quote:Op maandag 1 januari 2018 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
U mag hier een frikandel in soepen.
Not this shit againquote:Op maandag 1 januari 2018 21:23 schreef Max23 het volgende:
Hoe je noem je Rob die chocola aan het eten is?
Rob Bros
Hoe noem je Rob die de finale van het WK speelt?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:23 schreef Max23 het volgende:
Rob Bros
Ik 5 minuten laterquote:Op maandag 1 januari 2018 21:23 schreef franklop het volgende:
AUB geen 13 sets. Morgen 5.45 de wekker
hoe noem je een boze modquote:
moest lachenquote:Op maandag 1 januari 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe noem je Rob die de finale van het WK speelt?
Taylor wereldkampioen
Dat noem je de bijstand.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:24 schreef KingRoland het volgende:
haha sommige mensen werken ik heb lekker kerstvakantie
2017 beldequote:Op maandag 1 januari 2018 21:23 schreef Max23 het volgende:
Rob Bros
Tijdens de Spelen welquote:
Die speelt gewoon nog Prumjur Liek als hij wint vanavondquote:Op maandag 1 januari 2018 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof er nog steeds geen bal van dat dit zijn laatste wedstrijd is.
Is al zeker van de eerste plek op de DRT-OoMquote:
Vlag maar af.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:25 schreef Tagliano het volgende:
100% op de dubbels boven de 100 gemiddeld
Krosgod
De Toon Greebe-actquote:Op maandag 1 januari 2018 21:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iets met een vuurwerkbom in Swifterbant.
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iets met een vuurwerkbom in Swifterbant.
Ja godver, ik niet.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Tijdens de Spelen wel
Als het goed is
Dit gifje ligt gevoelig.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iemand zei iets over dat hij het Taylor gunde en inmiddels heeft Stijn al 100 paginas volgetikt
[ afbeelding ]
Eers naar Unibet gaanquote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Ik zoek nog een dartbord voor max 25 euro.
Tip?
Longfield bordje is dan wel ok.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Tip?
Gewoon een unicorn eclipse kopen (lol)quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Tip?
Definitiefquote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef franklop het volgende:
Is dit het einde van het tijdperk Taylor?
Ja
Ik ben er, hoor. Had alleen geen interesse in de televisiedrolletjes als Zuurstof en Hernia, en in de dagjesmensen hier.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Tip?
Iets meer investeren, goed dartbord is belangrijk.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Tip?
Oh haha geintje he maat.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er, hoor. Had alleen geen interesse in de televisiedrolletjes als Zuurstof en Hernia, en in de dagjesmensen hier.
Welke wel?quote:
De dagjesmensen komen er nu aanquote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er, hoor. Had alleen geen interesse in de televisiedrolletjes als Zuurstof en Hernia, en in de dagjesmensen hier.
Doe niet zo elitair man.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen zonder Nederlander in de finalequote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha stuitend arrogantquote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen meningquote:Op maandag 1 januari 2018 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: over 2 jaar staat Cross 1e op de order of merit.
Stelling: Cross is de nieuwe MvGquote:Op maandag 1 januari 2018 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Stijn is opgegroeid met de dartpijl.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
Stijn die zich verheven voelt boven het klootjesvolk omdat hij al veul langer pijltjegooien volgt.
Zelden zo gelachen.
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
Stijn die zich verheven voelt boven het klootjesvolk omdat hij al veul langer pijltjegooien volgt.
Zelden zo gelachen.
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
Zelden zo gelachen.
Nee, Michael van Gerwen staat dan nog op 1.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Nee hoor, als je niet minstens 99% van alle wedstrijden op TV en op obscure streams kijkt ben je een dagjesmens.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen zonder Nederlander in de finale
Neuhquote:Op maandag 1 januari 2018 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Oke PSVCLquote:Op maandag 1 januari 2018 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat idee heb ik het hele toernooi al dat ze zijn gemiddeldes hoger neerzetten dan het is....
Nee, Cross gaat een terugval krijgen na dit toernooi.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Niet dus. Jammer voor de Taylor act.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor dacht dat Cross wel last van spanning zou hebben in de eerste zet?
jup, bullen gewonnen en de beurt weggegeven aan Cross geloof ikquote:Op maandag 1 januari 2018 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor dacht dat Cross wel last van spanning zou hebben in de eerste zet?
Een moeilijke wedstrijd heeft bijna iedereen wel eens tijdens een toernooi.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, Cross gaat een terugval krijgen na dit toernooi.
Vergeet niet dat hij er gewoon tegen Smiss uit had kunnen liggen.
Dan mag je wel bij mij langskomen, ben bezig met verhuizen.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:32 schreef Zipportal het volgende:
Op naar de 180 topics. Plafond WITTEN.
Don't take me HOME.
Dat weet ik, maar dat doet Taylor zo vaak. Beurt weggeven, spanning bij tegenstander verwachten en dan mentaal breken. Terwijl hij zich dat eigenlijk niet kan veroorloven nu.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
jup, bullen gewonnen en de beurt weggegeven aan Cross geloof ik
Dus? MvG had er in 2014(?) ook in de eerste ronde kunnen uitvliegen door fucking Eidamsquote:Op maandag 1 januari 2018 21:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de witte kleur is die je wil zienquote:Op maandag 1 januari 2018 21:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan mag je wel bij mij langskomen, ben bezig met verhuizen.
Bah.quote:
2015, in 2014 chokete Gary een 3-1 voorsprongquote:Op maandag 1 januari 2018 21:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dus? MvG had er in 2014(?) ook in de eerste ronde kunnen uitvliegen door fucking Eidams. Smiss is bovendien gewoon een prima speler.
Is ook niks mis mee, maar hij oogt kwetsbaar dit toernooi. 3 keer max. aantal sets nodig gehad.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een moeilijke wedstrijd heeft bijna iedereen wel eens tijdens een toernooi.
Django Unchainedquote:
AH wenst ons ook al geen gelukkig nieuwjaar meerquote:Op maandag 1 januari 2018 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is niet iedere dag kerst, makker.
Ik vind hem wel heel erg goed met spanning omgaan en gooit hoge gemiddeldes.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee, maar hij oogt kwetsbaar dit toernooi. 3 keer max. aantal sets nodig gehad.
En bij zoveel sporten en nieuwe sensaties, ze komen snel, presteren top en daarna wordt het ff minder.
Is maar tijdelijk hoor, gewoon vaste top 4 speler met MvG en 2 anderen die af worden gelost.
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:36 schreef franklop het volgende:
NEE MARCEL CROSS HAD LIEVER DE EERSTE SET VERLOREN NATUURLIJK
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Cross heeft vaker onder spanning gezet. Taylor snapt dat niet.
1-0 voor Cross, zou dat een voordeel zijn?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:36 schreef franklop het volgende:
NEE MARCEL CROSS HAD LIEVER DE EERSTE SET VERLOREN NATUURLIJK
Daar kon je weleens gelijk in hebben.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de witte kleur is die je wil zien
''DE ISLAMISERING DUURT VOORT''quote:Op maandag 1 januari 2018 21:35 schreef franklop het volgende:
[..]
AH wenst ons ook al geen gelukkig nieuwjaar meer
Ja wat modernquote:
Alakazam.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Vraag voor in de reclame:
In welke pokémon evolueert Kadabra?
Niet?quote:
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:36 schreef Grifte het volgende:
Barney heeft een knoopje dichtgedaan, rip uitstekend borsthaar.
dat denk ik ook. Gaat in de premjur liek paar keer zwaar op z'n kloten krijgen. Knakje mentaal en klaar voor een jaar of 2quote:Op maandag 1 januari 2018 21:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alakazam?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Dat dacht ik eerst ook maar na wat hij dit WK laat zien ben ik daar een stuk minder bang voorquote:Op maandag 1 januari 2018 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dat denk ik ook. Gaat in de premjur liek paar keer zwaar op z'n kloten krijgen. Knakje mentaal en klaar voor een jaar of 2
Andrew Gildingquote:Op maandag 1 januari 2018 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Klopt, maar hij is nu nog fris en kan overal zonder spanning spelen. Dit niveau halen is 1, het jarenlang volhouden is weinigen gegeven.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel heel erg goed met spanning omgaan en gooit hoge gemiddeldes.
Spanning.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |