*altijd sympathieke Toni Kroosquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Teleurstellend dat Toni Kroos niet mee kan doen.
Afgetrokken.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:23 schreef wimderon het volgende:
Raymond van Barneveld+H.P. Baxxter
Wat een godenteam
Worstelaar/ Oud-keeper Tim Wiese en Michael van Gerwenquote:Op woensdag 3 januari 2018 11:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ken alleen hambuchen
Oh, en die Baxxter is dus Scooter
Kijk jij nooit voetbal pik?quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ken alleen hambuchen
Oh, en die Baxxter is dus Scooter
Prosiebenquote:
Thank you!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Prosieben
hier een stream, maar zorg wel voor een adblocker http://freetvstream.in/de/tv/pro7.php
Wat vond je van de speertjes van Pieter?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Teleurstellend dat Toni Kroos niet mee kan doen.
Ze kunnen richting een dubbel inderdaad beter alles weggooien, gaan toch geen dubbel gooien.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:34 schreef wimderon het volgende:
Ik zou gewoon zeggen gooi ze maar in het plafond.
Want als je op D20 mikt en S7 raakt dan heeft het verder ook weinig zin.
I AM THE HORSEMANquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:23 schreef wimderon het volgende:
Raymond van Barneveld+H.P. Baxxter
Wat een godenteam
Lijkt wel of ze voor de hemelpoort staan.quote:
Zit op hetzelfde niveau als Schindler.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
http://freetvstream.in/de/tv/pro7.php
Ja duh...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
'thats okay' bij alles wat ze gooit. Rob is een lieve jongen.
Daar kan geen lachje van af inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:09 schreef heywoodu het volgende:
Die Scorpion neemt dit echt heel veel te serieus volgens mij
Dan heeft hij zelf zijn Wiki geschreven denk ik, dat klinkt ook wel als een dronken opa.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
Scooter smijt ze naar het bord als een dronken opa.
watquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan heeft hij zelf zijn Wiki geschreven denk ik, dat klinkt ook wel als een dronken opa.
Hans Peter Geerdes, Java J. colloquially Tobias Künzel on known he friend his that he is H.P. Baxxter,[2][3] is a German. He by stated founded his Rick J. Jordan album in Techno.
Best populair volgens mij, zalen zitten vaak wel vol.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:32 schreef Coco. het volgende:
Hoe groots/populair is darts in Duitsland eigenlijk?
Heel groot. En wacht maar tot daar een topper opstaat. Dan is het hek van de dam.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:32 schreef Coco. het volgende:
Dat hebben we gezien in 40-45.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel groot. En wacht maar tot daar een topper opstaat. Dan is het hek van de dam.
Jij weet ook wel dat Max gaat slagen onder de hoede van Zjak.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel groot. En wacht maar tot daar een topper opstaat. Dan is het hek van de dam.
Die act heb ik al een tijdje opgegeven.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat Max gaat slagen onder de hoede van Zjak.
Nomineer ik Harry Mens.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:34 schreef maxi-mus het volgende:
Dit mag ook wel eens met BN-ers. Ik nomineer Mark van der Linden.
Gary en Wright (ondanks act) lijken me de gezelligste partners.quote:
Wright ziet dat chickie wel zitten volgens mij.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gary en Wright (ondanks act) lijken me de gezelligste partners.
Gelijk heeft die.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wright ziet dat chickie wel zitten volgens mij.
http://freetvstream.in/de/tv/pro7.phpquote:Op zondag 7 januari 2018 01:07 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Waar kan ik dit volgen? Heb geen pro7
Barney had er heul geen zin in met die Scooter.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:11 schreef maxi-mus het volgende:
Rob vindt het wel best, die zegt ook niet welke dubbel ze moet gooien.
quote:Op zondag 7 januari 2018 01:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben er ook. Het kan beginnen.
Wat wil je. Scooter stond op 48, Van Barneveld geeft aanwijzingen. Scootergod gooit S8, maar blijft daarna blind doorsperen richting de 8 en gooit T11quote:Op zondag 7 januari 2018 02:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Barney had er heul geen zin in met die Scooter.
Steeds populairder.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:32 schreef Coco. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |