abonnement Unibet Coolblue
pi_176201787
Update:

Hallo allemaal,

Ik moet even wat dingen van mij afschrijven, want het gaat met mij niet goed. Zoals jullie weten zou mijn vriendin deze zaterdag hierheen zijn gekomen. Nu is dat uiteindelijk niet gebeurd, maar wat eraan vooraf ging is nogal raar en extreem verwarrend.

Wij hebben op Woensdagavond een heel leuk en goed gesprek gehad op de app. We hadden het over missen en wat bleek? Ze miste toch weldegelijk behoorlijk wat dingen. Denk hierbij aan dat ik haar altijd instop en we nog even de dag bespreken, mijn interesses in haar bezigheden, knuffelen, sex enzovoorts. Ook kleine dingen.

Donderdag was ik erg hoopvol over het gesprek van deze zaterdag dus. Wel wist ik dat het met hele kleine stapjes moet gaan. Vrijdag moest ik bij de huisarts zijn vanwege een kleine ingreep en medicatie. In de middag was ik erg verdrietig, want vriendin had totaal nog niet gevraagd wat ik bij de huisarts moest doen, terwijl ze daar wel van op de hoogte was dacht ik. Afijn dus ik vertelde haar dat en ze werd boos/opvliegerig, wat ik achteraf goed begrijp.

INEENS vertelde ze mij dat ze net van de psycholoog afkwam en gek genoeg, telkens als ze daar vandaan komt (op die dagen zeg maar) is ze anders/negatiever over onze relatie. Diezelfde avond vrijdag dus krijg ik per APP te horen dat ze er mee wil stoppen want ze heeft er ALLES aan gedaan (wat natuurlijk niet zo is, relatie kun je op afstand niet lijmen).

Vannacht appte we weer. Nu gaf ik aan dat ik vind dat we in ieder geval wat moeten proberen. Ik heb haar een voorbeeld gegeven; STEL ik ben dalijk gewoon aan de slag en doe gewoon de dingen die ik moet doen en STEL we doen wat leuke dingen wat denk jij dan? Nu zegt ze weer; Ja ik wil best wat proberen met je (alleen is ze bang dat samenwonen raar zal zijn in het begin, ja dat zal zeker zo zijn, maar als we goede afspraken maken).

Het blijft van links naar rechts gaan. Vandaag appt ze mij hele verhalen over dat het kut ging op haar werk etc en tevens appte ze mij 2 foto's van de outfit die ze morgenavond bij dat feest dragen. Ze leek erg onzeker. Moet ik dit wel aan? Kan dit wel? Die onzekerheid blijft terugkomen merk ik. Wel zag ik dat ze onze ring nog steeds draagt.

Ander opvallend dingetje is het boek waar ze over sprak wat zou gaan over omgaan met mij zeg maar. Ze vertelde mij de titel en wat blijkt? Dat boek gaat helemaal niet over mij. Dat boek gaat erover hoe je van iemand af komt die narcist is (iets wat ik niet ben en wat ook niet is vastgesteld). De titel van het boek is; Het verdwenen mezelf. Als je het boek Googled en leest snap je waarom ik bang ben. Mijn ouders vragen zich wel af of ze uberhaupt wel vaak naar die psycholoog is geweest, immers een goede psycholoog zou vragen om een gesprek ook met mij erbij. Zeker bij relatieperikelen lijkt mij. Bedoel ik kan mij niet verdedigen, helemaal niks.

Wat betreft werk heb ik goed nieuws. Ik heb aankomende week niet 1 maar 2 TWEEDE gesprekken wat betreft werk. Ik had op Eerste Kerstdag nog een sollicitatie gedaan en dat bedrijf is zeer enthousiast. Dinsdag heb ik een tweede gesprek via videobellen en dan een eventuele derde op locatie.

Ik heb haar verteld dat ik haar dinsdag wil zien. Ze ging maandag kijken of ze wat kon regelen. Komt ze dinsdag niet dan ga ik er zelf naartoe. Overigens probeerde ze mij te chanteren vrijdag door te zeggen dat als ik zaterdag naar haar zou komen dat het dan over zou zijn en mijn schuld is ofzo. Ik weet het niet meer, maar dat ze ineens plotsklaps is omgeslagen is wel duidelijk.

Overigens ben ik er wel achter dat de punten die ze noemde financiën, huishouden etc wel kloppen maar dat het om gevoel gaat nu. Dan nog blijft de vraag; Wanneer is dit begonnen en waar komt het vandaan? Ik heb qua gevoel niets gemerkt nogmaals. Wil ze een keer het vrijgezelle leven proberen? Wat is het?
pi_176201830
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja maar dan gaat ze mij weer appen, wat moet ik dan doen? Negeren? Of zeggen oh nu heb je mij wel nodig?
Ze stalkt je bedoel je?
pi_176201840
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Waarom zegt ze dat dan?
Zei ze dat letterlijk?

Misschien zei ze wat je wilde horen en meende ze het niet. Waarom? Geen idee. Misschien dacht ze dat er anders ruzie of discussie zou komen waarbij je dooremmert zoals je hier doet.

Alleen zij weet het.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 31-12-2017 19:50:03 ]
pi_176201854
Deze man is knettergek
pi_176201863
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:43 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ze stalkt je bedoel je?
Nee ik bedoel te zeggen dat dat gaat gebeuren op zeker. Ik ben haar soulmate zegt ze en ik begrijp haar zo goed. Zoals ze gisteren ook een heel verhaal appte over ruzie op haar werk dan komt ze telkens bij mij. Hoe moet ik daarmee omgaan? Gewoon zeggen helaas maar ik wil hier niet voor gebruikt worden of?
pi_176201899
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee ik bedoel te zeggen dat dat gaat gebeuren op zeker. Ik ben haar soulmate zegt ze en ik begrijp haar zo goed. Zoals ze gisteren ook een heel verhaal appte over ruzie op haar werk dan komt ze telkens bij mij. Hoe moet ik daarmee omgaan? Gewoon zeggen helaas maar ik wil hier niet voor gebruikt worden of?
Jij begrijpt haar zo goed? Serieus?
  Spellchecker zondag 31 december 2017 @ 19:45:53 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176201915
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee ik bedoel te zeggen dat dat gaat gebeuren op zeker. Ik ben haar soulmate zegt ze en ik begrijp haar zo goed. Zoals ze gisteren ook een heel verhaal appte over ruzie op haar werk dan komt ze telkens bij mij. Hoe moet ik daarmee omgaan? Gewoon zeggen helaas maar ik wil hier niet voor gebruikt worden of?
Ja. En dan ben je maar hard en gemeen en gewetenloos. Sterk zijn en voor jezelf kiezen. Succes en een goed 2018.
pi_176201923
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:45 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jij begrijpt haar zo goed? Serieus?
Dat zegt ze ja. NU niet nee maar normaliter wel. Maar wat moet ik dan doen als ze dalijk gaat appen enz? Zeggen rot op of aanhoren of weet ik veel.
pi_176201948
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:46 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat zegt ze ja. NU niet nee maar normaliter wel. Maar wat moet ik dan doen als ze dalijk gaat appen enz? Zeggen rot op of aanhoren of weet ik veel.
Als ze zo is zoals jij beschrijft dan zou ik zeggen: "Rot op!"
pi_176201961
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:47 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als ze zo is zoals jij beschrijft dan zou ik zeggen: "Rot op!"
Ja of ik moet zeggen sorry maar ik wil hier niet voor gebruikt worden ofzo.
pi_176201964
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee ik bedoel te zeggen dat dat gaat gebeuren op zeker. Ik ben haar soulmate zegt ze en ik begrijp haar zo goed. Zoals ze gisteren ook een heel verhaal appte over ruzie op haar werk dan komt ze telkens bij mij. Hoe moet ik daarmee omgaan? Gewoon zeggen helaas maar ik wil hier niet voor gebruikt worden of?
Wanneer zei ze dat? Van soulmate
pi_176201975
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja of ik moet zeggen sorry maar ik wil hier niet voor gebruikt worden ofzo.
Als ze zo is zoals jij beschrijft dan zou ik zeggen: "Rot op!"
pi_176201992
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:44 schreef RicardoGallego het volgende:
Deze man is knettergek
Ik vind het zo’n vaag verhaal met tegenstrijdigheden. Of de vriendin van TS spoort niet in wat ze zegt en wat ze doet, of TS heeft een hele eigen waarheid/realiteit. Beide zijn nogal bizar.
pi_176201999
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja of ik moet zeggen sorry maar ik wil hier niet voor gebruikt worden ofzo.
Je hoeft niks te zeggen. Je kan ook gewoon blocken. Als ze dan iets van je wil moet ze maar even emailen. Tenslotte moeten er nog wel wat zaken afgehandeld worden.
ZOALS JULLIE HUISDIEREN!!!@!!!
pi_176202127
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee ik bedoel te zeggen dat dat gaat gebeuren op zeker. Ik ben haar soulmate zegt ze en ik begrijp haar zo goed. Zoals ze gisteren ook een heel verhaal appte over ruzie op haar werk dan komt ze telkens bij mij. Hoe moet ik daarmee omgaan? Gewoon zeggen helaas maar ik wil hier niet voor gebruikt worden of?
Enige in dit leven wat zeker is, is dat je doodgaat.

Hoe vind jij het dat ze je appt? Vraag ons niet hoe je hierop moet reageren, wat wil je zelf?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176202145
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het zo’n vaag verhaal met tegenstrijdigheden. Of de vriendin van TS spoort niet in wat ze zegt en wat ze doet, of TS heeft een hele eigen waarheid/realiteit. Beide zijn nogal bizar.
Als het klopt wat TS zegt dan moet ie de relatie beeindigen en aan zichzelf gaan werken. Als het niet klopt wat TS zegt dan is hij nog niet toe aan een gezonde relatie en moet ie aan zichzelf gaan werken.
pi_176202188
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:53 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als het klopt wat TS zegt dan moet ie de relatie beeindigen en aan zichzelf gaan werken. Als het niet klopt wat TS zegt dan is hij nog niet toe aan een gezonde relatie en moet ie aan zichzelf gaan werken.
Klopt.
pi_176202194
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:53 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als het klopt wat TS zegt dan moet ie de relatie beeindigen en aan zichzelf gaan werken. Als het niet klopt wat TS zegt dan is hij nog niet toe aan een gezonde relatie en moet ie aan zichzelf gaan werken.
Hmm ik zie een patroon. Iets wat hij continu weigert ook te doen.
pi_176202201
Vrouwen proberen altijd de goede vrede te bewaren, dus die blijven heel gewoon doen, zij is bang voor je, voor je reactie en voor je gedrag, iets wat ik helemaal niet raar vind, je gedrag hier is gewoon eng, heel eng.

Laat je psychiater dit topic eens zien, ben namelijk wel benieuwd wat hij hiervan gaat vinden, je gedram, je rare trekjes en je controlerende gedrag.

Echt dat ze al die dingen zei was puur om de goede vrede te bewaren, als men vertrekt is men hier vaak al 5 a 7 maand mee bezig, zij heeft geen zin meer om tijd in je te stoppen, wat ik mij ook wel voor kan stellen, zie de vorige alinea.
Dus heeft ze net zo lang het toneelspel opgehouden tot ze het lef had gevonden om je eruit te werken en nu is ze het lef aan het verzamelen en misschien ook de info om te kijken hoe ze je definitief weg krijgt, wat ik meer dan logisch vind, wat ik al eerder beschreef, jij bent het type wat lawaai gaat maken aan de deur als je je zin niet krijgt, gaat dwingen, gaat janken, gaat dreigen ook al zeg je van niet, je hangt in haar als een dolle hond en zal niet loslaten voor ze zich weer volledig aan je overgeeft en dat is heel eng gedrag, heel ziekelijk gedrag.
pi_176202369
TS kun je je de laatste keer herinneren dat zij kritiek op je uitte? Hoe ging dat gesprek toen?
pi_176202380
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vrouwen proberen altijd de goede vrede te bewaren, dus die blijven heel gewoon doen, zij is bang voor je, voor je reactie en voor je gedrag, iets wat ik helemaal niet raar vind, je gedrag hier is gewoon eng, heel eng.

Laat je psychiater dit topic eens zien, ben namelijk wel benieuwd wat hij hiervan gaat vinden, je gedram, je rare trekjes en je controlerende gedrag.

Echt dat ze al die dingen zei was puur om de goede vrede te bewaren, als men vertrekt is men hier vaak al 5 a 7 maand mee bezig, zij heeft geen zin meer om tijd in je te stoppen, wat ik mij ook wel voor kan stellen, zie de vorige alinea.
Dus heeft ze net zo lang het toneelspel opgehouden tot ze het lef had gevonden om je eruit te werken en nu is ze het lef aan het verzamelen en misschien ook de info om te kijken hoe ze je definitief weg krijgt, wat ik meer dan logisch vind, wat ik al eerder beschreef, jij bent het type wat lawaai gaat maken aan de deur als je je zin niet krijgt, gaat dwingen, gaat janken, gaat dreigen ook al zeg je van niet, je hangt in haar als een dolle hond en zal niet loslaten voor ze zich weer volledig aan je overgeeft en dat is heel eng gedrag, heel ziekelijk gedrag.
Het gedrag van zijn vriendin is ook ziekelijk. Probeer geen excuses te vinden om haar goed te praten. Zij is net zo fout in deze.
pi_176202402
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het gedrag van zijn vriendin is ook ziekelijk. Probeer geen excuses te vinden om haar goed te praten. Zij is net zo fout in deze.
Je krijgt hier maar 1 kant van het verhaal te horen.
pi_176202413
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het gedrag van zijn vriendin is ook ziekelijk. Probeer geen excuses te vinden om haar goed te praten. Zij is net zo fout in deze.
Wij kennen haar kant van het verhaal niet.
pi_176202424
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het gedrag van zijn vriendin is ook ziekelijk. Probeer geen excuses te vinden om haar goed te praten. Zij is net zo fout in deze.
Doe eens even rustig Jaap Stam, er hoeft niet verdedigd te worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2017 20:05:20 ]
pi_176202429
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het gedrag van zijn vriendin is ook ziekelijk. Probeer geen excuses te vinden om haar goed te praten. Zij is net zo fout in deze.
We lezen alleen hoe TS haar gedrag ziet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176202431
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wij kennen haar kant van het verhaal niet.
Ga er gewoon vanuit wat TS zegt klopt anders komen we nergens
pi_176202447
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ga er gewoon vanuit wat TS zegt klopt anders komen we nergens
Lijkt me niet verstandig gezien de manier waarop TS zich hier profileert.
pi_176202463
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ga er gewoon vanuit wat TS zegt klopt anders komen we nergens
Dat durf ik eigenlijk niet zo goed meer aan te nemen.
pi_176202501
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het gedrag van zijn vriendin is ook ziekelijk. Probeer geen excuses te vinden om haar goed te praten. Zij is net zo fout in deze.
Wat doet die vriendin dan 'ziekelijk' fout? Ik zie vooral vluchtgedrag, wat ik redelijk normaal vind.
pi_176202524
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef Deckard het volgende:

[..]

Wat doet die vriendin dan 'ziekelijk' fout? Ik zie vooral vluchtgedrag, wat ik redelijk normaal vind.
Hem de tering laten krijgen. Geef die gozer duidelijkheid en ga naar hem toe.
pi_176202534
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

We lezen alleen hoe TS haar gedrag ziet.
Gezien we zelf al zien hoe TS de boel verdraait kunnen we dat met een korreltje zout nemen. Voor hetzelfde geld heeft ze het al een aantal maal zeer duidelijjk gezegd.
  zondag 31 december 2017 @ 20:10:15 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176202545
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hem de tering laten krijgen. Geef die gozer duidelijkheid en ga naar hem toe.
Misschien heeft ze dat wel gedaan maar weigert TS dat te zien.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176202556
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Misschien heeft ze dat wel gedaan maar weigert TS dat te zien.
Dat doe je in een persoonlijk gesprek niet zo
pi_176202559
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hem de tering laten krijgen. Geef die gozer duidelijkheid en ga naar hem toe.
Maar wat is daar ziekelijk aan? Volgens mij is het wel duidelijk toch?
pi_176202569
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

We lezen alleen hoe TS haar gedrag ziet.
We weten wel hoe zij zijn gedrag ziet. Blijkbaar als dat van een narcist waarvan ze moet ontsnappen. En haar psych is het daar mee eens. Dat vind ik wel veelzeggend en daardoor twijfel ik aan zijn verhaal en bepaalde overdrijvingen. Ik geloof best dat hij het werkelijk zo ziet, maar ik denk dat het niet de realiteit is.

Of zij zit er helemaal naast, maar dan moet hij sowieso niet met haar verder willen als ze hem zo ziet.
pi_176202575
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat doe je in een persoonlijk gesprek niet zo
Misschien heeft ze dat ook al gedaan maar weigert TS dat ook te zien.
pi_176202584
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:10 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar wat is daar ziekelijk aan? Volgens mij is het wel duidelijk toch?
Zo iets groots maak je bekend in een gesprek en dan geef je eventueel aan hoe je je toekomst ziet etc en of er nog een kans is. Niet via een app.
pi_176202587
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Misschien heeft ze dat wel gedaan maar weigert TS dat te zien.
Dit. Hij is vrij selectief in de dingen die hij onthoud en ook waar hij op reageert.
pi_176202595
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zo iets groots maak je bekend in een gesprek en dan geef je eventueel aan hoe je je toekomst ziet etc en of er nog een kans is. Niet via een app.
Tenzij je bang bent.
pi_176202599
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat doe je in een persoonlijk gesprek niet zo
Als we TS moeten geloven zijn ze beiden niet zo goed in communiceren. Een 'persoonlijk' gesprek zal ook niet echt tot veel leiden. Als het resultaat moet zijn 'het is uit' dan is elk middel wel mogelijk.
pi_176202605
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:11 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Misschien heeft ze dat ook al gedaan maar weigert TS dat ook te zien.
Ze heeft als ik alles lees niet gezegd we stoppen ermee. Die jongen verdient dit ook niet.
pi_176202617
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tenzij je bang bent.
Dat is haar probleem
pi_176202621
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zo iets groots maak je bekend in een gesprek en dan geef je eventueel aan hoe je je toekomst ziet etc en of er nog een kans is. Niet via een app.
Als zij inderdaad communicatief niet sterk is en makkelijk beïnvloedbaar is snap ik waarom ze niet in gesprek wil gaan met hem.
pi_176202635
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat is haar probleem
Nee, dat is het probleem van degene die dat gevoel veroorzaakt.
pi_176202639
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ze heeft als ik alles lees niet gezegd we stoppen ermee. Die jongen verdient dit ook niet.
Ja, laten we ons vooral blijven richten op wat zij niet goed doet, dan komt TS er wel. ^O^
pi_176202640
Zn pa heeft ingegrepen, eindelijk.
pi_176202641
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:13 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als zij inderdaad communicatief niet sterk is en makkelijk beïnvloedbaar is snap ik waarom ze niet in gesprek wil gaan met hem.
Of ze is beïnvloed in de keuze die ze nu maakt, kan ook hè ;)
pi_176202643
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat is haar probleem
Of een logisch gevolg van een bepaalde relatiedynamiek.
pi_176202644
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zo iets groots maak je bekend in een gesprek en dan geef je eventueel aan hoe je je toekomst ziet etc en of er nog een kans is. Niet via een app.
Gezien TS alles bespreekt met zijn ouders en haar collegas is er verdomd weinig persoonlijks als het op zo'n gesprek aan zou komen. Zij heeft al laten weten dat er weinig toekomst is tussen hun beide.
pi_176202658
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:14 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ja, laten we ons vooral blijven richten op wat zij niet goed doet, dan komt TS er wel. ^O^
Nee ze moet hem duidelijkheid geven meer niet.
pi_176202659
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Of ze is beïnvloed in de keuze die ze nu maakt, kan ook hè ;)
Hopelijk wel ja.
  Moderator zondag 31 december 2017 @ 20:15:27 #52
441859 crew  Lenny77
pi_176202666
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ga er gewoon vanuit wat TS zegt klopt anders komen we nergens
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat jij Ts bent :')
Triest...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176202677
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee ze moet hem duidelijkheid geven meer niet.
Hij moet zelf duidelijkheid afdwingen. Niet blijven wijzen naar de ander. Maar dat doet ie niet want dan wordt duidelijk dat ie haar kwijt is.
pi_176202697
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik ben er steeds meer van overtuigd dat jij Ts bent :')
Triest...
Lijkt er wel op ja. TS is even stil en hij post als een malle om hem te verdedigen.
pi_176202723
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Of ze is beïnvloed in de keuze die ze nu maakt, kan ook hè ;)
Dan is het sowieso goed om geen relatie meer te willen met die persoon.
pi_176202744
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik ben er steeds meer van overtuigd dat jij Ts bent :')
Triest...
Ik geloof meer een vriend van hem. Of zijn vader.
pi_176202752
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lijkt er wel op ja. TS is even stil en hij post als een malle om hem te verdedigen.
Nee ik lees altyd mee. Ts heeft ook bevestigd dat ik hem niet ben. Twee delen terug ofzo
pi_176202772
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lijkt er wel op ja. TS is even stil en hij post als een malle om hem te verdedigen.
Iemand verdedigen is erg dom als je advies wil geven. Sta er neutraal in. Hij maakt fouten, zij ook en niet alleen hij of zij.
  zondag 31 december 2017 @ 20:21:11 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176202803
Dit gaat een slepend verhaal worden. Beide ooit ernstig afhankelijk en heel jong de relatie ingegaan, vriendin is gegroeid maar worstelt met definitieve breuk en TS die totaal onzelfstandig is en maar blijft zeuren, analyseren, trekken en verklaren.
pi_176202813
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Iemand verdedigen is erg dom als je advies wil geven. Sta er neutraal in. Hij maakt fouten, zij ook en niet alleen hij of zij.
Je bent niet de enige die er neutraal in staat. Het gaat erom wat TS nu kan doen om zijn leven weer op te bouwen. Wijzen naar de ander heeft daarin geen zin.
pi_176202981
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit gaat een slepend verhaal worden. Beide ooit ernstig afhankelijk en heel jong de relatie ingegaan, vriendin is gegroeid maar worstelt met definitieve breuk en TS die totaal onzelfstandig is en maar blijft zeuren, analyseren, trekken en verklaren.
En haar geen kinderen kan geven...
pi_176202993
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En haar geen kinderen kan geven...
Was toch geen issue volgens TS en haar mail?
pi_176203012
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee ik lees altyd mee. Ts heeft ook bevestigd dat ik hem niet ben. Twee delen terug ofzo
Dat valt niet echt te bevestigen door hem als je zijn kloon bent ;) Afijn.
pi_176203018
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Was toch geen issue volgens TS en haar mail?
Natuurlijk wel.

Nou jongens tot volgend jaar :)
pi_176203025
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat valt niet echt te bevestigen door hem als je zijn kloon bent ;) Afijn.
Hij post 3 seconden voor mij ofzo. Knap als kloon ;)
pi_176203035
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Was toch geen issue volgens TS en haar mail?
Als zij kinderen wil zal het heus een issue zijn, al durf je dat natuurlijk nooit iemand voor de voeten te gooien die daar niks aan kan doen.
pi_176203048
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hij post 3 seconden voor mij ofzo. Knap als kloon ;)
Dat is niet zo moeilijk.
  Moderator zondag 31 december 2017 @ 20:30:49 #68
441859 crew  Lenny77
pi_176203059
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee ik lees altyd mee. Ts heeft ook bevestigd dat ik hem niet ben. Twee delen terug ofzo
Oh ja dan zal dat wel zo zijn.
Ts zou het wel bekennen hé, als hij jou zou zijn...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176203065
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:29 schreef Deckard het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.

Nou jongens tot volgend jaar :)
Maar als ze samen al geruime tijd hiermee bezig waren, waarom laat ze hem dan dat traject ingaan? Ze wist dat dus al eerder dat het op de natuurlijke weg niet kan.
pi_176203094
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar als ze samen al geruime tijd hiermee bezig waren, waarom laat ze hem dan dat traject ingaan? Ze wist dat dus al eerder dat het op de natuurlijke weg niet kan.
Goeie vraag. Ze hebben ook geen geld, dus waarom aan kinderen beginnen?
  Moderator zondag 31 december 2017 @ 20:32:40 #71
441859 crew  Lenny77
pi_176203104
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als zij kinderen wil zal het heus een issue zijn, al durf je dat natuurlijk nooit iemand voor de voeten te gooien die daar niks aan kan doen.
Mwa ik denk niet dat dit een probleem was. Uiteindelijk was het wel mogelijk via het ziekenhuis.
Denk eerder dat ze bang was voor de toekomst.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176203106
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:32 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Goeie vraag. Ze hebben ook geen geld, dus waarom aan kinderen beginnen?
Tja dat doen er wel meer die het geld niet hebben
pi_176203110
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:32 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Goeie vraag. Ze hebben ook geen geld, dus waarom aan kinderen beginnen?
Daarom. Ik vraag mij af of het dus wel een issue is dan.
pi_176203113
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mwa ik denk niet dat dit een probleem was. Uiteindelijk was het wel mogelijk via het ziekenhuis.
Denk eerder dat ze bang was voor de toekomst.
Dit denk ik ook.
pi_176203139
Ach, stel we krijgen duidelijk wat zijn vriendin allemaal dacht en in overweging nam, wat dan? Het veranderd verder niets aan de situatie.
pi_176203205
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:34 schreef Raskolnikow het volgende:
Ach, stel we krijgen duidelijk wat zijn vriendin allemaal dacht en in overweging nam, wat dan? Het veranderd verder niets aan de situatie.
Goeie vraag. Het is voor TS belangrijk. Als ze hem respecteert etc dan komt ze 1 x langs en finito. Wat ze nu doet kun je echt niet maken na zo'n lange relatie
pi_176203216
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Goeie vraag. Het is voor TS belangrijk. Als ze hem respecteert etc dan komt ze 1 x langs en finito. Wat ze nu doet kun je echt niet maken na zo'n lange relatie
Of het is een teken dat ze nog erg twijfelt en het gewoon niet goed weet.
pi_176203224
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Goeie vraag. Het is voor TS belangrijk. Als ze hem respecteert etc dan komt ze 1 x langs en finito. Wat ze nu doet kun je echt niet maken na zo'n lange relatie
Dat kunnen we heel hard roepen, maar ze doet het niet. Helaas. Er zit voor TS dus niks anders op dan zelf duidelijkheid af te dwingen.
pi_176203244
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:38 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dat kunnen we heel hard roepen, maar ze doet het niet. Helaas. Er zit voor TS dus niks anders op dan zelf duidelijkheid af te dwingen.
En daarmee een zekere breuk.
  Moderator zondag 31 december 2017 @ 20:41:03 #80
441859 crew  Lenny77
pi_176203270
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:38 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dat kunnen we heel hard roepen, maar ze doet het niet. Helaas. Er zit voor TS dus niks anders op dan zelf duidelijkheid af te dwingen.
Jaaaaaaa maar dat wil hij niet. Zij wou stoer doen en bewijzen dat ze eigen keuzes kan maken en zelfstandig kan zijn, dan moet zij het ook maar beëindigen en op de blaren zitten.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176203277
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En daarmee een zekere breuk.
Zou erg vals zijn als ze dat zo aanpakt natuurlijk.
pi_176203290
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jaaaaaaa maar dat wil hij niet. Zij wou stoer doen en bewijzen dat ze eigen keuzes kan maken en zelfstandig kan zijn, dan moet zij het ook maar beëindigen en op de blaren zitten.
Jaaa, maar ze leest dit niet dus heeft dat zo weinig zin.
  Moderator zondag 31 december 2017 @ 21:00:39 #83
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176203607
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jaaaaaaa maar dat wil hij niet. Zij wou stoer doen en bewijzen dat ze eigen keuzes kan maken en zelfstandig kan zijn, dan moet zij het ook maar beëindigen en op de blaren zitten.
Dat is een rookgordijn, hij WIL het zelf gewoon niet uitmaken en dat maskeert hij met dat flutverhaaltje.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_176203793
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:41 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zou erg vals zijn als ze dat zo aanpakt natuurlijk.
Dat valt wel mee.
pi_176203891
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat valt wel mee.
Dan gebruikt ze zijn volledig begrijpelijke move van daarnaartoe gaan als excuus om het uit te maken. Ze moet mans genoeg zijn om het zelf te zeggen kom nou.
pi_176206380
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik ben er steeds meer van overtuigd dat jij Ts bent :')
Triest...
Denk het ook, zeker als ik dit lees:

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:56 schreef Poepz0r het volgende:
Ontzettend over de zeik wat betreft de sollicitatie die ik gedaan heb. Ben 2 x bij dat bedrijf geweest. 1 x een gesprek en de tweede keer heb ik 4 uurtjes meegedraaid op kantoor. De jongen die mij begeleide was erg tevreden en vond dat ze mij moesten aannemen. Dit betrof een vacature waar ik vanuit huis ondersteunende werkzaamheden zou verrichten voor dit bedrijf en de eerste 3 weken zou ik op het kantoor (100 km hiervandaan) aanwezig moeten zijn wat geen probleem is aangezien mijn ouders letterlijk om de hoek wonen bij dit bedrijf en ik dan 1 dag voorafgaand aan de dagen waarop ik zou werken daar al zou zijn. Dit heb ik uiteraard ook allemaal aangegeven.

In totaal 60 euro aan OV gespendeerd en ik zou gebeld worden met negatief of positief bericht. Je raad het al ik krijg een standaard email met afwijzing :') Nu staat er dat ik tever weg woon maar het is toch vanuit huis? Wtf is het probleem echt serieus. Ze laten je eerst 2 x voor Jan Doedel komen terwijl je aan het profiel voldoet en de collega's op kantoor allemaal een positieve indruk hebben gekregen. Gaat het nu werkelijk om die paar tientjes reiskosten? Ik snap hier geen reet van in ieder geval.
pi_176206625
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 23:21 schreef Filusy het volgende:

[..]

Denk het ook, zeker als ik dit lees:

[..]

Inderdaad ja...

Op maandag 7 augustus 2017 21:44 schreef Poepz0r het volgende:

Stel je bent al 2 jaar ziek en je MOET tijdelijk aan de slag vanwege geld uiteraard maar tussendoor maak je bezwaar tegen de beslissing van het UWV. Hoe lang moet je dan werken om opnieuw recht te krijgen op maximaal twee jaar ziektewetuitkering? Ik kan hier namelijk niets over vinden.
pi_176206631
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 23:21 schreef Filusy het volgende:

[..]

Denk het ook, zeker als ik dit lees:

[..]

:D
pi_176207098
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 23:21 schreef Filusy het volgende:

[..]

Denk het ook, zeker als ik dit lees:

[..]

Klopt :D

Hier ook een post over dat ICSI waar AnoniemH het over had.

WGR / Hoge zorgkosten verwacht, hoog vrijwillig eigen risico
pi_176207296
Lijkt er nu wel erg op dat TS en Poepz0r dezelfde zijn. Had TS ook niet 2 honden en 3 katten? Waarom reageren in je eigen topic?

quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
Huis; Nieuwbouw
Boom; Veel
Beest; 2 Siberische huskys, 3 katten
pi_176207315
Nou, gelukkig nieuwjaar PoepAnoniemH :D

Moge het je veel wijsheid brengen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker maandag 1 januari 2018 @ 00:20:34 #92
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176207418
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:13 schreef Polenbatser het volgende:
Lijkt er nu wel erg op dat TS en Poepz0r dezelfde zijn. Had TS ook niet 2 honden en 3 katten? Waarom reageren in je eigen topic?

[..]

:o
pi_176207534
Denk dat ts pathologisch leugenaar is:

https://nl.wikihow.com/Een-pathologische-leugenaar-herkennen

Overweeg of de persoon wel in deze realiteit leeft. Pathologische leugenaars leven vaak buiten de realiteit. Soms geloven ze zelf in de leugens die ze vertellen. Ze houden zichzelf voor de gek over hun eigen capaciteiten.[12]

Pathologische leugenaars zijn geneigd om hun eigen belangrijkheid te overdrijven. Ze zien iets onbenulligs, zoals een complimentje van de baas, als een teken van persoonlijke grootsheid. Als ze iemand over het compliment vertellen, voelen ze zich heel belangrijk.
Een pathologische leugenaar mist misschien bepaalde basisvaardigheden in het leven, maar ziet dit niet als een probleem.
Als de persoon een verstoorde kijk op de realiteit heeft, gelooft hij/zij misschien oprecht wat hij/zij vertelt. Hoewel dat niet geldt voor alle pathologische leugenaars, moet je de mogelijkheid overwegen dat iemand niet uit kwaadaardigheid liegt.
pi_176207607
Ik denk dat jullie er allemaal veel te veel bij halen. Anoniem is gewoon wanhopig en in paniek bij het idee zonder haar verder te moeten. Ik vind dat best een normale reactie als je 14 jaar samen bent geweest met de liefde van je leven. Anoniem heeft wel een paar karaktertrekjes die het extra moeilijk maken voor hem, maar al die rare 'diagnoses' er bij halen is niemand bij gebaat.

Anoniem, je ziet het nog niet, maar het komt heus wel goed dit jaar :* Het jaar begint niet echt super voor je, kan alleen maar beter worden en ik weet zeker dat dat gebeurt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  One tough cookie maandag 1 januari 2018 @ 00:34:15 #95
169210 liesje1979
pi_176207654
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat jullie er allemaal veel te veel bij halen. Anoniem is gewoon wanhopig en in paniek bij het idee zonder haar verder te moeten. Ik vind dat best een normale reactie als je 14 jaar samen bent geweest met de liefde van je leven. Anoniem heeft wel een paar karaktertrekjes die het extra moeilijk maken voor hem, maar al die rare 'diagnoses' er bij halen is niemand bij gebaat.

Anoniem, je ziet het nog niet, maar het komt heus wel goed dit jaar :* Het jaar begint niet echt super voor je, kan alleen maar beter worden en ik weet zeker dat dat gebeurt.
Hier sluit ik me bij aan. Alleen dan wel zonder zijn ex, want TS zou dit zomaar kunnen lezen als dat het weer goed komt, en dat geloof ik niet. :N
pi_176207770
quote:
14s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:34 schreef liesje1979 het volgende:

Hier sluit ik me bij aan. Alleen dan wel zonder zijn ex, want TS zou dit zomaar kunnen lezen als dat het weer goed komt, en dat geloof ik niet. :N
Je hebt gelijk, hij probeert overal hoop uit te putten. Het komt goed met hem, maar de relatie gaat echt niet meer goedkomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 januari 2018 @ 00:57:49 #97
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176208050
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat jullie er allemaal veel te veel bij halen. Anoniem is gewoon wanhopig en in paniek bij het idee zonder haar verder te moeten. Ik vind dat best een normale reactie als je 14 jaar samen bent geweest met de liefde van je leven. Anoniem heeft wel een paar karaktertrekjes die het extra moeilijk maken voor hem, maar al die rare 'diagnoses' er bij halen is niemand bij gebaat.

Anoniem, je ziet het nog niet, maar het komt heus wel goed dit jaar :* Het jaar begint niet echt super voor je, kan alleen maar beter worden en ik weet zeker dat dat gebeurt.
Vind het ook precies zo. Al die Viva psychologie erbij halen. Hij moet net naar minder, naar rust. Rust en resultaten. Als hem dat lukt zie ik wel degelijk nog mogelijkheden. En gunnen doe ik het hen sowieso!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176208322
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 23:33 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Inderdaad ja...

Op maandag 7 augustus 2017 21:44 schreef Poepz0r het volgende:

Stel je bent al 2 jaar ziek en je MOET tijdelijk aan de slag vanwege geld uiteraard maar tussendoor maak je bezwaar tegen de beslissing van het UWV. Hoe lang moet je dan werken om opnieuw recht te krijgen op maximaal twee jaar ziektewetuitkering? Ik kan hier namelijk niets over vinden.

100% ...alles klopt, schrijfstijl + afhankelijke opstelling.

Beetje raar op jezelf reageren, maar zn houding richting ex is veel zorgwekkender.
  One tough cookie maandag 1 januari 2018 @ 01:28:03 #99
169210 liesje1979
pi_176208633
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:57 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Vind het ook precies zo. Al die Viva psychologie erbij halen. Hij moet net naar minder, naar rust. Rust en resultaten. Als hem dat lukt zie ik wel degelijk nog mogelijkheden. En gunnen doe ik het hen sowieso!
Mogelijkheden met zijn ex? Nee die is wel echt klaar met hem. Komt over als een onzeker ding die TS niet durft te kwetsen maar geen enkele zin heeft om wat dan ook te doen om de relatie te redden, ze heeft de knoop wel doorgehakt maar moet alleen nog even ontdekken hoe dat te zeggen. En dat ze daar 5 weken over doet is wel echt naar. Want ze weet allang wat ze wil. Weet je TS, je zegt steeds dat mensen na een relatie van 14 jaar er alles aan moeten doen om die te behouden, ervoor vechten, hulp zoeken, dat is ze je verplicht.
Maar dat is helemaal niet zo, In sommige gevallen is dat misschien zo, maar dat is denk ik alleen heilzaam als beiden de relatie niet willen verbreken.

Zij wil dat wel. Maar haat zichzelf om iemand die zo dichtbij haar staat pijn te doen. Er zijn gelukkig maar weinig mensen die anderen graag pijn doen, je ex is niet zo iemand denk ik.
En natuurlijk mist ze nu dingen! Dat is niet zo gek na 14 jaar. Ik leef alleen, en ik mis die dingen ook wel eens. Maar ze mist jou niet, ze mist het gevoel van geborgenheid, haar instoppen of vragen naar haar dag kan elk ander persoon zo ook doen.

Ze stuurt je foto's van haar jurkje dat vind ik ook raar, de enige reden die ik kan bedenken is dat ze je wil laten zien dat ze lekker aan het uitgaan is en aan het genieten van haar leven,

Een psych helpt mensen met dingen waarvan de patient aangeeft dat ze dwars zitten. Maar laat mensen zelf keuzes maken en pished niet. Waarschijnlijk heeft ze hulp gezocht voor zichzelf en gaf ze daarbij aan dat ze haar relatie niet meer zag zitten maar niet wist hoe ze dat moet zeggen,
Logisch dat ze na een bezoek aan hem meer stelliger is en dat daarna weer wat afzwakt, het is een onzeker mens.

Dat de psych jou niet uitnodigt is volstrekt logisch en terecht. Het is namelijk geen relatie therapie, Ze gaat daarheen voor zichzelf, en hulp om van je af te komen. Niet om de relatie te redden. Jij wilt de relatie redden, zij ziet er al heel lang geen heil meer in.

Ze zegt dat ze wel terug zou willen naar het begin, ja logisch, wie wil dat nou niet, die periode van net verliefd, hoteldebotel, en alles. Maar dat zijn echt uitzonderingen. !! En daarvoor lijkt er tussen jullie teveel gebeurd.

En jij denkt nu, we zijn een uitzondering en poepzor is het vast met je eens,, ;) maar de rest van FOK denkt al weken, laat het los.
Het is uit,
Kloten voor je TS.
pi_176209207
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jaaaaaaa maar dat wil hij niet. Zij wou stoer doen en bewijzen dat ze eigen keuzes kan maken en zelfstandig kan zijn, dan moet zij het ook maar beëindigen en op de blaren zitten.
Zelfde gelul weer. We weten allemaal dat het nu gewoon een ex is. TS moet verder het nieuwe jaar in. Of de reden nu geldig is of niet. Heel lief of gewoon kut. TS moet aan zichzelf werken, dat is wat we de afgelopen dagen constant duidelijk proberen te maken.
Wat die hele vriendin wel of niet wil boeit niet zoveel.
pi_176209239
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:27 schreef Filusy het volgende:
Denk dat ts pathologisch leugenaar is:

https://nl.wikihow.com/Een-pathologische-leugenaar-herkennen

Overweeg of de persoon wel in deze realiteit leeft. Pathologische leugenaars leven vaak buiten de realiteit. Soms geloven ze zelf in de leugens die ze vertellen. Ze houden zichzelf voor de gek over hun eigen capaciteiten.[12]

Pathologische leugenaars zijn geneigd om hun eigen belangrijkheid te overdrijven. Ze zien iets onbenulligs, zoals een complimentje van de baas, als een teken van persoonlijke grootsheid. Als ze iemand over het compliment vertellen, voelen ze zich heel belangrijk.
Een pathologische leugenaar mist misschien bepaalde basisvaardigheden in het leven, maar ziet dit niet als een probleem.
Als de persoon een verstoorde kijk op de realiteit heeft, gelooft hij/zij misschien oprecht wat hij/zij vertelt. Hoewel dat niet geldt voor alle pathologische leugenaars, moet je de mogelijkheid overwegen dat iemand niet uit kwaadaardigheid liegt.
Boeiend. Dat maakt toch niets uit? TS heeft verdriet. Ik heb met hem te doen. Het is een lapzwans eerste klas. Maar wel eentje die graag aanpakt. Dus niet bij de pakken neer gaat zitten. Daarom hoop ik voor hem dat hij een beter leven krijgt.
Natuurlijk zal dat niet bij zijn huidige ex zijn, maar in het nieuwe jaar wens ik hem wel de wijsheid toe die hij verdient. En wellicht wordt hij met de psychologen een stukje wijzer.
pi_176209439
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 01:28 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mogelijkheden met zijn ex? Nee die is wel echt klaar met hem. Komt over als een onzeker ding die TS niet durft te kwetsen maar geen enkele zin heeft om wat dan ook te doen om de relatie te redden, ze heeft de knoop wel doorgehakt maar moet alleen nog even ontdekken hoe dat te zeggen. En dat ze daar 5 weken over doet is wel echt naar. Want ze weet allang wat ze wil. Weet je TS, je zegt steeds dat mensen na een relatie van 14 jaar er alles aan moeten doen om die te behouden, ervoor vechten, hulp zoeken, dat is ze je verplicht.
Maar dat is helemaal niet zo, In sommige gevallen is dat misschien zo, maar dat is denk ik alleen heilzaam als beiden de relatie niet willen verbreken.
Ben het wel met je eens. TS heeft zeer weinig gedaan om zijn relatie te redden. Een beetje naar je ouders gaan laat zien dat je er zelf ook weinig voor wilt doen.
Betekent niet dat TS er niet constant mee bezig is geweest, want dat is wel het geval. Het heeft hem goed geraakt. Maar als hij diep in zijn hart kijkt gaat het niet om zijn vriendin maar om de jaren die hij heeft besteed aan haar. 14 jaar is een hele zorg, dat doet enorm pijn.
Als TS over een tijdje terug kijkt en verder is ontwikkeld zal hij zelf ook wel inzien dat het behoorlijk genant is geweest en dat zijn eigenwaarde ontzettend laag zat. Hij verdient beter en ook zijn ex verdient een betere toekomst.
Werk aan jezelf TS!

quote:
Zij wil dat wel. Maar haat zichzelf om iemand die zo dichtbij haar staat pijn te doen. Er zijn gelukkig maar weinig mensen die anderen graag pijn doen, je ex is niet zo iemand denk ik.
En natuurlijk mist ze nu dingen! Dat is niet zo gek na 14 jaar. Ik leef alleen, en ik mis die dingen ook wel eens. Maar ze mist jou niet, ze mist het gevoel van geborgenheid, haar instoppen of vragen naar haar dag kan elk ander persoon zo ook doen.
Daarom hoopt ook de rest van de fokkers dat vannacht ze een beetje zich uit heeft geleefd. Dat hoeft niet te betekenen dat ze 4 piemels in haar mond heeft gestopt. Maar wel dat ze dichter bij haar zelf durft te staan. Het kan betekenen dat piemels in je lekkere spermabek daarvan een onderdeel is, maar ook dat ze ontzettend veel lol met haar collega's gehad heeft. Haar collega's zullen in beide gevallen precies hetzelfde vertellen tegen TS. "ze had het er moeilijk mee, miste jou, maar kon gelukkig een beetje het nieuwe jaar vieren". TS gelooft in die zin dat dat de waarheid is. En dat is maar goed ook, zo kan hij zelf verder met zijn eigen leventje.

quote:
Ze stuurt je foto's van haar jurkje dat vind ik ook raar, de enige reden die ik kan bedenken is dat ze je wil laten zien dat ze lekker aan het uitgaan is en aan het genieten van haar leven,
Klopt, ze gelooft in een wereld waar TS haar dit gunt. Het is heel naief, aangezien TS dit zich vooral zichzelf gunt. Dat anderen ook plezier hebben met andere mannen kan momenteel nog niet in zijn leefwereld voorkomen.

quote:
Een psych helpt mensen met dingen waarvan de patient aangeeft dat ze dwars zitten. Maar laat mensen zelf keuzes maken en pished niet. Waarschijnlijk heeft ze hulp gezocht voor zichzelf en gaf ze daarbij aan dat ze haar relatie niet meer zag zitten maar niet wist hoe ze dat moet zeggen,
Logisch dat ze na een bezoek aan hem meer stelliger is en dat daarna weer wat afzwakt, het is een onzeker mens.
Hierein heb je volledig gelijk. Zijn vriendin wilde vooral zoeken naar zichzelf en haar twijfels. Ze heeft antwoord gegeven op haar eigen vragen. Kennelijk zal TS niet de man zijn die voldoet aan haar standaarden. Dat doet haar pijn, want 14 jaar gaat niet in je koude kleren zitten.

quote:
Dat de psych jou niet uitnodigt is volstrekt logisch en terecht. Het is namelijk geen relatie therapie, Ze gaat daarheen voor zichzelf, en hulp om van je af te komen. Niet om de relatie te redden. Jij wilt de relatie redden, zij ziet er al heel lang geen heil meer in.
Het gaat inderdaad niet om de relatie maar om wat zij wil.

quote:
Ze zegt dat ze wel terug zou willen naar het begin, ja logisch, wie wil dat nou niet, die periode van net verliefd, hoteldebotel, en alles. Maar dat zijn echt uitzonderingen. !! En daarvoor lijkt er tussen jullie teveel gebeurd.
Volstrekt logisch. Ieder persoon in elke relatie zou het heel graag wil terug willen zien in de begin periode. Ook bij succesvolle relatie waar op dit moment ook geen twijfel is. Dat zijn namelijk de dagen dat alles zo magisch met elkaar is. Waar je elkaar leert kennen en er een boel voor jullie beiden nog open ligt. In die tussentijd zijn er voor een boel stellen zaken bij gekomen waaruit blijt dat om een succesvolle relatie door te zetteen een aantal keuzes moeten worden gemaakt.
Kennelijk zijn dat bij jullie twee nooit bewust een keuze gemaakt. Wat alleen heeft aangezet in meer negatieve vorming.

quote:
En jij denkt nu, we zijn een uitzondering en poepzor is het vast met je eens,, ;) maar de rest van FOK denkt al weken, laat het los.
Het is uit,
Kloten voor je TS.
Hij zal het niet los willen laten. Want zijn vriendin is zijn alles voor hem. Zij is de gouden weg. Ik snap nog steeds niet dat je niet door hebt dat zij de gouden weg is. Ok zij is met een aantal fouten, maar valt makkelijk te beinvloeden en is een vrouw.
pi_176209566
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 02:23 schreef Deckard het volgende:

[..]

Boeiend. Dat maakt toch niets uit?
Het is zeer relevant - en boeiend idd.
pi_176209622
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 02:56 schreef Filusy het volgende:

[..]

Het is zeer relevant - en boeiend idd.
Ik kijk meer naar de gevoelens van de TS. Of die nu wel of niet gerechtvaardigd zijn. Hij heeft pijn. Dus is het veel beter om die pijn ergens naar toe te banen. Wat zijn vriendin allemaal uitspookt is niet van zulk belang. Ik geloof dat die vast inmiddels is gepaald, terecht overigens.
pi_176209739
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:13 schreef Polenbatser het volgende:
Lijkt er nu wel erg op dat TS en Poepz0r dezelfde zijn. Had TS ook niet 2 honden en 3 katten? Waarom reageren in je eigen topic?

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Onze husky's niet. 1 heeft 2 blauwe, andere 2 bruine (vrij uniek)
TS heeft ook 2 husky's
  maandag 1 januari 2018 @ 08:31:32 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176210520
Als ie een paar keer op zichzelf heeft gereageerd vind ik dat niet vreemd. Dan hoop je dat het minder snel opvalt dat jij het bent.

Hoe dan ook, ik had ts wel anonimiteit gegund. Jammer dat hij net wat te open was.
  maandag 1 januari 2018 @ 10:14:44 #107
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176211015
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 03:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

[..]

TS heeft ook 2 husky's
Ik wil óók een Husky. een kleintje. Ze zijn zo lekker zacht!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 1 januari 2018 @ 10:19:38 #108
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176211026
Ik blijf bij mijn standpunt. Ik blijf praktisch en kijk naar (mogelijke) resultaten:

Rust
Resultaten (tastbare bewijzen zoals baan bv ipv praten).

Of hij nu weer bij zijn ex-vriendin komt, of als ie alleen verder moet, hopend op een nieuwe vriendin. In alle gevallen is rust (in zijn hoofd dus ook) en de situatie daadwerkelijk aanpakken en verbeteren het aller beste voor hem. En naar de ex toe sowieso zijn enige (misschien) kans.

Niet alleen die ex heeft blijkbaar psychologische hulp nodig, ook voor hem zou het niet verkeerd zijn! Hij heeft toch problemen waar ie vaker in zijn leven tegenaan zal lopen!

Nogmaals ts-er, ik wens je een heel goed 2018 !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176211095
Je bevestigd je eigen zieke gedrag, je gaat met het eene profiel het andere profiel verdedigen, hmmmm als jullie woorden hadden had jij toevallig vast ook zo'n vriend die het met je eens was en dat ook vond. Niemand kent die vriend, niemand heeft hem ooit gezien, maar in jouw gedachten bestaat deze.

Echt ik hoop dat je ex, want ze zal gaan, vandaag of morgen de moed vind om het uit te maken, en de cilinders in de deuren te verwisselen.
pi_176211164
Heb de reeks met een half oog meegelezen. Ik wil nog even reageren op dat boek wat ze aan het lezen is aangezien ik het zelf ook heb gelezen.

Dat boek ga je lezen als je denkt dat je partner een narcist is en je daar los van wil komen. Het stelt dat een narcist je zo in zijn macht heeft dat je jezelf compleet kwijt bent en je opnieuw moet leren om op jezelf te gaan vertrouwen. Het boek helpt om inzicht te krijgen in het spel van de narcist waardoor je je er uiteindelijk van los kunt maken.

Dit is dus precies waar ze mee bezig is. Hoe meer jij probeert haar tegen te houden, hoe meer zij overtuigd zal raken van jouw narcisme en hoe meer bevestiging dat ze echt los van je moet komen...
pi_176211373
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 10:37 schreef Jeltje het volgende:
Heb de reeks met een half oog meegelezen. Ik wil nog even reageren op dat boek wat ze aan het lezen is aangezien ik het zelf ook heb gelezen.

Dat boek ga je lezen als je denkt dat je partner een narcist is en je daar los van wil komen. Het stelt dat een narcist je zo in zijn macht heeft dat je jezelf compleet kwijt bent en je opnieuw moet leren om op jezelf te gaan vertrouwen. Het boek helpt om inzicht te krijgen in het spel van de narcist waardoor je je er uiteindelijk van los kunt maken.

Dit is dus precies waar ze mee bezig is. Hoe meer jij probeert haar tegen te houden, hoe meer zij overtuigd zal raken van jouw narcisme en hoe meer bevestiging dat ze echt los van je moet komen...
Eens.
pi_176211394
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 02:23 schreef Deckard het volgende:

[..]

Boeiend. Dat maakt toch niets uit? TS heeft verdriet. Ik heb met hem te doen. Het is een lapzwans eerste klas. Maar wel eentje die graag aanpakt. Dus niet bij de pakken neer gaat zitten. Daarom hoop ik voor hem dat hij een beter leven krijgt.
Natuurlijk zal dat niet bij zijn huidige ex zijn, maar in het nieuwe jaar wens ik hem wel de wijsheid toe die hij verdient. En wellicht wordt hij met de psychologen een stukje wijzer.
Eentje die graag aanpakt? Volgens mij is het probleem juist dat hij dat al jaren niet doet. Maar hoop absoluut dat hij de huidige lijn doorzet en goede hulp krijgt voor zijn problemen. Misschien zelfs voor inzicht in zijn narcisme of patronen die daarmee overeen komen als daar sprake van is.
pi_176211419
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 08:31 schreef Marrije het volgende:
Als ie een paar keer op zichzelf heeft gereageerd vind ik dat niet vreemd. Dan hoop je dat het minder snel opvalt dat jij het bent.

Hoe dan ook, ik had ts wel anonimiteit gegund. Jammer dat hij net wat te open was.
Nogal een zwaktebod om op jezelf te reageren met een kloon omdat mensen het IN JOUW OGEN niet goed zien. Dat de vriendin ook echt heus wel vreselijk is naar hem toe. Slachtoffer, slachtoffer...
pi_176211873
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nogal een zwaktebod om op jezelf te reageren met een kloon omdat mensen het IN JOUW OGEN niet goed zien. Dat de vriendin ook echt heus wel vreselijk is naar hem toe. Slachtoffer, slachtoffer...
Inderdaad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 15:41 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn portfolio bestaat enkel uit ETN op het moment, maar welke tradingsite is het beste om meerdere coins te bezitten qua fees en mogelijkheden?
TS heeft nergens geld voor maar is wel druk bezig met crypto's gezien zijn pohi. En je vriendin aar werken terwijl jij het geld vergokt. Weet ze dat je hier in zit?

Je hebt nergens geld voor en wil JOUW ziekenhuisbehandeling door haar laten betalen en zelf doe he zulke dingen. Je werkt niet eens.
  Meest relativerende user 2022 maandag 1 januari 2018 @ 11:57:01 #115
357044 Budapestenaar
pi_176212013
De afgelopen delen redelijk goed gevolgd. Eén ding blijft steeds naar voren komen: jouw heilige overtuiging dat jij beter dan wie dan ook weet wat goed is voor jouw vriendin. En met die superdominante houding zit jij al 14 jaar in haar hoofd te roeren. Intussen laat je haar opdraaien voor de kosten, voor het huishouden en moet ze ook zien te dealen met jouw persoonlijke problemen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat zij aan het eind van haar latijn is en dat ze professionele hulp heeft gezocht. Ze weet van zichzelf dat ze beïnvloedbaar is en dat ze het risico loopt steeds weer meegetrokken te worden in jouw shit of die van een volgende partner.

Natuurlijk wil ze leren hoe ze op kan komen voor haar eigen mening. Hoe ze zelf keuzes kan maken. Hoe ze als een zelfstandig individu in het leven kan staan.

En wat doe jij? Je blijft haar maar bombarderen en bestoken met apps en telefoontjes. Wanhopig probeer je grip te houden op haar gedachten, haar leven. In de rotsvaste (en blinde) overtuiging dat zij helemaal niet zonder jou kan.

Die rare kronkel gaat zelfs zo ver dat je patiënt wil worden van haar psycholoog. Want ook zij heeft jouw hulp nodig om de situatie en jouw vriendin te kunnen begrijpen.

En je gaat ook praten met een collega van haar, want het zou best kunnen dat hij inmiddels een move heeft gemaakt. Snap je echt niet dat dit bizar en ongezond gedrag is?

TS, je bent een controlfreak. Met vallen en opstaan is jouw vriendin bezig om zich te ontworstelen aan jouw dwingende wurggreep. Vroeger of later komt het moment dat ze ver genoeg is in dat proces om jou definitief de deur te wijzen.

Het is tijd dat je die werkelijkheid onder ogen ziet en pragmatisch gaat handelen. Je kunt niet bij je ouders blijven hokken. Terug naar je oude huis is ook geen (reële) optie. Stop met janken. Stop met oplossingen verwachten van je vriendin. Zorg dat je werk krijgt. Huur een kamer, ga anti-kraken of tijdelijk in een caravan wonen terwijl je wacht op een sociale huurwoning. En bouw een leven op zonder je vriendin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Budapestenaar op 01-01-2018 12:07:24 ]
pi_176212202
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
De afgelopen delen redelijk goed gevolgd. Eén ding blijft steeds naar voren komen: jouw heilige overtuiging dat jij beter dan wie dan ook weet wat goed is voor jouw vriendin. En met die superdominante houding zit jij al 14 jaar in haar hoofd te roeren. Intussen laat je haar opdraaien voor de kosten, voor het huishouden en moet ze ook zien te dealen met jouw persoonlijke problemen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat zij aan het eind van haar latijn is en dat ze professionele hulp heeft gezocht. Ze weet van zichzelf dat ze beïnvloedbaar is en dat ze het risico loopt steeds weer meegetrokken te worden in jouw shit of die van een volgende partner.

Natuurlijk wil ze leren hoe ze op kan komen voor haar eigen mening. Hoe ze zelf keuzes kan maken. Hoe ze als een zelfstandig individu in het leven kan staan.

En wat doe jij? Je blijft haar maar bombarderen en bestoken met apps en telefoontjes. Wanhopig probeer je grip te houden op haar gedachten, haar leven. In de rotsvaste (en blinde) overtuiging dat zij helemaal niet zonder jou kan.

Die rare kronkel gaat zelfs zo ver dat je patiënt wil worden van haar psycholoog. Want ook zij heeft jouw hulp nodig om de situatie en jouw vriendin te kunnen begrijpen.

En je gaat ook praten met een collega van haar, want het zou best kunnen dat hij inmiddels een move heeft gemaakt. Snap je echt niet dat dit bizar en ongezond gedrag is?

TS, je bent een controlfreak. Met vallen en opstaan is jouw vriendin bezig om zich te ontworstelen aan jouw dwingende wurggreep. Vroeger of later komt het moment dat ze ver genoeg is in dat proces om jou definitief de deur te wijzen.

Het is tijd dat je die werkelijkheid onder ogen ziet en pragmatisch gaat handelen. Je kunt niet bij je ouders blijven hokken. Terug naar je oude huis is ook geen (reële) optie. Stop met janken. Stop met oplossingen verwachten van je vriendin. Zorg dat je werk krijgt. Huur een kamer, ga anti-kraken of tijdelijk in een caravan wonen terwijl je wacht op een sociale huurwoning. En bouw een leven op zonder je vriendin.
Precies dit.
  maandag 1 januari 2018 @ 12:14:46 #117
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176212205
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
De afgelopen delen redelijk goed gevolgd. Eén ding blijft steeds naar voren komen: jouw heilige overtuiging dat jij beter dan wie dan ook weet wat goed is voor jouw vriendin. En met die superdominante houding zit jij al 14 jaar in haar hoofd te roeren. Intussen laat je haar opdraaien voor de kosten, voor het huishouden en moet ze ook zien te dealen met jouw persoonlijke problemen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat zij aan het eind van haar latijn is en dat ze professionele hulp heeft gezocht. Ze weet van zichzelf dat ze beïnvloedbaar is en dat ze het risico loopt steeds weer meegetrokken te worden in jouw shit of die van een volgende partner.

Natuurlijk wil ze leren hoe ze op kan komen voor haar eigen mening. Hoe ze zelf keuzes kan maken. Hoe ze als een zelfstandig individu in het leven kan staan.

En wat doe jij? Je blijft haar maar bombarderen en bestoken met apps en telefoontjes. Wanhopig probeer je grip te houden op haar gedachten, haar leven. In de rotsvaste (en blinde) overtuiging dat zij helemaal niet zonder jou kan.

Die rare kronkel gaat zelfs zo ver dat je patiënt wil worden van haar psycholoog. Want ook zij heeft jouw hulp nodig om de situatie en jouw vriendin te kunnen begrijpen.

En je gaat ook praten met een collega van haar, want het zou best kunnen dat hij inmiddels een move heeft gemaakt. Snap je echt niet dat dit bizar en ongezond gedrag is?

TS, je bent een controlfreak. Met vallen en opstaan is jouw vriendin bezig om zich te ontworstelen aan jouw dwingende wurggreep. Vroeger of later komt het moment dat ze ver genoeg is in dat proces om jou definitief de deur te wijzen.

Het is tijd dat je die werkelijkheid onder ogen ziet en pragmatisch gaat handelen. Je kunt niet bij je ouders blijven hokken. Terug naar je oude huis is ook geen (reële) optie. Stop met janken. Stop met oplossingen verwachten van je vriendin. Zorg dat je werk krijgt. Huur een kamer, ga anti-kraken of tijdelijk in een caravan wonen terwijl je wacht op een sociale huurwoning. En bouw een leven op zonder je vriendin.
Mooie post hoor. Ik bedenk me opeens hoe moeilijk het moet zijn als je, zoals zijn vriendin, letterlijk en figuurlijk wordt leeggezogen, om dan op eigen benen te gaan staan.
pi_176212266
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Mooie post hoor. Ik bedenk me opeens hoe moeilijk het moet zijn als je, zoals zijn vriendin, letterlijk en figuurlijk wordt leeggezogen, om dan op eigen benen te gaan staan.
Dat is wat een narcist met je doet...
  maandag 1 januari 2018 @ 12:20:48 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176212293
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nogal een zwaktebod om op jezelf te reageren met een kloon omdat mensen het IN JOUW OGEN niet goed zien. Dat de vriendin ook echt heus wel vreselijk is naar hem toe. Slachtoffer, slachtoffer...
ja, zwaktebod wanneer het op die manier wordt ingezet. Ts is ook tamelijk zwak denk ik.
  maandag 1 januari 2018 @ 12:23:23 #120
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176212329
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:19 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat is wat een narcist met je doet...
Ja, precies en het is ook duidelijk terug te lezen in al z'n posts. En hem treft geen blaam, ook zo'n eigenschap.
  maandag 1 januari 2018 @ 12:24:59 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176212344
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
De afgelopen delen redelijk goed gevolgd. Eén ding blijft steeds naar voren komen: jouw heilige overtuiging dat jij beter dan wie dan ook weet wat goed is voor jouw vriendin. En met die superdominante houding zit jij al 14 jaar in haar hoofd te roeren. Intussen laat je haar opdraaien voor de kosten, voor het huishouden en moet ze ook zien te dealen met jouw persoonlijke problemen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat zij aan het eind van haar latijn is en dat ze professionele hulp heeft gezocht. Ze weet van zichzelf dat ze beïnvloedbaar is en dat ze het risico loopt steeds weer meegetrokken te worden in jouw shit of die van een volgende partner.

Natuurlijk wil ze leren hoe ze op kan komen voor haar eigen mening. Hoe ze zelf keuzes kan maken. Hoe ze als een zelfstandig individu in het leven kan staan.

En wat doe jij? Je blijft haar maar bombarderen en bestoken met apps en telefoontjes. Wanhopig probeer je grip te houden op haar gedachten, haar leven. In de rotsvaste (en blinde) overtuiging dat zij helemaal niet zonder jou kan.

Die rare kronkel gaat zelfs zo ver dat je patiënt wil worden van haar psycholoog. Want ook zij heeft jouw hulp nodig om de situatie en jouw vriendin te kunnen begrijpen.

En je gaat ook praten met een collega van haar, want het zou best kunnen dat hij inmiddels een move heeft gemaakt. Snap je echt niet dat dit bizar en ongezond gedrag is?

TS, je bent een controlfreak. Met vallen en opstaan is jouw vriendin bezig om zich te ontworstelen aan jouw dwingende wurggreep. Vroeger of later komt het moment dat ze ver genoeg is in dat proces om jou definitief de deur te wijzen.

Het is tijd dat je die werkelijkheid onder ogen ziet en pragmatisch gaat handelen. Je kunt niet bij je ouders blijven hokken. Terug naar je oude huis is ook geen (reële) optie. Stop met janken. Stop met oplossingen verwachten van je vriendin. Zorg dat je werk krijgt. Huur een kamer, ga anti-kraken of tijdelijk in een caravan wonen terwijl je wacht op een sociale huurwoning. En bouw een leven op zonder je vriendin.
was het haar huis?
pi_176212360
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

was het haar huis?
Ja
pi_176212425
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:19 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat is wat een narcist met je doet...
TS is geen narcist. Vind hem wel een vreemde zeurpiet.
pi_176212469
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:31 schreef RicardoGallego het volgende:

[..]

TS is geen narcist. Vind hem wel een vreemde zeurpiet.
Ik ben niet opgeleid om zo’n conclusie te kunnen trekken maar zijn ex denkt iig van wel anders was ze dat boel niet gaan lezen.
  maandag 1 januari 2018 @ 12:35:59 #125
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176212490
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja
ah ok ik dacht van hen samen.

Als ts op kamers gaat wonen kan hij de dieren niet meenemen...
pi_176212543
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

ah ok ik dacht van hen samen.

Als ts op kamers gaat wonen kan hij de dieren niet meenemen...
Nee dacht dat die van haar was, nu begin ik te twijfelen
  Meest relativerende user 2022 maandag 1 januari 2018 @ 12:40:49 #127
357044 Budapestenaar
pi_176212558
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

ah ok ik dacht van hen samen.

Als ts op kamers gaat wonen kan hij de dieren niet meenemen...
Volgens TS staat het op hun beider naam. Maar iemand zal moeten bewegen. Dan kun je proberen je vriendin/ex eruit te trappen. Maar je kunt beter pro-actief een nieuw leven op gaan bouwen. Samen hokken is in elk geval geen optie. Dat werkt niet en is alleen maar vreselijk pijnlijk en confronterend als een relatie over en uit is.
pi_176212654
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Volgens TS staat het op hun beider naam. Maar iemand zal moeten bewegen. Dan kun je proberen je vriendin/ex eruit te trappen. Maar je kunt beter pro-actief een nieuw leven op gaan bouwen. Samen hokken is in elk geval geen optie. Dat werkt niet en is alleen maar vreselijk pijnlijk en confronterend als een relatie over en uit is.
Oh dit dus, nou ja, de vriendin/ex heeft tenminste een inkomen, zij zal misschien alleen een wijziging of aanvraag voor toeslag hoeven doen.
  maandag 1 januari 2018 @ 12:51:45 #129
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176212704
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Volgens TS staat het op hun beider naam. Maar iemand zal moeten bewegen. Dan kun je proberen je vriendin/ex eruit te trappen. Maar je kunt beter pro-actief een nieuw leven op gaan bouwen. Samen hokken is in elk geval geen optie. Dat werkt niet en is alleen maar vreselijk pijnlijk en confronterend als een relatie over en uit is.
in dat geval vind ik het niet vanzelfsprekend dat hij het huis verlaat, ts wil graag de zorg voor de huisdieren.
  Meest relativerende user 2022 maandag 1 januari 2018 @ 12:55:30 #130
357044 Budapestenaar
pi_176212739
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

in dat geval vind ik het niet vanzelfsprekend dat hij het huis verlaat, ts wil graag de zorg voor de huisdieren.
Wat ik probeer te zeggen is dat TS keihard moet gaan werken aan een toekomst voor zichzelf en moet stoppen met dingen verwachten van zijn vriendin. De rest zijn details waar ze in overleg een oplossing voor moeten vinden.
  maandag 1 januari 2018 @ 13:02:30 #131
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176212831
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen is dat TS keihard moet gaan werken aan een toekomst voor zichzelf en moet stoppen met dingen verwachten van zijn vriendin. De rest zijn details waar ze in overleg een oplossing voor moeten vinden.
misschien dat ts beter in staat is dat te doen vanuit een vertrouwde basis, zijn eigen huis en huisdieren.
Maar ik vraag me af of ts al zover denkt?
pi_176212888
Alsof de TS nog gaat posten na de onthulling van z'n echte account.
  maandag 1 januari 2018 @ 13:09:30 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176212918
Hij leest vast nog mee :Y
pi_176212938
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Alsof de TS nog gaat posten na de onthulling van z'n echte account.
Vast wel, hij blijft ook altijd bij zijn vriendin drammen, dus hier zal niet anders gaan.
  maandag 1 januari 2018 @ 13:20:21 #135
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176213086
Als iemand altijd wil doordrammen om haar of zijn zin te krijgen helpt echt niks, maar uit mijn ervaring is dat het voor hun nooit goed is om te blijven door te zeuren om echt zijn of haar gram te halen. En dan krijg je vanzelf veel problemen om je heen als je dit blijft doen.
Humor, serieus en vrolijk!
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 13:20:51 #136
441859 crew  Lenny77
pi_176213093
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Volgens TS staat het op hun beider naam. Maar iemand zal moeten bewegen. Dan kun je proberen je vriendin/ex eruit te trappen. Maar je kunt beter pro-actief een nieuw leven op gaan bouwen. Samen hokken is in elk geval geen optie. Dat werkt niet en is alleen maar vreselijk pijnlijk en confronterend als een relatie over en uit is.
De vriendin is de hoofdhuurder, hij staat gewoon bij in het contract.
De huisdieren waren in de eerste reeksen nog een punt maar dat was volgens mij meer een strohalm of excuus voor hem om zo snel mogelijk terug te kunnen! Zij had toch echt geen tijd voor hun dus hij moest wel terug! Hij heeft het er daarna nooit meer over gehad en als andere Fokkers hem erop wezen heeft hij geen antwoord meer gegeven. Die dieren zijn voor hem geen prioriteit denk ik. Ze kunnen trouwens ook mooi verdeeld worden. De ene de katten, de andere de honden.
Ik weet niet wat het beste zou zijn. Ergens zou ik als vriendin wel uit huis vertrekken denk ik. Hij kan het wel gebruiken! Maar ze weet ook dat Ts geen werk heeft dus het nooit kan betalen. Wat voor zin heeft het dan?
Hij kan beter tijdelijk bij zijn ouders blijven. Geen kosten voorlopig, tijd om in de buurt werk te zoeken en eindelijk dat rijbewijs halen! En zo iets van zijn leven maken!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176213097
Kloon of niet, het is verdrietig.
Maar hoe je het went of keert, als een relatie afgelopen is ga je er niet dood aan.
Gewoon doorgaan met ademhalen ,je verdriet verwerken en doorgaan.
Er zijn heel veel ergere dingen dan dit.
En contact afkappen is beter dan steeds valse hoop hebben/krijgen.
Richt je op andere zaken dit jaar zoals het vinden van werk.
Leer andere mensen kennen, zoek een huis en ga voor een nieuw leven. Ga naar een psycholoog om alles op een rijtje te krijgen.
Alleen!
pi_176213110
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:44 schreef Atemno het volgende:

[..]

Inderdaad.

[..]

TS heeft nergens geld voor maar is wel druk bezig met crypto's gezien zijn pohi. En je vriendin aar werken terwijl jij het geld vergokt. Weet ze dat je hier in zit?

Je hebt nergens geld voor en wil JOUW ziekenhuisbehandeling door haar laten betalen en zelf doe he zulke dingen. Je werkt niet eens.
Crypto’s geld vergokken noemen :D wat lees ik hier
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 13:24:12 #139
441859 crew  Lenny77
pi_176213151
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Crypto’s geld vergokken noemen :D wat lees ik hier
Nja als je het geld er in de eerste plaats niet voor hebt is het wel een beetje gokken natuurlijk..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Meest relativerende user 2022 maandag 1 januari 2018 @ 13:25:55 #140
357044 Budapestenaar
pi_176213193
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

De vriendin is de hoofdhuurder, hij staat gewoon bij in het contract.
De huisdieren waren in de eerste reeksen nog een punt maar dat was volgens mij meer een strohalm of excuus voor hem om zo snel mogelijk terug te kunnen! Zij had toch echt geen tijd voor hun dus hij moest wel terug! Hij heeft het er daarna nooit meer over gehad en als andere Fokkers hem erop wezen heeft hij geen antwoord meer gegeven. Die dieren zijn voor hem geen prioriteit denk ik. Ze kunnen trouwens ook mooi verdeeld worden. De ene de katten, de andere de honden.
Ik weet niet wat het beste zou zijn. Ergens zou ik als vriendin wel uit huis vertrekken denk ik. Hij kan het wel gebruiken! Maar ze weet ook dat Ts geen werk heeft dus het nooit kan betalen. Wat voor zin heeft het dan?
Hij kan beter tijdelijk bij zijn ouders blijven. Geen kosten voorlopig, tijd om in de buurt werk te zoeken en eindelijk dat rijbewijs halen! En zo iets van zijn leven maken!
Hoe TS er verder invulling aan wil geven, moet hij zelf weten. Als hij zich maar realiseert dat hij vanaf nu zelf een leven moet opbouwen. Leunen op z'n vriendin kan niet meer. Leunen op z'n ouders moet echt een tijdelijk iets zijn. En dan kun je beter gaan zoeken naar praktische oplossingen, ook al zijn ze niet zo ideaal.
pi_176213194
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Crypto’s geld vergokken noemen :D wat lees ik hier
Het blijft gokken. Je moet alleen geld in crypto stoppen wat je eventueel kunt missen.
pi_176213355
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

De vriendin is de hoofdhuurder, hij staat gewoon bij in het contract.
De huisdieren waren in de eerste reeksen nog een punt maar dat was volgens mij meer een strohalm of excuus voor hem om zo snel mogelijk terug te kunnen! Zij had toch echt geen tijd voor hun dus hij moest wel terug! Hij heeft het er daarna nooit meer over gehad en als andere Fokkers hem erop wezen heeft hij geen antwoord meer gegeven. Die dieren zijn voor hem geen prioriteit denk ik. Ze kunnen trouwens ook mooi verdeeld worden. De ene de katten, de andere de honden.
Ik weet niet wat het beste zou zijn. Ergens zou ik als vriendin wel uit huis vertrekken denk ik. Hij kan het wel gebruiken! Maar ze weet ook dat Ts geen werk heeft dus het nooit kan betalen. Wat voor zin heeft het dan?
Hij kan beter tijdelijk bij zijn ouders blijven. Geen kosten voorlopig, tijd om in de buurt werk te zoeken en eindelijk dat rijbewijs halen! En zo iets van zijn leven maken!
Als beiden de dieren niet kunnen hebben kunnen de dieren ook gewoon naar een ander baasje die wel de tijd ruimte en geld ervoor heeft.
TS zal ze bij zijn ouders niet kunnen hebben en zij heeft geen tijd. Dus die dieren zullen toch meer gebaat zijn bij andere eigenaren.
Zeker husky’s.
pi_176213789
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:32 schreef quirina het volgende:

[..]

Als beiden de dieren niet kunnen hebben kunnen de dieren ook gewoon naar een ander baasje die wel de tijd ruimte en geld ervoor heeft.
TS zal ze bij zijn ouders niet kunnen hebben en zij heeft geen tijd. Dus die dieren zullen toch meer gebaat zijn bij andere eigenaren.
Zeker husky’s.
Ja die hebben zeer zeker veel tijd en beweging nodig.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:53:32 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176222631
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

De vriendin is de hoofdhuurder, hij staat gewoon bij in het contract.
De huisdieren waren in de eerste reeksen nog een punt maar dat was volgens mij meer een strohalm of excuus voor hem om zo snel mogelijk terug te kunnen! Zij had toch echt geen tijd voor hun dus hij moest wel terug! Hij heeft het er daarna nooit meer over gehad en als andere Fokkers hem erop wezen heeft hij geen antwoord meer gegeven. Die dieren zijn voor hem geen prioriteit denk ik. Ze kunnen trouwens ook mooi verdeeld worden. De ene de katten, de andere de honden.
Ik weet niet wat het beste zou zijn. Ergens zou ik als vriendin wel uit huis vertrekken denk ik. Hij kan het wel gebruiken! Maar ze weet ook dat Ts geen werk heeft dus het nooit kan betalen. Wat voor zin heeft het dan?
Hij kan beter tijdelijk bij zijn ouders blijven. Geen kosten voorlopig, tijd om in de buurt werk te zoeken en eindelijk dat rijbewijs halen! En zo iets van zijn leven maken!
Dat laatste denk ik ook. Al start hij dan wel met alles nieuw. Omgeving, vrienden. Werk (als het meezit).
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 20:56:16 #145
441859 crew  Lenny77
pi_176222716
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:53 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik ook. Al start hij dan wel met alles nieuw. Omgeving, vrienden. Werk (als het meezit).
Maar dit hoeft toch niet slecht te zijn? Hij is nog jong! Een lekkere frisse start met een wit onbeschreven blad!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 1 januari 2018 @ 21:03:30 #146
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176222975
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar dit hoeft toch niet slecht te zijn? Hij is nog jong! Een lekkere frisse start met een wit onbeschreven blad!
Ik vermoed dat hij zelf denkt dat niet aan te kunnen. Hij zei een paar keer dat hij dan niet alleen het huis en de huisdieren kwijt is maar ook zijn / hun vrienden. Ik kan me voorstellen dat hij bij zijn ouders opnieuw starten ervaart als met 1 -0 achterstaan.
Hij dacht het voor elkaar te hebben. En dan zit je bij je ouders. Wil hij elders wonen moet hij een flink inkomen hebben (particuliere verhuur) of naar oost groningen gaan voor een sociale huurwoning. Frisse start klinkt mooi, maar kan zelfs iemand met goede moed zwaar vallen. Voorlopig zit ie vast bij zn ouders.
  maandag 1 januari 2018 @ 21:21:37 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176223678
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 21:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]


Wil je dat diagnosticeren laten, a.u.b.?

[ Bericht 23% gewijzigd door Samzz op 01-01-2018 21:30:02 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176223824
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 21:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wil je dat diagnosticeren laten, a.u.b.?
Want?
  maandag 1 januari 2018 @ 21:26:42 #149
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176223873
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 21:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Want?
Jij bent geen psych en hebt totaal geen idee wie of wat TS zijn vriendin is.

Vriendelijk verzoek ermee op te houden (tegen de policy ook nog eens).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176224167
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij bent geen psych en hebt totaal geen idee wie of wat TS zijn vriendin is.

Vriendelijk verzoek ermee op te houden (tegen de policy ook nog eens).
PM voor jou zodat het hier niet verder gaat.
  maandag 1 januari 2018 @ 23:57:04 #151
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_176229082
Ben je niet een beetje bang dat je niks anders kan krijgen behalve haar, ts?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_176229930
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:57 schreef Steef121 het volgende:
Ben je niet een beetje bang dat je niks anders kan krijgen behalve haar, ts?
Tuurlijk is hij daar bang voor. Hij heeft al een relatie met haar sinds hij 17 was. Hij kent niks anders. Z'n hele volwassen leven was samen met haar en nu loopt dat gevaar, en dan komt ontkenning, onbegrip, onderhandelen, boosheid, verdriet... alle stadia van rouw zijn wel voorbijgekomen in de afgelopen 17 delen, alleen nog acceptatie. Dat zal nog wel 10 delen duren.. :)
pi_176229966
Iemand samenvatting? Ben na deel 5 ongeveer even afgehaakt.
pi_176230467
D-day, heeft ze al afgebeld ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 11:30:33 #155
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176232957
Hoe gaat het nu ts? Is het gesprek er eindelijk geweest? Heb je eindelijk wat duidelijkheid nu?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176237945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Hoe gaat het nu ts? Is het gesprek er eindelijk geweest? Heb je eindelijk wat duidelijkheid nu?
Anoniem voelt zich denk ik lullig omdat mensen zijn gaan graven naar zijn andere (hoofd)account. Geloof niet dat iemand dat wat kan schelen, al was hij Danny zelf. Hoop dat het naar omstandigheden goed met hem gaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176238288
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Anoniem voelt zich denk ik lullig omdat mensen zijn gaan graven naar zijn andere (hoofd)account. Geloof niet dat iemand dat wat kan schelen, al was hij Danny zelf. Hoop dat het naar omstandigheden goed met hem gaat.
Kan ik me voorstellen, alhoewel het gewoon knullig is om op jezelf te reageren met je andere account natuurlijk. Maar goed, onder welke naam hij post maakt per saldo niks uit natuurlijk. Ik hoop dat TS vandaag in elk geval duidelijkheid heeft gekregen en een frisse start kan maken.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:09:55 #158
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176238834
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Anoniem voelt zich denk ik lullig omdat mensen zijn gaan graven naar zijn andere (hoofd)account. Geloof niet dat iemand dat wat kan schelen, al was hij Danny zelf. Hoop dat het naar omstandigheden goed met hem gaat.
Is ook een beetje stom dat graven, zeker aangezien er door de ts al is aangegeven dat hij een 'bekende' user was, maar het niet wilde koppelen aan zijn gewone account. Dat graven voegt niets toe.

Hoop ook dat het, naar omstandigheden, goed gaat met hem. Vooral dat er eindelijk wat duidelijkheid is.
Ook al is dat misschien niet waar hij op hoopte wordt het hoog tijd dat de bijl valt. Dan kan hij loslaten, verdriet hebben, dat verlies voelen, om daarna weer verder te gaan (en gelukkiger dan ooit te worden). Dit hele grote vraagteken steeds maakt het zoveel erger.
Ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta en vind dat hij het aardig doet ondanks de omstandigheden.

Een hoop mensen zijn erg tegen hem in deze topics. Ik zie ook wel fouten, maar fuck it, wie heeft die niet?
Ik hou er niet van om het zo te zeggen, maar ik heb echt medelijden met de ts. Die nu al meer dan een maand met zijn hart in zijn hand rondloopt, zich compleet machteloos voelt en van grove ellende strohalmen aanklampt om maar het idee te hebben dat hij ergens nog greep op heeft terwijl het leven zoals hij dat kent door zijn vingers glipt. Echt fucked up is dit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176240169
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Is ook een beetje stom dat graven, zeker aangezien er door de ts al is aangegeven dat hij een 'bekende' user was, maar het niet wilde koppelen aan zijn gewone account. Dat graven voegt niets toe.

Hoop ook dat het, naar omstandigheden, goed gaat met hem. Vooral dat er eindelijk wat duidelijkheid is.
Ook al is dat misschien niet waar hij op hoopte wordt het hoog tijd dat de bijl valt. Dan kan hij loslaten, verdriet hebben, dat verlies voelen, om daarna weer verder te gaan (en gelukkiger dan ooit te worden). Dit hele grote vraagteken steeds maakt het zoveel erger.
Ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta en vind dat hij het aardig doet ondanks de omstandigheden.

Een hoop mensen zijn erg tegen hem in deze topics. Ik zie ook wel fouten, maar fuck it, wie heeft die niet?
Ik hou er niet van om het zo te zeggen, maar ik heb echt medelijden met de ts. Die nu al meer dan een maand met zijn hart in zijn hand rondloopt, zich compleet machteloos voelt en van grove ellende strohalmen aanklampt om maar het idee te hebben dat hij ergens nog greep op heeft terwijl het leven zoals hij dat kent door zijn vingers glipt. Echt fucked up is dit.
Mooi en zeker waar. Veel waarheid in deze post. Tuurlijk heeft TS veel fouten gemaakt en een relatiebreuk kan iemand nou eenmaal een beetje creepy maken. TS heeft daar waarschijnlijk ook last van. Laten we hopen dat er snel duidelijkheid is voor hem want dit is helemaal niks.
pi_176240395
ts heeft ons zoveel mee laten leven hij antwoord gerust. Hopelijk zit hij nu samen met zijn vriendin ergens gezellig wat te drinken op de goede afloop. O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176240554
Mensen die TS nu opeens gaan likken om hem weer online te krijgen :r

Jongen heeft zich hier volledig te kakken gezet. De ene krankzinnige reactie was nog niet gelezen of hij peurde er weer een volgende uit.

Hopelijk blijft hij hier weg en zoekt hij intensieve hulp.
  PR en moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 17:29:08 #162
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176240595
Lol, TS wil nog steeds niet zien dat z'n vriendin van 'm af wil ondanks dat dat toch echt best duidelijk is nu.

Deal with it, vriend. Je maakt 't alleen maar pijnlijker voor jezelf.
Met je mysterieuze 'stoornis'.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 2 januari 2018 @ 18:39:29 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_176241791
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:29 schreef Moira. het volgende:

Met je mysterieuze 'stoornis'.
Is borderline.
Huilen dan.
pi_176241953
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is borderline.
Weet je dat of denk je dat?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 18:47:18 #165
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176242006
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

Weet je dat of denk je dat?
Dat denkt ie want het slaat nergens op.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:00:42 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_176242419
Jawel hoor, dat heeft TS onder z'n originele account zelf gepost in een R&P-topic over borderline ergens deze zomer.

Ik meende al dat ik me zoiets kon herinneren en ter bevestiging heb ik het zojuist even opgezocht. Borderline-topics volg ik soms een beetje omdat ik iemand met borderline in mijn omgeving heb, zodoende.
Huilen dan.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:04:28 #167
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_176242527
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
Jawel hoor, dat heeft TS onder z'n originele account zelf gepost in een R&P-topic over borderline ergens deze zomer.

Ik meende al dat ik me zoiets kon herinneren en ter bevestiging heb ik het zojuist even opgezocht. Borderline-topics volg ik soms een beetje omdat ik iemand met borderline in mijn omgeving heb, zodoende.
Originele account aka poepzor bedoel je? Heb je een quote waaruit blijkt dat hij bevestigt borderline te hebben?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_176242543
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
Jawel hoor, dat heeft TS onder z'n originele account zelf gepost in een R&P-topic over borderline ergens deze zomer.

Ik meende al dat ik me zoiets kon herinneren en ter bevestiging heb ik het zojuist even opgezocht. Borderline-topics volg ik soms een beetje omdat ik iemand met borderline in mijn omgeving heb, zodoende.
Aah okay. Dat verklaart zijn gedrag en houding ook wel heel erg goed.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:06:06 #169
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_176242584
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:50 schreef MrAero het volgende:

[..]

Tuurlijk is hij daar bang voor. Hij heeft al een relatie met haar sinds hij 17 was. Hij kent niks anders. Z'n hele volwassen leven was samen met haar en nu loopt dat gevaar, en dan komt ontkenning, onbegrip, onderhandelen, boosheid, verdriet... alle stadia van rouw zijn wel voorbijgekomen in de afgelopen 17 delen, alleen nog acceptatie. Dat zal nog wel 10 delen duren.. :)
Ja maar hij beticht haar juist van onzekerheid, terwijl hij zelf ook zeer onzeker is. Wellicht nog onzekerder dan zij is.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:06:10 #170
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176242585
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
Jawel hoor, dat heeft TS onder z'n originele account zelf gepost in een R&P-topic over borderline ergens deze zomer.

Ik meende al dat ik me zoiets kon herinneren en ter bevestiging heb ik het zojuist even opgezocht. Borderline-topics volg ik soms een beetje omdat ik iemand met borderline in mijn omgeving heb, zodoende.
Nog steeds: héél vreemd!
pi_176242602
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:04 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Originele account aka poepzor bedoel je? Heb je een quote waaruit blijkt dat hij bevestigt borderline te hebben?
WGR / Wanneer recht op ziektewetuitkering?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:07:14 #172
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_176242623
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nog steeds: héél vreemd!
Dat kan zijn, ik verzin het niet:

R&P / Wat vind jij van borderline?
Huilen dan.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:17:36 #173
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_176242889
quote:
Ah dank, is dat gebeuren omtrent die mysterieuze stoornis toch een keer opgehelderd :P
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_176242999
Ah Borderline dus.. Dat verklaart een hoop.

TS ik hoop dat je de juiste hulp gaat krijgen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_176243180
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:17 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ah dank, is dat gebeuren omtrent die mysterieuze stoornis toch een keer opgehelderd :P
Ja en het verklaart ook gelijk een hele hoop..
pi_176243255
Ik snap wel dat TS niet wilde vertellen wat zijn stoornis was. Zoveel foute beelden en meningen over borderline. Ook hier op FOK!.

Neemt niet weg dat zoiets het hebben en (onder)houden van een relatie niet gemakkelijk maakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:40:50 #177
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176243490
Zijn ex heeft ook nog een boek aangeschaft. Daar herken ik hem zelf helemaal in.
pi_176243688
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Zijn ex heeft ook nog een boek aangeschaft. Daar herken ik hem zelf helemaal in.
Als hij onderzocht is en daar is borderline uit gekomen, is er geen reden om aan te nemen dat NPS het probleem is. Dan hadden ze dat wel bij hem ontdekt denk ik? Maar ik ben het met je eens dat er veel dingen herkenbaar zijn (weinig empathie, overheersend, overdrijving). Maar goed, hij zit dus wel in cluster B.

Tja, lullig dat zijn echte account nu bekend is, maar dan had hij er hier niet mee moeten posten. Beetje eigen schuld...

Verder verklaart borderline en wat er in dat topic is beschreven inderdaad wel het weinige slapen en het idealiseren van de relatie. En krampachtig voorkomen dat ze hem verlaat. Misschien is (ex)vriendin wel bang voor zelfmoord of suïcidale gestes en probeert ze daarom langzaam afstand te nemen.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:49:11 #179
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176243747
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij onderzocht is en daar is borderline uit gekomen, is er geen reden om aan te nemen dat NPS het probleem is. Dan hadden ze dat wel bij hem ontdekt denk ik? Maar ik ben het met je eens dat er veel dingen herkenbaar zijn (weinig empathie, overheersend, overdrijving). Maar goed, hij zit dus wel in cluster B.

Beide kan ook toch?
pi_176243821
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Beide kan ook toch?
Dat zou kunnen ja.

Zij herkent het iig bij hem en dat is een signaal dat zij toch last heeft van bepaalde dingen.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:56:49 #181
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176243960
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat zou kunnen ja.

Zij herkent het iig bij hem en dat is een signaal dat zij toch last heeft van bepaalde dingen.
Zou het niet aan de hand van wat haar psych heeft gezegd, zijn? Dat lijkt mij heel aannemelijk. Hoe ga je met zo iemand om/hoe kom je er van los? Want dat is een gigantische klus.
pi_176244003
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zou het niet aan de hand van wat haar psych heeft gezegd, zijn? Dat lijkt mij heel aannemelijk. Hoe ga je met zo iemand om/hoe kom je er van los? Want dat is een gigantische klus.
Dat is gissen. Maar ze zal dat zeker met haar psych besproken hebben. Assertiviteit zal wel een probleem bij haar zijn, waardoor ze zichzelf te lang heeft weggecijferd. Daarom is ze elke keer als ze van de psych komt, wat negatiever naar TS toe.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:59:53 #183
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_176244059
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja en het verklaart ook gelijk een hele hoop..
Wat verklaart het?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  dinsdag 2 januari 2018 @ 20:04:07 #184
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176244212
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is gissen. Maar ze zal dat zeker met haar psych besproken hebben. Assertiviteit zal wel een probleem bij haar zijn, waardoor ze zichzelf te lang heeft weggecijferd. Daarom is ze elke keer als ze van de psych komt, wat negatiever naar TS toe.
Het is ook deels giswerk, klopt. TS is helaas niet beschikbaar om het na te vragen.
pi_176244337
Ze is gewoon gewend zich aan te passen aan TS en vindt t moeilijk om nu haar eigen keuzes te maken, die hingen altijd af van wat hij wilde, daarnaast wil ze hem niet kwetsen en heeft hij er nooit wat van gemerkt, dus voelt ze zich ook nog schuldig.

Ik heb echt 0 sympathie voor TS. Ook geen medelijden of hoop dat t goed komt met hem.

Ja, het is kut als t uitgast en ik heb ook weleens wat geks gedaan, maar TS doet gewoon eng... t gedrag waarvoor ik de politie belde. :{
compact en kleverig.
pi_176244426
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze is gewoon gewend zich aan te passen aan TS en vindt t moeilijk om nu haar eigen keuzes te maken, die hingen altijd af van wat hij wilde, daarnaast wil ze hem niet kwetsen en heeft hij er nooit wat van gemerkt, dus voelt ze zich ook nog schuldig.

Ik heb echt 0 sympathie voor TS. Ook geen medelijden of hoop dat t goed komt met hem.

Ja, het is kut als t uitgast en ik heb ook weleens wat geks gedaan, maar TS doet gewoon eng... t gedrag waarvoor ik de politie belde. :{
Welk gedrag vond je specifiek eng?
pi_176244769
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Welk gedrag vond je specifiek eng?
het constant herhalen dat ik het niet zonder hem zou kunnen, dat ik er wel achter zou komen als we eenmaal uit elkaar waren hoe goed hij voor me was, zeggen dat hij zoveel van me hield, maar in niets luisteren naar wat ik nodig had en t feit dat t als n donderslag bij heldere hemel kwam.
Hij vond me in alles minderwaardig en probeerde me wijs te maken dat dat niet zo was, dat hij alleen t beste met me voor had..

Nu was dat ook n relatie waarin ik fysiek mishandeld werd, dus in dat opzicht, neem ik dan maar van hem aan, wel anders, maar ik herken zóveel in deze reeks terug van mn ex dat t gewoon eng is :X
compact en kleverig.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 20:25:10 #188
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176244839
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het constant herhalen dat ik het niet zonder hem zou kunnen, dat ik er wel achter zou komen als we eenmaal uit elkaar waren hoe goed hij voor me was, zeggen dat hij zoveel van me hield, maar in niets luisteren naar wat ik nodig had en t feit dat t als n donderslag bij heldere hemel kwam.
Hij vond me in alles minderwaardig en probeerde me wijs te maken dat dat niet zo was, dat hij alleen t beste met me voor had..

Nu was dat ook n relatie waarin ik fysiek mishandeld werd, dus in dat opzicht, neem ik dan maar van hem aan, wel anders, maar ik herken zóveel in deze reeks terug van mn ex dat t gewoon eng is :X
Je ex was een narcist?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 20:26:17 #189
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_176244869
Wat is de echte account van TS?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_176244950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Je ex was een narcist?
niet gediagnostiseerd, maar waarschijnlijk wel.
compact en kleverig.
  PR en moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 20:33:33 #191
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176245067
Verrassend. En je er dan zo voor schamen dat je er 17 topics geheimzinnig over doet. Kom er dan gewoon fatsoenlijk voor uit en besef je dat dit hele gezeik aan jouw hersens en manier van omgang ligt en niet aan haar (hoewel zij ook wel een natte dweil is maar jij hebt al helemaal een bord voor je kop).
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_176245112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:26 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat is de echte account van TS?
Staat gewoon in dit draadje.
pi_176245379
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het constant herhalen dat ik het niet zonder hem zou kunnen, dat ik er wel achter zou komen als we eenmaal uit elkaar waren hoe goed hij voor me was, zeggen dat hij zoveel van me hield, maar in niets luisteren naar wat ik nodig had en t feit dat t als n donderslag bij heldere hemel kwam.
Hij vond me in alles minderwaardig en probeerde me wijs te maken dat dat niet zo was, dat hij alleen t beste met me voor had..

Nu was dat ook n relatie waarin ik fysiek mishandeld werd, dus in dat opzicht, neem ik dan maar van hem aan, wel anders, maar ik herken zóveel in deze reeks terug van mn ex dat t gewoon eng is :X
My thoughts exactly (niet dat mijn ex zo was als de jouwe, maar hij had wel elementen van het gedrag van TS. Loopt ook bij psych nu. Maar vooral herken ik in TS patronen die bij verhalen zoals de jouwe aansluiten)

Verder

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 00:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

100%. Mijn vriendin zegt altijd dat ik al 14 jaar een masker op heb en een soort Berlijnse Muur om mij heen heb gebouwd. Ik wil anderen niet tot last zijn met mijn problemen, alhoewel ik mij weldegelijk bewust ben dat ik soms gewoon hulp nodig heb gehad in het verleden (bij pogingen om ermee te stoppen). Aan mij zie je niets, maar van binnen...
Zo perfect was de relatie voor je ex denk ik niet, als ze dit soort dingen zegt. TS, je herkent signalen niet omdat je alles vanuit je eigen perspectief lijkt uit te leggen.
pi_176246197
Even semi-offtopic, vergeef me dat ik die 17 topics niet heb nagelezen om het verborgen antwoord te ontdekken, maar hoe is het mogelijk dat een enkel probleem van dezer TS in recordtijd liefst 17 topics haalt? Wat maakt dit probleem zo anders dan alle andere topics?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 21:06:45 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_176246300
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 21:03 schreef Dokkertje het volgende:
Even semi-offtopic, vergeef me dat ik die 17 topics niet heb nagelezen om het verborgen antwoord te ontdekken, maar hoe is het mogelijk dat een enkel probleem van dezer TS in recordtijd liefst 17 topics haalt? Wat maakt dit probleem zo anders dan alle andere topics?
De activiteit van TS zelf gecombineerd met het enorme bord voor z'n kop.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 21:10:17 #196
441859 crew  Lenny77
pi_176246431
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 21:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De activiteit van TS zelf gecombineerd met het enorme bord voor z'n kop.
Inderdaad. Je moet 't m wel nageven! Ondanks alle zeik bleef hij posten! Ik denk dat hij de afleiding ook echt wel nodig had.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176248576
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 21:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Inderdaad. Je moet 't m wel nageven! Ondanks alle zeik bleef hij posten! Ik denk dat hij de afleiding ook echt wel nodig had.
Daar zijn er wel meer van (geweest) in R&P. Niet echt bewonderenswaardig.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:43:34 #198
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_176249047
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Daar zijn er wel meer van (geweest) in R&P. Niet echt bewonderenswaardig.
Ja, dat tweetal autisten konden er ook wat van zeg. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:48:54 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176249212
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Daar zijn er wel meer van (geweest) in R&P. Niet echt bewonderenswaardig.
Toch wel.
pi_176249531
Laten we stoppen met dit offtopic geneuzel, anders wordt het topic zo nog gesloten..
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:02:14 #201
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176249595
Ok, TS is afgelopen tijd erg stil op FOK. Wat ik ook hierin lees dat TS vele verschillende accounts op FOK heeft onder andere nicknames, dat is op zich wel erg vreemd. Dit verklaart heel veel wat TS hiermee bezig houdt op FOK waardoor hij over zijn problemen bespreekt. Wat ik ook lees over borderline of autist, kan ik hier in niet veel oordelen of hij het wel is of niet, dat is altijd een zaak voor de psychiater of een psycholoog. Wel denk ik dat hij ons allemaal voor de gek houdt op FOK onder andere nicknames op een topic beantwoordt, dat kan erg verwarrend werken voor iedereen waarmee hij mee praat op FOK.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_176250166
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:02 schreef Ven1972 het volgende:
Ok, TS is afgelopen tijd erg stil op FOK. Wat ik ook hierin lees dat TS vele verschillende accounts op FOK heeft onder andere nicknames, dat is op zich wel erg vreemd. Dit verklaart heel veel wat TS hiermee bezig houdt op FOK waardoor hij over zijn problemen bespreekt. Wat ik ook lees over borderline of autist, kan ik hier in niet veel oordelen of hij het wel is of niet, dat is altijd een zaak voor de psychiater of een psycholoog. Wel denk ik dat hij ons allemaal voor de gek houdt op FOK onder andere nicknames op een topic beantwoordt, dat kan erg verwarrend werken voor iedereen waarmee hij mee praat op FOK.
Meerdere accounts hebben is niet verboden, tenzij je een ban op een account hebt.
En TS had goede redenen om een kloon aan te maken. Doen zat users.

Alleen is het dan niet handig om zoveel privé info te geven dat je andere account traceerbaar is.

En dat ‘vele accounts’ valt wel mee. Er zijn er nu twee. Heeft niks te maken met zijn stoornis, maar alles met zijn hoop dat men onbevoordeeld zou reageren.
Je ziet in het laatste deel van dit topic dat hij daar geen ongelijk in heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:40:32 #203
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176250249
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Meerdere accounts hebben is niet verboden, tenzij je een ban op een account hebt.
En TS had goede redenen om een kloon aan te maken. Doen zat users.

Alleen is het dan niet handig om zoveel privé info te geven dat je andere account traceerbaar is.

En dat ‘vele accounts’ valt wel mee. Er zijn er nu twee. Heeft niks te maken met zijn stoornis, maar alles met zijn hoop dat men onbevoordeeld zou reageren.
Je ziet in het laatste deel van dit topic dat hij daar geen ongelijk in heeft.
Okay, wat je ook zegt ben ik met jou eens. Maar over privacy gesproken moeten users ook goed opletten met info te geven waar niet meer traceerbaar kan worden, privé info gaat ons allemaal niet aan. Ik vertel ook hoe dan ook niks over mijn privé leven of seksleven, dat gaat niemand wat aan.

Ja, bij andere fora kan het ook anders zijn met reglement die door de moderators opgesteld zijn om voor iedereen geen tweede accounts kan aangemaakt worden, om te voorkomen dat er misbruik kan worden gemaakt van accounts van iemand anders. In ieder geval is het ook zo dat als je op een forum ban krijgt voor bijvoorbeeld van iemand stalken met rare bedoelingen of niet na te leven met regels hiervan. En weliswaar is het ook van belang dat iedereen goed aan de regels houdt om gezellig met iemand op forum mee te discussiëren.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_176250338
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:40 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Okay, wat je ook zegt ben ik met jou eens. Maar over privacy gesproken moeten users ook goed opletten met info te geven waar niet meer traceerbaar kan worden, privé info gaat ons allemaal niet aan. Ik vertel ook hoe dan ook niks over mijn privé leven of seksleven, dat gaat niemand wat aan.

Ja, bij andere fora kan het ook anders zijn met reglement die door de moderators opgesteld zijn om voor iedereen geen tweede accounts kan aangemaakt worden, om te voorkomen dat er misbruik kan worden gemaakt van accounts van iemand anders. In ieder geval is het ook zo dat als je op een forum ban krijgt voor bijvoorbeeld van iemand stalken met rare bedoelingen of niet na te leven met regels hiervan. En weliswaar is het ook van belang dat iedereen goed aan de regels houdt om gezellig met iemand op forum mee te discussiëren.
Wat?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:52:43 #205
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176250393
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:49 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Wat?
Nou soms geeft een user ook wel veel privé info op de forum wat het niet handig is wat ook de moderators kunnen traceren i.v.m. privacyschending of iemand lastig te vallen met zijn privégegevens. Daarom kan het mogelijk zijn dat moderators voor betreffende user een ban ingesteld worden om niet meer mee te doen met met forum. .
Humor, serieus en vrolijk!
pi_176250609
AnoniemH/P0epzor durft niet meer online te komen, of ligt te kamperen voor het huis van zijn (bijna)ex.

Kent hier iemand Poepz0r IRL? Die weet hoe het met hem gaat?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176250819
He Anoniem H.
Het maakt mij niet uit wie je bent, of wie je je voordoet te zijn. Ik (en meerdere users met mij) zijn heel benieuwd hoe het nu met je gaat. We maken ons een beetje zorgen.
Wat je nu meemaakt is allemaal niet niks en ik kan heel goed begrijpen dat je een kloonaccount hebt aangemaakt, maar feitelijk was dat helemaal niet nodig geweest. Iedereen heeft weleens een klotetijd en dan wil je dat gewoon graag van je af schrijven/praten, advies vragen...enz. Boeien wie je bent op Fok!
Laat even wat van je horen, oké?

Ik wens je een prachtig mooie nieuwe start in 2018 ^O^
pi_176250878
Laat hem lekker met rust! stelletje gluiperige aasgieren.
pi_176273317
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:44 schreef RicardoGallego het volgende:
Deze man is knettergek
Dit.
pi_176274131
TS hoe ging het gesprek? Is er duidelijkheid?
pi_176310664
Hey TS. Dat we nu weten wat je normale account is, betekent niet dat we je in een heel ander licht zien. Hooguit hebben bepaalde eigenaardigheden nu een verklaring. Hoe gaat het nu? Is de relatie uit?
pi_176311541
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey TS. Dat we nu weten wat je normale account is, betekent niet dat we je in een heel ander licht zien. Hooguit hebben bepaalde eigenaardigheden nu een verklaring. Hoe gaat het nu? Is de relatie uit?
Inderdaad! Met zijn andere account is hij zojuist nog online geweest dus hopelijk ziet hij ook dat wij hem willen helpen en ons afvragen hoe het gesprek is verlopen.

TS we zijn er voor je. 2018 wordt jouw jaar ook al is het begin even moeilijk. Het wordt beter, echt.
pi_176312503
beetje jammer dit , 14 topics mn uiterste best gedaan om ts te helpen! Geen ontknoping :{ hoop dat alles goed gaat met ts!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 22:41:00 #214
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176313264
Ik denk dat TS geen behoefte meer aan heeft om door ons verder geholpen wordt. Terwijl bij hem is er veel gebeurd afgelopen dagen, sollicitatiegesprekken bij de bedrijf waar hij gesolliciteerd heeft, gesprekken met zijn ex-vriendin en veel meer. Hij wil gewoon rust hebben.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_176313320
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:41 schreef Ven1972 het volgende:
Ik denk dat TS geen behoefte meer aan heeft om door ons verder geholpen wordt. Terwijl bij hem is er veel gebeurd afgelopen dagen, sollicitatiegesprekken bij de bedrijf waar hij gesolliciteerd heeft, gesprekken met zijn ex-vriendin en veel meer. Hij wil gewoon rust hebben.
oh.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176314486
Sinds bekend is dat TS ook onder de naam Poepsnor post op Fok! is ie op beide accounts in geen velden of wegen meer te bekennen. Maar goed, als je je eigen gelijk probeert te halen via een ander accountje in je eigen topic ben je ook niet helemaal goed in je bovenkamer.
pi_176319034
Samme zeg, ik heb t ook wel eens gehad, serieus topic met n kloon en dan per ongeluk posten onder mn normale account. Schrok me dood dus gauw post aangepast en nog n aantal Posts erachteraan zodat t niet op zou vallen.

Poepzor postte gewoon teveel en te opvallend nadat hij per ongeluk in zn eigen topic had gepost.
Onhandig, maar niet ‘niet goed in zn bovenkamer’ of wat dan ook.
compact en kleverig.
pi_176319388
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee ik lees altyd mee. Ts heeft ook bevestigd dat ik hem niet ben. Twee delen terug ofzo
Leef je nog?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176320360
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Samme zeg, ik heb t ook wel eens gehad, serieus topic met n kloon en dan per ongeluk posten onder mn normale account. Schrok me dood dus gauw post aangepast en nog n aantal Posts erachteraan zodat t niet op zou vallen.

Poepzor postte gewoon teveel en te opvallend nadat hij per ongeluk in zn eigen topic had gepost.
Onhandig, maar niet ‘niet goed in zn bovenkamer’ of wat dan ook.
Waanzinnige climax toch wel, na zeuventien delen..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 12:06:47 ]
pi_176324994
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Samme zeg, ik heb t ook wel eens gehad, serieus topic met n kloon en dan per ongeluk posten onder mn normale account. Schrok me dood dus gauw post aangepast en nog n aantal Posts erachteraan zodat t niet op zou vallen.

Poepzor postte gewoon teveel en te opvallend nadat hij per ongeluk in zn eigen topic had gepost.
Onhandig, maar niet ‘niet goed in zn bovenkamer’ of wat dan ook.
Niks 'per ongeluk'.

Hij was de enige die AnoniemH fel verdedigde en dat viel erg op omdat ze beiden dezelfde soort taal gebruikten. Als je de 14 topics zou hebben doorgelezen dan zou je wel weten dat ie een chromosoompje te weinig heeft ergens.
pi_176325187
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:36 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Niks 'per ongeluk'.

Hij was de enige die AnoniemH fel verdedigde en dat viel erg op omdat ze beiden dezelfde soort taal gebruikten. Als je de 14 topics zou hebben doorgelezen dan zou je wel weten dat ie een chromosoompje te weinig heeft ergens.
dat heb gedaan en ik denk dat de eerste post wel per ongeluk was, daarna natuurlijk niet meer. Maar dat heeft niets met niet goed in je bovenkamer zijn te maken.
Genoeg redenen om te zeggen dat hij wat moet met zn stoornis en hulp moet zoeken, maar als je achter posten in je eigen topic gelijk n stoornis wil plakken, moet je denk ik bij jezelf te rade gaan...
compact en kleverig.
pi_176325220
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat heb gedaan en ik denk dat de eerste post wel per ongeluk was, daarna natuurlijk niet meer. Maar dat heeft niets met niet goed in je bovenkamer zijn te maken.
Genoeg redenen om te zeggen dat hij wat moet met zn stoornis en hulp moet zoeken, maar als je achter posten in je eigen topic gelijk n stoornis wil plakken, moet je denk ik bij jezelf te rade gaan...
Niks mis met posten in je eigen topic, wel met een kloon die probeert het gesprek in een bepaalde richting te sturen en daarbij ook meteen laat zien niks te hebben opgestoken van die 14 topics en nog steeds denkt dat t allemaal aan zijn vriendin ligt.
pi_176326770
Hallo allemaal,

Waar moet ik beginnen? Afgelopen week is vriendin bij mij langs geweest. In het begin leek het alsof ze afscheid kwam nemen, tot het moment dat ik ging spreken. Ik heb in de dagen voor ons gesprek veel gesproken met een psycholoog en die raadde mij aan om zeker vanuit mijn hart te spreken en dat heb ik gedaan.

Ik heb haar 2 brieven voorgelezen. Eerst 1 hoe ik de afgelopen maanden heb ervaart en daarna 1 hoe ik het nu zie en wonderbaarlijk waren we het erg met elkaar eens. Vriendin zag dat ik ieder woord meende en we kwamen toch wel nader tot elkaar. Beide hebben we dit veel te lang op zijn beloop gelaten zonder daar echt goed over te communiceren en dan bedoel ik geen signaaltjes zoals ruim de vaatwasser even in. Nee signalen als; Lieverd we moeten praten ik voel dat het niet goed gaat. Ook haar psycholoog vind dat dat beter moet.

Uiteindelijk ben ik sinds donderdagavond thuis. We geven elkaar de kans om nader tot elkaar te komen. Ondertussen ben ik druk bezig met werk, waarbij het nog niet echt mee wil zitten. Zo had ik Woensdagochtend een DERDE gesprek bij een bedrijf en werd ik rond 13.00 uur gebeld dat ze de vacature hadden teruggetrokken :S

Vandaag weer 2 sollicitaties gedaan waar het ook nog eens functies zijn waar ik al ervaring mee heb opgedaan dus dat spreekt in mijn voordeel. Tevens gaan we samen over 4 weken (dan is er pas plek) naar relatietherapie en dan vooral hameren op communicatie, wat volgens onze huisarts ook echt ons probleem is.

Vriendin is erg blij dat ik het echt wel wil aanpakken, al kreeg ze de afgelopen maanden daar een negatief beeld van. Vandaag ook alles gedaan wat ik kon doen en ze stuurde zojuist een sms dat ze dat erg waardeert. Wel zegt ze geef het de tijd dan komt het wel terug. Wel is de vraag of ze over een aantal maanden niet alsnog denkt; Ik wil vrijgezel zijn, maar als ik haar met een goed gevoel thuis kan laten komen dan gaat ze misschien niet meer zo denken, wie zal het zeggen.

Sex al 2 dagen zeer intens met veel gezoen en geknuffel. Wel geeft ze aan dat ze niet weet of dat ''gevoel'' wat ze miste of dat aanwezig was of ze dat gevoeld had tijdens de sex. Dat kan, kan ook zo zijn dat ze dat misschien blokkeert, aangezien ik wel het idee had dat het er was gezien het hele intense zoenen (wat echt iets is uit onze begin tijd).

Al met al ben ik blij thuis te zijn en ga ik er vol gas voor. Ik zal proberen over 1-2 weken weer een update te plaatsen of we inmiddels een stapje dichter tot elkaar zijn gekomen.

Op een schaal van 1 tot 10 gaf vriendin overigens aan dat haar gevoel op 6 zit gemiddeld. Volgens psych is dat MEER dan genoeg om voor elkaar te vechten. Gemiddeld (zo zegt de psych) zitten de beste relaties op een 8 dus een 6 na al dat gezeik en al die weken is eigenlijk nog heel hoog!

We gaan er het beste van maken en iedereen bedankt voor de vele input!

PS Het boek waar we eerder in dit topic over spraken is nog ten sprake gekomen. Vriendin DACHT dat er bij mij narcisme was vastgesteld, maar dat is niet zo. Ze schrok toen ik dat vertelde. Wel heb ik borderline, maar daarbuiten niets. Uiteraard wel trekken van narcisme, maar dat schijnen wel meer mensen te hebben. Binnenkort meer daarover.
pi_176327314
Mochten er nog vragen zijn dan zal ik ze proberen te beantwoorden :)
pi_176327364
wat een topic wending O+ succes de komende weken / maanden O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176327498
Btw, werk en borderline gaat vaak niet goed samen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:52:47 #227
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176327832
Tof dat je een update post AnoniemH. Ik had werkelijk niet verwacht dat je vriendin nog verder wilde. Op mij kwam het over alsof ze zich verstikt voelde. Maar het kan ook zijn dat de manier waarop je zelf schreef hier, het moeilijk maakte om er in te geloven. In het begin was je echt heel overtuigd dat je het allemaal goed deed, maar gaandeweg de topics, begon je te twijfelen en brokkelde je muur af.
Nu zie ik een open vent, die weet dat ie ook z'n tekortkomingen heeft en weet dat ie ook moet werken (en op welke manier) aan de relatie. En op dat punt moest je komen denk ik.

Blijf wel echt scherp! Jullie gaan het nu aan alle kanten aanpakken, dus het tij is hopelijk gekeerd. En echt hulde voor je incasseringsvermogen want je hebt wat op je af gekregen hier (ook door mij).

Hou de updates erin!
pi_176328137
He TS! Wat een ontknoping dit ^O^
Ik wist op een gegeven moment ook even niet wat ik ervan moest maken en dan al die rotreacties, maar dit is wel heel positief zeg. Ik hoop dat jij en zij er nu 100% voor gaan. Zo fijn voor je! O+
Maak er wat van in 2018!
pi_176328238
Moet eerlijk zeggen dat ik dit niet had verwacht, maar ga ervoor! Mooi dat er toch nog een kans inzit. :)
pi_176328471
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:31 schreef AnoniemH het volgende:
Mochten er nog vragen zijn dan zal ik ze proberen te beantwoorden :)
Mooi dat jullie het weer proberen en succes gewenst!
pi_176328804
Ik zie geen verandering. Het is toch weer die vriendin die de regie in de handen heeft en voor de TS met de pootjes omhoog blijft wachten.

Uitstel van executie als ik het zo lees.
pi_176332214
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:39 schreef Deckard het volgende:
Ik zie geen verandering. Het is toch weer die vriendin die de regie in de handen heeft en voor de TS met de pootjes omhoog blijft wachten.

Uitstel van executie als ik het zo lees.
Mwa niet echt. Bedoel zij regelt nu wel een sessie relatietherapie en kwam er zelf mee dat ik nu weer thuis ben etc. Wel moet ik zeker oppassen dat ze mij niet gaat commanderen etc. Maar daar hebben we die sessies en dergelijke voor.
pi_176332303
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:07 schreef NothingHappened het volgende:
He TS! Wat een ontknoping dit ^O^
Ik wist op een gegeven moment ook even niet wat ik ervan moest maken en dan al die rotreacties, maar dit is wel heel positief zeg. Ik hoop dat jij en zij er nu 100% voor gaan. Zo fijn voor je! O+
Maak er wat van in 2018!
Dankjewel! Ja ik had er 2 weken geleden ook slechte hoop in, maar ik denk ook wel dat ze zelf een beetje inziet dat de aanpak van ons allebei verkeerd is geweest. Ik hoop zo dat ik snel geld kan verdienen. Wel moet ik kijken of er foefjes bestaan of hulpmiddelen om een baan te behouden. Dat klinkt simpel voor de meeste mensen, maar door mijn Borderline gaat het juist vaak verkeerd en ik wil dat niet meer.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 21:50:35 #234
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176332506
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 21:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dankjewel! Ja ik had er 2 weken geleden ook slechte hoop in, maar ik denk ook wel dat ze zelf een beetje inziet dat de aanpak van ons allebei verkeerd is geweest. Ik hoop zo dat ik snel geld kan verdienen. Wel moet ik kijken of er foefjes bestaan of hulpmiddelen om een baan te behouden. Dat klinkt simpel voor de meeste mensen, maar door mijn Borderline gaat het juist vaak verkeerd en ik wil dat niet meer.
Wat vervelend dat je borderline hebt. Maar ik hoop dat je in dit jaar een baan zult krijgen, vooral voor veel borderliners is het wel moeilijk om baan te kunnen behouden. Ik begrijp je dat je graag niet meer wilt hebben. En weten jouw toekomstige werkgevers dat je ook een borderline hebt?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_176332569
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 21:50 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Wat vervelend dat je borderline hebt. Maar ik hoop dat je in dit jaar een baan zult krijgen, vooral voor veel borderliners is het wel moeilijk om baan te kunnen behouden. Ik begrijp je dat je graag niet meer wilt hebben. En weten jouw toekomstige werkgevers dat je ook een borderline hebt?
Nee dat weten ze niet en dat wil ik zo houden. Ik ben een zeer intelligent persoon en wil niet in een WVS traject (traject voor geestelijk beperkten oftewel schoffeldienst en altijd 1.000 euro netto op zijn max). Er moet een manier zijn of een hulpmiddel. Ik ben een vechter en ga alle mogelijkheden bekijken.
pi_176333113
Misschien is het wel handig dat ik ongeveer 28 uur ga werken, zodat ik het geestelijk makkelijker aan kan, zeg maar dat idee. Om alles te kunnen blijven betalen is 10 uur minimaal het vereiste.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 22:12:40 #237
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176333287
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 21:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat weten ze niet en dat wil ik zo houden. Ik ben een zeer intelligent persoon en wil niet in een WVS traject (traject voor geestelijk beperkten oftewel schoffeldienst en altijd 1.000 euro netto op zijn max). Er moet een manier zijn of een hulpmiddel. Ik ben een vechter en ga alle mogelijkheden bekijken.
Ja dat geloof ik ook wat je ook zegt. Zeker moet je altijd voor knokken om baan te kunnen behouden terwijl zo dat je goed blijft best doen. Je moet hoe dan ook nooit opgeven, man.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_176333813
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:07 schreef AnoniemH het volgende:
Misschien is het wel handig dat ik ongeveer 28 uur ga werken, zodat ik het geestelijk makkelijker aan kan, zeg maar dat idee. Om alles te kunnen blijven betalen is 10 uur minimaal het vereiste.
Lijkt me een goed idee, je hoeft echt niet fulltime te werken als dat betekent dat je het minder lang volhoudt.
pi_176333850
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:27 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee, je hoeft echt niet fulltime te werken als dat betekent dat je het minder lang volhoudt.
Ja inderdaad. Vandaag weer 3 sollicitaties gedaan waarvan 1 vanuit huis kan zelfs. En dat is ook een functie waar ik reeds 4-5 jaar ervaring mee heb. Hopelijk kiezen ze voor mij ipv iemand van 18 ofzo.
pi_176334247
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef FlipjeHolland het volgende:
Btw, werk en borderline gaat vaak niet goed samen.
Alsof relaties en borderline wel goed samen gaan.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 22:42:41 #241
395200 deadprez
One more rail
pi_176334268
Werk gaat nergens mee samen
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176334275
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Alsof relaties en borderline wel goed samen gaan.
Ging 14 jaar meer dan prima. Daar krijgen we ook wat ondersteuning voor. Het is niet alsof Borderline 365 dagen per jaar aanwezig is in mijn geval.
pi_176334498
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ging 14 jaar meer dan prima. Daar krijgen we ook wat ondersteuning voor. Het is niet alsof Borderline 365 dagen per jaar aanwezig is in mijn geval.
Waarom staat dit topic dan bomvol problemen? Van je dwingende gedrag, tot dat je je woede soms niet de baas bent, en dat je vriendin de kost verdient en ook nog het meeste in huis doet.
pi_176334568
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ging 14 jaar meer dan prima. Daar krijgen we ook wat ondersteuning voor. Het is niet alsof Borderline 365 dagen per jaar aanwezig is in mijn geval.
je vriendin heeft geaccepteerd hoe je bent , althans dat lijkt zo.

Maar wat heeft er nu exact voor gezorgd dat je mee naar huis mocht ?

had ze je gemist ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176334610
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:53 schreef Joene het volgende:

[..]

je vriendin heeft geaccepteerd hoe je bent , althans dat lijkt zo.

Maar wat heeft er nu exact voor gezorgd dat je mee naar huis mocht ?

had ze je gemist ?
Ja ze heeft mij geaccepteerd wie ik ben inderdaad. Denk een combinatie van gemis, financieel en dat ik vanuit hier pas kan laten zien dat ik het meen. Vanuit hier kunnen we eraan werken, niet als ik 100KM verderop ben.
pi_176334663
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja ze heeft mij geaccepteerd wie ik ben inderdaad. Denk een combinatie van gemis, financieel en dat ik vanuit hier pas kan laten zien dat ik het meen. Vanuit hier kunnen we eraan werken, niet als ik 100KM verderop ben.
Financieel? Omdat jij financieel in de klem zit?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 22:55:59 #247
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_176334671
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 21:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat weten ze niet en dat wil ik zo houden. Ik ben een zeer intelligent persoon en wil niet in een WVS traject (traject voor geestelijk beperkten oftewel schoffeldienst en altijd 1.000 euro netto op zijn max). Er moet een manier zijn of een hulpmiddel. Ik ben een vechter en ga alle mogelijkheden bekijken.
Ik weet niet hoeveel last je er van hebt. Je hebt al een heel groot voordeel, namelijk dat je niet dat ontkent dat je het hebt.
Wat bij sommige borderliners wel goed helpt is een VERS-training, misschien is dat ook wel wat voor jou?
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_176334678
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Financieel? Omdat jij financieel in de klem zit?
Nee bedoel te zeggen dat ik geen werk heb en dat alleen vanuit hier kan laten zien.
pi_176334687
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ging 14 jaar meer dan prima. Daar krijgen we ook wat ondersteuning voor. Het is niet alsof Borderline 365 dagen per jaar aanwezig is in mijn geval.
Borderline heb je altijd. Alleen kun je er de ene dag beter mee omgaan dan de andere.
En als ik kijk naar wat je in dit topic vertelde: het ging niet 14 jaar meer dan prima.

Ik heb het idee dat jij je relatie in drie fases ziet:
1) 14 jaar prima
2) maand waarin viendin opeens twijfels heeft
3) rest van jullie leven waarin jullie eerst gaan werken aan die maand twijfel en vervolgens blij samen verder leven.

De eerste fase was veel korter, de tweede veel langer en het is nog steeds de vraag of fase drie zo gaat verlopen als jij wilt, hoopt en denkt.

Zwart-wit denken is een valkuil bij borderline. Herken het patroon.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176334699
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja ze heeft mij geaccepteerd wie ik ben inderdaad. Denk een combinatie van gemis, financieel en dat ik vanuit hier pas kan laten zien dat ik het meen. Vanuit hier kunnen we eraan werken, niet als ik 100KM verderop ben.
financieel zou echt de meest awkward reden zijn, maar je hebt dus niet gevraagd waar haar switch vandaan komt ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176334700
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:55 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel last je er van hebt. Je hebt al een heel groot voordeel, namelijk dat je niet dat ontkent dat je het hebt.
Wat bij sommige borderliners wel goed helpt is een VERS-training, misschien is dat ook wel wat voor jou?
Nooit van gehoord. Medicatie helpt in ieder geval niet, maar er zijn zoveel soorten medicatie en ik wil niet alles maar slikken om te proberen, dat idee.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 22:56:59 #252
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_176334705
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:07 schreef AnoniemH het volgende:
Misschien is het wel handig dat ik ongeveer 28 uur ga werken, zodat ik het geestelijk makkelijker aan kan, zeg maar dat idee. Om alles te kunnen blijven betalen is 10 uur minimaal het vereiste.
24 uur niet handiger? Precies drie dagen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_176334733
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Borderline heb je altijd. Alleen kun je er de ene dag beter mee omgaan dan de andere.
En als ik kijk naar wat je in dit topic vertelde: het ging niet 14 jaar meer dan prima.

Ik heb het idee dat jij je relatie in drie fases ziet:
1) 14 jaar prima
2) maand waarin viendin opeens twijfels heeft
3) rest van jullie leven waarin jullie eerst gaan werken aan die maand twijfel en vervolgens blij samen verder leven.

De eerste fase was veel korter, de tweede veel langer en het is nog steeds de vraag of fase drie zo gaat verlopen als jij wilt, hoopt en denkt.

Zwart-wit denken is een valkuil bij borderline. Herken het patroon.
Dat is zeker iets wat Borderliners hebben, maar het ging 14 jaar prima, omdat ik dat idee kreeg vanuit vriendin. We hebben dit nog nooit zo gehad als nu. En dat is iets waar zij aan moet werken. Gewoon zeggen hoe je je voelt weet je.
pi_176334737
Laat je je vriendin deze reeks ook lezen?
Zou haar een goed inzicht bieden in hoe jij denkt, hoe gepassioneerd je bent de relatie te behouden, maar ook hoe anderen er tegenaan kijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176334738
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:56 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

24 uur niet handiger? Precies drie dagen.
of gewoon 40, de man verdient tenslotte de kost! #traditie #werkendeman
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176334773
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Laat je je vriendin deze reeks ook lezen?
Zou haar een goed inzicht bieden in hoe jij denkt, hoe gepassioneerd je bent de relatie te behouden, maar ook hoe anderen er tegenaan kijken.
Hoe gepassioneerd ik ben is ook een van de redenen waarom ik terug ben. Ze zegt ook zelf je bent ontzettend lief en ik zie dat je er alles aan wil doen etc.
pi_176334785
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:56 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

24 uur niet handiger? Precies drie dagen.
Als dat er is ook prima. Ik reageer overal op in principe.
pi_176334786
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:57 schreef Joene het volgende:

[..]

of gewoon 40, de man verdient tenslotte de kost! #traditie #werkendeman
Ach, als 10 uur ook al voldoende is. Mag het vrouwtje de grootste financiële lasten dragen (net als het huishouden).
pi_176334789
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:57 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is zeker iets wat Borderliners hebben, maar het ging 14 jaar prima, omdat ik dat idee kreeg vanuit vriendin. We hebben dit nog nooit zo gehad als nu. En dat is iets waar zij aan moet werken. Gewoon zeggen hoe je je voelt weet je.
Hoe jij de signalen van jouw vriendin vertaalt zegt weinig over het feit of ze al dan niet zijn uitgezonden.
Maar die discussie is al eerder gevoerd. Jij bent ervan overtuigd dat ze nooit signalen heeft uitgezonden dat het niet goed ging.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176334795
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:56 schreef Joene het volgende:

[..]

financieel zou echt de meest awkward reden zijn, maar je hebt dus niet gevraagd waar haar switch vandaan komt ?
Combinatie van beiden en natuurlijk heb ik dat gevraagd, maar heb je vraag al beantwoord ;)
pi_176334800
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoe gepassioneerd ik ben is ook een van de redenen waarom ik terug ben. Ze zegt ook zelf je bent ontzettend lief en ik zie dat je er alles aan wil doen etc.
Geen antwoord op mijn vraag.

Laat je je vriendin deze reeks ook lezen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176334820
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:59 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ach, als 10 uur ook al voldoende is. Mag het vrouwtje de grootste financiële lasten dragen (net als het huishouden).
ik moet ff dr nummer hebben. Wil ook wel wat minder , ruim ik ook de keuken keertje extra op
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176334824
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoe jij de signalen van jouw vriendin vertaalt zegt weinig over het feit of ze al dan niet zijn uitgezonden.
Maar die discussie is al eerder gevoerd. Jij bent ervan overtuigd dat ze nooit signalen heeft uitgezonden dat het niet goed ging.
Haar psych zegt dit tegen haar. Een signaal als; Lieverd we moeten praten want ik voel mij anders is nog nooit naar voren gekomen. Daarom moet ze ook elke week komen nu.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 23:00:31 #264
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_176334833
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:56 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Medicatie helpt in ieder geval niet, maar er zijn zoveel soorten medicatie en ik wil niet alles maar slikken om te proberen, dat idee.
Nee, dat snap ik. Medicatie kan een ondersteuning zijn. Bij een VERS-training leer je allerlei trucjes om je valkuilen en triggers te herkennen en te voorkomen dat je in Borderline gedrag vervalt. 100% voorkomen kun je het nooit, maar wellicht heb je er wat aan.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_176334852
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Combinatie van beiden en natuurlijk heb ik dat gevraagd, maar heb je vraag al beantwoord ;)
mwah als financieel daar tussen zit , zou ik ff goed achter mn oren krabben ipv de hosanna te zingen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176334862
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:00 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik. Medicatie kan een ondersteuning zijn. Bij een VERS-training leer je allerlei trucjes om je valkuilen en triggers te herkennen en te voorkomen dat je in Borderline gedrag vervalt. 100% voorkomen kun je het nooit, maar wellicht heb je er wat aan.
Thanks voor de tip! Probleem met medicatie (volgens de psych) is dat sommige je juist de verkeerde kant op kunnen drukken. Moeten ze heel voorzichtig mee zijn etc.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 23:01:26 #267
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_176334864
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:57 schreef Joene het volgende:

[..]

of gewoon 40, de man verdient tenslotte de kost! #traditie #werkendeman
Het schijnt niet nodig te zijn, dan zou ik het ook niet doen. En voor hem is het beter dat hij geen 40 uur werkt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_176334870
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Haar psych zegt dit tegen haar. Een signaal als; Lieverd we moeten praten want ik voel mij anders is nog nooit naar voren gekomen. Daarom moet ze ook elke week komen nu.
zoek niet alles bij haar vriend
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176334871
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:01 schreef Joene het volgende:

[..]

mwah als financieel daar tussen zit , zou ik ff goed achter mn oren krabben ipv de hosanna te zingen.
Bedoelde werk hebben.
pi_176334892
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoe jij de signalen van jouw vriendin vertaalt zegt weinig over het feit of ze al dan niet zijn uitgezonden.
Maar die discussie is al eerder gevoerd. Jij bent ervan overtuigd dat ze nooit signalen heeft uitgezonden dat het niet goed ging.
In mijn opinie zit de hele relatie bomvol foute patronen. Ik heb nog het meest medelijden met zijn vriendin, zij werkt wel aan haarzelf, maar laat zich hevig beïnvloeden door TS.
pi_176334917
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:01 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Het schijnt niet nodig te zijn, dan zou ik het ook niet doen. En voor hem is het beter dat hij geen 40 uur werkt.
Het is beter voor ons in ieder geval. Niet zozeer voor mij alleen. Zij zal in de toekomst ook iets minder gaan werken, maar geld boeit ons niet. Zolang we alles kunnen betalen is het prima en hier en daar een keertje weg. Als we samen 42 uur werken zitten we daar al aan (per week dus).
pi_176334939
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

In mijn opinie zit de hele relatie bomvol foute patronen. Ik heb nog het meest medelijden met zijn vriendin, zij werkt wel aan haarzelf, maar laat zich hevig beïnvloeden door TS.
Op dit moment niet hoor. Ze kiest volledig voor haarzelf nu en ik moet mij ook aan afspraken houden die ik inmiddels met onze huisarts heb gemaakt. Die kent ons en het verhaal ook.
pi_176334949
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Op dit moment niet hoor. Ze kiest volledig voor haarzelf nu en ik moet mij ook aan afspraken houden die ik inmiddels met onze huisarts heb gemaakt. Die kent ons en het verhaal ook.
Afspraken zoals?
pi_176334962
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Probleem met medicatie (volgens de psych) is dat sommige je juist de verkeerde kant op kunnen drukken. Moeten ze heel voorzichtig mee zijn etc.
Begrijp je ook dat VERS training juist niets met medicatie te maken heeft, maar alles met gedrag?
Jij reageert alleen op het medicatiestuk. En waarom dat in jouw geval niet de meest ideale optie is.

Je blijft nog steeds in een soort ontkenning. Alleen reageren op zaken waarvan je met een gerust hart kunt zeggen dat dat niet zo is of niet gaat werken.

Zou je meer informatie willen over VERS training? Dan is de user die het aandroeg een goede persoon om dat te vragen. Levert je meer op dan alleen een reactie van jouw kant met daarin alleen dingen die je al weet.

En informatie vragen over iets is heel wat anders dan het meteen gaan doen. Je kunt je nog altijd (veilig) terugtrekken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176334974
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Afspraken zoals?
Hoe ik haar het beste nu kan benaderen en dat ze zelf met dingen zal komen etc. En dat is ook zo, want ze heeft een afspraak voor ons beide gemaakt relatietherapie. Dat heb ik niet gevraagd, komt van haar.
pi_176334993
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Begrijp je ook dat VERS training juist niets met medicatie te maken heeft, maar alles met gedrag?
Jij reageert alleen op het medicatiestuk. En waarom dat in jouw geval niet de meest ideale optie is.

Je blijft nog steeds in een soort ontkenning. Alleen reageren op zaken waarvan je met een gerust hart kunt zeggen dat dat niet zo is of niet gaat werken.

Zou je meer informatie willen over VERS training? Dan is de user die het aandroeg een goede persoon om dat te vragen. Levert je meer op dan alleen een reactie van jouw kant met daarin alleen dingen die je al weet.
Ik vraag het aan mij psych :)
pi_176335041
oh anoniem , hulde voor het reageren echt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176335084
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik vraag het aan mij psych :)
Als jij ook in je relatie zoveel hulp en hints nodig hebt om kernachtig te reageren heb je een hoop werk te doen. Jij, niet je vriendin.
Stel dat zij de tip over VERS training had gegeven, en jij had de reactie gegeven die je nu gaf. Als ik je vriendin was zou ik me totaal niet gehoord voelen. Alsof ik praat tegen een betonnen muur.

Goed dat je gaat informeren bij je psych, succes!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176335092
Mijn enige angst nu alleen is dat zeg maar alles op orde komt etc en dat ze over een paar maanden alsnog besluit vrijgezel te zijn. Misschien stel ik mij aan en moet ik denken; Joh als jij het laat zien dan komt het goed, want ze zegt zelf geef het de tijd dusja.
pi_176335109
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als jij ook in je relatie zoveel hulp en hints nodig hebt om kernachtig te reageren heb je een hoop werk te doen. Jij, niet je vriendin.
Stel dat zij de tip over VERS training had gegeven, en jij had de reactie gegeven die je nu gaf. Als ik je vriendin was zou ik me totaal niet gehoord voelen. Alsof ik praat tegen een betonnen muur.

Goed dat je gaat informeren bij je psych, succes!
Ik zei volgens mij 1 reply daarvoor al; Thanks voor de tip oftewel ik neem dat mee ;)
pi_176335110
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoe ik haar het beste nu kan benaderen en dat ze zelf met dingen zal komen etc. En dat is ook zo, want ze heeft een afspraak voor ons beide gemaakt relatietherapie. Dat heb ik niet gevraagd, komt van haar.
Dat komt helemaal van haar? Eerder in dit topic zei je nog dat je gezamenlijke therapie voorgesteld had.

En dat kwam weer omdat jij een slechte invloed van de psych vermoedde wat betreft jullie relatie.
pi_176335124
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat komt helemaal van haar? Eerder in dit topic zei je nog dat je gezamenlijke therapie voorgesteld had.

En dat kwam weer omdat jij een slechte invloed van de psych vermoedde wat betreft jullie relatie.
Dat had ik weken geleden eens geroepen ja, maar dit komt echt van haar ja.
pi_176335213
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef AnoniemH het volgende:
Mijn enige angst nu alleen is dat zeg maar alles op orde komt etc en dat ze over een paar maanden alsnog besluit vrijgezel te zijn. Misschien stel ik mij aan en moet ik denken; Joh als jij het laat zien dan komt het goed, want ze zegt zelf geef het de tijd dusja.
als zij aangaat geven dat alles op orde is gaat ze niet weg, alleen ik ben bang dat jij algauw vind dat alles ok is omdat je geen bord maar een plaat voor je kop hebt. En dat straks alsnog voor jou als totale verrassing komt
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176335220
Overigens vanochtend was ik even naar de supermarkt geweest (zit achter ons huis) om even croissantjes te halen. Toen ik binnenkwam moest ze glimlachen. Dat soort kleine dingen doen mij erg veel.
pi_176335227
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Haar psych zegt dit tegen haar. Een signaal als; Lieverd we moeten praten want ik voel mij anders is nog nooit naar voren gekomen. Daarom moet ze ook elke week komen nu.
Ja ok, maar de psycholoog deugde niet volgens jou.
pi_176335231
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:11 schreef Joene het volgende:

[..]

als zij aangaat geven dat alles op orde is gaat ze niet weg, alleen ik ben bang dat jij algauw vind dat alles ok is omdat je geen bord maar een plaat voor je kop hebt. En dat straks alsnog voor jou als totale verrassing komt
Nee. We roepen niet voor niets professionele hulp in.
pi_176335259
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:11 schreef AnoniemH het volgende:
Overigens vanochtend was ik even naar de supermarkt geweest (zit achter ons huis) om even croissantjes te halen. Toen ik binnenkwam moest ze glimlachen. Dat soort kleine dingen doen mij erg veel.
je haalt hoop uit een glimlach ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176335270
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:11 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja ok, maar de psycholoog deugde niet volgens jou.
Deugen is een groot woord maar onze huisarts raadde wel aan 1 gesprek bij die psych met mij, zodat zij ook een beeld kreeg etc.
pi_176335290
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:12 schreef Joene het volgende:

[..]

je haalt hoop uit een glimlach ?
Het was een lieve lach zo van wat ben je toch lief en ik zie het. Zoiets ofzo.
pi_176335299
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik zei volgens mij 1 reply daarvoor al; Thanks voor de tip oftewel ik neem dat mee ;)
En daar had je het bij moeten laten ;)
De verhouding tekst waarin je een tip meeneemt en de lap tekst waarin je meldt dat iets niet bij je past is totaal uit balans.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176335301
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 21:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mwa niet echt. Bedoel zij regelt nu wel een sessie relatietherapie en kwam er zelf mee dat ik nu weer thuis ben etc. Wel moet ik zeker oppassen dat ze mij niet gaat commanderen etc. Maar daar hebben we die sessies en dergelijke voor.
Ok, en wat is je aandeel tot nu toe dan in deze? Het probleem is er nog steeds. Of je nu wel samen werkt aan de relatie of uit elkaar gaat.
pi_176335328
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ok, en wat is je aandeel tot nu toe dan in deze? Het probleem is er nog steeds. Of je nu wel samen werkt aan de relatie of uit elkaar gaat.
Wat bedoel je?
pi_176335366
Anoniem, waarom negeer je mijn vraag: laat je je vriendin dit topic lezen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176335385
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Anoniem, waarom negeer je mijn vraag: laat je je vriendin dit topic lezen?
Dat weet ik nog niet, misschien in de toekomst.
pi_176335412
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet, misschien in de toekomst.
Waarom twijfel je?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176335443
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom twijfel je?
Stapje voor stapje. Belangrijkste is nu haar gevoel en alles daaromheen. Dingen als FOK zijn nu totaal niet belangrijk en ik denk ook niet dat ze daar nu op zit te wachten eerlijk gezegd.
pi_176335450
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En daar had je het bij moeten laten ;)
De verhouding tekst waarin je een tip meeneemt en de lap tekst waarin je meldt dat iets niet bij je past is totaal uit balans.
En hij meldt het omdat hij ook wel weet dat jij het wil horen. Uit hemzelf lijkt het niet te komen.
pi_176335512
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef AnoniemH het volgende:
Mijn enige angst nu alleen is dat zeg maar alles op orde komt etc en dat ze over een paar maanden alsnog besluit vrijgezel te zijn. Misschien stel ik mij aan en moet ik denken; Joh als jij het laat zien dan komt het goed, want ze zegt zelf geef het de tijd dusja.
Dat is juist het hele probleem. Dat je ageert op angst. Voor haar zat anderen. Het is juist goed om niet zo afhankelijk van haar te zijn, maar nu het 'weer goed komt' hang je er als een blok bij wachtend op de bom die komen gaat. Dat is niet gezond voor je.
pi_176335554
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:18 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat is juist het hele probleem. Dat je ageert op angst. Voor haar zat anderen. Het is juist goed om niet zo afhankelijk van haar te zijn, maar nu het 'weer goed komt' hang je er als een blok bij wachtend op de bom die komen gaat. Dat is niet gezond voor je.
Ik snap je maar die angst heeft zij gek genoeg ook. Dat kwam eruit na haar laatste gesprek althans, zo vertelde ze. Die bom komt niet meer, daarvoor hebben we nu allebei hulp.
pi_176335579
btw , wat is je meisje nu doen ? die ligt toch niet alleen in bed ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176335587
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Stapje voor stapje. Belangrijkste is nu haar gevoel en alles daaromheen. Dingen als FOK zijn nu totaal niet belangrijk en ik denk ook niet dat ze daar nu op zit te wachten eerlijk gezegd.
Het gaat niet om fok. Het gaat erom dat jij hier je ziel en zaligheid blootlegt. En meningen van anderen hebt gevraagd en gehoord. Zij is onderdeel van de relatie. Wel zo eerlijk om haar dan ook mee te laten lezen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')