou ik voor tron kiezen, ongeacht welke van de 2 harder stijgt.
Ik heb niet enorm veel vertrouwen in Ripple door de grootte van de max capicity. 100 miljard is flink. Ik weet dat het degenerated, maar met een heel klein aantal.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ripplegod gaat van btc een altcoin maken
een shitcoin als Tron kan ook zomaar x0,1 gaan. Ripple heeft een bewezen trackrecordquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:04 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[..]
dus tron x 10 en ripple x4 >> dan is ripple toch minder interessant? (deze 2 commentaren te zien).
Iniedergeval, ik heb een aanzienlijk gedeelte van mijn portfolio in TRX zitten.
Een lage coincap.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij niet in TRX ziet, maar wel in een andere crypto?
Niet kritisch, maar gewoon nieuwsgierig.
grootste deel van de xrp zit in escrow waar maximaal 100 miljoen per maand van vrijkomtquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb niet enorm veel vertrouwen in Ripple door de grootte van de max capicity. 100 miljard is flink. Ik weet dat het degenerated, maar met een heel klein aantal.
Ben denk al te laat met Ripple kopen.
TRX gaat in maart 2018 een coinburn uitvoeren. Het schijnt dat de coins die nog niet in omloop zijn weg zullen worden gehaald.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Een lage coincap.
Maar als je alleen je geld een paar keer wilt verdubbelen, kan je prima voor TRX gaan.
Jij zou Ripple nu maximaal bijkopen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
grootste deel van de xrp zit in escrow waar maximaal 100 miljoen per maand van vrijkomt
Bron?, en is het al dudielijk hoe groot die burn gaat zijn? Sommige exchanges de-listen coins als er burns komen. Van bittrex mag je namelijk niet gelist worden als je coins burned.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
TRX krijgt in maart 2018 een coinburn. Het schijnt dat de coins die nog niet in omloop zijn weg zullen worden gehaald.
Dat is voor mij wel echt het allerlaatste wat ik zou doen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij zou Ripple nu maximaal bijkopen?
Ik zou een hypotheek nemen om ripple te kopen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is voor mij wel echt het allerlaatste wat ik zou doen.
https://www.reddit.com/r/(...)coin_burn_confirmed/quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bron?, en is het al dudielijk hoe groot die burn gaat zijn? Sommige exchanges de-listen coins als er burns komen. Van bittrex mag je namelijk niet gelist worden als je coins burned.
bedankt voor je toelichting. Niveau van dit topic stijgt weer iets.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een shitcoin als Tron kan ook zomaar x0,1 gaan. Ripple heeft een bewezen trackrecord
Gewoon zelf even onderzoek doen en kijken waar jij vertrouwen in hebt...er zijn wat teveel mensen hier die alleen afgaan op adviezen van anderen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:11 schreef richolio het volgende:
Zal ik mijn POWR wegdoen? Of zien mensen hier die nog wel doorgroeien? Dan kan ik beter dat geld in iets anders stoppen, zoals EOS/tron/verge/lisk/waves ofzo.
POWR is toch vrij nieuw? Hoe staat de roadmap ervoor?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:11 schreef richolio het volgende:
Zal ik mijn POWR wegdoen? Of zien mensen hier die nog wel doorgroeien? Dan kan ik beter dat geld in iets anders stoppen, zoals EOS/tron/verge/lisk/waves ofzo.
ik zit er al voor 66% in en hou ze nog wel even vastquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij zou Ripple nu maximaal bijkopen?
Thxquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)coin_burn_confirmed/
https://kryptocal.com/home/event/3103/TRON%20($TRX)%20COIN%20BURN
Justin Sun heeft het zelf ook gezegd op Twitter, maar ff geen tijd om die tweet te zoeken.
M'n Delta app zei net ook >1,00$ maar op CMC staat overal nog rond de 0,90$.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:13 schreef saviola9 het volgende:
Wauw XLM de 1 dollar grens gepasseerd. Op naar de 10 dollar
Ripple valt in de categorie 'geen al te grote shitcoin'?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zit er al voor 66% in en hou ze nog wel even vast
Zolang je geen al te grote shitcoin koopt kun je overal wel winst uit halen denk ik
Mijn neef heeft er 400 voor ¤0.18.. dat is leuk. Nu heb ik zo iets van mwah, beter investeren in wat anders.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zit er al voor 66% in en hou ze nog wel even vast
Zolang je geen al te grote shitcoin koopt kun je overal wel winst uit halen denk ik
quote:
geretweet door mr. Suntwitter:densewave twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 04:29:52@justinsuntron #trx UPDATE: Next Week: Game based on Tron Network ReleaseEarly Jan 2018: Tron on very large excha… https://t.co/oqUxbzSr9N reageer retweet
Ja ik ben wel nieuwsgierig naar hoe groot die burn gaat zijn op 65mld.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:14 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]twitter:densewave twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 04:29:52@justinsuntron #trx UPDATE: Next Week: Game based on Tron Network ReleaseEarly Jan 2018: Tron on very large excha… https://t.co/oqUxbzSr9N reageer retweet
*tadumtss*quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ripple valt in de categorie 'geen al te grote shitcoin'?
bron is de live announcement van de ceo eind december. Maar nog geen details bekend over hoe ze de burn vorm gaan geven.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bron?, en is het al dudielijk hoe groot die burn gaat zijn? Sommige exchanges de-listen coins als er burns komen. Van bittrex mag je namelijk niet gelist worden als je coins burned.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik ben wel nieuwsgierig naar hoe groot die burn gaat zijn op 65mld.
Het wordt niet in 1x gedaan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:18 schreef Skv het volgende:
[..]
bron is de live announcement van de ceo eind december. Maar nog geen details bekend over hoe ze de burn vorm gaan geven.
quote:It was not a coin burn .. they are implementing a coin burn algorithm i.e. burn some on each transaction. I was not aware that Justin mentioned anything to do with a coin burn of mass amounts of TRX.
quote:If it is algorithm based, it’s going to come from the transactions. Moving in and out on exchanges we are already paying a fee. For simplicity let’s say we move 100 trx. If the algorithm says that we burn 1% of the transaction > we actually move 99 trx and 1 trx is “burned”.
If before this transaction there was 1000 total trx there would only be 999 after the transaction.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:18 schreef Skv het volgende:
[..]
bron is de live announcement van de ceo eind december. Maar nog geen details bekend over hoe ze de burn vorm gaan geven.
Thx, dit wist ik niet van TRONquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:19 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Het wordt niet in 1x gedaan.
[..]
[..]
Als iemand een paar jaar geleden de market caps van dit moment had voorspeld had je diegene uitgelachenquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:11 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
bedankt voor je toelichting. Niveau van dit topic stijgt weer iets.
Hoe kijk jij dan aan tegen de gigantische market cap die ripple gaat krijgen bij jouw beweerde groei qua prijs? Denk je dat deze 'crypto' op een gegeven moment het referencie punt gaat worden en BTC gaat verslaan?
Tja,quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ripple valt in de categorie 'geen al te grote shitcoin'?
Je wordt er langzaam aan ingezogen, wilde al investeren en dan zat ik rond de 0,7 BTC en vervolgens kan je voor 0,3 BTC erbij meedoen aan die loting. Dan doe je wat orders en zit je er uiteindelijk voor 1,1 in en heb je er 7k.. Dan nog maar 3k erbij voor die node ook..quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Thanks.
Ik kom bij lange na niet aan 10K, maar wel fijn als je het kapitaal hebt om een node te hebben.
Goed...quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iemand een paar jaar geleden de market caps van dit moment had voorspeld had je diegene uitgelachen
Ik heb veel vertrouwen in ripple omdat ze een duidelijke use case hebben en al jarenlang consequent voortgang boeken.
Veel nieuwe coins hebben vaak alleen een whitepaper en willen dan iets met privacy doen. Kun je vast ook wel veel geld mee verdienen maar wel met een hoger risico
https://ripple.com/files/xrp_cost_model_paper.pdf
https://xrphodor.wordpress.com
Deze zijn wel interessant om te lezen
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iemand een paar jaar geleden de market caps van dit moment had voorspeld had je diegene uitgelachen
Ik heb veel vertrouwen in ripple omdat ze een duidelijke use case hebben en al jarenlang consequent voortgang boeken.
Veel nieuwe coins hebben vaak alleen een whitepaper en willen dan iets met privacy doen. Kun je vast ook wel veel geld mee verdienen maar wel met een hoger risico
https://ripple.com/files/xrp_cost_model_paper.pdf
https://xrphodor.wordpress.com
Deze zijn wel interessant om te lezen
Lees de links eens die ik heb gepost ipv dit weer eens te postenquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed...
1. Ripple =/= XRP
2. XRP vertegenwoordigt geen enkele vorm van waarde
3. Echte crypto-anerchisten vinden dat een shitcoin
als een paar gele miners de gehele markt beheren, kan je dan nog van decentralisatie spreken?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed...
1. Ripple =/= XRP
2. XRP vertegenwoordigt geen enkele vorm van waarde
3. Echte crypto-anerchisten vinden dat een shitcoin
Voor die paar centen per coin die je kan verdienen, zou ik het risico niet nemen...Als hij straks op 10 dollar staat, voel jij niets meer van die paar centen extra.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:28 schreef V. het volgende:
VeChain... nu kopen of hopen op de vrijdagdip?
Wel zolang er genoeg onafhankelijke nodes draaien.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
als een paar gele miners de gehele markt beheren, kan je dan nog van decentralisatie spreken?
Ja, net zoals het AD onafhankelijk de haringen test.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wel zolang er genoeg onafhankelijke nodes draaien.
Wel als je daardoor bijvoorbeeld 20% meer coins hebt gekocht.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Voor die paar centen per coin die je kan verdienen, zou ik het risico niet nemen...Als hij straks op 10 dollar staat, voel jij niets meer van die paar centen extra.
Ben ik het niet mee eens; blockchain is gewoon opensource, decentralisatie is een optie niet een noodzaak.quote:
Decentralisatie is het hele baanbrekende idee erachter. Zonder dat is het gewoon een database.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens; blockchain is gewoon opensource, decentralisatie is een optie niet een noodzaak.
In sommige gevallen ook weer een voordeel...kan me als bedrijf ook wel voorstellen dat je het fijn vind om een centraal aanspreek punt te hebben (zoals bij Ripple)quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens; blockchain is gewoon opensource, decentralisatie is een optie niet een noodzaak.
Klopt maar daarmee is niet een noodzaak. Het is overigens niet eens een hele goede database maar goed. Je kan het gewoon centraal gebruiken, niks mis mee.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Decentralisatie is het hele baanbrekende idee erachter. Zonder dat is het gewoon een database.
Roadmap: https://powerledger.io/#cd-timelinequote:Op woensdag 3 januari 2018 16:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
POWR is toch vrij nieuw? Hoe staat de roadmap ervoor?
Maar die garantie heb je pas achteraf...quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel als je daardoor bijvoorbeeld 20% meer coins hebt gekocht.
En daarmee krijgen banken en overheden weer overal grip op, iets wat juist het hele idee van Satoshi was om uit te bannen. De controle... de marionettepoppenkast.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Klopt maar daarmee is niet een noodzaak. Het is overigens niet eens een hele goede database maar goed. Je kan het gewoon centraal gebruiken, niks mis mee.
Je kan ook afhankelijk van hoe sterk jij denkt dat de sell walls zijn een strategie bedenken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:28 schreef V. het volgende:
VeChain... nu kopen of hopen op de vrijdagdip?
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Euro, dollar.... gewoon "normaal geld"
Thanks! Fiatquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:34 schreef descon het volgende:
[..]
"echt" geld zoals dollars of euros wat je bij de supermarkt kan uitgeven
Het klopt dat dat z'n doel was, maar de uitvinders van kernsplitsing hadden ook niet het doel om twee steden op te blazen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En daarmee krijgen banken en overheden weer overal grip op, iets wat juist het hele idee van Satoshi was om uit te bannen. De controle... de marionettepoppenkast.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ripplegod gaat van btc een altcoin maken
Ja, je begrijpt het doel dus niet zo lijkt?! Teveel macht op 1 plek (banken, overheden) heeft al eeuwen uitgewezen dat dat geen goed idee is.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het klopt dat dat z'n doel was, maar het doel van de uitvinders van kernsplitsing om twee steden op te blazen.
Ik begrijp het doel van Satoshi en van de banken beiden. Ze hebben allemaal hun belangen en daarin wordt een middenweg gevonden met Ripple. Al is het iets meer aan de kant van de banken dan van crypto.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, je begrijpt het doel dus niet zo lijkt?! Teveel macht op 1 plek (banken, overheden) heeft al eeuwen uitgewezen dat dat geen goed idee is.
Een middenweg? Nee, je legt wéér de macht bij de banken met ripple, niks middenweg.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik begrijp het doel van Satoshi en van de banken beiden. Ze hebben allemaal hun belangen en daarin wordt een middenweg gevonden met Ripple.
En over als dat niet gewerkt heeft kan je discussiëren.
keulen en aken zijn niet op een dag gebouwd....quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Een middenweg? Nee, je legt wéér de macht bij de banken met ripple, niks middenweg.
Zie editquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Een middenweg? Nee, je legt wéér de macht bij de banken met ripple, niks middenweg.
Ja, en hoe achterlijk ben je dan om je geld in ripple te steken..quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:41 schreef descon het volgende:
[..]
keulen en aken zijn niet op een dag gebouwd....
Dingen hebben ook tijd nodig
Maar Keulen en Aken zijn uiteindelijk gebouwd :pquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en hoe achterlijk ben je dan om je geld in ripple te steken..
Snappie m nou?
Iemand met een paarhonderd-miljoen ripples zit te wachten op een goed moment, die is gelijk binnen, en de rest blijft achter en beuken hun hoofd tegen de muurquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar Keulen en Aken zijn uiteindelijk gebouwd :p
hoho, nu leg je me woorden in de mond. Ik heb totaal geen vertrouwen dat Ripple ooit naar de 100 euro gaat. Hij is op dit moment al overgewaardeerd en mij lijkt 5 dollar echt max van max en dan is het wegdoen. Eigenlijk al bij 3 dollar.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iemand met een paarhonderd-miljoen ripples zit te wachten op een goed moment, die is gelijk binnen, en de rest blijft achter en beuken hun hoofd tegen de muuren komen "waarom heb ik niet eerder verkocht"... pas geleden zagen we met verge t zelfde
Maargoed, vooral investeren in ripplehij stijgt toch? hij gaat naar 100euro, easy.
Ik heb het niet over jou men...quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
hoho, nu leg je me woorden in de mond. Ik heb totaal geen vertrouwen dat Ripple ooit naar de 100 euro gaat. Hij is op dit moment al overgewaardeerd en mij lijkt 5 dollar echt max van max en dan is het wegdoen. Eigenlijk al bij 3 dollar.
Ik ga ze vanavond verkopen
Heel leuk, maar bedrijven, financiële diensten, banken, forex gaat allemaal niet op de blockchain.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, je begrijpt het doel dus niet zo lijkt?! Teveel macht op 1 plek (banken, overheden) heeft al eeuwen uitgewezen dat dat geen goed idee is.
Das ook de reden waarom ik niks meer ga bij kopen momenteelquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en hoe achterlijk ben je dan om je geld in ripple te steken..
Snappie m nou?
Ik heb het tegen jou, niet specifiek over jou... ik heb het over de hype-figuren die nu ripple lopen op te hemelen alsof het een walhalla isquote:
Zolang het geld onder controle is bij hen niet nee. Snap je het idee van bitcoin eindelijk?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die denken dat je de macht van de staat en banken kunt breken
Echt hé.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die denken dat je de macht van de staat en banken kunt breken
Meer het idee van blockchain.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zolang het geld onder controle is bij hen niet nee. Snap je het idee van bitcoin eindelijk?
snap je dat overheden niet gaan toestaan dat de controle bij hen wordt weggehaald?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zolang het geld onder controle is bij hen niet nee. Snap je het idee van bitcoin eindelijk?
Inleg eruit halen snap ik, maandelijks fiat erin ook, maar samen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:31 schreef descon het volgende:
Oef...wat een feest weer om mijn portfolio te bekijken.
XRP,XLM & ADA![]()
had me voorgenomen om bij 500% de inleg er uit te pakken....moment komt er aan...maar twijfel nog om het te doen. Had me ook voorgenomen om fiat er maandelijks in te gooien maar dat komt me financieel minder uit.
Zou jij ook niet vechten zodra je zonder spuugje door een groep homo's wordt genomen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
snap je dat overheden niet gaan toestaan dat de controle bij hen wordt weggehaald?
Ook dat, hoe gaan we dat doen met belasting?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
snap je dat overheden niet gaan toestaan dat de controle bij hen wordt weggehaald?
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zou jij ook niet vechten zodra je zonder spuugje door een groep homo's wordt genomen?
is toch heerlijkquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zou jij ook niet vechten zodra je zonder spuugje door een groep homo's wordt genomen?
Op basis waarvan stijgen ze dan in waarde?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:47 schreef metallicelmo het volgende:
Toch zijn die ICO's wel lucratief hoor. Nu weer, ik heb meegedaan met ICO Headstart. 200 dollar in gestoken, die is nu 800 waard nog voordat die tokens uberhaupt getrade kunnen worden. Niets aan gedaan. Dat is het voordeel van op dag één investeren zodat je die 50% bonus ontvangt
Gestopt met roken...geld wat ik toen uitgaf aan sigaretten nu aan alt coins om mezelf een beetje te motiverenquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Inleg eruit halen snap ik, maandelijks fiat erin ook, maar samen?
Waarom zou je het er eerst uit halen en het er dan weer in?
Je kunt het er beter zo vroeg mogelijk in steken
daarom DAG. Hoe wil je weerstand bieden tegen een paar chinezen met farms gevuld met 100.000nd miners die stroom aftappen voor een paar cent, soort nieuwe banken eigenlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wel zolang er genoeg onafhankelijke nodes draaien.
Het gekke is dat bij de meeste ICO's er een aantal waves zijn. Dag één krijg je 50% extra tokens bovenop wat je koopt. Dag twee is dat 40%, Dag 3 30% etc. Als alle tokens worden verkocht en je was er op tijd bij berekenen ze de gemiddelde tokenprijs denk ik. Dus ik koop tokens die aan het eind van de ICO op 0,02 cent worden gewaardeerd. De ICO voor het publiek moet nog komen dus bestaat er een kans dat die nog ietsje duurder zijn.. Het blijft een gok maar tochquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Op basis waarvan stijgen ze dan in waarde?
Ik gebruik het wel eens, maar haal ik snel mijn coins weer weg.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:53 schreef Patroon het volgende:
Is coinexchange.io een beetje een goede exchange?
Nee, maar dat komt gelukkig niet vaak voorquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
als een paar gele miners de gehele markt beheren, kan je dan nog van decentralisatie spreken?
Ze waarderen die toch zelf? Wie zegt dat iemand dat aan jou gaat betalen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:54 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Het gekke is dat bij de meeste ICO's er een aantal waves zijn. Dag één krijg je 50% extra tokens bovenop wat je koopt. Dag twee is dat 40%, Dag 3 30% etc. Als alle tokens worden verkocht en je was er op tijd bij berekenen ze de gemiddelde tokenprijs denk ik. Dus ik koop tokens die aan het eind van de ICO op 0,02 cent worden gewaardeerd. De ICO voor het publiek moet nog komen dus bestaat er een kans dat die nog ietsje duurder zijn.. Het blijft een gok maar toch
Paywall.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:46 schreef Skv het volgende:
Het is een merkwaardige sensatie je geld te zien verdampen - zo ziet het leven in de bitcoinbubbel eruit https://www.volkskrant.nl(...)ubbel-eruit~a4552377
Ik heb me echt wel ingelezen in Ripple en XRP, en weet daardoor dat beiden los van elkaar gebruikt kunnen worden. Het is hartstikke leuk dat banken gebruik kunnen maken van Ripple, maar XRP dient verder geen enkel nut.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lees de links eens die ik heb gepost ipv dit weer eens te posten
En idgaf wat crypto anarchisten vinden. Overheden gaan crypto reguleren en banken gaan er gebruik van maken. En dan is xrp de coin die hier van gaat profiteren
Hoe ga je die 800 dollar krijgen als er nog niet getrade kan worden?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:47 schreef metallicelmo het volgende:
Toch zijn die ICO's wel lucratief hoor. Nu weer, ik heb meegedaan met ICO Headstart. 200 dollar in gestoken, die is nu 800 waard nog voordat die tokens uberhaupt getrade kunnen worden. Niets aan gedaan. Dat is het voordeel van op dag één investeren zodat je die 50% bonus ontvangt
lees die pdf die ik linkte nu eensquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb me echt wel ingelezen in Ripple en XRP, en weet daardoor dat beiden los van elkaar gebruikt kunnen worden. Het is hartstikke leuk dat banken gebruik kunnen maken van Ripple, maar XRP dient verder geen enkel nut.
Heb je zometeen vermogen voor 3 pakjes per dag te kunnen betalenquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:52 schreef descon het volgende:
[..]
Gestopt met roken...geld wat ik toen uitgaf aan sigaretten nu aan alt coins om mezelf een beetje te motiveren![]()
Alleen denk dat ik het nu maar compenseer door de inleg er in laten zitten en maandelijkse fiat bijstorten uit te stellen.
* iets met een te dure december
ik heb er al een klein beetje. Nu nog snel wat meer bijkopen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:11 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Welkom op de VEN-shuttle. We zijn bijna klaar om te vertrekken
Op laten staan, wat je echt wil holden >3mnd lekker in wallet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:11 schreef Skv het volgende:
Laten jullie Crypto op binance staan of niet?
Ik haal het er steeds af en zet het op een wallet. Dag of wat later wil ik toch mijn portfolio aanpassen en gaat het weer terug. Dan weer naar wallet etc. Betaal steeds een vrij hoge fee. Wat is wijsheid?
storting op coinbase/gdax?quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wacht al 2 dagen op mn FIAT
Ik heb hem gelezen, blijf achter die uitspraak staan. XRP is niet verplicht.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lees die pdf die ik linkte nu eens
maar gebruik ervan levert hogere kostenbesparingenquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen, blijf achter die uitspraak staan. XRP is niet verplicht.
Ligt er aan. Als ik het wil traden op korte termijn niet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:11 schreef Skv het volgende:
Laten jullie Crypto op binance staan of niet?
Ik haal het er steeds af en zet het op een wallet. Dag of wat later wil ik toch mijn portfolio aanpassen en gaat het weer terug. Dan weer naar wallet etc. Betaal steeds een vrij hoge fee. Wat is wijsheid?
Maar gaat wel ten koste van zelfbeheer, en geeft een extra tussenlaag. Dat gaan banken nooit doen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar gebruik ervan levert hogere kostenbesparingen
Geen coin, maar maar de blockchain kan wel van nut zijn. Zelfde principe als Vechain.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
Het mooiste is wel dat nattekat ondertussen zijn thermometercoin blijft pluggen. Als je ergens geen Crypto voor nodig hebt
Ik koos kraken voor lage prijs, maar ik loop winst mis doordat ik niks kan kopen nuquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
vanmiddag naar gdax geboekt, stond er binnen een paar uur op.
banken zijn er al mee bezigquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar gaat wel ten koste van zelfbeheer, en geeft een extra tussenlaag. Dat gaan banken nooit doen.
Haten op de thermometertokenquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
Het mooiste is wel dat nattekat ondertussen zijn thermometercoin blijft pluggen. Als je ergens geen Crypto voor nodig hebt
Enige wat ik straks ga roken zijn de banden van de lamboquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:12 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Heb je zometeen vermogen voor 3 pakjes per dag te kunnen betalen
Stuur me er een aantal op dan, dan kan ik het even een tijdje proberen voor ik tot eventuele aanschaf over ga.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:27 schreef hmmmz het volgende:
Rivetz mensen! Closed Beta net uit. Vandaag al 50% gestegen en komt deze maand op een grote exchange.
Ik hou ze allemaal lekker zelf!quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:30 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Stuur me er een aantal op dan, dan kan ik het even een tijdje proberen voor ik tot eventuele aanschaf over ga.
Hoe wil je een voet tussen de deur krijgen als je bij banken direct je eigen token gaat opdringen? Ik vind het marketingtechnisch een slimme zetquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar gaat wel ten koste van zelfbeheer, en geeft een extra tussenlaag. Dat gaan banken nooit doen.
Mooi ik wacht. Ik zie nog niks op pending/incomming staan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:40 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja, ik doe het nog een paar keer voor de zekerheid
Hoax, xrp komt direct binnen!quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Mooi ik wacht. Ik zie nog niks op pending/incomming staan.
Worden op dit moment wel een paar sell walls opgegeten.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:51 schreef poker4lifee het volgende:
dat ven wordt zo erg gehyped, da tkan toch niet goed blijven gaan
je ging toch overmaken?quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:50 schreef SugeLucky het volgende:
Oh je hebt ook gewoon serieus je XRP adres via een pm gestuurd zie ik net
Yepquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:44 schreef Mr.Meneer het volgende:
Aeternity-hodlers hier? Stagneert al een tijdje (in crypto-termen) en lijkt een mooie investering tussen alle andere gemoonde altcoins van de afgelopen dagen.
Die gasten hebben vakantie tot 7 januari.quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:50 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Waves lijkt nogal down, Sinds november geen beweging meer in.
Binnenkort maar wegdoen😗
quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:56 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Die gasten hebben vakantie tot 7 januari.
Wat dan?quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:57 schreef Patroon het volgende:
Je moet voor de lol het telegram channel van Vechain volgen...Die lui worden gek daar
Ik heb er een paarquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:44 schreef Mr.Meneer het volgende:
Aeternity-hodlers hier? Stagneert al een tijdje (in crypto-termen) en lijkt een mooie investering tussen alle andere gemoonde altcoins van de afgelopen dagen.
Haha prachtig de ene raket na de andere :pquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:57 schreef Patroon het volgende:
Je moet voor de lol het telegram channel van Vechain volgen...Die lui worden gek daar
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vechain staat op punt van lancheren..
Deze opmars zal sowieso nog 30 uur doorgaan met die actie op Binance. Het is pas interessant wat daarna gaat gebeuren!quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vechain staat op punt van lancheren..
Ik had een tekeningetje van gemaaktquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:04 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Laten we het hopen!
Maar waar baseer jij dat op? (Ik probeer zelf nog e.e.a. te leren over crypto en het koersverloop)
Stuk.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:06 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ik had een tekeningetje van gemaakt
[ afbeelding ]
Bovenste lijn is de sell wall, loopt ie telkens op stuk, maar onderste trendlijn zie je stijgen.
Is alweer weg, 19610 sat had 50BTC staan maar niks meer van over, of omhoog geplaatst.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:08 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Helaas zit die alweer vast op de volgende.
Heb je niet gewoon de verkeerde Exchange gepakt?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:08 schreef ejfaar het volgende:
Vandaag blockfolio gedownload, geeft die bij jullie ook foutieve koersen weer bij sommige coins?
dit is allemaal hetzelfde..quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:09 schreef EdNoolk het volgende:
Poll: Welke coin gaat dit jaar moon?
• VET
• VEN
• VeChain
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:09 schreef EdNoolk het volgende:
Poll: Welke coin gaat dit jaar moon?
• VET
• VEN
• VeChain
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
weten we ook weer wie niet te vertrouwen is.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:12 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Gast loop niet zo zielig te doen, ik heb niet eens ripple
Welke coin?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:13 schreef Ralphmeister het volgende:
80BTC wall op 20180 sat nu.
Ik weet overigens niet wie tegen mij zij kopen binnen 24 uur, maar ik heb geluisterd en mijn laatste orders om 17:00 uitgevoerd.
En nog eens 60 op 20458quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:13 schreef Ralphmeister het volgende:
Ik weet overigens niet wie tegen mij zij kopen binnen 24 uur, maar ik heb geluisterd en mijn laatste orders om 17:00 uitgevoerd.
ik ook. Om 1500.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:13 schreef Ralphmeister het volgende:
Verschilt tot wel 50%, dat zal niet alleen de exchange zijn toch?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon de verkeerde Exchange gepakt?
haha. je bent wel flink teleurgesteld dat je geen 3 ripple krijgt hequote:Op woensdag 3 januari 2018 18:13 schreef hmmmz het volgende:
[..]
weten we ook weer wie niet te vertrouwen is.
belofte maakt schuld.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:15 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
haha. je bent wel flink teleurgesteld dat je geen 3 ripple krijgt he
nee nu is het goedkoop!quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:15 schreef ryannboy het volgende:
Hopelijk komt er nog een goedkopere instap voor VEN
ik zeg kopen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:15 schreef ryannboy het volgende:
Hopelijk komt er nog een goedkopere instap voor VEN
ondanks de walls sta ik in totaal al plus 26 procent op ven.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:17 schreef Ralphmeister het volgende:
De goedkopere instap is er net twee dagen geweest.
Nou, let's go to the moon!quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:06 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bovenste lijn is de sell wall, loopt ie telkens op stuk, maar onderste trendlijn zie je stijgen.
dat is ook helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:18 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
haha rot toch op man, ik weet niet eens wie je bent
meer dan 100.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:18 schreef ryannboy het volgende:
Hoeveel VEN hodlen jullie? Denk nu toch maar aan te schaffen
Ik ga ook niet slecht, gister POE, VIB en VEN aardig in de plus, toen ik thuiskwam wat stop limits ingesteld en bij die BTC rally werden ze alle drie aangetikt en wilde al VEN kopen, dus toen met alles op Binance all in gegaan op VEN voor iets meer dan 15k sat.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:18 schreef Skv het volgende:
[..]
ondanks de walls sta ik in totaal al plus 26 procent op ven.
nicequote:Op woensdag 3 januari 2018 18:20 schreef Patroon het volgende:
Ik heb 256 VEN voor een gemiddelde prijs van $1.80
Lol TA op VETquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:06 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Had nog 10 WTC. Vandaag verkocht. Mooi product, maar de marketing daar niet op orde. Telegram group is dood.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:21 schreef SugeLucky het volgende:
walton chain zal uiteindelijk keihard over VEN heengaan denk ik. Heb zowel VEN/VET als WTC overigens.
Haha hebben geen glazenbol kanoquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:22 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe hoog denken jullie dat de ripple nog gaat stijgen?
Keurig. Ik zit daar qua inkoop ruim boven.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:20 schreef Patroon het volgende:
Ik heb 256 VEN voor een gemiddelde prijs van $1.80
Zoals veel crypto's, het is iets voor de langere termijn.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Had nog 10 WTC. Vandaag verkocht. Mooi product, maar de marketing daar niet op orde. Telegram group is dood.
Ik ook niet. Ik ben een beetje bang voor een crash. Heb voor de grap wat erin gezet en kan nu wat winst eruit. Hoef niet het onderste uit de kan.quote:
Als je ze in een Wallet hebt zitten, dan heb je er effectief maar 80quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben een beetje bang voor een crash. Heb voor de grap wat erin gezet en kan nu wat winst eruit. Hoef niet het onderste uit de kan.
Ik heb nu 100 ripples
hoezo effectief 80?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:29 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Als je ze in een Wallet hebt zitten, dan heb je er effectief maar 80. Maar de XRP gaat sowieso nog naar $ 5.
100-500? Dan mag er wel wat gebeuren...al een maand tussen de 10 en 15 dollar. Pak eerst wel wat mee met andere coins en kan dan altijd nog in wtc.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:25 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Zoals veel crypto's, het is iets voor de langere termijn.
WTC kan makkelijk een $100+ of zelfs $500+ coin worden in een jaar/paar jaar
Omdat je 20 XRP nodig hebt om je wallet aan te houden. Vermoeden is wel dat dit aantal in de toekomst naar beneden gaat.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:25 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Zoals veel crypto's, het is iets voor de langere termijn.
WTC kan makkelijk een $100+ of zelfs $500+ coin worden in een jaar/paar jaar
Niet waar ik zit?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:32 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Omdat je 20 XRP nodig hebt om je wallet aan te houden. Vermoeden is wel dat dit aantal in de toekomst naar beneden gaat.
Waarom?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:18 schreef ryannboy het volgende:
Hoeveel VEN hodlen jullie? Denk nu toch maar aan te schaffen
Dit snap ik dus niet. Je investeert in een toekomstig iets en je vindt het raar dat ie in een paar maanden niet moon gaat. de chip komt meen ik 2019/2020 pas op de markt voor bedrijven.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
100-500? Dan mag er wel wat gebeuren...al een maand tussen de 10 en 15 dollar. Pak eerst wel wat mee met andere coins en kan dan altijd nog in wtc.
HODL en een maand in 1 zinquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo, net weer wat geld via bitonic erbij gestort (Bitstamp slaat echt nergens op; half december verificatie aangevraagd, nog niet door).
Ik wil eigenlijk maar in 4 coins en dan HODL voor een maandje. Voor het gemak nu alles maar op Binance gestort. Ik zie dat de withdrawal fees van NEO 0 zijn. Is dit de makkelijkste manier om tussen exchanges te wisselen als ik bijvoorbeeld XRB wil halen?
Een maand in cryptotijd is twee jaar op de normale marktquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
HODL en een maand in 1 zinbedroevend slecht
Duurt lang, moon, nu!quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:36 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dit snap ik dus niet. Je investeert in een toekomstig iets en je vindt het raar dat ie in een paar maanden niet moon gaat. de chip komt meen ik 2019/2020 pas op de markt voor bedrijven.
Overigens is ie in 5 maanden naar 12-15 dollar gegaan.
Dat is geen HODL.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Een maand in cryptotijd is twee jaar op de normale markt
Waar te kopen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:27 schreef hmmmz het volgende:
Rivetz mensen! Closed Beta net uit. Vandaag al 50% gestegen en komt deze maand op een grote exchange.
Nu ben ik ziek hyped hahahaquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:33 schreef jevl het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)to_nano_big_if_true/
https://nanorai.com/
Omdat WTC patent heeft op RFID techniek of een deel daarvan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Duurt lang, moon, nu!
On a serious note. Ben benieuwd waarom je denkt dat WTC op langere termijn het beter gaat doen. Gewoon om wat van te leren
Slaat nergens op inderdaad.quote:
Ik had wat gekocht voor de lange termijn. Als dit nog 20 jaar doorgaag kan ik vroeg met pensioenquote:
Zit weer met zijn muil op een nieuwe wall.quote:
ven steeg de laatste 24u even sterk als Ripple.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:47 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Op binance issie nog $2.68
VEN nu over de $3.00.
Niet normaal dit..
Zal eens niet, definitief laatste buy order staat klaar op 2.70quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Zit weer met zijn muil op een nieuwe wall.
En zo te zien wordt er nog weer een nieuwe gebouwd rond .000221quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Zit weer met zijn muil op een nieuwe wall.
Die poep AMA van zequote:Op woensdag 3 januari 2018 18:21 schreef SugeLucky het volgende:
walton chain zal uiteindelijk keihard over VEN heengaan denk ik. Heb zowel VEN/VET als WTC overigens.
Kan komende dit weekend nog wel gehaald worden. Wil je per se nu hebben dan zou ik m ff op 2.9 zettenquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zal eens niet, definitief laatste buy order staat klaar op 2.70
Haha ja stond eerst jaar. In bericht aangepast naar maand. Hodl niet helemaal op z'n plek.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
HODL en een maand in 1 zinbedroevend slecht
Dat ie boven de 2 kwam was al achterlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ik had wat gekocht voor de lange termijn. Als dit nog 20 jaar doorgaag kan ik vroeg met pensioen
Longterm alsnog een goed product, produceren eigen rfid chips (5 cent ps oid?) itt tot ven alleen atm even een bende. Wel goedkoop instappenquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:53 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Qua marketing en communicatie zijn ze inderdaad ondermaats.
Mij te hoog, stond vanochtend nog op 2.60quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:52 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Kan komende dit weekend nog wel gehaald worden. Wil je per se nu hebben dan zou ik m ff op 2.9 zetten
ltcquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha ja stond eerst jaar. In bericht aangepast naar maand. Hodl niet helemaal op z'n plek.
Maar suggesties hoe ik het makkelijk van de ene exchange naar een ander krijg? Zonder hoge fees.
ligt aan de mate van coin burnquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:51 schreef MGeraads het volgende:
Nu trx nog naar de moon and beyond! Volgens walletinvestor.com zou die binnen 1 jaar $0.33 kunnen halen. Realistisch?
XRPquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar suggesties hoe ik het makkelijk van de ene exchange naar een ander krijg? Zonder hoge fees.
Ja 1/3 van de prijs van anderen, geloof idd 5 cent.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:54 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Longterm alsnog een goed product, produceren eigen rfid chips (5 cent ps oid?) itt tot ven alleen atm even een bende. Wel goedkoop instappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |