Maaaaaaaarkje! Hoe is de huisboombeestleef?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben geen mee loper, ik vorm graag m’n eigen mening en ga niet af of wat anderen zeggen of vinden
Is ook niet echt handig van je om te zeggen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:43 schreef Hexagon het volgende:
Ook een leuke. Een mollige vrouw die als een wesp gestoken reageert als ik meldt dat ik vrouwen met "een maatje meer" wel aantrekkelijk vind.
Dat moet je ook gewoon voor je houden. Waarom zou je het benoemen? Ik denk dan ook dat je mij alleen maar ziet als een fetish-object en niet als mens.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:43 schreef Hexagon het volgende:
Ook een leuke. Een mollige vrouw die als een wesp gestoken reageert als ik meldt dat ik vrouwen met "een maatje meer" wel aantrekkelijk vind.
Nooit zo letterlijk zeggen, zal zelden goed ontvangen worden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:43 schreef Hexagon het volgende:
Vrouwen kunnen zelfs tijdens de seks nog over hun gewicht of lichaam beginnen. Gewoon niet benoemen die shitquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:43 schreef Hexagon het volgende:
Was een antwoord op de vraag welke dingen ik aantrekkelijk vind aan vrouwen. En dan meldt ik natuurlijk alleen dingen die op haar van toepassing zijn (bij een aantrekkelijke slanke vrouw zou ik natuurlijk wat anders uitkiezen). Normaal heb ik het ook niet pro actief over uiterlijkheden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat moet je ook gewoon voor je houden. Waarom zou je het benoemen? Ik denk dan ook dat je mij alleen maar ziet als een fetish-object en niet als mens.
Is een beetje hetzelfde als zeggen dat je op mannen met een scheve neus valt. Een compliment in een belediging bijna.
En dat terwijl sommige stevig gebouwde vrouwen ronduit prachtig zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is ook niet echt handig van je om te zeggen.
Doe dat maar nooit meer.
Vrouwen zijn zelden tevreden over hun gewicht.
Ik denk dat ze bedoelde welke eigenschappen je aantrekkelijk vindquote:Op woensdag 3 januari 2018 19:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Was een antwoord op de vraag welke dingen ik aantrekkelijk vind aan vrouwen. En dan meldt ik natuurlijk alleen dingen die op haar van toepassing zijn (bij een aantrekkelijke slanke vrouw zou ik natuurlijk wat anders uitkiezen). Normaal heb ik het ook niet pro actief over uiterlijkheden.
Maargoed zal deze ook maar voor me houden verder.
[..]
En dat terwijl sommige stevig gebouwde vrouwen ronduit prachtig zijn.![]()
Maargoed de wereld past zich niet aan mij aan.
Nee ging echt over uiterlijkquote:Op woensdag 3 januari 2018 19:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde welke eigenschappen je aantrekkelijk vind
In haar profiel noemde ze zichzelf "volslank"quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:07 schreef Cue_ het volgende:
Misschien had ze de hoop dat ze nog onder normaal valt en dan noem je har stevig/mollig
Is goed, slankiequote:Op woensdag 3 januari 2018 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is ook niet echt handig van je om te zeggen.
Doe dat maar nooit meer.
Vrouwen zijn zelden tevreden over hun gewicht.
Slank is hier het keyword.quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In haar profiel noemde ze zichzelf "volslank"
Sommigen gaan met maten smijten:quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Slank is hier het keyword.
Ze is nog in ontkenning dat ze dik is
. Dan moet jij zeggen dat dat volle wel meevaltquote:Op woensdag 3 januari 2018 19:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In haar profiel noemde ze zichzelf "volslank"
Niemand is maatje 34 dus dat zegt inderdaad niksquote:Op woensdag 3 januari 2018 19:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sommigen gaan met maten smijten:
"Ik ben geen maatje 34!". Geen idee wat daar bij past, ik trek geen vrouwen kleding aan
Dat soort discussies heb ik al lang geleden afgeleerd. Ik zeg meestal dat het me niet uitmaakt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
. Dan moet jij zeggen dat dat volle wel meevalt
Gewoon niet te snel beginnen over het postuur van de dame. Komt beetje Freaky overquote:Op woensdag 3 januari 2018 19:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat soort discussies heb ik al lang geleden afgeleerd. Ik zeg meestal dat het me niet uitmaakt.
Dat is ook wel de waarheid want ik kan op zowel slanke als dikke vrouwen vallen.
Zonde eigenlijk dat men zoiets als freaky ervaart. Ik kan oprecht genieten van het zien van zo'n mooie stevige vrouw met volle borsten in daarbij passende kledingquote:Op woensdag 3 januari 2018 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gewoon niet te snel beginnen over het postuur van de dame. Komt beetje Freaky over
Als je dat al freaky vindt....quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gewoon niet te snel beginnen over het postuur van de dame. Komt beetje Freaky over
daar doet ze moeilijk over?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:43 schreef Hexagon het volgende:
Wel dom dat ze dat moeten vragenquote:Op woensdag 3 januari 2018 20:08 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb in mijn tinderprofiel al gezet dat ik chubby benDe meeste mannen wilden direct weten wat ik met chubby bedoel. Vind het opzich geen vreemde vraag. Ieder heeft zijn eigen voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |