abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:46:08 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176232328
Voor de liefhebbers
quote:
Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.

Maar dat is helemaal niet zo.

Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.

Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.

En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben. :')

Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:46:33 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176232339
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 18:44 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Je comments zitten vol met vrouwen-retoriek en leugens. Ik weet niet waar ik moet beginnen.

Iedere man begint vol goede moed. Deze vermindert. Waar komt dat door denk je. Een negatieve instelling? Je schuift een ingewikkeld sociaalmaatschappelijk probleem alleen op het bord van jonge mannen. Onder de noemer "instelling". Je ziet toch duidelijk een oorzaak en gevolg. En jij draait die zomaar om. Je bent als jongeman doorgaans jezelf al. Wat verlangen vrouwen nog meer. Dat je superkrachten ontwikkelt? Dat is onlogisch.
Ik begrijp goed dat jouw instelling tov vrouwen ontstaan is door je slechte ervaringen.

Maar wat ik wil zeggen is dat de enige die het probleem voor je kan oplossen jijzelf bent. Uiteraard kunnen en willen mensen je helpen. Maar als je pertinent enige zelfreflectie weigert, en niet bereid bent om je eigen aandeel in de situatie aan te pakken, dan gaat er niets veranderen. Vrouwen eisen geen superkrachten maar wel iemand die aangenaam is. Die hele negatieve, onaangename slachtofferhouding moet, hoe lastig ook, weg. Zie het als een soort drugs die je op korte termijn rustig maakt maar waar je uiteindelijk je leven mee verknalt.

quote:
Vrouwen verlangen een ‘Chad’. Daar wachten zij op. En als die niet komt om haar van dr voeten te tillen. Dan klaagt ze dat er geen leuke mannen bestaan. De huidige tendens is dat vrouwen worden opgehemeld. Dat zelfs de vrouwen met ziekelijke overgewicht van zichzelf vinden, dat ze er nog mogen zijn. Zodoende voldoen normale tot gelijkwaardige mannelijke partners niet aan hun standaard. En worden die gepasseerd.

In een eerder topic gaf ik nog een voorbeeld van een vrouwelijke collega. Toen ik mocht meekijken in haar relatieplanet account. Niets was goed genoeg voor haar. Zeker de helft van de mannen waren zeer zeker knapper dan zij is. Het is niet dat ik niet geloof in verbeteren van aantrekkingskracht. Maar stel. Je bent een knappe mooie jongen. Dan krijg je zeer zeker aandacht van vrouwen. En niet zo'n beetje ook. Vrouwen gedragen zich dan erg happy en een beetje dronken. Nooit gezien? Dat gedrag spreekt boekdelen. Dat kunnen vrouwen niet verbergen onder wat zij vinden dat iedereen wilt horen. Dat is puur hun natuur wat je observeert.
Wat die collega doet is voor haar rekening. Ze is een van de miljoenen vrouwen die er zijn. En misschien is ze wel veel aantrekkelijker dan jij denkt.

Eerder in dit topic gaf ik je al aan. Als je een beeld van de realiteit wilt moet je op zaterdagmiddag naar de Ikea. Of anders een dagje naar de Efteling. Dan zie je dat de meeste stellen uiterlijk gezien elkaar niet zoveel ontlopen. Ook lelijke mannen die gewoon een vrouw/vriendin hebben. Misschien niet een knappe, maar dat zijn ze zelf ook niet.

Natuurlijk zouden vrouwen tekenen voor een man die eruit ziet als Brad Pitt. Maar dat is voor de meesten van hen echt niet weggelegd. Die "leuke mannen" waarover jij hebt het stellen namelijk ook gewoon eisen. Vrouwen die er niet aan voldoen laten ze ook links liggen. Zodoende krijgen vrouwen die niet tot de mooisten behoren ook eigenlijk maar weinig aandacht van mannen die echt de moeite waard zijn. En at the end hebben de meeste lelijkere vrouwen uiteindelijk ook een vent gevonden. Geen knapperd, maar dat zijn ze zelf ook niet,.

quote:
Uiterlijk. Is hartstikke belangrijk. Als je ondergemiddeld bent kwa uiterlijk als jongeman. Valt er weinig te verbeteren. Vrpuwen zijn net zo oppervlakkig zoniet erger. Als je die sjans niet een beetje hebt als jongeman. Dan weet je gewoon hoe je ervoor staat als jongeman op de datingmarkt.
Hoe weet je dat er niks te verbeteren valt? Heb je het uberhaupt wel eens geprobeerd?

En als alles altijd puur met uiterlijk zou staan en vallen. Hoe verklaar jij dat veel lelijke mannen ook een vriendin hebben?

quote:
Wat betreft je eerste alinea. Je zegt het zelf al. Lang niet altijd.. Dus de meesten wel? Vrouwen kunnen best sex hebben omdat ze het willen puur omdat ze het lekker vinden. Dat aspect van liefde wat daar perse bij zou moeten zitten volgens hun. Wordt volgens mij en mijn observaties door de jaren heen. Schromelijk overschat.

Veel van mijn vrouwelijke collegas melden dit ook. Ze zeggen "ik ken veel vriendinnen die bij de eerste date al direkt sex hebben met de man. Alleen om hem te binden". Wat dus nooit lukt. Of die vrouwen zijn iedom. Wat ik niet geloof want vrouwen zijn zeer intellugent. Of ze weten dondersgoed waar zij mee bezig zijn. En dat geloof ik meer. En ze willen het zelf ook. Maar gebruiken zielige excuses om hun sexhonger goed te praten.
Tja, het probleem is mede dat je vrouwen als een soort eenheidsworst beschouwt die allemaal hetzelfde denken en dezelfde opvattingen en smaak hebben. Leer ze eens als individu te zien met eigen wensen en voorkeuren. En met hun eigen onzekerheden, karakter en ervaringen.

Daarbij zie je het feit dat een lelijke vrouw als ze wil zich iedere avond liefdeloos kan laten nemen door lelijke geile gasten uit de kroeg, als een soort bron van geluk voor ze. Zo is dat gewoon niet. De meesten willen gewoon een leuke relatie met een man die van ze houdt.
pi_176232566
Hexagon, ik bewonder je doorzettingsvermogen. :D
  dinsdag 2 januari 2018 @ 11:18:43 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176232773
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 19:26 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Je kent het concept van oorzak en gevolg niet?

Iedere jongeman begint vol goede moed. Deze vermindert. Waar komt dat door denk je. Een negatieve instelling? Je schuift een ingewikkeld sociaalmaatschappelijk probleem alleen op het bord van jonge mannen. Onder de noemer "instelling". Je ziet toch duidelijk een oorzaak en gevolg. En jij draait die zomaar om. Je bent als jongeman doorgaans jezelf al. Wat verlangen vrouwen nog meer. Dat je superkrachten ontwikkelt? Dat is onlogisch.

Moe word ik hiervan zeg. Ik heb het al zwaar. Krijg ik allemaal verwijten dat het allemaal (ja echt alles) aan mijzelf ligt. Echt wtf..
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 19:31 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Godverdomde aarshool waar zeg ik dat. Waar zeg ik dat vrpuwen zich aan mij moeten aanpassen. Ik stel alleen dat ik in een klote situatie zit. En stel dat het niet puur mijn eigen fout is. Jullie zeggen dat alles te wijten is aan enkelt de 'instelling' van jongemannen. Waar slaat dat op. Stel dat vrouwen mij zagen staan. Denk je dat ik vandaag zo zuur zou zijn dan?

De maaschappij gaat overigens ook stukje bij beetje schever. Je merkt het aan alles. Met als oorzaak vooral het feminisme en wat ze noemen de linkse policor. Je ziet het op tv je merkt het via de media. Je merkt het op school. Zelfs aan de universiteiten en hun beleid.
Het punt is vooral dat er niemand iets aan jouw situatie gaat kunnen veranderen behalve jijzelf.

Klagen op vrouwen, de "linkse policor", het feminisme of wat je ook als duistere macht ziet die jouw probleem veroorzaakt is zelfdestructief vluchtgedrag. Je hoopt wellicht op een bad van bevestigende reacties van lotgenoten. Die ga je van mij niet krijgen. Ik wil namelijk niet dat onzekere jongens van 20 hier negatief beinvloed worden. En dat is ook de belangrijkste reden van mijn felle reacties. Want verder vind ik de situatie waarin je zit ook heel kut voor je.

Ik ken je verleden niet. Je zal vast de nodige dingen meegemaakt hebben die je gebracht hebben waar je bent, en waar je niks aan kon doen. Misschien werd je gepest of had je een nare thuissituatie. En wellicht hebben sommige vrouwen je respectloos behandeld. Het is allemaal gelopen zoals het is gelopen en niemand die het je verwijt. De enige manier om uit die situatie te komen is teruggaan naar waar het mis ging en vanaf daar weer verder. Vraag gerust hulp van mensen die je vertrouwt of professionals. Maar het begint alleen maar bij een andere mindset van jezelf.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 11:21:36 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176232825
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:01 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Hexagon, ik bewonder je doorzettingsvermogen. :D
Het gaat me vooral om het feit dat ik hiermee hoop 20 jarige onzekere fokkers te behoeden voor deze ellende.
pi_176233980
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het gaat me vooral om het feit dat ik hiermee hoop 20 jarige onzekere fokkers te behoeden voor deze ellende.
^O^
pi_176234198
quote:
Vrouwen verlangen een ‘Chad’. Daar wachten zij op. En als die niet komt om haar van dr voeten te tillen. Dan klaagt ze dat er geen leuke mannen bestaan.
Leuke mannen zoals jij die wèl heel aardig zijn tegen vrouwen in tegenstelling tot die 'Chad'? Hoe durven ze je inderdaad af te wijzen als je zo aardig voor ze bent en in plaats daarvan te kiezen voor Chad. Iedereen weet dat aardig zijn voor een vrouw verplicht beloond moet worden met heel veel seks en een relatie.

Sorry hoor, maar die comment kwam gevaarlijk dicht in de buurt van reddit.com/r/NiceGuys :')
pi_176234616
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik denk ook dat we dit topic niet moeten laten verzanden in een Sadcopter-klaagmuur waar hij verwacht een echoput te vinden van mensen die het met hem eens zijn.

Zolang er inhoudelijk gereageerd wordt vind ik het allemaal best.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:04:12 #9
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176234656
Wat is een chad? Nooit van gehoord.

Maar het is zo simpel. Ben je in de een of andere vereniging. Bij wie ben je dan het liefste. Bij de gangmaker, de gezelligste, de begripvollere, de behulpzame, de luisterende enz.
Of een erg negatief iemand (ook nog naar jou negatief!?)

En zo is het met relaties ook. Tuurlijk, als die van het andere geslacht (gemakshalve hou ik het bij alleen hetero) dan ook nog knap en rijk is, zou helemaal fijn zijn. En als je echt heel lelijk of heel arm bent zullen er ook leden van het andere geslacht (m/v) zijn die je dan niet willen. Maar bijna altijd zit het er ergens tussen in.
Fifty shades of grey. Tis me wat, net niks. Enkele miljoenen shades of man, of vrouw. Dat is wat!

Wat jammer toch als iemand met wat minder super veel kansen (dus gewoon redelijk normale hoeveelheid kansen) die voor een groot deel weggooit gewoon door zijn negatieve instelling. Echt jammer .....

:N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:08:44 #10
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176234723
Wat word ik toch moe van dat generaliseer over de vrouwelijke seksdrive. Het is heus mogelijk dat een vrouw op haar 35ste het slechts met 4/5 mannen heeft gedaan of zelfs maar één als ze het geluk heeft dat ze nog bij haar eerste liefde is. Niet iedereen heeft namelijk de behoefte aan betekenisloos rampetampen of duikt al na een paar dates meteen de koffer in.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:17:57 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176234885
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:08 schreef Buurtzwaan het volgende:
Wat word ik toch moe van dat generaliseer over de vrouwelijke seksdrive. Het is heus mogelijk dat een vrouw op haar 35ste het slechts met 4/5 mannen heeft gedaan of zelfs maar één als ze het geluk heeft dat ze nog bij haar eerste liefde is. Niet iedereen heeft namelijk de behoefte aan betekenisloos rampetampen of duikt al na een paar dates meteen de koffer in.
Voeg daaraan toe het idee dat het gros van de vrouwen de knapste, leukste kerels bij afroep zouden kunnen krijgen.

Veel negatievelingen lijken vrouwen ook helemaal niet leuk te vinden maar verafgoden hen vooral als seksgodinnen, statussymbolen en/of babyfabrieken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Hexagon op 02-01-2018 14:11:46 ]
pi_176237343
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Veel negatievelingen lijken vrouwen ook helemaal niet leuk te vinden maar verafgoden hen vooral als seksgodinnen, statussymbolen en/of babyfabrieken.
Totdat de vrouw in kwestie ze natuurlijk afwijst, want dan zijn het bitches, hoeren en sletten met een kort pittig kapsel. |:(
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:05:06 #13
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176238737
Gaat het in deze reeks over mensen die het niet erg vinden vrijgezel te zijn en hiervan genieten. Of nog vrijgezel zijn en een hart onder de riem nodig hebben omdat ze toch wel op zoek zijn naar relaties?

In dat eerste geval heb ik het dan verkeerd begrepen. Ik ging ergens in op iemand. En daarmee van het doel van deze reeks af.

Ik ben voornamelijk op moe en leeg. Heb de feestdagen alleen doorgebracht.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:09:31 #14
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176238826
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Voeg daaraan toe het idee dat het gros van de vrouwen de knapste, leukste kerels bij afroep zouden kunnen krijgen.

Dat laatste verbaas ik me vaak over, maar dan wijzen ze er op dat de maatschappij vrouwen verafgood en dat het spel zo wordt gespeeld. Volgens mij is er helemaal geen spel of verafgoding, maar enkel het verschil tussen mensen die realistische verwachtingen en sociale vaardigheden hebben en hen die beide missen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:05 schreef Sadcopter het volgende:

Ik ben voornamelijk op moe en leeg. Heb de feestdagen alleen doorgebracht.
Is familie geen optie om de kerst mee door te brengen ?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 17:20:37 #15
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176240473
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:46 schreef Hexagon het volgende:

[quote]

Ik begrijp goed dat jouw instelling tov vrouwen ontstaan is door je slechte ervaringen.

Maar wat ik wil zeggen is dat de enige die het probleem voor je kan oplossen jijzelf bent. Uiteraard kunnen en willen mensen je helpen. Maar als je pertinent enige zelfreflectie weigert, en niet bereid bent om je eigen aandeel in de situatie aan te pakken, dan gaat er niets veranderen. Vrouwen eisen geen superkrachten maar wel iemand die aangenaam is. Die hele negatieve, onaangename slachtofferhouding moet, hoe lastig ook, weg. Zie het als een soort drugs die je op korte termijn rustig maakt maar waar je uiteindelijk je leven mee verknalt.
Dat klinkt als gemeend advies en ik neem dat wel aan. Er is echter een grens aan mijn maakbaarheid. Het is puur uiterlijk. En daar val ik mee. Niet door enkelt mijn schuld. Door ervaring kom ik tot deze conclusie. Wat kan ik dan nog doen. Meer zelfvertrouwen kweken?

Mijn zelfreflectie is ook OK. Ik weet waar ik sta in dit dating gebeuren. Door ervaring. En das niet best. Wat jij eigenlijk wilt is dat ik juist minder zelfreflectie heb. En het toch bij 200+ vrouwen probeer tot er één mij een kans geeft. . Dat doelloze pad wil ik niet meer.

Wat ik |eigenlijk wil hier is dat men eens toegeeft dat uiterlijk van groot belang is. Belangrijker dan de eigenschappen die zij overloos herhalen. Zoals intelligentie, humor, lief en aardig. Dat het belang van die eigenschappen schromelijk wordt overschat.

Kijk maar eens om je heen. Hoe zakkig venten kunnen zijn. En dat grietje is dan heel soepel en past zich aan. “als hij maar lief is tegen mij”. Omgekeerd ook. Wanneer mannen een mooi meisje zien. Kennen ze mooie innerlijke eigenschappen toe. Zoals integriteit, eerlijk, lief, zorgzaam. Terwijl ze haar nieteens kennen.

Ik wil dat mensen eens toegeven dat juist uiterlijk (over het algemeen) van doorslaggevend belang is.

quote:
Wat die collega doet is voor haar rekening. Ze is een van de miljoenen vrouwen die er zijn. En misschien is ze wel veel aantrekkelijker dan jij denkt.
Eh.. nee. Zij s begin 30 denk. En heeft maar 1 relatie gehad. En dat was om een hele domme reden van die vent. Ik ga die nieteens benoemen. Gewoon achterlijk zo erg. En haar keuze is niet alleen voor haar rekening. Ik wil aantonen dat vrouwen over het algemeen nog kieskeuriger zijn dan mannen. En dat is mede in mijn nadee (als beneden gemiddelde man). Ik stel mijn eisen al bij. En dat is nog niet genoeg.

En zelfs dan mag ik na mijn bijstellen toch nog wel wat eisen hebben? Of niet? Of mogen alleen vrouwen eisen stellen. Mijn eis is, meid, val af. Is dat zoveel gevraagd. En ik houd niet van negroide vrouwen. Dit zijn wel degenen die mij nog sjans geven overigens. Maar zij zijn gewoon mijn type niet. Hoeveel moet ik mij nog bijstellen. Hoe zou jij dat vinden in mijn situatie? Is toch rot?

quote:
Eerder in dit topic gaf ik je al aan. Als je een beeld van de realiteit wilt moet je op zaterdagmiddag naar de Ikea. Of anders een dagje naar de Efteling. Dan zie je dat de meeste stellen uiterlijk gezien elkaar niet zoveel ontlopen. Ook lelijke mannen die gewoon een vrouw/vriendin hebben. Misschien niet een knappe, maar dat zijn ze zelf ook niet.
Ik ben in de Ikea Haarlem geweest. 8 December. Als je toegang tot cameras hebt dan heb je mij gezien.

Dr is nog een andere factor behalve mijn beneden gemiddelde uiterlijk wat speelt. Ik ben allochtoon. En niet zo'n populaire soort zoals de zwarten en de moslims. Er is echt een grens aan mijn maakbaarheid. En overtuig de vrouwen maar eens dat ik kwa persoon erg meeval. En best die kwaliteiten die zij (zeggen te) zoeken wel bezit. Ik krijg die kans nieteens. En waar denk je dat dat door komt. Mijn uiterlijk. Puur het uiterlijk.

Ik heb vanochtend weer gebabbeld met een collega. En zij geeft toe: "Je bent geen fotomodel. En op schaal 1-10 scoor je 4. Maar omdat ik je ken. En omdat je intelligent bent en vrouwen op een leuke manier uitdaagt (grenzen opzoekt). En als je loskomt dan open je op. Dan scoor je een 6". Oh en ik moet haar groeien. Pet weg. De leuke shirtjes en nette broek heb ik al. Uiterlijk is echt mijn struikelblok. Niks maakbaar meer aan. De meeste vrouwen hebben genoeg date opties. Ik word gewoon gepasseerd.

[ Bericht 15% gewijzigd door Sadcopter op 02-01-2018 18:46:11 ]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 17:23:07 #16
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176240514

//
Aan alle chaps in hun twintiger jaren. Die geen succes hebben met vrouwen. Maar er toch redelijk tot gemiddeld uitzien. Het kan erg in je voordeel werken om toch eens PUA tactieken of genoemde zelfverberingsargumenten te proberen. Maar dat is alleen voor gemiddelde jongemannen. Dan hoef je niet vergiftigd to raken door mijn ideeën.
//

quote:
Natuurlijk zouden vrouwen tekenen voor een man die eruit ziet als Brad Pitt. Maar dat is voor de meesten van hen echt niet weggelegd. Die "leuke mannen" waarover jij hebt het stellen namelijk ook gewoon eisen. Vrouwen die er niet aan voldoen laten ze ook links liggen. Zodoende krijgen vrouwen die niet tot de mooisten behoren ook eigenlijk maar weinig aandacht van mannen die echt de moeite waard zijn. En at the end hebben de meeste lelijkere vrouwen uiteindelijk ook een vent gevonden. Geen knapperd, maar dat zijn ze zelf ook niet,.

[..]

Hoe weet je dat er niks te verbeteren valt? Heb je het uberhaupt wel eens geprobeerd?

En als alles altijd puur met uiterlijk zou staan en vallen. Hoe verklaar jij dat veel lelijke mannen ook een vriendin hebben?

Dat laatste geef ik eerlijk toe . Ik weet dat ook niet. Ik heb ook wel lelijke mannen gezien met okay meiden. Ik begrijp dat ook niet.

Veel zwarten bijv. zijn ook niet bepaald knap. Ik vermoed doordat zij veel aandacht krijgen binnen de media. Dat vrouwen ze wel een kans geven om hun innerlijk te tonen. Dat opzetje heeft mijn soort gewoon niet. Overigens die collega waar ik het eerder over had. Die is half mijn etniciteit/half hollands. En zij heeft het daardoor moeilijk. Zelfs zij bitcht daarover. En zij is vrouw. En nee. Ze wil mij niet. Haar eis is ‘ blank lang slank met dun gezicht. En kaaklijn’. Zoals zoveel vrouwen.

quote:
Tja, het probleem is mede dat je vrouwen als een soort eenheidsworst beschouwt die allemaal hetzelfde denken en dezelfde opvattingen en smaak hebben. Leer ze eens als individu te zien met eigen wensen en voorkeuren. En met hun eigen onzekerheden, karakter en ervaringen.

Daarbij zie je het feit dat een lelijke vrouw als ze wil zich iedere avond liefdeloos kan laten nemen door lelijke geile gasten uit de kroeg, als een soort bron van geluk voor ze. Zo is dat gewoon niet. De meesten willen gewoon een leuke relatie met een man die van ze houdt.
Eenheidsworst dat zijn zij. Zeer zeker. Elke vrouw denkt en handelt hetzelfde. Ze hebben dezelfde logica. Hanteren dezelfde gesprekstactieken. Zoals alles mdraaien, of zwijgen met een neutrale blik tot je uit schaamte stopt. Het is eng wanneer je je moeder, colllegas, vriendinnen, haast in dezelfde bewoording. Dingen hoort zeggen over uiterlijk, relaties en hun persoonlijke wensen. Ze zijn echt allemaal hetzelfde. Alleen het uiterlijk verschilt. En daarmee ook hun keuzes en eventuele wensen.

En wat betreft “liefdeeloos laten uitwonen”.
Hoort bij lekkere sex altijd “liefde’ te zijn?

Je ziet zat (jonge) vrouwen die zich graag laten uitwonen en van pik naar pik gaan. Zie jij ze unhappy zijn? Ik heb in een buurthuis gewerkt 6 jaar lang. Het is zo overtrokken en rekbaar dat liefde argument. Ik wil er wel een topic over maken.. Als ik iets leuk vind om te doen. Dan doe ik dat al met liefde. Waarom zouden vrouwen perse liefde willen (of missen) bij losse sex? Ik weet zeker dat mannen hier geen moeite mee hebben. Waarom vrouwen opeens wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sadcopter op 02-01-2018 18:50:27 ]
pi_176240961
Je hebt het vaak over een kans geven. Wat bedoel je daar concreet mee?

Als ze met je praten/daten/appen/whatever dan heb je toch een kans, wat mis je voor jouw gevoel?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 18:00:30 #18
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176241130
Vrouwen maken meer oxytocine aan en gaan toch hechten bij seks, vroeg of laat.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_176242277
Sadcopter, je hebt een vreselijke karakter. Sorry. Ik denk dat dat de reden is waarom je geen vrouw kan vinden en niet zozeer vanwege je uiterlijk.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:05:00 #20
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176242549
Ik wilde nog even dit kwijt. Dan blijf ik weg tot morgenavond of tot na 't weekend.

Ik ben juist degene die vrouwen als gelijken ziet. Mannen zijn sletten. Mannen zijn zo oppervlakkig als de.... Maar omgedraaid zijn vrouwen dit opeens niet? Get f real !!

Dat bedoel ik met 'vrouwen worden op handen en voeten gedragen'. Hen wordt mooiere eigenschappen toebedeeld dan in werkelijkheid het geval. Wil je gelijkwaardigheid. Neem dan ook de volgende stap. En stop daarmee.

Vrouwen zijn niet heilig. Zij zijn niet gemaakt van glas. Zij zijn minstens zo oppervlakkig als mannen zoniet erger.

In mijn ervaring zijn zij juist hel. De helpertjes van de duivel. Wanneer ik ze nu zie glimlachen achter al dat makeup. En dat pretentieuze geshit en geeoe en gechiechel. En oh ze zijn zo lief en grappig. Dan zie ik geen onschuld. Ik zie potentieel kwaad.

Vrouwen moeten ophouden met mannen op het verkeerde been zetten. Het gaat niet alleen om innerlijke eigenschappen. Want elke keer wanneer mensen dit toch beweren. Dan vol ik mij gewoon diep beledigd.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:06:12 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176242588
En jij ziet vrouwen als gelijke? :')
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:08:40 #22
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_176242656
Dan ga je toch aan de man als alle vrouwen zo kut zijn
pi_176242690
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:05 schreef Sadcopter het volgende:
Ik wilde nog even dit kwijt. Dan blijf ik weg tot morgenavond of tot na 't weekend.

Ik ben juist degene die vrouwen als gelijken ziet. Mannen zijn sletten. Mannen zijn zo oppervlakkig als de.... Maar omgedraaid zijn vrouwen dit opeens niet? Get f real !!

Dat bedoel ik met 'vrouwen worden op handen en voeten gedragen'. Hen wordt mooiere eigenschappen toebedeeld dan in werkelijkheid het geval. Wil je gelijkwaardigheid. Neem dan ook de volgende stap. En stop daarmee.

Vrouwen zijn niet heilig. Zij zijn niet gemaakt van glas. Zij zijn minstens zo oppervlakkig als mannen zoniet erger.

In mijn ervaring zijn zij juist hel. De helpertjes van de duivel. Wanneer ik ze nu zie glimlachen achter al dat makeup. En dat pretentieuze geshit en geeoe en gechiechel. En oh ze zijn zo lief en grappig. Dan zie ik geen onschuld. Ik zie potentieel kwaad.

Vrouwen moeten ophouden met mannen op het verkeerde been zetten. Het gaat niet alleen om innerlijke eigenschappen. Want elke keer wanneer mensen dit toch beweren. Dan vol ik mij gewoon diep beledigd.
Ga jezelf eens gauw verhelpen. Serieus.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:11:28 #24
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176242727
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sadcopter, je hebt een vreselijke karakter. Sorry. Ik denk dat dat de reden is waarom je geen vrouw kan vinden en niet zozeer vanwege je uiterlijk.
Ik zal de reten van vrouwen wel weer gaan kussen, zoals al die andere mannen dat doen, OK? Dan heb ik vast weer een 'mooi karakter'.
pi_176242744
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:11 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik zal de reten van vrouwen wel weer gaan kussen, zoals al die andere mannen dat doen, OK? Dan heb ik vast weer een 'mooi karakter'.
Wie heeft het hier over het 'likken' van reten? Wees gewoon niet zo pretentieus en dan zal je zien dat ook jij uiteindelijk een leuke dame zal ontmoeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')