Een van de beste aria zingers (zoniet de beste)... die moet ik allemaal nog verwerken. die gast had een spanwijdte die echt niet normaal is. Daar is L.Pavarotti nog een kleintje bij.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:17 schreef john2406 het volgende:
Ik had gehoopt op de prostaat van ...... Als TT.
Dat was zijn lievelings-muziek maar hield eigenlijk van alles, behalve dat gejank van tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een van de beste aria zingers (zoniet de beste)... die moet ik allemaal nog verwerken. die gast had een spanwijdte die echt niet normaal is. Daar is L.Pavarotti nog een kleintje bij.
Ik van mijn moeder. Minstens 20-25 jr veel klassiek meegekregen. en nu begin ik het pas echt te begrijpen. Op mijn mp3 player staat nu nog een wachtrij van 300 aria (m/v) zingers die ik nog moet verwerken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een van de beste aria zingers (zoniet de beste)... die moet ik allemaal nog verwerken. die gast had een spanwijdte die echt niet normaal is. Daar is L.Pavarotti nog een kleintje bij.
Ik ben ook in MUZ bezig om mijn visie te geven.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat was zijn lievelings-muziek maar hield eigenlijk van alles, behalve dat gejank van tegenwoordig.
Ik prik zelf, hoef er niet voor te gaan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:30 schreef Drugshond het volgende:
Enig idee hoe geweldig het klinkt als je voor het bloedprikken Vivaldi (G.Verdi) over je headphones hoort klinken. Het was best druk.
Nou ik kost nu al meer dan 17K per jaar. (voor 4 a 5 prikjes). Wel vergoed. Ben ook een test object. Ze hebben niet alles kunnen onderdrukken. Ik ben zeer resistent tegen allerlei stofjes.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik prik zelf, hoef er niet voor te gaan.
Euribob doe je mij een berichtje terug of jij #166 normaal vindt dan weet ik waar ik aan toe ben.quote:
Geen idee wie hier moderator is.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Euribob doe je mij een berichtje terug of jij #166 normaal vindt dan weet ik waar ik aan toe ben.
Ik ook niet zag wel dat GS er kon verwijderen, die hem niet aanstonden net zo een lange teentjes geloof ik?quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen idee wie hier moderator is.
#166 out of 300, Lijkt me niet zinvol om daarop je buskruit op te verschieten.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Euribob doe je mij een berichtje terug of jij #166 normaal vindt dan weet ik waar ik aan toe ben.
Nog niet eens voor die ene echter de reacties van GS logen er ook niet om, als normaal dan is het wat mij betreft normaal, happy new year.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
#166 out of 300, Lijkt me niet zinvol om daarop je buskruit op te verschieten.
Kaart het aan in [POL-FB] waar ik zelden of nooit kom. Het is wat het is.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ook niet zag wel dat GS er kon verwijderen, die hem niet aanstonden net zo een lange teentjes geloof ik?
Euri was opeens met de Noorderzon vertrokken had wel graag antwoord, anders ga ik op dezelfde voet door, any thing they can do i can do better.
Ik ben er niet mee begonnen.
Kan hier recht op de man geregeld worden niet aan de grote klok hangen!quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kaart het aan in [FB] waar ik zelden of nooit kom. Het is wat het is.
Ik doe nauwelijks aan DM/PM. Heel af en toe (admit). en dan is het 9/10 vrouwelijk.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kan hier recht op de man geregeld worden niet aan de grote klok hangen!
Heel af en toe om een postadres uit te wisselen lees goed he postadres!quote:Op woensdag 3 januari 2018 02:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik doe nauwelijks aan DM/PM. Heel af en toe (admit). en dan is het 9/10 vrouwelijk.
Leandra was terecht en fier.quote:Op woensdag 3 januari 2018 02:05 schreef Drugshond het volgende:
Aangezien we geen vr.POL moderators (zoals RockBitch) hebben. Is mijn visie nog steeds... echt blanco.
was Remmie ook.quote:
Lijkt me ook niet makkelijk alleen door zo n users al, maken alles stuk, vragen erom en dan zijn het anderen die het stuk maken!quote:Op woensdag 3 januari 2018 02:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
was Remmie ook.
Ik ook.
Tem ook
Mutant01 ook
99.999 ook
sigme ook.
Extrawaskracht ook.
en nog veel veel meer...... zwart werkt heel anders en bevrijdend. (Kijk naar het heden, hier moet je het mee doen).
Nee, is het niet. Maar jouw reacties erop waren nog veel erger.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Had die mijn naam maar niet moeten noemen en als men het normaal vinden doet ben je mijn gast zie het als wele kome.quote:Op woensdag 3 januari 2018 02:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, is het niet. Maar jouw reacties erop waren nog veel erger.
Binnenkort in Café Weltschmerz.quote:Op woensdag 3 januari 2018 07:57 schreef Ryon het volgende:
De clash der intellectuelen. Drugshond versus John. Hier zal de mensheid het nog lang over hebben
Zou inderdaad wel passen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 08:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Binnenkort in Café Weltschmerz.
Een rituele rimpeling.twitter:NOS twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 22:15:59Commissaris van de koning Lelystad: protesten vliegveld rituele rimpelingen https://t.co/xyvB59sDiT reageer retweet
Ik hoorde het vanmorgen ja. Het argument is weer dat Schiphol een banenmachine voor Nederland zou zijn. Dat is zeker geen onomstreden stelling.quote:Op woensdag 3 januari 2018 08:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Een rituele rimpeling.twitter:NOS twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 22:15:59Commissaris van de koning Lelystad: protesten vliegveld rituele rimpelingen https://t.co/xyvB59sDiT reageer retweet
Leuke banenmachine. Laatst nog een artikel in De Correspondent over hoe slecht veel van de werknemers op Schiphol behandeld worden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 08:54 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanmorgen ja. Het argument is weer dat Schiphol een banenmachine voor Nederland zou zijn. Dat is zeker geen onomstreden stelling.
http://daskapital.nl/2015/09/schiphol_als_regionaal_landing.html
Dat is wel een analyse van lik-me-vestje, want het bekijkt alleen de direct luchtvaart-gerelateerde banen en niet de economische effecten van de bereikbaarheid die Schiphol als hub-vliegveld met zich meebrengt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 08:54 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanmorgen ja. Het argument is weer dat Schiphol een banenmachine voor Nederland zou zijn. Dat is zeker geen onomstreden stelling.
Voor Flevoland is Lelystad Airport ook een soort noodinfuus om nog iets van een impuls aan die verloren provincie te geven.quote:Op woensdag 3 januari 2018 08:54 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik zou meteen ontslag nemen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:02 schreef Mystikvm het volgende:
Staan er snoepjes op het werk die lijken op die zachte, gesuikerde dropstaafjes. Steek je het in je mond, blijken het keiharde kaneel-pepermuntsnoepjes.
Gatverdamme.
Je hebt de pot demonstratief in de prullenbak geflikkerd, neem ik aan?quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:02 schreef Mystikvm het volgende:
Staan er snoepjes op het werk die lijken op die zachte, gesuikerde dropstaafjes. Steek je het in je mond, blijken het keiharde kaneel-pepermuntsnoepjes.
Gatverdamme.
Eerst mijn afgebroken tanden verhalen op de baas. Uiteraard heb ik vol overgave gebeten op deze snoepjes in de veronderstelling dat mijn smaakpapillen gekieteld zouden worden door een zachtzoete dropsmaak. Helaas bleek de praktijk weerbarstiger en heb ik nu pijn aan mijn tanden.quote:
ESB heeft er ook een artikel over. Maar daar kan ik helaas niet bij.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is wel een analyse van lik-me-vestje, want het bekijkt alleen de direct luchtvaart-gerelateerde banen en niet de economische effecten van de bereikbaarheid die Schiphol als hub-vliegveld met zich meebrengt.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:14 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
ESB heeft er ook een artikel over. Maar daar kan ik helaas niet bij.
https://esb.nu/esb/20006754/schiphol-banenmachine-voor-de-regio
Ligt de Weerribben niet in Overijssel? Zou dat niet een stiltegebied moeten zijn?quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:17 schreef Igen het volgende:
Ik zit net trouwens even hier te kijken:
http://www.atlasleefomgeving.nl/meer-weten/geluid/stiltegebieden
Blijkbaar heeft Overijssel geen enkel stiltegebied vastgelegd?
Ze wisten het ook wel uit te zoeken. Zowel boven de Veluwe als boven Weerribben-Wieden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor Flevoland is Lelystad Airport ook een soort noodinfuus om nog iets van een impuls aan die verloren provincie te geven.
Voor Schiphol is het argument dat het een banenmachine is behoorlijk omstreden ja.
Hoe dan ook, ik heb mij ook bij het protest tegen Lelystad Airport gevoegd. Aanvliegroutes op beperkte hoogte boven mijn favoriete natuurgebieden, waar slaat het op?
Hopelijk kan die herindeling nog afgedwongen worden via de rechter, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze wisten het ook wel uit te zoeken. Zowel boven de Veluwe als boven Weerribben-Wieden.
Maar goed, de volgorde is verkeerd. Ze hadden eerst het luchtruim opnieuw in moeten richten in plaats van deze routes er in te wrotten.
Volgens de kaart is het geen stiltegebied.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ligt de Weerribben niet in Overijssel? Zou dat niet een stiltegebied moeten zijn?
Zeker. De Wieden / Weerribben is prachtig ja.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Jammer want Overijssel heeft een paar prachtige natuurgebieden en het zou jammer zijn wanneer daar de rust verdwijnt.
AANKLAGEN VOOR EMOTIONELE SCHADE! 2 MILJOEN!quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eerst mijn afgebroken tanden verhalen op de baas. Uiteraard heb ik vol overgave gebeten op deze snoepjes in de veronderstelling dat mijn smaakpapillen gekieteld zouden worden door een zachtzoete dropsmaak. Helaas bleek de praktijk weerbarstiger en heb ik nu pijn aan mijn tanden.
Uiteindelijk moet die er alsnog wel komen. En beziende gemiddelde ontwikkeling van een regionaal vliegveld zal het aantal vluchten in het begin ook wat tegenvallen. Zal uiteindelijk dus wel redelijk goed komen. Maar ze organiseren hun eigen weerstand zo. En het is niet nodig.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hopelijk kan die herindeling nog afgedwongen worden via de rechter, maar ik heb er een hard hoofd in.
Weinigen die er echt wonen (wel een aantal afkomstig uit). En ik woon op een steenworp afstand van Steenwijkerland en Staphorst maar gelukkig gewoon in Drenthe.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:30 schreef Mystikvm het volgende:
Zijn er eigenlijk inwoners van Overijssel in dit topic?
De vliegtuiglobby is sterk en weet goed allerlei belastingen te ontwijkenquote:Op woensdag 3 januari 2018 09:52 schreef sigme het volgende:
In Eelde hebben ze na twintig jaar zeuren eindelijk de felbegeerde langere startbaan gekregen. Maar de luchtvaart komt niet van de grond.
Vind ik wel jammer, ik had wel eens op de fiets naar het vliegtuig gewild. Maar eigenlijk wil ik helemaal niet meer vliegen. Maar wel naar Spanje. En lopend is het best ver, kan ik u vertellen. Per trein is allemachtig duur in vergelijking met vliegen. Zelfs de auto is duurder dan vliegen. Ergens klopt er iets helemaal niet bij de prijs van vliegen.
Ik ben ooit van Eelde naar Londen gegaan, dat was wel heel lekker.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:52 schreef sigme het volgende:
In Eelde hebben ze na twintig jaar zeuren eindelijk de felbegeerde langere startbaan gekregen. Maar de luchtvaart komt niet van de grond.
Vind ik wel jammer, ik had wel eens op de fiets naar het vliegtuig gewild. Maar eigenlijk wil ik helemaal niet meer vliegen. Maar wel naar Spanje. En lopend is het best ver, kan ik u vertellen. Per trein is allemachtig duur in vergelijking met vliegen. Zelfs de auto is duurder dan vliegen. Ergens klopt er iets helemaal niet bij de prijs van vliegen.
Ja. Lekkere banenmachine, zulke moet je hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De vliegtuiglobby is sterk en weet goed allerlei belastingen te ontwijken
Ik heb een jaar in Deventer gewoond en schoolgegaan, 2e klas lagere school.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
Allemaal net niet Overijsselaars. Ik ook niet. Opgegroeid in Twello, net aan de goede/Gelderse kant van de IJssel, op een paar minuten fietsen van Deventer.
Willen de hippies als enige transport niet naar redelijkheid taxeren omdat ze dan niet meer interessant naar oegelieboegeliestammetjes kunnen vliegen voor facebookfoto's.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:52 schreef sigme het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 03-01-2018 om 01:49:19North Korean Leader Kim Jong Un just stated that the “Nuclear Button is on his desk at all times.” Will someone fro… https://t.co/EvTgZxiji0 reageer retweet
quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
De nieuwste tweet van Drumpf is ook weer een juweeltjetwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 03-01-2018 om 01:49:19North Korean Leader Kim Jong Un just stated that the “Nuclear Button is on his desk at all times.” Will someone fro… https://t.co/EvTgZxiji0 reageer retweet
Ergens is het wel prachtig hoe makkelijk onze Don zich constant laat trollen door Un.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
De nieuwste tweet van Drumpf is ook weer een juweeltjetwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 03-01-2018 om 01:49:19North Korean Leader Kim Jong Un just stated that the “Nuclear Button is on his desk at all times.” Will someone fro… https://t.co/EvTgZxiji0 reageer retweet
Huldequote:Op woensdag 3 januari 2018 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Dat zou pas écht erg zijn geweest idd.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we Killary niet.
Ergens wel, als hij niet de baas zou zijn van een van de machtigste landen ter wereld. FFS. Zelfs ik zou beter gekwalificeerd zijn voor die baan, en ik ben er niet gekwalificeerd voorquote:Op woensdag 3 januari 2018 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ergens is het wel prachtig hoe makkelijk onze Don zich constant laat trollen door Un.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ergens wel, als hij niet de baas zou zijn van een van de machtigste landen ter wereld. FFS. Zelfs ik zou beter gekwalificeerd zijn voor die baan, en ik ben er niet gekwalificeerd voor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Leefbaar gaat goed scoren, zeker vanwege de verbinding met FVD. PVV zal tegenvallen. Ik wist niet dat Denk mee deed, maar het is een goed voorbeeld van de steeds verdergaande politieke segregatie. Ze zullen wel goed scoren. Ik verwacht ook dat PvdA goed uit de verf zal komen, die hebben het dieptepunt wel gehad.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:22 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik zat vanmorgen een beetje na te denken over de gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam. Ik denk dat die vanuit politiek-perspectief erg interessant zijn als enige gemeente waar alle partijen uit de Tweede Kamer meedoen. Sinds de Fortuyn-revolutie is het natuurlijk sowieso een interessante gemeente om te volgen.
Is het een rare gedachte dat Denk daar de tweede of derde partij kan worden? Tijdens de Tweede Kamerverkiezingen kreeg de partij daar al bijna 8 procent van de stemmen en was daarmee al groter dan de PvdA. Als we dan bedenken dat Leefbaar Rotterdam/FvD mogelijk last gaat krijgen van de deelname van de PVV die zo'n 16 procent van de stemmen trok bij de Tweede Kamerverkiezingen dan is de strijd om wie de grootste partijen worden volop open. D66 en de VVD spelen daar ook een rol bij, zij deden het vorig jaar ook goed in Rotterdam (13 en 17 procent respectievelijk).
Wie gaan de grootste partijen worden in Rotterdam?
Dit is de huidige samenstelling:
Leefbaar Rotterdam 13 zetels
PvdA 8 zetels
D66 5 zetels
SP 5 zetels
VVD 3 zetels
CDA 3 zetels
Nida Rotterdam 3 zetels
GroenLinks 2 zetels
ChristenUnie-SGP 1 zetel
Partij voor de Dieren 1 zetel
Fractie Verveen 1 zetel
Ik zie PvdA niet enorm winnen. Met NIDA, DENK, die partij U-Buntu, PVV, FvD/Leefbaar en met een redelijk sterk GL en D66 is hun traditionele achterban geheel versnipperd.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leefbaar gaat goed scoren, zeker vanwege de verbinding met FVD. PVV zal tegenvallen. Ik wist niet dat Denk mee deed, maar het is een goed voorbeeld van de steeds verdergaande politieke segregatie. Ze zullen wel goed scoren. Ik verwacht ook dat PvdA goed uit de verf zal komen, die hebben het dieptepunt wel gehad.
Maar goed, dit is allemaal gesproken als niet-inwoner van R'dam. Ik heb geen idee hoe de verhoudingen werkelijk liggen in de stad.
Vrouwen vinden het regime prima.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:50 schreef skysherrif het volgende:
Zomaar 1 van de vele afbeeldingen die langskomen bij tegenprotesten (voor het regime) in Iran..
Wat valt op aan deze samenstelling
[ afbeelding ]
Hitler gespot. Links onder achterste gele bordje.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:50 schreef skysherrif het volgende:
Zomaar 1 van de vele afbeeldingen die langskomen bij tegenprotesten (voor het regime) in Iran..
[ afbeelding ]
De deskundige op CNN had het gisteren over een groep mannen die al heel lang werkloos zijn en eigenlijk geen invulling van de dag hebben. Vaak zijn het mensen die nog voor Iran hebben gevochten in de oorlog met Irak in de jaren tachtigm al lang op een zijspoor staan en daarom erg bitter zijn tegenover het regime. Dit in combinatie met studenten die meer vrijheid willen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:50 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal boze blanke mannen. Hmm.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:50 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
De tijd dat de PvdA meedeed om de hoogste plek in Rotterdam is wel voorbij denk ik ja. Maar misschien is dit onderwerp meer iets voor een apart topic dan voor een social chat.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik zie PvdA niet enorm winnen. Met NIDA, DENK, die partij U-Buntu, PVV, FvD/Leefbaar en met een redelijk sterk GL en D66 is hun traditionele achterban geheel versnipperd.
Maar de mensen die je hier ziet zijn voor het regime he.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:53 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De deskundige op CNN had het gisteren over een groep mannen die al heel lang werkloos zijn en eigenlijk geen invulling van de dag hebben. Vaak zijn het mensen die nog voor Iran hebben gevochten in de oorlog met Irak in de jaren tachtigm al lang op een zijspoor staan en daarom erg bitter zijn tegenover het regime. Dit in combinatie met studenten die meer vrijheid willen.
Ah ok. Dan is het wel typisch ja. Het viel me alleen op omdat historisch gezien ontevreden ex-soldaten een belangrijke rol kunnen spelen in sociale omwentelingen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar de mensen die je hier ziet zijn voor het regime he.
Ik moet ook beter lezen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag je als vrouw ook helemaal niet meelopen in die pro regering mars van die mannen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Bij de vorige protesten (door de meer intellectuele bovenlaag) waren er wel veel vrouwen.
Ahh, ik dacht dat het protesten tégen waren. Mijn Farsi is wat stoffig.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee of dat mag, maar dit lijken mij wel mensen die de wensen ven ideeën van vrouwen wat minder serieus nemen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag je als vrouw ook helemaal niet meelopen in die pro regering mars van die mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |