Ja die ervaren heel snel stress en dan kunnen ze dood gaan. Rip Nijntjequote:Op maandag 1 januari 2018 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
Arm klein konijntje achter in de tuin. Weet iemand of die stress ervaren?
Seriously?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die ervaren heel snel stress en dan kunnen ze dood gaan. Rip Nijntje
Ja, wist je dat serieus niet?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Seriously?.
(Schaam me dat ik nu pas met die vraag kom btw, beestje woont al meer dan 7 jaar achter in de tuin in een konijnenvilla/huis (two tiers).)
Nee, dat wist ik niet, serieus niet. We zijn vaak weggeweest rondom oud en nieuw en alles ging goed. Nijntje is trouwens een erge kattenkop nog ondanks haar jaren, ze probeert mij altijd de baas te zijn.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, wist je dat serieus niet?Die beesten gaan echt dood om niks omdat ze zo snel stressen.
Beest naar binnen halen een idee?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet, serieus niet. We zijn vaak weggeweest rondom oud en nieuw en alles ging goed. Nijntje is trouwens een erge kattenkop nog ondanks haar jaren, ze probeert mij altijd de baas te zijn.
Arm dier. Ik heb zo'n spijt dat we haar namen, voor dochter 7 jaar geleden, die er nooit echt naar om keek, en nu ben ik alleen en verzorg ik haar iedere dag en voel me zo schuldig.
Te warm, ze is de kou gewend? Heb het er nog met de schilder over gehad die konijnen houdt en me gelijk gaf in oktober.quote:
Ja, dat weet ik, maar nijn is jarenlang mijn verantwoordelijkheid niet geweest.quote:En lees je eens in over je huisdier.. het is wel een levend wezen waar je verantwoordelijk voor bent.
No pancakes for you.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:59 schreef Zolderkamer het volgende:
Verderop in de straat staat een schip in brand..Ik denk het nieuwe pannekoekenschip... Doei pannekoekenschip..
quote:Op maandag 1 januari 2018 00:59 schreef Zolderkamer het volgende:
Verderop in de straat staat een schip in brand..Ik denk het nieuwe pannekoekenschip... Doei pannekoekenschip..
Ik weet ook niet of ik er heel blij mee was.. word een beetje een touristtrap voor grijze oudjes hier..quote:
Ja, ik weet niet waar je woont uiteraard, maar de jonge babyboomers (dus tot jaargang 1960) veroveren de wereld momenteel, begrijp ik.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:06 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik er heel blij mee was.. word een beetje een touristtrap voor grijze oudjes hier..
Maargoed de wind is de juiste kant op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |