Longfield bordje is dan wel ok.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Ik zoek nog een dartbord voor max 25 euro.
Tip?
Gewoon een unicorn eclipse kopen (lol)quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Tip?
Definitiefquote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef franklop het volgende:
Is dit het einde van het tijdperk Taylor?
Ja
Ik ben er, hoor. Had alleen geen interesse in de televisiedrolletjes als Zuurstof en Hernia, en in de dagjesmensen hier.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Tip?
Iets meer investeren, goed dartbord is belangrijk.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Tip?
Oh haha geintje he maat.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er, hoor. Had alleen geen interesse in de televisiedrolletjes als Zuurstof en Hernia, en in de dagjesmensen hier.
Welke wel?quote:
De dagjesmensen komen er nu aanquote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er, hoor. Had alleen geen interesse in de televisiedrolletjes als Zuurstof en Hernia, en in de dagjesmensen hier.
Doe niet zo elitair man.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen zonder Nederlander in de finalequote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha stuitend arrogantquote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen meningquote:Op maandag 1 januari 2018 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: over 2 jaar staat Cross 1e op de order of merit.
Stelling: Cross is de nieuwe MvGquote:Op maandag 1 januari 2018 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Stijn is opgegroeid met de dartpijl.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
Stijn die zich verheven voelt boven het klootjesvolk omdat hij al veul langer pijltjegooien volgt.
Zelden zo gelachen.
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
Stijn die zich verheven voelt boven het klootjesvolk omdat hij al veul langer pijltjegooien volgt.
Zelden zo gelachen.
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
Zelden zo gelachen.
Dat idee heb ik het hele toernooi al dat ze zijn gemiddeldes hoger neerzetten dan het is....quote:
Nee, Michael van Gerwen staat dan nog op 1.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Nee hoor, als je niet minstens 99% van alle wedstrijden op TV en op obscure streams kijkt ben je een dagjesmens.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen zonder Nederlander in de finale
Neuhquote:Op maandag 1 januari 2018 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |