SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ook hoorquote:Op maandag 1 januari 2018 18:48 schreef livelink het volgende:
De top2000 was leuk en heeft me gisterenavond nog een onverwacht leuke oudjaarsavond bezorgd, maar verder ben ik blij dat het nu weer terug naar normaal is.
Ik ook, maar heb vorige week ook gewoon gewerkt.quote:Op maandag 1 januari 2018 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Morgen gewoon weer werken
Lekkerquote:Op maandag 1 januari 2018 18:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb vorige week ook gewoon gewerkt.
Na morgen heb ik wel de rest van de week vrij
quote:Op maandag 1 januari 2018 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee, paintbaas
quote:Op maandag 1 januari 2018 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Net als plaatjes draaien op de radio
Ja, meneer de Gothfather. Maar ja, je bent de laatste tijd druk geweest met andere zaken die ook belangrijk zijnquote:Op maandag 1 januari 2018 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe true!
Moet ik ook weer eens oppikken.
Hehehe true, en ik had de indruk dat sommige mensen m'n muziek weer een beetje zat waren.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, meneer de Gothfather. Maar ja, je bent de laatste tijd druk geweest met andere zaken die ook belangrijk zijn
Hierna nog een regen-nummer....quote:Op maandag 1 januari 2018 19:15 schreef livelink het volgende:
Erg toepasselijk nummer, dit. Hier regent het alweer een paar uur
Vind ik toch een van de mooiste van de Eurythmicsquote:Op maandag 1 januari 2018 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Eurythmics staat twee keer in de Top 2000. Dit nummer stond er eerder ook in, maar tegenwoordig niet meer: Here Comes The Rain Again
Zekerquote:Op maandag 1 januari 2018 19:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Vind ik toch een van de mooiste van de Eurythmics
quote:Op maandag 1 januari 2018 19:18 schreef livelink het volgende:
Kunnen jullie je trouwens herinneren dat ik gisteren tijdens de show van Elf op een gegeven moment door de harde klappen vuurwerk de muziek niet meer hoorde en dat ik schreef dat er allemaal rook in onze tuin kwam? Daarna stopte de klappen en heb ik lekker met de koptelefoon verder geluisterd.
Las ik vanochtend pas dat ze het vuurwerk hadden gestopt in een fruitboom op nog geen meter van onze schutting en dat die boom in brand was gevlogen. Brandweer is erbij geweest en dat is allemaal compleet langs me heen gegaan
Kunnen jullie je trouwens herinneren dat ik gisteren tijdens de show van Elf op een gegeven moment door de harde klappen vuurwerk de muziek niet meer hoorde en dat ik schreef dat er allemaal rook in onze tuin kwam? Daarna stopte de klappen en heb ik lekker met de koptelefoon verder geluisterd.
Las ik vanochtend pas dat ze het vuurwerk hadden gestopt in een fruitboom op nog geen meter van onze schutting en dat die boom in brand was gevlogen. Brandweer is erbij geweest en dat is allemaal compleet langs me heen gegaan
Wauwquote:Op maandag 1 januari 2018 19:18 schreef livelink het volgende:
Ik weet alleen dat je wazige muziek draaide op Radio 49quote:Op maandag 1 januari 2018 19:21 schreef knokkels het volgende:
Hot damn, déjà-vu. Vuurwerk. Ben ik vannacht terug in de tijd gegaan?
Dat is mijn ding wel een beetjequote:Op maandag 1 januari 2018 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je wazige muziek draaide op Radio 49
quote:Op maandag 1 januari 2018 19:21 schreef knokkels het volgende:
Hehehe zoiets jaquote:
Welkom in 2017quote:Op maandag 1 januari 2018 19:21 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even snel meeluisterenquote:
* knokkels vindum wel leukquote:Op maandag 1 januari 2018 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
Volgend jaar een proteststem op dit nummer
Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
Heb ik laatst al gedraaid, maar als er behoefte aan is, draai ik True Faith graag nog een keer. Zeg het maar.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:31 schreef livelink het volgende:
Inderdaad onbegrijpelijk dat Fine Young Cannibals niet in de top2000 staat.
Heb ik New Order trouwens al gemist?
Ja, graag.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik laatst al gedraaid, maar als er behoefte aan is, draai ik True Faith graag nog een keer. Zeg het maar.
Tsjah het moet de zelfverklaarde, zelfvoldane muziekgoden maar net bekoren om goede muziek in de lijst te laten horenquote:
Zo erg is het toch ook weer nietquote:Op maandag 1 januari 2018 19:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tsjah het moet de zelfverklaarde, zelfvoldane muziekgoden maar net bekoren om goede muziek in de lijst te laten horen
En Roxy Music staat ermee op 1817 in de Top 2000, terwijl het origineel van John Lennon is...quote:Op maandag 1 januari 2018 19:37 schreef livelink het volgende:
Wat een stem toch een verschil kan maken voor een nummer.
Van Roxy Music vind ik het verschrikkelijk, van John Lennon mooi.
Ik hou van overdrijvenquote:
Je bedoelt Leo Blokhuis en zo?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hou van overdrijven![]()
Paar keer opgebleven voor Nacht van de Popmuziek, vond ik leuk maar toen realiseerde ik me dat de smaak van de mensen aan de tafel voorging op de smaak van de rest van de luisteraars
Dan doe ik er nog zo'n eentje achteraan. Echt zo'n nummer dat destijds niks deed, maar inmiddels wel eens op Radio 2 voorbijkomt...quote:
quote:
Kan zulke lui echt niet meer aanhoren, van die zelfbenoemde liefhebbers van "echte" muziek.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hou van overdrijven![]()
Paar keer opgebleven voor Nacht van de Popmuziek, vond ik leuk maar toen realiseerde ik me dat de smaak van de mensen aan de tafel voorging op de smaak van de rest van de luisteraars
Ik wel, maar nmijn telefoon doet raar. Misschien lukt het me je te bellenquote:Op maandag 1 januari 2018 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand online die mijn nummer heeft? Kan me telefoon opeens niet vinden.
En zat er net nog mee te spelenSnap er echt niks van.
Nee, sorry.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Cool!quote:Op maandag 1 januari 2018 19:47 schreef knokkels het volgende:
Rafeiro: [url=https://accounts.google.com/signin/v2/sl/pwd?service=androidconsole&passive=1209600&continue=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fandroid%2Ffind&followup=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fandroid%2Ffind<mpl=findmydevice&rart=ANgoxceSu0c_5q1IFfbHqZVUcPkHBpsqwBjpqNZJ9wSQSct7QNlHIxtuAPQlN8zm99BSyJ_NEuJQLdUVIlrUjY4-bm5ZepGv4w&authuser=0&flowName=GlifWebSignIn&flowEntry=ServiceLogin]Android Device Manager[/url]
Dat moest dus de link voor Android Device Manager zijn, maar FOK! is zijn kater aan het afhandelen.quote:
Dan maar zoquote:Op maandag 1 januari 2018 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Werd dusty?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vond het tijd worden om deze weer eens te draaien
Zo lang je niet naar buiten bent geweest of 'm uit het raam hebt gegooid, kan 'ie niet ver weg zijn...quote:Op maandag 1 januari 2018 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Jij hebt het Mad zijn toch al lang geMasterd?quote:
Ik noem een Bohemian Rhapsodyquote:Op maandag 1 januari 2018 19:53 schreef livelink het volgende:
Op zich had Queen niet te klagen over het aantal noteringen in de top2000. Maar deze in plaats van wat anderen was prima geweest.
Mmm, functionele rap kan ik nog wel eens waarderenquote:Op maandag 1 januari 2018 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een artiest die met één nummer in de Top 2000 staat. Dan kan de schoenen nog niet poetsen van het nummer dat ik kies. Alleen op voorwaarde dat je die akelige rapper eruit knipt die erop meedoet. Gelukkig heb ik dat alvast voor jullie gedaan.
quote:Op maandag 1 januari 2018 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
James Arthur - Sermon (DJ11 no rap edit)
Ik ook, alles wat rap gebeurd is OK...quote:Op maandag 1 januari 2018 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, functionele rap kan ik nog wel eens waarderen
Oh die, die rap was op zich imho niet eens zo heel slecht.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
James Arthur - Sermon (DJ11 no rap edit)
Jij offert jezelf op om het nummer dan maar ten gehore te brengenquote:Op maandag 1 januari 2018 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
Elton John staat 10 keer in de Top 2000. Toch had deze er van mij ook wel bij gemogen: Sacrifice
quote:Op maandag 1 januari 2018 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Het is me niet helemaal gelukt om hier te zijn vandaag.
Morgen ben ik weer terug met een reisgids
Preciesquote:Op maandag 1 januari 2018 20:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij offert jezelf op om het nummer dan maar ten gehore te brengen
Inhaken! Meezingen! Gezellig doen!quote:Op maandag 1 januari 2018 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
PreciesBij de volgende mogen jullie meedoen...
Wat moet ik met een reisgids?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Betekent dit dat je niet inhaakt, meezingt en gezellig gaat doen?quote:
Helaas kan ik je uitzending morgenavond niet horen. Ik moet naar een vergaderingquote:Op maandag 1 januari 2018 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Ah, het gaat om een show. Een soort vakantiebeurs zeg maar?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas kan ik je uitzending morgenavond niet horen. Ik moet naar een vergadering
Ik heb geen ideequote:Op maandag 1 januari 2018 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, het gaat om een show. Een soort vakantiebeurs zeg maar?
Jij zou het toch moeten weten. Of is Symph solo-tripjes aan het plannen?quote:
Ja, verkeerde quotequote:Op maandag 1 januari 2018 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeMoet je bij Symph zijn
Welkomquote:
ja weet ik... had je al min of meer aangekondigd.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
WelkomIk draai nog tot 21:00 uur. Show staat in het teken van nummers die in de Top 2000 zouden moeten staan.
Net was het nog 20.30quote:Op maandag 1 januari 2018 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
WelkomIk draai nog tot 21:00 uur. Show staat in het teken van nummers die in de Top 2000 zouden moeten staan.
ik gooi er eenntitel in en als ik dan moet beginnen verzin ik wat het moet wordenquote:
Aanvankelijk was het 19:00 uur. Het is steeds verder opgeschoven, maar om 21:00 uur vind ik het wel mooi geweestquote:
quote:
Al eeuwen...quote:Op maandag 1 januari 2018 19:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij hebt het Mad zijn toch al lang geMasterd?
Ik was moe, zonder echte reden. Gisteren helemaal geen rare dingen gedaan en vandaag ook niet.quote:
Het was Alice toch?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Betekent dit dat je niet inhaakt, meezingt en gezellig gaat doen?
Oh ja, ik ben er toch niet helemaal bij vandaag.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het was Alice toch?
Who the fuck is....
Tikkie wel. Het is dat die bank wel érg lekker ligt maar ik ben de laatste tijd niet eens in de slaapkamer belandquote:
quote:Op maandag 1 januari 2018 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Love Rears Its Ugly Head staat steady in de Top 2000, maar deze van Living Colour moet er eigenlijk ook in: Solace Of You
Persoonlijk zou ik pleiten voor Cult of personality.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Love Rears Its Ugly Head staat steady in de Top 2000, maar deze van Living Colour moet er eigenlijk ook in: Solace Of You
#metooquote:Op maandag 1 januari 2018 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik pleiten voor Cult of personality.
ik vind More than anything in this world prachtig.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de mooiste nummers van Lenny Kravitz staat gewoon niet in de Top 2000: Believe
Peacemanisme!quote:Op maandag 1 januari 2018 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik pleiten voor Cult of personality.
Best onbegrijpelijkquote:Op maandag 1 januari 2018 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de mooiste nummers van Lenny Kravitz staat gewoon niet in de Top 2000: Believe
Peacemanisme?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Peacemanisme!![]()
All Hail Peaceman!
Je weet dat veel cultleiders uiteindelijk in de gevangenis belanden toch?
katertje?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:27 schreef peaceman het volgende:
kon mijn ogen bij vlagen maar moeilijk open houden vandaag
Multitask Momquote:Op maandag 1 januari 2018 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Ik probeer een beetje mee te luisteren maar het is hier circus in huis. Radio 49 staat aan, Twan kijkt darts en Lennon ligt naast me YouTube te kijken.
Lennon gaat zo naar bed!
eigenlijk viel dat best mee.. meer de vermoeidheid van een week lang op fok die nu los komtquote:
als Symph de kans krijgt veroorzaakt hij in zijn eentje dat circus. Gaat niet gebeuren...quote:Op maandag 1 januari 2018 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Ik probeer een beetje mee te luisteren maar het is hier circus in huis. Radio 49 staat aan, Twan kijkt darts en Lennon ligt naast me YouTube te kijken.
Lennon gaat zo naar bed!
Ik snap wel dat die jongen een reisgids nodig heeft...quote:Op maandag 1 januari 2018 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als Symph de kans krijgt veroorzaakt hij in zijn eentje dat circus. Gaat niet gebeuren...
nu heb ik niet zoveel aan de Top 2000 kunnen doen als ik wilde maar voel me ietwat incompleet nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |