Je zegt eerder dit: Het lijkt wel alsof ik aan de kant word geschoven vanwege de stoornis die VORIG JAAR is vastgesteld maar die ik al heel mijn leven heb.quote:Op zondag 31 december 2017 03:58 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Eens maar dat speelt geen 14 jaar. Klein verschil.
Vroig jaar gaven ze het een naam, maar die stoornis heb ik gewoon heel mijn leven al he. Naam of niet moet niet uitmaken lijkt mij.quote:Op zondag 31 december 2017 04:01 schreef Koettie het volgende:
[..]
Je zegt eerder dit: Het lijkt wel alsof ik aan de kant word geschoven vanwege de stoornis die VORIG JAAR is vastgesteld maar die ik al heel mijn leven heb.
Dat bedoel ik met goedpraten. Je verwijt haar een hele hoop maar je bent zelf ook niet helemaal eerlijk, naar jezelf misschien ook niet.
+ Dat ze vanaf het begin van onze relatie al wist dat er iets was. NOOIT is dat enig probleem geweest. Misschien is het wel een stok om mee te slaan? En ze is er altijd FANTASTISCH mee omgegaan ook nog eens.quote:Op zondag 31 december 2017 04:01 schreef Koettie het volgende:
[..]
Je zegt eerder dit: Het lijkt wel alsof ik aan de kant word geschoven vanwege de stoornis die VORIG JAAR is vastgesteld maar die ik al heel mijn leven heb.
Dat bedoel ik met goedpraten. Je verwijt haar een hele hoop maar je bent zelf ook niet helemaal eerlijk, naar jezelf misschien ook niet.
Ja maar misschien solliciteer je wel te hoog gegrepen,je kan toch iets gaan doen wat iedereen kan doen en dan verder zoeken ? Heb je iig geld!quote:Op zondag 31 december 2017 04:00 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Tof dat je wat gelezen hebt. Nee ik was werk aan het zoeken en veel ook, gemiddeld 2 sollicitaties per dag, wat vrij veel is, want in de omgeving waar wij wonen zit geen grote stad ofzo. Inmiddels heb ik 2 2de gesprekken aankomende week.
Dat is ook wat ik zeg he. Dat zijn mijn fouten maar ik ga gewoon werken en misschien dat ze dan over 3-4 maanden zegt; Hmmm verrek misschien heb ik het toch verkeerd gezien.
Dat is m'n punt niet. Je roept zelf meteen DAT HUISHOUDEN WAS NIET 14JAAR!!!Die diagnose was ook niet 14 jaar bekend dus zo raar dat ze nu een boek koopt is het niet. Daarnaast, nu weet ze dat je iets hebt en beseft ze dat je mogelijk niet kan veranderen daarin, al zou je willen. Dus nooit zelf zien wat er moet gebeuren in 't huishouden, nooit eens goed kan reflecteren of weet ik 't.quote:Op zondag 31 december 2017 04:02 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Vroig jaar gaven ze het een naam, maar die stoornis heb ik gewoon heel mijn leven al he. Naam of niet moet niet uitmaken lijkt mij.
Ik solliciteerde zelfs op vakken vullen bij de Kruidvat etc. Afgewezen te oud. Retail is lastig 32 etc. Tomatenplukken, helaas spreek geen Pools.quote:Op zondag 31 december 2017 04:04 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja maar misschien solliciteer je wel te hoog gegrepen,je kan toch iets gaan doen wat iedereen kan doen en dan verder zoeken ? Heb je iig geld!
Mja zit wat in. Aan de andere kant (geeft ze ook zelf toe) dat dat de laatste maanden WEL aan het veranderen was maar ik heb gewoon een baan nodig en rust etc zodat ik alles op orde KAN krijgen. Het is aan haar of ze dat gelooft, maar ik ga haar dat wel laten zien de komende maanden aangezien ik daar toch echt zal wonen de komende tijd. Misschien dat haar ogen dan ook open gaan.quote:Op zondag 31 december 2017 04:05 schreef Koettie het volgende:
[..]
Dat is m'n punt niet. Je roept zelf meteen DAT HUISHOUDEN WAS NIET 14JAAR!!!Die diagnose was ook niet 14 jaar bekend dus zo raar dat ze nu een boek koopt is het niet. Daarnaast, nu weet ze dat je iets hebt en beseft ze dat je mogelijk niet kan veranderen daarin, al zou je willen. Dus nooit zelf zien wat er moet gebeuren in 't huishouden, nooit eens goed kan reflecteren of weet ik 't.
Ja iedereen weet dat ze voor vakkenvullers 16 jarigen willen hebbenquote:Op zondag 31 december 2017 04:06 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik solliciteerde zelfs op vakken vullen bij de Kruidvat etc. Afgewezen te oud. Retail is lastig 32 etc. Tomatenplukken, helaas spreek geen Pools.
Je snapt m'n punt niet. Probeer eens te denken zonder 'aan de andere kant, ZIJ'. Maar goed. Sterkte en hopelijk nog beetje afleiding morgenavond.quote:Op zondag 31 december 2017 04:08 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Mja zit wat in. Aan de andere kant (geeft ze ook zelf toe) dat dat de laatste maanden WEL aan het veranderen was maar ik heb gewoon een baan nodig en rust etc zodat ik alles op orde KAN krijgen. Het is aan haar of ze dat gelooft, maar ik ga haar dat wel laten zien de komende maanden aangezien ik daar toch echt zal wonen de komende tijd. Misschien dat haar ogen dan ook open gaan.
Het is wel paradoxaal overigens. Ik weet namelijk dat ze haar eigen karakter probeert te veranderen. Veel weg zijn, stappen etc etc, beetje bitchy antwoorden geven op vrienden etc maar zo is ze niet. Fase denk ik. Ook zij kan haar karakter niet veranderen.
Ik heb aankomende week 2 2de gesprekken waar ik wel hoop heb, zeker de 2de waar ze echt razend enthousiast waren. Productiewerk had ik wat gevonden en ook leuk werk met mogelijkheden en volledige reiskostendekking en weet ik wat nog meer. 1 probleem OV rijd er niet naartoequote:Op zondag 31 december 2017 04:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja iedereen weet dat ze voor vakkenvullers 16 jarigen willen hebbenOrderpicker,produktiemedewerker ga daar eens voor kijken
Ja ik snap je punt heel goed. Misschien moet ik dat niet zeggen inderdaad. Enige wat ik kan zeggen is dat ik moet doen wat zij mist/verlangt en hopen denk ik.quote:Op zondag 31 december 2017 04:09 schreef Koettie het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt niet. Probeer eens te denken zonder 'aan de andere kant, ZIJ'. Maar goed. Sterkte en hopelijk nog beetje afleiding morgenavond.
Hoeveel km reizen dan ?quote:Op zondag 31 december 2017 04:10 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik heb aankomende week 2 2de gesprekken waar ik wel hoop heb, zeker de 2de waar ze echt razend enthousiast waren. Productiewerk had ik wat gevonden en ook leuk werk met mogelijkheden en volledige reiskostendekking en weet ik wat nog meer. 1 probleem OV rijd er niet naartoe
30-40 ongeveer. Ik kan alleen met de bus van waar ik woon. Geen station. Ik zou om 06.00 moeten beginnen, maar zou daar via een omweg (bus > stad > bus) wel kunnen komen, maar pas om 08.40 en de werktijden zijn van 06.00 dusja. Wel jammer. Maar heb goede hoop aankomende week dat zeker.quote:
In welke plaats/dorp woon je dan? En waarom reageren op iets wat niet binnen jouw bereik ligtquote:Op zondag 31 december 2017 04:14 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
30-40 ongeveer. Ik kan alleen met de bus van waar ik woon. Geen station. Ik zou om 06.00 moeten beginnen, maar zou daar via een omweg (bus > stad > bus) wel kunnen komen, maar pas om 08.40 en de werktijden zijn van 06.00 dusja. Wel jammer. Maar heb goede hoop aankomende week dat zeker.
Ik heb er ook niet op gereageerd. Had enkel wat gevonden hequote:Op zondag 31 december 2017 04:23 schreef Maureentje het volgende:
[..]
In welke plaats/dorp woon je dan? En waarom reageren op iets wat niet binnen jouw bereik ligtZoek gewoon op 10km max. Dat kan je met de fiets doen of 20km met scooter/brommer weet ik veel wat
Huh dat zeg ik helemaal niet lol, lees nog eens.quote:Op zondag 31 december 2017 04:25 schreef TaMieke het volgende:
Hoe kun je hoop hebben op een baan waar je niet kunt komen???![]()
Lijkt me zeer sterk dat ze je aan gaan nemen als ze horen dat je pas om 8:40 kunt beginnen, als hun diensten om 6:00 beginnen.
Bij welke stad in de buurt dan ?quote:Op zondag 31 december 2017 04:25 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet op gereageerd. Had enkel wat gevonden he
Ja in die stad is nu veel leegstand, hopelijk trekt dat aan, want dit ziet er niet goed uit in ieder geval. Die functie waar ik 2e gesprek voor heb is in die stad bijvoorbeeld. Maar ik woon in een dorp met 6.000 inwoners dusja heel veel keuze is er niet. Waar ik precies woon wil ik niet zeggen in verband met herkenbaarheid (dit is een kloon account van mij).
1 kans inderdaad om haar te laten zien dat ze het verkeerd heeft gezien. Dat kan toch? Ik zie ook weleens dingen verkeerd. Ieder mens maakt fouten. Ik heb haar wel met rust gelaten en dat vond ze fijn, maar zoals mijn psycholoog en een vriendin al zeiden; Een relatie LIJM je niet op afstand. Dat werkt niet. Nooit niet.quote:Op zondag 31 december 2017 04:25 schreef TaMieke het volgende:
Je roept de hele tijd dat je een kans wil en dat ze moet communiceren. Om het uit te maken is via whatsapp niet goed genoeg. maar als ze zegt dat ze iets mist, dan is dat wel communicatie genoeg.
Je hoort en leest alleen wat je wil horen. Je hebt je kans nu gehad. Had haar met rust gelaten, dan had ze je echt kunnen missen. Haar de hele tijd zo “lastig vallen”, strijk je alleen tegen de haren in.
Ze heeft over zich heen laten lopen, ook door jou. Wil niet zeggen dat je narcistisch bent, wel dat ze zich daar tegen moet weren. Daarom leest ze dat boek. Het is goed voor haar. Niet voor jou.
En so what als ze zich over een half jaar bedenkt. Dan kunnen jullie dan samen een gezinnetje beginnen. Of niet, dan doet ze dat met een ander.
Dit!quote:Op zondag 31 december 2017 04:27 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
1 kans inderdaad om haar te laten zien dat ze het verkeerd heeft gezien. Dat kan toch? Ik zie ook weleens dingen verkeerd. Ieder mens maakt fouten. Ik heb haar wel met rust gelaten en dat vond ze fijn, maar zoals mijn psycholoog en een vriendin al zeiden; Een relatie LIJM je niet op afstand. Dat werkt niet. Nooit niet.
Die vragen stel ik hier voornamelijk. Rust heeft ze gehad he maar ze appt mij ook weleens etc. Het komt niet alleen van mij af ofzo. Als we dalijk weer samenwonen laat ik haar ook gewoon en ik ga lekker bij mn vrienden zitten etc. Ze vertelde mij dat ze bang is dat dat niet goed gaat, maar ik heb direct gezegd dat we daar goede afspraken over moeten maken. Ik ga haar fysiek niet opzoeken ofzo. Als zij tegen mij aan wil liggen op de bank moet ze dat doen. Maar ik wil haar dat in haar gezicht vertellen. Op een app komt toch altijd anders over, ook qua emoties etc.quote:Op zondag 31 december 2017 04:31 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dit!![]()
Nee en een relatie lijm je ook niet met drammen over het hoe en waaromEn ja afstand kan wel werken.... ff rust ,alles op een rijtje zetten etc maar als dan iemand steeds contact gaat zoeken dan tja
Hier zeg je het toch??? Ja je kunt er komen, bijna 3uur na aanvang van dienst...quote:Op zondag 31 december 2017 04:14 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
30-40 ongeveer. Ik kan alleen met de bus van waar ik woon. Geen station. Ik zou om 06.00 moeten beginnen, maar zou daar via een omweg (bus > stad > bus) wel kunnen komen, maar pas om 08.40 en de werktijden zijn van 06.00 dusja. Wel jammer. Maar heb goede hoop aankomende week dat zeker.
Dat ging over die baan wat ik niet kan doen die productiebaanquote:Op zondag 31 december 2017 04:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier zeg je het toch??? Ja je kunt er komen, bijna 3uur na aanvang van dienst...
https://www.adzuna.nl/sea(...)m%2C%20Noord-Brabant via deze site krijg je elke dag mail als je je inschrijftquote:Op zondag 31 december 2017 04:33 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Die vragen stel ik hier voornamelijk. Rust heeft ze gehad he maar ze appt mij ook weleens etc. Het komt niet alleen van mij af ofzo. Als we dalijk weer samenwonen laat ik haar ook gewoon en ik ga lekker bij mn vrienden zitten etc. Ze vertelde mij dat ze bang is dat dat niet goed gaat, maar ik heb direct gezegd dat we daar goede afspraken over moeten maken. Ik ga haar fysiek niet opzoeken ofzo. Als zij tegen mij aan wil liggen op de bank moet ze dat doen. Maar ik wil haar dat in haar gezicht vertellen. Op een app komt toch altijd anders over, ook qua emoties etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |