Dat al je wensen mogen uitkomen spijkerbroekquote:Op maandag 1 januari 2018 01:31 schreef spijkerbroek het volgende:
HAPPY NEW YEAR! Dat 2018 het beste jaar moge zijn dat jullie ooit gehad hebben! Sláinte!
Voor jou ookquote:Op maandag 1 januari 2018 01:31 schreef spijkerbroek het volgende:
HAPPY NEW YEAR! Dat 2018 het beste jaar moge zijn dat jullie ooit gehad hebben! Sláinte!
Op zich is dat wel de bedoelingquote:Op maandag 1 januari 2018 01:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, tukkie doen!
Het jaar duurt nog langer dan vandaag...
Slaap lekker Tunedquote:Op maandag 1 januari 2018 02:01 schreef Tuned22 het volgende:
Ik ga ook pitten knokkels![]()
Bedankt en bis latersssss
quote:Op maandag 1 januari 2018 02:56 schreef Rafeiro het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal.
Kennis van me mocht beginnen op de SEH![]()
komt volgens hem gelukkig allemaal wel goed.
Iets met een nitraat dat niet helemaal goed ging.
Wat ik nu begrepen heb is dat ie alles nog heeft behalve een paar nagels en dat het auw auw doet. Paar "gaten" in zijn hand, maar wat dat is weet ik ook niet.quote:Op maandag 1 januari 2018 03:03 schreef knokkels het volgende:
[..]oei. Heeft ie alles nog, of kan ik mijn ervaringen met hem delen?
Gelukkig nieuwjaar kerel
Ouch. Ik hoop dat zijn spieren en pezen niet zijn geraaktquote:Op maandag 1 januari 2018 03:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wat ik nu begrepen heb is dat ie alles nog heeft behalve een paar nagels en dat het auw auw doet. Paar "gaten" in zijn hand, maar wat dat is weet ik ook niet.
Hij is al weer thuis, dus denk dat hij mazzel heeft gehad.quote:Op maandag 1 januari 2018 03:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ouch. Ik hoop dat zijn spieren en pezen niet zijn geraakt
Yesyes,, FOK! is dood vanavond.quote:
Doe maar iets van Hinoi Team, maar geen Ike Ike.quote:Op maandag 1 januari 2018 03:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hier draait er tenminste nog muziek![]()
En verzoekjes, die ook
Die link voor te luisteren
quote:Op maandag 1 januari 2018 03:25 schreef Rafeiro het volgende:
Beste wensen is elfletterig, zal ook eens niet
Ahh damn, nu moet ik kwaliteit tentoon gaan spreidenquote:Op maandag 1 januari 2018 03:22 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een baas, die Knokkels![]()
* Elfletterig is snel ingeschakeld
Allemaal de beste wensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |