abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176179939
Update:

Hallo allemaal,

Ik moet even wat dingen van mij afschrijven, want het gaat met mij niet goed. Zoals jullie weten zou mijn vriendin deze zaterdag hierheen zijn gekomen. Nu is dat uiteindelijk niet gebeurd, maar wat eraan vooraf ging is nogal raar en extreem verwarrend.

Wij hebben op Woensdagavond een heel leuk en goed gesprek gehad op de app. We hadden het over missen en wat bleek? Ze miste toch weldegelijk behoorlijk wat dingen. Denk hierbij aan dat ik haar altijd instop en we nog even de dag bespreken, mijn interesses in haar bezigheden, knuffelen, sex enzovoorts. Ook kleine dingen.

Donderdag was ik erg hoopvol over het gesprek van deze zaterdag dus. Wel wist ik dat het met hele kleine stapjes moet gaan. Vrijdag moest ik bij de huisarts zijn vanwege een kleine ingreep en medicatie. In de middag was ik erg verdrietig, want vriendin had totaal nog niet gevraagd wat ik bij de huisarts moest doen, terwijl ze daar wel van op de hoogte was dacht ik. Afijn dus ik vertelde haar dat en ze werd boos/opvliegerig, wat ik achteraf goed begrijp.

INEENS vertelde ze mij dat ze net van de psycholoog afkwam en gek genoeg, telkens als ze daar vandaan komt (op die dagen zeg maar) is ze anders/negatiever over onze relatie. Diezelfde avond vrijdag dus krijg ik per APP te horen dat ze er mee wil stoppen want ze heeft er ALLES aan gedaan (wat natuurlijk niet zo is, relatie kun je op afstand niet lijmen).

Vannacht appte we weer. Nu gaf ik aan dat ik vind dat we in ieder geval wat moeten proberen. Ik heb haar een voorbeeld gegeven; STEL ik ben dalijk gewoon aan de slag en doe gewoon de dingen die ik moet doen en STEL we doen wat leuke dingen wat denk jij dan? Nu zegt ze weer; Ja ik wil best wat proberen met je (alleen is ze bang dat samenwonen raar zal zijn in het begin, ja dat zal zeker zo zijn, maar als we goede afspraken maken).

Het blijft van links naar rechts gaan. Vandaag appt ze mij hele verhalen over dat het kut ging op haar werk etc en tevens appte ze mij 2 foto's van de outfit die ze morgenavond bij dat feest dragen. Ze leek erg onzeker. Moet ik dit wel aan? Kan dit wel? Die onzekerheid blijft terugkomen merk ik. Wel zag ik dat ze onze ring nog steeds draagt.

Ander opvallend dingetje is het boek waar ze over sprak wat zou gaan over omgaan met mij zeg maar. Ze vertelde mij de titel en wat blijkt? Dat boek gaat helemaal niet over mij. Dat boek gaat erover hoe je van iemand af komt die narcist is (iets wat ik niet ben en wat ook niet is vastgesteld). De titel van het boek is; Het verdwenen mezelf. Als je het boek Googled en leest snap je waarom ik bang ben. Mijn ouders vragen zich wel af of ze uberhaupt wel vaak naar die psycholoog is geweest, immers een goede psycholoog zou vragen om een gesprek ook met mij erbij. Zeker bij relatieperikelen lijkt mij. Bedoel ik kan mij niet verdedigen, helemaal niks.

Wat betreft werk heb ik goed nieuws. Ik heb aankomende week niet 1 maar 2 TWEEDE gesprekken wat betreft werk. Ik had op Eerste Kerstdag nog een sollicitatie gedaan en dat bedrijf is zeer enthousiast. Dinsdag heb ik een tweede gesprek via videobellen en dan een eventuele derde op locatie.

Ik heb haar verteld dat ik haar dinsdag wil zien. Ze ging maandag kijken of ze wat kon regelen. Komt ze dinsdag niet dan ga ik er zelf naartoe. Overigens probeerde ze mij te chanteren vrijdag door te zeggen dat als ik zaterdag naar haar zou komen dat het dan over zou zijn en mijn schuld is ofzo. Ik weet het niet meer, maar dat ze ineens plotsklaps is omgeslagen is wel duidelijk.

Overigens ben ik er wel achter dat de punten die ze noemde financiën, huishouden etc wel kloppen maar dat het om gevoel gaat nu. Dan nog blijft de vraag; Wanneer is dit begonnen en waar komt het vandaan? Ik heb qua gevoel niets gemerkt nogmaals. Wil ze een keer het vrijgezelle leven proberen? Wat is het?
pi_176180011
In dat boek staan citaten zoals dit:

Door dit boek ga je begrijpen waarom narcisten doen wat ze doen, waardoor je er buiten kunt blijven. Narcistisch misbruik maakt slachtoffers vatbaar om opnieuw mishandeld te worden.

Dit voelt erg vernederend voor mij. Ik heb haar nooit mishandelt, nog niet misschien. Ben er altijd voor haar geweest etc. Waarom bestaan er van dit soort achterlijke boeken?

Toen ik haar hiermee confronteerde zei ze; Ja maar je moet niet alles letterlijk nemen wat erin staat etc etc.

Het lijkt wel alsof ik aan de kant word geschoven vanwege de stoornis die VORIG JAAR is vastgesteld maar die ik al heel mijn leven heb.

1 ding is zeker bij een eventuele volgende partner ga ik de stoornis niet melden die ik heb aangezien 8 op de 10 vrijgezel sterven die dit hebben.
pi_176180045
Ik begrijp het leven gewoon niet meer. Ik ben zo goed voor ons altijd geweest en kan nu de kanker krijgen. 14 jaar van mijn leven heb ik met ziel en zaligheid in ons gestopt. En er wordt ineens niet meer gevraagd; Hoe gaat het met je lieverd? Alles ok?

Dat allemaal is begonnen na de bezoeken aan de psycholoog. Wel heb ik mijzelf voorgenomen ZELF ook naar DIE psycholoog te gaan aankomende week. Voor mijzelf en ik ga die psycholoog wel confronteren met haar gedraai en gelieg, want ik denk niet dat dat uberhaupt besproken is.
pi_176180083
Als ze dinsdag niet komt dan ga ik daarheen en ja dat zal ze enorm kut vinden, maar ik MOET dat doen. Ook ik mis mijn vrienden en dieren en mijn huis. Ik trek dit echt niet. Met de Kerstdagen heb ik als een halve dooie aan tafel gezeten en dan stuurt ze mij een app;

Ik hoop ondanks alles dat je een fijne kerst hebt. Wat denk je nu zelf? Zelf vond ze het een rare kerst zonder mij. Dan denk ik; Dat hoeft toch ook niet! Komop stop met die twijfel en we zien wel over een paar maanden. Maar dan een moment later slaat ze weer om.

Het liefste kop ik morgen een trein, want ik trek dit gewoon niet meer, maar ook al zeg ik tegen haar dat ik dit niet trek. HET KOMT NIET BINNEN bij haar. Daarom wil ik haar ook zien, dan ziet ze wat het bij mij losmaakt etc.
pi_176180112
De grap is overigens wel dat ze mij toenstraks appte dat ze bonje had met haar collega en dat hij kwaad wegliep en dat ze riep; JA PRAAT DAN MET MIJ! Toen dacht ik; Tja.... iets wat je zelf ook niet doet. Heb ik niet gezegd, maar dacht het wel.

Mijn vader zegt ook; Ze merkt niet echt of voelt niet echt wat het jou allemaal doet. Dat kan ook niet als je van elkaar af zit, maar dat is natuurlijk lekker makkelijk etc. Heeft wel een punt denk ik.
pi_176180130
zou je niet gewoon gaan slapen ouwe?
jezelf hier over opvreten om 3 uur 's nachts werkt averechts
pi_176180136
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:00 schreef wietparkiet het volgende:
zou je niet gewoon gaan slapen ouwe?
jezelf hier over opvreten om 3 uur 's nachts werkt averechts
Slapen lukt niet. Was tot gisteren ook 36 uur wakker, dat is het hele probleem. Zelfs met medicatie lukt het niet.
pi_176180151
Vanavond zal ze mij denk ik wel gelukkig nieuwjaar wensen. Ik ga NIET reageren. Tot aan het moment dat ik haar zie. Er is maar 1 vraag die ze hoeft te beantwoorden; STEL alles is op orde, is er nog een kans voor ons samen? Meer hoef ik niet te weten.
pi_176180156
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Slapen lukt niet. Was tot gisteren ook 36 uur wakker, dat is het hele probleem. Zelfs met medicatie lukt het niet.
ga een film/serie kijken iig iets waardoor je je hoofd leeg kan maken en je rust kan pakken
ik snap dat het ontzettend klote is wat je nu doormaakt maar je helpt jezelf er ook zeker niet mee als je er maar over blijft nadenken
pi_176180169
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:03 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

ga een film/serie kijken iig iets waardoor je je hoofd leeg kan maken en je rust kan pakken
ik snap dat het ontzettend klote is wat je nu doormaakt maar je helpt jezelf er ook zeker niet mee als je er maar over blijft nadenken
Het probleem is dat door mijn stoornis heel lang dingen blijven malen. Zelfs sporten etc helpt niet. Ik heb zoveel gedachtes in mijn hoofd (altijd gehad) en dat gaat maar door en door en door. Het enige wat helpt is stabiliteit dus denk aan eigen huis, eigen omgeving, eigen ding doen, maar dat is nu dus helemaal door de war.
pi_176180201
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het probleem is dat door mijn stoornis heel lang dingen blijven malen. Zelfs sporten etc helpt niet. Ik heb zoveel gedachtes in mijn hoofd (altijd gehad) en dat gaat maar door en door en door. Het enige wat helpt is stabiliteit dus denk aan eigen huis, eigen omgeving, eigen ding doen, maar dat is nu dus helemaal door de war.
ik nsap wat je bedoelt ik heb iets soortgelijk mbt tot constante gedachtenstroom
wat mij altijd helpt is gaan liggen ogen dicht en proberen de focus op iets totaal anders te leggen iets wat helemaal losstaat van waar ik over lig te malen.
pi_176180211
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:07 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

ik nsap wat je bedoelt ik heb iets soortgelijk mbt tot constante gedachtenstroom
wat mij altijd helpt is gaan liggen ogen dicht en proberen de focus op iets totaal anders te leggen iets wat helemaal losstaat van waar ik over lig te malen.
Ik weet niet wat je hebt, maar ik heb vooral problemen met negatieve gedachten/dood/overlijden/relaties. Gisteren zat ik wat grappigs te kijken en zelfs tijdens die voorstelling ben ik hiermee bezig. Ik weet het niet meer.
pi_176180226
Ergste vind ik nog dat er een boek is besteld (wat ze nu dus heeft) wat helemaal NIET over mij gaat. Hoe pak ik dat het beste aan? Die psycholoog benaderen i guess? HOE is dit uberhaupt ter sprake gekomen?

Ik kan mij niet voorstellen dat ze bij het eerste gesprek zei; Hallo ik wil van mijn vriend af, kunt u mij helpen? Haar vraag was volgens haarzelf dat ze niet meer zo zorgzaam wilde zijn en voor zichzelf wilde opkomen. Dit boek belicht enkel hoe je van iemand af komt en hoe je er NOOIT meer mee te maken krijgt etc.
pi_176180258
Overigens gaf ze ook dit aan; Ik HAAT MIJZELF op dit moment. Ik reageerde direct door te zeggen; Je haat jezelf omdat je de situatie niet begrijpt en waarschijnlijk niet wil, stop dan met jezelf te haten.

Overigens gaf ik aan dat er bij haar een hoop frustratie/boosheid zit en dat dat eerst moet zakken wil ze openstaan voor eventuele gevoelens. Ze zei ja dat klopt. Dit vertelde de psycholoog mij waar ik mee heb gesproken.
pi_176180262
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je hebt, maar ik heb vooral problemen met negatieve gedachten/dood/overlijden/relaties. Gisteren zat ik wat grappigs te kijken en zelfs tijdens die voorstelling ben ik hiermee bezig. Ik weet het niet meer.
ik heb een constante gedachtenstroom en ik kan daardoor vaak niet makkelijk in slaap vallen
na een negatieve prikkel is dit vaak zodanig erg dat ik ook nachten doorhaal
althans dat probeer ik er steeds meer uit te krijgen door op andere dingen te focussen
maar als ik zo lees hoe jij het beschrijft zou ik me wel zorgen maken en professionele hulp gaan zoeken. en doe dat dan ook vooral voor jezelf
pi_176180271
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:13 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

ik heb een constante gedachtenstroom en ik kan daardoor vaak niet makkelijk in slaap vallen
na een negatieve prikkel is dit vaak zodanig erg dat ik ook nachten doorhaal
althans dat probeer ik er steeds meer uit te krijgen door op andere dingen te focussen
maar als ik zo lees hoe jij het beschrijft zou ik me wel zorgen maken en professionele hulp gaan zoeken. en doe dat dan ook vooral voor jezelf
Ja ik heb al hulp gehad etc en zelfs met medicatie helpt het niet echt. Het enige wat helpt is GEMAK. Dus ergens op mijn gemak zijn en dat ben ik in mijn eigen huis, bij mn dieren en vrienden. Nergens anders.
pi_176180287
Het probleem is nu ook dat mijn ouders zich er niet mee willen bemoeien maar het niet meer aankunnen dat ze zo draait en zeggen; Dinsdag en geen dag langer want dan brengen wij je terug. Dit verdien jij niet etc.
pi_176180354
Overigens denkt mijn ma dat ze maandag WEER zal afbellen/appen maar dat ze dinsdag misschien gewoon thuis is. Daarom willen mijn ouders mij vroeg in de middag brengen, want als ze dan thuis is heeft ze dus weer gelogen en waarom?
pi_176180465
Nog een klein dingetje waar ik weet dat ze gewoon liegt is het volgende. Ze appte de afspraak van zaterdag af met de tekst; Ja de psycholoog zei dat dat beter was (raar een psycholoog zou juist zeggen communiceren maar goed).

Daarna appt ze; Ik ben OP OP OP! Je wil toch niet dat ik tegen een boom aanrijd ofzo. Ik denk aan mijn gezondheid en veiligheid. Diezelfde avond gaat ze wel met de auto werken :S

Ik snap er HELEMAAL niets van.
pi_176180474
Ai TS, ze rekt het nu wel erg lang. Kern lijkt me duidelijk, het is over. Sterkte!
pi_176180490
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:33 schreef Polenbatser het volgende:
Ai TS, ze rekt het nu wel erg lang. Kern lijkt me duidelijk, het is over. Sterkte!
Ik denk dat die kans groter is ja, alhoewel ik aan veel dingen ook weer merk; Ze is er nog niet klaar mee. Dusja mijn vraag moet ze wel beantwoorden; Stel alles loopt zoals jij wil is er dan nog een kans. Dat is het enige wat ik wil weten.

Overigens blijft ze herhalen dat er niemand anders in het spel is, maar ik twijfel toch, geen idee waarom. Maar dat dit niet haar is is wel duidelijk.
pi_176180492
Probeer te slapen, dit overdenken heeft geen zin. En probeer je voor te bereiden op het einde, zie je dit zelf nog goedkomen? Neem een douche, ga even wandelen en duik je nest in.
pi_176180495
TS als je zo reageert in je relatie zoals je post dan snap ik dat ze er klaar mee is.... Get over it :{
Ga wat van je leven maken,werken, plezier hebben etc. Je hele leven hangt niet af van een vrouw :{
(En nee ik heb geen 14 topics doorgelezen)
pi_176180499
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:35 schreef Koettie het volgende:
Probeer te slapen, dit overdenken heeft geen zin. En probeer je voor te bereiden op het einde, zie je dit zelf nog goedkomen? Neem een douche, ga even wandelen en duik je nest in.
Ik zie het nog wel goedkomen, maar niet zoals het nu gaat.
pi_176180503
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:35 schreef Maureentje het volgende:
TS als je zo reageert in je relatie zoals je post dan snap ik dat ze er klaar mee is.... Get over it :{
Ga wat van je leven maken,werken, plezier hebben etc. Je hele leven hangt niet af van een vrouw :{
(En nee ik heb geen 14 topics doorgelezen)
Dan zou ik 14 topics doorlezen.
pi_176180514
Zoals een goede vriendin van mij zei (soortgelijke situatie gehad paar jaar terug): Een relatie is niet te lijmen op afstand.
pi_176180527
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan zou ik 14 topics doorlezen.
Nee sorry daar ga ik niet aan beginnen :{
pi_176180529
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:37 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Nee sorry daar ga ik niet aan beginnen :{
Dan niet oordelen aub.
pi_176180531
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:36 schreef AnoniemH het volgende:
Zoals een goede vriendin van mij zei (soortgelijke situatie gehad paar jaar terug): Een relatie is niet te lijmen op afstand.
Nee maar een relatie die van een kant maar werkt ook niet ;)
pi_176180541
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:38 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Zeker zo. Maar zou jij een relatie van zolang meteen afbreken? Zou je niet zoiets hebben van; Ik kan het eigenlijk niet maken om niets te proberen? En dan bedoel ik dus samen dingen doen, relatietherapie etc etc.
pi_176180549
Nou, ze heeft het gezegd, dat het over is. Vervolgens begin jij met 'wat als' en dan gaat ze kontendraaien. Jij zoekt de verklaring voor haar gedrag dan weer bij de psycholoog. Het is gewoon over, het komt niet meer goed. Laf dat ze jullie afspraak heeft afgezegd, maar je ging toch niet wachten tot de 31e? Dinsdag is de 2e, hak die knoop gewoon zelf door.

Maar goed, probeer nu eerst te slapen, of in elk geval ergens wat afleiding te zoeken.
pi_176180552
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:38 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Daarnaast kun je niet weten of iets wel of niet werkt als je het niet geprobeerd hebt natuurlijk.
pi_176180560
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:39 schreef Polenbatser het volgende:
Nou, ze heeft het gezegd, dat het over is. Vervolgens begin jij met 'wat als' en dan gaat ze kontendraaien. Jij zoekt de verklaring voor haar gedrag dan weer bij de psycholoog. Het is gewoon over, het komt niet meer goed. Laf dat ze jullie afspraak heeft afgezegd, maar je ging toch niet wachten tot de 31e? Dinsdag is de 2e, hak die knoop gewoon zelf door.

Maar goed, probeer nu eerst te slapen, of in elk geval ergens wat afleiding te zoeken.
Dat zei ze nadat ik over die huisarts begon en ze kwaad was inderdaad. Dit gaf ze ook weer toe. Toen ik zei van als je frustratie/boosheid zakt is er ruimte voor gevoel, zei ze zelf ook dat klopt. Dit moest ik van mijn psycholoog tegen haar zeggen.

Daarnaast zei ze dus 1 dag daarvoor weer wat anders. Miste mij toch wel etc etc.
pi_176180574
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zeker zo. Maar zou jij een relatie van zolang meteen afbreken? Zou je niet zoiets hebben van; Ik kan het eigenlijk niet maken om niets te proberen? En dan bedoel ik dus samen dingen doen, relatietherapie etc etc.
Nee want blijkbaar is het voor haar al klaar. Er zijn te veel druppels geweest en de emmer is al overgestroomt. Hoe je nu continue blijft posten in dit topic,doe je dat ook in IRL? Zoals "ja maar" "wat als" etc tegen haar ?
pi_176180582
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:43 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Nee want blijkbaar is het voor haar al klaar. Er zijn te veel druppels geweest en de emmer is al overgestroomt. Hoe je nu continue blijft posten in dit topic,doe je dat ook in IRL? Zoals "ja maar" "wat als" etctegen haar ?
Laat ik het zo zeggen dat zonder enige vorm van communicatie zomaar hiermee komen ik erg disrespectvol vind naar je partner. Zo is het wel gebeurd namelijk.
pi_176180610
Ik ben er inmiddels wel achter samen met de psycholoog dat ze haar karakter probeert te veranderen, maar dat dat vanzelf toch weer terugvalt in haar echte karakter. Een gewoonte kun je veranderen, een karakter niet. Nu is ze van party hard en met collega's stappen en vrijgezel zijn, maar hoe lang? Ik gok 6 maanden maximaal. Niet dat ik ze dat niet gun, doet ze nu ook, maar meer omdat ik weet dat zij ook niet iemand is die alleen zal blijven etc. Dat zorgzame etc blijft er toch echt wel inzitten zeg maar.
pi_176180632
Zorgzaam us ook geen probleem. Geen grenzen kunnen stellen wel en daar kan je Prima aan werken
pi_176180642
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:48 schreef Koettie het volgende:
Zorgzaam us ook geen probleem. Geen grenzen kunnen stellen wel en daar kan je Prima aan werken
100%. In een eerder deel heb ik dit ook tegen haar gezegd enkele jaren geleden. Zoek daar hulp voor etc als je wil. Nee niet nodig etc. Oke prima.

Maar dat je met een boek komt die zo negatief beladen is. Hoe komt die psych er uberhaupt bij? Hoe komt zij daarbij? Daar begrijp ik echt helemaal niets van. Dat ga ik nog wel uitzoeken.

Ik vind het prima als je redenen geeft om ergens mee te stoppen, maar wel eerlijk blijven.
pi_176180667
Welke stooris heb je dan dat zij denkt dat dit boekt haar gaat helpen?
pi_176180672
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:52 schreef Koettie het volgende:
In ieder geval iets wat totaal niets met dat boek te maken heeft. Kan het niet zeggen ivm herkenbaarheid hier.
pi_176180683
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:52 schreef Koettie het volgende:
Ook zei ik; Ik dacht dat je een boek zou bestellen over omgaan met mijn xxxx. Nee dat heb ik nooit gezegd :S Terwijl ik dat gewoon op app heb, dat soort dingen.
pi_176180688
Maar blijkbaar herkent ze toch iets in dat boek wat voor haar helpt, dus iets wat ze herkent. Zou ik toch eens overwegen of daar geen waarheid in kan zitten.
pi_176180700
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:54 schreef Koettie het volgende:
Maar blijkbaar herkent ze toch iets in dat boek wat voor haar helpt, dus iets wat ze herkent. Zou ik toch eens overwegen of daar geen waarheid in kan zitten.
Nope 0,0. Als ik BIJVOORBEELD ADHD heb dan koop ik toch geen boek over een Schizofreen? Dat is een beetje wat hier aan de hand is. Het boek heeft 0,0 verband met wat ik heb.
pi_176180716
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nope 0,0. Als ik BIJVOORBEELD ADHD heb dan koop ik toch geen boek over een Schizofreen? Dat is een beetje wat hier aan de hand is. Het boek heeft 0,0 verband met wat ik heb.
Vind jij ja. Misschien gaat er een stuk over goedpraten van gedrag wat ze herkent en waar ze steun uit haalt.
pi_176180717
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:54 schreef Koettie het volgende:
Daarnaast is mijn vriendin wel iemand die gewoon doet wat een specialist zegt (wat veel mensen doen). Dus ook al heeft die psych het bij het verkeerde eind dan nog zou ze zeggen; Ja is goed. Niet om haar af te kraken, maar om even aan te geven hoe ze is. Ze weet zelf namelijk ook niet goed hoe ze het moet plaatsen en ermee om moet gaan etc, logisch ook, is ook lastig.

Wel vind ik het dan apart dat je met een boek aan komt kakken na 14 jaar, terwijl ik dit al 32 jaar heb, maar oke prima.
pi_176180726
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 03:57 schreef Koettie het volgende:

[..]

Vind jij ja. Misschien gaat er een stuk over goedpraten van gedrag wat ze herkent en waar ze steun uit haalt.
Nee dat vind ik niet dat is zo. Ik weet zelf wat ik mankeer en dat heeft niets te maken met dat boek. Natuurlijk zal ze er iets uithalen misschien, o zeker zo, maar ze leest de rest ook he ;) Misschien neemt ze dat ook in zich op? Terwijl dat dus helemaal niet zo is of aan de hand is.
pi_176180731
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:57 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Daarnaast is mijn vriendin wel iemand die gewoon doet wat een specialist zegt (wat veel mensen doen). Dus ook al heeft die psych het bij het verkeerde eind dan nog zou ze zeggen; Ja is goed. Niet om haar af te kraken, maar om even aan te geven hoe ze is. Ze weet zelf namelijk ook niet goed hoe ze het moet plaatsen en ermee om moet gaan etc, logisch ook, is ook lastig.

Wel vind ik het dan apart dat je met een boek aan komt kakken na 14 jaar, terwijl ik dit al 32 jaar heb, maar oke prima.
Maja, jij zet geen bord neer voor huishoudelijke klusjes terwijl je dat ook eerder kon bedenken.
pi_176180734
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen dat zonder enige vorm van communicatie zomaar hiermee komen ik erg disrespectvol vind naar je partner. Zo is het wel gebeurd namelijk.
Heb een beetje zitten terug lezen en daar staan wel dingen dat je bijv te weinig deed in het huishouden. En na 2 jaar nog geen baan kunnen vinden? Dan neem je een baan waar je wel werk in kan vinden,dan kan je van daar uit verder zoeken maar breng je wel geld binnen.
pi_176180737
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 03:58 schreef Koettie het volgende:

[..]

Maja, jij zet geen bord neer voor huishoudelijke klusjes terwijl je dat ook eerder kon bedenken.
Eens maar dat speelt geen 14 jaar. Klein verschil.
pi_176180750
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:58 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Heb een beetje zitten terug lezen en daar staan wel dingen dat je bijv te weinig deed in het huishouden. En na 2 jaar nog geen baan kunnen vinden? Dan neem je een baan waar je wel werk in kan vinden,dan kan je van daar uit verder zoeken maar breng je wel geld binnen.
Tof dat je wat gelezen hebt. Nee ik was werk aan het zoeken en veel ook, gemiddeld 2 sollicitaties per dag, wat vrij veel is, want in de omgeving waar wij wonen zit geen grote stad ofzo. Inmiddels heb ik 2 2de gesprekken aankomende week.

Dat is ook wat ik zeg he. Dat zijn mijn fouten maar ik ga gewoon werken en misschien dat ze dan over 3-4 maanden zegt; Hmmm verrek misschien heb ik het toch verkeerd gezien.
pi_176180770
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 03:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar dat speelt geen 14 jaar. Klein verschil.
Je zegt eerder dit: Het lijkt wel alsof ik aan de kant word geschoven vanwege de stoornis die VORIG JAAR is vastgesteld maar die ik al heel mijn leven heb.

Dat bedoel ik met goedpraten. Je verwijt haar een hele hoop maar je bent zelf ook niet helemaal eerlijk, naar jezelf misschien ook niet.
pi_176180779
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 04:01 schreef Koettie het volgende:

[..]

Je zegt eerder dit: Het lijkt wel alsof ik aan de kant word geschoven vanwege de stoornis die VORIG JAAR is vastgesteld maar die ik al heel mijn leven heb.

Dat bedoel ik met goedpraten. Je verwijt haar een hele hoop maar je bent zelf ook niet helemaal eerlijk, naar jezelf misschien ook niet.
Vroig jaar gaven ze het een naam, maar die stoornis heb ik gewoon heel mijn leven al he. Naam of niet moet niet uitmaken lijkt mij.
pi_176180792
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 04:01 schreef Koettie het volgende:

[..]

+ Dat ze vanaf het begin van onze relatie al wist dat er iets was. NOOIT is dat enig probleem geweest. Misschien is het wel een stok om mee te slaan? En ze is er altijd FANTASTISCH mee omgegaan ook nog eens.
pi_176180802
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Tof dat je wat gelezen hebt. Nee ik was werk aan het zoeken en veel ook, gemiddeld 2 sollicitaties per dag, wat vrij veel is, want in de omgeving waar wij wonen zit geen grote stad ofzo. Inmiddels heb ik 2 2de gesprekken aankomende week.

Dat is ook wat ik zeg he. Dat zijn mijn fouten maar ik ga gewoon werken en misschien dat ze dan over 3-4 maanden zegt; Hmmm verrek misschien heb ik het toch verkeerd gezien.
Ja maar misschien solliciteer je wel te hoog gegrepen,je kan toch iets gaan doen wat iedereen kan doen en dan verder zoeken ? Heb je iig geld!
pi_176180808
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Vroig jaar gaven ze het een naam, maar die stoornis heb ik gewoon heel mijn leven al he. Naam of niet moet niet uitmaken lijkt mij.
Dat is m'n punt niet. Je roept zelf meteen DAT HUISHOUDEN WAS NIET 14JAAR!!!Die diagnose was ook niet 14 jaar bekend dus zo raar dat ze nu een boek koopt is het niet. Daarnaast, nu weet ze dat je iets hebt en beseft ze dat je mogelijk niet kan veranderen daarin, al zou je willen. Dus nooit zelf zien wat er moet gebeuren in 't huishouden, nooit eens goed kan reflecteren of weet ik 't.
pi_176180812
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:04 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ja maar misschien solliciteer je wel te hoog gegrepen,je kan toch iets gaan doen wat iedereen kan doen en dan verder zoeken ? Heb je iig geld!
Ik solliciteerde zelfs op vakken vullen bij de Kruidvat etc. Afgewezen te oud. Retail is lastig 32 etc. Tomatenplukken, helaas spreek geen Pools.
pi_176180830
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 04:05 schreef Koettie het volgende:

[..]

Dat is m'n punt niet. Je roept zelf meteen DAT HUISHOUDEN WAS NIET 14JAAR!!!Die diagnose was ook niet 14 jaar bekend dus zo raar dat ze nu een boek koopt is het niet. Daarnaast, nu weet ze dat je iets hebt en beseft ze dat je mogelijk niet kan veranderen daarin, al zou je willen. Dus nooit zelf zien wat er moet gebeuren in 't huishouden, nooit eens goed kan reflecteren of weet ik 't.
Mja zit wat in. Aan de andere kant (geeft ze ook zelf toe) dat dat de laatste maanden WEL aan het veranderen was maar ik heb gewoon een baan nodig en rust etc zodat ik alles op orde KAN krijgen. Het is aan haar of ze dat gelooft, maar ik ga haar dat wel laten zien de komende maanden aangezien ik daar toch echt zal wonen de komende tijd. Misschien dat haar ogen dan ook open gaan.

Het is wel paradoxaal overigens. Ik weet namelijk dat ze haar eigen karakter probeert te veranderen. Veel weg zijn, stappen etc etc, beetje bitchy antwoorden geven op vrienden etc maar zo is ze niet. Fase denk ik. Ook zij kan haar karakter niet veranderen.
pi_176180840
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik solliciteerde zelfs op vakken vullen bij de Kruidvat etc. Afgewezen te oud. Retail is lastig 32 etc. Tomatenplukken, helaas spreek geen Pools.
Ja iedereen weet dat ze voor vakkenvullers 16 jarigen willen hebben :') Orderpicker,produktiemedewerker ga daar eens voor kijken
pi_176180843
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mja zit wat in. Aan de andere kant (geeft ze ook zelf toe) dat dat de laatste maanden WEL aan het veranderen was maar ik heb gewoon een baan nodig en rust etc zodat ik alles op orde KAN krijgen. Het is aan haar of ze dat gelooft, maar ik ga haar dat wel laten zien de komende maanden aangezien ik daar toch echt zal wonen de komende tijd. Misschien dat haar ogen dan ook open gaan.

Het is wel paradoxaal overigens. Ik weet namelijk dat ze haar eigen karakter probeert te veranderen. Veel weg zijn, stappen etc etc, beetje bitchy antwoorden geven op vrienden etc maar zo is ze niet. Fase denk ik. Ook zij kan haar karakter niet veranderen.
Je snapt m'n punt niet. Probeer eens te denken zonder 'aan de andere kant, ZIJ'. Maar goed. Sterkte en hopelijk nog beetje afleiding morgenavond.
pi_176180850
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:09 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ja iedereen weet dat ze voor vakkenvullers 16 jarigen willen hebben :') Orderpicker,produktiemedewerker ga daar eens voor kijken
Ik heb aankomende week 2 2de gesprekken waar ik wel hoop heb, zeker de 2de waar ze echt razend enthousiast waren. Productiewerk had ik wat gevonden en ook leuk werk met mogelijkheden en volledige reiskostendekking en weet ik wat nog meer. 1 probleem OV rijd er niet naartoe :(
pi_176180855
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 04:09 schreef Koettie het volgende:

[..]

Je snapt m'n punt niet. Probeer eens te denken zonder 'aan de andere kant, ZIJ'. Maar goed. Sterkte en hopelijk nog beetje afleiding morgenavond.
Ja ik snap je punt heel goed. Misschien moet ik dat niet zeggen inderdaad. Enige wat ik kan zeggen is dat ik moet doen wat zij mist/verlangt en hopen denk ik.
pi_176180861
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:10 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb aankomende week 2 2de gesprekken waar ik wel hoop heb, zeker de 2de waar ze echt razend enthousiast waren. Productiewerk had ik wat gevonden en ook leuk werk met mogelijkheden en volledige reiskostendekking en weet ik wat nog meer. 1 probleem OV rijd er niet naartoe :(
Hoeveel km reizen dan ?
pi_176180865
En ze twijfelt misschien nog steeds omdat ze weet dat de veranderingen wel degelijk gaande waren. 1 kans is wat ik vraag. Ze zou het andersom net zo gewild hebben.
pi_176180873
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:12 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Hoeveel km reizen dan ?
30-40 ongeveer. Ik kan alleen met de bus van waar ik woon. Geen station. Ik zou om 06.00 moeten beginnen, maar zou daar via een omweg (bus > stad > bus) wel kunnen komen, maar pas om 08.40 en de werktijden zijn van 06.00 dusja. Wel jammer. Maar heb goede hoop aankomende week dat zeker.
pi_176180910
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

30-40 ongeveer. Ik kan alleen met de bus van waar ik woon. Geen station. Ik zou om 06.00 moeten beginnen, maar zou daar via een omweg (bus > stad > bus) wel kunnen komen, maar pas om 08.40 en de werktijden zijn van 06.00 dusja. Wel jammer. Maar heb goede hoop aankomende week dat zeker.
In welke plaats/dorp woon je dan? En waarom reageren op iets wat niet binnen jouw bereik ligt :{ Zoek gewoon op 10km max. Dat kan je met de fiets doen of 20km met scooter/brommer weet ik veel wat
  zondag 31 december 2017 @ 04:25:25 #66
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176180917
Hoe kun je hoop hebben op een baan waar je niet kunt komen??? 8)7
Lijkt me zeer sterk dat ze je aan gaan nemen als ze horen dat je pas om 8:40 kunt beginnen, als hun diensten om 6:00 beginnen.

Je roept de hele tijd dat je een kans wil en dat ze moet communiceren. Om het uit te maken is via whatsapp niet goed genoeg. maar als ze zegt dat ze iets mist, dan is dat wel communicatie genoeg.
Je hoort en leest alleen wat je wil horen. Je hebt je kans nu gehad. Had haar met rust gelaten, dan had ze je echt kunnen missen. Haar de hele tijd zo “lastig vallen”, strijk je alleen tegen de haren in.

Ze heeft over zich heen laten lopen, ook door jou. Wil niet zeggen dat je narcistisch bent, wel dat ze zich daar tegen moet weren. Daarom leest ze dat boek. Het is goed voor haar. Niet voor jou.
En so what als ze zich over een half jaar bedenkt. Dan kunnen jullie dan samen een gezinnetje beginnen. Of niet, dan doet ze dat met een ander.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_176180919
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:23 schreef Maureentje het volgende:

[..]

In welke plaats/dorp woon je dan? En waarom reageren op iets wat niet binnen jouw bereik ligt :{ Zoek gewoon op 10km max. Dat kan je met de fiets doen of 20km met scooter/brommer weet ik veel wat
Ik heb er ook niet op gereageerd. Had enkel wat gevonden he ;)

Ja in die stad is nu veel leegstand, hopelijk trekt dat aan, want dit ziet er niet goed uit in ieder geval. Die functie waar ik 2e gesprek voor heb is in die stad bijvoorbeeld. Maar ik woon in een dorp met 6.000 inwoners dusja heel veel keuze is er niet. Waar ik precies woon wil ik niet zeggen in verband met herkenbaarheid (dit is een kloon account van mij).
pi_176180924
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:25 schreef TaMieke het volgende:
Hoe kun je hoop hebben op een baan waar je niet kunt komen??? 8)7
Lijkt me zeer sterk dat ze je aan gaan nemen als ze horen dat je pas om 8:40 kunt beginnen, als hun diensten om 6:00 beginnen.

Huh dat zeg ik helemaal niet lol, lees nog eens.
pi_176180930
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb er ook niet op gereageerd. Had enkel wat gevonden he ;)

Ja in die stad is nu veel leegstand, hopelijk trekt dat aan, want dit ziet er niet goed uit in ieder geval. Die functie waar ik 2e gesprek voor heb is in die stad bijvoorbeeld. Maar ik woon in een dorp met 6.000 inwoners dusja heel veel keuze is er niet. Waar ik precies woon wil ik niet zeggen in verband met herkenbaarheid (dit is een kloon account van mij).
Bij welke stad in de buurt dan ?
pi_176180935
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:25 schreef TaMieke het volgende:

Je roept de hele tijd dat je een kans wil en dat ze moet communiceren. Om het uit te maken is via whatsapp niet goed genoeg. maar als ze zegt dat ze iets mist, dan is dat wel communicatie genoeg.
Je hoort en leest alleen wat je wil horen. Je hebt je kans nu gehad. Had haar met rust gelaten, dan had ze je echt kunnen missen. Haar de hele tijd zo “lastig vallen”, strijk je alleen tegen de haren in.

Ze heeft over zich heen laten lopen, ook door jou. Wil niet zeggen dat je narcistisch bent, wel dat ze zich daar tegen moet weren. Daarom leest ze dat boek. Het is goed voor haar. Niet voor jou.
En so what als ze zich over een half jaar bedenkt. Dan kunnen jullie dan samen een gezinnetje beginnen. Of niet, dan doet ze dat met een ander.
1 kans inderdaad om haar te laten zien dat ze het verkeerd heeft gezien. Dat kan toch? Ik zie ook weleens dingen verkeerd. Ieder mens maakt fouten. Ik heb haar wel met rust gelaten en dat vond ze fijn, maar zoals mijn psycholoog en een vriendin al zeiden; Een relatie LIJM je niet op afstand. Dat werkt niet. Nooit niet.
pi_176180950
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

1 kans inderdaad om haar te laten zien dat ze het verkeerd heeft gezien. Dat kan toch? Ik zie ook weleens dingen verkeerd. Ieder mens maakt fouten. Ik heb haar wel met rust gelaten en dat vond ze fijn, maar zoals mijn psycholoog en een vriendin al zeiden; Een relatie LIJM je niet op afstand. Dat werkt niet. Nooit niet.
Dit! ^O^
Nee en een relatie lijm je ook niet met drammen over het hoe en waarom :X En ja afstand kan wel werken.... ff rust ,alles op een rijtje zetten etc maar als dan iemand steeds contact gaat zoeken dan tja :{
pi_176180956
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:31 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Dit! ^O^
Nee en een relatie lijm je ook niet met drammen over het hoe en waarom :X En ja afstand kan wel werken.... ff rust ,alles op een rijtje zetten etc maar als dan iemand steeds contact gaat zoeken dan tja :{
Die vragen stel ik hier voornamelijk. Rust heeft ze gehad he maar ze appt mij ook weleens etc. Het komt niet alleen van mij af ofzo. Als we dalijk weer samenwonen laat ik haar ook gewoon en ik ga lekker bij mn vrienden zitten etc. Ze vertelde mij dat ze bang is dat dat niet goed gaat, maar ik heb direct gezegd dat we daar goede afspraken over moeten maken. Ik ga haar fysiek niet opzoeken ofzo. Als zij tegen mij aan wil liggen op de bank moet ze dat doen. Maar ik wil haar dat in haar gezicht vertellen. Op een app komt toch altijd anders over, ook qua emoties etc.
  zondag 31 december 2017 @ 04:38:28 #73
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176180981
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hier zeg je het toch??? Ja je kunt er komen, bijna 3uur na aanvang van dienst... 8)7
pi_176180984
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 04:38 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Hier zeg je het toch??? Ja je kunt er komen, bijna 3uur na aanvang van dienst... 8)7
Dat ging over die baan wat ik niet kan doen die productiebaan ;) Die andere baan is zowat om de hoek waar ik 2e gesprek heb.
pi_176180993
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die vragen stel ik hier voornamelijk. Rust heeft ze gehad he maar ze appt mij ook weleens etc. Het komt niet alleen van mij af ofzo. Als we dalijk weer samenwonen laat ik haar ook gewoon en ik ga lekker bij mn vrienden zitten etc. Ze vertelde mij dat ze bang is dat dat niet goed gaat, maar ik heb direct gezegd dat we daar goede afspraken over moeten maken. Ik ga haar fysiek niet opzoeken ofzo. Als zij tegen mij aan wil liggen op de bank moet ze dat doen. Maar ik wil haar dat in haar gezicht vertellen. Op een app komt toch altijd anders over, ook qua emoties etc.
https://www.adzuna.nl/sea(...)m%2C%20Noord-Brabant via deze site krijg je elke dag mail als je je inschrijft
  zondag 31 december 2017 @ 04:42:07 #76
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176180999
Je zegt het zelf. Een relatie is niet te lijmen door afstand.
Je beantwoord daarmee al je vragen. Het is klaar. Er is niet te lijmen. Move on. Ga iets voor jezelf zoeken.
pi_176181000
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:40 schreef Maureentje het volgende:

[..]

https://www.adzuna.nl/sea(...)m%2C%20Noord-Brabant via deze site krijg je elke dag mail als je je inschrijft
Die ken ik en daar sta ik ingeschreven. Ook Indeed.nl wat ik persoonlijk de beste vind. Maar ik ga er wel vanuit dat 1 van de 2 banen van aankomende week het moeten gaan worden.
pi_176181004
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 04:42 schreef TaMieke het volgende:
Je zegt het zelf. Een relatie is niet te lijmen door afstand.
Je beantwoord daarmee al je vragen. Het is klaar. Er is niet te lijmen. Move on. Ga iets voor jezelf zoeken.
Nou het punt is dat er 1 reden is waarom ik weg ben en dat is omdat wij 1 x eerder een soortgelijke situatie als dit hebben meegemaakt, toen we net bijelkaar waren. Toen ben ik weggegaan dus zij dacht nu waarschijnlijk dat dat logischerwijs nu ook het beste zou zijn, maar volgens de psycholoog werkt dat bij lange relaties juist helemaal niet goed. Maarja weten wij veel.
pi_176181013
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die ken ik en daar sta ik ingeschreven. Ook Indeed.nl wat ik persoonlijk de beste vind. Maar ik ga er wel vanuit dat 1 van de 2 banen van aankomende week het moeten gaan worden.
Maar heb je daar wel zin in in die banen ? Want wat ik in een eerder topic las is dat je "takenlijstje thuis" ook maar halfslachtig deed en daar kwamen ook problemen van
  zondag 31 december 2017 @ 04:46:42 #80
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176181014
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nou het punt is dat er 1 reden is waarom ik weg ben en dat is omdat wij 1 x eerder een soortgelijke situatie als dit hebben meegemaakt, toen we net bijelkaar waren. Toen ben ik weggegaan dus zij dacht nu waarschijnlijk dat dat logischerwijs nu ook het beste zou zijn, maar volgens de psycholoog werkt dat bij lange relaties juist helemaal niet goed. Maarja weten wij veel.
Blijft het antwoord toch hetzelfde?!

Ik weet niet goed wat je hier nu mee wil zeggen of aangeven. Je komt met zoveel informatie of onzin eigenlijk, die er totaal niet toe doen.
Waarom denk je dat ze die afspraken steeds afzegt? Ik gok omdat ze dan nog even kan genieten van dr rust.... geef haar die rust. Als je van dr houdt, doe dat dan voor haar. Ze heeft het nodig.
pi_176181015
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:46 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Maar heb je daar wel zin in in die banen ? Want wat ik in een eerder topic las is dat je "takenlijstje thuis" ook maar halfslachtig deed en daar kwamen ook problemen van
Ja hoor heb ik zin in die banen. Hoezo zou ik dat niet hebben?
pi_176181019
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 04:46 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Blijft het antwoord toch hetzelfde?!

Ik weet niet goed wat je hier nu mee wil zeggen of aangeven. Je komt met zoveel informatie of onzin eigenlijk, die er totaal niet toe doen.
Waarom denk je dat ze die afspraken steeds afzegt? Ik gok omdat ze dan nog even kan genieten van dr rust.... geef haar die rust. Als je van dr houdt, doe dat dan voor haar. Ze heeft het nodig.
Genieten kan ze na haar beslissing toch ook. Dan zou je juist sneller die beslissing willen maken toch?

Het punt is dat wij in de financiele shit komen als ik in Januari niks heb dus ik MOET wel die kant op. Dat komt er ook nog eens bij.
pi_176181027
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Genieten kan ze na haar beslissing toch ook. Dan zou je juist sneller die beslissing willen maken toch?

Het punt is dat wij in de financiele shit komen als ik in Januari niks heb dus ik MOET wel die kant op. Dat komt er ook nog eens bij.
Echt serieus ,in die 2 jaar had je echt wel een of ander (kut)baantje kunnen vinden om iig wel geld binnen te brengen maar nu de tijd dringt ga je je pas zorgen maken....En het is geen WIJ,zij wil blijkbaar ZIJ zijn om niet in die shit te komen...
  zondag 31 december 2017 @ 04:50:04 #84
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176181028
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoe kan ze genieten als ze samenwoont met dr ex, die haar continue in de gaten houdt?
Ze is de confrontatie uit aan het stellen (daar geef ik je gelijk in). Het is ook niet nix na 14 jaar, maar in dr hart weet ze wat ze moet doen.

En wat nou als je geen baan vindt? Dan zijn die problemen er helemaal. Wat dan?
pi_176181032
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:50 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Echt serieus ,in die 2 jaar had je echt wel een of ander (kut)baantje kunnen vinden om iig wel geld binnen te brengen maar nu de tijd dringt ga je je pas zorgen maken....En het is geen WIJ,zij wil blijkbaar ZIJ zijn om niet in die shit te komen...
Als ze ZIJ kiest komt ze helemaal in de shit. Er komt nog een rekening van 1200 euro aan van het ziekenhuis bijvoorbeeld. Dat is mijn probleem dan niet meer (i know) maar kan haar ook niet zo kapot laten gaan ofzo. En nee over werk moet je even verder lezen over hoe en waarom/.
pi_176181038
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 04:50 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Hoe kan ze genieten als ze samenwoont met dr ex, die haar continue in de gaten houdt?
Ze is de confrontatie uit aan het stellen (daar geef ik je gelijk in). Het is ook niet nix na 14 jaar, maar in dr hart weet ze wat ze moet doen.

En wat nou als je geen baan vindt? Dan zijn die problemen er helemaal. Wat dan?
In de gaten houd? Ik heb wel meer te doen lol. Ik heb mijn vereniging enz daar ook he. Wat als, tja konden we maar in de toekomst kijken he. Wat als zij morgen zonder baan zit, wat dan? Zelfde vraag, niks is zeker, behalve dat we dood gaan.

Ik denk dat haar verstand zegt kappen maar haar hart niet.
pi_176181042
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:51 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als ze ZIJ kiest komt ze helemaal in de shit. Er komt nog een rekening van 1200 euro aan van het ziekenhuis bijvoorbeeld. Dat is mijn probleem dan niet meer (i know) maar kan haar ook niet zo kapot laten gaan ofzo. En nee over werk moet je even verder lezen over hoe en waarom/.
Die 1200eu is van jou of van haar of hoe bedoel je dat? En dan nog : betalingsregeling ^O^
  zondag 31 december 2017 @ 04:54:25 #88
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176181051
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

In de gaten houd? Ik heb wel meer te doen lol. Ik heb mijn vereniging enz daar ook he. Wat als, tja konden we maar in de toekomst kijken he. Wat als zij morgen zonder baan zit, wat dan? Zelfde vraag, niks is zeker, behalve dat we dood gaan.

Ik denk dat haar verstand zegt kappen maar haar hart niet.
Geef gewoon eens antwoord op de vraag!!!

En je houdt haar nu al in de gaten. Laat staan als je dadelijk (werkeloos) bij elkaar op de lip zit. Of ben je 8uur per dag 7dagen in de week op die vereniging?
pi_176181053
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:53 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Die 1200eu is van jou of van haar of hoe bedoel je dat? En dan nog : betalingsregeling ^O^
Die 1200 is van ons samen (ICSI behandeling/afspraken) maar eigenlijk wil ik die niet betalen, want ze liep hier al langer mee dus ben ik hoogstwaarschijnlijk voor Jan Lul meegegaan naar het ziekenhuis en mij laten prikken en onderzoeken etc. Met haar 1600 euro gaat ze er niet komen (huurtoeslag krijgt ze niet) en ze krijgt geen reiskostenvergoeding etc. Dusja.
pi_176181056
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 04:54 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Geef gewoon eens antwoord op de vraag!!!

En je houdt haar nu al in de gaten. Laat staan als je dadelijk (werkeloos) bij elkaar op de lip zit. Of ben je 8uur per dag 7dagen in de week op die vereniging?
Ik zeg toch hoezo zou ik haar in de gaten houden? Ik heb daar mijn vrienden, dieren, werk (hoop ik). Ik heb meer te doen.

En ja wat als vragen kan ik geen antwoord op geven. Dat is gissen. Weet ik niet.
pi_176181064
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die 1200 is van ons samen (ICSI behandeling/afspraken) maar eigenlijk wil ik die niet betalen, want ze liep hier al langer mee dus ben ik hoogstwaarschijnlijk voor Jan Lul meegegaan naar het ziekenhuis en mij laten prikken en onderzoeken etc. Met haar 1600 euro gaat ze er niet komen (huurtoeslag krijgt ze niet) en ze krijgt geen reiskostenvergoeding etc. Dusja.
Oh maar ga je die wel betalen als jullie weer samen komen dan ? En wie zegt dat het probleem niet bij jullie beiden zit? En dan nog kan ze alleen een betalingsregeling treffen ^O^
pi_176181067
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:59 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Oh maar ga je die wel betalen als jullie weer samen komen dan ? En wie zegt dat het probleem niet bij jullie beiden zit? En dan nog kan ze alleen een betalingsregeling treffen ^O^
Probleem zit bij mij volgens de artsen. Alleen kan ze dat ook met een regeling niet betalen van haar salaris. Ze houd exact 0 euro over iedere maand. Waarom denk je dat mijn werk zo belangrijk is?

Punt is dat ik aan de ene kant zoiets heb van ik betaal wel mee, maar aan de andere kant denk ik; Ik lijk wel achterlijk. Jij houd mij voor de gek paar maanden waarschijnlijk dus hoezo zou ik moeten betalen, terwijl je het ook nog eens afblaast?
pi_176181068
Oh ff googlen doet wonderen :o

ICSI wordt vooral gebruikt als de man (sterk) verminderd vruchtbaar is, bijvoorbeeld door een slechte zaadkwaliteit of beweeglijkheid (minder dan 1 miljoen zaadcellen, te weinig beweeglijk of afwijkend van vorm). De zaadcellen kunnen eventueel via microchirurgische ingrepen rechtstreeks uit de teelballen worden gehaald. Deze procedure heet Mesa/Pesa/Tese.

:X
pi_176181070
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 05:01 schreef Maureentje het volgende:
Oh ff googlen doet wonderen :o

ICSI wordt vooral gebruikt als de man (sterk) verminderd vruchtbaar is, bijvoorbeeld door een slechte zaadkwaliteit of beweeglijkheid (minder dan 1 miljoen zaadcellen, te weinig beweeglijk of afwijkend van vorm). De zaadcellen kunnen eventueel via microchirurgische ingrepen rechtstreeks uit de teelballen worden gehaald. Deze procedure heet Mesa/Pesa/Tese.

:X
Jup ergste is ik kan er niks aan doen. Het komt gewoon weleens voor. Overigens KAN het wel hoor met hulp. Maar ze zegt zelf dat dat het probleem niet is, want achteraf gezien wil ze nu geen moeder worden, maar meer genieten etc. Wat ik prima vind. Heb haar nooit verplicht kinderen te krijgen ofzo.
pi_176181074
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 05:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Probleem zit bij mij volgens de artsen. Alleen kan ze dat ook met een regeling niet betalen van haar salaris. Ze houd exact 0 euro over iedere maand. Waarom denk je dat mijn werk zo belangrijk is?

Punt is dat ik aan de ene kant zoiets heb van ik betaal wel mee, maar aan de andere kant denk ik; Ik lijk wel achterlijk. Jij houd mij voor de gek paar maanden waarschijnlijk dus hoezo zou ik moeten betalen, terwijl je het ook nog eens afblaast?
Waarom zeg je dan in een post eerder dat je voor Jan Lul meeging als het probleem schijnbaar bij jou ligt?
pi_176181075
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 05:03 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan in een post eerder dat je voor Jan Lul meeging als het probleem schijnbaar bij jou ligt?
Voor Jan Lul als in de zin van dat ze toen al twijfels had. Waarom dan niet direct afkappen etc.
  zondag 31 december 2017 @ 05:05:47 #97
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176181079
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 04:56 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik zeg toch hoezo zou ik haar in de gaten houden? Ik heb daar mijn vrienden, dieren, werk (hoop ik). Ik heb meer te doen.

En ja wat als vragen kan ik geen antwoord op geven. Dat is gissen. Weet ik niet.
Je loopt zelf de hele dag te wat als’en en te ja maar’en. Maar als ik het doe, heb je ineens geen antwoord. Wat een onzin. Ik vraag je om er over na te denken.

Als jij haar kan helpen januari door te komen, kun je dat geld nu ook storten. Ik snap niet wat jij bijdraagt door daar naar toe te gaan.

Vrienden en dieren zijn niet echt een weekvullendprogramma. Dat werk zie ik ook nog niet zo, maar goed....
pi_176181080
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 05:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Voor Jan Lul als in de zin van dat ze toen al twijfels had. Waarom dan niet direct afkappen etc.
Denk niet dat ze met jou naar het zhuis ging als ze toen al twijfels had hoor. Vind je wel een klootzak als je nu zegt dat zij dat maar mag dokken als jullie niet meer samen komen }:| :X
pi_176181083
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 05:06 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Denk niet dat ze met jou naar het zhuis ging als ze toen al twijfels had hoor. Vind je wel een klootzak als je nu zegt dat zij dat maar mag dokken als jullie niet meer samen komen }:| :X
Ze zegt zelf van wel. Ze zegt zelf; Ik zat in een roze wolk maar had al twijfels.
pi_176181088
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 05:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze zegt zelf van wel. Ze zegt zelf; Ik zat in een roze wolk maar had al twijfels.
Ja ze hoopte dat er nog "wat moois zou komen".... Blijkbaar niet en nu is ze er klaar mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')