*vinktquote:
sorry ben niet overtuigdquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vermoed dat bijna iedereen hier A Sky Full Of Stars kut vindt dus ik ga er een flinke lans voor breken.
Het nummer staat op het album Ghost Stories, het meest ondergewaardeerde Coldplay-album dat er is. Zelfs ik luister het eigenlijk veel te weinig, terwijl het echt briljant is. Coldplay staat natuurlijk vooral bekend om radiovriendelijke hitjes, zeker in latere jaren - Paradise (van Mylo Xyloto) is leuk maar heeft natuurlijk niet superveel diepgang. Maar Ghost Stories is anders. Het is een conceptalbum met een heel bijzondere opbouw, bijna symmetrisch, en het is nogal psychedelisch en melancholisch van aard. Alles begint met de intro van Always In My Head, komt samen in het middelpunt, Midnight, en gaat dan door naar het slot, O. A Sky Full Of Stars moet je eigenlijk luisteren als onderdeel van dit album en is dan fucking briljant.
Op 1 januari uiteraard.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doen, je kon weleens verrast worden.
Alles mag hierquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
Kutplaat, mag ik dat zeggen, ja ik zeg het lekker toch.
Ze is 32...begrijp het ook niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snapchat... vreselijk! Echt iets voor jongeren heb ik het idee.
Ikquote:
Noouuu...quote:
lijkt me ook pijnlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best leuk nummer, maar ik ga er niet m'n lans voor breken
Alles wat te maken heeft met coldplayquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Autoband? Fietsband? Cassetteband?
Leftrightleftrightleft is een van de beste cadeaus die ik ooit heb gehad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar ze maken er live altijd een feestje van
Gekleurde armbandjes, grote ballen in het publiek, gekleurde rook, vuurwerk, confetti
Dagoduckquote:
Ik vond ze toen op Pinkpop vooral heel saai...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
Gekleurde armbandjes, grote ballen in het publiek, gekleurde rook, vuurwerk, confetti
Kijk nu ff darten, maar over het algemeen bijna alles.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen zit halve dat te Candy Crushen, Whatsappen en Wordfeuden. En toch zeiken dat ik met "onbekenden" chat
Klopt, hun Aventinus is ook een mooi biertje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:41 schreef Bugno het volgende:
[..]
Schneider is ook van de killer Eisbockjes niet?
Ik ben nog steeds een sucker voor de cheap Franziskaner.
En ik was aangenaam verrast door Chris Martin's vocale kwaliteiten...had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik print ze uit om later allemaal nog een keer terug te lezen
Was ik niet bij. Miss omdat ze niet zoveel controle hebben over de set upquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond ze toen op Pinkpop vooral heel saai...
THAT'S RACISTquote:
zijn topics waar ik niet de oudste benquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ook.Ken het gevoel. Samen zijn we sterk!
Gaat alweer langzaam inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit topic niet bij kunnen houden____!!
Jij ook al aan de dartsquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kijkt zelfs darten tijdens het posten en lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |