Dan kan ik 3 dagen in de week naar je zwaaien! (Ik werk in Hengelo).quote:
Ik dm je even! Oh ben het helaas niet. Zoden mening leden hier versteld staan want velen denken dat ik een troll ben, hehe.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:23 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dan kan ik 3 dagen in de week naar je zwaaien! (Ik werk in Hengelo).
En maghreb, heb jij onlangs ook in Deventer gewerkt? Jouw verhaal komt verbazingwekkend overeen met iemand die ik via via ‘ken’.
Is dat een vraag of een feit?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zit ook een hele Brabantse hoek hier.
Jep!quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja hoi *nep-NL/Brabo*quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jep!Al zijn er wat import-exemplaren bij
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben een export-exemplaarquote:Op woensdag 3 januari 2018 16:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jep!Al zijn er wat import-exemplaren bij
Oh.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:23 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dan kan ik 3 dagen in de week naar je zwaaien! (Ik werk in Hengelo).
En maghreb, heb jij onlangs ook in Deventer gewerkt? Jouw verhaal komt verbazingwekkend overeen met iemand die ik via via ‘ken’.
Dankjewel! In de pr, marketing, evenementen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:54 schreef MaJo het volgende:
Utrecht represent!
Gefeliciteerd met je baan Maghrebijnsewat ga je voor werk doen?
Top zeg!!!quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dankjewel! In de pr, marketing, evenementen.
Klinkt goed! Heeft wel raakvlakken met wat ik doequote:Op woensdag 3 januari 2018 16:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dankjewel! In de pr, marketing, evenementen.
Wat doe jij voor werk?quote:Op woensdag 3 januari 2018 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goed! Heeft wel raakvlakken met wat ik doe
Heel veel succes en hopelijk tot snel in het volgende topicquote:Op woensdag 3 januari 2018 20:14 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Lieve meiden, vandaag nogmaals getest en de streep is nu even donker als de controlestreep
Ik kom dus afscheid nemen en blijf hopelijk heel lang weg![]()
Uiteraard blijf ik nog mee lezen en jompelen met jullie![]()
Ja ik wacht jullie gewoon allemaal opquote:Op woensdag 3 januari 2018 20:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heel veel succes en hopelijk tot snel in het volgende topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |