abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176334993
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Begrijp je ook dat VERS training juist niets met medicatie te maken heeft, maar alles met gedrag?
Jij reageert alleen op het medicatiestuk. En waarom dat in jouw geval niet de meest ideale optie is.

Je blijft nog steeds in een soort ontkenning. Alleen reageren op zaken waarvan je met een gerust hart kunt zeggen dat dat niet zo is of niet gaat werken.

Zou je meer informatie willen over VERS training? Dan is de user die het aandroeg een goede persoon om dat te vragen. Levert je meer op dan alleen een reactie van jouw kant met daarin alleen dingen die je al weet.
Ik vraag het aan mij psych :)
pi_176335041
oh anoniem , hulde voor het reageren echt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176335084
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik vraag het aan mij psych :)
Als jij ook in je relatie zoveel hulp en hints nodig hebt om kernachtig te reageren heb je een hoop werk te doen. Jij, niet je vriendin.
Stel dat zij de tip over VERS training had gegeven, en jij had de reactie gegeven die je nu gaf. Als ik je vriendin was zou ik me totaal niet gehoord voelen. Alsof ik praat tegen een betonnen muur.

Goed dat je gaat informeren bij je psych, succes!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176335092
Mijn enige angst nu alleen is dat zeg maar alles op orde komt etc en dat ze over een paar maanden alsnog besluit vrijgezel te zijn. Misschien stel ik mij aan en moet ik denken; Joh als jij het laat zien dan komt het goed, want ze zegt zelf geef het de tijd dusja.
pi_176335109
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als jij ook in je relatie zoveel hulp en hints nodig hebt om kernachtig te reageren heb je een hoop werk te doen. Jij, niet je vriendin.
Stel dat zij de tip over VERS training had gegeven, en jij had de reactie gegeven die je nu gaf. Als ik je vriendin was zou ik me totaal niet gehoord voelen. Alsof ik praat tegen een betonnen muur.

Goed dat je gaat informeren bij je psych, succes!
Ik zei volgens mij 1 reply daarvoor al; Thanks voor de tip oftewel ik neem dat mee ;)
pi_176335110
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoe ik haar het beste nu kan benaderen en dat ze zelf met dingen zal komen etc. En dat is ook zo, want ze heeft een afspraak voor ons beide gemaakt relatietherapie. Dat heb ik niet gevraagd, komt van haar.
Dat komt helemaal van haar? Eerder in dit topic zei je nog dat je gezamenlijke therapie voorgesteld had.

En dat kwam weer omdat jij een slechte invloed van de psych vermoedde wat betreft jullie relatie.
pi_176335124
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat komt helemaal van haar? Eerder in dit topic zei je nog dat je gezamenlijke therapie voorgesteld had.

En dat kwam weer omdat jij een slechte invloed van de psych vermoedde wat betreft jullie relatie.
Dat had ik weken geleden eens geroepen ja, maar dit komt echt van haar ja.
pi_176335213
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef AnoniemH het volgende:
Mijn enige angst nu alleen is dat zeg maar alles op orde komt etc en dat ze over een paar maanden alsnog besluit vrijgezel te zijn. Misschien stel ik mij aan en moet ik denken; Joh als jij het laat zien dan komt het goed, want ze zegt zelf geef het de tijd dusja.
als zij aangaat geven dat alles op orde is gaat ze niet weg, alleen ik ben bang dat jij algauw vind dat alles ok is omdat je geen bord maar een plaat voor je kop hebt. En dat straks alsnog voor jou als totale verrassing komt
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176335220
Overigens vanochtend was ik even naar de supermarkt geweest (zit achter ons huis) om even croissantjes te halen. Toen ik binnenkwam moest ze glimlachen. Dat soort kleine dingen doen mij erg veel.
pi_176335227
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Haar psych zegt dit tegen haar. Een signaal als; Lieverd we moeten praten want ik voel mij anders is nog nooit naar voren gekomen. Daarom moet ze ook elke week komen nu.
Ja ok, maar de psycholoog deugde niet volgens jou.
pi_176335231
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:11 schreef Joene het volgende:

[..]

als zij aangaat geven dat alles op orde is gaat ze niet weg, alleen ik ben bang dat jij algauw vind dat alles ok is omdat je geen bord maar een plaat voor je kop hebt. En dat straks alsnog voor jou als totale verrassing komt
Nee. We roepen niet voor niets professionele hulp in.
pi_176335259
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:11 schreef AnoniemH het volgende:
Overigens vanochtend was ik even naar de supermarkt geweest (zit achter ons huis) om even croissantjes te halen. Toen ik binnenkwam moest ze glimlachen. Dat soort kleine dingen doen mij erg veel.
je haalt hoop uit een glimlach ?
pi_176335270
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:11 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja ok, maar de psycholoog deugde niet volgens jou.
Deugen is een groot woord maar onze huisarts raadde wel aan 1 gesprek bij die psych met mij, zodat zij ook een beeld kreeg etc.
pi_176335290
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:12 schreef Joene het volgende:

[..]

je haalt hoop uit een glimlach ?
Het was een lieve lach zo van wat ben je toch lief en ik zie het. Zoiets ofzo.
pi_176335299
quote:

[..]

Ik zei volgens mij 1 reply daarvoor al; Thanks voor de tip oftewel ik neem dat mee ;)
En daar had je het bij moeten laten ;)
De verhouding tekst waarin je een tip meeneemt en de lap tekst waarin je meldt dat iets niet bij je past is totaal uit balans.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176335301
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 21:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mwa niet echt. Bedoel zij regelt nu wel een sessie relatietherapie en kwam er zelf mee dat ik nu weer thuis ben etc. Wel moet ik zeker oppassen dat ze mij niet gaat commanderen etc. Maar daar hebben we die sessies en dergelijke voor.
Ok, en wat is je aandeel tot nu toe dan in deze? Het probleem is er nog steeds. Of je nu wel samen werkt aan de relatie of uit elkaar gaat.
pi_176335328
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ok, en wat is je aandeel tot nu toe dan in deze? Het probleem is er nog steeds. Of je nu wel samen werkt aan de relatie of uit elkaar gaat.
Wat bedoel je?
pi_176335366
Anoniem, waarom negeer je mijn vraag: laat je je vriendin dit topic lezen?
pi_176335385
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Anoniem, waarom negeer je mijn vraag: laat je je vriendin dit topic lezen?
Dat weet ik nog niet, misschien in de toekomst.
pi_176335412
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet, misschien in de toekomst.
Waarom twijfel je?
pi_176335443
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom twijfel je?
Stapje voor stapje. Belangrijkste is nu haar gevoel en alles daaromheen. Dingen als FOK zijn nu totaal niet belangrijk en ik denk ook niet dat ze daar nu op zit te wachten eerlijk gezegd.
pi_176335450
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En daar had je het bij moeten laten ;)
De verhouding tekst waarin je een tip meeneemt en de lap tekst waarin je meldt dat iets niet bij je past is totaal uit balans.
En hij meldt het omdat hij ook wel weet dat jij het wil horen. Uit hemzelf lijkt het niet te komen.
pi_176335512
quote:
Dat is juist het hele probleem. Dat je ageert op angst. Voor haar zat anderen. Het is juist goed om niet zo afhankelijk van haar te zijn, maar nu het 'weer goed komt' hang je er als een blok bij wachtend op de bom die komen gaat. Dat is niet gezond voor je.
pi_176335554
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:18 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat is juist het hele probleem. Dat je ageert op angst. Voor haar zat anderen. Het is juist goed om niet zo afhankelijk van haar te zijn, maar nu het 'weer goed komt' hang je er als een blok bij wachtend op de bom die komen gaat. Dat is niet gezond voor je.
Ik snap je maar die angst heeft zij gek genoeg ook. Dat kwam eruit na haar laatste gesprek althans, zo vertelde ze. Die bom komt niet meer, daarvoor hebben we nu allebei hulp.
pi_176335579
btw , wat is je meisje nu doen ? die ligt toch niet alleen in bed ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')