quote:Op maandag 1 januari 2018 04:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik beloof dat ik dit jaar meer naar deze zender ga luisteren!
Gewoon live hier vanuit de woonkamerquote:Op maandag 1 januari 2018 04:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ha we hebben ook nog gewoon presentatie! Heb je oudjaar vanuit Den Helder gevierd?
Gezellig! Thansk voor het verzoekje!quote:Op maandag 1 januari 2018 04:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon live hier vanuit de woonkamer
[ afbeelding ] (oude foto, dat wel)
En gewoon thuis naar het vuurwerk gekeken, al koffie drinkende. Want koffie
mmmmmmmmmmm het is alweer best wel aan de late kant aan het worden inderdaadquote:Op maandag 1 januari 2018 04:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet helaas afhaken nu, bedankt voor de muziekjes, Knokkels
Dank voor het luisteren in ieder geval.. Hierna komen mijn twee closing themesquote:Op maandag 1 januari 2018 04:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gezellig! Thansk voor het verzoekje!
Jep en mijn 2 duimen ookquote:
Ja, helemaal prima, gezellig met de mensen van golf, lekker ouwehoeren, hapje, drankje, prima!quote:
Bij mijn broer, schoonzus en de kinderen hapje, drankje, spelletje gedaan. Was ook gezellig.quote:Op maandag 1 januari 2018 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, helemaal prima, gezellig met de mensen van golf, lekker ouwehoeren, hapje, drankje, prima!
Wat heb jij gedaan ?goeiemorgen Livelink
Ik ben ook nog niet helemaal fit hoor, nog steeds wat verkouden! Kan even duren Melting, rustig aan dusquote:Op maandag 1 januari 2018 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mijn broer, schoonzus en de kinderen hapje, drankje, spelletje gedaan. Was ook gezellig.
Al was ik niet helemaal fit.
Ja... helaas vanaf morgen weer werken. Die vrije dagen bevielen ook best goed.quote:Op maandag 1 januari 2018 09:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet helemaal fit hoor, nog steeds wat verkouden! Kan even duren Melting, rustig aan dus
Vanmiddag nog nieuwjaarsreceptie op de club en daarna is het leven weer " normaal"
Begrijp ikquote:Op maandag 1 januari 2018 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... helaas vanaf morgen weer werken. Die vrije dagen bevielen ook best goed.
Jij ook de beste wensen, Oscar.quote:Op maandag 1 januari 2018 09:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen! De beste wensen voor 2018!![]()
Ook een gelukkig nieuwjaar voor jou Oscarquote:Op maandag 1 januari 2018 09:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen! De beste wensen voor 2018!![]()
Goedemorgen Mad.quote:
Ook zo!quote:Op maandag 1 januari 2018 09:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
En de beste wensen voor dit jaar.
Dat is vroeg.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:00 schreef just me het volgende:
Mad
Tegen mijn principes in zo maar eens de kerstboom opruimen, die gaat het niet redden tot 3 koningen.
De boom is een beetje verdrietig, de takken hangen naar beneden, hij laat de ballen vallen en de kerstlampjes glijden ook steeds verder weg.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2018 10:20 schreef anotherRandomdude het volgende:
Een goedemorgen allemaal, en voor iedereen een gelukkig nieuwjaar!
Dat 2018 een goed jaar mag worden.
Gelukkig 2018 aRd.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:20 schreef anotherRandomdude het volgende:
Een goedemorgen allemaal, en voor iedereen een gelukkig nieuwjaar!
Dat 2018 een goed jaar mag worden.
quote:Op maandag 1 januari 2018 10:20 schreef just me het volgende:
[..]
De boom is een beetje verdrietig, de takken hangen naar beneden, hij laat de ballen vallen en de kerstlampjes glijden ook steeds verder weg.
Voordeel is dat ik de schuifdeuren weer dicht kan doenquote:
Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:23 schreef just me het volgende:
[..]
Voordeel is dat ik de schuifdeuren weer dicht kan doen
Zo niet dan verzinnen we er wel eentjequote:
* just me zegt heel zachtjes.... goedemorgen Peacemanquote:Op maandag 1 januari 2018 10:28 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen![]()
Beetje brakjes hier, lees: teveel drank...
quote:Op maandag 1 januari 2018 10:29 schreef just me het volgende:
[..]
* just me zegt heel zachtjes.... goedemorgen Peaceman
quote:Op maandag 1 januari 2018 10:28 schreef just me het volgende:
[..]
Zo niet dan verzinnen we er wel eentje
![]()
Eigen schuld!quote:Op maandag 1 januari 2018 10:28 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen![]()
Beetje brakjes hier, lees: teveel drank gehad..![]()
quote:
Goedemorgen CindieY.quote:
Goedemorgen Diaan.quote:
Een klein beetje, niet zo erg als hij...quote:Op maandag 1 januari 2018 10:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Ben jij ook brakjes, net als peaceman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |