abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:46:08 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176232328
Voor de liefhebbers
quote:
Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.

Maar dat is helemaal niet zo.

Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.

Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.

En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben. :')

Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:46:33 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176232339
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 18:44 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Je comments zitten vol met vrouwen-retoriek en leugens. Ik weet niet waar ik moet beginnen.

Iedere man begint vol goede moed. Deze vermindert. Waar komt dat door denk je. Een negatieve instelling? Je schuift een ingewikkeld sociaalmaatschappelijk probleem alleen op het bord van jonge mannen. Onder de noemer "instelling". Je ziet toch duidelijk een oorzaak en gevolg. En jij draait die zomaar om. Je bent als jongeman doorgaans jezelf al. Wat verlangen vrouwen nog meer. Dat je superkrachten ontwikkelt? Dat is onlogisch.
Ik begrijp goed dat jouw instelling tov vrouwen ontstaan is door je slechte ervaringen.

Maar wat ik wil zeggen is dat de enige die het probleem voor je kan oplossen jijzelf bent. Uiteraard kunnen en willen mensen je helpen. Maar als je pertinent enige zelfreflectie weigert, en niet bereid bent om je eigen aandeel in de situatie aan te pakken, dan gaat er niets veranderen. Vrouwen eisen geen superkrachten maar wel iemand die aangenaam is. Die hele negatieve, onaangename slachtofferhouding moet, hoe lastig ook, weg. Zie het als een soort drugs die je op korte termijn rustig maakt maar waar je uiteindelijk je leven mee verknalt.

quote:
Vrouwen verlangen een ‘Chad’. Daar wachten zij op. En als die niet komt om haar van dr voeten te tillen. Dan klaagt ze dat er geen leuke mannen bestaan. De huidige tendens is dat vrouwen worden opgehemeld. Dat zelfs de vrouwen met ziekelijke overgewicht van zichzelf vinden, dat ze er nog mogen zijn. Zodoende voldoen normale tot gelijkwaardige mannelijke partners niet aan hun standaard. En worden die gepasseerd.

In een eerder topic gaf ik nog een voorbeeld van een vrouwelijke collega. Toen ik mocht meekijken in haar relatieplanet account. Niets was goed genoeg voor haar. Zeker de helft van de mannen waren zeer zeker knapper dan zij is. Het is niet dat ik niet geloof in verbeteren van aantrekkingskracht. Maar stel. Je bent een knappe mooie jongen. Dan krijg je zeer zeker aandacht van vrouwen. En niet zo'n beetje ook. Vrouwen gedragen zich dan erg happy en een beetje dronken. Nooit gezien? Dat gedrag spreekt boekdelen. Dat kunnen vrouwen niet verbergen onder wat zij vinden dat iedereen wilt horen. Dat is puur hun natuur wat je observeert.
Wat die collega doet is voor haar rekening. Ze is een van de miljoenen vrouwen die er zijn. En misschien is ze wel veel aantrekkelijker dan jij denkt.

Eerder in dit topic gaf ik je al aan. Als je een beeld van de realiteit wilt moet je op zaterdagmiddag naar de Ikea. Of anders een dagje naar de Efteling. Dan zie je dat de meeste stellen uiterlijk gezien elkaar niet zoveel ontlopen. Ook lelijke mannen die gewoon een vrouw/vriendin hebben. Misschien niet een knappe, maar dat zijn ze zelf ook niet.

Natuurlijk zouden vrouwen tekenen voor een man die eruit ziet als Brad Pitt. Maar dat is voor de meesten van hen echt niet weggelegd. Die "leuke mannen" waarover jij hebt het stellen namelijk ook gewoon eisen. Vrouwen die er niet aan voldoen laten ze ook links liggen. Zodoende krijgen vrouwen die niet tot de mooisten behoren ook eigenlijk maar weinig aandacht van mannen die echt de moeite waard zijn. En at the end hebben de meeste lelijkere vrouwen uiteindelijk ook een vent gevonden. Geen knapperd, maar dat zijn ze zelf ook niet,.

quote:
Uiterlijk. Is hartstikke belangrijk. Als je ondergemiddeld bent kwa uiterlijk als jongeman. Valt er weinig te verbeteren. Vrpuwen zijn net zo oppervlakkig zoniet erger. Als je die sjans niet een beetje hebt als jongeman. Dan weet je gewoon hoe je ervoor staat als jongeman op de datingmarkt.
Hoe weet je dat er niks te verbeteren valt? Heb je het uberhaupt wel eens geprobeerd?

En als alles altijd puur met uiterlijk zou staan en vallen. Hoe verklaar jij dat veel lelijke mannen ook een vriendin hebben?

quote:
Wat betreft je eerste alinea. Je zegt het zelf al. Lang niet altijd.. Dus de meesten wel? Vrouwen kunnen best sex hebben omdat ze het willen puur omdat ze het lekker vinden. Dat aspect van liefde wat daar perse bij zou moeten zitten volgens hun. Wordt volgens mij en mijn observaties door de jaren heen. Schromelijk overschat.

Veel van mijn vrouwelijke collegas melden dit ook. Ze zeggen "ik ken veel vriendinnen die bij de eerste date al direkt sex hebben met de man. Alleen om hem te binden". Wat dus nooit lukt. Of die vrouwen zijn iedom. Wat ik niet geloof want vrouwen zijn zeer intellugent. Of ze weten dondersgoed waar zij mee bezig zijn. En dat geloof ik meer. En ze willen het zelf ook. Maar gebruiken zielige excuses om hun sexhonger goed te praten.
Tja, het probleem is mede dat je vrouwen als een soort eenheidsworst beschouwt die allemaal hetzelfde denken en dezelfde opvattingen en smaak hebben. Leer ze eens als individu te zien met eigen wensen en voorkeuren. En met hun eigen onzekerheden, karakter en ervaringen.

Daarbij zie je het feit dat een lelijke vrouw als ze wil zich iedere avond liefdeloos kan laten nemen door lelijke geile gasten uit de kroeg, als een soort bron van geluk voor ze. Zo is dat gewoon niet. De meesten willen gewoon een leuke relatie met een man die van ze houdt.
pi_176232566
Hexagon, ik bewonder je doorzettingsvermogen. :D
  dinsdag 2 januari 2018 @ 11:18:43 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176232773
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 19:26 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Je kent het concept van oorzak en gevolg niet?

Iedere jongeman begint vol goede moed. Deze vermindert. Waar komt dat door denk je. Een negatieve instelling? Je schuift een ingewikkeld sociaalmaatschappelijk probleem alleen op het bord van jonge mannen. Onder de noemer "instelling". Je ziet toch duidelijk een oorzaak en gevolg. En jij draait die zomaar om. Je bent als jongeman doorgaans jezelf al. Wat verlangen vrouwen nog meer. Dat je superkrachten ontwikkelt? Dat is onlogisch.

Moe word ik hiervan zeg. Ik heb het al zwaar. Krijg ik allemaal verwijten dat het allemaal (ja echt alles) aan mijzelf ligt. Echt wtf..
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 19:31 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Godverdomde aarshool waar zeg ik dat. Waar zeg ik dat vrpuwen zich aan mij moeten aanpassen. Ik stel alleen dat ik in een klote situatie zit. En stel dat het niet puur mijn eigen fout is. Jullie zeggen dat alles te wijten is aan enkelt de 'instelling' van jongemannen. Waar slaat dat op. Stel dat vrouwen mij zagen staan. Denk je dat ik vandaag zo zuur zou zijn dan?

De maaschappij gaat overigens ook stukje bij beetje schever. Je merkt het aan alles. Met als oorzaak vooral het feminisme en wat ze noemen de linkse policor. Je ziet het op tv je merkt het via de media. Je merkt het op school. Zelfs aan de universiteiten en hun beleid.
Het punt is vooral dat er niemand iets aan jouw situatie gaat kunnen veranderen behalve jijzelf.

Klagen op vrouwen, de "linkse policor", het feminisme of wat je ook als duistere macht ziet die jouw probleem veroorzaakt is zelfdestructief vluchtgedrag. Je hoopt wellicht op een bad van bevestigende reacties van lotgenoten. Die ga je van mij niet krijgen. Ik wil namelijk niet dat onzekere jongens van 20 hier negatief beinvloed worden. En dat is ook de belangrijkste reden van mijn felle reacties. Want verder vind ik de situatie waarin je zit ook heel kut voor je.

Ik ken je verleden niet. Je zal vast de nodige dingen meegemaakt hebben die je gebracht hebben waar je bent, en waar je niks aan kon doen. Misschien werd je gepest of had je een nare thuissituatie. En wellicht hebben sommige vrouwen je respectloos behandeld. Het is allemaal gelopen zoals het is gelopen en niemand die het je verwijt. De enige manier om uit die situatie te komen is teruggaan naar waar het mis ging en vanaf daar weer verder. Vraag gerust hulp van mensen die je vertrouwt of professionals. Maar het begint alleen maar bij een andere mindset van jezelf.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 11:21:36 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176232825
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:01 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Hexagon, ik bewonder je doorzettingsvermogen. :D
Het gaat me vooral om het feit dat ik hiermee hoop 20 jarige onzekere fokkers te behoeden voor deze ellende.
pi_176233980
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het gaat me vooral om het feit dat ik hiermee hoop 20 jarige onzekere fokkers te behoeden voor deze ellende.
^O^
pi_176234198
quote:
Vrouwen verlangen een ‘Chad’. Daar wachten zij op. En als die niet komt om haar van dr voeten te tillen. Dan klaagt ze dat er geen leuke mannen bestaan.
Leuke mannen zoals jij die wèl heel aardig zijn tegen vrouwen in tegenstelling tot die 'Chad'? Hoe durven ze je inderdaad af te wijzen als je zo aardig voor ze bent en in plaats daarvan te kiezen voor Chad. Iedereen weet dat aardig zijn voor een vrouw verplicht beloond moet worden met heel veel seks en een relatie.

Sorry hoor, maar die comment kwam gevaarlijk dicht in de buurt van reddit.com/r/NiceGuys :')
pi_176234616
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik denk ook dat we dit topic niet moeten laten verzanden in een Sadcopter-klaagmuur waar hij verwacht een echoput te vinden van mensen die het met hem eens zijn.

Zolang er inhoudelijk gereageerd wordt vind ik het allemaal best.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:04:12 #9
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176234656
Wat is een chad? Nooit van gehoord.

Maar het is zo simpel. Ben je in de een of andere vereniging. Bij wie ben je dan het liefste. Bij de gangmaker, de gezelligste, de begripvollere, de behulpzame, de luisterende enz.
Of een erg negatief iemand (ook nog naar jou negatief!?)

En zo is het met relaties ook. Tuurlijk, als die van het andere geslacht (gemakshalve hou ik het bij alleen hetero) dan ook nog knap en rijk is, zou helemaal fijn zijn. En als je echt heel lelijk of heel arm bent zullen er ook leden van het andere geslacht (m/v) zijn die je dan niet willen. Maar bijna altijd zit het er ergens tussen in.
Fifty shades of grey. Tis me wat, net niks. Enkele miljoenen shades of man, of vrouw. Dat is wat!

Wat jammer toch als iemand met wat minder super veel kansen (dus gewoon redelijk normale hoeveelheid kansen) die voor een groot deel weggooit gewoon door zijn negatieve instelling. Echt jammer .....

:N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:08:44 #10
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176234723
Wat word ik toch moe van dat generaliseer over de vrouwelijke seksdrive. Het is heus mogelijk dat een vrouw op haar 35ste het slechts met 4/5 mannen heeft gedaan of zelfs maar één als ze het geluk heeft dat ze nog bij haar eerste liefde is. Niet iedereen heeft namelijk de behoefte aan betekenisloos rampetampen of duikt al na een paar dates meteen de koffer in.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:17:57 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176234885
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:08 schreef Buurtzwaan het volgende:
Wat word ik toch moe van dat generaliseer over de vrouwelijke seksdrive. Het is heus mogelijk dat een vrouw op haar 35ste het slechts met 4/5 mannen heeft gedaan of zelfs maar één als ze het geluk heeft dat ze nog bij haar eerste liefde is. Niet iedereen heeft namelijk de behoefte aan betekenisloos rampetampen of duikt al na een paar dates meteen de koffer in.
Voeg daaraan toe het idee dat het gros van de vrouwen de knapste, leukste kerels bij afroep zouden kunnen krijgen.

Veel negatievelingen lijken vrouwen ook helemaal niet leuk te vinden maar verafgoden hen vooral als seksgodinnen, statussymbolen en/of babyfabrieken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Hexagon op 02-01-2018 14:11:46 ]
pi_176237343
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Veel negatievelingen lijken vrouwen ook helemaal niet leuk te vinden maar verafgoden hen vooral als seksgodinnen, statussymbolen en/of babyfabrieken.
Totdat de vrouw in kwestie ze natuurlijk afwijst, want dan zijn het bitches, hoeren en sletten met een kort pittig kapsel. |:(
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:05:06 #13
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176238737
Gaat het in deze reeks over mensen die het niet erg vinden vrijgezel te zijn en hiervan genieten. Of nog vrijgezel zijn en een hart onder de riem nodig hebben omdat ze toch wel op zoek zijn naar relaties?

In dat eerste geval heb ik het dan verkeerd begrepen. Ik ging ergens in op iemand. En daarmee van het doel van deze reeks af.

Ik ben voornamelijk op moe en leeg. Heb de feestdagen alleen doorgebracht.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:09:31 #14
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176238826
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Voeg daaraan toe het idee dat het gros van de vrouwen de knapste, leukste kerels bij afroep zouden kunnen krijgen.

Dat laatste verbaas ik me vaak over, maar dan wijzen ze er op dat de maatschappij vrouwen verafgood en dat het spel zo wordt gespeeld. Volgens mij is er helemaal geen spel of verafgoding, maar enkel het verschil tussen mensen die realistische verwachtingen en sociale vaardigheden hebben en hen die beide missen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:05 schreef Sadcopter het volgende:

Ik ben voornamelijk op moe en leeg. Heb de feestdagen alleen doorgebracht.
Is familie geen optie om de kerst mee door te brengen ?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 17:20:37 #15
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176240473
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:46 schreef Hexagon het volgende:

[quote]

Ik begrijp goed dat jouw instelling tov vrouwen ontstaan is door je slechte ervaringen.

Maar wat ik wil zeggen is dat de enige die het probleem voor je kan oplossen jijzelf bent. Uiteraard kunnen en willen mensen je helpen. Maar als je pertinent enige zelfreflectie weigert, en niet bereid bent om je eigen aandeel in de situatie aan te pakken, dan gaat er niets veranderen. Vrouwen eisen geen superkrachten maar wel iemand die aangenaam is. Die hele negatieve, onaangename slachtofferhouding moet, hoe lastig ook, weg. Zie het als een soort drugs die je op korte termijn rustig maakt maar waar je uiteindelijk je leven mee verknalt.
Dat klinkt als gemeend advies en ik neem dat wel aan. Er is echter een grens aan mijn maakbaarheid. Het is puur uiterlijk. En daar val ik mee. Niet door enkelt mijn schuld. Door ervaring kom ik tot deze conclusie. Wat kan ik dan nog doen. Meer zelfvertrouwen kweken?

Mijn zelfreflectie is ook OK. Ik weet waar ik sta in dit dating gebeuren. Door ervaring. En das niet best. Wat jij eigenlijk wilt is dat ik juist minder zelfreflectie heb. En het toch bij 200+ vrouwen probeer tot er één mij een kans geeft. . Dat doelloze pad wil ik niet meer.

Wat ik |eigenlijk wil hier is dat men eens toegeeft dat uiterlijk van groot belang is. Belangrijker dan de eigenschappen die zij overloos herhalen. Zoals intelligentie, humor, lief en aardig. Dat het belang van die eigenschappen schromelijk wordt overschat.

Kijk maar eens om je heen. Hoe zakkig venten kunnen zijn. En dat grietje is dan heel soepel en past zich aan. “als hij maar lief is tegen mij”. Omgekeerd ook. Wanneer mannen een mooi meisje zien. Kennen ze mooie innerlijke eigenschappen toe. Zoals integriteit, eerlijk, lief, zorgzaam. Terwijl ze haar nieteens kennen.

Ik wil dat mensen eens toegeven dat juist uiterlijk (over het algemeen) van doorslaggevend belang is.

quote:
Wat die collega doet is voor haar rekening. Ze is een van de miljoenen vrouwen die er zijn. En misschien is ze wel veel aantrekkelijker dan jij denkt.
Eh.. nee. Zij s begin 30 denk. En heeft maar 1 relatie gehad. En dat was om een hele domme reden van die vent. Ik ga die nieteens benoemen. Gewoon achterlijk zo erg. En haar keuze is niet alleen voor haar rekening. Ik wil aantonen dat vrouwen over het algemeen nog kieskeuriger zijn dan mannen. En dat is mede in mijn nadee (als beneden gemiddelde man). Ik stel mijn eisen al bij. En dat is nog niet genoeg.

En zelfs dan mag ik na mijn bijstellen toch nog wel wat eisen hebben? Of niet? Of mogen alleen vrouwen eisen stellen. Mijn eis is, meid, val af. Is dat zoveel gevraagd. En ik houd niet van negroide vrouwen. Dit zijn wel degenen die mij nog sjans geven overigens. Maar zij zijn gewoon mijn type niet. Hoeveel moet ik mij nog bijstellen. Hoe zou jij dat vinden in mijn situatie? Is toch rot?

quote:
Eerder in dit topic gaf ik je al aan. Als je een beeld van de realiteit wilt moet je op zaterdagmiddag naar de Ikea. Of anders een dagje naar de Efteling. Dan zie je dat de meeste stellen uiterlijk gezien elkaar niet zoveel ontlopen. Ook lelijke mannen die gewoon een vrouw/vriendin hebben. Misschien niet een knappe, maar dat zijn ze zelf ook niet.
Ik ben in de Ikea Haarlem geweest. 8 December. Als je toegang tot cameras hebt dan heb je mij gezien.

Dr is nog een andere factor behalve mijn beneden gemiddelde uiterlijk wat speelt. Ik ben allochtoon. En niet zo'n populaire soort zoals de zwarten en de moslims. Er is echt een grens aan mijn maakbaarheid. En overtuig de vrouwen maar eens dat ik kwa persoon erg meeval. En best die kwaliteiten die zij (zeggen te) zoeken wel bezit. Ik krijg die kans nieteens. En waar denk je dat dat door komt. Mijn uiterlijk. Puur het uiterlijk.

Ik heb vanochtend weer gebabbeld met een collega. En zij geeft toe: "Je bent geen fotomodel. En op schaal 1-10 scoor je 4. Maar omdat ik je ken. En omdat je intelligent bent en vrouwen op een leuke manier uitdaagt (grenzen opzoekt). En als je loskomt dan open je op. Dan scoor je een 6". Oh en ik moet haar groeien. Pet weg. De leuke shirtjes en nette broek heb ik al. Uiterlijk is echt mijn struikelblok. Niks maakbaar meer aan. De meeste vrouwen hebben genoeg date opties. Ik word gewoon gepasseerd.

[ Bericht 15% gewijzigd door Sadcopter op 02-01-2018 18:46:11 ]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 17:23:07 #16
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176240514

//
Aan alle chaps in hun twintiger jaren. Die geen succes hebben met vrouwen. Maar er toch redelijk tot gemiddeld uitzien. Het kan erg in je voordeel werken om toch eens PUA tactieken of genoemde zelfverberingsargumenten te proberen. Maar dat is alleen voor gemiddelde jongemannen. Dan hoef je niet vergiftigd to raken door mijn ideeën.
//

quote:
Natuurlijk zouden vrouwen tekenen voor een man die eruit ziet als Brad Pitt. Maar dat is voor de meesten van hen echt niet weggelegd. Die "leuke mannen" waarover jij hebt het stellen namelijk ook gewoon eisen. Vrouwen die er niet aan voldoen laten ze ook links liggen. Zodoende krijgen vrouwen die niet tot de mooisten behoren ook eigenlijk maar weinig aandacht van mannen die echt de moeite waard zijn. En at the end hebben de meeste lelijkere vrouwen uiteindelijk ook een vent gevonden. Geen knapperd, maar dat zijn ze zelf ook niet,.

[..]

Hoe weet je dat er niks te verbeteren valt? Heb je het uberhaupt wel eens geprobeerd?

En als alles altijd puur met uiterlijk zou staan en vallen. Hoe verklaar jij dat veel lelijke mannen ook een vriendin hebben?

Dat laatste geef ik eerlijk toe . Ik weet dat ook niet. Ik heb ook wel lelijke mannen gezien met okay meiden. Ik begrijp dat ook niet.

Veel zwarten bijv. zijn ook niet bepaald knap. Ik vermoed doordat zij veel aandacht krijgen binnen de media. Dat vrouwen ze wel een kans geven om hun innerlijk te tonen. Dat opzetje heeft mijn soort gewoon niet. Overigens die collega waar ik het eerder over had. Die is half mijn etniciteit/half hollands. En zij heeft het daardoor moeilijk. Zelfs zij bitcht daarover. En zij is vrouw. En nee. Ze wil mij niet. Haar eis is ‘ blank lang slank met dun gezicht. En kaaklijn’. Zoals zoveel vrouwen.

quote:
Tja, het probleem is mede dat je vrouwen als een soort eenheidsworst beschouwt die allemaal hetzelfde denken en dezelfde opvattingen en smaak hebben. Leer ze eens als individu te zien met eigen wensen en voorkeuren. En met hun eigen onzekerheden, karakter en ervaringen.

Daarbij zie je het feit dat een lelijke vrouw als ze wil zich iedere avond liefdeloos kan laten nemen door lelijke geile gasten uit de kroeg, als een soort bron van geluk voor ze. Zo is dat gewoon niet. De meesten willen gewoon een leuke relatie met een man die van ze houdt.
Eenheidsworst dat zijn zij. Zeer zeker. Elke vrouw denkt en handelt hetzelfde. Ze hebben dezelfde logica. Hanteren dezelfde gesprekstactieken. Zoals alles mdraaien, of zwijgen met een neutrale blik tot je uit schaamte stopt. Het is eng wanneer je je moeder, colllegas, vriendinnen, haast in dezelfde bewoording. Dingen hoort zeggen over uiterlijk, relaties en hun persoonlijke wensen. Ze zijn echt allemaal hetzelfde. Alleen het uiterlijk verschilt. En daarmee ook hun keuzes en eventuele wensen.

En wat betreft “liefdeeloos laten uitwonen”.
Hoort bij lekkere sex altijd “liefde’ te zijn?

Je ziet zat (jonge) vrouwen die zich graag laten uitwonen en van pik naar pik gaan. Zie jij ze unhappy zijn? Ik heb in een buurthuis gewerkt 6 jaar lang. Het is zo overtrokken en rekbaar dat liefde argument. Ik wil er wel een topic over maken.. Als ik iets leuk vind om te doen. Dan doe ik dat al met liefde. Waarom zouden vrouwen perse liefde willen (of missen) bij losse sex? Ik weet zeker dat mannen hier geen moeite mee hebben. Waarom vrouwen opeens wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sadcopter op 02-01-2018 18:50:27 ]
pi_176240961
Je hebt het vaak over een kans geven. Wat bedoel je daar concreet mee?

Als ze met je praten/daten/appen/whatever dan heb je toch een kans, wat mis je voor jouw gevoel?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 18:00:30 #18
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176241130
Vrouwen maken meer oxytocine aan en gaan toch hechten bij seks, vroeg of laat.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_176242277
Sadcopter, je hebt een vreselijke karakter. Sorry. Ik denk dat dat de reden is waarom je geen vrouw kan vinden en niet zozeer vanwege je uiterlijk.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:05:00 #20
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176242549
Ik wilde nog even dit kwijt. Dan blijf ik weg tot morgenavond of tot na 't weekend.

Ik ben juist degene die vrouwen als gelijken ziet. Mannen zijn sletten. Mannen zijn zo oppervlakkig als de.... Maar omgedraaid zijn vrouwen dit opeens niet? Get f real !!

Dat bedoel ik met 'vrouwen worden op handen en voeten gedragen'. Hen wordt mooiere eigenschappen toebedeeld dan in werkelijkheid het geval. Wil je gelijkwaardigheid. Neem dan ook de volgende stap. En stop daarmee.

Vrouwen zijn niet heilig. Zij zijn niet gemaakt van glas. Zij zijn minstens zo oppervlakkig als mannen zoniet erger.

In mijn ervaring zijn zij juist hel. De helpertjes van de duivel. Wanneer ik ze nu zie glimlachen achter al dat makeup. En dat pretentieuze geshit en geeoe en gechiechel. En oh ze zijn zo lief en grappig. Dan zie ik geen onschuld. Ik zie potentieel kwaad.

Vrouwen moeten ophouden met mannen op het verkeerde been zetten. Het gaat niet alleen om innerlijke eigenschappen. Want elke keer wanneer mensen dit toch beweren. Dan vol ik mij gewoon diep beledigd.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:06:12 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176242588
En jij ziet vrouwen als gelijke? :')
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:08:40 #22
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_176242656
Dan ga je toch aan de man als alle vrouwen zo kut zijn
pi_176242690
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:05 schreef Sadcopter het volgende:
Ik wilde nog even dit kwijt. Dan blijf ik weg tot morgenavond of tot na 't weekend.

Ik ben juist degene die vrouwen als gelijken ziet. Mannen zijn sletten. Mannen zijn zo oppervlakkig als de.... Maar omgedraaid zijn vrouwen dit opeens niet? Get f real !!

Dat bedoel ik met 'vrouwen worden op handen en voeten gedragen'. Hen wordt mooiere eigenschappen toebedeeld dan in werkelijkheid het geval. Wil je gelijkwaardigheid. Neem dan ook de volgende stap. En stop daarmee.

Vrouwen zijn niet heilig. Zij zijn niet gemaakt van glas. Zij zijn minstens zo oppervlakkig als mannen zoniet erger.

In mijn ervaring zijn zij juist hel. De helpertjes van de duivel. Wanneer ik ze nu zie glimlachen achter al dat makeup. En dat pretentieuze geshit en geeoe en gechiechel. En oh ze zijn zo lief en grappig. Dan zie ik geen onschuld. Ik zie potentieel kwaad.

Vrouwen moeten ophouden met mannen op het verkeerde been zetten. Het gaat niet alleen om innerlijke eigenschappen. Want elke keer wanneer mensen dit toch beweren. Dan vol ik mij gewoon diep beledigd.
Ga jezelf eens gauw verhelpen. Serieus.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:11:28 #24
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176242727
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sadcopter, je hebt een vreselijke karakter. Sorry. Ik denk dat dat de reden is waarom je geen vrouw kan vinden en niet zozeer vanwege je uiterlijk.
Ik zal de reten van vrouwen wel weer gaan kussen, zoals al die andere mannen dat doen, OK? Dan heb ik vast weer een 'mooi karakter'.
pi_176242744
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:11 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik zal de reten van vrouwen wel weer gaan kussen, zoals al die andere mannen dat doen, OK? Dan heb ik vast weer een 'mooi karakter'.
Wie heeft het hier over het 'likken' van reten? Wees gewoon niet zo pretentieus en dan zal je zien dat ook jij uiteindelijk een leuke dame zal ontmoeten.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:13:01 #26
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176242770
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:08 schreef Momo... het volgende:
Dan ga je toch aan de man als alle vrouwen zo kut zijn
Hahaha! Zo werkt dit niet.

Ik zal vanuit mijn natuur altijd meiden/vrouwen begeren. Helaas.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:14:14 #27
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176242797
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:12 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wie heeft het hier over het 'likken' van reten? Wees gewoon niet zo pretentieus en dan zal je zien dat ook jij uiteindelijk een leuke dame zal ontmoeten.
Uiteindelijk.. Weet je hoe lang ik al bezig ben. Overal ving ik bot. Weet je wat dit doet me je eigenwaarde als persoon. Hoe zou jij dit vinden?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:15:10 #28
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_176242828
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:13 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Hahaha! Zo werkt dit niet.

Ik zal vanuit mijn natuur altijd meiden/vrouwen begeren. Helaas.
Dan zijn alle vrouwen ook niet hetzelfde, net als dat alle mannen niet het zelfde zijn. Maarja als jij blijft denken dat het aan een heel geslacht ligt, maar niet aan die ene man die problemen heeft een relatie te vinden...
pi_176242864
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:14 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Uiteindelijk.. Weet je hoe lang ik al bezig ben. Overal ving ik bot. Weet je wat dit doet me je eigenwaarde als persoon. Hoe zou jij dit vinden?
Vertel, hoe lang ben je al bezig?
quote:
Lieve schat, iedereen vangt wel eens een bot, of -in jouw geval- meerdere botten. Zie dat als een leermoment en neem dat niet mee in je volgende relatie. Bij mij heeft het ook even geduurd voor ik iemand vond met wie ik trouwde. Zag ondertussen iedereen om me heen trouwen en zelfs al kinderen hebben en ook dat deed niet veel goeds voor mijn eigenwaarde. Maar weet je, uiteindelijk komt het goed, maar dan moet je toch echt aan jezelf werken. Wees wat minder pretentieus en stel jezelf oprecht open voor vrouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2018 19:17:54 ]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:18:22 #30
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176242910
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Vertel, hoe lang ben je al bezig?

[..]

Ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik word over 10 dagen 40.

Vertel nogeens iets over zelfvertrouwen. En hoe je die als man kunt opkrikken. Zonder succesjes. Op een keeftijd van 40.
pi_176243061
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:18 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Vertel nogeens iets over zelfvertrouwen. En hoe je die als man kunt opkrikken. Zonder succesjes. Op een keeftijd van 40.
Ok. Wel contacten neem ik aan en dus ook dates?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:24:33 #32
138876 Andromache
pi_176243097
quote:

[..]

Nog 40 jaar te gaan dus waarin het kan. Niet zo misogyn. We zijn je niets maar dan ook niets verplicht enkel omdat je een penis hebt en het al zo lang en hard probeert. Wees zacht, gul, en onvoorwaardelijk aardig omdat je mensen graag mag. Je hebt nergens recht op, niet op een persoon of een levensinvulling (dingdongdingdong note to self hahaha).

En godsamme man zoek hulp voor je agressie!
pi_176243113
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:24 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nog 40 jaar te gaan dus waarin het kan. Niet zo misogyn. We zijn je niets maar dan ook niets verplicht enkel omdat je een penis hebt en het al zo lang en hard probeert. Wees zacht, gul, en onvoorwaardelijk aardig omdat je mensen graag mag. Je hebt nergens recht op, niet op een persoon of een levensinvulling (dingdongdingdong note to self hahaha).

En godsamme man zoek hulp voor je agressie!
Hoe is het met jou? En je liefdesleven?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:25:53 #34
138876 Andromache
pi_176243138
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:25 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoe is het met jou? En je liefdesleven?
Dm.

Nee toch maar PM en niet open en bloot.

Nee toch zo. Gelieve niet te quoten.

Neen, met den billekes bloot. Ehm, matig. Ik baal er ernstig van dat het alweer 2018 is en ik 36 word en nog geen concreet uitzicht heb op HBB. Tot overmaat van ramp blijkt twee jaar wachttijd bij de spermabanken geen uitzondering, waar ik een jaar dacht waarin ik mezelf nog lekker mocht ontplooien. Nog twee jaar voor ik het überhaupt mag proberen. :{ :'( (aan de andere kant nu ook twee jaar om gitaar te leren spelen en ik kan 2 keer op vakantie naar een wensbestemming, en hihi misschien lukt Roskilde ook nog! :D). Van de psycholoog moet ik nu gaan werken aan een ander toekomstbeeld dan echtgenote en moeder zijn. Hoe dan? Dat was mijn grote levensdoel voor de jaren vanaf 35. En nee, ook in mijn eentje kunnen blijven volleyballen en zwemmen terwijl man voor kindjes zorgt, en ik op mijn beurt als hij met de maten op stap gaat en alleen naar de kroeg wil. Het kan misschien nog maar ik heb in de voorbije 20 jaar bijzonder weinig mannen ontmoet die ik heel leuk vond. 8 ofzo? Ik ga vaak uit, misschien mag ik nog meer cursussen doen ofzo waar ik andere mensen kan ontmoeten (maar ik ken al zo veel mensen! :o ). Ik kom vaak vrij hard, snedig en scherp over met mijn humor en haantje de voorste in kennisquizzen en karaoke. Dat schrikt kennelijk af? Maar ja zo ben ik en dat vind ik leuk. Na een tijdje vinden ze me vaak een supertof wijf. Maar de mannen zijn dan meestal al vertrokken naar dat op het eerste oog schattige vrouwtje (of ben ik zelf te lief en hebben ze eigenlijk allemaal een kutwijf thuis zitten, i.h.k.v. de ideale vrouw is een bitch?). En als er dan een leuke man is die mij ook leuk en zacht en lief vindt en híj als eerste zegt vriendinnetje, neemt hij afstand als ik in mijn yay-ik-heb-een-vriendje-leukleuk-we-gaan-allerlei-leuke-dingen-doen-schoudertjens-eronder-modus voorstel weekendje weg (hij ook trouwens maar het kwam nooit van de grond), sauna, naar het theater, zullen we later naar Japan, hand-in-hand boodschapje doen, ga je mee naar mijn vrienden? Ik niet snap. Emotioneel onbereikbare man met bindingsangst of hij is afgeknapt op dat ik bewust geen auto heb, om het milieu denk, breien en koken leuk vind, een boerderijtje wil, me een middenklassevrouw voel en geen uberyup op de Zuidas, weinig reis en misschien wat bezorgd en angstig in het leven sta. Tja. Heel erg verdrietig. Maar nu cocoonen in dekbed op de bank in mijn veilige haventje. Hier is het warm en licht en goed O+ Daten? Afgekapt met een man die ik na date twee aardig, lief, warm, ambitieus vond maar niks meer. Ik moet nu sowieso de energie ergens anders op richten.

[ Bericht 41% gewijzigd door Andromache op 02-01-2018 20:04:03 ]
pi_176243150
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:25 schreef Andromache het volgende:

[..]

Dm.
Is goed! Hoop dat het goed met je gaat.
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 19:26:57 #36
236264 crew  capricia
pi_176243162
quote:

[..]

En misschien zit het er voor jou ook niet in. Dat je daardoor bitter bent omdat je je het leven anders had voorgesteld, dat begrijp ik wel.

Waar ik moeite mee heb is die agresssie die ik bij je lees.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:29:40 #37
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176243234
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:15 schreef Momo... het volgende:

[..]

Dan zijn alle vrouwen ook niet hetzelfde, net als dat alle mannen niet het zelfde zijn. Maarja als jij blijft denken dat het aan een heel geslacht ligt, maar niet aan die ene man die problemen heeft een relatie te vinden...
Ja..jij draait het om en legt alle schuld bij mij neer. Het zou never aan mijn uiterlijk kunnen liggen en de eisen van vrouwen. Van klein dik lelijk tot supermooi. Neuh. Het ligt vast aan vage eigenschappen als "zelfvertrouwen en houding". Begrijp je wel hoe rekbaar die begrippen zijn. Je zet sommige mannen echt op een verkeerd been. Een doelloos eindeloos pad. Zonder resultaat. Je kunt mij net zo goed een klap in mijn gezicht komen geven. Dan mij die onzin proberen te verkopen. Ik ben toch degene die dit allemaal ervaart. Denk je dat ik zo geboren ben. Met een negatieve instelling. Een vrouwenhater. Dat is nieteens logisch. Dat komt allemaal met ervaring.
pi_176243282
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:29 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ja..jij draait het om en legt alle schuld bij mij neer. Het zou never aan mijn uiterlijk kunnen liggen en de eisen van vrouwen. Van klein dik lelijk tot supermooi. Neuh. Het ligt vast aan vage eigenschappen als "zelfvertrouwen en houding". Begrijp je wel hoe rekbaar die begrippen zijn. Je zet sommige mannen echt op een verkeerd been. Een doelloos eindeloos pad. Zonder resultaat. Je kunt mij net zo goed een klap in mijn gezicht komen geven. Dan mij die onzin proberen te verkopen. Ik ben toch degene die dit allemaal ervaart. Denk je dat ik zo geboren ben. Met een negatieve instelling. Een vrouwenhater. Dat is nieteens logisch. Dat komt allemaal met ervaring.
Vrouwen hebben wel een speciale radar voor zure verbitterde kerels.
Die slaan ze automatisch over. En teveel aan bagage willen gewone vrouwen helaas ook niet. ;(
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 19:33:17 #39
236264 crew  capricia
pi_176243308
quote:

[..]

Denk je zelf niet dat het aan jou ligt?
Lijkt mij logischer. Dan dat het aan ‘alle vrouwen eisen idiote dingen’ ligt.
Want ‘alle vrouwen’ ken jij niet.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_176243410
quote:

[..]

Hoe verklaar je zoveel lelijke mannen die wel gewoon een vriendin/vrouw hebben?
pi_176243435
Ergens snap ik hem wel, met een flinke maar, niet iedere vrouw of man is zo.

Aan beide kanten zitten types die je liever uit de weg gaat. En ja, sommige mannen zijn klootzakken, en sommige vrouwen manipuleren je kapot of winden iedere man om hun vinger. Dus dan zit het in gedrag en niet het geslacht.

Dus gooi je haat opzij, want het gaat je niets brengen.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:40:30 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176243482
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:20 schreef Sadcopter het volgende:

Maakbaarheid is beperkt. Maar probeer je uberhaupt wel eens het beste uit jezelf te halen? Want of je nou 10, 200 of 1000 vrouwen aanspreekt. Als je onbewust steeds dezelfde dingen verkeerd doet. Heb je wel eens met iemand besproken hoe je overkomt op anderen. Hoe je wellicht betere styling kan hebben, hoe je een betere lichaamstaal kan hebben of gesprekstechnieken. Je zegt zelf niet te snappen hoe al die lelijke mannen aan een vriendin komen. Misschien moet je dit boek eens lezen:
https://www.boekenvoordee(...)tot-meer-succes.html

En het bouwen van zelfvertrouwen is lastig in je situatie dat klopt. Maar vrouwen zijn niet het enige in het leven. Kun je hier wellicht uitleggen waarom vrouwen jou wel zouden moeten daten? Waarom ben jij wel een leuke man en waar ben je wel goed in?

En het zien van vrouwen als eenheidsworsten is toch gewoon niet houdbaar als je er goed over nadenkt? Jij verschilt toch ook veel van allerlei andere mannen? Waarom zouden alle vrouwen dan hetzelfde zijn? Dus als jouw labiele vrouwelijke collega's de foute keuzes maken dan betekent dat niet dat het de norm is. En sommigen houden van liefdeloos neuken met geile kerels en anderen helemaal niet. Ook daar verschillen levensstijlen. Je kan niet hebben dat iedere vrouw je leuk vind. Maar er is er uiteindelijk maar eentje nodig.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:43:19 #43
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_176243568
quote:

[..]

Sommige vrouwen zijn kutwijven die mannen op een verkeerd pad zetten. Ik denk dat de meeste vrouwen je niet willen kwetsen door je direct hard af te wijzen maar om je heen bewegen. Ik weet niet of dat een verkeerd been zetten is. Je hebt zoveel verbetenheid in je, vrijwel iedereen merkt dat als ze een tijdje met je optrekken. Ik denk dat dat vooral af schrikt.
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2018 @ 19:54:17 #44
460494 naoomx
pi_176243882
Sadcopter, ik snap je frustratie met vrouwen en nog best wel wat dingen die je zegt zijn gewoon waar en in andere dingen die je gepost heb, snap ik ook best wel goed waar het vandaan komt.

Misschien komen jouw problemen en ervaringen ook alleen door je ervaringen met vrouwen in combinatie met je uiterlijk. Ik vermoed dat je nog het nodige andere meegemaakt hebt, maargoed, dat hoeft niet zo te zijn.

Maar stel dat je gelijk hebt. Wat dan?
Ja, dan komt alsnog het aan jezelf werken om je gemoedstoestand te verbeteren.
En daarna pas ook weer gaan daten, om te kijken of het hebben van een vrouw er nog inzit in het leven voor jou. Maar dan moet je wel op het punt in je leven zijn dat je een vrouw niet nodig hebt om het leven te omarmen, want anders zal zij, indien ze überhaupt nog komt, jou niet omarmen. En zelfs als ze jou wel zou omarmen, zou jij haar niet omarmen omdat je nog in dezelfde manier van denken zit als nu.

En het belangrijkste aan dat "aan jezelf werken" is werken aan je gemoedstoestand.
Als dat niet in ieder geval redelijk is, ga je nooit tevreden zijn met jezelf. Zeker omdat je maar blijft kijken op hoe ver je achterloopt op anderen, hoe eenzaam je nog bent en dergelijke.

Ik denk dat het belangrijk voor jou is om echt goede hulp te zoeken om jouw manier van denken dusdanig te veranderen dat je er gelukkiger van wordt. Niet omdat het een "betere manier van denken" is (als we het hebben over waarheid, denk ik zelf dat negatievere mensen het relatief vaker bij het rechte eind hebben eerlijk gezegd..) maar gewoon puur omdat het je gelukkiger maakt.
Met de focus op het veranderen van hoe je denkt over jezelf overigens, en (in de eerste plaats) niet over hoe je denkt over vrouwen. Het eerste is veel belangrijker voor je.

Schematherapie is bijvoorbeeld een aanrader wat ik gehoord heb van veel mensen.
Hiernaast lotgenotencontact, erachter komen dat jij misschien een uitzondering maar niet de enige bent met jouw problematiek op het gebied van relaties onder andere. Het zal geen wondermiddel zijn, maar van tijd tot tijd wel troost bieden en je misschien ook nog vriendschappen geven ook.

Maargoed, bespreek het maar gewoon met de huisarts. Ik ben (helaas) verre van een expert of iets dergelijks, dus kan ik hooguit toevallig met goede tips voor je komen. Maar ik denk toch dat mijn inschatting dat je echt goede hulp nodig hebt om je gemoedstoestand te verbeteren wel een goede is.

PS: Sorry dat deze post een beetje warrig is. :@
pi_176244052
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maakbaarheid is beperkt. Maar probeer je uberhaupt wel eens het beste uit jezelf te halen? Want of je nou 10, 200 of 1000 vrouwen aanspreekt. Als je onbewust steeds dezelfde dingen verkeerd doet. Heb je wel eens met iemand besproken hoe je overkomt op anderen. Hoe je wellicht betere styling kan hebben, hoe je een betere lichaamstaal kan hebben of gesprekstechnieken. Je zegt zelf niet te snappen hoe al die lelijke mannen aan een vriendin komen. Misschien moet je dit boek eens lezen:
https://www.boekenvoordee(...)tot-meer-succes.html

En het bouwen van zelfvertrouwen is lastig in je situatie dat klopt. Maar vrouwen zijn niet het enige in het leven. Kun je hier wellicht uitleggen waarom vrouwen jou wel zouden moeten daten? Waarom ben jij wel een leuke man en waar ben je wel goed in?

En het zien van vrouwen als eenheidsworsten is toch gewoon niet houdbaar als je er goed over nadenkt? Jij verschilt toch ook veel van allerlei andere mannen? Waarom zouden alle vrouwen dan hetzelfde zijn? Dus als jouw labiele vrouwelijke collega's de foute keuzes maken dan betekent dat niet dat het de norm is. En sommigen houden van liefdeloos neuken met geile kerels en anderen helemaal niet. Ook daar verschillen levensstijlen. Je kan niet hebben dat iedere vrouw je leuk vind. Maar er is er uiteindelijk maar eentje nodig.
Mij lijkt dat het begin helemaal niet eens bij verbeteringen in het dating ligt.

Probeer eerst eens met jezelf in het reine te komen. Zoek hobby's, zoek vrienden, ga op fitness, laat je adviseren door een goeie kapper, ga een aantal keer op date zónder seks of een relatie te willen maar om gewoon eens te kijken wanneer je een klik voelt en waarom, denk eens na over je eigen karakter en wat voor partner daar bij zou kunnen passen, etc.

Volgens mij heeft sowieso niemand zin om wat te beginnen met iemand die wanhopig overkomt. Je wil toch ook een beetje het gevoel hebben dat je partner jou koos omdat hij/zij jou leuk vindt en niet omdat je de eerste de beste random persoon was die ja zei.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 20:41:35 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176245363
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:59 schreef Igen het volgende:

[..]

Mij lijkt dat het begin helemaal niet eens bij verbeteringen in het dating ligt.

Probeer eerst eens met jezelf in het reine te komen. Zoek hobby's, zoek vrienden, ga op fitness, laat je adviseren door een goeie kapper, ga een aantal keer op date zónder seks of een relatie te willen maar om gewoon eens te kijken wanneer je een klik voelt en waarom, denk eens na over je eigen karakter en wat voor partner daar bij zou kunnen passen, etc.

Volgens mij heeft sowieso niemand zin om wat te beginnen met iemand die wanhopig overkomt. Je wil toch ook een beetje het gevoel hebben dat je partner jou koos omdat hij/zij jou leuk vindt en niet omdat je de eerste de beste random persoon was die ja zei.
Nee dat klopt, daar heb ik in eerdere epistels ook al naar verwezen.

Het gaat me er meer om dat als je steeds dezelde fouten maakt het eigenlijk niet uitmaakt of je nou door 10 of tienduizend vrouwen bent afgewezen.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 21:35:23 #47
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176247186
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 12:34 schreef MrAero het volgende:

[..]

Leuke mannen zoals jij die wèl heel aardig zijn tegen vrouwen in tegenstelling tot die 'Chad'? Hoe durven ze je inderdaad af te wijzen als je zo aardig voor ze bent en in plaats daarvan te kiezen voor Chad. Iedereen weet dat aardig zijn voor een vrouw verplicht beloond moet worden met heel veel seks en een relatie.

Sorry hoor, maar die comment kwam gevaarlijk dicht in de buurt van reddit.com/r/NiceGuys :')
Ik heb een beetje een deezertje deja-vu bij sadcopter...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 21:43:37 #48
138876 Andromache
pi_176247405
Ik dacht aan Spezza19 maar dat kan denk ik niet.
pi_176247606
Andromache,

quote:
Allereerst, heel moedig en knap hoe jij jezelf zo blootstelt. Dat alleen al is zo ontzettend knap en geeft des te meer aan dat je zo goed bezig bent. Zijn er geen spermabanken waar je toch op een of ander manier wat eerder aan de beurt kan komen? Twee jaar is een indicatie, toch? Dat betekent dus ook dat je met een beetje geluk na een half jaar al opgeroepen kan worden. Ik hoop dat dit het geval zal zijn. Ik vind ook dat als jij heel graag moeder wil worden, hier toch echt voor moet gaan hoor.

En, ik gun je die leuke man. En er moet toch wel ergens 1 leuke man rondlopen die bij je past?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2018 21:52:20 ]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:24:52 #50
138876 Andromache
pi_176248469
Dank meis.

Als onvrijwillig maagd had ik allang de GFE geboekt bij een beetje een kwaliteitsescort. Dan maar een keer minder luxe op vakantie.
pi_176250303
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:24 schreef Andromache het volgende:
Dank meis.

Als onvrijwillig maagd had ik allang de GFE geboekt bij een beetje een kwaliteitsescort. Dan maar een keer minder luxe op vakantie.
Kan nu toch ook nog? Trouwens, nooit gedacht aan het invriezen van de eieren?
  woensdag 3 januari 2018 @ 00:30:51 #52
138876 Andromache
pi_176250767
Girlfriendexperience is bij een prostituee, voor mannen, voor bijv. Sadcopter ;)

Onbevrucht invriezen schijnt weinig te verlengen.
pi_176251245
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:30 schreef Andromache het volgende:
Girlfriendexperience is bij een prostituee, voor mannen, voor bijv. Sadcopter ;)

Onbevrucht invriezen schijnt weinig te verlengen.
Ah zo. Dat kan toch? Gewoon doen hoor als je dat wenst en het kan.

Oh, ik dacht dat invriezen de boel verlengd.
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:04:14 #54
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176255287
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat klopt, daar heb ik in eerdere epistels ook al naar verwezen.

Het gaat me er meer om dat als je steeds dezelde fouten maakt het eigenlijk niet uitmaakt of je nou door 10 of tienduizend vrouwen bent afgewezen.
Ik stel mijn eisen al bij naar onder voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele liefdespartner. Ben zelf echt geen sukkel, zakkige lompe schreeuwerige type. Ben altijd beleefd. Ben intelligent en kan het overal over hebben. De eigenschappen waar bijnaek.vrouwmens zegt te zoeken. Ik koop daar echter nooit wat mee.

Leuke kleding draag ik al volgens collega. Het enige is haar groeien op hoofd en pet moet weg. That's it. Blijft over dat het voor een aanzienlijk deel ligt dus aan mijn uiterlijke kenmerken (van gezicht, lengte) en dus fysieke aantrekkelijkheid. Dan kun je wel zeggen dat ik fouten maak. Maar wat voor fouten doel je dan op?
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:18:05 #55
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176255610
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 12:34 schreef MrAero het volgende:

[..]

Iedereen weet dat aardig zijn voor een vrouw verplicht beloond moet worden met heel veel seks en een relatie.
Dat beweer ik niet. Dat beweren zowat alle vrouwen zelf.

Bij de vraag wat vrouwen willen. Blijven ze hameren op innerlijke eigenschapoen zoals intelligentie en beleefd zijn en aardig en hoffelijk en humor en dergelijke. En weet ik wat voor vage rekbare begrippen meer. Maar die doen het em gewoonweg niet.

Ik probeer zelf al jaar en dag duidelijk te maken (aan de hand van opgedane ervaring). Dat juist het uiterlijk een evenzo belangrijke, zoniet belangrijkere factor is voor vrouwen.

Ken je het halo-effect?

Bij mannen geldt dit sterk. Dat moet je vast wel herkennen bij jezelf of bij andere mannen. Waarom zou dit vrouwen opeens anders zijn. Zijn vrouwen geen mensen? Zijn zij niet gelijkwaardig? Zijn zij zo anders tussen de oren?

Je voelt je dan toch misleid en op een dwaalspoor gezet. Mag je daarover niet kwaad worden?
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:19:54 #56
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_176255645
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:04 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik stel mijn eisen al bij naar onder voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele liefdespartner. Ben zelf echt geen sukkel, zakkige lompe schreeuwerige type. Ben altijd beleefd. Ben intelligent en kan het overal over hebben. De eigenschappen waar bijnaek.vrouwmens zegt te zoeken. Ik koop daar echter nooit wat mee.

Leuke kleding draag ik al volgens collega. Het enige is haar groeien op hoofd en pet moet weg. That's it. Blijft over dat het voor een aanzienlijk deel ligt dus aan mijn uiterlijke kenmerken (van gezicht, lengte) en dus fysieke aantrekkelijkheid. Dan kun je wel zeggen dat ik fouten maak. Maar wat voor fouten doel je dan op?
Denk dat je gewoon saai en negatief bent. Sorry man, maar zo kom je over in ieder geval. Geen passie's, geen hobby's, geen levensvreugde, geen humor, geen ambitie, geen ballen of andere motivatie. Ik bespeur helemaal niks in jouw klaagzang anders dan negativiteit.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:21:11 #57
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176255673
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Denk dat je gewoon saai en negatief bent. Sorry man, maar zo kom je over in ieder geval. Geen passie's, geen hobby's, geen levensvreugde, geen humor, geen ambitie of andere motivatie. Ik bespeur helemaal niks in jouw klaagzang anders dan negativiteit.
Natuurlijk kom ik hier negatief over sukkel. Ik kom hier toch onder andere om te klagen. En om mijn problemen te bespreken. De tering. Ben je stoepit?

Je persoon maakt geen fuck uit als je je uiterlijk niet meehebt. Omgekeerd is het ook zo. Je persoon maakt geen fuck uit voor vrouwen. Als je een knappe mooie man bent. Let daar maar eens op.

Ik kan je niet overtuigen. Je moet het zelf maar een keer observeren.

Dat is mischien ook het probleem. Mensen doen veelal aan cognitieve ontkenning. zij Onteknnen graag dat vrouwen evenzo oppervlakkig kunnen zijn als mannen zoniet erger. Vrouwen wordt nogsteeds als vanzelfsprekend mooie maria-eigenschappen teobedeeld. Kuis, zorgzaam, integer en dat soort bullshit. Ideeën die mensen hebben al zijn ze onjuist veranderen. Is moeilijk.

Je word toch gek als mensen die je nieteens kennen. Toch zeker weten dat het vooral aan allerleihande zaken komt behalve het uiterlijk. Terwijl jezelf uit ervaring weet dat je op uiterlijke kenmerken wordt afgewezen. Dan wordt je toch moedeloos?

[ Bericht 18% gewijzigd door Sadcopter op 03-01-2018 12:34:20 ]
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:22:58 #58
358523 IkStampOpTacos
pi_176255700
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:21 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Tuurlijk kom ik hier negatief over sukkel. Ik kom hier toch onder andere om te klagen. En om problemen te bespreken. De tering. Ben je Stoepit?
Waarom wil je zo graag zielig lopen doen hier dan? Dat is het probleem een beetje met jou. Je loopt te zaniken. Iemand met een aantrekkelijk innerlijk had de positieve dingen gezien in het leven, weigert zichzelf zielig te laten vinden door anderen en had doorgegaan. Jij vindt het allemaal niet kut omdat je zo lelijk bent, je vindt alles kut omdat je niks doet.
-
pi_176255746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]Jij vindt het allemaal niet kut omdat je zo lelijk bent, je vindt alles kut omdat je niks doet.
Ik heb soms toch het idee dat ie loopt te zaniken en kut te doen omdat ie hoopt dat er een vrouw opduikt die medelijden met hem heeft, och, wat zielig, kusjekroel, bam, stomend hete neukseks. :')
  Moderator woensdag 3 januari 2018 @ 12:25:28 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176255755
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:21 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Tuurlijk kom ik hier negatief over sukkel. Ik kom hier toch onder andere om te klagen. En om problemen te bespreken. De tering. Ben je Stoepit?
Sjonge jonge jonge. Ja nee, jij hebt echt een persoonlijkheidje waar de vrouwen van snoepen inderdaad 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:27:19 #61
358523 IkStampOpTacos
pi_176255793
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik heb soms toch het idee dat ie loopt te zaniken en kut te doen omdat ie hoopt dat er een vrouw opduikt die medelijden met hem heeft, och, wat zielig, kusjekroel, bam, stomend hete neukseks. :')
Zaniken is ook makkelijker. Anderen de schuld geven zorgt er voor dat hij zelf namelijk niet hoeft te veranderen. Dat kan immers niet, hij is lelijk en daar is niks aan te doen. Hij heeft verder natuurlijk wel een perfect innerlijk. Gelukkig maar dat hij dat niet hoeft te veranderen, dat kost namelijk moeite om te veranderen maar dat heeft geen zin want hij is lelijk en vrouwen vallen alleen daar al niet op.
-
  Moderator woensdag 3 januari 2018 @ 12:30:07 #62
16180 crew  CoolGuy
pi_176255866
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Zaniken is ook makkelijker. Anderen de schuld geven zorgt er voor dat hij zelf namelijk niet hoeft te veranderen. Dat kan immers niet, hij is lelijk en daar is niks aan te doen. Hij heeft verder natuurlijk wel een perfect innerlijk. Gelukkig maar dat hij dat niet hoeft te veranderen, dat kost namelijk moeite om te veranderen maar dat heeft geen zin want hij is lelijk en vrouwen vallen alleen daar al niet op.
Dit is het inderdaad.
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:31:52 #63
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176255902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dan doe je toch eigenlijk aan zelfreflectie. En wat je zelf zou hopen. Want ik heb dat idee niet Stoney.
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:32:35 #64
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176255920
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit is het inderdaad.
Oh je kent mij zeker. Want je weet absoluut zeker dat dat het geval is.

Achterlijke mensen hier.
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:34:37 #65
358523 IkStampOpTacos
pi_176255972
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:32 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Oh je kent mij. Want je weet abaoluut zeker dat dat het geval is.

Achterlijke mensen hier.
Stuur eens een foto van je hoofd dan? Want zelfs de meest gare lui met een hoofd vol brandwonden, acné en wijnvlekken hebben een partner. Als je dan echt thuis past in één of ander rariteitenkabinet praten we wel weer.
-
pi_176255977
quote:

[..]

Oh je kent mij. Want je weet abaoluut zeker dat dat het geval is.

Achterlijke mensen hier.
Je blijft ook echt doorzeiken tot iedereen je als een echoput gelijk geeft in plaats van je goedbedoelde adviezen te geven en te zeggen wat er daadwerkelijk aan de hand is.

Tuurlijk, Sadcopter, je hebt gelijk Sadcopter, je bent lelijk en de wereld moet je maar accepteren (en met je daten) zoals je bent. Herhaal na mij....
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:35:43 #67
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_176255991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Denk dat je gewoon saai en negatief bent. Sorry man, maar zo kom je over in ieder geval. Geen passie's, geen hobby's, geen levensvreugde, geen humor, geen ambitie, geen ballen of andere motivatie. Ik bespeur helemaal niks in jouw klaagzang anders dan negativiteit.
Dit dus.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:35:49 #68
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176255993
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Stuur eens een foto van je hoofd dan? Want zelfs de meest gare lui met een hoofd vol brandwonden, acné en wijnvlekken hebben een partner. Als je dan echt thuis past in één of ander rariteitenkabinet praten we wel weer.
Misschien mist Sadcopter wel de nodige sociale finesse. Dan wordt het ook een stuk moeilijker om iemand aan de haak te slaan.
  Moderator woensdag 3 januari 2018 @ 12:37:30 #69
16180 crew  CoolGuy
pi_176256032
quote:

[..]

Oh je kent mij zeker. Want je weet absoluut zeker dat dat het geval is.

Achterlijke mensen hier.
Mja, maar ik weet dan weer wél een fatsoenlijke vrouw te regelen.
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:39:15 #70
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176256066
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:35 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Je blijft ook echt doorzeiken tot iedereen je als een echoput gelijk geeft in plaats van je goedbedoelde adviezen te geven en te zeggen wat er daadwerkelijk aan de hand is.

Tuurlijk, Sadcopter, je hebt gelijk Sadcopter, je bent lelijk en de wereld moet je maar accepteren (en met je daten) zoals je bent. Herhaal na mij....
Hoe weet jij wat er daadwerkelijk aan de hand zou kunnen zijn. Je kent mij irl?

Zou jij advies opvolgen van een onbekende. Die blijkbaar al bevooroordeeld is. En zijn mening al klaar heeft staan. En zogenaamd zeker weet wat het probleem is. Terwijl ie je niet kent ?

Dat kan toch niet?
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:39:28 #71
358523 IkStampOpTacos
pi_176256071
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:35 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Misschien mist Sadcopter wel de nodige sociale finesse. Dan wordt het ook een stuk moeilijker om iemand aan de haak te slaan.
Dit kan je trainen en leren, maar dan moet je er wel moeite voor doen.

Sadcopter zegt steeds dat we hem niet kennen, klopt. Maar ik ken het type persoon wel die hij is. Zijn reacties zijn een herhaling van zetten die ik hier al zo vaak voorbij heb zien komen. Van die jongens die klagen dat vrouwen hen niet zien staan, maar zelf doen ze niet zoveel moeite om het te veranderen. Ze hebben geen inhoud, geen (uitgebreid) sociaal leven, hobby's, passies of andere zaken waarbij ze vrouwen kunnen ontmoeten of versieren. Punt is gewoon dat het moeite kost en daar wringt de schoen.
-
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:40:25 #72
358523 IkStampOpTacos
pi_176256087
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:39 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Hoe weet jij wat er daadwerkelijk aan de hand zou kunnen zijn. Je kent mij irl?

Zou jij advies opvolgen van een onbekende. Die blijkbaar al bevooroordeeld is. En zijn mening klaar heeft staan. En zogenaamd al zeker weet wat het probleem is. Terwijl ie je niet kent ?

Dat kan toch niet?
Noem dan eens dingen die jij onderneemt om jezelf in contact te brengen met leuke mensen? En wat maakt jou tot een leuk persoon dan?
-
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:44:43 #73
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176256175
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Sadcopter zegt steeds dat we hem niet kennen, klopt. Maar ik ken het type persoon wel die hij is. Zijn reacties zijn een herhaling van zetten die ik hier al zo vaak voorbij heb zien komen. Van die jongens die klagen dat vrouwen hen niet zien staan, maar zelf doen ze niet zoveel moeite om het te veranderen. Ze hebben geen inhoud, geen (uitgebreid) sociaal leven, hobby's, passies of andere zaken waarbij ze vrouwen kunnen ontmoeten of versieren. Punt is gewoon dat het moeite kost en daar wringt de schoen.
Ik ga niet beweren dat mijn sociale leven geweldig is. En dat mijn week stampvol sociale activiteiten zitmet dansen en tennis en squash en cursus taartenbakken of Zumba en fitness en veel mensen ontmoet. Maar ik ontmoet wel mensen. En ik kan gerust uren praten met vrouwen hoor. Over van alles.

Dus vrouwen geven zelf vrijwel zonder uitzondering aan dat ze hoffelijkheid zoeken. En intelligentie, eh en aardig zijn, en "zelfvertrouwuhh". Maar dat doet het em niet. Dat weet ik toch voor mijzelf. Voor mij werkt dat allemaal niet. Wat houd ik aan mogelijke oorzaken over?
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:47:39 #74
358523 IkStampOpTacos
pi_176256247
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:44 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik ga niet beweren dat mijn sociale leven geweldig is. En dat mijn week stampvol sociale activiteiten zitmet dansen en tennis en squash en cursus taartenbakken of Zumba en fitness en veel mensen ontmoet. Maar ik ontmoet wel mensen. En ik kan gerust uren praten met vrouwen hoor. Over van alles.

Dus vrouwen geven zelf vrijwel zonder uitzindering aan dat ze hoffelijkheid zoeken. En inelligentie, eh en aardig zijn, en "zelfvertrouwuhh". Maar dat doet het em niet. Dat weet ik toch voor mijzlf. Voor mij werkt dat allemaal niet. Wat houd ik aan mogelijke oorzaken over?
Op wat voor manieren laat je personen blijken dat je ze leuk vind dan? Of blijf je alleen maar wat over koetjes en kalfjes praten? Hoeveel van die vrouwen heb je überhaupt wel eens mee uit gevraagd? Ik ken genoeg hele leuke en aardige slimme jongens, maar ze stralen 0,0 seks uit en zijn altijd bang om afgewezen te worden.

Het hangt er ook een beetje vanaf wat voor type je zoekt. Het is een stuk makkelijker om vrouwen te ontmoeten die ook van tuinieren houden bij een gezamenlijke hobby of iets dergelijks.
-
  Moderator woensdag 3 januari 2018 @ 12:48:01 #75
16180 crew  CoolGuy
pi_176256257
quote:

[..]

Dus vrouwen geven zelf vrijwel zonder uitzondering aan dat ze hoffelijkheid zoeken. En intelligentie, eh en aardig zijn, en "zelfvertrouwuhh". Maar dat doet het em niet. Dat weet ik toch voor mijzelf. Voor mij werkt dat allemaal niet. Wat houd ik aan mogelijke oorzaken over?
Ik heb niet echt het idee dat jij zelfvertrouwen hebt.
pi_176256258
quote:

[..]Voor mij werkt dat allemaal niet. Wat houd ik aan mogelijke oorzaken over?
Het feit dat je je helemaal blind staart op succes met vrouwen en je jezelf tegelijkertijd gedoemd vindt om te mislukken.
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:48:33 #77
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176256274
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je hoeft niet persé een zeer boeiend leven te hebben om interessant te zijn, het ligt er vooral aan hoe jij jezelf presenteert. Ik las ergens een topic terug dat Sadcopter last van autisme had. Ik denk als je zo'n stoornis hebt je altijd moeite zal blijven houden met sociale contacten. Hij kan zichzelf wel sociaal trainen door middel van cursussen, maar dat stukje intuïtie in de menselijke interactie zal hij altijd missen en laat dat nou net iets zijn wat anderen vroeger of later opvalt. Voor hem zal het ook een kwestie van geluk moeten zijn om iemand tegen te komen die daar doorheen kijkt. Ben het overigens wel met je eens dat zijn negativiteit hem er niet aantrekkelijker op gaat maken en dat dat iets is wat hij zelf in de hand heeft.
pi_176256280
Ik heb ook wel een paar vrienden die al eeuwig vrijgezel zijn. Zelf wilde ik ze ook niet, ze zijn niet lelijk, maar gewoon totaal niet aantrekkelijk (voor mij). Vriendschappelijk kon ik prima met ze omgaan, maar meer zat er gewoon niet in. Waar dat nu precies aan lag.. Ik zou het je niet kunnen vertellen. Misschien genetisch of iets?
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:49:45 #79
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176256300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Noem dan eens dingen die jij onderneemt om jezelf in contact te brengen met leuke mensen? En wat maakt jou tot een leuk persoon dan?
Dat laatste weet ik niet. Ik zie mijzelf niet zoals anderen mij zien. Jij bij jezelf wel?

Ik let op signalen. Als mensen lachen is dat toch al een goed teken. En meer van dat soort dingen. Echter gunnen vrouwen mij nooit meer dan een praatje (of dit in de cafetaria is nu waar ik als een bezetene zit te rammen op mijn android of elders en dan uren kletsen met vrouwen). Dat gaat wringen.
pi_176256319
quote:

[..]

Dus de vrouwen met wie je tot dusver contact hebt gehad waren niet geïnteresseerd in een romantische relatie met je. En de conclusie die je daaraan verbindt is dat geen enkele vrouw ooit een relatie met jou wilt aangaan? Zoals de rest hier al zei, dat komt behoorlijk negatief, pessimistisch en meelijwekkend over; niet echt kwaliteiten waar de andere sekse op zit te wachten.
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:51:38 #81
358523 IkStampOpTacos
pi_176256344
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:49 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat laatste weet ik niet. Ik zie mijzelf niet zoals anderen mij zien. Jij bij jezelf wel?

Ik let op signalen. Als mensen lachen is dat toch al een goed teken. En meer van dat soort dingen. Echter gunnen vrouwen mij nooit meer dan een praatje (of dit in de cafetaria is nu waar ik als een bezetene zit te rammen op mijn android of elders en dan uren kletsen met vrouwen). Dat gaat wringen.
Ik weet van mijzelf wel redelijk wat mij tot een aantrekkelijk persoon maakt voor anderen en met name voor mijn vriendin.

Verder moet je echt eens kappen met die rare houding dat vrouwen jou iets moeten 'gunnen'. Je doet alsof je minder bent, dat ben je niet.
-
  Moderator woensdag 3 januari 2018 @ 12:53:02 #82
16180 crew  CoolGuy
pi_176256379
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:49 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Exact. Dus jij kunt wel vinden dat je vriendelijk en sociaal en en en en bent, maar blijkbaar valt dat wel mee, want anderen zien je niet zo. Dan kun je heel sterk blijven vast houden aan je eigen beeld van de werkelijkheid, maar de realiteit is dat jouw beeld niet aansluit op wat er in de werkelijkheid gebeurd.

Dus dan kunnen er 2 dingen aan de hand zijn. OF echt álle vrouwen zijn kut, of hoe jij jezelf ziet komt niet overeen met hoe vrouwen jou zien. Jij kiest er voor dat vrouwen kut zijn want dat is makkelijk, verantwoordelijkheid buiten jezelf leggen en zo, maar how is that working out for ya?
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:55:40 #83
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176256432
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:48 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Het feit dat je je helemaal blind staart op succes met vrouwen en je jezelf tegelijkertijd gedoemd vindt om te mislukken.
Tjongejonge.

"Het feit(!) dat je je heeeélemaaaal blindstaarttt op succes met vrouwen. En je jezelf tegelijkertijd(!) gedoemd vindt om te mislukkahh!!!1."

Kun je therapie niet nog vager maken?
  Moderator woensdag 3 januari 2018 @ 12:57:06 #84
16180 crew  CoolGuy
pi_176256463
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:55 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Tjongejonge.

"Het feit(!) dat je je heeeélemaaaal blindstaarttt op succes met vrouwen en je jezelf tegelijkertijd (!) gedoemd vindt om te mislukkahh!!!1."

Jaja, echt een pareltje voor de vrouwen jij.
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:57:58 #85
358523 IkStampOpTacos
pi_176256484
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:48 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Je hoeft niet persé een zeer boeiend leven te hebben om interessant te zijn, het ligt er vooral aan hoe jij jezelf presenteert. Ik las ergens een topic terug dat Sadcopter last van autisme had. Ik denk als je zo'n stoornis hebt je altijd moeite zal blijven houden met sociale contacten. Hij kan zichzelf wel sociaal trainen door middel van cursussen, maar dat stukje intuïtie in de menselijke interactie zal hij altijd missen en laat dat nou net iets zijn wat anderen vroeger of later opvalt. Voor hem zal het ook een kwestie van geluk moeten zijn om iemand tegen te komen die daar doorheen kijkt. Ben het overigens wel met je eens dat zijn negativiteit hem er niet aantrekkelijker op gaat maken en dat dat iets is wat hij zelf in de hand heeft.
Ik geloof het zo dat hij op het spectrum zit ja. Herhaling van zetten met die 2 andere autisten die de gemoederen bezig hielden hier op het forum een jaar terug of zo.
-
pi_176256485
quote:

[..]

Tjongejonge.

"Het feit(!) dat je je heeeélemaaaal blindstaarttt op succes met vrouwen. En je jezelf tegelijkertijd(!) gedoemd vindt om te mislukkahh!!!1."

Ik denk dat we geen twijfel hoeven hebben over je aggressieve buien in ieder geval. Gaat erg gezond worden in je toekomstige relaties.
  woensdag 3 januari 2018 @ 13:02:26 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176256593
Maar Sadcopter, in het datingtopic heb je dit al aangekaart, hier doe je het weer. En de reacties van de users zijn hetzelfde.

Hoeveel nut heeft het om telkens jouw mening hierin te herhalen en telkens dezelfde discussies te laten ontstaan?

of wat wil je nog bereiken met je posts?
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2018 @ 13:26:44 #88
460494 naoomx
pi_176257161
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:18 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat beweer ik niet. Dat beweren zowat alle vrouwen zelf.

Bij de vraag wat vrouwen willen. Blijven ze hameren op innerlijke eigenschapoen zoals intelligentie en beleefd zijn en aardig en hoffelijk en humor en dergelijke. En weet ik wat voor vage rekbare begrippen meer. Maar die doen het em gewoonweg niet.

Ik probeer zelf al jaar en dag duidelijk te maken (aan de hand van opgedane ervaring). Dat juist het uiterlijk een evenzo belangrijke, zoniet belangrijkere factor is voor vrouwen.

Ken je het halo-effect?

Bij mannen geldt dit sterk. Dat moet je vast wel herkennen bij jezelf of bij andere mannen. Waarom zou dit vrouwen opeens anders zijn. Zijn vrouwen geen mensen? Zijn zij niet gelijkwaardig? Zijn zij zo anders tussen de oren?

Je voelt je dan toch misleid en op een dwaalspoor gezet. Mag je daarover niet kwaad worden?
Je hebt helemaal gelijk hierin, vind ik. Veel al dan niet de meeste vrouwen vinden uiterlijk wel degelijk even belangrijk of belangrijker dan karaktereigenschappen.

Ik snap ook wel dat je wilt dat het toegegeven wordt. Je wint begrip hiermee, erkenning, dat je situatie niet gebagatelliseerd wordt.

Maar nu is het zo dat de hersenen van (extreem) neurotypische mensen zich zo ontwikkelen dat er hokjesdenken ontstaat. Ze komen dus vast te zitten in vaste denkpatronen (gebaseerd op hun sociale groep, die ze meestal in de puberteit uitkiezen) die voor hun goed uitkomen en de rest wordt praktisch weggegooid. Hun manier van denken is dus meer gericht op wat praktisch is dan wat eerlijk is.
Maar jij, als autist (of autistachtige, want misschien zijn er ook wel andere groepen mensen die dit hebben, maar dat weet ik dan weer niet) blijft een wat warriger (kinderlijker) brein houden. Een wat chaotischer brein, maar ook met meer wetenschappelijk & filosofisch denken erin. Een logischer en eerlijker brein.

Ik denk dat je erg goed relatief objectief (niemand is natuurlijk 100% autist ;) ) naar de wereld kunt kijken.
Nu richt jij je heel erg op de oneerlijkheden in jouw leven die jij ziet maar die anderen niet zien en vergroot je ze daarom uit voor de wereld, denk ik. In de hoop dat ze dan eindelijk oppikken wat jij de hele tijd al zag en niet je andere fouten de schuld geven van alles.

Ik vermoed dat je oa de eerlijkheid waar je naar zoekt niet zult vinden bij de meeste mensen.
Trek je al op met autisten? Dat is namelijk een goede stap om te proberen om wat meer gelijkstemden voor je te vinden. Gewoon als vrienden, eerst. Want een vrouw krijgen, is niet het belangrijkste voor jou nu. Eerst gelukkig genóeg (dit hoeft dus niet superdupergelukkig te zijn) worden om niet meer om FOK te willen ranten over vrouwen.
Ik beveel auticafés (site: ietsdrinken.nl) en forum Autsider voor je aan om op te kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door naoomx op 03-01-2018 13:40:12 ]
  woensdag 3 januari 2018 @ 14:04:50 #89
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176258126
quote:

[..]

Tjongejonge.

Goed om te zien dat vrouwen de psycho's er behoorlijk uit kunnen filteren.
  woensdag 3 januari 2018 @ 14:40:29 #90
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176259122
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:04 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Fouten maken betekent niet dat dom en onbeleefd overkomt. Je kan die fouten met de beste bedoelingen maken.

Er zijn diverse dingen die je onbewust kunt uitstralen waarmee je onaantrekkelijk over komt. Zelfs een Brad Pitt look alike kan het er mee vernaggelen. Om er een paar te noemen:
-Zuur en negatief zijn
-Te opdringerig overkomen
-Te weinig luisteren
-Te slijmerig overkomen

We hebben je nooit in actie gezien dus we weten het niet. Maar veel mannen die het niet lukt maken keer op keer dezelfde fouten zonder na te denken over wat ze nu eigenlijk fout doen. Er is in principe voldoende literatuur te vinden over gesprekstechnieken en non verbale communicatie.
pi_176259169
Sadcopter, ik schrik van de hoeveelheid bitterheid dat je uitstraalt in je posts. Wellicht komt dat door de aard en gevoeligheid, maar hopelijk ben je als persoon irl niet (constant) zo. Het schrikt wel af. Dat gezegd hebbende, denk ik wel dat je goede punten aanhaalt, maar door het generaliseren in zeer negatieve context schop je vrouwelijke users tegen de schenen en ga je geen discussie winnen.

Ja, uiterlijk speelt een belangrijke rol. Wellicht wel de belangrijkste voor een eerste indruk bij potentiële partners. Direct daarna komt uitstraling en gedrag. Innerlijke kenmerken komen iets later om de hoek kijken, maar zijn voor een (lange termijn) relatie de absoluut doorslaggevende factor om een relatie te doen slagen. Uiterlijk is dus wél belangrijk, maar niet in alle fasen van het daten of in een relatie.

Het generaliseren op jouw manier is gewoon niet terecht. Ja, ik ben ook van mening dat mensen (niet alleen vrouwen) onwijs voorspelbaar zijn en dat is simpel te verklaren. Mensen zijn gewoontedieren en houden van sociale interactie. Dat bereiken we door gedrag van anderen te kopiëren wat zich uit in cliché-gedragingen, een burgerlijk leven en ander voorspelbaar gedrag. Waarom? Omdat het werkt en het de weg van de minste weerstand betreft. Voor de buitenwereld ziet dat er altijd oppervlakkig uit.

Dat terzijde is ieder mens qua innerlijk wél uniek en dat maakt de mens zo fascinerend en uitdagend. Om dat echter mee te maken moet je mensen leren kennen. Het is daarom niet terecht om iedere vrouw die jou heeft afgewezen meteen te veroordelen en te generaliseren. Je kent haar niet en je hebt geen flauw idee wat er in haar om gaat en wat voor persoon ze is. Gezien jouw ervaringen is dit, imo begrijpelijk, een enorme valkuil geworden.

Het leven is inderdaad niet altijd eerlijk, maar slechter treffen kan altijd. In jou geval kan het verstandig zijn, eens stil te staan bij:
- Wat de bitterheid/slachtofferrol uitstraalt naar anderen. Zou jij jezelf daten als je een vrouw was geweest? Reflecteren is zo onwijs belangrijk om te groeien.
- Wat het nut is van vrouwen die je afwijzen te veroordelen? Zie je een afwijzing als tegenslag of leermoment? Dat zijn 2 compleet verschillende benaderingen.
- Zie jij een partner als oplossing voor jouw problemen? Een relatie biedt een meerwaarde, maar is imo geen pleister.
- Wat bedoel je met 'grenzen aan maakbaarheid'? Ik zie hierin een excuus. Veranderen kan altijd, ongeacht leeftijd. Hoe ouder hoe moeilijker, dat wel.

Just my 2 cents. En ja, ook mijn post is gebaseerd op mijn referentiekader.

[ Bericht 1% gewijzigd door Justinn op 03-01-2018 14:48:11 ]
  woensdag 3 januari 2018 @ 15:12:28 #92
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_176260005
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:41 schreef Justinn het volgende:
Ja, uiterlijk speelt een belangrijke rol. Wellicht wel de belangrijkste voor een eerste indruk bij potentiële partners. Direct daarna komt uitstraling en gedrag. Innerlijke kenmerken komen iets later om de hoek kijken, maar zijn voor een (lange termijn) relatie de absoluut doorslaggevende factor om een relatie te doen slagen. Uiterlijk is dus wél belangrijk, maar niet in alle fasen van het daten of in een relatie.
Het logische gevolg hieruit is dat je zonder een okee uiterlijk dan ook geen drol hebt aan je innerlijke kwaliteiten, want je komt nooit door fase 1. Heel plastisch gezegd ga je van vleeskeuring naar klik naar lange termijnovereenkomsten, maar als je niet door de vleeskeuring komt gaat ook niemand zich bekommeren om je innerlijk.

Het is een reden waarom ik daten vermijd. Mijn uiterlijk (incl. uitstraling) keert vrouwen af, daar heb ik inmiddels genoeg ervaring mee. Ik zal het toch echt moeten hebben van de vrouwen die mij via via leren kennen en dan hopelijk mij ooit leren waarderen. Maar ik word er wel moedeloos van. Het gaat zo moeizaam. En dat straal ik dan weer uit, waardoor het nog lastiger wordt. En dat haat ik van mezelf, dat ik niet even wat opgewekter kan overkomen,maar 30+ jaar bijna geen vrouw spreken dat schud je ook niet zomaar van je af.

En dat is zuur, want ik weet dat ik wel een tof persoon ben. In ieder geval ruim tof genoeg om normaal contact te hebben, want genoeg mannen en oudere vrouwen waar ik makkelijk mee op kan schieten. Maar daar koop ik op liefdesvlak niets voor. En bepaalde eigenschappen werken ook weer niet mee (introversie).

Wat ik uiteindelijk duidelijk wil maken (denk ik) is dat juist die fase 1 voor genoeg mensen heel moeizaam is, om wat voor een reden dan ook, en dat werpt vervolgens een dubbele drempel op. Terwijl, geloof me, een heleboel van de zure of depri overkomende mensen van binnen echt niet zo zijn. Ik zou op een date er nooit over beginnen. Maar het vormt je wel. En dat verander je ook niet zomaar omdat iemand op een forum zegt "je moet gewoon... <vul maar in>".
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_176260297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:12 schreef twiFight het volgende:

[..]

Het logische gevolg hieruit is dat je zonder een okee uiterlijk dan ook geen drol hebt aan je innerlijke kwaliteiten, want je komt nooit door fase 1. Heel plastisch gezegd ga je van vleeskeuring naar klik naar lange termijnovereenkomsten, maar als je niet door de vleeskeuring komt gaat ook niemand zich bekommeren om je innerlijk.

Het is een reden waarom ik daten vermijd. Mijn uiterlijk (incl. uitstraling) keert vrouwen af, daar heb ik inmiddels genoeg ervaring mee. Ik zal het toch echt moeten hebben van de vrouwen die mij via via leren kennen en dan hopelijk mij ooit leren waarderen. Maar ik word er wel moedeloos van. Het gaat zo moeizaam. En dat straal ik dan weer uit, waardoor het nog lastiger wordt. En dat haat ik van mezelf, dat ik niet even wat opgewekter kan overkomen,maar 30+ jaar bijna geen vrouw spreken dat schud je ook niet zomaar van je af.

En dat is zuur, want ik weet dat ik wel een tof persoon ben. In ieder geval ruim tof genoeg om normaal contact te hebben, want genoeg mannen en oudere vrouwen waar ik makkelijk mee op kan schieten. Maar daar koop ik op liefdesvlak niets voor. En bepaalde eigenschappen werken ook weer niet mee (introversie).

Wat ik uiteindelijk duidelijk wil maken (denk ik) is dat juist die fase 1 voor genoeg mensen heel moeizaam is, om wat voor een reden dan ook, en dat werpt vervolgens een dubbele drempel op. Terwijl, geloof me, een heleboel van de zure of depri overkomende mensen van binnen echt niet zo zijn. Ik zou op een date er nooit over beginnen. Maar het vormt je wel. En dat verander je ook niet zomaar omdat iemand op een forum zegt "je moet gewoon... <vul maar in>".
Die fase 1 waar je het over hebt is tegenwoordig via online daten een stuk makkelijker te omzeilen. Gebruik een profielfoto van jou in de zon met een zonnebril en een petje op, en het lelijke gezicht speelt ineens veel minder een rol dan als je in de realiteit op een vrouw afstapt. Nee, het zal geen obesitas verbergen, dus als dat het probleem is dan is daar heel simpel iets aan te doen: minder eten. Voor bijna all andere problemen is een zonnebril en petje vaak voldoende.

Dan ben je door die fase 1 heen en kan je in gesprek gaan, laten zien hoe je innerlijk is, dat je een interessant persoon bent die het waard is om mee om te gaan. Als het overslaat in romantiek ga je op een echte date, dan kent die persoon je al en zal die een stuk makkelijker langs je eventueel lelijke uiterlijk kunnen kijken.
  woensdag 3 januari 2018 @ 15:35:51 #94
138876 Andromache
pi_176260697
Ik klik alle foto's met zonnebril en pet weg. Ik wil een lach zien, ogen, zijn uitstraling dus, en geen schaamte om een kale kop want dat is megasexy. Wel als je de rest can het haar weghaalt want van die zijsprietjes vind ik onverzorgd en nogal has-been en niet accepteren dat je ouder bent.
pi_176261143
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:35 schreef Andromache het volgende:
Ik klik alle foto's met zonnebril en pet weg. Ik wil een lach zien, ogen, zijn uitstraling dus, en geen schaamte om een kale kop want dat is megasexy. Wel als je de rest can het haar weghaalt want van die zijsprietjes vind ik onverzorgd en nogal has-been en niet accepteren dat je ouder bent.
Gewoon 6 haren laten staan, net als Lambik :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 3 januari 2018 @ 16:04:13 #96
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_176261277
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:35 schreef Andromache het volgende:
Eens, ik ook. :)

Zelfde als profielen met alleen een selfie of wat selfies. Wil totaalplaatje zien.
Profiel met spelfouten sla ik ook over.
En foto’s met vissen. Dat zijn niet mijn type mannen
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176261482
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:21 schreef MrAero het volgende:

[..]

Die fase 1 waar je het over hebt is tegenwoordig via online daten een stuk makkelijker te omzeilen. Gebruik een profielfoto van jou in de zon met een zonnebril en een petje op, en het lelijke gezicht speelt ineens veel minder een rol dan als je in de realiteit op een vrouw afstapt. Nee, het zal geen obesitas verbergen, dus als dat het probleem is dan is daar heel simpel iets aan te doen: minder eten. Voor bijna all andere problemen is een zonnebril en petje vaak voldoende.

Dan ben je door die fase 1 heen en kan je in gesprek gaan, laten zien hoe je innerlijk is, dat je een interessant persoon bent die het waard is om mee om te gaan. Als het overslaat in romantiek ga je op een echte date, dan kent die persoon je al en zal die een stuk makkelijker langs je eventueel lelijke uiterlijk kunnen kijken.
Sorry, maar ik vind het geen goed advies om een petje en zonnebril te gaan dragen voor een date profiel foto.

Hoe erg wil je dan iets verbergen?

Als ik een verzameling foto's zie met allemaal een zonnebril dan ga je meteen de prullenbak in. Net als foto's met hele groepen, samen met kind, hond, kat of ex (!)

Mocht je een aandoening hebben waardoor je die bril draagt, dan hoop ik dat het in je profiel staat ;).
pi_176261555
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind het geen goed advies om een petje en zonnebril te gaan dragen voor een date profiel foto.

Hoe erg wil je dan iets verbergen?

Als ik een verzameling foto's zie met allemaal een zonnebril dan ga je meteen de prullenbak in. Net als foto's met hele groepen, samen met kind, hond, kat of ex (!)

Mocht je een aandoening hebben waardoor je die bril draagt, dan hoop ik dat het in je profiel staat ;).
Tja, dat is persoonlijke voorkeur, er zijn ook heel veel vrouwen die denken "oeh mysterieus" en in gesprek gaan. Als sadcopter echt zo lelijk is, dan maakt ie met een petje en zonnebril meer kans op een gesprek dan zonder.
pi_176261679
Petje en zonnebril vind ik altijd zo wannabe-badboy over komen, dat is misschien heel erg stoer als je 15 bent, maar niet als je de indruk wil achterlaten dat je een volwassen man bent.
pi_176261813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 16:21 schreef Stoney3K het volgende:
Petje en zonnebril vind ik altijd zo wannabe-badboy over komen, dat is misschien heel erg stoer als je 15 bent, maar niet als je de indruk wil achterlaten dat je een volwassen man bent.
Ik zou het normaal ook niet adviseren, maar als sadcopter zo'n rotkop heeft als hij beweert, dan is dat wellicht z'n enige hoop om in een gesprek te raken met een vrouw die hem niet gelijk op z'n uiterlijk afrekent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')