quote:Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.
Maar dat is helemaal niet zo.
Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.
Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.
En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben.
Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
Ik begrijp goed dat jouw instelling tov vrouwen ontstaan is door je slechte ervaringen.quote:Op maandag 1 januari 2018 18:44 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Je comments zitten vol met vrouwen-retoriek en leugens. Ik weet niet waar ik moet beginnen.
Iedere man begint vol goede moed. Deze vermindert. Waar komt dat door denk je. Een negatieve instelling? Je schuift een ingewikkeld sociaalmaatschappelijk probleem alleen op het bord van jonge mannen. Onder de noemer "instelling". Je ziet toch duidelijk een oorzaak en gevolg. En jij draait die zomaar om. Je bent als jongeman doorgaans jezelf al. Wat verlangen vrouwen nog meer. Dat je superkrachten ontwikkelt? Dat is onlogisch.
Wat die collega doet is voor haar rekening. Ze is een van de miljoenen vrouwen die er zijn. En misschien is ze wel veel aantrekkelijker dan jij denkt.quote:Vrouwen verlangen een ‘Chad’. Daar wachten zij op. En als die niet komt om haar van dr voeten te tillen. Dan klaagt ze dat er geen leuke mannen bestaan. De huidige tendens is dat vrouwen worden opgehemeld. Dat zelfs de vrouwen met ziekelijke overgewicht van zichzelf vinden, dat ze er nog mogen zijn. Zodoende voldoen normale tot gelijkwaardige mannelijke partners niet aan hun standaard. En worden die gepasseerd.
In een eerder topic gaf ik nog een voorbeeld van een vrouwelijke collega. Toen ik mocht meekijken in haar relatieplanet account. Niets was goed genoeg voor haar. Zeker de helft van de mannen waren zeer zeker knapper dan zij is. Het is niet dat ik niet geloof in verbeteren van aantrekkingskracht. Maar stel. Je bent een knappe mooie jongen. Dan krijg je zeer zeker aandacht van vrouwen. En niet zo'n beetje ook. Vrouwen gedragen zich dan erg happy en een beetje dronken. Nooit gezien? Dat gedrag spreekt boekdelen. Dat kunnen vrouwen niet verbergen onder wat zij vinden dat iedereen wilt horen. Dat is puur hun natuur wat je observeert.
Hoe weet je dat er niks te verbeteren valt? Heb je het uberhaupt wel eens geprobeerd?quote:Uiterlijk. Is hartstikke belangrijk. Als je ondergemiddeld bent kwa uiterlijk als jongeman. Valt er weinig te verbeteren. Vrpuwen zijn net zo oppervlakkig zoniet erger. Als je die sjans niet een beetje hebt als jongeman. Dan weet je gewoon hoe je ervoor staat als jongeman op de datingmarkt.
Tja, het probleem is mede dat je vrouwen als een soort eenheidsworst beschouwt die allemaal hetzelfde denken en dezelfde opvattingen en smaak hebben. Leer ze eens als individu te zien met eigen wensen en voorkeuren. En met hun eigen onzekerheden, karakter en ervaringen.quote:Wat betreft je eerste alinea. Je zegt het zelf al. Lang niet altijd.. Dus de meesten wel? Vrouwen kunnen best sex hebben omdat ze het willen puur omdat ze het lekker vinden. Dat aspect van liefde wat daar perse bij zou moeten zitten volgens hun. Wordt volgens mij en mijn observaties door de jaren heen. Schromelijk overschat.
Veel van mijn vrouwelijke collegas melden dit ook. Ze zeggen "ik ken veel vriendinnen die bij de eerste date al direkt sex hebben met de man. Alleen om hem te binden". Wat dus nooit lukt. Of die vrouwen zijn iedom. Wat ik niet geloof want vrouwen zijn zeer intellugent. Of ze weten dondersgoed waar zij mee bezig zijn. En dat geloof ik meer. En ze willen het zelf ook. Maar gebruiken zielige excuses om hun sexhonger goed te praten.
quote:Op maandag 1 januari 2018 19:26 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Je kent het concept van oorzak en gevolg niet?
Iedere jongeman begint vol goede moed. Deze vermindert. Waar komt dat door denk je. Een negatieve instelling? Je schuift een ingewikkeld sociaalmaatschappelijk probleem alleen op het bord van jonge mannen. Onder de noemer "instelling". Je ziet toch duidelijk een oorzaak en gevolg. En jij draait die zomaar om. Je bent als jongeman doorgaans jezelf al. Wat verlangen vrouwen nog meer. Dat je superkrachten ontwikkelt? Dat is onlogisch.
Moe word ik hiervan zeg. Ik heb het al zwaar. Krijg ik allemaal verwijten dat het allemaal (ja echt alles) aan mijzelf ligt. Echt wtf..
Het punt is vooral dat er niemand iets aan jouw situatie gaat kunnen veranderen behalve jijzelf.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:31 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Godverdomde aarshool waar zeg ik dat. Waar zeg ik dat vrpuwen zich aan mij moeten aanpassen. Ik stel alleen dat ik in een klote situatie zit. En stel dat het niet puur mijn eigen fout is. Jullie zeggen dat alles te wijten is aan enkelt de 'instelling' van jongemannen. Waar slaat dat op. Stel dat vrouwen mij zagen staan. Denk je dat ik vandaag zo zuur zou zijn dan?
De maaschappij gaat overigens ook stukje bij beetje schever. Je merkt het aan alles. Met als oorzaak vooral het feminisme en wat ze noemen de linkse policor. Je ziet het op tv je merkt het via de media. Je merkt het op school. Zelfs aan de universiteiten en hun beleid.
Het gaat me vooral om het feit dat ik hiermee hoop 20 jarige onzekere fokkers te behoeden voor deze ellende.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:01 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Hexagon, ik bewonder je doorzettingsvermogen.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om het feit dat ik hiermee hoop 20 jarige onzekere fokkers te behoeden voor deze ellende.
Leuke mannen zoals jij die wèl heel aardig zijn tegen vrouwen in tegenstelling tot die 'Chad'? Hoe durven ze je inderdaad af te wijzen als je zo aardig voor ze bent en in plaats daarvan te kiezen voor Chad. Iedereen weet dat aardig zijn voor een vrouw verplicht beloond moet worden met heel veel seks en een relatie.quote:Vrouwen verlangen een ‘Chad’. Daar wachten zij op. En als die niet komt om haar van dr voeten te tillen. Dan klaagt ze dat er geen leuke mannen bestaan.
Ik denk ook dat we dit topic niet moeten laten verzanden in een Sadcopter-klaagmuur waar hij verwacht een echoput te vinden van mensen die het met hem eens zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 11:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om het feit dat ik hiermee hoop 20 jarige onzekere fokkers te behoeden voor deze ellende.
Voeg daaraan toe het idee dat het gros van de vrouwen de knapste, leukste kerels bij afroep zouden kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:08 schreef Buurtzwaan het volgende:
Wat word ik toch moe van dat generaliseer over de vrouwelijke seksdrive. Het is heus mogelijk dat een vrouw op haar 35ste het slechts met 4/5 mannen heeft gedaan of zelfs maar één als ze het geluk heeft dat ze nog bij haar eerste liefde is. Niet iedereen heeft namelijk de behoefte aan betekenisloos rampetampen of duikt al na een paar dates meteen de koffer in.
Totdat de vrouw in kwestie ze natuurlijk afwijst, want dan zijn het bitches, hoeren en sletten met een kort pittig kapsel.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Veel negatievelingen lijken vrouwen ook helemaal niet leuk te vinden maar verafgoden hen vooral als seksgodinnen, statussymbolen en/of babyfabrieken.
Dat laatste verbaas ik me vaak over, maar dan wijzen ze er op dat de maatschappij vrouwen verafgood en dat het spel zo wordt gespeeld. Volgens mij is er helemaal geen spel of verafgoding, maar enkel het verschil tussen mensen die realistische verwachtingen en sociale vaardigheden hebben en hen die beide missen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voeg daaraan toe het idee dat het gros van de vrouwen de knapste, leukste kerels bij afroep zouden kunnen krijgen.
Veel negatievelingen lijken vrouwen ook helemaal niet leuk te vinden maar verafgoden hen vooral als seksgodinnen, statussymbolen en/of babyfabrieken.
Is familie geen optie om de kerst mee door te brengen ?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:05 schreef Sadcopter het volgende:
Ik ben voornamelijk op moe en leeg. Heb de feestdagen alleen doorgebracht.
Dat klinkt als gemeend advies en ik neem dat wel aan. Er is echter een grens aan mijn maakbaarheid. Het is puur uiterlijk. En daar val ik mee. Niet door enkelt mijn schuld. Door ervaring kom ik tot deze conclusie. Wat kan ik dan nog doen. Meer zelfvertrouwen kweken?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:46 schreef Hexagon het volgende:
[quote]
Ik begrijp goed dat jouw instelling tov vrouwen ontstaan is door je slechte ervaringen.
Maar wat ik wil zeggen is dat de enige die het probleem voor je kan oplossen jijzelf bent. Uiteraard kunnen en willen mensen je helpen. Maar als je pertinent enige zelfreflectie weigert, en niet bereid bent om je eigen aandeel in de situatie aan te pakken, dan gaat er niets veranderen. Vrouwen eisen geen superkrachten maar wel iemand die aangenaam is. Die hele negatieve, onaangename slachtofferhouding moet, hoe lastig ook, weg. Zie het als een soort drugs die je op korte termijn rustig maakt maar waar je uiteindelijk je leven mee verknalt.
Eh.. nee. Zij s begin 30 denk. En heeft maar 1 relatie gehad. En dat was om een hele domme reden van die vent. Ik ga die nieteens benoemen. Gewoon achterlijk zo erg. En haar keuze is niet alleen voor haar rekening. Ik wil aantonen dat vrouwen over het algemeen nog kieskeuriger zijn dan mannen. En dat is mede in mijn nadee (als beneden gemiddelde man). Ik stel mijn eisen al bij. En dat is nog niet genoeg.quote:Wat die collega doet is voor haar rekening. Ze is een van de miljoenen vrouwen die er zijn. En misschien is ze wel veel aantrekkelijker dan jij denkt.
Ik ben in de Ikea Haarlem geweest. 8 December. Als je toegang tot cameras hebt dan heb je mij gezien.quote:Eerder in dit topic gaf ik je al aan. Als je een beeld van de realiteit wilt moet je op zaterdagmiddag naar de Ikea. Of anders een dagje naar de Efteling. Dan zie je dat de meeste stellen uiterlijk gezien elkaar niet zoveel ontlopen. Ook lelijke mannen die gewoon een vrouw/vriendin hebben. Misschien niet een knappe, maar dat zijn ze zelf ook niet.
Dat laatste geef ik eerlijk toe . Ik weet dat ook niet. Ik heb ook wel lelijke mannen gezien met okay meiden. Ik begrijp dat ook niet.quote:Natuurlijk zouden vrouwen tekenen voor een man die eruit ziet als Brad Pitt. Maar dat is voor de meesten van hen echt niet weggelegd. Die "leuke mannen" waarover jij hebt het stellen namelijk ook gewoon eisen. Vrouwen die er niet aan voldoen laten ze ook links liggen. Zodoende krijgen vrouwen die niet tot de mooisten behoren ook eigenlijk maar weinig aandacht van mannen die echt de moeite waard zijn. En at the end hebben de meeste lelijkere vrouwen uiteindelijk ook een vent gevonden. Geen knapperd, maar dat zijn ze zelf ook niet,.
[..]
Hoe weet je dat er niks te verbeteren valt? Heb je het uberhaupt wel eens geprobeerd?
En als alles altijd puur met uiterlijk zou staan en vallen. Hoe verklaar jij dat veel lelijke mannen ook een vriendin hebben?
Eenheidsworst dat zijn zij. Zeer zeker. Elke vrouw denkt en handelt hetzelfde. Ze hebben dezelfde logica. Hanteren dezelfde gesprekstactieken. Zoals alles mdraaien, of zwijgen met een neutrale blik tot je uit schaamte stopt. Het is eng wanneer je je moeder, colllegas, vriendinnen, haast in dezelfde bewoording. Dingen hoort zeggen over uiterlijk, relaties en hun persoonlijke wensen. Ze zijn echt allemaal hetzelfde. Alleen het uiterlijk verschilt. En daarmee ook hun keuzes en eventuele wensen.quote:Tja, het probleem is mede dat je vrouwen als een soort eenheidsworst beschouwt die allemaal hetzelfde denken en dezelfde opvattingen en smaak hebben. Leer ze eens als individu te zien met eigen wensen en voorkeuren. En met hun eigen onzekerheden, karakter en ervaringen.
Daarbij zie je het feit dat een lelijke vrouw als ze wil zich iedere avond liefdeloos kan laten nemen door lelijke geile gasten uit de kroeg, als een soort bron van geluk voor ze. Zo is dat gewoon niet. De meesten willen gewoon een leuke relatie met een man die van ze houdt.
Ga jezelf eens gauw verhelpen. Serieus.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:05 schreef Sadcopter het volgende:
Ik wilde nog even dit kwijt. Dan blijf ik weg tot morgenavond of tot na 't weekend.
Ik ben juist degene die vrouwen als gelijken ziet. Mannen zijn sletten. Mannen zijn zo oppervlakkig als de.... Maar omgedraaid zijn vrouwen dit opeens niet? Get f real !!
Dat bedoel ik met 'vrouwen worden op handen en voeten gedragen'. Hen wordt mooiere eigenschappen toebedeeld dan in werkelijkheid het geval. Wil je gelijkwaardigheid. Neem dan ook de volgende stap. En stop daarmee.
Vrouwen zijn niet heilig. Zij zijn niet gemaakt van glas. Zij zijn minstens zo oppervlakkig als mannen zoniet erger.
In mijn ervaring zijn zij juist hel. De helpertjes van de duivel. Wanneer ik ze nu zie glimlachen achter al dat makeup. En dat pretentieuze geshit en geeoe en gechiechel. En oh ze zijn zo lief en grappig. Dan zie ik geen onschuld. Ik zie potentieel kwaad.
Vrouwen moeten ophouden met mannen op het verkeerde been zetten. Het gaat niet alleen om innerlijke eigenschappen. Want elke keer wanneer mensen dit toch beweren. Dan vol ik mij gewoon diep beledigd.
Ik zal de reten van vrouwen wel weer gaan kussen, zoals al die andere mannen dat doen, OK? Dan heb ik vast weer een 'mooi karakter'.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sadcopter, je hebt een vreselijke karakter. Sorry. Ik denk dat dat de reden is waarom je geen vrouw kan vinden en niet zozeer vanwege je uiterlijk.
Wie heeft het hier over het 'likken' van reten? Wees gewoon niet zo pretentieus en dan zal je zien dat ook jij uiteindelijk een leuke dame zal ontmoeten.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:11 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik zal de reten van vrouwen wel weer gaan kussen, zoals al die andere mannen dat doen, OK? Dan heb ik vast weer een 'mooi karakter'.
Hahaha! Zo werkt dit niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:08 schreef Momo... het volgende:
Dan ga je toch aan de man als alle vrouwen zo kut zijn
Uiteindelijk.. Weet je hoe lang ik al bezig ben. Overal ving ik bot. Weet je wat dit doet me je eigenwaarde als persoon. Hoe zou jij dit vinden?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over het 'likken' van reten? Wees gewoon niet zo pretentieus en dan zal je zien dat ook jij uiteindelijk een leuke dame zal ontmoeten.
Dan zijn alle vrouwen ook niet hetzelfde, net als dat alle mannen niet het zelfde zijn. Maarja als jij blijft denken dat het aan een heel geslacht ligt, maar niet aan die ene man die problemen heeft een relatie te vinden...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:13 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Hahaha! Zo werkt dit niet.
Ik zal vanuit mijn natuur altijd meiden/vrouwen begeren. Helaas.
Vertel, hoe lang ben je al bezig?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:14 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Uiteindelijk.. Weet je hoe lang ik al bezig ben. Overal ving ik bot. Weet je wat dit doet me je eigenwaarde als persoon. Hoe zou jij dit vinden?
quote:Lieve schat, iedereen vangt wel eens een bot, of -in jouw geval- meerdere botten. Zie dat als een leermoment en neem dat niet mee in je volgende relatie. Bij mij heeft het ook even geduurd voor ik iemand vond met wie ik trouwde. Zag ondertussen iedereen om me heen trouwen en zelfs al kinderen hebben en ook dat deed niet veel goeds voor mijn eigenwaarde. Maar weet je, uiteindelijk komt het goed, maar dan moet je toch echt aan jezelf werken. Wees wat minder pretentieus en stel jezelf oprecht open voor vrouwen.
Ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik word over 10 dagen 40.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vertel, hoe lang ben je al bezig?
[..]
Ok. Wel contacten neem ik aan en dus ook dates?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:18 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik word over 10 dagen 40.
Vertel nogeens iets over zelfvertrouwen. En hoe je die als man kunt opkrikken. Zonder succesjes. Op een keeftijd van 40.
Nog 40 jaar te gaan dus waarin het kan. Niet zo misogyn. We zijn je niets maar dan ook niets verplicht enkel omdat je een penis hebt en het al zo lang en hard probeert. Wees zacht, gul, en onvoorwaardelijk aardig omdat je mensen graag mag. Je hebt nergens recht op, niet op een persoon of een levensinvulling (dingdongdingdong note to self hahaha).quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:18 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Vertel nogeens iets over zelfvertrouwen. En hoe je die als man kunt opkrikken. Zonder succesjes. Op een keeftijd van 40.
Hoe is het met jou? En je liefdesleven?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nog 40 jaar te gaan dus waarin het kan. Niet zo misogyn. We zijn je niets maar dan ook niets verplicht enkel omdat je een penis hebt en het al zo lang en hard probeert. Wees zacht, gul, en onvoorwaardelijk aardig omdat je mensen graag mag. Je hebt nergens recht op, niet op een persoon of een levensinvulling (dingdongdingdong note to self hahaha).
En godsamme man zoek hulp voor je agressie!
Dm.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? En je liefdesleven?
En misschien zit het er voor jou ook niet in. Dat je daardoor bitter bent omdat je je het leven anders had voorgesteld, dat begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:18 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ja..jij draait het om en legt alle schuld bij mij neer. Het zou never aan mijn uiterlijk kunnen liggen en de eisen van vrouwen. Van klein dik lelijk tot supermooi. Neuh. Het ligt vast aan vage eigenschappen als "zelfvertrouwen en houding". Begrijp je wel hoe rekbaar die begrippen zijn. Je zet sommige mannen echt op een verkeerd been. Een doelloos eindeloos pad. Zonder resultaat. Je kunt mij net zo goed een klap in mijn gezicht komen geven. Dan mij die onzin proberen te verkopen. Ik ben toch degene die dit allemaal ervaart. Denk je dat ik zo geboren ben. Met een negatieve instelling. Een vrouwenhater. Dat is nieteens logisch. Dat komt allemaal met ervaring.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:15 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dan zijn alle vrouwen ook niet hetzelfde, net als dat alle mannen niet het zelfde zijn. Maarja als jij blijft denken dat het aan een heel geslacht ligt, maar niet aan die ene man die problemen heeft een relatie te vinden...
Vrouwen hebben wel een speciale radar voor zure verbitterde kerels.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:29 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ja..jij draait het om en legt alle schuld bij mij neer. Het zou never aan mijn uiterlijk kunnen liggen en de eisen van vrouwen. Van klein dik lelijk tot supermooi. Neuh. Het ligt vast aan vage eigenschappen als "zelfvertrouwen en houding". Begrijp je wel hoe rekbaar die begrippen zijn. Je zet sommige mannen echt op een verkeerd been. Een doelloos eindeloos pad. Zonder resultaat. Je kunt mij net zo goed een klap in mijn gezicht komen geven. Dan mij die onzin proberen te verkopen. Ik ben toch degene die dit allemaal ervaart. Denk je dat ik zo geboren ben. Met een negatieve instelling. Een vrouwenhater. Dat is nieteens logisch. Dat komt allemaal met ervaring.
Denk je zelf niet dat het aan jou ligt?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:29 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ja..jij draait het om en legt alle schuld bij mij neer. Het zou never aan mijn uiterlijk kunnen liggen en de eisen van vrouwen. Van klein dik lelijk tot supermooi. Neuh. Het ligt vast aan vage eigenschappen als "zelfvertrouwen en houding". Begrijp je wel hoe rekbaar die begrippen zijn. Je zet sommige mannen echt op een verkeerd been. Een doelloos eindeloos pad. Zonder resultaat. Je kunt mij net zo goed een klap in mijn gezicht komen geven. Dan mij die onzin proberen te verkopen. Ik ben toch degene die dit allemaal ervaart. Denk je dat ik zo geboren ben. Met een negatieve instelling. Een vrouwenhater. Dat is nieteens logisch. Dat komt allemaal met ervaring.
Hoe verklaar je zoveel lelijke mannen die wel gewoon een vriendin/vrouw hebben?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:29 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Maakbaarheid is beperkt. Maar probeer je uberhaupt wel eens het beste uit jezelf te halen? Want of je nou 10, 200 of 1000 vrouwen aanspreekt. Als je onbewust steeds dezelfde dingen verkeerd doet. Heb je wel eens met iemand besproken hoe je overkomt op anderen. Hoe je wellicht betere styling kan hebben, hoe je een betere lichaamstaal kan hebben of gesprekstechnieken. Je zegt zelf niet te snappen hoe al die lelijke mannen aan een vriendin komen. Misschien moet je dit boek eens lezen:quote:
Sommige vrouwen zijn kutwijven die mannen op een verkeerd pad zetten. Ik denk dat de meeste vrouwen je niet willen kwetsen door je direct hard af te wijzen maar om je heen bewegen. Ik weet niet of dat een verkeerd been zetten is. Je hebt zoveel verbetenheid in je, vrijwel iedereen merkt dat als ze een tijdje met je optrekken. Ik denk dat dat vooral af schrikt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:29 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Mij lijkt dat het begin helemaal niet eens bij verbeteringen in het dating ligt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maakbaarheid is beperkt. Maar probeer je uberhaupt wel eens het beste uit jezelf te halen? Want of je nou 10, 200 of 1000 vrouwen aanspreekt. Als je onbewust steeds dezelfde dingen verkeerd doet. Heb je wel eens met iemand besproken hoe je overkomt op anderen. Hoe je wellicht betere styling kan hebben, hoe je een betere lichaamstaal kan hebben of gesprekstechnieken. Je zegt zelf niet te snappen hoe al die lelijke mannen aan een vriendin komen. Misschien moet je dit boek eens lezen:
https://www.boekenvoordee(...)tot-meer-succes.html
En het bouwen van zelfvertrouwen is lastig in je situatie dat klopt. Maar vrouwen zijn niet het enige in het leven. Kun je hier wellicht uitleggen waarom vrouwen jou wel zouden moeten daten? Waarom ben jij wel een leuke man en waar ben je wel goed in?
En het zien van vrouwen als eenheidsworsten is toch gewoon niet houdbaar als je er goed over nadenkt? Jij verschilt toch ook veel van allerlei andere mannen? Waarom zouden alle vrouwen dan hetzelfde zijn? Dus als jouw labiele vrouwelijke collega's de foute keuzes maken dan betekent dat niet dat het de norm is. En sommigen houden van liefdeloos neuken met geile kerels en anderen helemaal niet. Ook daar verschillen levensstijlen. Je kan niet hebben dat iedere vrouw je leuk vind. Maar er is er uiteindelijk maar eentje nodig.
Nee dat klopt, daar heb ik in eerdere epistels ook al naar verwezen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Mij lijkt dat het begin helemaal niet eens bij verbeteringen in het dating ligt.
Probeer eerst eens met jezelf in het reine te komen. Zoek hobby's, zoek vrienden, ga op fitness, laat je adviseren door een goeie kapper, ga een aantal keer op date zónder seks of een relatie te willen maar om gewoon eens te kijken wanneer je een klik voelt en waarom, denk eens na over je eigen karakter en wat voor partner daar bij zou kunnen passen, etc.
Volgens mij heeft sowieso niemand zin om wat te beginnen met iemand die wanhopig overkomt. Je wil toch ook een beetje het gevoel hebben dat je partner jou koos omdat hij/zij jou leuk vindt en niet omdat je de eerste de beste random persoon was die ja zei.
Ik heb een beetje een deezertje deja-vu bij sadcopter...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:34 schreef MrAero het volgende:
[..]
Leuke mannen zoals jij die wèl heel aardig zijn tegen vrouwen in tegenstelling tot die 'Chad'? Hoe durven ze je inderdaad af te wijzen als je zo aardig voor ze bent en in plaats daarvan te kiezen voor Chad. Iedereen weet dat aardig zijn voor een vrouw verplicht beloond moet worden met heel veel seks en een relatie.
Sorry hoor, maar die comment kwam gevaarlijk dicht in de buurt van reddit.com/r/NiceGuys
quote:Allereerst, heel moedig en knap hoe jij jezelf zo blootstelt. Dat alleen al is zo ontzettend knap en geeft des te meer aan dat je zo goed bezig bent. Zijn er geen spermabanken waar je toch op een of ander manier wat eerder aan de beurt kan komen? Twee jaar is een indicatie, toch? Dat betekent dus ook dat je met een beetje geluk na een half jaar al opgeroepen kan worden. Ik hoop dat dit het geval zal zijn. Ik vind ook dat als jij heel graag moeder wil worden, hier toch echt voor moet gaan hoor.
En, ik gun je die leuke man. En er moet toch wel ergens 1 leuke man rondlopen die bij je past?
Kan nu toch ook nog? Trouwens, nooit gedacht aan het invriezen van de eieren?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:24 schreef Andromache het volgende:
Dank meis.
Als onvrijwillig maagd had ik allang de GFE geboekt bij een beetje een kwaliteitsescort. Dan maar een keer minder luxe op vakantie.
Ah zo. Dat kan toch? Gewoon doen hoor als je dat wenst en het kan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 00:30 schreef Andromache het volgende:
Girlfriendexperience is bij een prostituee, voor mannen, voor bijv. Sadcopter
Onbevrucht invriezen schijnt weinig te verlengen.
Ik stel mijn eisen al bij naar onder voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele liefdespartner. Ben zelf echt geen sukkel, zakkige lompe schreeuwerige type. Ben altijd beleefd. Ben intelligent en kan het overal over hebben. De eigenschappen waar bijnaek.vrouwmens zegt te zoeken. Ik koop daar echter nooit wat mee.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat klopt, daar heb ik in eerdere epistels ook al naar verwezen.
Het gaat me er meer om dat als je steeds dezelde fouten maakt het eigenlijk niet uitmaakt of je nou door 10 of tienduizend vrouwen bent afgewezen.
Dat beweer ik niet. Dat beweren zowat alle vrouwen zelf.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:34 schreef MrAero het volgende:
[..]
Iedereen weet dat aardig zijn voor een vrouw verplicht beloond moet worden met heel veel seks en een relatie.
Denk dat je gewoon saai en negatief bent. Sorry man, maar zo kom je over in ieder geval. Geen passie's, geen hobby's, geen levensvreugde, geen humor, geen ambitie, geen ballen of andere motivatie. Ik bespeur helemaal niks in jouw klaagzang anders dan negativiteit.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:04 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik stel mijn eisen al bij naar onder voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele liefdespartner. Ben zelf echt geen sukkel, zakkige lompe schreeuwerige type. Ben altijd beleefd. Ben intelligent en kan het overal over hebben. De eigenschappen waar bijnaek.vrouwmens zegt te zoeken. Ik koop daar echter nooit wat mee.
Leuke kleding draag ik al volgens collega. Het enige is haar groeien op hoofd en pet moet weg. That's it. Blijft over dat het voor een aanzienlijk deel ligt dus aan mijn uiterlijke kenmerken (van gezicht, lengte) en dus fysieke aantrekkelijkheid. Dan kun je wel zeggen dat ik fouten maak. Maar wat voor fouten doel je dan op?
Natuurlijk kom ik hier negatief over sukkel. Ik kom hier toch onder andere om te klagen. En om mijn problemen te bespreken. De tering. Ben je stoepit?quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denk dat je gewoon saai en negatief bent. Sorry man, maar zo kom je over in ieder geval. Geen passie's, geen hobby's, geen levensvreugde, geen humor, geen ambitie of andere motivatie. Ik bespeur helemaal niks in jouw klaagzang anders dan negativiteit.
Waarom wil je zo graag zielig lopen doen hier dan? Dat is het probleem een beetje met jou. Je loopt te zaniken. Iemand met een aantrekkelijk innerlijk had de positieve dingen gezien in het leven, weigert zichzelf zielig te laten vinden door anderen en had doorgegaan. Jij vindt het allemaal niet kut omdat je zo lelijk bent, je vindt alles kut omdat je niks doet.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:21 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik hier negatief over sukkel. Ik kom hier toch onder andere om te klagen. En om problemen te bespreken. De tering. Ben je Stoepit?
Ik heb soms toch het idee dat ie loopt te zaniken en kut te doen omdat ie hoopt dat er een vrouw opduikt die medelijden met hem heeft, och, wat zielig, kusjekroel, bam, stomend hete neukseks.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]Jij vindt het allemaal niet kut omdat je zo lelijk bent, je vindt alles kut omdat je niks doet.
Sjonge jonge jonge. Ja nee, jij hebt echt een persoonlijkheidje waar de vrouwen van snoepen inderdaadquote:Op woensdag 3 januari 2018 12:21 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik hier negatief over sukkel. Ik kom hier toch onder andere om te klagen. En om problemen te bespreken. De tering. Ben je Stoepit?
Zaniken is ook makkelijker. Anderen de schuld geven zorgt er voor dat hij zelf namelijk niet hoeft te veranderen. Dat kan immers niet, hij is lelijk en daar is niks aan te doen. Hij heeft verder natuurlijk wel een perfect innerlijk. Gelukkig maar dat hij dat niet hoeft te veranderen, dat kost namelijk moeite om te veranderen maar dat heeft geen zin want hij is lelijk en vrouwen vallen alleen daar al niet op.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik heb soms toch het idee dat ie loopt te zaniken en kut te doen omdat ie hoopt dat er een vrouw opduikt die medelijden met hem heeft, och, wat zielig, kusjekroel, bam, stomend hete neukseks.
Dit is het inderdaad.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zaniken is ook makkelijker. Anderen de schuld geven zorgt er voor dat hij zelf namelijk niet hoeft te veranderen. Dat kan immers niet, hij is lelijk en daar is niks aan te doen. Hij heeft verder natuurlijk wel een perfect innerlijk. Gelukkig maar dat hij dat niet hoeft te veranderen, dat kost namelijk moeite om te veranderen maar dat heeft geen zin want hij is lelijk en vrouwen vallen alleen daar al niet op.
Dan doe je toch eigenlijk aan zelfreflectie. En wat je zelf zou hopen. Want ik heb dat idee niet Stoney.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik heb soms toch het idee dat ie loopt te zaniken en kut te doen omdat ie hoopt dat er een vrouw opduikt die medelijden met hem heeft, och, wat zielig, kusjekroel, bam, stomend hete neukseks.
Oh je kent mij zeker. Want je weet absoluut zeker dat dat het geval is.quote:
Stuur eens een foto van je hoofd dan? Want zelfs de meest gare lui met een hoofd vol brandwonden, acné en wijnvlekken hebben een partner. Als je dan echt thuis past in één of ander rariteitenkabinet praten we wel weer.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:32 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Oh je kent mij. Want je weet abaoluut zeker dat dat het geval is.
Achterlijke mensen hier.
Je blijft ook echt doorzeiken tot iedereen je als een echoput gelijk geeft in plaats van je goedbedoelde adviezen te geven en te zeggen wat er daadwerkelijk aan de hand is.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:32 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Oh je kent mij. Want je weet abaoluut zeker dat dat het geval is.
Achterlijke mensen hier.
Dit dus.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denk dat je gewoon saai en negatief bent. Sorry man, maar zo kom je over in ieder geval. Geen passie's, geen hobby's, geen levensvreugde, geen humor, geen ambitie, geen ballen of andere motivatie. Ik bespeur helemaal niks in jouw klaagzang anders dan negativiteit.
Misschien mist Sadcopter wel de nodige sociale finesse. Dan wordt het ook een stuk moeilijker om iemand aan de haak te slaan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Stuur eens een foto van je hoofd dan? Want zelfs de meest gare lui met een hoofd vol brandwonden, acné en wijnvlekken hebben een partner. Als je dan echt thuis past in één of ander rariteitenkabinet praten we wel weer.
Mja, maar ik weet dan weer wél een fatsoenlijke vrouw te regelen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:32 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Oh je kent mij zeker. Want je weet absoluut zeker dat dat het geval is.
Achterlijke mensen hier.
Hoe weet jij wat er daadwerkelijk aan de hand zou kunnen zijn. Je kent mij irl?quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je blijft ook echt doorzeiken tot iedereen je als een echoput gelijk geeft in plaats van je goedbedoelde adviezen te geven en te zeggen wat er daadwerkelijk aan de hand is.
Tuurlijk, Sadcopter, je hebt gelijk Sadcopter, je bent lelijk en de wereld moet je maar accepteren (en met je daten) zoals je bent. Herhaal na mij....
Dit kan je trainen en leren, maar dan moet je er wel moeite voor doen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:35 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Misschien mist Sadcopter wel de nodige sociale finesse. Dan wordt het ook een stuk moeilijker om iemand aan de haak te slaan.
Noem dan eens dingen die jij onderneemt om jezelf in contact te brengen met leuke mensen? En wat maakt jou tot een leuk persoon dan?quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:39 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat er daadwerkelijk aan de hand zou kunnen zijn. Je kent mij irl?
Zou jij advies opvolgen van een onbekende. Die blijkbaar al bevooroordeeld is. En zijn mening klaar heeft staan. En zogenaamd al zeker weet wat het probleem is. Terwijl ie je niet kent ?
Dat kan toch niet?
Ik ga niet beweren dat mijn sociale leven geweldig is. En dat mijn week stampvol sociale activiteiten zitmet dansen en tennis en squash en cursus taartenbakken of Zumba en fitness en veel mensen ontmoet. Maar ik ontmoet wel mensen. En ik kan gerust uren praten met vrouwen hoor. Over van alles.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit kan je trainen en leren, maar dan moet je er wel moeite voor doen.
Sadcopter zegt steeds dat we hem niet kennen, klopt. Maar ik ken het type persoon wel die hij is. Zijn reacties zijn een herhaling van zetten die ik hier al zo vaak voorbij heb zien komen. Van die jongens die klagen dat vrouwen hen niet zien staan, maar zelf doen ze niet zoveel moeite om het te veranderen. Ze hebben geen inhoud, geen (uitgebreid) sociaal leven, hobby's, passies of andere zaken waarbij ze vrouwen kunnen ontmoeten of versieren. Punt is gewoon dat het moeite kost en daar wringt de schoen.
Op wat voor manieren laat je personen blijken dat je ze leuk vind dan? Of blijf je alleen maar wat over koetjes en kalfjes praten? Hoeveel van die vrouwen heb je überhaupt wel eens mee uit gevraagd? Ik ken genoeg hele leuke en aardige slimme jongens, maar ze stralen 0,0 seks uit en zijn altijd bang om afgewezen te worden.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:44 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik ga niet beweren dat mijn sociale leven geweldig is. En dat mijn week stampvol sociale activiteiten zitmet dansen en tennis en squash en cursus taartenbakken of Zumba en fitness en veel mensen ontmoet. Maar ik ontmoet wel mensen. En ik kan gerust uren praten met vrouwen hoor. Over van alles.
Dus vrouwen geven zelf vrijwel zonder uitzindering aan dat ze hoffelijkheid zoeken. En inelligentie, eh en aardig zijn, en "zelfvertrouwuhh". Maar dat doet het em niet. Dat weet ik toch voor mijzlf. Voor mij werkt dat allemaal niet. Wat houd ik aan mogelijke oorzaken over?
Ik heb niet echt het idee dat jij zelfvertrouwen hebt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:44 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik ga niet beweren dat mijn sociale leven geweldig is. En dat mijn week stampvol sociale activiteiten zitmet dansen en tennis en squash en cursus taartenbakken of Zumba en fitness en veel mensen ontmoet. Maar ik ontmoet wel mensen. En ik kan gerust uren praten met vrouwen hoor. Over van alles.
Dus vrouwen geven zelf vrijwel zonder uitzondering aan dat ze hoffelijkheid zoeken. En intelligentie, eh en aardig zijn, en "zelfvertrouwuhh". Maar dat doet het em niet. Dat weet ik toch voor mijzelf. Voor mij werkt dat allemaal niet. Wat houd ik aan mogelijke oorzaken over?
Het feit dat je je helemaal blind staart op succes met vrouwen en je jezelf tegelijkertijd gedoemd vindt om te mislukken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:44 schreef Sadcopter het volgende:
[..]Voor mij werkt dat allemaal niet. Wat houd ik aan mogelijke oorzaken over?
Je hoeft niet persé een zeer boeiend leven te hebben om interessant te zijn, het ligt er vooral aan hoe jij jezelf presenteert. Ik las ergens een topic terug dat Sadcopter last van autisme had. Ik denk als je zo'n stoornis hebt je altijd moeite zal blijven houden met sociale contacten. Hij kan zichzelf wel sociaal trainen door middel van cursussen, maar dat stukje intuïtie in de menselijke interactie zal hij altijd missen en laat dat nou net iets zijn wat anderen vroeger of later opvalt. Voor hem zal het ook een kwestie van geluk moeten zijn om iemand tegen te komen die daar doorheen kijkt. Ben het overigens wel met je eens dat zijn negativiteit hem er niet aantrekkelijker op gaat maken en dat dat iets is wat hij zelf in de hand heeft.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit kan je trainen en leren, maar dan moet je er wel moeite voor doen.
Sadcopter zegt steeds dat we hem niet kennen, klopt. Maar ik ken het type persoon wel die hij is. Zijn reacties zijn een herhaling van zetten die ik hier al zo vaak voorbij heb zien komen. Van die jongens die klagen dat vrouwen hen niet zien staan, maar zelf doen ze niet zoveel moeite om het te veranderen. Ze hebben geen inhoud, geen (uitgebreid) sociaal leven, hobby's, passies of andere zaken waarbij ze vrouwen kunnen ontmoeten of versieren. Punt is gewoon dat het moeite kost en daar wringt de schoen.
Dat laatste weet ik niet. Ik zie mijzelf niet zoals anderen mij zien. Jij bij jezelf wel?quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Noem dan eens dingen die jij onderneemt om jezelf in contact te brengen met leuke mensen? En wat maakt jou tot een leuk persoon dan?
Dus de vrouwen met wie je tot dusver contact hebt gehad waren niet geïnteresseerd in een romantische relatie met je. En de conclusie die je daaraan verbindt is dat geen enkele vrouw ooit een relatie met jou wilt aangaan? Zoals de rest hier al zei, dat komt behoorlijk negatief, pessimistisch en meelijwekkend over; niet echt kwaliteiten waar de andere sekse op zit te wachten.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:44 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dus vrouwen geven zelf vrijwel zonder uitzondering aan dat ze hoffelijkheid zoeken. En intelligentie, eh en aardig zijn, en "zelfvertrouwuhh". Maar dat doet het em niet. Dat weet ik toch voor mijzelf. Voor mij werkt dat allemaal niet. Wat houd ik aan mogelijke oorzaken over?
Ik weet van mijzelf wel redelijk wat mij tot een aantrekkelijk persoon maakt voor anderen en met name voor mijn vriendin.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:49 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet. Ik zie mijzelf niet zoals anderen mij zien. Jij bij jezelf wel?
Ik let op signalen. Als mensen lachen is dat toch al een goed teken. En meer van dat soort dingen. Echter gunnen vrouwen mij nooit meer dan een praatje (of dit in de cafetaria is nu waar ik als een bezetene zit te rammen op mijn android of elders en dan uren kletsen met vrouwen). Dat gaat wringen.
Exact. Dus jij kunt wel vinden dat je vriendelijk en sociaal en en en en bent, maar blijkbaar valt dat wel mee, want anderen zien je niet zo. Dan kun je heel sterk blijven vast houden aan je eigen beeld van de werkelijkheid, maar de realiteit is dat jouw beeld niet aansluit op wat er in de werkelijkheid gebeurd.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:49 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet. Ik zie mijzelf niet zoals anderen mij zien. Jij bij jezelf wel?
Ik let op signalen. Als mensen lachen is dat toch al een goed teken. En meer van dat soort dingen. Echter gunnen vrouwen mij nooit meer dan een praatje (of dit in de cafetaria is nu waar ik als een bezetene zit te rammen op mijn android of elders en dan uren kletsen met vrouwen). Dat gaat wringen.
Tjongejonge.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:48 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het feit dat je je helemaal blind staart op succes met vrouwen en je jezelf tegelijkertijd gedoemd vindt om te mislukken.
Jaja, echt een pareltje voor de vrouwen jij.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:55 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Tjongejonge.
"Het feit(!) dat je je heeeélemaaaal blindstaarttt op succes met vrouwen en je jezelf tegelijkertijd (!) gedoemd vindt om te mislukkahh!!!1."
Kun je therapie niet nog vager maken?
Ik geloof het zo dat hij op het spectrum zit ja. Herhaling van zetten met die 2 andere autisten die de gemoederen bezig hielden hier op het forum een jaar terug of zo.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:48 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé een zeer boeiend leven te hebben om interessant te zijn, het ligt er vooral aan hoe jij jezelf presenteert. Ik las ergens een topic terug dat Sadcopter last van autisme had. Ik denk als je zo'n stoornis hebt je altijd moeite zal blijven houden met sociale contacten. Hij kan zichzelf wel sociaal trainen door middel van cursussen, maar dat stukje intuïtie in de menselijke interactie zal hij altijd missen en laat dat nou net iets zijn wat anderen vroeger of later opvalt. Voor hem zal het ook een kwestie van geluk moeten zijn om iemand tegen te komen die daar doorheen kijkt. Ben het overigens wel met je eens dat zijn negativiteit hem er niet aantrekkelijker op gaat maken en dat dat iets is wat hij zelf in de hand heeft.
Ik denk dat we geen twijfel hoeven hebben over je aggressieve buien in ieder geval. Gaat erg gezond worden in je toekomstige relaties.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:55 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Tjongejonge.
"Het feit(!) dat je je heeeélemaaaal blindstaarttt op succes met vrouwen. En je jezelf tegelijkertijd(!) gedoemd vindt om te mislukkahh!!!1."
Je hebt helemaal gelijk hierin, vind ik. Veel al dan niet de meeste vrouwen vinden uiterlijk wel degelijk even belangrijk of belangrijker dan karaktereigenschappen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:18 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Dat beweren zowat alle vrouwen zelf.
Bij de vraag wat vrouwen willen. Blijven ze hameren op innerlijke eigenschapoen zoals intelligentie en beleefd zijn en aardig en hoffelijk en humor en dergelijke. En weet ik wat voor vage rekbare begrippen meer. Maar die doen het em gewoonweg niet.
Ik probeer zelf al jaar en dag duidelijk te maken (aan de hand van opgedane ervaring). Dat juist het uiterlijk een evenzo belangrijke, zoniet belangrijkere factor is voor vrouwen.
Ken je het halo-effect?
Bij mannen geldt dit sterk. Dat moet je vast wel herkennen bij jezelf of bij andere mannen. Waarom zou dit vrouwen opeens anders zijn. Zijn vrouwen geen mensen? Zijn zij niet gelijkwaardig? Zijn zij zo anders tussen de oren?
Je voelt je dan toch misleid en op een dwaalspoor gezet. Mag je daarover niet kwaad worden?
Goed om te zien dat vrouwen de psycho's er behoorlijk uit kunnen filteren.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:55 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Tjongejonge.
"Het feit(!) dat je je heeeélemaaaal blindstaarttt op succes met vrouwen. En je jezelf tegelijkertijd(!) gedoemd vindt om te mislukkahh!!!1."
Fouten maken betekent niet dat dom en onbeleefd overkomt. Je kan die fouten met de beste bedoelingen maken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:04 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik stel mijn eisen al bij naar onder voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele liefdespartner. Ben zelf echt geen sukkel, zakkige lompe schreeuwerige type. Ben altijd beleefd. Ben intelligent en kan het overal over hebben. De eigenschappen waar bijnaek.vrouwmens zegt te zoeken. Ik koop daar echter nooit wat mee.
Leuke kleding draag ik al volgens collega. Het enige is haar groeien op hoofd en pet moet weg. That's it. Blijft over dat het voor een aanzienlijk deel ligt dus aan mijn uiterlijke kenmerken (van gezicht, lengte) en dus fysieke aantrekkelijkheid. Dan kun je wel zeggen dat ik fouten maak. Maar wat voor fouten doel je dan op?
Het logische gevolg hieruit is dat je zonder een okee uiterlijk dan ook geen drol hebt aan je innerlijke kwaliteiten, want je komt nooit door fase 1. Heel plastisch gezegd ga je van vleeskeuring naar klik naar lange termijnovereenkomsten, maar als je niet door de vleeskeuring komt gaat ook niemand zich bekommeren om je innerlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:41 schreef Justinn het volgende:
Ja, uiterlijk speelt een belangrijke rol. Wellicht wel de belangrijkste voor een eerste indruk bij potentiële partners. Direct daarna komt uitstraling en gedrag. Innerlijke kenmerken komen iets later om de hoek kijken, maar zijn voor een (lange termijn) relatie de absoluut doorslaggevende factor om een relatie te doen slagen. Uiterlijk is dus wél belangrijk, maar niet in alle fasen van het daten of in een relatie.
Die fase 1 waar je het over hebt is tegenwoordig via online daten een stuk makkelijker te omzeilen. Gebruik een profielfoto van jou in de zon met een zonnebril en een petje op, en het lelijke gezicht speelt ineens veel minder een rol dan als je in de realiteit op een vrouw afstapt. Nee, het zal geen obesitas verbergen, dus als dat het probleem is dan is daar heel simpel iets aan te doen: minder eten. Voor bijna all andere problemen is een zonnebril en petje vaak voldoende.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:12 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het logische gevolg hieruit is dat je zonder een okee uiterlijk dan ook geen drol hebt aan je innerlijke kwaliteiten, want je komt nooit door fase 1. Heel plastisch gezegd ga je van vleeskeuring naar klik naar lange termijnovereenkomsten, maar als je niet door de vleeskeuring komt gaat ook niemand zich bekommeren om je innerlijk.
Het is een reden waarom ik daten vermijd. Mijn uiterlijk (incl. uitstraling) keert vrouwen af, daar heb ik inmiddels genoeg ervaring mee. Ik zal het toch echt moeten hebben van de vrouwen die mij via via leren kennen en dan hopelijk mij ooit leren waarderen. Maar ik word er wel moedeloos van. Het gaat zo moeizaam. En dat straal ik dan weer uit, waardoor het nog lastiger wordt. En dat haat ik van mezelf, dat ik niet even wat opgewekter kan overkomen,maar 30+ jaar bijna geen vrouw spreken dat schud je ook niet zomaar van je af.
En dat is zuur, want ik weet dat ik wel een tof persoon ben. In ieder geval ruim tof genoeg om normaal contact te hebben, want genoeg mannen en oudere vrouwen waar ik makkelijk mee op kan schieten. Maar daar koop ik op liefdesvlak niets voor. En bepaalde eigenschappen werken ook weer niet mee (introversie).
Wat ik uiteindelijk duidelijk wil maken (denk ik) is dat juist die fase 1 voor genoeg mensen heel moeizaam is, om wat voor een reden dan ook, en dat werpt vervolgens een dubbele drempel op. Terwijl, geloof me, een heleboel van de zure of depri overkomende mensen van binnen echt niet zo zijn. Ik zou op een date er nooit over beginnen. Maar het vormt je wel. En dat verander je ook niet zomaar omdat iemand op een forum zegt "je moet gewoon... <vul maar in>".
Gewoon 6 haren laten staan, net als Lambikquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:35 schreef Andromache het volgende:
Ik klik alle foto's met zonnebril en pet weg. Ik wil een lach zien, ogen, zijn uitstraling dus, en geen schaamte om een kale kop want dat is megasexy. Wel als je de rest can het haar weghaalt want van die zijsprietjes vind ik onverzorgd en nogal has-been en niet accepteren dat je ouder bent.
Eens, ik ook.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:35 schreef Andromache het volgende:
Ik klik alle foto's met zonnebril en pet weg. Ik wil een lach zien, ogen, zijn uitstraling dus, en geen schaamte om een kale kop want dat is megasexy. Wel als je de rest can het haar weghaalt want van die zijsprietjes vind ik onverzorgd en nogal has-been en niet accepteren dat je ouder bent.
Sorry, maar ik vind het geen goed advies om een petje en zonnebril te gaan dragen voor een date profiel foto.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:21 schreef MrAero het volgende:
[..]
Die fase 1 waar je het over hebt is tegenwoordig via online daten een stuk makkelijker te omzeilen. Gebruik een profielfoto van jou in de zon met een zonnebril en een petje op, en het lelijke gezicht speelt ineens veel minder een rol dan als je in de realiteit op een vrouw afstapt. Nee, het zal geen obesitas verbergen, dus als dat het probleem is dan is daar heel simpel iets aan te doen: minder eten. Voor bijna all andere problemen is een zonnebril en petje vaak voldoende.
Dan ben je door die fase 1 heen en kan je in gesprek gaan, laten zien hoe je innerlijk is, dat je een interessant persoon bent die het waard is om mee om te gaan. Als het overslaat in romantiek ga je op een echte date, dan kent die persoon je al en zal die een stuk makkelijker langs je eventueel lelijke uiterlijk kunnen kijken.
Tja, dat is persoonlijke voorkeur, er zijn ook heel veel vrouwen die denken "oeh mysterieus" en in gesprek gaan. Als sadcopter echt zo lelijk is, dan maakt ie met een petje en zonnebril meer kans op een gesprek dan zonder.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het geen goed advies om een petje en zonnebril te gaan dragen voor een date profiel foto.
Hoe erg wil je dan iets verbergen?
Als ik een verzameling foto's zie met allemaal een zonnebril dan ga je meteen de prullenbak in. Net als foto's met hele groepen, samen met kind, hond, kat of ex (!)
Mocht je een aandoening hebben waardoor je die bril draagt, dan hoop ik dat het in je profiel staat.
Ik zou het normaal ook niet adviseren, maar als sadcopter zo'n rotkop heeft als hij beweert, dan is dat wellicht z'n enige hoop om in een gesprek te raken met een vrouw die hem niet gelijk op z'n uiterlijk afrekent.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:21 schreef Stoney3K het volgende:
Petje en zonnebril vind ik altijd zo wannabe-badboy over komen, dat is misschien heel erg stoer als je 15 bent, maar niet als je de indruk wil achterlaten dat je een volwassen man bent.
Wat dacht je gewoon van: "Je bent jezelf"?quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:00 schreef Andromache het volgende:
Ik weet het ook niet meer. Ben ik te hard of te zacht? Te open of te gesloten? Doe ik te weinig buiten de deur of ben ik juist te druk? Kom ik te weinig op nieuwe plekken of investeer ik juist te weinig in de diepte van het bekende? Ben ik te kritisch of maak ik er veel te snel het beste van met wie dan ook maar op mijn pad komt? Wil ik te graag of ben ik te weinig geïnteresseerd in anderen? Ben ik zichtbaar te slim of benut ik mijn talenten te weinig? Niemand die me echt kent, weet het. Ikzelf het minst.
Niet nodig. Je tijd komt welquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:16 schreef Andromache het volgende:
Van 21 tot 35 een relatie van 1,5 jaar, 1,5 jaar, iets van 4 maanden dat nooit officieel werd en maar goed ook, 2,5 jaar, 2 weken, 3 maanden en nog een hele rij nee-sorry's, niet heel veel denk ik? Helft van de tijd ongeveer single, ok, valt misschien mee, maar dé man zat er nog niet tussen en het duurt al zo lang. Ik ben bang.
Nou mooi is dat, daar zit ik dan met die dikke bos haar.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:35 schreef Andromache het volgende:
geen schaamte om een kale kop want dat is megasexy.
Allebei, allemaal en geen van dat alles. Want dat hangt er elke keer weer vanaf wat de ander zoekt. En daar kan je helemaal niks mee en dat maakt daten zo supermakkelijkquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:00 schreef Andromache het volgende:
Ik weet het ook niet meer. Ben ik te hard of te zacht? Te open of te gesloten? Doe ik te weinig buiten de deur of ben ik juist te druk? Kom ik te weinig op nieuwe plekken of investeer ik juist te weinig in de diepte van het bekende? Ben ik te kritisch of maak ik er veel te snel het beste van met wie dan ook maar op mijn pad komt? Wil ik te graag of ben ik te weinig geïnteresseerd in anderen? Ben ik zichtbaar te slim of benut ik mijn talenten te weinig? Niemand die me echt kent, weet het. Ikzelf het minst.
Buiten al die dingen ligt het er ook nog aan wanneer je die persoon tegen komt, soms gebeurd het te vroeg en "zie" je elkaar niet staan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:22 schreef twiFight het volgende:
[..]
Allebei, allemaal en geen van dat alles. Want dat hangt er elke keer weer vanaf wat de ander zoekt. En daar kan je helemaal niks mee en dat maakt daten zo supermakkelijkwaar zit de sarcasme smiley ook alweer
Je zegt over jezelf dat je dates (pluriel) wist te regelen in notime. Met de worst scenario ever van twee kids. Plus je bent een nerd van 31. Ikzelf kom nooit voorbij de fase 1. de vleskeuring. Ik vermoed dan ook dat jijzelf niet zo'n worse case geval bent. Maar dat je zelf graag gelooft dat het aan je karakter ligt ipv. een goed of aanneembaar uiterlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:16 schreef bluuf het volgende:
Sadcopter doet mij denken aan een vriend van mij (halverwege de 30, geen vriendin en hopeloos op zoek etc).
Het ligt trouwens ook niet aan hem, het ligt aan de vrouwen. Dat hij ze verder 0,0 te bieden heeft ligt ook niet aan hem, het is de schuld van al die vrouwen die zo arrogant zijn etc. Zelf iets aan zichzelf veranderen vindt hij maar onzin, de vrouwen moeten maar veranderen
Dat zintuig hebben mannen net zo goed, dus dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:49 schreef Craptacular het volgende:
All I can say. Vrouwen hebben een zintuig voor het spotten van wanhopigheid. Werk eerst aan jezelf voor je uberhaupt aan een relatie gaat denken.
True, maar in zijn geval dus wel. Want vrouwen moeten hem niet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat zintuig hebben mannen net zo goed, dus dat maakt niet uit.
Precies. Beetje waar die Andromanche ook tegenaan loopt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:11 schreef Craptacular het volgende:
[..]
True, maar in zijn geval dus wel. Want vrouwen moeten hem niet.
Ja nu effe een paar na mijn ellenlange verweer en argumenten. Nu de rest van de vrouwen nog.quote:Op donderdag 4 januari 2018 07:59 schreef Andromache het volgende:
Het uiterlijk is belangrijk, dat zeggen nu al meer dames, dus hoezo liegen, maar niet in die mate als jij denkt.
..
Het wordt strontvervelend zo.
Maar de vraag is je al eerder gesteld, en volgens mij heb je daar geen antwoord op gegeven, of ik heb je antwoord daarop gemist, maar er is je al eerder door iemand hier gezegd dat je dit soort posts die je nu doet, ook in een ander topic hebt gedaan, en daar dezelfde reacties kreeg als hier.quote:Op donderdag 4 januari 2018 14:39 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ja nu effe een paar na mijn ellenlange verweer en argumenten. Nu de rest van de vrouwen nog.
Trouwens wat vind jij als vrouw niet strontvervelend tenzij het over jezelf gaat?
En ik lees een draadje zoals dit niet van begin tot einde in chronologische volgorde he. Ik kan jouw posts bijvoorbeeld hebben gemist.
En hoezo wat kan ik dan nog doen? Denk je dat ik niet verderga ik moet toch. Ik moet toch elke dag op om te werken. Gaat allemaal door. Wat heb ik kunnen doen sinds ik mij eind december hier heb ingeschreven?
krachttrainen spieren kweken naar stijlconsulent psycholoog voor mijn vrouwenhaat en wat nog meer. Natuurlijk niet wat verwacht je in zo'n korte tijd. De wachttijd voor een psycholoog is al 4 weken. En dan maar schelden op mij.. wtf.
Als je jaren geen relatie kunt krijgen in deze tijd waar je makkelijker contacten kan op doen, is er toch wel serieus wat met je aan de hand waardoor mensen afhaken of waardoor je niks aantrekt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Precies. Beetje waar die Andromanche ook tegenaan loopt.
Ja dat die mensen issues hebben staat buiten kijf natuurlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2018 16:37 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als je jaren geen relatie kunt krijgen in deze tijd waar je makkelijker contacten kan op doen, is er toch wel serieus wat met je aan de hand waardoor mensen afhaken of waardoor je niks aantrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kom misschien nog steeds te weinig de deur uit, ik werk op een plek met oude lullen, ik ben te bezorgd over 'vind ik wel iemand' want dat ben ik eigenlijk al negen-tien jaar, uitgezonderd dan de tijd dat het goed ging met langdurigste ex, misschien te afwachtend tijdens het uitgaan, en ik neem te snel genoegen (ja yats, echt) met een aanvankelijk hele leuke man i.h.k.v. het beste er van maken als we maar lol hebben en de seks maar goed is. Dat knikkende-knieen-verliefd waar laatste ex kennelijk naar op zoek was, dat heb ik echt al heel lang niet meer gehad en ik voel het ook zelden. Dus vanavond toch maar naar dansen
En ik heb een kritisch Tinder-profiel (swipe naar links ajb als je niet serieus bent), stel eisen aan andermans profiel (mooie lach op foto en een goede tekst die iets over hem zegt), en ik ben kritisch op hoe de communicatie verloopt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Andromache op 05-01-2018 12:12:26 ]== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Heb ik ook al een tijd niet gehad, maar is alleen maar vervelend. Na je verliefdheid kan de werkelijkheid toch minder vrolijk zijn, dan je in je verliefdheid idealiseert.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:37 schreef Andromache het volgende:
Dat knikkende-knieen-verliefd waar laatste ex kennelijk naar op zoek was, dat heb ik echt al heel lang niet meer gehad en ik voel het ook zelden. Dus vanavond toch maar naar dansen
Uiterlijk helpt, dat zeker. Maar dat is louter initieel. Als je karakter dan toch kut blijkt te zijn helpt het in the long run niet echt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 05:59 schreef Sadcopter het volgende:
Uiterlijk is ook voor vrouwen belangrijk hoor. Ik weet goed hoe vrouwen zich gedragen in bijzijn van een knapperd. Aangeschoten gedrag, veel lachen, getinte opmerkingen makend. De gozer zegt dan nagenoeg nog geen ene moer. Het gaat dan dus puur om zijn uiterlijk.
Kennelijk zeggen mensen dat anderen "zwelgen in zelfmedelijden". Wanneer ze eigenlijk bedoelen "het kan me geen ruk schelen waar je mee zit maar ik wil je wel even trappen". Waarom zeg je dat niet gewoon.
Tja, dat "kale" helpt natuurlijk ook niet echt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:37 schreef Andromache het volgende:
En ik heb een kritisch Tinder-profiel (swipe naar links ajb als je niet serieus bent), stel eisen aan andermans profiel (mooie lach op foto en een goede tekst die iets over hem zegt), en ik ben kritisch op hoe de communicatie verloopt.
Tegen die tijd hebben ze al seks gehadquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Uiterlijk helpt, dat zeker. Maar dat is louter initieel. Als je karakter dan toch kut blijkt te zijn helpt het in the long run niet echt.
Ja, maar dit topic gaat over het krijgen van relatie, dus niet over een one-night-stand toch?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tegen die tijd hebben ze al seks gehad.
Kloptquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar dit topic gaat over het krijgen van relatie, dus niet over een one-night-stand toch?
Er zijn er genoeg die een relatie nemen om maar een relatie te hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:24 schreef Cue_ het volgende:
En ja dat kan zeker door je uiterlijk komen, maar verklaar dan maar alle lelijker mensen die een relatie hebben. En die nemen echt elkaar niet voor gewoon om iemand te hebben.
Genoeg ja, maar niet iedereenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Er zijn er genoeg die een relatie nemen om maar een relatie te hebben.
Ik zit zelf niet zo in elkaar, dus dat laat ik dan ook niet gebeuren. En sommige lelijkers passen goed bij elkaar
Liefde overkomt vrouwen ja. Mannen moeten moeite doen en er werk van maken, anders blijven ze hun leven lang vrijgezel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 05:20 schreef Mishu het volgende:
Jongens, jullie zijn aan het overanalyseren. Of het komt op je pad, of het komt niet op je pad. Can’t hurry love man. En zelfs als je getrouwd ben kan je weer scheiden. Dat is het leven. Geniet gewoon van dat leven zonder die partner.
Ik ben eerlijk gezegd na mijn eerste relatie waar ik het uitmaakte nooit echt op zoek geweest naar een relatie omdat die eerste te beklemmend was (samenwonen gelijk alles) en ik van het leven wilde genieten. Nu sinds kort echt op zoek maar ook daar sta ik niet dagelijks bij stil. Ik vind dit topic soms deprimerend en demotiverend door de negatieve instelling. Liefde overkomt je, en er zit vaak/soms niet eens een logica achter.
En getrouwde mensen zijn ook niet altijd te benijden
Echt? Mijn huidige vrouw heeft MIJ versierd, niet andersom. Nu ben ik maar 1 iemand natuurlijk, maar jij hebt het over 'mannen', als in 'de man', als in, elke man. Dat is gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Liefde overkomt vrouwen ja. Mannen moeten moeite doen en er werk van maken, anders blijven ze hun leven lang vrijgezel.
Vrouwen moeten net zo goed moeite doen, lul niet zo dom.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Liefde overkomt vrouwen ja. Mannen moeten moeite doen en er werk van maken, anders blijven ze hun leven lang vrijgezel.
Alleen veel minder, dát is het verschil.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vrouwen moeten net zo goed moeite doen, lul niet zo dom.
Ik snap de redenatie niet zo van Cue. Als vrouwen veel minder moeite moeten doen zijn ze ook veel minder verbitterd. Het altijd maar omdraaien van "als het de anderen lukt ligt het toch echt aan jezelf" is zo'n rare gedachtengang. Dat impliceert dat iemand die het niet lukt fout zit. En dat hoeft helemaal niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Alleen veel minder, dát is het verschil.
Sommigen misschien wel, echter mannen hebben het op andere vlakken weer makkelijker.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies. Je bent gewoon een slachtoffer van deze harde maatschappij en niet zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:15 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap de redenatie niet zo van Cue. Als vrouwen veel minder moeite moeten doen zijn ze ook veel minder verbitterd. Het altijd maar omdraaien van "als het de anderen lukt ligt het toch echt aan jezelf" is zo'n rare gedachtengang. Dat impliceert dat iemand die het niet lukt fout zit. En dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Valt op zich mee het zijn niet allemaal topmodellen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niets hoeft, er zijn altijd uitzonderingen. Maar je kan mij niet vertellen dat als jou het noooooit lukt bij wie dan ook, het dan aan al die anderen ligt. Echt niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:15 schreef W00fer het volgende:
Ik snap de redenatie niet zo van Cue. Als vrouwen veel minder moeite moeten doen zijn ze ook veel minder verbitterd. Het altijd maar omdraaien van "als het de anderen lukt ligt het toch echt aan jezelf" is zo'n rare gedachtengang. Dat impliceert dat iemand die het niet lukt fout zit. En dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Je bent in de liefde nooit 100% afhankelijk van jezelf. Je leeft in een wereld waar je altijd deels afhankelijk bent van anderen om je heen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sommigen misschien wel, echter mannen hebben het op andere vlakken weer makkelijker. En ja, wie je bent en hoe je eruit ziet kan erg tegenzitten.
[..]
Precies. Je bent gewoon een slachtoffer van deze harde maatschappij en niet zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk.
Mischien omdat je altijd vangaat van je eigen situatie en ervaring in de liefde. En die is natuurlijk lang niet zo wanhopig. Bij vrouwen zoals jij heb ik namelijk het (mischien misplaatste) idee. Dat je gewoon té veeleisend bent. Je hebt vast genoeg dates en leuke uitjes en sex (als je wilt). Bij mannen zoals mij liggen de frustraties natuurlijk heel anders. Jij als nlgemiddelde vrouw kunt je overal voorstellen. En op je gemak kiezen wie je wel dunkt en wie niet. Ik kom nergens door de initiele vleeskeuring heen. Hoe wil je deze twee situaties gelijkstellen. Voor jou ligt geluk in de liefde meer in jouw eigen handen dan voor mij het geval is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of als ik weer eens zeg dat ik nooit leuke mannen tegenkom, tja misschien kom ik wel op de verkeerde plekken.
Ik snap juist de redenatie niet dat het altijd aan de ander ligt.
Ben nu wel benieuwd naar een foto, ik verwacht nu echt een combinatie tussen quasimodo en donatella versache, met een vleugje post-op michael jackson en down syndroom.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:30 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Mischien omdat je altijd vangaat van je eigen situatie en ervaring in de liefde. En die is natuurlijk lang niet zo wanhopig. Bij vrouwen zoals jij heb ik namelijk het (mischien misplaatste) idee. Dat je gewoon té veeleisend bent. Je hebt vast genoeg dates en leuke uitjes en sex (als je wilt). Bij mannen zoals mij liggen de frustraties natuurlijk heel anders. Jij als nlgemiddelde vrouw kunt je overal voorstellen. En op je gemak kiezen wie je wel dunkt en wie niet. Ik kom nergens door de initiele vleeskeuring heen. Hoe wil je deze twee situaties gelijkstellen. Voor jou ligt geluk in de liefde meer in jouw eigen handen dan voor mij het geval is.
Leuk dat ik seks kan krijgen, maar dat is ook niet alles hoor. Daar word je zelfvertrouwen echt niet altijd beter door ofzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:30 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Mischien omdat je altijd vangaat van je eigen situatie en ervaring in de liefde. En die is natuurlijk lang niet zo wanhopig. Bij vrouwen zoals jij heb ik namelijk het (mischien misplaatste) idee. Dat je gewoon té veeleisend bent. Je hebt vast genoeg dates en leuke uitjes en sex (als je wilt). Bij mannen zoals mij liggen de frustraties natuurlijk heel anders. Jij als nlgemiddelde vrouw kunt je overal voorstellen. En op je gemak kiezen wie je wel dunkt en wie niet. Ik kom nergens door de initiele vleeskeuring heen. Hoe wil je deze twee situaties gelijkstellen. Voor jou ligt geluk in de liefde meer in jouw eigen handen dan voor mij het geval is.
Ben jij Hollander of allochtoon?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:43 schreef MrAero het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd naar een foto, ik verwacht nu echt een combinatie tussen quasimodo en donatella versache, met een vleugje post-op michael jackson en down syndroom.
Bij vrouwen zoals jij heb ik altijd het vooroordeel. Dat je alleen hoopt dat die ene vent of type die jijzelf leuk vindt, en die je op voorhand uitkiest, jou leuk gaat vinden. Want volgens mij kunnen gemiddeld uitziende vrouwen zéker 5 v/d 10 mannen altijd makkelijk krijgen. Mischien niet binden voor een relatie* Maar wel voor een leuke tijd of zelfs vaker.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:53 schreef Cue_ het volgende:
En ik ben, sowieso was, ook niet moeders mooiste. En zag ook alle jongens naar mijn vriendinnen gaan of naar andere meiden.
Moet wel zeggen dat ik een verschil merk nu ik zelf beter in m'n vel sta en opener ben geworden. En vooral voor een gezellige avond ga ipv op mannenjaxht en wanhopig hoop dat iemand me leuk gaat vinden.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:52 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag volgens mij.
Leuk dat de man zich wil binden, maar de vrouw moet ook willen. En daarvoor is meer nodig dan een leuk uiterlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:50 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Bij vrouwen zoals jij heb ik altijd het vooroordeel. Dat je alleen hoopt dat die ene vent of type die jijzelf leuk vindt, en die je op voorhand uitkiest, jou leuk gaat vinden. Want volgens mij kunnen gemiddeld uitziende vrouwen zéker 5 v/d 10 mannen altijd makkelijk krijgen. Mischien niet binden voor een relatie* Maar wel voor een leuke tijd of zelfs vaker.
*alhoewel ik zie de ene na de andere jongeman makkelijk binden, als er ook maar één gewillige griet ja zegt.
Jawel, maar hij gaat zich dus niet afvragen of er iets mis is met hem, want er is iets mis met alle vrouwen, maar niet met hem.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk dat de man zich wil binden, maar de vrouw moet ook willen. En daarvoor is meer nodig dan een leuk uiterlijk.
En zoals gezegd, aan een leuke tijd heb je echt niet zoveel. Ja ergens is dat wel fijn, aan de andere kant ga je je ook afvragen wat er mis is met jezelf of je keuze in mannen als er nooit wat meer uitkomt.
Ja dat bedoelde ik ook. NL staat ook op je ID of in je paspoort al zouden je roots liggen in Bangkok.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:53 schreef MrAero het volgende:
[..]
Hoe dan?Ik ben Hollander. Mijn ouders zijn geboren in Holland. Mijn grootouders ook. Mijn overgrootouders ook. Hun ouders ook. Vanaf daar weet ik het niet helemaal zeker, dus wellicht ben ik een paar procent Deens ofzo, of Roemeens, who knows.
Dit is wat vrouwelijke collegas zeggen, waar ik toch echt veel mee praat. Ze kennen altijd wel een meerderheid aan vriendinnen die makkelijk sex hebben met mannen zogenaamd "om de man te binden". Dus volgens mijn collegas is het niet de vraag of vrouwen willen binden. Die willen toch wel. Zeker omdat ze de gozer dmv preselectie al knap en mooi genoeg vinden (dit is een belangrijk punt. en of de gozer een leuke persoonlijkheid heeft is veelal erg aanneembaar voor vrouwen). Punt is die knappe mooie gozers, weten wat zij waard zijn. En die laten zich niet binden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk dat de man zich wil binden, maar de vrouw moet ook willen. En daarvoor is meer nodig dan een leuk uiterlijk.
En zoals gezegd, aan een leuke tijd heb je echt niet zoveel. Ja ergens is dat wel fijn, aan de andere kant ga je je ook afvragen wat er mis is met jezelf of je keuze in mannen als er nooit wat meer uitkomt.
Toch raar dat ik het totaal anders ervaar bij mezelf.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:12 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dit is wat vrouwelijke collegas zeggen, waar ik toch echt veel mee praat. Ze kennen altijd wel een meerderheid aan vriendinnen die makkelijk sex hebben met mannen zogenaamd "om de man te binden". Dus volgens mijn collegas is het niet de vraag of vrouwen willen binden. Die willen toch wel. Zeker omdat ze de gozer dmv preselectie al knap en mooi genoeg vinden. Punt is die knappe mooie gozers, weten wat zij waard zijn. En die laten zich niet binden.
Ik denk dat de meeste vrouwen wel zo zijn. En dat beamen mijn vrouwelijke collegas ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch raar dat ik het totaal anders ervaar bij mezelf.
Seks hebben in de hoop dat ie zich aan je wilt binden
Wat maakt het uit? Jij krijgt er toch geen, en dat heeft niets met die vrouwen te maken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:20 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Wat is waarheid bij vrouwen. Moeilijk, moeilijk.
Ik besef mij zojuist dat ik niet thuishoor in dit topic. Dit topic gaat het over vrijgezel zijn en dus het gemis van een vaste relatie. Ik wil ook eigenlijk helemaal geen vaste relatie. Van nul ervaring direkt in een relatie springen, al zou mij dit lukken. Lijkt mij ook niet fijn. Een relatie kunnen aanhouden moet je ook wel leren zie ik om mij heen. Mnsen doen hier tientallen jaren over met oefenen. Van pik naar pik en van griet naar griet. Dit begint toch wel bij handje vasthouden een week lang als je 13 bent vertelde een collega. Dan is de relatie ook over. Ik wil alleen zo erg graag sex ervaren en daarmee beginnen. Die drang loop ik nu ook al tientallen jaren mee rond. En daar daarmee gaat het al mis.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:34 schreef blondetrien het volgende:
Sadcopter, als het toch niet gaat lukken volgens jou, waarom ga je je dan niet op andere dingen richten?
En als je naar de hoeren gaat? Dat bedoel ik dan serieus, want als vrouwen je niet zien staan ga je niet ineens morgen met een meid in bed liggen, maar als het jou puur gaat om seks te ervaren (wat me niet verbaast), dan lijkt betaalde seks me de oplossing bij uitstek?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:38 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik besef mij zojuist dat ik niet thuishoor in dit topic. Dit topic gaat het over vrijgezel zijn en dus het gemis van een vaste relatie. Ik wil ook eigenlijk helemaal geen vaste relatie. Van nul ervaring direkt in een relatie springen, al zou mij dit lukken. Lijkt mij ook niet fijn. Een relatie kunnen aanhouden moet je ook wel leren zie ik om mij heen. Mnsen doen hier tientallen jaren over met oefenen. Van pik naar pik en van griet naar griet. Dit begint toch wel bij handje vasthouden een week lang als je 13 bent vertelde een collega. Dan is de relatie ook over. Ik wil alleen zo erg graag sex ervaren en daarmee beginnen. Maar daar daarmee gaat het al mis.
Op één of andere manier is dat voor autisten nooit een optie of zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En als je naar de hoeren gaat? Dat bedoel ik dan serieus, want als vrouwen je niet zien staan ga je niet ineens morgen met een meid in bed liggen, maar als het jou puur gaat om seks te ervaren (wat me niet verbaast), dan lijkt betaalde seks me de oplossing bij uitstek?
Een ontmaagding door een hoer, is toch de definitieve erkenning tegenover jezelf dat je een loser bent die het op een normale manier niet kan. Ik kan me wel voorstellen dat mensen dat niet graag doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Op één of andere manier is dat voor autisten nooit een optie of zo.
Soms loopt het gewoon zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Een ontmaagding door een hoer, is toch de definitieve erkenning tegenover jezelf dat je een loser bent die het op een normale manier niet kan. Ik kan me wel voorstellen dat mensen dat niet graag doen.
Merk het met veel mensen om mij heenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik denk dat het in de toekomst nog wel meer zal gebeuren, mensen leven steeds meer via social media en leren haast niet meer om normaal contact te leggen met andere mensen, de gevoelens zijn er wel, maar ze kunnen slecht het spel spelen van versieren, veroveren en behouden. In de kroeg veeg je niet even naar rechts en ze vind je leuk
Heel spijtigquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:38 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:
[..]
Merk het met veel mensen om mij heen
Goedzo. Alleen of toch met vrienden?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:41 schreef Andromache het volgende:
Dan was hij asociaal en ligt het in dezen niet aan mij. Nou toch meer eruit. Morgenavond biertje doen!
Je moet je vrouwelijke collega's niet geloven wat dat betreft. Iedere vrouw is anders, alsof die paar vrouwelijke collega's kunnen spreken voor alle andere vrouwen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:20 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen wel zo zijn. En dat beamen mijn vrouwelijke collegas ook.
Maar wel typisch overigens. Het is altijd "de meerderheid van mijn vriendinnen" en "maar ik en enkelen waren een kleine minderheid die nooit zo deden".
Wat is waarheid bij vrouwen. Moeilijk, moeilijk.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:37 schreef Andromache het volgende:
Tja. Ik denk toch dat ik te weinig kwetsbaar ben jegens onbekenden, te veel de grapjurk, fanatiek/hard lachen en sporten of juist onhandige Harry/nerd in hoge hakken en kokerjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam mijn oude lul inderdaad tegen via werk. Voel ik niks van, op de goede manierquote:kom misschien nog steeds te weinig de deur uit, ik werk op een plek met oude lullen, ik ben te bezorgd over 'vind ik wel iemand' want dat ben ik eigenlijk al negen-tien jaar, uitgezonderd dan de tijd dat het goed ging met langdurigste ex, misschien te afwachtend tijdens het uitgaan, en ik neem te snel genoegen (ja yats, echt) met een aanvankelijk hele leuke man i.h.k.v. het beste er van maken als we maar lol hebben en de seks maar goed is. Dat knikkende-knieen-verliefd waar laatste ex kennelijk naar op zoek was, dat heb ik echt al heel lang niet meer gehad en ik voel het ook zelden. Dus vanavond toch maar naar dansenNatuurlijk ben ik zelf ook de jongste niet meer en over the hill, maar van beide kanten is het geen kwestie van nou dan maar deze, anders ben ik alleen
Waar ik er maar gewoon van uitging dat ik alleen ging eindigen, was hij superchill er verder niet echt mee bezig. Dat geeft ook een stukje rust dat je echt voor elkaar kiest.
Je moet het beste van je eigen leven maken, niet van een beginnende relatie denk ik. Stukje verantwoording nemen voor wat je nou echt wil. Als je echt een relatie wil met echt die persoon, dan kan ik me nu weinig meer voorstellen dat je er dan gevoelsmatig het beste er van probeert te maken. Wat voor een basis bouw je dan op en waarheen en waarvoor?
Juist die angst en onzekerheid spelen denk ik een grotere rol dan de extremen van wie je bent. Hoe die extremen zich uiten en in de praktijk doorwerken kan namelijk behoorlijk gereguleerd worden door die angst en onzekerheid en dan is dat stiekem kennelijk wel in zekere mate wie je bent. Omdat je daarrnaar handelt en daarmee laat zien wie en wat je bent.
Daardoor ga je andere keuzes maken in wat je wel en niet wil laten zien. En dan gaat het vervolgens knagen, want je kan je beknopt gaan voelen in wie je bent en wat je doet of zou moeten doen. Waar valt de ander dan op? Waarom ziet die zus of zo niet? Etc. Hoe ga jij die verdieping dan nog kunnen voelen? Dat ligt bij jezelf, dus wat zoek je dan eigenlijk bij de ander?
Sowieso handig om de definitie van verdieping voor jezelf uiteen te zetten, waar je eigenlijk heen wil en voor jezelf ook weet hoe je daar in wil staan enzo. Dat is ook je basis.
En later ook met de ander, hoe die een en ander uit en ervaart enzo. Dat is de ander z'n basis. Van daar uit kun je kijken naar de eventueel gemeenschappelijke basis enzovoort. Een stukje pro-actiever dan gewoon verkeren en afwachten op du moment suprême dat dit nu eindelijk HET is zeg maar..
Dus ga lekker dansen. Voor jezelf, omdat dat is wie je wil zijn cq bent..
Mannen met veel testosteron heben een scherpe en duidelijke kaaklijn. Met strenge ogen. Zij stalen ook agressie uit. Hier hebben vrouwen weer geen moeite mee blijkbaar. Ze rennen er niet voor weg. Integendeel.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:05 schreef Lenny77 het volgende:
Sadcopter, jij gaat uit van sex hebben, geen relatie. Dat maakt het spel en de regels natuurlijk anders! Als je alleen maar sex wil, dan maakt het karakter niet zo veel uit maar moet je wel die eerste rauwe aantrekkingskracht hebben. Want sex is fysiek en dierlijk. Daar zit uiterlijk voor een deel tussen en uitstraling. Ik denk dat jij een vrij onzekere (fysiek probleem dat je hebt) en verborgen maar voelbare agressie uitstraalt. Vooral dat laatste zijn vrouwen bang van. Ze kunnen het niet plaatsen maar hun radar voelt 'gevaar'. En dan zoeken ze verder! Al die dingen die je over vrouwen denkt en het gemis en de frustratie en agressie straal je uit! En dat maakt dat je een cocktail rond je hebt hangen die vrouwen laat wegrennen.
Je zou echt inderdaad een eerste succesverhaal bij een escorte moeten gaan scoren! Jij moet van de druk, drang en psychische kwelling af dat je materiaal niet werkt! Het werkt wel!!! Maar je moet dat echt nog bewezen krijgen.
Met een gewoon meisje gaat dit niet meer lukken vrees ik. Die voelen dat er iets niet klopt.
Maar eenmaal jij terug rustiger bent en weer het vertrouwen hebt dat je WEL kan presteren, dan staat de wereld weer voor je open.
Dat is precies het probleem: je wil verdedigen dat het terecht is dat je een eenzame zuurpruim bent, ipv dat je er wat aan wil doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:38 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik moet mij zo erg verdedigen. Alsof ik voor een rechtzaal sta. Ik weet wat ikzelf allemaal heb ervaren. En dan moet ik dat allemaal gaan verantwoorden en verdedigen.
Hoeveel kun je nog aan uiterlijk doen wanneerquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem: je wil verdedigen dat het terecht is dat je een eenzame zuurpruim bent, ipv dat je er wat aan wil doen.
Wat is je punt eigenlijk? Lelijke mannen leggen af tegen knappe mannen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:38 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Mannen met veel testosteron heben een scherpe en duidelijke kaaklijn. Met strenge ogen. Zij stalen ook agressie uit. Hier hebben vrouwen weer geen moeite mee blijkbaar. Ze rennen er niet voor weg. Integendeel.
Stel je hebt gelijk he dat ik door frustraties een boosheid uitstraal dat voelbaar is. Waar vrouwen voor wegrennen zoals je zegt.
Denk je dat ik altijd zo ben geweest? Dat ik zo ben geboren? Dat ik van kinds af aan nooit lachte ofzo? Is toch niet logisch?
Hoe denk je dat die frustraties en voelbare boosheid bij mij zijn onstaan? Dat is een geleidelijk proces van jaren. Door ervaring met meiden/vrouwen en veel afwijzing. Maw. ik ben niet altijd zo voelbaar boos geweest. Snap je?
Oftewel vrouwen moesten toen ik die voelbare boosheid nog niet had, en blijkbaar normaal deed. Vol goede moed weetjewel. Positiviteit en alles. Toen moesten ze me ook al niet!
Volg je me?
Kun je voorstellen wanneer vrouwen weer lopen te prediken over belang van positiviteit en uitsraling. Dat je moet lachen. Want een lach is mooi. Want dat straalt positiviteit en zelfvertrouwen uit. Dat ik jullie gewoonweg niet geloof? Dat ik voel dat jullie gewoon lopen te bullshitten?
Dat jullievrouwen jullie eigen oppervlakkugheid proberen te verbergen onder de smoes dat jullie een "mooie uitstraling" zoeken?
Lelijke mannen lachen ook hoor. Die kunnen ook stralen. Toch hebben ze het heel moeilijk. Wang vrouwen zien ze niet staan.
Knappe mooie mannen die hebben ook uitsraling. Maar dat komt door hun uiterlijk. Dat uiterlijk is volgens mij wat vrouwen tussen hun eigen oren ervaren als "positieve uitstraling".
Want lelijke mannen kunnen ook lachen en stralen ook. Maar die worden weer niet gezien.
Volg je me?
Waar wil je heen met uitsraling. Wat bedoelen jullie vrouwen daar precies mee. hm?
Ggggggut ik sta net op en heb hier geen zin in..
Ik moet mij zo erg verdedigen. Alsof ik voor een rechtzaal sta. Ik weet wat ikzelf allemaal heb ervaren. En dan moet ik dat allemaal gaan verantwoorden en verdedigen alsof ik lieg. Terwijl anderen maar wat lopen roepen.. Tjezus.
Ik denk dat het 'm meer zit in het moeten verdedigen waarom hij zich zo voelt. Alsof het hier collectief ontkent wordt dat hij zijn ervaringen heeft en daar nu eenmaal zich zo door is gaan voelen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem: je wil verdedigen dat het terecht is dat je een eenzame zuurpruim bent, ipv dat je er wat aan wil doen.
Plastisch chirurgiequote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:52 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Hoeveel kun je nog aan uiterlijk doen wanneer
Toen je nog geen zuurpruim was en vrouwen met goede moed benaderde. Maar geen positieve reacties kreeg?
Hoezo wil ik verdedigen dat ik een terechte zuurpruim ben?
Jullie zijn degenen die alleen maar hameren en prediken en verdedigden dat het allemaal echt waar "alleen kan komen" door dat zogenaamde uitraling. Dat dat de enige factor is. Dat vrouwen alleen naar innerlijke eigenschappen kijken en nooig naar uitelijk. Dat lachen voldoende is ofzo. Dat jullie zo denken slaat toch nergens op.
Ja. En dat uitsraling waar vrouwen het altijd over hebben. Meer voortkomt uit een knappe mooie uiterlijk van een man. Dan de innerlijke eigenschappen of een lach. Dat vrouwen daar dus hypocriet over doen. Doen alsof innerlijke eigenschappen zwaarder zouden wegen. Wat dus grove bullshit is.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:56 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Wat is je punt eigenlijk? Lelijke mannen leggen af tegen knappe mannen?
Volgens mij valt het wel mee met het ontkennen van zijn ervaringen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik denk dat het 'm meer zit in het moeten verdedigen waarom hij zich zo voelt. Alsof het hier collectief ontkent wordt dat hij zijn ervaringen heeft en daar nu eenmaal zich zo door is gaan voelen.
Omgekeerd zit de kift 'm er denk ik in dat Sadcopter andermans ervaringen ontkent of afdoet als bepaalde dingen. Kunnen we lekker hard op elkaar in blijven hakken, al dan niet terecht, maar dan gaan we wel voorbij aan een zekere functionaliteit. En in dat opzicht denk ik dat als wij het allemaal zoveel beter weten, we misschien ook het goede voorbeeld kunnen geven door niet op een zelfde manier door te blijven gaan. Immers, dan doen we hetzelfde toch?
Bekijk het dan zo: Met een lelijk uiterlijk en innerlijk kom je nergens. Met een lelijk uiterlijk en mooi innerlijk kun je compenseren.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:01 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ja. En dat uitsraling waar vrouwen het altijd over hebben. Meer voortkomt uit een knappe mooie uiterlijk van een man. Dan de innerlijke eigenschappen of een lach. Dat vrouwen daar dus hypocriet over doen. Doen alsof innerlijke eigenschappen zwaarder zouden wegen. Wat dus grove bullshit is.
Er zit dus een grens aan maakbaarheid. Immers als je je uiterlijk echt niet meehebt. Kun je lachen wat je wilt. Dat verandert niet hoe sexueel antrekkelijk je bent voor vrouwen.
Tuurlijk. Ik kijk heel even op fok. En zie gelijk dat jullie als autisten mijn jarenlange negatieve ervaringen met vrouwen gewoon even afdoen als onzin, niet waar, het ligt aan je uitstraling, je straalt boosheid uit oid. Hoe wil je dat ik dan reageer?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee met het ontkennen van zijn ervaringen.
Maar het eerste wat hij op zaterdag doet is blijkbaar wel weer om een hele lap tekst op Fok te schrijven over dat het allemaal aan uiterlijk ligt bla bla ipv. dat hij naar buiten gaat en iets gaat doen.
In ieder geval niet door jezelf nog harder op te fokken en te frustreren, want dat is wat vrouwen ook aan je uitstraling zien. Daardoor bevestig je alleen de reactie die je niet van vrouwen wil hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:06 schreef Sadcopter het volgende:Tuurlijk. Ik kijk heel even op fok. En zie gelijk dat jullie als autisten mijn jarenlange negatieve ervaringen met vrouwen gewoon even afdoen als onzin, niet waar, het ligt aan je uitstraling, je straalt boosheid uit oid. Hoe wil je dat ik dan reageer?
Ik praat zowat elke dag met vrouwelijke collegas in de kantine. Een uur lang over van alles kletsen. Ik denk van mezelf dat ik dan een aardig inneembare persoonlijkheid heb. Als zij zich zo openstellen. Over sex over werk over van alles. Dat ik normaliter zonder veel overdrijven of inzet. Dat dat wel goed zit. Het verschil is, Sexueel ben ik niet aantrekkelijk voor ze. Daar trekken ze een lijn. Dus hoeveel kan ik dan nog compenseren met als doel versieren en daten en sex. Hoeveel meer moet ik van mijzelf nog op tafel leggen. Hoeveel eisen vrpuwen nog. Hoeveel moet ik aan mijzelf nog veranderen kwa "innerlijk". What the fuck moet ik dan doen. Hoe moet ik veranderen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:04 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Bekijk het dan zo: Met een lelijk uiterlijk en innerlijk kom je nergens. Met een lelijk uiterlijk en mooi innerlijk kun je compenseren.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:37 schreef Andromache het volgende:
Tja. Ik denk toch dat ik te weinig kwetsbaar ben jegens onbekenden, te veel de grapjurk, fanatiek/hard lachen en sporten of juist onhandige Harry/nerd in hoge hakken en kokerjurkIk ben zelf iemand die die veelzijdigheid juist enorm spannend en leuk vindt in een persoon, want ik kan niet altijd tegen voorspelbaarheid. Ik wil gek genoeg aan één kant op iemand kunnen rekenen, aan de andere kant, als het om leuke dingen gaat, wil ik juist enorm verrast worden op momenten dat ik het niet door heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kom misschien nog steeds te weinig de deur uit, ik werk op een plek met oude lullen, ik ben te bezorgd over 'vind ik wel iemand' want dat ben ik eigenlijk al negen-tien jaar, uitgezonderd dan de tijd dat het goed ging met langdurigste ex, misschien te afwachtend tijdens het uitgaan, en ik neem te snel genoegen (ja yats, echt) met een aanvankelijk hele leuke man i.h.k.v. het beste er van maken als we maar lol hebben en de seks maar goed is. Dat knikkende-knieen-verliefd waar laatste ex kennelijk naar op zoek was, dat heb ik echt al heel lang niet meer gehad en ik voel het ook zelden. Dus vanavond toch maar naar dansen
Wat dat betreft zit ik zelf ook vol van tegenstellingen: Aan de ene kant word ik heel blij van iemand die een lieve knuffelkous is en die stille avondjes samen op de bank wil doorbrengen, aan de andere kant wil ik ook iemand die af en toe een enorm feestbeest is en gigantisch de slet uit durft te hangen.
Soms heb ik ook wel het idee dat ik dat in één persoon zoek terwijl het misschien helemaal niet nodig is.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
IRL loop ik niet zoals op dit forum hoor vanne 'ja vrouwen dit dat feministen maken alles kapot ze zijn schijnheilige hypocrieten eigenlijk net zo oppervlakkig als mannen'.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:08 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
In ieder geval niet door jezelf nog harder op te fokken en te frustreren, want dat is wat vrouwen ook aan je uitstraling zien. Daardoor bevestig je alleen de reactie die je niet van vrouwen wil hebben.
Er is een verschil tussen wat je als zender probeert uit te zenden en wat de ontvanger als boodschap wil en kan ontvangen. Tenzij jij je prettiger voelt door op zo een negativiteit in te blijven gaan, is het misschien handiger om te kijken naar wat we hier wel voor je zouden kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:52 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Hoeveel kun je nog aan uiterlijk doen wanneer
Toen je nog geen zuurpruim was en vrouwen met goede moed benaderde. Maar geen positieve reacties kreeg?
Hoezo wil ik verdedigen dat ik een terechte zuurpruim ben?
Jullie zijn degenen die alleen maar hameren en prediken en verdedigden dat het allemaal echt waar "alleen kan komen" door dat zogenaamde uitraling. Dat dat de enige factor is. Dat vrouwen alleen naar innerlijke eigenschappen kijken en nooig naar uitelijk. Dat lachen voldoende is ofzo. Dat jullie zo denken slaat toch nergens op.
Een eigen topic lijkt mij inderdaad een goed planquote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Om de optimale tactiek te kunnen analyseren is het handig om eerst het doel te weten. In dit geval zie ik meerdere mensen vragen naar wat dat is. Kennelijk is je boodschap niet zo helder, dus dan proberen sommigen daar ruimte voor te creëren. Dat geeft een stukje interesse weer in wat je wel te zeggen hebt. Die mee willen kijken naar wat het doel is. Misschien kunnen we het daar eens over hebben, wellicht beter in je eigen topic..?
Misschien moet je ze mee uitvragen of zijn het slechts collegiaal praatjes?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:12 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik praat zowat elke dag met vrouwelijke collegas in de kantine. Een uur lang over van alles kletsen. Ik denk van mezelf dat ik dan een aardig inneembare persoonlijkheid heb. Als zij zich zo openstellen. Over sex over werk over van alles. Dat ik normaliter zonder veel overdrijven of inzet. Dat dat wel goed zit. Het verschil is, Sexueel ben ik niet aantrekkelijk voor ze. Daar trekken ze een lijn. Dus hoeveel kan ik dan nog compenseren met als doel versieren en daten en sex. Hoeveel meer moet ik van mijzelf nog op tafel leggen. Hoeveel eisen vrpuwen nog. Hoeveel moet ik aan mijzelf nog veranderen kwa "innerlijk". What the fuck moet ik dan doen. Hoe moet ik veranderen?
Precies dit dusquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is lekker makkelijk om op elkaar te zeuren op een forum.
Af en toe even klagen mag best, maar dag in dag uit blijven klagen, daar schiet je niets mee op. En dat is wel wat ik hier zie en lees helaas.
Nee het leven is niet eerlijk, mannen en vrouwen ook niet.
Het zit niet in uiterlijk of uitstraling, wel hoe je in het leven staat en wat / waarom je iets doet.
Als je mij buiten zou zien lopen, dan lopen 9 vd 10 mij zo voorbij (nadat ze mij eerst nagekeken hebben ivm anders bewegen). Leren ze mij kennen, dan is er niets aan de hand en ben ik gewoon een toffe peer.
Dus eigenlijk zou ik in theorie geen kans maken, toch heb ik dates, en via sites heb ik mensen leren kennen, die ik anders nooit tegen zou zijn gekomen.
Dus kappen met je zelfmedelijden en ik heb van alles meegemaakt. Projecteer dat niet op nieuwe mensen die je tegenkomt, die kunnen daar ook niets aan doen.
Zo werkt het natuurlijk niet. Als je een gesprek met alle vrouwen aangaat puur om te scoren ga je van een koude kermis thuiskomen. Vriendelijk zijn en interesse tonen is geen ticket voor seks of een relatie. Het is een sociaal smeermiddel om mensen aan je te binden. Om succes te hebben moet je uit je comfort zone stappen en vragen om af te spreken. Overigens gaan lijntjes bij meerdere vrouwen uitzetten niet werken en komt wanhopig over. Ik lees de hele tijd dat vrouwen kiezen, maar je hebt toch zelf ook een voorkeur neem ik aan. Probeer het bij één vrouw die je leuk lijkt en kijk wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:12 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik praat zowat elke dag met vrouwelijke collegas in de kantine. Een uur lang over van alles kletsen. Ik denk van mezelf dat ik dan een aardig inneembare persoonlijkheid heb. Als zij zich zo openstellen. Over sex over werk over van alles. Dat ik normaliter zonder veel overdrijven of inzet. Dat dat wel goed zit. Het verschil is, Sexueel ben ik niet aantrekkelijk voor ze. Daar trekken ze een lijn. Dus hoeveel kan ik dan nog compenseren met als doel versieren en daten en sex. Hoeveel meer moet ik van mijzelf nog op tafel leggen. Hoeveel eisen vrpuwen nog. Hoeveel moet ik aan mijzelf nog veranderen kwa "innerlijk". What the fuck moet ik dan doen. Hoe moet ik veranderen?
Ook al heb je een punt, het kan vooral iets zeggen over hoe diep hij in de shit zit. En dan kun jij jezelf ook afvragen of jij dan wel de relevante hulp biedt door negativiteit terug te geven inclusief een waarde-oordeel.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee met het ontkennen van zijn ervaringen.
Maar het eerste wat hij op zaterdag doet is blijkbaar wel weer om een hele lap tekst op Fok te schrijven over dat het allemaal aan uiterlijk ligt bla bla ipv. dat hij naar buiten gaat en iets gaat doen.
Hoe leg jij jezelf op tafel dan? Ben jij vooral die luisterende en begripvolle kerel of is er nog meer van je wat je ook daadwerkelijk laat zien? Hoe laat jij merken dat je wel meer wil dan een beetje luisteren naar hoe ze al die anderen afwerken?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:12 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Care to elaborate? Ik heb dat nl exact hetzelfdequote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Nee het leven is niet eerlijk, mannen en vrouwen ook niet.
Het zit niet in uiterlijk of uitstraling, wel hoe je in het leven staat en wat / waarom je iets doet.
Als je mij buiten zou zien lopen, dan lopen 9 vd 10 mij zo voorbij (nadat ze mij eerst nagekeken hebben ivm anders bewegen). Leren ze mij kennen, dan is er niets aan de hand en ben ik gewoon een toffe peer.
In een ander topic had hij het ook al over een erectiestoornis (niet geheel onwaarschijnlijk als gevolg van veel porno), en ik denk dat als ie nu zich zou laten ontmaagden door een pro dat ie helemaal van een koude kermis thuis gaat komen als alles 'niet lukt'.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In dat opzicht denk ik ook dat je te kort door de bocht gaat met je oordeel over ontmaagden door een pro.
Dat zal vast anders zijn, maar zie jij het gebeuren dat hij, met de instelling die hij heeft, en de houding die er vanaf druipt, alleen online al, dus dat moet in het echt nog veel erger zijn, een meid vindt die 'enthousiast mee doet' terwijl het enige wat hij wil 'seks' is?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:36 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
In een ander topic had hij het ook al over een erectiestoornis (niet geheel onwaarschijnlijk als gevolg van veel porno), en ik denk dat als ie nu zich zou laten ontmaagden door een pro dat ie helemaal van een koude kermis thuis gaat komen als alles 'niet lukt'.
Bovendien is de seks-ervaring met een pro of zelfs met een casual sekspartner natuurlijk heel anders dan de ervaring met iemand waarmee je een emotionele band deelt. Om ontmaagd te worden door iemand die je hebt betaald om even je zak in te mogen legen zou toch heel anders zijn dan wanneer dat gebeurt door iemand die ook enthousiast meedoet...
Wat wil je precies weten?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Care to elaborate? Ik heb dat nl exact hetzelfde(qua reacties dan) maar dat heeft me na de pubertijd nooit meer tegen gehouden icm vrouwen, dus na de pubertijd heb ik over vrouwelijke aandacht niet te klagen gehad
Oh nou, ik zag die zin in jouw post, dus toen dacht ik van 'hij heeft dan vast iets van een handicap' of iets in die richting, en omdat ik die ook heb, en daar vroeger, in mijn pubertijd mee geworsteld heb, zag ik even wat raakvlakken, dus ik ben gewoon benieuwd/interessequote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten?.
Goede punten, maar ik bedoelde Igen's reactie:quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:36 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
In een ander topic had hij het ook al over een erectiestoornis (niet geheel onwaarschijnlijk als gevolg van veel porno), en ik denk dat als ie nu zich zou laten ontmaagden door een pro dat ie helemaal van een koude kermis thuis gaat komen als alles 'niet lukt'.
Bovendien is de seks-ervaring met een pro of zelfs met een casual sekspartner natuurlijk heel anders dan de ervaring met iemand waarmee je een emotionele band deelt. Om ontmaagd te worden door iemand die je hebt betaald om even je zak in te mogen legen zou toch heel anders zijn dan wanneer dat gebeurt door iemand die ook enthousiast meedoet...
Ik denk dat definitieve erkenning dat je een loser bent zich meer uit in het dan maar niks ondernemen om bepaalde dingen alsnog en/of anders te doen. In dat opzicht vind ik de stap naar een dvp dus niet zo sneu. Ja, natuurlijk had je het liever anders gezien, maar als dat niet gebeurt en het zit je in de weg qua onzekerheid bij het alsnog blijven benaderen van onbetaalde dames dan is die ervaring opdoen wellicht wel een goede optie. Maar dan vooral vanuit de gedachte dat je het eens een keer meegemaakt hebt en dat je misschien wel dat beetje zelfvertrouwen geeft enzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Een ontmaagding door een hoer, is toch de definitieve erkenning tegenover jezelf dat je een loser bent die het op een normale manier niet kan. Ik kan me wel voorstellen dat mensen dat niet graag doen.
Inderdaad een handicap ja, op welke manier worstelde jij daarmee?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh nou, ik zag die zin in jouw post, dus toen dacht ik van 'hij heeft dan vast iets van een handicap' of iets in die richting, en omdat ik die ook heb, en daar vroeger, in mijn pubertijd mee geworsteld heb, zag ik even wat raakvlakken, dus ik ben gewoon benieuwd/interesse
Oh nou ja, kijk, ik loop wel, maar anders dan anderen, dus dat valt op, en dus wordt je aan/nagekeken. Maar ik heb het al vanaf de geboorte (dóór de geboorte ook) dus ik heb nooit anders geweten dan dit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Inderdaad een handicap ja, op welke manier worstelde jij daarmee?
In het begin had ik er best moeite mee, daarna kwam de acceptatie en nu is het wat het is, ben er open en eerlijk over naar mijn dates, sommige schrikken ervan, anderen vinden het geen probleem.
Dank voor je uitgebreide verhaal, sommige dingen zijn inderdaad wel herkenbaar (uitgaan enzo).quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh nou ja, kijk, ik loop wel, maar anders dan anderen, dus dat valt op, en dus wordt je aan/nagekeken. Maar ik heb het al vanaf de geboorte (dóór de geboorte ook) dus ik heb nooit anders geweten dan dit.
En als je dan tiener bent, dan ga je niet graag uit, want ja, daar wordt je ook aangekeken. Als je ouder wordt besef je dat 1. lang niet iedereen kijkt en 2. als ze kijken, dat na een seconde niet meer interessant is en ze verder gaan met hun eigen ding, maar ja, dat besef had ik toen niet, dus was het moeilijk. Zeker ook icm vrouwen.
Maar je wordt ouder, je krijgt een andere groep vrienden die heel veel vrouwen om zich heen hadden hangen, je gaat naar de sportschool, je merkt dat niet alle vrouwen er op uit zijn om je belachelijk te maken etc etc, je merkt dat die hele handicap veel minder een issue is dan je zelf dacht, etc.
Na mijn tienertijd was het helemaal geen issue meer, en ik ben afgelopen augustus getrouwd met een prachtige vrouw, en is onze kleine onderweg. Maar het hangt wel af van hoe je er zelf mee om gaat en er in staat. Als je alles als een issue blijft zien/wil zien, dan gaat het nooit goed komen.
Dat doe ik heel bewust. Deze reeks loopt nu al 5 delen en als ik het goed begrijp heeft hij nog helemaal niks gedaan. Dan heeft hij dus een schop onder z'n hol nodig, anders krijgt het m.i. te veel weg van Münchhausen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook al heb je een punt, het kan vooral iets zeggen over hoe diep hij in de shit zit. En dan kun jij jezelf ook afvragen of jij dan wel de relevante hulp biedt door negativiteit terug te geven inclusief een waarde-oordeel.
Je trekt wel hele rare conclusies en haalt zaken doorelkaar. Om vervolgens je eigen bevestiging te zien van een wanhopig geval. Ofzo. Toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:29 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet. Als je een gesprek met alle vrouwen aangaat puur om te scoren ga je van een koude kermis thuiskomen. Vriendelijk zijn en interesse tonen is geen ticket voor seks of een relatie. Het is een sociaal smeermiddel om mensen aan je te binden. Om succes te hebben moet je uit je comfort zone stappen en vragen om af te spreken. Overigens gaan lijntjes bij meerdere vrouwen uitzetten niet werken en komt wanhopig over. Ik lees de hele tijd dat vrouwen kiezen, maar je hebt toch zelf ook een voorkeur neem ik aan. Probeer het bij één vrouw die je leuk lijkt en kijk wat er gebeurt.
Zoals ik jouw posts lees lijk jij vriendelijk doen en een praatje maken als basis te zien voor aandacht krijgen bij het vrouwelijk geslacht en dat werkt niet zo. Daar zul je meer voor moeten doen zoals iemand mee uit vragen. Kijk nog eens naar je eigen post hoe jij over je collega's praat. Je hebt het daarin duidelijk niet over mannen, dus ga nu niet doen alsof je in het algemeen over je collega's zit te praten:quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:53 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Je trekt wel hele rare conclusies en haalt zaken doorelkaar. Om vervolgens je eigen bevestiging te zien van een wanhopig geval. Ofzo. Toch?
Praatjes maken met collegas.. man en vrouw. Om de tafels heen. Ben ik volgens jou dan bezig met wanhopig proberen te scoren. Huh?
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:12 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dankjewwel voor je uitgebreide reacties hier en elders. Komen gemeend over. En niet bijtend.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wat je als zender probeert uit te zenden en wat de ontvanger als boodschap wil en kan ontvangen. Tenzij jij je prettiger voelt door op zo een negativiteit in te blijven gaan, is het misschien handiger om te kijken naar wat we hier wel voor je zouden kunnen doen.
Kunnen wij voor jou bevestigen dat je op basis van je uiterlijk kansloos bent? Zo ja, ben je daarmee geholpen denk je?
Of wil je je liever gehoord voelen dat je je kut voelt en dat dat gevoel er mag zijn? Dat het geen totale onzin is dat je je zo voelt en je niet knettergek van het pad bent, maar dat dit nu eenmaal jouw ervaring is.
Hoe een en ander hier verwoord wordt, lijkt het er op alsof je naar het eerste solliciteert. Door te stellen dat vrouwen zus of zo zijn, raak je verwijdert van dat dit jouw ervaring is omdat het overkomt alsof je vindt dat zo en niet anders is. Het verschil tussen jouw wereld en de wereld zeg maar. Dan ontken je andermans ervaringen en lijk je ook niet open te staan voor het idee dat dit wel anders zou kunnen zijn. Precies waar je zo tegen aanhikt in andermans reacties en dan kan het moeilijk uitnodigend zijn om te kijken naar wat wel zou anders zou kunnen zijn.
Als je het meer als jouw ervaring zou verwoorden ipv de waarheid in het algemeen, dan creëer je ook meer ruimte voor begrip dat dit jouw situatie is. Door te stellen dat vrouwen nu eenmaal zo zijn, lijk je vooral bevestiging te vragen op dat beeld. Dat stoot af, omdat het dus niet voor iedereen zo is en daarmee dus ook de kans voor jezelf om het anders te kunnen zien en ervaren. Dan zeg je eigenlijk ook geen begrip te hebben voor de ander zijn of haar ervaringen en dan krijg je oog om oog, want waarom begrip (blijven) tonen als je dat niet terug krijgt? Dat kan prima losstaan van enig begrip waarom het zo geworden is, wat dan ook minder snel en vaak bevestigt zal worden, zolang je op scherp staat en praat.
Natuurlijk is het kut als je voor je gevoel zoveel te geven en gegeven hebt en het niet terug krijgt. Maar het blijft een keuze hoe je daarmee om wil gaan. Voor je gevoel misschien weinig te kiezen, maar laten we als praktijkvoorbeeld even het postgedrag hier nemen. Je hebt een keuze in waar je wel of niet op ingaat. Je hoeft je niet te verdedigen, tegen onbekenden op the interwebz. Tenminste, zolang dat niet je doel zou zijn en het je gelukkiger zou maken natuurlijk. Jouw ervaringen zijn jouw ervaringen. Dat is wat anders dan de ultieme waarheid, net zoals dat voor anderen geld.
Waarom reageer je dan toch? Is het vergelding of teruggeven van de negativiteit? Voel je opluchting om de of liever gezegd jouw waarheid te blijven zeggen? Of is het een equivalent van schreeuwen, omdat je je niet gehoord voelt blijf je op dezelfde weg doorgaan? Kun je
iets anders verwachten als je op dezelfde weg door blijft gaan, zowel van je zelf als van bepaalde reageerders?
Om de optimale tactiek te kunnen analyseren is het handig om eerst het doel te weten. In dit geval zie ik meerdere mensen vragen naar wat dat is. Kennelijk is je boodschap niet zo helder, dus dan proberen sommigen daar ruimte voor te creëren. Dat geeft een stukje interesse weer in wat je wel te zeggen hebt. Die mee willen kijken naar wat het doel is. Misschien kunnen we het daar eens over hebben, wellicht beter in je eigen topic..?
Best lastig wanneer je een erectiestoornis hebt en zeer agressieve buien.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:39 schreef CoolGuy het volgende:
Hij zoekt gewoon een gat om in te pompen, nu zijn er genoeg mensen die ONS's hebben, maar dat gaat bij hem ook niet gebeuren, dus ja.
Ipv hier dagelijks te zitten janken en al je energie in fok postings te stoppen vol met zelfmedelijden, had je ondertussen aan jezelf kunnen werken door bijv naar sportschool te gaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:10 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dankjewwel voor je uitgebreide reacties hier en elders. Komen gemeend over. En niet bijtend.
Ik kan hier wel kort over zijn.
Je tactiek is volgens mij de Socrates-methode. Gebezigd door professionele psychologen. En aangeleerd aan sociaal-hulpverleners. Waar je alles zondermeer omdraait en voorspiegelt aan de patient zelf. Het is een heel klein beetje trollen. In de hoop dat dit de patient aan het denken zet naar andere mogelijkheden. De praktijk is echter heus wel zwart-witter dan je denkt. Niet altijd nee. Dat kan ook niet 100%. Maar over het algemeen wel. Mijn realiteit is zwart-witter ja. Ik kom met mijn ondergemiddelde looks niet anders tegen. En hierdooor zie ik vooroordelen en hypocrisie can vrouwen steeds bevestigd.
Ik weet niet niet op welk punt ik mij mee heb laten meezuigen om mijn punt te willen blijven verdedigen hier op fok. Dat vrouwen zeer zeker wel op uiterlijk afgaan bij een man. En dat hun perceptie van mooie persoonlijke eigenschappen zoals intelligentie en vriendelijkheid, stiekem toch wel voortvloeien éérst uit een knap/mooi (of aannemelijk) uiterlijk. En niet omgekeerd. Voor mannen namelijk geldt precies ditzelfde. Mooie vrouwen worden betere persoonlijke eigenschappen toegekend. Terwijl dit niet zo hoeft te zijn. Mannen zullen dit gewoon toegeven. Waarom zou dit voor vrouwen opeens anders werken?
Het is wetenschappelijk wel bewezen. Fotomodellen die niet lachen maar wel streng kijken. Daar wordt uitstraling en zelfvertrouwen en een leuke lieve persoonlijkheid bij voorgesteld door vrouwen. Het is het halo-effect. Lachende lelijkerds worden eigenschappen als 'geen zelfvertrouwen' toebedeeld. Terwijl zij net zo goed zelfverzekerd en happy kunnen zijn. Het begint dus allemaal wel bij het uiterlijk. En zelfverteouwen is nogal een rekbaar begrip dat ontepas wordt gebezigd door vrouwen (en bleu-pilled mannen die daarin meegaan) dus.
Maar, dan stel ik de vraag nogmaals: wát wil je nou specifiek bereiken? Wil je hulp? Wil je gewoon om je heen slaan? Wil je horen wat je wil horen? Wat is het wat je wil? Want je blijft maar terug komen op dat het voor vrouwen niet anders mag werken dan voor mannen, maar, wat denk je daar mee te bereiken?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:10 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dankjewwel voor je uitgebreide reacties hier en elders. Komen gemeend over. En niet bijtend.
Ik kan hier wel kort over zijn.
Je tactiek is volgens mij de Socrates-methode. Gebezigd door professionele psychologen. En aangeleerd aan sociaal-hulpverleners. Waar je alles zondermeer omdraait en voorspiegelt aan de patient zelf. Het is een heel klein beetje trollen. In de hoop dat dit de patient aan het denken zet naar andere mogelijkheden. De praktijk is echter heus wel zwart-witter dan je denkt. Niet altijd nee. Dat kan ook niet 100%. Maar over het algemeen wel. Mijn realiteit is zwart-witter ja. Ik kom met mijn ondergemiddelde looks niet anders tegen. En hierdooor zie ik vooroordelen en hypocrisie can vrouwen steeds bevestigd.
Ik weet niet niet op welk punt ik mij mee heb laten meezuigen om mijn punt te willen blijven verdedigen hier op fok. Dat vrouwen zeer zeker wel op uiterlijk afgaan bij een man. En dat hun perceptie van mooie persoonlijke eigenschappen zoals intelligentie en vriendelijkheid, stiekem toch wel voortvloeien éérst uit een knap/mooi (of aannemelijk) uiterlijk. En niet omgekeerd. Voor mannen geldt precies ditzelfde. Mooie vrouwen worden betere persoonlijke eigenschappen toegekend. Terwijl dit niet zo hoeft te zijn. Mannen zullen dit gewoon toegeven. Waarom zou dit opeens anders werken voor vrouwen ?
Het is wetenschappelijk bewezen. Fotomodellen die niet lachen maar wel streng kijken. Daar wordt uitstraling en zelfvertrouwen en een leuke lieve persoonlijkheid bij voorgesteld door vrouwen. Het is het halo-effect. Lachende lelijkerds worden eigenschappen als 'geen zelfvertrouwen' toebedeeld. Terwijl zij net zo goed zelfverzekerd en happy kunnen zijn. En kunnen lachen op een foto. Het begint dus allemaal wel bij het uiterlijk. En zelfvertrouwen is nogal een rekbaar begrip dat ontepas wordt gebezigd door vrouwen (en bleu-pilled mannen die hierin meegaan).
Dat is zo niet terecht of waar wat je daar zegt. Weer probeer je verbanden te zien die er niet zijn. Alleen om je eigen vooringenomenheid van een wanhopige trol ofzo bevestigd te zien.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:17 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Zoals ik jouw posts lees lijk jij vriendelijk doen en een praatje maken als basis te zien voor aandacht krijgen bij het vrouwelijk geslacht en dat werkt niet zo. Daar zul je meer voor moeten doen zoals iemand mee uit vragen. Kijk nog eens naar je eigen post hoe jij over je collega's praat. Je hebt het daarin duidelijk niet over mannen, dus ga nu niet doen alsof je in het algemeen over je collega's zit te praten:
Dan mijn tweede punt met betrekking tot dik gedrukte. Zoals jij nu opstelt en ook zoals ik je post lees wil je succesvol zijn bij een grote groep. Dat gaat niet werken. Het is nu eenmaal zo dat je met veel mensen geen seksuele of relationele klik kunt hebben. Op het moment stel je jezelf op als iemand die zoveel mogelijk vrouwen probeert te bereiken, dat werkt wanhopig. Vooral vanwege de zin: Hoeveel eisen vrouwen nog, alsof jij geen voorkeur in deze mag hebben en maar zoveel mogelijk vrouwen moet zien te pleasen om zo een relatie of sex zien te krijgen. Daarom zou ik eens gaan focussen op één vrouw die je echt ziet zitten en van daaruit proberen iets op te bouwen. Dat is veel effectiever dan je hagel lukraak in de lucht schieten en hopen dat er een vogel naar beneden valt.
[..]
Op basis van wat hij hier schrijft heb je dat bepaald toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Andromache het volgende:
Dankje maar die past niet bij mij. Dan nog veel liever alleen.
Weet je, ik vind dit zo zinloos. De opmerkingen van Sadcopter, maar ook de opmerkingen van velen die reageren. Sadcopter hamert maar op zijn uiterlijk dat niet okay genoeg is en dat vrouwen dat wel niet toegeven maar het toch de hoofdreden is dat bla bla. En anderen die hebben het er maar over dat ..... bla bla.quote:Op donderdag 4 januari 2018 05:59 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Je zegt over jezelf dat je dates (pluriel) wist te regelen in notime. Met de worst scenario ever van twee kids. Plus je bent een nerd van 31. Ikzelf kom nooit voorbij de fase 1. de vleskeuring. Ik vermoed dan ook dat jijzelf niet zo'n worse case geval bent. Maar dat je zelf graag gelooft dat het aan je karakter ligt ipv. een goed of aanneembaar uiterlijk.
En dan:
1. Ik zeg nergens dat vrouwen moeten veranderen voor mij. Als ze eens zouden stoppen met liegen dat uiterlijk voor hen niets uitmaakt, zou ik overigens wel fijn vinden.
2. Ik zeg al de hele tijd dat het aan mij ligt. Mijn uiterlijk. Dit weet ik door ervaring.
Maar mensen willen dit niet weten blijkbaar. Het zou dan toch echt wel aan niet-concrete persoonskwaliteiten moeten liggen. Oftewel ik word op een dwaalspoor gezet van zoek het maar uit "maar aan je uiterlijk kan het niet liggen!". Juist.. Moedeloos word ik daar van
Uiterlijk is ook voor vrouwen belangrijk hoor. Ik weet goed hoe vrouwen zich gedragen in bijzijn van een knapperd. Aangeschoten gedrag, veel lachen, getinte opmerkingen makend. De gozer zegt dan nagenoeg nog geen ene moer. Het gaat dan dus puur om zijn uiterlijk.
Kennelijk zeggen mensen dat anderen "zwelgen in zelfmedelijden". Wanneer ze eigenlijk bedoelen "het kan me geen ruk schelen waar je mee zit maar ik wil je wel even trappen". Waarom zeg je dat niet gewoon.
Dan stop verdomme met aanstellen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Andromache het volgende:
Oké helder, maar het blijft omslachtig om specifiek over vrouwelijke collega's te beginnen en te zeggen dat deze collega's je seksueel niet aantrekkelijk vinden als jij het over zijn algemeenheid hebt. Als het over zijn algemeen gaat is dat namelijk totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat is zo niet terecht of waar wat je daar zegt. Weer probeer je verbanden te zien die er niet zijn. Alleen om je eigen vooringenomenheid van een wanhopige trol ofzo bevestigd te zien.
Ik haal alleen goede ongang met collegas als bewijs aan. Dat ik helemaal geen zakkierig innerlijk heb. Want dat lijken velen hier te denken en op te hameren. Want het gaat niet om uiterlijk maar je innerlijk en dat soort bullshit meer.
Nee, ik doe niet wekelijks aan versierpogingen. Wie wel? Ja de rest van de vrouwen en mannen in andere topics in r&p. Dat is dan weer wel okay en niet "wanhopig met hagel schieten" zeker?
En hoeveel pogingen waren het die daadwerkelijk uit op date vragen bestonden ?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Sadcopter het volgende:
Mijn eerdere pogingen kregen verder dan wat contact geen wederhoor.
Je zal het al honderd keer gehoord hebben op Fok, maar je waarschijnlijk neem je die negatieve houding onbewust ook in het echte leven aan. Nu neem je dat van users toch niet aan, maar vraag eens aan een vriend wat hij van jouw gedrag richting vrouwen toe vindt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Sadcopter het volgende:
Als mensen blijven hameren op innerlijke kwaiteiten boven uiterlijke kenmerken. Terwijl ik zeker weet dat het met mijn innerlijk echt niet 100% fout kan zitten. Dan word ik toch logischerwijs pissig?
Dat is meer hoe er in het algemeen wordt gereageerd. Mensen vinden het vaak niet leuk om daarin eerlijk te zijn en geven dan de cold shoulder. Ik heb het zelf ook vaak genoeg meegemaakt. Met op één persoon focussen bedoel ik niet dat je eeuwig aan de gang blijft gaan na blijk van desinteresse van de andere partij. Ik bedoel ermee dat je je richt op iemand voor wie jij je oprecht interesseert. Je bent toch niet volledig afhankelijk van de wil van vrouwen. Jij hebt toch ook zo je wensen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Sadcopter het volgende:
Vrouwen zijn heel kortaf en heel koud als ik liefdesinteresse toon. Ken je dat niet. Als vrouwen iets niet willen dan lopen ze als kleine meisjes gewoon weg. Of dan zeggen ze opeens niets meer via de chat. Dan krijg je een stilte behandeling. In de hoop dat je vanzelf oprot ofzo. Dan is dat toch duidelijk. Hoeveel meer moet ik me focussen op 1 dan? Zeg es. Ik begrijp je niet.
Andromach maakt topic echt niet depressief. Haar berichten zijn juist oprecht en echt, zonder een suikerlaagje.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:37 schreef Gruj0 het volgende:
Sadcopter en Andromach maken dit topic depressief.
Als hier niet lukt om een geschikte partner te vinden, waarom dan niet in het buitenland proberen? Over de grens?
Veel Oost-Europese vrouwen zoeken een beter leven en dat kan Sadcopter er misschien eentje geven. Wellicht kan Andromach ook een knappe en keurige maar arme man vinden in Oost-Europa of verder weg, waar zij haar dromen mee uit kan bouwen hier in NL. Of gewoon elkaar een kans geven en kijken of het wat wordt? Wat leeftijd betreft (40-35), waarom niet?
Ja, maar ook voor vrouwen geldt dan, net als voor mannen, de waarschuwing: pas goed op bij je keuze en laat je het hoofd niet op hol brengen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:37 schreef Gruj0 het volgende:
Sadcopter en Andromach maken dit topic depressief.
Als hier niet lukt om een geschikte partner te vinden, waarom dan niet in het buitenland proberen? Over de grens?
Veel Oost-Europese vrouwen zoeken een beter leven en dat kan Sadcopter er misschien eentje geven. Wellicht kan Andromach ook een knappe en keurige maar arme man vinden in Oost-Europa of verder weg, waar zij haar dromen mee uit kan bouwen hier in NL. Of gewoon elkaar een kans geven en kijken of het wat wordt? Wat leeftijd betreft (40-35), waarom niet?
Ik heb niet al jouw berichten gelezen dus het kan zijn dat ik een en andere heb gemist, maar hoe is eigenlijk je band met je ouders? Werd/word je geaccepteerd als persoon? Of was/ben je meer het pispaaltje in de familie? Werd je (emotioneel) verwaarloosd? Je komt namelijk erg desorienterend over. Grote kans dat dit een dieper liggende oorzaak heeft dan een paar huppelkutjes die jou niet zien staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat is zo niet terecht of waar wat je daar zegt. Weer probeer je verbanden te zien die er niet zijn. Alleen om je eigen vooringenomenheid van een wanhopige trol ofzo bevestigd te zien.
Ik haal alleen goede ongang met collegas als bewijs aan. Dat ik helemaal geen zakkierig innerlijk heb. Want dat lijken velen hier te denken en op te hameren. Want het gaat niet om uiterlijk maar je innerlijk en dat soort bullshit meer.
Nee, ik doe niet wekelijks aan versierpogingen. Wie wel? Ja de rest van de vrouwen en mannen in andere topics in r&p. Dat is dan weer wel okay en niet "wanhopig met hagel schieten" zeker?
Het feminisme viert hoogtij hoor, tjonge.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Andromach maakt topic echt niet depressief. Haar berichten zijn juist oprecht en echt, zonder een suikerlaagje.
Wat heeft dit met feminisme te maken?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het feminisme viert hoogtij hoor, tjonge.
En jij had / hebt toch al een man met trouwplannen ?
Net als die van jou zeker?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Andromach maakt topic echt niet depressief. Haar berichten zijn juist oprecht en echt, zonder een suikerlaagje.
Ik denk eerder dat bepaalde FOK!kers uit MUZ jou wel liggenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Andromache het volgende:
Dat is zeer realistisch dat dat gaat gebeuren ja, maar dát vind ik dan wel weer logisch/begrijpelijk. Hij kent nu alleen de realiteit van nu, en daar is ie wel klaar mee, daar gaat dit ook allemaal over. Dus áls hij dan aan de andere kant zou komen te staan, dan vind ik het wel logisch dat hij zich als een voetveeg opstelt, want hij is dan als de dood dat ie weer terug gaat naar de realiteit van nu, waarin hij geen geen seks heeft, en dus buigt hij als een knipmes, om haar maar niet kwijt te raken, en daarmee zijn toegang tot seks.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:28 schreef Unlabeled het volgende:
Sadcopter, heb jij uberhaupt zin in vrouwen gezeik terwijl je overduidelijk niet lekker in je vel zit? Als je straks eindelijk met veel moeite en ellende (naar eigen zeggen) een vriendin hebt kunnen regelen moet je oppassen dat je je niet als voetveeg laat gebruiken, want dan ben je nog verder van huis. Met jouw minderwaardigheidscomplex denk ik dat je eigenlijk zeer aantrekkelijk bent voor vrouwen met narcistische trekjes. Van die types die hun eigenwaarde ontlenen aan o.a. de mate waarin man naar haar pijpen danst.
Ik heb wel vaker gevraagd wat zij van mijn uiterlijk vonden. Of dat wat was. Daar kwam uit "Je scoort precies in midden (5) en iets daaronder. Tel daarbij op je afkomst en iets scheve gezichtfeatures. Maar omdat ik innemend ben scoor ik toch een 6". Van snelle ONS dates moet ik het niet hebben zeggen ze. Daar heb ik het uiterlijk (weer uiterlijk !) niet voor. Vrouwen moeten me echt leren kennen. Das leuk. Maar kom over algemeen dus niet voorbij die vleeskeuring.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:16 schreef Buurtzwaan het volgende:
maar het blijft omslachtig om specifiek over vrouwelijke collega's te beginnen en te zeggen dat deze collega's je seksueel niet aantrekkelijk vinden als jij het over zijn algemeenheid hebt.
Door de jaren heen enkelen. Op twee handen te tellen. Krijg niet meer dan, je bent een aardige jongen maar niet mijn type. Of gewoon geen antwoord. Of een vriendelijk lachje van "ach je maakt een grapje haha, wat schattig" waarna ze zwijgen. En dan moet het voor mij duidelijk zijn. Vrouwen zijn harteloos zelfs als ze lachen.quote:En hoeveel pogingen waren het die daadwerkelijk uit op date vragen bestonden ?
Maakt dat nog uit. Je hebt klootzakken met een beetje keuk testosterongezicht met de persoonlijkheid van een dweil. Moeten zij nog voorzichtig te werk gaan met hun innerlijk? Is dat nodig voor de vrouwtjes? Nee kennelijk niet. Het belang van persoonlijkheid is zo betrekkelijk.quote:Je zal het al honderd keer gehoord hebben op Fok, maar je waarschijnlijk neem je die negatieve houding onbewust ook in het echte leven aan. Nu neem je dat van users toch niet aan, maar vraag eens aan een vriend wat hij van jouw gedrag richting vrouwen vinden
Natuurlijk heb ik wensen. Maar ik sta aan de onderkant. Heb ik als jongeman nog wat te kiezen dan. Het is leuk dat je zegt dat iedereen mag en kan. Maar wat dicteert de praktijk?quote:Jij hebt toch ook zo je wensen.
Ze zijn zo verwend ook he. Hoeven verder ook alleen te liggen.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:12 schreef FlipjeHolland het volgende:
En vrouwen verwachten een penis die werkt, geen slappe janus.
Een relatie houden dat moet je leren volgens mij. Dit begint met handje vasthouden op je twaalfde en duurt hooguit een week?. En na wat ik door de jaren om mij heen heb gezien aan relatiemisere. Zou ik niet van nul ervaring in een relatie willen gaan zitten. Dat lijkt mij zeer benauwend. Al die ongechreven regels wat van je verwacht wordt. Dan gaat de vriendin aan je ergeren. En dan ga jij aan haar ergeren. Ik vraag mij af waarom mensen relaties willen. Echt waar een mysterie! Ik wil gewoon sex en een leuke tijd. Zoals iedere tiener. Maar dat is voor mij een gemiste boot. Over een paar weken word ik 40.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:28 schreef Unlabeled het volgende:
Sadcopter, heb jij uberhaupt zin in vrouwen gezeik terwijl je overduidelijk niet lekker in je vel zit? Als je straks eindelijk met veel moeite en ellende (naar eigen zeggen) een vriendin hebt kunnen regelen moet je oppassen dat je je niet als voetveeg laat gebruiken, want dan ben je nog verder van huis. Met jouw minderwaardigheidscomplex denk ik dat je eigenlijk zeer aantrekkelijk bent voor vrouwen met narcistische trekjes. Van die types die hun eigenwaarde ontlenen aan o.a. de mate waarin man naar haar pijpen danst.
En als je zo doorgaat met als een kapotte plaat te klinken dan gaat het je al helemaal nooit lukken.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:37 schreef Sadcopter het volgende:
[..]Maar dat is voor mij een gemiste boot. Over een paar weken word ik 40.
Luisteren waarnaar. Dat ik moet werken aan vage niet definieerbare innerlijke weetikwat. Dat ik mischien wellicht ben verpest door ouder-kind relatie of iets dergelijks (hierboven zegt iemand dat). Moet ik een ontdekkingsreis maken naar mijn innerlijk Jedi? Ik wil gewoon sex en een leuke tijd. Kijk eens om je heen naar de gemiddelde idioot met een leuk meisje aan zijn zijde. Zie hoe betrekkelijk innerlijke kwaliteiten zijn. Zo godverdomde overschat. Hou toch op joh.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:38 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En als je zo doorgaat met als een kapotte plaat te klinken dan gaat het je al helemaal nooit lukken.
Maar goed, dat wil je niet horen, dus maak vooral een eigen topic of leer een keer luisteren.
Dat je eens moet kappen met het gezwelg in zelfmedelijden en het slachtoffer uit te hangen.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:46 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Luisteren waarnaar. Dat ik moet werken aan vage niet definieerbare innerlijke weetikwat.
Ik ben ook een slachtoffer zeg maar. Hoe wil je dat ik me opstel na al die jaren zonder succes.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:48 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat je eens moet kappen met het gezwelg in zelfmedelijden en het slachtoffer uit te hangen.
Want dat is waar vrouwen op afknappen, niet op iets anders.
Ik ben getrouwd scheetje. Houd jij je nou maar bezig met het vinden van iemand.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:39 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:
[..]
Net als die van jou zeker?
Natuurlijk ga ik geen foto sturen. Het leven gaat ondanks mijn privémisere gewoon door. En ik heb een verantwoording voor een inkomen voor mijzelf. En dat mag nooit in gevaar komen.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sadcopter, stuur eens per dm een foto. Kan me niet voorstellen dat jij oh zo lelijk bent. Het zit 'm in je houding.
Je bent paranoide. Zou niet weten wat ik met je foto zou kunnen doen. Wou/wil je slechts helpen.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:57 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik geen foto sturen. Het leven gaat ondanks mijn privémisere gewoon door. En ik heb een verantwoording voor een inkomen voor mijzelf. Dat mag nooit in gevaar komen.
Ja helemaal met je eens hoor. In de eerste instantie stappen mensen in een relatie uit eigen belang. Dit kan voor Sadcopter seks zijn, maar wat is dat voor de desbetreffende vrouw? Kans is groot dat het belang van die vrouw Sadcopter verder gaat beschadigen. Gaat Sadcopter uberhaupt krijgen wat hij wil? Sadcopter komt kwetsbaar over en heeft een behoorlijk negatief zelfbeeld. Voldoende eigenschappen die de vrouw ruimte geeft om misbruik van de situatie te maken. Vrouw heeft elke avond hoofdpijn en Sadcopter zal dat weer afschuifen op zijn negatief zelfbeeld. Terwijl de vrouw steeds meer zijn grenzen opzoekt zal Sadcopter voor zichzelf alles recht lullen wat krom is "want ja ik ben dan ook lelijk" "ze houdt wel van me hoor, ze heeft zichzelf opgeofferd voor mij ondanks ik onaantrekkelijk ben" "ze behandelt mij als stuk stront, maarja ik ben dan ook stront lelijk" hi ha ho. Een giftige relatie dus ...en dan hou ik de neuksessies van de vrouw met collega nog buiten beschouwing, terwijl Sadcopter honderden euros tegen haar aangooit ter compensatie van zijn (naar eigen zeggen) lelijke uiterlijk waar ze dagelijks mee geconfronteerd wordtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is zeer realistisch dat dat gaat gebeuren ja, maar dát vind ik dan wel weer logisch/begrijpelijk. Hij kent nu alleen de realiteit van nu, en daar is ie wel klaar mee, daar gaat dit ook allemaal over. Dus áls hij dan aan de andere kant zou komen te staan, dan vind ik het wel logisch dat hij zich als een voetveeg opstelt, want hij is dan als de dood dat ie weer terug gaat naar de realiteit van nu, waarin hij geen geen seks heeft, en dus buigt hij als een knipmes, om haar maar niet kwijt te raken, en daarmee zijn toegang tot seks.
Dat dat niet de juiste manier is weet iedereen, maar ik denk dat de meeste mensen dat weten uit ervaring, omdat ze zich ook ooit zo opgesteld hebben tijdens een relatie. Dus ik zou het wel begrijpelijk vinden dat hij zich zo op zou stellen, want ja, alles is beter (in zijn ogen) dan de hel waarin hij zich nu bevindt.
Maar goed, dat is een what if scenario.
Ok sorry. Maar ik durf toch geen foto te sturen. Dit blijft fok.nl. Ik heb nieteens fotos van mijzelf.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je bent paranoide. Zou niet weten wat ik met je foto zou kunnen doen. Wou/wil je slechts helpen.
Google eens "surrogaatpartner". Misschien is dat iets voor jou. Relatief nieuw in Nederlandquote:Op zondag 7 januari 2018 00:37 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Een relatie houden dat moet je leren volgens mij. Dit begint met handje vasthouden op je twaalfde en duurt hooguit een week?. En na wat ik door de jaren om mij heen heb gezien aan relatiemisere. Zou ik niet van nul ervaring in een relatie willen gaan zitten. Dat lijkt mij zeer benauwend. Al die ongechreven regels wat van je verwacht wordt. Dan gaat de vriendin aan je ergeren. En dan ga jij aan haar ergeren. Ik vraag mij af waarom mensen relaties willen. Echt waar een mysterie! Ik wil gewoon sex en een leuke tijd. Zoals iedere tiener. Maar dat is voor mij een gemiste boot. Over een paar weken word ik 40.
Waarom heb je geen foto's van jezelf? Wat is je afkomst, niet dat het wat uitmaakt. Ik kan me niet voorstellen dat je zoooooooo lelijk bent. Dat zit in je eigen hoofd en daar moet je van af.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:11 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ok sorry. Maar ik durf toch geen foto te sturen. Dit blijft fok.nl. Ik heb nieteens fotos van mijzelf.
Ik denk dat velen danken dat ik west-europees ben. In dat geval wanneer je dikkig met een onderkin of te mager bent. Dan vallen je facial features nog alleszins mee. Dit komt door de botstructuur van het gezicht.
Stel. Ik heb een heel rond gezicht met wat assymetrische kenmerken. En ik ben Surinaams. Wat denken jullie dan?
Nou wat denk je van wat ik schreef kwa uiterlijk. Dus nee geen littekens.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom heb je geen foto's van jezelf? Wat is je afkomst, niet dat het wat uitmaakt. Ik kan me niet voorstellen dat je zoooooooo lelijk bent. Dat zit in je eigen hoofd en daar moet je van af.
Whehe.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd scheetje. Houd jij je nou maar bezig met het vinden van iemand.
Het gaat in eerste instantie wel om uiterlijk. Als je retelelijk bent wordt het een stuk lastiger om als potentiële partner gezien te worden ja.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:46 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Luisteren waarnaar. Dat ik moet werken aan vage niet definieerbare innerlijke weetikwat. Dat ik mischien wellicht ben verpest door ouder-kind relatie of iets dergelijks (hierboven zegt iemand dat). Moet ik een ontdekkingsreis maken naar mijn innerlijk Jedi? Ik wil gewoon sex en een leuke tijd. Kijk eens om je heen naar de gemiddelde idioot met een leuk meisje aan zijn zijde. Zie hoe betrekkelijk innerlijke kwaliteiten zijn. Zo godverdomde overschat. Hou toch op joh.
Ik ben al wat jaren bezig. Deze plaat heeft dus wat te klagen inderdaad. Overigens zijn jullie die gebroken plaat. Altijd weer dat politiek correcte bullshit herhalen "het gaat echt niet om het uiterlijk".
En steeds komen we op hetzelfde punt uit! Je wilt sex en wat plezier. Je wil geen relatie! En dat is prima hoor! Echt! Maar dan zal je er op de 1 of andere manier toch echt voor moeten zorgen dat je lid het ook doet! Hij werkt gewoon maar jij krijgt m niet recht bij een meisje. Hoe ga je dan die sex beleven? Huur een escorte in voor meerdere uren of ga naar een seksuoloog! En ja ik weet dat die ene daar zei dat je niet toegelaten werd in die bepaalde stad... Ga dan naar een andere! Zorg dat je gelooft dat je het wel gewoon kan! Want je kan het.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:37 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Een relatie houden dat moet je leren volgens mij. Dit begint met handje vasthouden op je twaalfde en duurt hooguit een week?. En na wat ik door de jaren om mij heen heb gezien aan relatiemisere. Zou ik niet van nul ervaring in een relatie willen gaan zitten. Dat lijkt mij zeer benauwend. Al die ongechreven regels wat van je verwacht wordt. Dan gaat de vriendin aan je ergeren. En dan ga jij aan haar ergeren. Ik vraag mij af waarom mensen relaties willen. Echt waar een mysterie! Ik wil gewoon sex en een leuke tijd. Zoals iedere tiener. Maar dat is voor mij een gemiste boot. Over een paar weken word ik 40.
Je bedoeld, net als al die Aziatische vrouwen die alleen vanwege het geld interesse in jou hebben?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:26 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, maar ook voor vrouwen geldt dan, net als voor mannen, de waarschuwing: pas goed op bij je keuze en laat je het hoofd niet op hol brengen.
Niet iemand die niet voor jou maar voor een nederlandse identiteit of voor jouw geld of het nederlandse sociale stelsel een relatie met je wilt. Dat geldt net zo goed als voor mannen met partners van buiten de EU. Komt voor de vrouw nog een "dingetje" bij, als het mis gaat dan zijn mannnen van buiten de EU toch sneller fysiek agressief dan de vrouwen van daar.
Niks. Klinkt zo niks lelijks aan. Ik ben ook hartstikke asymmetrisch, scheve neus, ongelijke ogen en wenkbrauwen. Maakt het gezicht interessant.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:11 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Stel. Ik heb een heel rond gezicht met wat assymetrische kenmerken. En ik ben Surinaams. Wat denken jullie dan?
Leuk waar ken je hem van? En hoe voel je je bij hem?quote:Op zondag 7 januari 2018 09:59 schreef Cue_ het volgende:
Even een update aan mijn kant.
Nu 10jaar vrijgezel geweest en sinds vorige week aan het daten met iemand. Ben zeer benieuwd hoe dat gaat aflopen, het ziet er best goed uit nu
BBC.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:11 schreef Sadcopter het volgende:
En ik ben Surinaams. Wat denken jullie dan?
Er zijn zat vrouwen die jungle fever lustenquote:
Ik bedoelde dan ook niet dat ze met de eerste beste aan moeten pappen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:26 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, maar ook voor vrouwen geldt dan, net als voor mannen, de waarschuwing: pas goed op bij je keuze en laat je het hoofd niet op hol brengen.
Niet iemand die niet voor jou maar voor een nederlandse identiteit of voor jouw geld of het nederlandse sociale stelsel een relatie met je wilt. Dat geldt net zo goed als voor mannen met partners van buiten de EU. Komt voor de vrouw nog een "dingetje" bij, als het mis gaat dan zijn mannnen van buiten de EU toch sneller fysiek agressief dan de vrouwen van daar.
Uit de kroeg, zaten op een gegeven moment naast elkaar en ik ging 't gesprek aan. Dat was gezellig. Op een gegeven moment was ik met z'n vriend aan de praat en toen ik naar de wc ging, vroeg m'n date of ik z'n vriend leuk vond, want hijzelf vond mij eigenlijk wel leuk.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
Leuk waar ken je hem van? En hoe voel je je bij hem?
Nou op mijzelf wil het ook niet meer zo goed lukken hoor. Hij wordt niet meer zo hard als in mijn tienerjaren. Het blijft vaak zodanig slap dat ik denk zelfs masturbatie lukt niet meer goed. En dan kap ik ermee.quote:Op zondag 7 januari 2018 10:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar dan zal je er op de 1 of andere manier toch echt voor moeten zorgen dat je lid het ook doet! Hij werkt gewoon maar jij krijgt m niet recht bij een meisje. Hoe ga je dan die sex beleven? Huur een escorte in voor meerdere uren of ga naar een seksuoloog!
Gooi jezelf gewoon weg man, dit wordt niets meerquote:Op zondag 7 januari 2018 14:47 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Nou op mijzelf wil het ook niet meer zo goed lukken hoor. Hij wordt niet meer zo hard als in mijn tienerjaren. Het blijft vaak zodanig slap dat ik denk zelfs masturbatie lukt niet meer goed. En dan kap ik ermee.
Ik sta voor een raadsel. Ik denk dat gebrek aan testosteron ook wel meespeelt. Dan mag de plumming wel 'werken' maar dan werkt ie toch niet door gebrek aan drive/testosteron. Snap je.
Dat sexuologe aanvragen dat gaat traag joh. Ik wacht op reply en dat kan 3 weken duren Wtf. Als een vrouw een klein bultje op dr elleboog heeft wordt ze vast direkt geholpen.
Users hier zeggen steeds, als je geen littekens hebt en geen overgewicht van 50kg. Dan kun je niet zo lelijk zijn. Ik gaf het voorbeeld van een Surinamer. Maar stel nu, ik ben een Aziaat. een Chinees of Iemand uit Bangkok ofzo. En wat denk je dan. Dus dan heb ik inderdaad geen 50kg overgewicht, geen littekens. Maar wel die aziatische kenmerken. Een onbeholpen nerdy look met rond hoofd en rare ogen. En wat denken jullie dan.quote:Op zondag 7 januari 2018 11:40 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Niks. Klinkt zo niks lelijks aan. Ik ben ook hartstikke asymmetrisch, scheve neus, ongelijke ogen en wenkbrauwen. Maakt het gezicht interessant.
Dat kan onwijs lelijk zijn jaquote:Op zondag 7 januari 2018 14:51 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Users hier zeggen steeds, als je geen littekens hebt en geen ivergewicht van 50kg. Dan kun je niet zo lelijk zijn. Ik gaf het voorbeeld van een Surinamer. Maar stel nu, ik ben een Aziaat. een Chinees of Iemand uit Bangkok ofzo. En wat denk je dan.
Dus da heb ik inderdaad geen 50kg ivergewicht, geen littekens. Maar wel die aziatische kenmerken. Een inbeholoen nerdy look met rond hoofd en rare ogen. Wat denken jullie dan.
Schenkstroop?quote:Op zondag 7 januari 2018 14:51 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Users hier zeggen steeds, als je geen littekens hebt en geen overgewicht van 50kg. Dan kun je niet zo lelijk zijn. Ik gaf het voorbeeld van een Surinamer. Maar stel nu, ik ben een Aziaat. een Chinees of Iemand uit Bangkok ofzo. En wat denk je dan. Dus dan heb ik inderdaad geen 50kg overgewicht, geen littekens. Maar wel die aziatische kenmerken. Een onbeholpen nerdy look met rond hoofd en rare ogen. En wat denken jullie dan.
WTH maakt het uit wat wij er van denken?quote:Op zondag 7 januari 2018 14:51 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Users hier zeggen steeds, als je geen littekens hebt en geen overgewicht van 50kg. Dan kun je niet zo lelijk zijn. Ik gaf het voorbeeld van een Surinamer. Maar stel nu, ik ben een Aziaat. een Chinees of Iemand uit Bangkok ofzo. En wat denk je dan. Dus dan heb ik inderdaad geen 50kg overgewicht, geen littekens. Maar wel die aziatische kenmerken. Een onbeholpen nerdy look met rond hoofd en rare ogen. En wat denken jullie dan.
Men beweert dat je nooit zo lelijk kan zijn tenzij je overgewicht of littekens hebt in je gezicht. Ik wil dat tegenspreken door te stellen, wat als ik een surinamer of Vietnamees ben. Met een ietwat assymetrisch en rond hoofd. Denken jullie er voor jullie gevoel dan nogsteeds zo over. Dat je met een lach en leuke kleding toch een leuk meisje aan de haak kunt slaan?quote:Op zondag 7 januari 2018 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
WTH maakt het uit wat wij er van denken?
Zou het tot je doordringen als we zeiden dat dat niets uitmaakt?quote:Op zondag 7 januari 2018 15:21 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Men beweert dat je nooit zo lelijk kan zijn tenzij je overgewicht of littekens hebt in je gezicht. Ik wil dat tegenspreken door te stellen, wat als ik een surinamer of Vietnamees ben. Denken jullie er voor jullie gevoel dan nogsteeds zo over. Dat je met een kach en leuke kleding toch een leuk meisje aan de haak kunt slaan?
Ik begrijp niet zo goed wat je nou wil horen.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:21 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Men beweert dat je nooit zo lelijk kan zijn tenzij je overgewicht of littekens hebt in je gezicht. Ik wil dat tegenspreken door te stellen, wat als ik een surinamer of Vietnamees ben. Denken jullie er voor jullie gevoel dan nogsteeds zo over. Dat je met een kach en leuke kleding toch een leuk meisje aan de haak kunt slaan?
Het is niet alleen dat ik mijzelf niet kan accepteren. Alle vrouwen waar ik interesse voor had. Hadden geen interesse in mij. Behalve vrienden willen zijn. Das pijnlijk. Dus ligt het volgens jullie dan echt enkelt en alleen eraan, dat ik mijzelf niet mooi vind, waardoor vrouwen mij ook niet wilden? Beetje raar niet?quote:Op zondag 7 januari 2018 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat je nou wil horen.
Heb je er moeite mee dat je een allochtoon bent? Je komt op mij in ieder geval overal alsof je bepaalde dingen van jezelf niet kunt accepteren. Dat lijk me nogal een obstakel voor het krijgen van een leuke relatie.
Je vult het zelf in.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:30 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat ik mijzelf niet kan accepteren. Alle vrouwen waar ik interesse voor had. Hadden geen interesse in mij. Behalve vrienden willen zijn. Das pijnlijk. Dus ligt het volgens jullie dan echt enkelt en alleen eraan dat ik mijzelf niet mooi vind waardoor vrouwen mij niet wilden? Beetje raar niet?
Ja dat vind ik wel erg raar gesteld. Alsof ik bij vrouwen in het echt heel wanhopig loop te zeuren over mijzelf ofzo. Want we (vrouw-vienden collegas kennisen) hebben het altijd over andere zaken behalve over mij. En dat gaat gewoon luchtig en goed. Blijft één factor over waarom vrouwen nooit sexuele interesse tonen. Zo kwam ik tot die conclusie dat ik fysiek gewoon niet aantrekkelijk genoeg ben.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je vult het zelf in.
Als jij jezelf niet kunt accepteren, waarom zou een ander dat wel doen?
Tuurlijk, iedereen is wel ergens onzeker over, prrrrima.
Maar jij lijkt zo gefocust op wat (random) vrouwen van je vinden dat je geen belang hecht aan wat je van jezelf vind. En díe onzekerheid maakt je onaantrekkelijk, helemaal als je het ook niet van je uiterlijk moet hebben.
Nou ja gaf eerder aan dan je wel vaker aan vrouwen, collega's als ik me niet vergis, vraagt wat ze van je uiterlijk vinden. Dat komt wel iets wanhopig over jaquote:Op zondag 7 januari 2018 15:37 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel erg raar gesteld. Alsof ik bij vrouwen in het echt heel wanhopig loop te zeuren over mijzelf ofzo. Want we (vrouw-vienden collegas kennisen) hebben het altijd over andere zaken behalve over mij. En dat gaat gewoon luchtig en goed. Blijft één factor over waarom vrouwen nooit sexuele interesse tonen. Zo kwam ik tot die conclusie dat ik fysiek gewoon niet aantrekkelijk genoeg ben.
Nou nou, in dat geval hebben we het al wel langer over sex en uiterlijk en weet ik wat. Dat ik tussendoor even vraag hoe ik kwa uiterlijk scoor. Vind jij als vrouw dat al direkt wanhopig overkomen joh?quote:Op zondag 7 januari 2018 15:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja gaf eerder aan dan je wel vaker aan vrouwen, collega's als ik me niet vergis, vraagt wat ze van je uiterlijk vinden. Dat komt wel iets wanhopig over jaWanhopig is nooit sexy.
Maar goed, jij hebt al de conclusie getrokken dat je fysiek onaantrekkelijk bent en dat dat dé bepalende factor is, dus hé, waar hebben we het nog over.
Nog steeds niks. Ben zelf ook aziatisch.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:51 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
In combinatie met alles wat je hier tentoonstelt vind ik jou beheurlijk wanhopig ja.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:45 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Nou nou, in dat geval hebben we het al wel langer over sex en uiterlijk en weet ik wat. Dat ik tussendoor even vraag hoe ik kwa uiterlijk scoor. Vind jij als vrouw dat al direkt wanhopig overkomen joh?
Zo.
Ja natuurlijk kom ik hier wanhopig over. Ik heb het hier van begin af aan over mijn problemen. In real life is dit anders natuurlijk. Het begon met mijn topic over erectieproblemen.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In combinatie met alles wat je hier tentoonstelt vind ik jou beheurlijk wanhopig ja.
Maar wat boeit het![]()
Dus.
Ho, dan heb je mijn eerste reactie op jou niet (goed) gelezen geloof ik.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:50 schreef Sadcopter het volgende:
aan -miauw-
En waar hebben we het nog over? Jij en velen hier lopen maar hardnekkig te herhalen dat uiterlijk bij een man er niet toe doet voor vrouwen. Dat sexuele aantrekking ook maakbaar is door innerlijke eigenschappen en dat soortonzin. Dat betwist ik dus steeds. Omdat uit eigen ervaring. En wetenschappelijke experimenten onderbouwen ook mijn gelijk hierin (helaas. Ik had je ander graag willen geloven echt waar).
Oh thanks for the heads up.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:53 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kom ik hier wanhopig over. Ik heb het hier van begin af aan over mijn problemen. In real life is dit anders natuurlijk. Het begon met mijn topic over erectieproblemen.
Als Surinamer of Vietnamees ben je helaas gedoemd alleen te blijven. Deal with it.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:21 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Men beweert dat je nooit zo lelijk kan zijn tenzij je overgewicht of littekens hebt in je gezicht. Ik wil dat tegenspreken door te stellen, wat als ik een surinamer of Vietnamees ben. Met een ietwat assymetrisch en rond hoofd. Denken jullie er voor jullie gevoel dan nogsteeds zo over. Dat je met een lach en leuke kleding toch een leuk meisje aan de haak kunt slaan?
Overdrijven en je eigen conclusie eraan verbinden om mij een trap te geven. Want ik Zou in t echt ook overal lopen roepen inderdaad. Dat vrouwen met een elleboogbultje wel direkt geholpen worden en ik niet. tjongejonge.quote:Op zondag 7 januari 2018 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Die ontzettend verongelijkte houding richting vrouwen helpt ook niet echt. Jij wordt niet snel genoeg naar je zin geholpen door een sexuoloog en roept dan meteen dat een vrouw met een bultje wel meteen geholpen zou worden. Wtf? Echt joh, heb je nou niet door wat voor ontzettende kronkel je in je hoofd hebt? En dat is waardoor de gemiddelde vrouw heel hard wegloopt, ik persoonlijk in elk geval wel. En heeeeel hard ook.
Probeer je hier dan eens gedragen hoe je je zogenaamd in het echt ook zou gedragen.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:00 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Overdrijven en je eigen conclusie eraan verbinden om mij een trap tegeven.
Want ik Zou in t echt ook overal lopen roepen dat vrouwen met een elleboogbultje wel direkt geholpen worden en ik niet. tjongejonge.
Klopt wel, ben een aziaat van 1,62 en lelijke kop en de vrouwen moeten me nietquote:Op zondag 7 januari 2018 15:59 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Als Surinamer of Vietnamees ben je helaas gedoemd alleen te blijven. Deal with it.
en daar ga je weer, ik geef je geen trap, verdorie. En ik overdrijf niet, ik herhaal jouw eigen tekst.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:00 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Overdrijven en je eigen conclusie eraan verbinden om mij een trap te geven. Want ik Zou in t echt ook overal lopen roepen inderdaad. Dat vrouwen met een elleboogbultje wel direkt geholpen worden en ik niet. tjongejonge.
quote:Op zondag 7 januari 2018 16:02 schreef bereboot3 het volgende:
[..]
Klopt wel, ben een aziaat van 1,62 en lelijke kop en de vrouwen moeten me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |