SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Een vliegende tak. Geen schade.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een wandelende tak? Een vliegende tak? Een takkewijf? Signalement gezocht.
Geen schade hoop ik?
Dat was het rooster van gister. Op www.radio49.nl kan je zien wat er gepland staat voor deze week.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:58 schreef asco het volgende:
[..]
Ah, mooi dus om 13.00 uur gaat er eentje los.
Oei, daar is een Griekse mama boosquote:Op woensdag 3 januari 2018 11:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een vliegende tak. Geen schade.
In Zaandam hebben ze last van vliegende schotels begrijp ik.
Ah zo.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat was het rooster van gister. Op www.radio49.nl kan je zien wat er gepland staat voor deze week.
Het komt regelmatig voor de DJ's pas later op de dag besluiten te gaan draaien. Meeste shows beginnen rond 7 of 8 dan.
Pogen om verzoekjes altijd na het huidige nummer al te draaien, wel lastig nu mijn collectie flink kleiner is, maar vind het altijd wel een "sport" om verzoekjes dan echt rap te draaien.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is 'een versnelde verzoek functie'?
Ha, asco. Welkomquote:
Ik gebruik naast de SAM Database, de zoekfunctie van Total Commander om nummers zsm te vinden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pogen om verzoekjes altijd na het huidige nummer al te draaien, wel lastig nu mijn collectie flink kleiner is, maar vind het altijd wel een "sport" om verzoekjes dan echt rap te draaien.
hey. aRdquote:Op woensdag 3 januari 2018 12:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Een goedemiddag knokkels
Ah, die storm is geen storm maar gewoon de downdraft van een vloot UFO's dus. Duidelijkquote:Op woensdag 3 januari 2018 11:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een vliegende tak. Geen schade.
In Zaandam hebben ze last van vliegende schotels begrijp ik.
Hallo.quote:
Is dat niet dat programma dat er in de tijd van win 3.11 al was?quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik gebruik naast de SAM Database, de zoekfunctie van Total Commander om nummers zsm te vinden.![]()
Total Commander
Ahh, de chromecast app is inderdaad van de market afgehaald. Niet dat ik nu kan testen aangezien mijn telefoon dood is. Detailquote:Op woensdag 3 januari 2018 12:41 schreef asco het volgende:
[..]
Hallo.![]()
Kreeg hem niet meer aan de gang via de TV maar via Fok en dan player deed de truc.![]()
Verheug me op de eerste live Fok DJ die ik mag meemaken.
Ik vind van welquote:Op woensdag 3 januari 2018 12:46 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik zo een jaartje 90's doen met verzoekjes tussendoor?
Dat was Norton Commander. Het enige programma van Norton wat goed was. Voordat de PR afdeling de boel overnam dan en ons liet denken dat Norton AV vét goed wasquote:Op woensdag 3 januari 2018 12:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is dat niet dat programma dat er in de tijd van win 3.11 al was?
Ah, ja, was wel ideaal toentertijd.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was Norton Commander. Het enige programma van Norton wat goed was. Voordat de PR afdeling de boel overnam dan en ons liet denken dat Norton AV vét goed was
Cool!quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:46 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik zo een jaartje 90's doen met verzoekjes tussendoor?
https://play.google.com/s(...)e.twokit.castbrowserquote:
Het is een kwestie van geduld, hequote:
Ja, heb hem al aan de gang via de Sonos.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)e.twokit.castbrowser
Deze zou het moeten doen. Kun je gewoon op je telefoon installeren.
Radio49 opzoeken in het zoekscherm, eerste link openen en dan krijg je aan de onderkant de mogelijkheid om te streamen.
oh, nog een fan van Jam & Spoon, Elfje zal je overspoelen daarmeequote:Op woensdag 3 januari 2018 12:51 schreef asco het volgende:
[..]
Cool!
90's.![]()
Doe mij maar The Age Of Love (Jam & Spoon Mix)
Ja, het valt mij ook mee, moet ik zeggen. Normaal betekent een permban voor een user aanvragen namelijk dat je zelf een ban krijgt.quote:
Ja hoor daar is tie.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, nog een fan van Jam & Spoon, Elfje zal je overspoelen daarmee
quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, nog een fan van Jam & Spoon, Elfje zal je overspoelen daarmee
Ramvet!quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Gaat goedkomen.
Sowieso wil ik nog steeds een serie "remixed by"-uitzendingen gaan maken. En één van die shows gaat zonder meer in het teken staan van Jam & Spoon.
en meteen komt de Watch Out For The Stella Mixquote:Op woensdag 3 januari 2018 12:51 schreef asco het volgende:
[..]
Cool!
90's.![]()
Doe mij maar The Age Of Love (Jam & Spoon Mix)
Ja, lekker!quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:04 schreef livelink het volgende:
Doe mij dan maar iets van Right Said Fred uit de '90's
Zou die niet te sexy zijn voor Radio49? Hij was al te sexy voor zijn eigen nummer.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:04 schreef livelink het volgende:
Doe mij dan maar iets van Right Said Fred uit de '90's
Pas op als je de weg opgaat. Je zou zomaar kunnen opstijgenquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:05 schreef cafca het volgende:
Ik luister ff een half uurtje mee tot ik naar fysio moet
Voor Radio49 ben je al snel te sexy natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou die niet te sexy zijn voor Radio49? Hij was al te sexy voor zijn eigen nummer.
* knokkels mompelt iets over face for radioquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor Radio49 ben je al snel te sexy natuurlijk![]()
Maar we doen net alsof
quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels mompelt iets over fingers for radio
* knokkels kijkt verbaasd en betrapt terwijl hij subtiel zijn vinger uit zijn neus haaltquote:
Best wel een vergeten pareltjequote:Op woensdag 3 januari 2018 13:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ayla is nooit echt mainstream geworden, maar blijf het heerlijk vinden af en toe.
Er valt me zoveel in, maarja het duurt maar een uur hè?quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:13 schreef livelink het volgende:
Ja, nu moet ik ook denken aan Das Boot van U96
Ik ben enigszins elastischquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:14 schreef asco het volgende:
[..]
Er valt me zoveel in, maarja het duurt maar een uur hè?
Jij kunt jezelf uitrekken verlengenquote:
Right Said Fred was/is een groep, niet één persoonquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou die niet te sexy zijn voor Radio49? Hij was al te sexy voor zijn eigen nummer.
Ik wist dat heur, ik heb die hele tijd vrij goed meegemaaktquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Right Said Fred was/is een groep, niet één persoonDestijds waren ze met z'n drieën, nu zijn alleen de kale broers Fred en Richard nog over.
Technoviking en zijn broer na een flinke scheerbeurt en wat downersquote:
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Technoviking en zijn broer na een flinke scheerbeurt en wat downers
quote:
Lekker hoor! Dit pas zo beter in de rest van je show ook.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:16 schreef Rafeiro het volgende:
Iets minder verwachte keus qua RSF denk ik
Heb het jaar niet gechecked, kon me wel vinden in de keuzequote:
Dat scheelt dan gelukkig weerquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb het jaar niet gechecked, kon me wel vinden in de keuze
quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:23 schreef asco het volgende:
Prachtig!![]()
![]()
En ik maar denken hier worden alleen wat stoffige Beatles gedraaid.![]()
()
Heeft u een verzoekje dan?quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn muziek, maar best leuk zo voor een half uurtje.
Ohh noesquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:23 schreef asco het volgende:
Prachtig!![]()
![]()
En ik maar denken hier worden alleen wat stoffige Beatles gedraaid.![]()
()
kadoc - the nighttrainquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:26 schreef Rafeiro het volgende:
De volgende komt eigenlijk te vroeg.
Wie hem zo al raadt krijgt 0 punten
Je moet eens weten hoe vaak ik geen 0 punten heb verdiendquote:
Wat is jouw muzieksmaak zo'n beetje, eigenlijk?quote:
Ik zou de m en n even omdraaien op je toetsenbordquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik geen 0 punten heb verdiend
quote:Programma van vandaag
13:00 - 14:00 90's + Requests
15:00 - 17:00 DJ Knokkels - Ome Knok Draait Uit Eigen Doos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik vond alleen Track17 wel wat minder van hem.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:35 schreef MadMaster het volgende:
En daar hebben we Various weer.
Beheerst alle stijlen, kan ook veel van 'm waarderen...
* knokkels slaat even aan het rekenen..quote:
Tijden!quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels slaat even aan het rekenen..
Oh nee, ik was er een jaar na jou dan
Die Dropshotbar![]()
Carmen aan de bar van het hotel die mij bij mijn voornaam aansprak toen ik een biertje wilde![]()
Die salsabar![]()
![]()
Nou ja tenzij je écht niet wilquote:
Disco Phoenixquote:
Is toch ook niet ergquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
Nog verzoekjes?
Gezien de verlenging kan het anders wel Vout gaan
Malgrat en alles was ook genieten.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Disco Phoenix![]()
Ik was samen met een studiegenote en die DJ/Barman/salsaleraar vond haar wel euhhh.. lekker.
Dus kregen wij elke keer veel gratis of met een absurde discount.
iets van Nomadquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
Nog verzoekjes?
Gezien de verlenging kan het anders wel Vout gaan
Die Carmen was de barvrouw in het hotel. Bleek ik mee op de kleuterschool te hebben gezeten. Vader van haar was daar ook, hier heeft ie een paar zaken. Die wilde mij laten bungeejumpen. Ik was niet dronken genoeg om dat te doenquote:Op woensdag 3 januari 2018 13:51 schreef asco het volgende:
[..]
Malgrat en alles was ook genieten.
Ik was daar eigenlijk te oud voor toen maar mijn (huidige) vriendin was nog erg jong dus het hele rijtje toch maar gedaan. Nooit spijt van gehad.
Op mijn 35e zelfs nog eens terug gegaan naar Lorett (wel buiten seizoen). Feestje gemaakt in Club Zoo.
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Carmen was de barvrouw in het hotel. Bleek ik mee op de kleuterschool te hebben gezeten. Vader van haar was daar ook, hier heeft ie een paar zaken. Die wilde mij laten bungeejumpen. Ik was niet dronken genoeg om dat te doen![]()
![]()
Hij wel. Het me aanraden. Niet bungeejumpen
Jaquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:00 schreef asco het volgende:
[..]
Dit plaatje blijft toch steeds maar zo gigantisch genieten hé.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja![]()
Die hoort best wel thuis in het Stoffige Archief van DJ Knokkels
15GB aan alleen maar toptracks die ik kwijt ben geraakt aan een harddiskcrash.
Ik zal er nu ook wel een boel hebben, maar ik zit nu tegen 1TB aan, iets lastiger classificeren
Wie rekent ff uit hoeveel maanden je dan verder bent om dat alles éénmaal te luisteren?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]1 TB aan muziek dat is wel heul veel.
Je hoort af en toe toch een wc doortrekken tijdens of na een nummer? Al dan niet begeleid door een stem die er iets afkeurends over zegt?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]1 TB aan muziek dat is wel heul veel.
Ik geloof iets van 1.e528 jaar.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:10 schreef asco het volgende:
[..]
Wie rekent ff uit hoeveel maanden je dan verder bent om dat alles éénmaal te luisteren?
quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik geloof iets van 1.e528 jaar.
wat die e precies inhoudt? Geen idee
Sterkte, hopelijk is het een niet te lange enquetequote:Op woensdag 3 januari 2018 14:12 schreef livelink het volgende:
Ik moet zo ook afhaken. Ik moet helpen met een enquete voor een werkstuk. Dank je wel Rafeiro!!
Ik heb alle antwoordenquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:12 schreef livelink het volgende:
Ik moet zo ook afhaken. Ik moet helpen met een enquete voor een werkstuk. Dank je wel Rafeiro!!
Dat was er toch nog zo eentje met een cd-rom waarmee je moest installeren?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:11 schreef asco het volgende:
Dit was mijn allereerste MP3'tje die ik heb gedownload.
Via Superweb.![]()
Vast niet, maar de juiste vragen bedenken is de grote trucquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk is het een niet te lange enquete
Ik heb wel wát FLAC, maar lang niet alles. Grootste gedeelte is MP3/320kbps/44.1kHzquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:11 schreef Rafeiro het volgende:
1 TB valt best mee.
Vooral als alles FLAC is.
Ah, dan weet ik waar ik zo moet zijn.quote:
Ik ook. Maar dat is meer omdat ik gewoon alles recht lul wat krom is.quote:
Nee, dat was gratis inbellen, nog voor kabelinternet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was er toch nog zo eentje met een cd-rom waarmee je moest installeren?
Ik heb nog een tijdje een gratis UUNet inbelnummer gebruiktquote:Op woensdag 3 januari 2018 14:17 schreef asco het volgende:
[..]
Nee, dat was gratis inbellen, nog voor kabelinternet.
En dat ging dan van pieeeeeepppiepieppiep (half uurtje proberen steeds) en dan was je binnen en kon je downloaden met een snelheid van niks.
Gelukkig half jaartje later kabel.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:21 schreef asco het volgende:
Oh, het gaat nog door.
Dan weet ik nog een.
Praga Khan - Rave Alarm.
Hoor ook niks meer.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:25 schreef knokkels het volgende:
.......Ligt het aan mij of is de muziek stuk?
Nee.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:25 schreef knokkels het volgende:
asco, straks ga je me nog vertellen dat je op de Hogeschool Maastricht hebt gestudeerd.
Euhm, wat nu?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:25 schreef knokkels het volgende:
.......Ligt het aan mij of is de muziek stuk?
* knokkels heeft Raf een dm gestuurdquote:
Hij ging juist zo lekker.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:32 schreef knokkels het volgende:
Als we nou allemaal hard gaan roepen?
Jaaaaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |