Van die onverstaanbare mensen toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:50 schreef vincenzo78 het volgende:
Wat? Van wie is Verdi nou? Of begrijp ik het verkeerd?
Van een zus van huidige vader/moederquote:
Dat is veel te makkelijk.quote:
Dus...neef?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:51 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Van een zus van huidige vader/moeder
Geadopteerd door discoburen, maar van een oudere zusquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:50 schreef vincenzo78 het volgende:
Wat? Van wie is Verdi nou? Of begrijp ik het verkeerd?
Aah oké.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geadopteerd door discoburen, maar van een oudere zus
en belgisch, om het af te makenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geadopteerd door discoburen, maar van een oudere zus
Je hebt je kerst-UI nogquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:51 schreef alopio het volgende:
Ik kijk dit nooit eigenlijk maar wat is dit voor toptv
Dit zijn typetjes toch? Mag ik hopen?
Ja zit op mobiel, morgen slinger ik de laptop wel ff aan en vervang ik hemquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt je kerst-UI nogEn ja, dit programma is al 250 topics genot.
Dat is elders in het land natuurlijk ondenkbaarquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Maar is dit in Baarle-Nassau ofzo dat er Nederlanders naast Belgen wonen?
Ik heb een collega uit BN. Ik snap ineens waar zijn gedrag vandaan komt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, het gaat soms ook over bomen die twee centimeter te dicht op de erfgrens staan of gesloopt zijn door burenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:53 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben zo blij dat ik dit eens kijk. Is dit programma altijd zo?
Tja, ik zou het best irritant vinden als er continu buren door de achtertuin lopen, maar daar zijn best oplossingen voor te vinden.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:53 schreef KennyPowers het volgende:
Als je écht zo autistisch bent is het zielig maar hoort ze niet thuis te wonen. Maar waarschijnlijk stelt ze zich aan.
Volgens mij is Baarle-Nassau een andere belastingschaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry, ik woon heel ver van de grens.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is elders in het land natuurlijk ondenkbaar
Nee nee nee...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:54 schreef Caland het volgende:
Kan dat mongooltje geen eigen programma krijgen
Dansen met downies
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Waspik - Zuid moet Balzak hetenquote:
Map-tags, genot, die zie je veel te weinigquote:
Pluriformiteitquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:55 schreef Oscar. het volgende:
We hebben dus:
* Een autist
* Een mongool
* Een homo
* Pittige wijven
* Een allochtoon
Tering, de NPO doet wel zijn best hé
quote:
Prikkels.quote:
Mag niet van de huisarts op tv. Verbod. Hun woorden.quote:
Ergens in de afgelopen maand ontdekt dat het kanquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Map-tags, genot, die zie je veel te weinig
Ja, en had een relatie met Milka Peterzon.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:57 schreef RoelerMF het volgende:
Jürgen is toch die tuinman van SBS geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |