Lekkerquote:
Sara is zo mooi. Wel eens op gestemd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:03 schreef cafca het volgende:
Halo of Flies was toch altijd top 100 materiaal?
Sara ook trouwens...
Wel met bier.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
Bohhh, R_R, wij moeten muziekavondje plannen.
Voor de gitaristen onder ons: Aint no Sunshine doet het altijd goed
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is Jan-Willem toch een held van een DJHoe hij van muziek houdt, daar kunnen we allemaal nog wat van leren.
Deze man weetquote:
Misschien wil ik wel een Bentley, of een Honda.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die mensen willen ook een Mercedes-Benz
Zijn programma's zijn ook heel aangenaam.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij staat er echt in dienst van, in plaats van voor zichzelf en "kijk mij leuk zijn".
Uiteindelijk is het ook wel voor een deel onze eigen schuld, dat we zo afhankelijk zijn geworden van een schurkenstaat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is de erfenis van Trump.. dictatoriale regimes die al het onwelvalligs als Fake News afdoen.
Bedankt, Amerika...
Ik dacht aan een goede Ripasso, maar voor kwaliteitsbier maak ik graag een uitzondering.quote:
Bedankt de filtebubble en de extreemlinksrechtse gekkies ook nog maar even.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is de erfenis van Trump.. dictatoriale regimes die al het onwelvalligs als Fake News afdoen.
Bedankt, Amerika...
I Shot The Sherrif is mijn persoonlijke favoriet. Deze is ook zeker mooiquote:
ja hij en Annemieke zijn echt de top-DJ's van deze top 2000quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij staat er echt in dienst van, in plaats van voor zichzelf en "kijk mij leuk zijn".
Vroeger werd een journalist iig niet meteen gewantrouwd en was het meer een peiler onder de democratie, de vierde macht enzo. Die kan het nog steeds zijn (zie opstappen Opstelten/Teeven en directrice Stedelijk Museum nav. publicaties) maar alleen bij de gratie dat ze geloofd wordt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
vroeger was een journalist meer onschendbaar.
Nou No Woman no Cry vind ik toch ook wel heel mooi hoor.quote:
Met kop, schouders en romp boven de rest van de DJ's uit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |