Grondbloemen ook? Goed dat ik dit vroeger niet wist, ik denk dat ik al mijn zakgeld in grondbloemen gestoken had.quote:
Ik heb hier in al die dagen niks gezien, nog niet 1X blauw zien rijden, laat staan iemand staande gehouden.quote:Op zondag 31 december 2017 17:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Het wordt wel degelijk gehandhaafd. Je kunt alleen niet de politie op elke plek tegelijkertijd hebben.
En toch zijn ze er. Hier zie ik ze wel degelijk en zelfs de handhaving (boa's) zie ik telkens heen en weer fietsen om vroegtijdige afstekers te betrappen. Ik denk dat ze zich vooral op beruchte drukke plekken bevinden. Er zijn teveel straatjes en dergelijke om overal te kunnen zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 17:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb hier in al die dagen niks gezien, nog niet 1X blauw zien rijden, laat staan iemand staande gehouden.
Ze hoeven maar richting geluid te gaan, zou de staatskas flink spekken, niet lang fakelen van te voren boekje volschrijven zodat alleen naam en toenaam er nog maar op hoeft.quote:Op zondag 31 december 2017 17:37 schreef Infection het volgende:
[..]
En toch zijn ze er. Hier zie ik ze wel degelijk en zelfs de handhaving (boa's) zie ik telkens heen en weer fietsen om vroegtijdige afstekers te betrappen. Ik denk dat ze zich vooral op beruchte drukke plekken bevinden. Er zijn teveel straatjes en dergelijke om overal te kunnen zijn.
Klopt. Het zou volgens mij redelijk makkelijk moeten zijn als je het geluid maar volgt.quote:Op zondag 31 december 2017 17:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ze hoeven maar richting geluid te gaan, zou de staatskas flink spekken, niet lang fakelen van te voren boekje volschrijven zodat alleen naam en toenaam er nog maar op hoeft.
Natuurlijk wel niet in het kanarie geel he, dat schrikt af!
Goed ter been of met aangepaste schoenen?quote:Op zondag 31 december 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Hier zie ik ze trouwens wel veel undercover rijden (in grijze volkswagen polo's) dus dat scheelt al als ze mensen aan willen houden.
Hier gaan ze nu ook los met zwaar vuurwerk.quote:Op zondag 31 december 2017 17:33 schreef habitue het volgende:
Van mij mag dat vuurwerk vanavond nog verboden worden. Wat een tyfusherrie man.
Knalerwten en trektoutjes was er altijd al.. maar dit was vroeger echt niet vrij verkrijgbaar en dit moest je ook niet afsteken als de politie het zagquote:
Eigenlijk nog nooit aan gedacht, zal onze buiteninstallatie maar eens testen straks, zware opera opzetten.quote:Op zondag 31 december 2017 17:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Verder zal het me een worst wezen, dit is de enige avond dat ik ook eens los kan gaan qua muziek![zonder koptelefoon]
quote:Op zondag 31 december 2017 17:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog nooit aan gedacht, zal onze buiteninstallatie maar eens testen straks, zware opera opzetten.
Ik heb ze al eens aan de deur gehad hoor geluidsoverlast!quote:Op zondag 31 december 2017 17:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen blauw aan de deur. Moet niet gekker worden.![]()
Vanaaf is feest! Geen feest zonder muziek. Pliesie heeft het te druk in het centrum en fuck de buren!quote:Op zondag 31 december 2017 17:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb ze al eens aan de deur gehad hoor geluidsoverlast!
Kon nog niet typen aan wat ik nu al weken hoor, zelfs maanden.
twitter:DABNOS twitterde op zondag 31-12-2017 om 17:52:20Stelletje ...Persalarm: 45 woningen ontruimd in #Hoogezand wegens gaslek, veroorzaakt door #vuurwerk. (bron: bran… https://t.co/JAufoWwbCg reageer retweet
Tot 2.00 uur wel he, als het meeste vuurwerk gedaan is!quote:Op zondag 31 december 2017 17:59 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vanaaf is feest! Geen feest zonder muziek. Pliesie heeft het te druk in het centrum en fuck de buren!
Wauw..quote:Op zondag 31 december 2017 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
Huppekee:twitter:DABNOS twitterde op zondag 31-12-2017 om 17:52:20Stelletje ...Persalarm: 45 woningen ontruimd in #Hoogezand wegens gaslek, veroorzaakt door #vuurwerk. (bron: bran… https://t.co/JAufoWwbCg reageer retweet
Me dunkt. Tegen die tijd ben ik wel gaar en half in comaquote:Op zondag 31 december 2017 18:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tot 2.00 uur wel he, als het meeste vuurwerk gedaan is!
Vast door een knalerwt in een put...quote:Op zondag 31 december 2017 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
Huppekee:twitter:DABNOS twitterde op zondag 31-12-2017 om 17:52:20Stelletje ...Persalarm: 45 woningen ontruimd in #Hoogezand wegens gaslek, veroorzaakt door #vuurwerk. (bron: bran… https://t.co/JAufoWwbCg reageer retweet
In de middeleeuwen hadden ze daar carnaval voor hè, dan werd de wereld even omgedraaid, werden de slaven de meesters en de meesters... bleven binnen wrs. Eeuwen later hebben de meesters trouwens het functioneringsgesprek uitgevonden om alsnog wraak te nemen op hun slaven.quote:Op zondag 31 december 2017 18:06 schreef maily het volgende:
Sjongejonge ... alles moet maar kunnen want Oud&Nieuw ....
Als het EU breed verboden wordt dan denk ik dat je een heel eind bent maar dan nog is het een lastig verhaal omdat je je via internet je helemaal failliet kunt kopen aan vuurwerk, het is allemaal een stuk makkelijker geworden dan vroeger toen je het nog echt van "mannetjes" moest hebben.quote:Op zondag 31 december 2017 17:30 schreef OllieA het volgende:
Jij zegt dus dat het probleem (want dat is het imho) onoplosbaar is?
Jumping Jacks uitelkaar pulken...quote:Op zondag 31 december 2017 17:33 schreef Nobu het volgende:
Grondbloemen ook? Goed dat ik dit vroeger niet wist, ik denk dat ik al mijn zakgeld in grondbloemen gestoken had.
Ik ben er pas rond mijn 18e achtergekomen dat zoveel mensen moeten janken over vuurwerk. Het was vroeger de mooiste tijd van het jaar als je dagen te vroeg met je sloffen astronautjes in de weer mocht. De politie maakte het alleen maar spannender. Als je het hele jaar mocht afsteken zou er al snel geen hol meer aanzijn volgens mij.quote:Op zondag 31 december 2017 18:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jumping Jacks uitelkaar pulken...![]()
Net als ratelbanden, want ja met je karige kwartjeswerk zakgeld kon je je natuurlijk geen sloffen astronauten veroorloven dus ratelbanden voor weinig en samen met je maatje aan de keukentafel de hele middag die dingen uitelkaar punniken zodat je legio klappers had.![]()
En idd, vroeger interesseerde het niemand iets als je met je 9 jaar oid vuurwerk ging kopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |